Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak650 FtEUR392.77 FtUSD366.7 FtCHF401.28 FtGBP457.88 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz pangi #2378. hozzászólására
Igen úgy. Fél kör kb 5 bár. De üzemmelegen csináld, engem is ez etetett éveken át. Reggel hideg olajnál volt 180 bár körül. alapgázon is. Nem is értem még most sem, hogy lehet egy nyomástartó szelepnek 2 értéke, hideg és meleg olajnál.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólására
Viszont pár hete láttam egyet ahol rászereltek két hidrocsapot a munkahengerek csöveire. Messzebbre megy elzárja őket.
Max .3-ast. Azt fel lehet huzni szepen 120 loerosre. Ha nem sulyozod tul akkor orokos, mint a nyomorusag. Ha eleg 100 loero is, akkor viszont a .2 a jobb valasztas.
10 év után meglett a monoblokk melegedési problémája. Egész napos munka után az olajnyomás csak 130-150 bár volt. Felnyomtam max gázon 190 bárra, azóta emel mindent melegedés nélkül egész nap. Szerintem hátul a vezérszelepnél ez miatt nem működött valami rendesen.
Kategóriájában, árában nagyon jó traktor volt, 82-es után nagy előrelépés volt akkor a papának .
Meg azért meg is volt becsülve, mint minden eszközünk is, mind tető alatt állt, meg rendszeres karbantartás volt.
Így igaz! Utólag nem foglalkoznék turbó ,híd meg mifene. olyat kell venni amire szükség van! Viszont egy jó ülést megérdemel a parasztgyerek. Probost vettem.
A nyugatira rengeteget lehet költeni, lehet az szakszervíz sincsen a magaslaton!
A caternak már régóta van ez a megfigyelő rendszere, garancia alatt Ők jelezték a tulajnak a szervíz esedékességét, ha szervízszerződés volt, utána is.
Itteni belarus kereskedővel beszéltünk a .7- ről.
Pont olyan mint az új személy autók.
Látják központilag a traktort.
Volt hogy ők szóltak a gazdának, hogy töltsék már utána a hűtő folyadékot, mert 3 napja úgy dolgozik, hogy nincs meg a szint. Meg vigyék már szervízbe, mert megvan az üzemóra, és elveszti a garit, ha nem cserélik az olajat
Itt is van egy 952.7
Olyan búgó hanggal közlekedik hogy rossz hallgatni.
Már 1km messziről olyan a hangja, mint amikor a metro lassít!
Fiam van megveszve a tujbós mtz ér.
Alig tudom róla lebeszélni!
Ha nembírja az mtz ott a zetor.
Azmeg száguld 2200ford 25km/ó
Tiszta milenium falkon!
Tiszta térugrás.
Az mindenre igaz , minél újabb annál szarabb!
Ha kell 100le ne80ast vegyél inkább120as
Ha kell 250le ne a 7es széria végét hanem a 8as elejét ami250. És fehúzva használnak350-380le.soha nemfog szétmenni.
Veszel 80ast, teszelbele elsőhajtást, majd turbót, majd adagolót,majd vízpuma ventilátor hűtő. És amikor kész , szétmegy a váltó, esőhajtás,
Se eleje se vége!
Az mtz jó gép a maga kategóriájában.
Megveszed a nyugatit használtan kisgazdaságból. A belét kitaposták mindent ő csinált. Lazítózot szántot grúberezet széttaposták. Vagy nagygazdaságból kiszolgáló traktor azzal jóljársz.
Szerencse is kell hozzá!
Javítás : mtz megcsinálod " fillérekből"
Nyugati tele elektronikával járszrajta körbe körbe. Jön a szervíz 50-70 ezerért kiszáll
Kelbele egy bizbasz 300ér de lehet nemaz a baj. Holnap megrendeli a másikat kiszáll belerakja talán jó.
Nagyüzembe profigép , kisgazdaságba jó az mtz is.
1025.2, 1500 óránál eltörött a nyelestengely csapágya, beesett a kuplung, a fék volt még kicsit bajos, meg a szelephézagot garanciába elnézték.
Meg egy vezérműtömb ment el rajta.
Új gépként vette papa, javarészt Ő és nagybátyám használta, túl van már 7000 órán, ma már csak kisegítőgép, de 120 hektáron 9 évig főgép volt.
Nem volt rossz traktor. Nagybátyámnak is kitermelte a többi új gépét, amiket vett.
Válasz trikolor5 #2325. hozzászólására
Nekem az MTZ 820.4 13 éves,3400 üó,motornál még csak az olajcserék voltak,egy komoly javítás volt a kuplungcsere,valami eltört a kuplungszerkezetben.Csak a sajátot csinálom vele.
Nekem a kisfülkés kerek 4tonna volt, az "eredeti" nem gyári súlyaival. (170kg)
Most majd kíváncsi leszek, mennyi lesz nagyfülkével, meg közel 400kg-al az orrán, meg van még egy garnitúra hátsó súlyom is, de azt majd csak s
Ősszel rakom fel.
Válasz trikolor5 #2333. hozzászólására
Földmunkára nem lehet egy 4 tonnás traktort egy 5.2 tonnás mellé tenni, ha solis ha más. Itt nálunk tszekbe egész évben két bruttó 22 tonnás szerelvénnyel mentek a 82-sek évtizedekig, ezt egy 75 vagy 90 lovas solistól armatracktól nem lehet elvárni. Hol van itt még asz egész hónapos tárcsázás szántás kombinátorozás.
Nem tudom a hasonló kategóriájú más márkák mibe kerülhetnek most, de még mindig olcsó maradt a ruszki a kategóriájában, az más dolog, hogy egyébként meg minden is drágult.
Válasz Gepi #2330. hozzászólására
Nem lenne azzal baj, ha egy normális autó szerelő neki esne és átnézné átkötné rendesen. A common railesk is mennek a saját minszki motorokkal.
2380 hozzászólás
Válasz mtz1221 #2379. hozzászólására
Köszönöm,megpróbálom majd!!
Válasz pangi #2378. hozzászólására
Igen úgy. Fél kör kb 5 bár. De üzemmelegen csináld, engem is ez etetett éveken át. Reggel hideg olajnál volt 180 bár körül. alapgázon is. Nem is értem még most sem, hogy lehet egy nyomástartó szelepnek 2 értéke, hideg és meleg olajnál.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólására
Köszi.A zárófedél alatt van vmi állító csavar,azt gondolom befele kell tekerni.Kb mennyit?
Válasz pangi #2376. hozzászólására
Műszerfal bal oldalán, lefelé néz, alig találtam meg az olajsártól.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólására
Szia.Hol tekertél rá a nyomásra?Van fotód?
Válasz mtz1221 #2373. hozzászólására
Nem rossz otlet!!! Megfontolando nekem a gyomfesu miatt, hogy veletlen se emeljem 4m fole.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólására
Dede, viszont akkor is 200baron megy.
Válasz mtz1221 #2372. hozzászólására
Viszont pár hete láttam egyet ahol rászereltek két hidrocsapot a munkahengerek csöveire. Messzebbre megy elzárja őket.
Válasz MTZ1221.3 #2368. hozzászólására
Nem arrólt volt szó hogy a tiéden már 2 vezeték megy a munkahengerekre ??? Azok nem melegszenek valamiért.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólására
Max .3-ast. Azt fel lehet huzni szepen 120 loerosre. Ha nem sulyozod tul akkor orokos, mint a nyomorusag. Ha eleg 100 loero is, akkor viszont a .2 a jobb valasztas.
Válasz trikolor5 #2369. hozzászólására
.2 monoblokkost.
Amúgy nekem az a fura, hogy újonnan lehet még venni a .2 .3 .4 et és itt van a cat-es .7 es is. 952 esből ki melyiket választaná?
Válasz mtz1221 #2366. hozzászólására
Egy jo par eve irtam neked, hogy 200 baron nekem semmi baja. Akkor nem hittel nekem.
Válasz mtz1221 #2366. hozzászólására
Úgy öt éve lett odacsavarva neki. Azóta cserébe jobban folyik az olaj.
Válasz TeljesenMindegy #2365. hozzászólására
Hol voltál eddig vele ?
Válasz mtz1221 #2362. hozzászólására
Enyém is melegedett, 200 körülre lett tekerve a nyomás, azóta nem melegszik. 140 körül volt a nyomás előtte.
Válasz mtz1221 #2361. hozzászólására
Nem igazán érdekel, de azért megjavítom, műszakira kell vinnem. .
Válasz Gandhy #2359. hozzászólására
Mtz meg elektronika? Műszerfal, fűtés évek óta kuka. Ha indexelésnél a féklámpa elkezd villogni már örülök.
10 év után meglett a monoblokk melegedési problémája. Egész napos munka után az olajnyomás csak 130-150 bár volt. Felnyomtam max gázon 190 bárra, azóta emel mindent melegedés nélkül egész nap. Szerintem hátul a vezérszelepnél ez miatt nem működött valami rendesen.
Válasz Gandhy #2359. hozzászólására
Ha karod még megvan mi a gond ??? Nyújtsd ki amerre fordulsz.
Válasz Gandhy #2359. hozzászólására
Igen, az elektronika nem a csúcsok csúcsa ezekbe, aztán gondolj bele, nekem a komplett traktort kell újrahúzni
892-nél volt az, hogy a csavarsarus csatlakozások lazulgattak, ott veszet el a kontakt.
Válasz Gumóka #2358. hozzászólására
Tegnap műtrágyáztam a 1025-tel, eltűnt belőle az index, a kar még megvan.
Válasz MTZ1221.3 #2357. hozzászólására
Kategóriájában, árában nagyon jó traktor volt, 82-es után nagy előrelépés volt akkor a papának .
Meg azért meg is volt becsülve, mint minden eszközünk is, mind tető alatt állt, meg rendszeres karbantartás volt.
Válasz Gumóka #2347. hozzászólására
Az a 1025 meg akkor ossze volt rakva tisztesseggel. Ma is megcsinalna ugyanazt.
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólására
Így igaz! Utólag nem foglalkoznék turbó ,híd meg mifene. olyat kell venni amire szükség van! Viszont egy jó ülést megérdemel a parasztgyerek. Probost vettem.
A nyugatira rengeteget lehet költeni, lehet az szakszervíz sincsen a magaslaton!
Válasz atisgyulai #2354. hozzászólására
A caternak már régóta van ez a megfigyelő rendszere, garancia alatt Ők jelezték a tulajnak a szervíz esedékességét, ha szervízszerződés volt, utána is.
Válasz mtz1221 #2327. hozzászólására
Itteni belarus kereskedővel beszéltünk a .7- ről.
Pont olyan mint az új személy autók.
Látják központilag a traktort.
Volt hogy ők szóltak a gazdának, hogy töltsék már utána a hűtő folyadékot, mert 3 napja úgy dolgozik, hogy nincs meg a szint. Meg vigyék már szervízbe, mert megvan az üzemóra, és elveszti a garit, ha nem cserélik az olajat
Itt is van egy 952.7
Olyan búgó hanggal közlekedik hogy rossz hallgatni.
Már 1km messziről olyan a hangja, mint amikor a metro lassít!
Válasz mtz1221 #2349. hozzászólására
Nekem teljesen megfelel az üzemméretemhez, a munka mindig időben kész volt, a hasznot meg ez is hozta.
Énmeg csak bámulok!
Válasz medikus #2350. hozzászólására
Fiam van megveszve a tujbós mtz ér.
Alig tudom róla lebeszélni!
Ha nembírja az mtz ott a zetor.
Azmeg száguld 2200ford 25km/ó
Tiszta milenium falkon!
Tiszta térugrás.
Válasz rtamas76 #2348. hozzászólására
Addig szegelsz,hogy jön koca!
Válasz rtamas76 #2348. hozzászólására
Így így. Évi 3-400 munkaórára felesleges nyugati. 1000 én sem húznák le mtzbe.
Az mindenre igaz , minél újabb annál szarabb!
Ha kell 100le ne80ast vegyél inkább120as
Ha kell 250le ne a 7es széria végét hanem a 8as elejét ami250. És fehúzva használnak350-380le.soha nemfog szétmenni.
Veszel 80ast, teszelbele elsőhajtást, majd turbót, majd adagolót,majd vízpuma ventilátor hűtő. És amikor kész , szétmegy a váltó, esőhajtás,
Se eleje se vége!
Az mtz jó gép a maga kategóriájában.
Megveszed a nyugatit használtan kisgazdaságból. A belét kitaposták mindent ő csinált. Lazítózot szántot grúberezet széttaposták. Vagy nagygazdaságból kiszolgáló traktor azzal jóljársz.
Szerencse is kell hozzá!
Javítás : mtz megcsinálod " fillérekből"
Nyugati tele elektronikával járszrajta körbe körbe. Jön a szervíz 50-70 ezerért kiszáll
Kelbele egy bizbasz 300ér de lehet nemaz a baj. Holnap megrendeli a másikat kiszáll belerakja talán jó.
Nagyüzembe profigép , kisgazdaságba jó az mtz is.
Válasz Igazi Földönfutó #2346. hozzászólására
1025.2, 1500 óránál eltörött a nyelestengely csapágya, beesett a kuplung, a fék volt még kicsit bajos, meg a szelephézagot garanciába elnézték.
Meg egy vezérműtömb ment el rajta.
Új gépként vette papa, javarészt Ő és nagybátyám használta, túl van már 7000 órán, ma már csak kisegítőgép, de 120 hektáron 9 évig főgép volt.
Nem volt rossz traktor. Nagybátyámnak is kitermelte a többi új gépét, amiket vett.
Válasz trikolor5 #2325. hozzászólására
Nekem az MTZ 820.4 13 éves,3400 üó,motornál még csak az olajcserék voltak,egy komoly javítás volt a kuplungcsere,valami eltört a kuplungszerkezetben.Csak a sajátot csinálom vele.
Válasz TeljesenMindegy #2344. hozzászólására
Oda volt írva,rakodogèp vètele miatt eladó.
Válasz mtz1221 #2339. hozzászólására
Szerintem nem is a motorjával lehet ott a baj. Lehet az az egyetlen használható pontja.
Válasz ap5557675 #2342. hozzászólására
Pozdrav brate.
A cég szokott ilyet venni, nem rossz traktor
A cég szokott ilyet venni, nem rossz.
<a href="https://agro.ria.com/ru/sell-traktor-mtz-82-1-belarus-350006459.html">traktor</a>
A cég szokott ilyet venni, nem rossz. https://agro.ria.com/ru/sell-traktor-mtz-82-1-belarus-350006459.html
Válasz R Sándor #2336. hozzászólására
Én is jobban örültem volna a saját minőségi motorjának, de hát ilyen a világ, minden szart bele raknak.
Válasz mtz1221 #2327. hozzászólására
Mire hazajött( 50 )km már folyt az olaj az első híd bal oldalabol,
Válasz mtz1221 #2327. hozzászólására
Mire hazajött( 50 )km már folyt az olaj az első híd bal oldalabol,
Válasz mtz1221 #2331. hozzászólására
Bocsáss meg szarbol nem lehet várat építeni.Barmilyen szerelő fogja csinálni!!!
Válasz mtz1221 #2334. hozzászólására
Nekem a kisfülkés kerek 4tonna volt, az "eredeti" nem gyári súlyaival. (170kg)
Most majd kíváncsi leszek, mennyi lesz nagyfülkével, meg közel 400kg-al az orrán, meg van még egy garnitúra hátsó súlyom is, de azt majd csak s
Ősszel rakom fel.
Válasz trikolor5 #2333. hozzászólására
Földmunkára nem lehet egy 4 tonnás traktort egy 5.2 tonnás mellé tenni, ha solis ha más. Itt nálunk tszekbe egész évben két bruttó 22 tonnás szerelvénnyel mentek a 82-sek évtizedekig, ezt egy 75 vagy 90 lovas solistól armatracktól nem lehet elvárni. Hol van itt még asz egész hónapos tárcsázás szántás kombinátorozás.
Válasz Gumóka #2332. hozzászólására
Új solis90 most 14+fa, de volt 15 is. Áll a piac, minden kereskedő a pályázatokra vár. Viszont nem hiszem, hogy a solis elhúz 3ekefejet kötött földön.
Válasz mtz1221 #2331. hozzászólására
15,3+fa a 952.7, tegnapi hirdetés épp.
Nem tudom a hasonló kategóriájú más márkák mibe kerülhetnek most, de még mindig olcsó maradt a ruszki a kategóriájában, az más dolog, hogy egyébként meg minden is drágult.
Válasz Gepi #2330. hozzászólására
Nem lenne azzal baj, ha egy normális autó szerelő neki esne és átnézné átkötné rendesen. A common railesk is mennek a saját minszki motorokkal.