Válasz Kanegér88 #3410. hozzászólásáraTudomásom szerint , adásvételi az eredeti tulajjal vagy nyomonkövethetően több tulajon keresztül, biztosítás, műszaki, okmányiroda.
Vissza biztosítóhoz a rendszámot beíratni az alvázszámhoz.
Ha megvetted nemkell rohanni az ocsmányirodába, mert nincs forgalomba, tehát xtonna vas.
Válasz Kanegér88 #3410. hozzászólásáraHa bizonyítható a tulajdonos , vagy a volt tulajdonos és az új közti átmenet megfelelő szerződéssel akkor igen. Eredetiség vizsga , hatósági műszaki és új forgalomba helyezésnek fog minősülni. Ha jól tudom 1998 előttről nem lát az okmányiroda semmit. Azok nem lettek felvíve a renszerbe .
lenne egy szürke forgalmis pótkocsi,azt lehet majd rendszámoztatni,másik kérdés, hogy át kell íratni vagy hogyan működik???valakinek van benne tapasztalat?érdemes ilyennel foglalkozni?
Válasz dbalint03 #3407. hozzászólásáraBúzából a 170-180 mázsa rámegy, de mi csak akkor rakjuk csurig, ha a tárolóból a malomba szállítunk be. Egyébként a két S770i kombájntól levesznek egy-egy (összesen két) 90-95%-os ürítést és tűz befelé, nem éri meg szöttyögni a telipakolással, mert vagy kifolyik, vagy marad a csigában és öli a hajtást.
Hát ha a 7.2 milliot 18000eu környékének szamitjuk.....mondjuk lengyelben is ennyi kb egy 612 es 76000zlotyi tol indulnak 90 ig nagyjabol ......kép alapján a fölszereltek.
Nem egy wasistdas szaros pár db készletest meghirdetni kisebb haszonnal a xyszazalekok helyett...amugy sincs eladás idén örülhetnek ha kimegy bàrmi.
Meg kitudja milyen gyári akcio van amirol kuss van .....ezeket veszi a kislengyel paraszt is....
18000 nem rossz ha megfelel a típusa ....14tonnások 25000 2729fölött szoktak megmozdulni de az már más szekér .
Válasz ND #3403. hozzászólásáraSzar lehet nekem. De azért meg néznék egy ajánlatot 7,2 misi alatt úgy felszerelve ahogy Tamás írta meg ahogyan én vettem. Te tudod ez egyszerűen el lehet intézni, kérsz egyet és meg mutatod.
Én is kihoztam szalonból anno a listaáron 7m autó+2,5m "extra" felszerelést 7,5-ért, amikor elé tettem az Opel kereskedő elé a Renault ajánlatát (ugyan az a két autó, csak a logó más)
Alap volt akkor a 20% kedvezmény őstermelői bemuttásakor, vagy az én esetemben 25% a gyári belépőkártyám felmutatásakor (autóipari beszállítónál dolgozok, volt egy ilyen megállapodásuk az Opellel, Lángnál most is megvan a 20% a belépőkártyára a legtöbb cuccukra)
Traktornál, pótnál, gépeknél, alkatrészeknél mindenhol így van. Ki mennyire pofátlan. És még a legpofátlanabb árnál is megéri a kereskedőnek, hidd el.
Csak lehet kettőt kell eladnia az új sportkocsijához/nyaralásához nem egyet, mint korábban tervezte
Én minden egyes alkalommal felháborodok ha látok egy bármilyen autómárka hirdetését, ahol azt írják, hogy most 3-5-10m Ft azonnali kedvezménnyel.
Aha. És biztosan abból élnek mint az öreg zsidó, aki csak azért nem megy csődbe mert szombaton zárva van, nem pedig ez előtt az "akció" előtt húzták le pofátlanul akiket lehetett
Az nagy luxuslenne ha mindenhez más pótkocsi lenne!
Viszont a higiéniai szabályokat bekell tartani.
Még kútvízzel sem moshatja magot csak vezetékessel.
Válasz $HMP$ #3398. hozzászólásáraVan gőzborotva, hypo.
A gyerek mikor beszart nemdobtuk ki a pelenkával együtt!
Pedig voltmikor a hátaközepéig szaroslett!
Mondjuk őt nem gőzborotváztuk és hypóztuk!
Válasz rtamas1976 #3387. hozzászólásáraBiztosan úgy van ha ő mondja. A Dorker meg viccből hirdeti annyiért ami itt van az Agroinformon . De majd megyek krumpliért Gonda Karcsihoz és meg kérdem kinek adta olcsóbban mint nekem.
Válasz Sk Laci #3391. hozzászólására23 végén vették.
Most is kb ilyesmi meg 200000zlotyi.
32 az regen vot talan igazse vot.
Masfelszeres arak lettek ezekre is.
Válasz $HMP$ #3388. hozzászólására"Az lő akinek pora van"
Nála fontos a pótkocsi, napi 2ilyennel szedfel tökmagot. És ha kell búza kukorica szállításra is használja. Meg persze a szervestrágyát is kikell hordani!
Micsoda gyönyörűségek hát nem?
Végre megtanulnánk termelni vennénk ilyet is párat ....
Aztán állnánk velük így sorban azonnal leadni bagóért mindent....
Na de majd idén megnyomja a napikuki.....
Válasz hashtag #3386. hozzászólásáraEzek nem átlag csávók.
Millio hektárosok meg millió hektáron szolgáltatók meg olyanok akinek milllió pótja van még a gazban mindenre.
Most hogy számolom 10 fölött is volt itt nemhogy 7.
Vannak kamionjaik is meg átrakók ezekkel meg bemennek szar helyekre.
Oszt ott is marad néha levan dokumentálva...
T7 esek hdk 7000jd 8000jdk viszik.
Talán 30km nél messzebb nem járnak velük el.
Válasz Koczka József #3374. hozzászólásáraNem a coopos boltban árulják.
Nemhallottál olyanról, hogy alku, vagy azonnali fizetés?
Hogy ő 7től kevesebbet adottérte az biztos.
Ponyvával, +pótkocsi vontatással, autómata vonószerkezet, pótkerék, pódium.
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraDe nagy traki kell elé, és pont a támaszsúly miatt. Biztos jó cucc, de átlag mezőgazdásznak kimondottan korlátozottan felhasználható, mert raklapos, bigbages ibc-s dolgokat sose tudsz vinni vele, jó persze ha arra van pár másik akkor nem lényeg.
Szerintem nagyon hátra van a futómű, gigantokon legalább tudod előrébb-hátrébb tenni ahova szeretnéd. Eddig amúgy a 4 tengelyes ami be lett téve, az vitte el itt prímet Asszem brantnerben is van, na azt biztos magosítózhatnád az égig, elbírná! 90 mázsa önsúly
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraennek tudnak vágni az egyik oldalára valaqi surrantó nyílást, és így egyik oldalra is tud billenteni. megfontolandó, ez egyébként egy fasza hosszú kocsi. pénzbe ez mennyi most?
Válasz Bzs2 #3375. hozzászólásáraNekem is onnan van a pótkocsim, azon kívül, hogy a ponyva kurbliját nincs hová tenni, még semmi hibát nem tapasztaltam.
Válasz $HMP$ #3364. hozzászólásáraHa onnan van, ahonnan gondolom, akkor az nem csak egyszerű "dobozgyártás". Én már 7 pótkocsit újítattam fel velük, amikor még vállaltak ilyen munkákat, azóta pedig már vettem tőlük 2 Furrier kocsit is.
Válasz rtamas1976 #3373. hozzászólásáraSzia Tamás a Pronár is 60km/H futóművel szerelt és azért az önsúlya is 4t . és 7,2 misi teljesen felszerelve.A 6,5 misi csak az alap mint ahogyan a hirdetésben is van.
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraA haver mostvett pronar pótot 12t felszerelve mindennel 6.5 vagy 6.8M
Azt megvenném!
Viszont egy teherautó pótkocsi túlvanméretezve az mg póthoz képest!
Dupla sebesség sokkalnagyobb erőt kell elviselnie!, és megállítania!
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraEgy közgazdászok által tervezett alulméretezett, fostalicska bilianyagból.
A cégnél nemtudom hanyadik fligl pótnak hegesztik a billentőgolyóját vissza.
Azt is közgazdászok tervezik bilianyagból.
Én bss akarok venni. Az elpusztíthatatlan és javítható!
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraSzia!
Nekem Wielton tandemes póttal voltak kisegíteni búzát behordeni földúton, az egyik 19-20 tonna közötti súlyal járt be a raktárba. Nem tudom az említett pótkocsi pontos tipusát, de a tandem futómü eléggé hátra van, a traktor hátulja rendesen le van terhelve.
Válasz rtamas1976 #3354. hozzászólásáraMi a gond, az agj ap pótkocsikkal?
Azért kérdezem, mert régebben nézegettem, szerettem volna belőle vásárolni, de Sk-ban nincsen egyenes forgalmazója /vagy abban az időben nem volt/.
Válasz envagyok2 #3367. hozzászólásáravégülis a lényeg kimaradt, 4*4,6=18,4+traktoron 5 tonna=23,5. hát ennyi meg se látszik rajta... igaz 65tel még soha nem gurult ez a kocsi.
Válasz hashtag #3366. hozzászólásáraazt senkise tudja, hogy mennyi volt rajta, mert megmérni nem lehet, hahah. mondjuk jó kérdés, hogy akkor mi a csöcsnek kell felmenni a mérlegre?
Válasz $HMP$ #3357. hozzászólására
amit kérdezel, az a kamion kerék? bálaszállító alá olyat raktam, arra nekem azt mondták, hogy annak a teherbírása kizárólag 8 bárra értendő, tehát nincs olyan, hogy laposabb, terülősebben járunk vele.
3415 hozzászólás
köszönöm
Válasz rtamas1976 #3413. hozzászólásáraJa eredetvizsga kell mint első forgalomba helyezés.
Válasz Kanegér88 #3410. hozzászólásáraTudomásom szerint , adásvételi az eredeti tulajjal vagy nyomonkövethetően több tulajon keresztül, biztosítás, műszaki, okmányiroda.
Vissza biztosítóhoz a rendszámot beíratni az alvázszámhoz.
Ha megvetted nemkell rohanni az ocsmányirodába, mert nincs forgalomba, tehát xtonna vas.
Válasz JDFERI #3411. hozzászólásáraés rögtön menni kell vele az okmányirodába? és eredetiség vizsgára?
Válasz Kanegér88 #3410. hozzászólásáraHa bizonyítható a tulajdonos , vagy a volt tulajdonos és az új közti átmenet megfelelő szerződéssel akkor igen. Eredetiség vizsga , hatósági műszaki és új forgalomba helyezésnek fog minősülni. Ha jól tudom 1998 előttről nem lát az okmányiroda semmit. Azok nem lettek felvíve a renszerbe .
lenne egy szürke forgalmis pótkocsi,azt lehet majd rendszámoztatni,másik kérdés, hogy át kell íratni vagy hogyan működik???valakinek van benne tapasztalat?érdemes ilyennel foglalkozni?
Válasz Bzs2 #3408. hozzászólásáraHát ha volt egy rakás alvázatok ....
Mibe ment megy egy ilyen felujitas?
Válasz dbalint03 #3407. hozzászólásáraBúzából a 170-180 mázsa rámegy, de mi csak akkor rakjuk csurig, ha a tárolóból a malomba szállítunk be. Egyébként a két S770i kombájntól levesznek egy-egy (összesen két) 90-95%-os ürítést és tűz befelé, nem éri meg szöttyögni a telipakolással, mert vagy kifolyik, vagy marad a csigában és öli a hajtást.
Válasz Bzs2 #3406. hozzászólásáraA duplakerekes BSS 1010H? Mennyi megy így rá?
Válasz $HMP$ #3381. hozzászólására
Nekünk beválltak.
Hát ha a 7.2 milliot 18000eu környékének szamitjuk.....mondjuk lengyelben is ennyi kb egy 612 es 76000zlotyi tol indulnak 90 ig nagyjabol ......kép alapján a fölszereltek.
ezeket veszi a kislengyel paraszt is....
Nem egy wasistdas szaros pár db készletest meghirdetni kisebb haszonnal a xyszazalekok helyett...amugy sincs eladás idén örülhetnek ha kimegy bàrmi.
Meg kitudja milyen gyári akcio van amirol kuss van .....
18000 nem rossz ha megfelel a típusa ....14tonnások 25000 2729fölött szoktak megmozdulni de az már más szekér .
Válasz ND #3403. hozzászólásáraSzar lehet nekem. De azért meg néznék egy ajánlatot 7,2 misi alatt úgy felszerelve ahogy Tamás írta meg ahogyan én vettem. Te tudod ez egyszerűen el lehet intézni, kérsz egyet és meg mutatod.
Válasz Koczka József #3397. hozzászólásáraés majd biztosan elmondja, hogy mennyire húzott le

Én is kihoztam szalonból anno a listaáron 7m autó+2,5m "extra" felszerelést 7,5-ért, amikor elé tettem az Opel kereskedő elé a Renault ajánlatát (ugyan az a két autó, csak a logó más)
Alap volt akkor a 20% kedvezmény őstermelői bemuttásakor, vagy az én esetemben 25% a gyári belépőkártyám felmutatásakor (autóipari beszállítónál dolgozok, volt egy ilyen megállapodásuk az Opellel, Lángnál most is megvan a 20% a belépőkártyára a legtöbb cuccukra)
Traktornál, pótnál, gépeknél, alkatrészeknél mindenhol így van. Ki mennyire pofátlan. És még a legpofátlanabb árnál is megéri a kereskedőnek, hidd el.
Csak lehet kettőt kell eladnia az új sportkocsijához/nyaralásához nem egyet, mint korábban tervezte
Én minden egyes alkalommal felháborodok ha látok egy bármilyen autómárka hirdetését, ahol azt írják, hogy most 3-5-10m Ft azonnali kedvezménnyel.
Aha. És biztosan abból élnek mint az öreg zsidó, aki csak azért nem megy csődbe mert szombaton zárva van, nem pedig ez előtt az "akció" előtt húzták le pofátlanul akiket lehetett
Válasz $HMP$ #3401. hozzászólásáraLóf@szt.
Az nagy luxuslenne ha mindenhez más pótkocsi lenne!
Viszont a higiéniai szabályokat bekell tartani.
Még kútvízzel sem moshatja magot csak vezetékessel.
Válasz rtamas1976 #3399. hozzászólásáraHogyne ez csak kosza tipp volt sose tesz ra mast majd csak magot
Válasz $HMP$ #3398. hozzászólásáraA rosszízű tökmag a zöld és a megerjedt (romlott)tökben van.
Válasz $HMP$ #3398. hozzászólásáraVan gőzborotva, hypo.








A gyerek mikor beszart nemdobtuk ki a pelenkával együtt!
Pedig voltmikor a hátaközepéig szaroslett!
Mondjuk őt nem gőzborotváztuk és hypóztuk!
Válasz rtamas1976 #3395. hozzászólásáraAzért olyan a szar izuek a mai tokmagok baszkikam








Nem mondod komolyan hogy amire a nyers tokmagot pakolja azzal .ganajozik
Uj gabonas potot se hasznàlnék soha szarra nrmhogy tokmagost
Válasz rtamas1976 #3387. hozzászólásáraBiztosan úgy van ha ő mondja. A Dorker meg viccből hirdeti annyiért ami itt van az Agroinformon . De majd megyek krumpliért Gonda Karcsihoz és meg kérdem kinek adta olcsóbban mint nekem.
Válasz Sk Laci #3391. hozzászólására23 végén vették.

Most is kb ilyesmi meg 200000zlotyi.
32 az regen vot talan igazse vot.
Masfelszeres arak lettek ezekre is.
Válasz $HMP$ #3388. hozzászólására"Az lő akinek pora van"
Nála fontos a pótkocsi, napi 2ilyennel szedfel tökmagot. És ha kell búza kukorica szállításra is használja. Meg persze a szervestrágyát is kikell hordani!
Válasz hashtag #3393. hozzászólásáraRánézek. Nem tudtam, hogy a Fliegnél van ilyen lehetőség.
Válasz Sk Laci #3392. hozzászólásáraA Fliegl gyártja
Válasz hashtag #3386. hozzászólásáraCseh gyártmányu ZDT gigantról írod, hogy lehet a tengelyt tologatni?
Válasz $HMP$ #3385. hozzászólásáraMikori ár?
Amit én tudok, mint régebbi ár az 32 000 euró volt olyan 5 éve lehetett.
Micsoda gyönyörűségek hát nem?




Végre megtanulnánk termelni vennénk ilyet is párat ....
Aztán állnánk velük így sorban azonnal leadni bagóért mindent....
Na de majd idén megnyomja a napikuki.....
Válasz hashtag #3386. hozzászólásáraEzek nem átlag csávók.



Millio hektárosok meg millió hektáron szolgáltatók meg olyanok akinek milllió pótja van még a gazban mindenre.
Most hogy számolom 10 fölött is volt itt nemhogy 7.
Vannak kamionjaik is meg átrakók ezekkel meg bemennek szar helyekre.
Oszt ott is marad néha levan dokumentálva...
T7 esek hdk 7000jd 8000jdk viszik.
Talán 30km nél messzebb nem járnak velük el.
Válasz rtamas1976 #3387. hozzászólásáraAratás után szuper akciók vannak

6.7 ert hirdetik bolond aki nem vett.
Válasz Koczka József #3374. hozzászólásáraNem a coopos boltban árulják.
Nemhallottál olyanról, hogy alku, vagy azonnali fizetés?
Hogy ő 7től kevesebbet adottérte az biztos.
Ponyvával, +pótkocsi vontatással, autómata vonószerkezet, pótkerék, pódium.
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraDe nagy traki kell elé, és pont a támaszsúly miatt. Biztos jó cucc, de átlag mezőgazdásznak kimondottan korlátozottan felhasználható, mert raklapos, bigbages ibc-s dolgokat sose tudsz vinni vele, jó persze ha arra van pár másik akkor nem lényeg.
Asszem brantnerben is van, na azt biztos magosítózhatnád az égig, elbírná! 90 mázsa önsúly 
Szerintem nagyon hátra van a futómű, gigantokon legalább tudod előrébb-hátrébb tenni ahova szeretnéd. Eddig amúgy a 4 tengelyes ami be lett téve, az vitte el itt prímet
Válasz envagyok2 #3382. hozzászólására45000eu ami konkrét vétel árat tudtam régebben.
Válasz envagyok2 #3382. hozzászólásáraVan 2 oldalra billentős kivitel /hátra és arra az oldalra, ahová a megrendelő kéri/.
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraIgen, ilyen
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraennek tudnak vágni az egyik oldalára valaqi surrantó nyílást, és így egyik oldalra is tud billenteni. megfontolandó, ez egyébként egy fasza hosszú kocsi. pénzbe ez mennyi most?
Válasz Bzs2 #3375. hozzászólásáraNa király akkor ez jó pont.
Válasz Sk Laci #3371. hozzászólásáraEzek a 18 asok ebből adnak el sokat mindenhova.

Itt is van legalább 7 ami most mozog.
Válasz hashtag #3377. hozzászólásáraAzok már kivannak próbálva általatok
Válasz envagyok2 #3367. hozzászólásáraKamion hát felújított nagyokon csak az van .
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraMiért ne tennéd rá? A 40 éves 8 tonnásra meg ráraknád a 14-et
Válasz Bzs2 #3375. hozzászólásáraNekem is onnan van a pótkocsim, azon kívül, hogy a ponyva kurbliját nincs hová tenni, még semmi hibát nem tapasztaltam.
Válasz $HMP$ #3364. hozzászólásáraHa onnan van, ahonnan gondolom, akkor az nem csak egyszerű "dobozgyártás". Én már 7 pótkocsit újítattam fel velük, amikor még vállaltak ilyen munkákat, azóta pedig már vettem tőlük 2 Furrier kocsit is.
Válasz rtamas1976 #3373. hozzászólásáraSzia Tamás a Pronár is 60km/H futóművel szerelt és azért az önsúlya is 4t . és 7,2 misi teljesen felszerelve.A 6,5 misi csak az alap mint ahogyan a hirdetésben is van.
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraA haver mostvett pronar pótot 12t felszerelve mindennel 6.5 vagy 6.8M
Azt megvenném!
Viszont egy teherautó pótkocsi túlvanméretezve az mg póthoz képest!
Dupla sebesség sokkalnagyobb erőt kell elviselnie!, és megállítania!
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraEgy közgazdászok által tervezett alulméretezett, fostalicska bilianyagból.
A cégnél nemtudom hanyadik fligl pótnak hegesztik a billentőgolyóját vissza.
Azt is közgazdászok tervezik bilianyagból.
Én bss akarok venni. Az elpusztíthatatlan és javítható!
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraSzia!
Nekem Wielton tandemes póttal voltak kisegíteni búzát behordeni földúton, az egyik 19-20 tonna közötti súlyal járt be a raktárba. Nem tudom az említett pótkocsi pontos tipusát, de a tandem futómü eléggé hátra van, a traktor hátulja rendesen le van terhelve.
Válasz rtamas1976 #3354. hozzászólásáraMi a gond, az agj ap pótkocsikkal?
Azért kérdezem, mert régebben nézegettem, szerettem volna belőle vásárolni, de Sk-ban nincsen egyenes forgalmazója /vagy abban az időben nem volt/.
Válasz envagyok2 #3367. hozzászólásáravégülis a lényeg kimaradt, 4*4,6=18,4+traktoron 5 tonna=23,5. hát ennyi meg se látszik rajta... igaz 65tel még soha nem gurult ez a kocsi.
Válasz hashtag #3366. hozzászólásáraazt senkise tudja, hogy mennyi volt rajta, mert megmérni nem lehet, hahah. mondjuk jó kérdés, hogy akkor mi a csöcsnek kell felmenni a mérlegre?
Válasz $HMP$ #3357. hozzászólására
amit kérdezel, az a kamion kerék? bálaszállító alá olyat raktam, arra nekem azt mondták, hogy annak a teherbírása kizárólag 8 bárra értendő, tehát nincs olyan, hogy laposabb, terülősebben járunk vele.
Válasz envagyok2 #3365. hozzászólásáraIlyenből azért létezik jobban átgondolt verzió. Meg ugye a 400-adik mázsa már lehet nem kellett volna rá