Egyelőre nincs márka kinézve, annyi a lényeg, hogy alkatrész beszerezhető legyen hozzá és ne selejt széria legyen. Ne kelljen hónapokat állni ha valami gond van vele.
Sajnos ezeknek az olcsóbb gépeknek a zöme túl van a 10000-en, vagy lassan eléri. Ami nem is gond, mert ha rendbe van rakva nálunk sokat el kellene mennie. Nincs rá olyan hatalmas munka.
A keret kb 4,5-5 milka.
Sajnos mivel szűk a cipő ezért nem nagyon van lehetőség válogatni. Így a zavarosban turkálunk.
120 lótól keresünk valami használható, viszonylag megbízható, nem túl öreg gépet. Félreértés ne essék, nem csodát várok. Egy használható gépet keresek.
A johnit ismerem meg bízhatók csak ki kell próbálni , meg az üzemórát kell megnézni .. Ha sok benne az üzemóra akkor a váltott jól meg kell nézni , ki próbálni,, meg a hidraulikaszivattyú szokót elkopni de az 10000 óra felett , és mennyit szánsz rá ?
Ezekről mi a véleményetek? Melyikkel érdemes foglalkozni? Melyik mennyire megbízható? Mik a jellemző típushibák?
Az ártándi kereskedőhöz érdemes elmenni? Milyen gépeket árul? LINK LINK LINK LINK
Valószínűleg azért nincs eladó, mert mindenki meg van vele elégedve. Mondjuk a digitális műszerfal megdöglött 18 év alatt, de nem hiányzik, a hőfok meg mutatós...
Van itt az aprón egy 1555, ami ugyanakkora, mint az enyém, csak erősebb. 4,7M-t kér érte az eladó, 2008-as....
A kertészeti pályázatot várom, de valószínűleg nem pályázhatok majd. Én őstermelő vagyok, szülők ugyan vállalkozók, de nem csak mezőgazdasági és ilyenkor 51% arányban kell kertészeti bevételnek lennie...
Idén ősszel nagy valószínűséggel lesz KERTÉSZETI géptámogatás, szerintem a Te kategóriád lesz. Érdemes várni egy picit. Nézegettem én is valpadanákat, kevés eladó példányt találtam -még a taljánoknál sem nagyon láttam.
A magyar forgalmazónál az érdi Lucianonál meg csak újak vannak tökönszúrós áron.
Ez a cikkszámot probléma sajnos tud valós is lenni.
Autóalkatrészes cégnél dolgoztam mielőtt belevágtam a kapámat a földbe. Léteznek originál/ gyári és utángyártott (szép szóval aftermarket) termékek. Sok esetben az utángyártott termékek katalógusai nem voltak pontosak, eléggé átfedéssel dolgoztak. Ilyenkor biztos ami biztos alapon az ember összevette a gyári cikkszámmal. Mindez ment fordítva is megkérdeztem a gyári cikkszámot , majd katalógusban beazonosítva megvettem feléért az utángyártottat.
Csak éppen ez a karitatív tevékenység érthetően nem bolt a forgalmazónak....
Így aztán a képviseletek nem igazán szeretik megadni külsősnek a gyári azonosítóikat.
Van egy 1973-as homlokrakodós IH 574-ünk, fajin kis masina, vigyáztak rá az előző tulajok olyan a kormányszervója, hogy a szemöldökömmel eltekerem és még sok kis apró dolog, ami a 20 évvel későbbi keleti blokkos traktorokban sehol sincs. Hogy- hogy nem idén kellett hozzá kupplungszett, így közel 40 évesen 6000 üzemóránál már talán szabad neki. Nézegettem kupplungszettben utángyártottakat ( gránit és társai) sehol semmi-nem mai gép. Lemondtam már arról, hogy kapok hozzá aztán hátha alapon felhívtam a magyarokat ihcase.hu és lőn van hozzá még most is. Nem volt olcsó, 120 ropi konkrétan, de aki majmot vesz vegyen hozzá banánt is.
Lényeg a lényeg itt sem árultak el cikkszámot csak hosszú udvarlás után, ami tetszett bennük, hogy volt némi bizonytalanság a beazonosítást illetően (hiába vittem mintát), de azt mondták, ha nem jó, nem passzol akkor kérdés nélkül visszaveszik. Jó lett, 2 nap múlva a kezemben volt, azóta is zakatol várja az 50 éves évfordulót.
Semmi gond, de továbbra is azt mondom hogy a cikkszámot neked kell tudni. Hidd el egy néhány dolgot nekem is kellett már rendelnem innen-onnan. Egy kombájn szezon előtti felkészítésénél nem küldhetek szabadkezi skicceket a szükséges 40-50 alkatrészről az Axiálnak, mert lepetéznek. A közös nyelv a cikkszám, ha tetszik ha nem. Az más kérdés, hogy ha van olyan amit valamiért nem tudok beazonosítani, na itt már megy a kölcsönös E-mailezés, meg a képküldözgetés. De nem ez az általános. Az is lehet hogy belefutottál egy bunkóba.
Mondjuk a sorja önmagában nem volna nagy tragédia, csak ugye ebből az ember következtet az összeszerelés minőségére. Hmm, az a gondom, hogy iszonyatosan elszálltak a gép árak, pályázat nélkül csaknem lehetetlen kitermelni 5-6MFt-ot egy kertészeti traktorra. Pályázatnál meg 30-40%-ot adnak, ha adnak. Ennyivel emelik is az árát... Anno 1,4MFt volt a Valpadana traki, 94-ben. Akkor is drágának számított, de megszolgálta az árát. Ma már nehéz a fogyasztóval megfizettetni a magasabb költségeket. Pl. 92-ben 60Ft-ért adtuk a paradicsomnak kg-ját itthon, háznál, július közepén. Most júliusban már sokszor 150Ft az ára, és menni kell 50km-re itthonról... Közben a gép 5x annyiba kerül, nem beszélve a piacra juttatás költségéről, fólia, műtrágya, stb.
Már megbocsáss, de itt nem arról volt szó, hogy nem vágja fejből a cikkszámot, hanem arról, hogy nem volt hajlandó (!) megnézni, és nem telefonon érdeklődtem először, hanem emailben, amire nem válaszoltak. azt mondta, ilyen apróságot ő nem fog nekem megkeresni, telefonáljak, ha megvan a cikkszám, és akkor talán(!) megnézni, hogy van-e. Bocsánat, hogy mertem kérdezni és szerettem volna vásárolni. Nem kaptam anno katalógust, meg hiába is kaptam volna, mert számtalanszor volt már, hogy a cikkszám nem passzolt, aztán küldözgettük vissza az alkatrészeket, meg az axiálban pl. adtak 3 félét, mert a szent katalógusban nem stimmeltek a dolgok. Én közvetlenül a fogyasztónak értékesítem a termékeimet, ha én így állnék hozzájuk, felkopna az állam. Nagyon jól mehet a cégnek, ha derogál nekik kikeresni egy 15-20eFt-os alkatrészt. Utána nem is foglalkoztam vele, raktunk bele egy Volkswagen gyújtáskapcsolót, aztán csókolom. Ezen kívül láttam náluk egy műtrágyaszórót, ami tetszett volna, de inkább megveszem mástól. Nálam számít a vevőhöz való hozzáállás... nem várok el több segítőkészséget, mint amit én tanúsítok a vevőim felé..
Erről ítéled meg a Szegánát, hogy cikkszám nélkül nem tudnak neked árat mondani? Elárulom, hogy a cikkszámot bármelyik alkatrészes cég kérni fogja tőled. Erre ott és akkor a telefonbeszélgetésetek közben nincs lehetőségük, hogy az általuk forgalmazott kb.147 gép alkatrészkatalógusa kéznél legyen, és egyből azt nyálazza, amelyik neked kell. Ezért az a logikus módja a dolognak, hogy a megrendelő már egyből cikkszámmal a kezében telefonál. Ez teljesen általános, és elfogadott dolog minden kereskedőnél. Aztán hogy te honnan szerzed meg a cikkszámot az legyen a te sarad. Joggal feltételezhető hogy ha veszel egy gépet, ahhoz jár a katalógus is. Ha meg nem kaptál hozzá, akkor is beszerezhető ezerféle módon. (internet)
Most is van hirdetése, Paksi manus, nála volt, de szerintem szósz neki milyen kell, és keres. Rendes faszi, mondjuk nem mondom hogy nem dugta el a kartercsövet a kabin alá.
Én is a 3095-öst 2.1-ért vettem, úgy hogy ebben benne volt az angliából hozatal, meg a kereskedő haszna is.
Annyi volt a baja, hogy valamikor szétszedhették, és egy testkábelt elfelejtettek visszakötni, emiatt nem lehetett terepsebességbe váltani, meg az összkereket nem lehet kivenni. Az egyetlen komoly baja annyi, hogy a váltóban elszállt egy csavar valahonnan, és a 4. fokozatnál lévő szinkrongyűrűből hiányzik pár fog. Ilyen 6220-as van a szomszéd faluban ismerősnél, jó kis gép powercontrollal, báláz vele, szánt vet, permetez...egyszóval mindent ez a gép csinál, annyi baja volt vele, hogy csak hidegen tudta ő is mászófokozatba kapcsolni, de kicserélt egy gombát, és azóta hozzá sem nyúlt. szerintem nézd meg mindenképpen.
Viccesnek tűnhet, de engem olyan apróságok zavartak, hogy itt-ott voltak rajta sorjás részek. Ha valaki komolyan gondolja majd 5 millás gépek gyártását akkor ilyen kis apróságra figyeljen már oda.
1 esetben nem volt gond, de 2 esetben
a gazdák azt mondták, hogy a magyarországi forgalmazónál nem azt kapták, amit megbeszéltek. Azt hiszem nem pont azt kapták amit kialkudtak és a vásárlás utáni garancia érvényesítésben is voltak gondjaik.
Az egyikük tehenészetben használta emlékeim szerint és 200 üzemóránál jót ki pár bosszantóbb hiba rajta.
Ettől még a tubertrakesz nagyon szép, vagány a színe, korszerű a kinézete, de süthetem mindezt ha megellik a határban...
Én is inkább a legyen öregebb, de megbízhatóbb irányba hajlok, mi a fenének pl. digitális műszerfal traktorba.
Jelenleg egy 6 éve gyártott, de tizenpáréves konstrukciójú Kiotit hajtok és nagyon elégedett vagyok vele. Használtan vettem az importőrtől (be lett számítva új traktor vásárlásnál) és kaptam rá 3 hónap garanciát, korrektnek tűnnek.
hello mindenki!
segítséget szeretnék kérni. traki vásárlás előtt állok, és tud e valaki segíteni abban, h milyen tipusu gépet érdemes venni 100 +-10 LE teljesítményben. tudom, h elsősorban pénztárca függő,de amelyekben én gondolkodom az a MF, CASE, MTZ, NH, vagy még esetleg tanács a SAME-ről?
köszönöm
Köszi, mit mondtak a végfelhasználók, mi volt vele a gond? Egy új traktornak nem lehetnek bajai. A Valpadana trakim 20 éves lesz, de még mindig megbízható, nem eszi, nem engedi az olajat, indul télen is. Az egy más dolog, hogy a Szegána kft. bunkó módon áll az emberhez, ha valamilyen alkatrész kéne, de erről nem a traktor tehet.
Tönkrement a gyújtáskapcsoló, gondoltam veszek hozzá gyárit, nem lehet olyan drága. Felhívtam a Szegánát, hogy mennyibe kerül. Erre közölte a hölgy, hogy mondjam meg a cikkszámát. Hát mondom én azt honnan tudjam? Hát ő nem fogja keresgetni a katalógusban típus alapján, szóljak vissza, ha megvan a cikkszám....
Ami a tubert illeti én is törtem a fejem rajta. pofás kis trakesz, voltam is Nován, beszéltem a titkárhölggyel, mivel nem igazán ismerem a típust legyen kedves adjon pár telefonszámot, akik vettek ilyen traktort-beszélnék velük. Készséggel adott. Beszéltem 3 emberrel, de nem győzött meg, amiket meséltek róla. 2-3 éve volt anno-azóta lehet változtattak rajta.
Nem hiszem, hogy újdonságot mondok, de szerintem érdemes elsőkézből a végfelhasználókkal beszélni nem mindent elhinni a forgalmazónak. Sajnos sok esetben még nem tartunk ott, (bár érdeke lenne) hogy kendőzetlenül elmondjanak mindent pro és kontra.
A t5 az 3,4-es common rail(4 szelepes hengerfej)tir4-es, a td5 meg 4,5 hagyományos motor. tir3-as. A fendt 310 árát tudom, front hidraulikával,rugózott híddal meg rugózott fülkével, homlokrakodóval 25 misi. És nem tms!
44500€ ? Front hidraulika,homlokrakodó ha még van hozzá meg még pár apróság akkor 55000€ felett van az ára. Sokallom. A fendt nem is olyan drága akkor..
Helyén kell kezelni a dolgokat, ezek és ehhez hasonló masinák nem sokkal tudnak többet mint egy turbós mtz. De itt még kevés a tapasztalat, mtz-nél tudjuk már hogy fog először folyni az olaj...
Válasz #1470. hozzászólásra
nem ám,meg a zf perkins párositás sem,érdekes dolog hogy a 65 meg 110 lovason is ugyanaz az elsö hid van,az egyik örökös lesz a másik
7066 hozzászólás
Válasz #1513. hozzászólásra
Igaz hogy nincs 120ló de ez még talán elmenne egy darabig, és adás-vételivel is megvehető. Alkatrész is van, jó a fogyasztása.
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=79517&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=1663244
Értem de még a steyer traki is jók,, meg bízhatok
Válasz #1511. hozzászólásra

Egyelőre nincs márka kinézve, annyi a lényeg, hogy alkatrész beszerezhető legyen hozzá és ne selejt széria legyen. Ne kelljen hónapokat állni ha valami gond van vele.
Sajnos ezeknek az olcsóbb gépeknek a zöme túl van a 10000-en, vagy lassan eléri. Ami nem is gond, mert ha rendbe van rakva nálunk sokat el kellene mennie. Nincs rá olyan hatalmas munka.
A keret kb 4,5-5 milka.
Válasz #1510. hozzászólásra

Sajnos mivel szűk a cipő ezért nem nagyon van lehetőség válogatni. Így a zavarosban turkálunk.
120 lótól keresünk valami használható, viszonylag megbízható, nem túl öreg gépet. Félreértés ne essék, nem csodát várok. Egy használható gépet keresek.
http://www.kite.hu/show_used_machine.php?machine_id=1510&lang=hu
Ezt például megéri meg venni mert ezek még traktorok , nincsenek túlbonyolítva
A johnit ismerem meg bízhatók csak ki kell próbálni , meg az üzemórát kell megnézni .. Ha sok benne az üzemóra akkor a váltott jól meg kell nézni , ki próbálni,, meg a hidraulikaszivattyú szokót elkopni de az 10000 óra felett , és mennyit szánsz rá ?
Válasz #1509. hozzászólásra
Traktort akarsz venni vagy lomot?
Ezekről mi a véleményetek? Melyikkel érdemes foglalkozni? Melyik mennyire megbízható? Mik a jellemző típushibák?
Az ártándi kereskedőhöz érdemes elmenni? Milyen gépeket árul?
LINK
LINK
LINK
LINK
Válasz #1507. hozzászólásra
Igen, ő az. Én tőle vettem, lehet hogy nem csinálja nagyban a behozatalt, de azért kérdd meg szerintem.
Válasz #1506. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2811918/Massey-ferguson-3085.html
Ez lenne az? Mert már beszéltem vele csak azt hittem hogy maszek és nem foglalkozik behozatallal.
Válasz #1496. hozzászólásra
Itt hirdet egy 3085-öst asszem, mondjuk az nincs olyan jó áron.
Válasz #1504. hozzászólásra
Valószínűleg azért nincs eladó, mert mindenki meg van vele elégedve. Mondjuk a digitális műszerfal megdöglött 18 év alatt, de nem hiányzik, a hőfok meg mutatós...
Van itt az aprón egy 1555, ami ugyanakkora, mint az enyém, csak erősebb. 4,7M-t kér érte az eladó, 2008-as....
A kertészeti pályázatot várom, de valószínűleg nem pályázhatok majd. Én őstermelő vagyok, szülők ugyan vállalkozók, de nem csak mezőgazdasági és ilyenkor 51% arányban kell kertészeti bevételnek lennie...
Válasz #1499. hozzászólásra
Idén ősszel nagy valószínűséggel lesz KERTÉSZETI géptámogatás, szerintem a Te kategóriád lesz. Érdemes várni egy picit. Nézegettem én is valpadanákat, kevés eladó példányt találtam -még a taljánoknál sem nagyon láttam.
A magyar forgalmazónál az érdi Lucianonál meg csak újak vannak tökönszúrós áron.
Válasz #1498. hozzászólásra
Ez a cikkszámot probléma sajnos tud valós is lenni.
Autóalkatrészes cégnél dolgoztam mielőtt belevágtam a kapámat a földbe. Léteznek originál/ gyári és utángyártott (szép szóval aftermarket) termékek. Sok esetben az utángyártott termékek katalógusai nem voltak pontosak, eléggé átfedéssel dolgoztak. Ilyenkor biztos ami biztos alapon az ember összevette a gyári cikkszámmal. Mindez ment fordítva is megkérdeztem a gyári cikkszámot , majd katalógusban beazonosítva megvettem feléért az utángyártottat.
Csak éppen ez a karitatív tevékenység érthetően nem bolt a forgalmazónak....
Így aztán a képviseletek nem igazán szeretik megadni külsősnek a gyári azonosítóikat.
Van egy 1973-as homlokrakodós IH 574-ünk, fajin kis masina, vigyáztak rá az előző tulajok olyan a kormányszervója, hogy a szemöldökömmel eltekerem és még sok kis apró dolog, ami a 20 évvel későbbi keleti blokkos traktorokban sehol sincs. Hogy- hogy nem idén kellett hozzá kupplungszett, így közel 40 évesen 6000 üzemóránál már talán szabad neki. Nézegettem kupplungszettben utángyártottakat ( gránit és társai) sehol semmi-nem mai gép. Lemondtam már arról, hogy kapok hozzá aztán hátha alapon felhívtam a magyarokat ihcase.hu és lőn van hozzá még most is. Nem volt olcsó, 120 ropi konkrétan, de aki majmot vesz vegyen hozzá banánt is.
Lényeg a lényeg itt sem árultak el cikkszámot csak hosszú udvarlás után, ami tetszett bennük, hogy volt némi bizonytalanság a beazonosítást illetően (hiába vittem mintát), de azt mondták, ha nem jó, nem passzol akkor kérdés nélkül visszaveszik. Jó lett, 2 nap múlva a kezemben volt, azóta is zakatol várja az 50 éves évfordulót.
Válasz #1498. hozzászólásra
Semmi gond, de továbbra is azt mondom hogy a cikkszámot neked kell tudni. Hidd el egy néhány dolgot nekem is kellett már rendelnem innen-onnan. Egy kombájn szezon előtti felkészítésénél nem küldhetek szabadkezi skicceket a szükséges 40-50 alkatrészről az Axiálnak, mert lepetéznek. A közös nyelv a cikkszám, ha tetszik ha nem. Az más kérdés, hogy ha van olyan amit valamiért nem tudok beazonosítani, na itt már megy a kölcsönös E-mailezés, meg a képküldözgetés. De nem ez az általános. Az is lehet hogy belefutottál egy bunkóba.
Válasz #1500. hozzászólásra
http://www.mojauto.rs/rezultat/status/poljoprivredna/vozilo_je/polovan/marka_poljoprivrednih/BELARUS/kategorija_poljoprivrednih/Traktor/poredjaj-po/oglas_najnoviji/
üdv mindenkinek tudnátok segíteni tudna valaki egy jó álapotu eladó Mtz82- est odal váltosat.
Válasz #1490. hozzászólásra
Hmm, az a gondom, hogy iszonyatosan elszálltak a gép árak, pályázat nélkül csaknem lehetetlen kitermelni 5-6MFt-ot egy kertészeti traktorra. Pályázatnál meg 30-40%-ot adnak, ha adnak. Ennyivel emelik is az árát... Anno 1,4MFt volt a Valpadana traki, 94-ben. Akkor is drágának számított, de megszolgálta az árát. Ma már nehéz a fogyasztóval megfizettetni a magasabb költségeket. Pl. 92-ben 60Ft-ért adtuk a paradicsomnak kg-ját itthon, háznál, július közepén. Most júliusban már sokszor 150Ft az ára, és menni kell 50km-re itthonról... Közben a gép 5x annyiba kerül, nem beszélve a piacra juttatás költségéről, fólia, műtrágya, stb.
Mondjuk a sorja önmagában nem volna nagy tragédia, csak ugye ebből az ember következtet az összeszerelés minőségére.
Válasz #1497. hozzászólásra
Már megbocsáss, de itt nem arról volt szó, hogy nem vágja fejből a cikkszámot, hanem arról, hogy nem volt hajlandó (!) megnézni, és nem telefonon érdeklődtem először, hanem emailben, amire nem válaszoltak. azt mondta, ilyen apróságot ő nem fog nekem megkeresni, telefonáljak, ha megvan a cikkszám, és akkor talán(!) megnézni, hogy van-e. Bocsánat, hogy mertem kérdezni és szerettem volna vásárolni. Nem kaptam anno katalógust, meg hiába is kaptam volna, mert számtalanszor volt már, hogy a cikkszám nem passzolt, aztán küldözgettük vissza az alkatrészeket, meg az axiálban pl. adtak 3 félét, mert a szent katalógusban nem stimmeltek a dolgok. Én közvetlenül a fogyasztónak értékesítem a termékeimet, ha én így állnék hozzájuk, felkopna az állam. Nagyon jól mehet a cégnek, ha derogál nekik kikeresni egy 15-20eFt-os alkatrészt. Utána nem is foglalkoztam vele, raktunk bele egy Volkswagen gyújtáskapcsolót, aztán csókolom. Ezen kívül láttam náluk egy műtrágyaszórót, ami tetszett volna, de inkább megveszem mástól. Nálam számít a vevőhöz való hozzáállás... nem várok el több segítőkészséget, mint amit én tanúsítok a vevőim felé..
Válasz #1484. hozzászólásra
Erről ítéled meg a Szegánát, hogy cikkszám nélkül nem tudnak neked árat mondani? Elárulom, hogy a cikkszámot bármelyik alkatrészes cég kérni fogja tőled. Erre ott és akkor a telefonbeszélgetésetek közben nincs lehetőségük, hogy az általuk forgalmazott kb.147 gép alkatrészkatalógusa kéznél legyen, és egyből azt nyálazza, amelyik neked kell. Ezért az a logikus módja a dolognak, hogy a megrendelő már egyből cikkszámmal a kezében telefonál. Ez teljesen általános, és elfogadott dolog minden kereskedőnél. Aztán hogy te honnan szerzed meg a cikkszámot az legyen a te sarad. Joggal feltételezhető hogy ha veszel egy gépet, ahhoz jár a katalógus is. Ha meg nem kaptál hozzá, akkor is beszerezhető ezerféle módon. (internet)
Válasz #1494. hozzászólásra
Hol hirdet mit, hogy keressem?
Válasz #1459. hozzászólásra




Hát igen ,nem mindegy,hogy dollárt adsz az USA gépért vagy eurót a Belorusért
Válasz #1493. hozzászólásra

Most is van hirdetése, Paksi manus, nála volt, de szerintem szósz neki milyen kell, és keres. Rendes faszi, mondjuk nem mondom hogy nem dugta el a kartercsövet a kabin alá.
Válasz #1491. hozzászólásra
Milyen kereskedő hozta be? Te nézted ki, vagy elmondtad hogy milyet akarsz és nézett párat?
Válasz #1491. hozzászólásra
persze lehet hogy átverés, csak óvatosan...
Válasz #1487. hozzászólásra

Én is a 3095-öst 2.1-ért vettem, úgy hogy ebben benne volt az angliából hozatal, meg a kereskedő haszna is.
Annyi volt a baja, hogy valamikor szétszedhették, és egy testkábelt elfelejtettek visszakötni, emiatt nem lehetett terepsebességbe váltani, meg az összkereket nem lehet kivenni. Az egyetlen komoly baja annyi, hogy a váltóban elszállt egy csavar valahonnan, és a 4. fokozatnál lévő szinkrongyűrűből hiányzik pár fog. Ilyen 6220-as van a szomszéd faluban ismerősnél, jó kis gép powercontrollal, báláz vele, szánt vet, permetez...egyszóval mindent ez a gép csinál, annyi baja volt vele, hogy csak hidegen tudta ő is mászófokozatba kapcsolni, de kicserélt egy gombát, és azóta hozzá sem nyúlt. szerintem nézd meg mindenképpen.
Válasz #1484. hozzászólásra
Viccesnek tűnhet, de engem olyan apróságok zavartak, hogy itt-ott voltak rajta sorjás részek. Ha valaki komolyan gondolja majd 5 millás gépek gyártását akkor ilyen kis apróságra figyeljen már oda.
1 esetben nem volt gond, de 2 esetben
a gazdák azt mondták, hogy a magyarországi forgalmazónál nem azt kapták, amit megbeszéltek. Azt hiszem nem pont azt kapták amit kialkudtak és a vásárlás utáni garancia érvényesítésben is voltak gondjaik.
Az egyikük tehenészetben használta emlékeim szerint és 200 üzemóránál jót ki pár bosszantóbb hiba rajta.
Ettől még a tubertrakesz nagyon szép, vagány a színe, korszerű a kinézete, de süthetem mindezt ha megellik a határban...
Én is inkább a legyen öregebb, de megbízhatóbb irányba hajlok, mi a fenének pl. digitális műszerfal traktorba.
Jelenleg egy 6 éve gyártott, de tizenpáréves konstrukciójú Kiotit hajtok és nagyon elégedett vagyok vele. Használtan vettem az importőrtől (be lett számítva új traktor vásárlásnál) és kaptam rá 3 hónap garanciát, korrektnek tűnnek.
Válasz #1487. hozzászólásra
Telefonszám nincs, valószinű h ezek is csak az előre utalt pénzt akarják lenyúlni !
hello mindenki!
segítséget szeretnék kérni. traki vásárlás előtt állok, és tud e valaki segíteni abban, h milyen tipusu gépet érdemes venni 100 +-10 LE teljesítményben. tudom, h elsősorban pénztárca függő,de amelyekben én gondolkodom az a MF, CASE, MTZ, NH, vagy még esetleg tanács a SAME-ről?
köszönöm
ez az mért ennyi az ára ki mit tud rola?






Massey Ferguson 6260 Használt 2001 2,63 MFt2001
(4) Sűrített levegő rendszer, első forgalomba hozatal 2001!! 4x hátsó munkalámpa, munkalámpa 4x elülső, kettős működésű, 4WD, fülke,......Csongrád megye, Szeged
Válasz #1483. hozzászólásra

Köszi, mit mondtak a végfelhasználók, mi volt vele a gond? Egy új traktornak nem lehetnek bajai. A Valpadana trakim 20 éves lesz, de még mindig megbízható, nem eszi, nem engedi az olajat, indul télen is. Az egy más dolog, hogy a Szegána kft. bunkó módon áll az emberhez, ha valamilyen alkatrész kéne, de erről nem a traktor tehet.
Tönkrement a gyújtáskapcsoló, gondoltam veszek hozzá gyárit, nem lehet olyan drága. Felhívtam a Szegánát, hogy mennyibe kerül. Erre közölte a hölgy, hogy mondjam meg a cikkszámát. Hát mondom én azt honnan tudjam? Hát ő nem fogja keresgetni a katalógusban típus alapján, szóljak vissza, ha megvan a cikkszám....
Válasz #1449. hozzászólásra
Ami a tubert illeti én is törtem a fejem rajta. pofás kis trakesz, voltam is Nován, beszéltem a titkárhölggyel, mivel nem igazán ismerem a típust legyen kedves adjon pár telefonszámot, akik vettek ilyen traktort-beszélnék velük. Készséggel adott. Beszéltem 3 emberrel, de nem győzött meg, amiket meséltek róla. 2-3 éve volt anno-azóta lehet változtattak rajta.
Nem hiszem, hogy újdonságot mondok, de szerintem érdemes elsőkézből a végfelhasználókkal beszélni nem mindent elhinni a forgalmazónak. Sajnos sok esetben még nem tartunk ott, (bár érdeke lenne) hogy kendőzetlenül elmondjanak mindent pro és kontra.
vagy is olcsóbb
Igen. És tms-is. Nem tudom a 210 mennyivel lehet drábább. az se rossz . pöpec kis gép
Akkor már inkább ez.És még áfa sincs!!
Válasz #1478. hozzászólásra

Az aztán Q jó ár télleg
A t5 az 3,4-es common rail(4 szelepes hengerfej)tir4-es, a td5 meg 4,5 hagyományos motor. tir3-as. A fendt 310 árát tudom, front hidraulikával,rugózott híddal meg rugózott fülkével, homlokrakodóval 25 misi. És nem tms!
Sziasztok!! A Fendt 718 Vario 115 000 Euro az Axiálnál az új ára akcióban!! Két hete kaptam tőlük ajánlatot!! Front hidraulikás meg ilyenek!!
Sziasztok!
NH T5000 és TD5 között milyen lényegesebb különbségek vannak?? Melyik lenne jobb szántóföldi munkákra? Árakat tudtok hozzájuk?
Válasz #1474. hozzászólásra
MENNYI A FENDT???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
44500€ ? Front hidraulika,homlokrakodó ha még van hozzá meg még pár apróság akkor 55000€ felett van az ára. Sokallom. A fendt nem is olyan drága akkor..
Válasz #1471. hozzászólásra
Helyén kell kezelni a dolgokat, ezek és ehhez hasonló masinák nem sokkal tudnak többet mint egy turbós mtz. De itt még kevés a tapasztalat, mtz-nél tudjuk már hogy fog először folyni az olaj...
Válasz #1471. hozzászólásra

Miért nem terjed itthon? Nincs szervizháttér? Inkább vennék lengyelektől traktort, mint a törököktől...
Válasz #1470. hozzászólásra
nem ám,meg a zf perkins párositás sem,érdekes dolog hogy a 65 meg 110 lovason is ugyanaz az elsö hid van,az egyik örökös lesz a másik
Válasz #1469. hozzászólásra
Köszi szépen, tehát kb. 21000 euro netto. Az nem rossz, ahhoz képest, hogy a nyugati gépek már 40000 körül kaphatóak...
Válasz #1467. hozzászólásra
ez nálunk 27000áfáva,de egymás melett áltak a hatat a,és ezen szemlátomást ujab fajta a zf cucc
Válasz #1465. hozzászólásra
Pont ma beszéltem velük: T5.115 mechanikus váltóval 42000€, Hi-Lo váltóval 44500€!
Farmtrac traktorokkal találkozott már valaki?
675DT nem hangzik rosszul, kb mint a Hattat, Armatrac. Perkins motor, Carraro híd, lengyel összeszerelés. Árat nem igen találtam.