mtz ből is van 30 éves, meg új.
ha választanom kéne, vagy neadj isten valamiért mtz-t vennék megint, akkor nem újat néznék..
minnél öregebbet. mert a minőség egyre csak romlik. persze ugyanúgy zajos kényelmetlen stb, de a régiek anyagminősége és gyártási pontossága jobb volt.
és ha nézzük az árakat, aki új mtz ben gondolkozik annak nagyn szüksége volna rá hogy egy "nemtz"-vel dolgozzon már egy napot.
arról nem beszélve hogy ilyen évi 100-200 üzemórás tulaj ne mondja nekem hgy évek óta megvan a muszka és nem volt baja. az a gép nincsen használva eleve, mibaja lehetne..
meg ez a.. félelem attól hogy csak szervíz tud rajta bármit is csinálni.. hát ez meg aztán tényleg könnyfakasztó.
persze, Pistabá aki a t.sz ben is mtz-t szerelt nem fog tudni mit kezdeni az elektromos részével. egyszerűen csak kell más szakember is. ugyanígy a common rail mtz hez is. és? a többi része, a mechanikus része ugyanúgy mechanika mindkettőnek. egyedül a cvt nél érhet egy kevés meglepetés. persze javában az is csak egy szivattyú meg hidromotor.
egy csodás valmet en megunta a tulaj az elektronikát, azon hidroszivattyú->hidromotor->allison automata váltó a hajtáslánc. most a szivattyú+motor vezérlés egy darab olyan kar mint a kézigázé, egy darab elektromos proporcionál szelepet cseréltek (szivattyú kivezérlésé) mechanikusra, kapott egy bowdent és kész. az automata is nyomógombos lett. nincs kompjúter. ha annyira zavar.
az allison kapott olajnyomás mérőt mert 20,000 üzemórás gépként lett véve és szarakodott az automata váltó. kiderült hogy kopott volt az olajszivatyú és nem feszítette eléggé a fékeket/kuplungokat.
keményen 50 rongy volt a csere (nem márka/típus azonos hanem paraméter azonos szivattyúra)
nem olyan bonyolult a világ, csak akkor ha szeretnénk is hogy az legyen.
Úgy látszik vannak akik még nem ültek nyugatiban, vagy dolgoztak vele.
Össze sem hasonlítható a kettő, főleg, hogy a merevhidas MTZ-nél is ugyanazok a fődarabok, és törhet a kuplungház...
Itt egy dolog van, hogy mást sokan nem tudnak fenntartani, nekünk is azért lesz csak 2 82-es MTZ, hogy szezonban az egyik sorművelős legyen.
Igaz nekünk még 10-Ha sincs, így jobb gépet nem éri meg egyáltalán venni, bár így legalább kevesebb jut az örökösnek...
De ha nagyobb lenne a birtokméret az biztos, hogy lenne a talajmunkára, kocsizásra egy "levedlett, használt szar nyugati", és nem az újonnan, aranyárban mért szintén hitvány MTZ, új.
Akik erre mifelénk vettek újat azok szinte mind szívtak velük!
Válasz VDénes #4260. hozzászólásáraIgen én is szeretem meg az én öregapám is szerette,de ma már hallókészülékkel is alig hall :( De én megoldottam vettem egy jó kis fülvédőt bele :D
Válasz N.. Tamás #4259. hozzászólásáraEbben igazad van! természetessen,ha nem nagy a gazdaság nincs értelme beruházni komolyabb gépre!A kérdésedre válaszolva ha sokat pótkocsizik én egy jo kis görbe hidas 892-est néznék meg az szedi a lábát elég szépen meg 16 tonna az semmi neki! Mi huztunk már vele 27 tonnát is és vitte ( bar meg is kell állni vele ez tény)
Válasz Gazda12 #4258. hozzászólásáraBiztos jó a nyugati de nekem nem kéne. Én vettem bele maximo comfort plusz ülést azóta soha nem fáj a hátam pedig 12 órákat ülök benne. 8 órás munka után még simán megyek mtzvel még közel ennyit. Zaj nem zavar a gép hangját szeretem.
De biztos hogy jó a nyugati én nem mondom!
Látom nagy a szórás hogy ki mit szeret. Nyílván autóból nyugatit vennék énis de mivel a gazdaság nem nagy, szinte csak gyümölcsös, és oda is inkább csak pótkocsizni kell,szóval ha tudnátok ajánlani gépet azt megköszönném. Jelenleg van még kisfülkés 80as,panorámás 82 de csak permetezni és gyümölcsösbeli munkára kell. Most pályázati lehetőség van, és szeretnénk egy olyat ami elbír húzni akár 2kisebb (mbp) vagy egy nagyobb pótot. Olyan max 16t. Jó a nyugati persze kényelmes, modern full -full, nem is lehet össze hasonlítani, mint egy újabb dáciát egy mercivel sem. De nekünk jelenleg nincs szántó vagy ha lesz is, nem 40,50-100ha,szóval kiszolgál egy mtz is.ráadásul pályázni csak újra lehet. Szóval ezért marad az mtz.de hogy abból mi ami jó, bevállt gép ahoz kérnék segítséget. Az hogy egyenes hidas vagy sem, vagy akármi ami hasznos infó lehet. Igazából egy 90-95 lovas gépet gondoltunk. Szóval ha tudnátok valamiben is segíteni azt megköszönném.
Válasz Dekalb #4249. hozzászólásáraMegmondom őszintén én is megszállott MTZ-s voltam,de mikor jött a JD pár nap alatt megváltozott,minden..(amugy a 6510-es 105le nem 132 nem is értem,hogy várták,hogy legyen akkora ereje....)Egész más érzés egy fárasztó munkanap után kiszálni a Johnyból mint a muszkábol! Nem eszed a port nem zug a fejed és a derekad is megmarad sokkal de sokkal tovább..És ez az ami sokat számit az Egészség!!Az ha egyszer elmegy az ember oda adná minden vagyonát,csak ,hjjogy vissza szerezze..de már ugye kés! Az ami megfizethetetlen! ÉS félre ne érts én is szeretem a jó öreg ruszkit, de néha nagyon bosszantó,hogy mindig valami hülyeség előjön rajta..892.2 6 éves 4000órás,kuplungja lett csinalva ,váltó,mindg folyik ralyta minden...pedig,csak a család hajtja..és vigyázunk rá de hiába m30 fokban mindig a vizet kell figyelni mert képes lenne felforralni....A JD-vel kimegyek nyaáron télen a Víz hőmérséglet mindig,ugyanott van nem melegszik...szóval ha megtapasztalod egyszer milyen egész nap egy nyugatival dolgozni hidd el neked is megváltozna a véleményed....ja és fogyasztásban is jobb a JD 25-30 százalékkal :)
Válasz Dekalb #4213. hozzászólására20t-s pót egyszer-kétszer lett 82-esre akasztva nem sok sikerrel, míg a 6110-es JD (85LE) teljes biztonsággal viszi 50 km-es távokra, a zalai dombságban.
Válasz Dekalb #4249. hozzászólásáraa fejes ekével szaladt a nyiri homokba,jaa
elhiszem szinte nem birt már magával
nem?
hiába istenited itt nekem az mtz akkor is marad ami
van még egy fontos dolog szerintem,mégpedig az hogy nem a szomszédnak és másnak veszek traktort autót és házat...de hogy folytassam van itt egy bácsi nagy vadász hirében áll,volt neki egy vadonátosan uj 1221.3 mtz nos mivel olyan a baráti köre és a társadalmi pozicioja(legalábbis ugy érzi)MIVEL NEM VOLT JÓ A "SZINE" a muszkának -pedig az europal 5 vf ós lemkennel 44cm es fogáson 10-el szaladt,(3 fejjel)nos mivel nem volt jó a szin ezért hát vett ennek az árából 9 milla(mert eladta gyorsan a 2 éves mtz-t)egy 6510-tipusu 15 éves már jó szinü traktort 8000 órával csak amikor belefogták a lemken elé akkor a traktorosa aki azelőtt már végig ült a 1221.3-ban is az első méterek után azzal hivta a főnökét hogy valami nem okés mert hát itt nincs erő...majd adagoló le kaja Nyirtután és talán most már viszi úgy az ekét mint a "régi"
Válasz kori01 #4244. hozzászólásáraelléggé korlátolt és szük látókörü srác lehetsz,nem megbántásként mondom,de próba után érdemes valamiről is beszélni az orosz nem azért nem csinál a traktorjaiba power váltót és egyéb nyalánkságokat mert nem tud(mellesleg a t-150 ben az van 70 es évek óta)hanem mert az ő környezetében nincs rá igény,ne felejtsd el hogy hol tart az ürtechnikában-nézz szét e széles világban ne csak a saját sületlenségeidet mantrázd-mai napig a nasa az ürinditásait Bajkonurból teszi orosz inditóállomásról,-szóval ők a dolgokat más oldalról közelitik meg,isten őrizzen attól hogy ott ahol 200-300 km belül nincs szerviz sem háttér sem ott egy magasnyomásu fejszelep beadja a kulcsot-egy picit menjél csak vissza a történelemben és akkor fogod látni mi lett a Német fegyverekkel és tankokkal a -25 és az a feletti hidegekben,szóval csak óvatosan a másikat nem leértékelve ez lett a baja Hitlernek is
Válasz Dekalb #4242. hozzászólásáraértem
te tudod saját magadban azt hiszel amit akarsz nem fosztalak meg az mtz-és gyönyörödtől.
de az ilyennek mint te kár akármiről is beszélni
tudom az 1025-ös mindent ver a kategóriájában.
Válasz kori01 #4221. hozzászólásáranézd Kori sajnállak hogy saját magad áltatod de 952.4 alapban szük 5 tonna a tied talán jó indulattal 4 plussz a tengelytávkülönbség,ezeket a gépeket ne hasonlitsd össze a 82-el nekem is van ez is az is ég és a föld,szégyenbe maradnál mögöttem és csak neked lenne kellemetlen
Én személy szerint, ha anyagi lehetőségeim engedik, akkor biztos, hogy veszek egy levetett nyugati szart vagy akár egy régi zetort, de az MTZ-től megválok, mert pár óra munka után kiáll kezem lábom, szétmegy a fejem, nyakig olajos és büdös vagyok. Az alkatrészek meg mind fos minőségüek. Se egy normális porlasztó, hengerfej tömités semmi. Beleraktam a rakodós 50esbe(ez az egy amit nem adok) az uj hidrolika tömböt, volt amit 2 nap mulva ki kellett venni, de max 1 és és az olaj ömlik rajta minden irányba
Válasz olah #4235. hozzászólásáraTe még ne vegyél nyugatit. Ha tényleg bármi baja lesz, akkor csak szidni fogod magad.
A fejben kell eldönteni, hogy szeretnék egy kényelmesebb, csendesebb, komfortosabb, klímás, rugózott gépet amivel pontosan tudom vezérelni a munkagépeket, úgy dolgozik ahogy én szeretném, este nem hullafáradtan szállsz ki a gépből. Ha ezt tartod majd szem előtt akkor vegyél egy 2-4000 üórásat és szépen rájössz, hogy miért nem vettem én már hamarabb ilyet?!
Ezen mindenki végigmegy hidd el, ki hamarabb, ki később jön rá. Szépen lassan aztán már a tartalék géped sem mtz lesz, majd arra eszmélsz 10 év múlva, hogy milyen jól döntöttem, hogy mertem váltani.
Válasz VDénes #4230. hozzászólásáraIgazad van nem vitázunk csak a tapasztalatunkat osszuk meg az a baj az én véleményem szerint hogy a nyugati traktor szerviz háttere nálunk gyenge ez csak hallottam a szerviz hetekig szórakozott mire kiderült a baj olyanokat meg javított amit nem is kellet volna mire kiderült mi a baja ami persze sok plusz költség engem ez azért kicsit aggaszt.
Válasz olah #4233. hozzászólásáranem tudod miről beszélsz, az az igazság...
egy MTZ-teljesítménykategóriás nyugati de fapados gép 10 milliótól indul, 40-50 milliós az már 200+ lóerő és full high-tech...
másrészt nem veszed meg más használt xarát, inkább megveszed aruszki új xarát, ami 0 órásan sem közelíti meg minősségben a 20 (!!!) éves nyugatiakat.... gratulálok, jó hozzáállás...
harmadrészt sem olajcseréhez, sem rengeteg egyéb dologhoz nem kell szervíz, valójában nagyon ritka az, amihez nélkülözhetetlen egy számítógépes hibakiolvasás, de azt meg tudod csináltatni akkor, amikor tényleg kell (16 év alatt kb. 15 nyugati gép fordult meg a kertben, 5-ször nem volt számítógépes diagnosztika, pedig nem mechanikus gépek voltak...) egy Case FarmAll vagy egy JD 5M egy-két nélkülözhetetlen vezérlőn kívűl csak lámpákat kapcsolgat elektronikusan....
Válasz kori01 #4229. hozzászólásáraÉn biztosnem mert újra nem tudok 40-50 milliót költeni a más javításra váró használt szarát nem veszem meg azt javíttassa aki addig használta.Az olaj csere lehetséges de az agyát csak a szerviz tudja helyretenni akkor miről beszélünk.
Ne legyen már ebből vita feleslegesen. Mindenki olyat vesz amilyet akar aztán ezen döntése mellé tud 1000 okot hogy miért azt.
A többi márkához még nem hamisítják az alkatrészeket az szerintem azért jobb. De úgy gondolom eljön még annak is az ideje. Lásd a monosemhez is gyártják a kopó cuccokat.
Nem Védem korit de ne a lóerőt nézzétek hanem a súlyt,pl.egy dutra(d4k) is 90 -100 lovas ,és megenne sok 120-150lovas nyugatit,a 2140-es Jd egy "kis " motoros nagyobb gép
Válasz VTR-es #4212. hozzászólásáraTeljesen igazad van lehet szidni az MTZ de javítása egyszerű kőnyű és nem kerül sokba.Egy 2007 van 3500üzemorás olajcsere és zsírozáson kívül nem kellet rákölteni.Odafigyelés-el sokat kibír nem ez az első MTZ volt olyan amit 6000 óra után kellet javítgatni de nem horribilis öszzegekér.Egy nyugati gépnél olajcserét nem lehet házilag megcsinálni és nem sorolom tovább mert erről csak hallottam és tények nélkül nem akarok vitázni. De az biztos hogy egy kisgazdaság számára leggazdaságosab gép.
Válasz .Feco. #4217. hozzászólásáraAz is lehet de a lent említett cégek még gyártatják is az alkatrészeket kis esztergályos üzemekben. Ahol biztos nem olyan minőségű anyagok vannak használva mint amit kéne.
Ez a legnagyobb gond ezekkel a traktorokkal. Viszont a John deere-t sosem tudnám kigazdálkodni hogy legyen értelme a 15millió plusznak.
Válasz kori01 #4219. hozzászólásáraIdén eladtam az újan vásárolt 920.3 -t,de egy 80 lovas 35 éves jd.t kettétépném vele.megverné még fogyasztásban is.itt zalában elhiheted ,hogy vannak kötött földek,de két fejjel csak az szánt ami nem egyeneshidas,nincs súlyozva,vagy nincs benn erő.továbbmegyek:még egy jó 80 lovas mtz is megfingatná.mondom ezt úgy,hogy megváltam tőle,de ami igaz az igaz.
Válasz Dekalb #4213. hozzászólásáraItt kötött földben az mtz 2fejjel megy,ugyanaz a tl90-es meg 3-al.
hogy van ez?
Egy hozzáértö nem isteniti az mtz-t.
nekem is volt nem egy,
de pl a 2140-es kisjohni kisebb motorral,80 lòval
Kisebb fogyasztással ott van tiéd tetején mert rámászna.
Válasz Dekalb #4207. hozzászólásáraAddig nem hiszed el amig nem próbálod ki.
itt ki lett,
megette
Igaz nem 1025 volt de turbos fostalicska.
eleve teljesen más a két gép sulyelosztása is.
Válasz Dekalb #4208. hozzászólásáraHonnan érdemes alkatrészt venni? Régen sok helyen volt normális ma már sehol nem tudok Nyíregyházán... Mindig beszopom valamivel, de ez nem a traktor hibája hanem a kapzsi kereskedőé hogy kisipari silány másolatot gyáriként árul...
7064 hozzászólás
mtz ből is van 30 éves, meg új.
ha választanom kéne, vagy neadj isten valamiért mtz-t vennék megint, akkor nem újat néznék..
minnél öregebbet. mert a minőség egyre csak romlik. persze ugyanúgy zajos kényelmetlen stb, de a régiek anyagminősége és gyártási pontossága jobb volt.
és ha nézzük az árakat, aki új mtz ben gondolkozik annak nagyn szüksége volna rá hogy egy "nemtz"-vel dolgozzon már egy napot.
arról nem beszélve hogy ilyen évi 100-200 üzemórás tulaj ne mondja nekem hgy évek óta megvan a muszka és nem volt baja. az a gép nincsen használva eleve, mibaja lehetne..
meg ez a.. félelem attól hogy csak szervíz tud rajta bármit is csinálni.. hát ez meg aztán tényleg könnyfakasztó.
persze, Pistabá aki a t.sz ben is mtz-t szerelt nem fog tudni mit kezdeni az elektromos részével. egyszerűen csak kell más szakember is. ugyanígy a common rail mtz hez is. és? a többi része, a mechanikus része ugyanúgy mechanika mindkettőnek. egyedül a cvt nél érhet egy kevés meglepetés. persze javában az is csak egy szivattyú meg hidromotor.
egy csodás valmet en megunta a tulaj az elektronikát, azon hidroszivattyú->hidromotor->allison automata váltó a hajtáslánc. most a szivattyú+motor vezérlés egy darab olyan kar mint a kézigázé, egy darab elektromos proporcionál szelepet cseréltek (szivattyú kivezérlésé) mechanikusra, kapott egy bowdent és kész. az automata is nyomógombos lett. nincs kompjúter. ha annyira zavar.
az allison kapott olajnyomás mérőt mert 20,000 üzemórás gépként lett véve és szarakodott az automata váltó. kiderült hogy kopott volt az olajszivatyú és nem feszítette eléggé a fékeket/kuplungokat.
keményen 50 rongy volt a csere (nem márka/típus azonos hanem paraméter azonos szivattyúra)
nem olyan bonyolult a világ, csak akkor ha szeretnénk is hogy az legyen.
Úgy látszik vannak akik még nem ültek nyugatiban, vagy dolgoztak vele.

Össze sem hasonlítható a kettő, főleg, hogy a merevhidas MTZ-nél is ugyanazok a fődarabok, és törhet a kuplungház...
Itt egy dolog van, hogy mást sokan nem tudnak fenntartani, nekünk is azért lesz csak 2 82-es MTZ, hogy szezonban az egyik sorművelős legyen.
Igaz nekünk még 10-Ha sincs, így jobb gépet nem éri meg egyáltalán venni, bár így legalább kevesebb jut az örökösnek...
De ha nagyobb lenne a birtokméret az biztos, hogy lenne a talajmunkára, kocsizásra egy "levedlett, használt szar nyugati", és nem az újonnan, aranyárban mért szintén hitvány MTZ, új.
Akik erre mifelénk vettek újat azok szinte mind szívtak velük!
Válasz VDénes #4260. hozzászólásáraIgen én is szeretem meg az én öregapám is szerette,de ma már hallókészülékkel is alig hall :( De én megoldottam vettem egy jó kis fülvédőt bele :D
Válasz N.. Tamás #4259. hozzászólásáraEbben igazad van! természetessen,ha nem nagy a gazdaság nincs értelme beruházni komolyabb gépre!A kérdésedre válaszolva ha sokat pótkocsizik én egy jo kis görbe hidas 892-est néznék meg az szedi a lábát elég szépen meg 16 tonna az semmi neki! Mi huztunk már vele 27 tonnát is és vitte ( bar meg is kell állni vele ez tény)
Válasz Gazda12 #4258. hozzászólásáraBiztos jó a nyugati de nekem nem kéne. Én vettem bele maximo comfort plusz ülést azóta soha nem fáj a hátam pedig 12 órákat ülök benne. 8 órás munka után még simán megyek mtzvel még közel ennyit. Zaj nem zavar a gép hangját szeretem.
De biztos hogy jó a nyugati én nem mondom!
Látom nagy a szórás hogy ki mit szeret. Nyílván autóból nyugatit vennék énis de mivel a gazdaság nem nagy, szinte csak gyümölcsös, és oda is inkább csak pótkocsizni kell,szóval ha tudnátok ajánlani gépet azt megköszönném. Jelenleg van még kisfülkés 80as,panorámás 82 de csak permetezni és gyümölcsösbeli munkára kell. Most pályázati lehetőség van, és szeretnénk egy olyat ami elbír húzni akár 2kisebb (mbp) vagy egy nagyobb pótot. Olyan max 16t. Jó a nyugati persze kényelmes, modern full -full, nem is lehet össze hasonlítani, mint egy újabb dáciát egy mercivel sem. De nekünk jelenleg nincs szántó vagy ha lesz is, nem 40,50-100ha,szóval kiszolgál egy mtz is.ráadásul pályázni csak újra lehet. Szóval ezért marad az mtz.de hogy abból mi ami jó, bevállt gép ahoz kérnék segítséget. Az hogy egyenes hidas vagy sem, vagy akármi ami hasznos infó lehet. Igazából egy 90-95 lovas gépet gondoltunk. Szóval ha tudnátok valamiben is segíteni azt megköszönném.
Válasz VDénes #4257. hozzászólásáraNe érts félre,én nem vitázni akarok,de nekünk van mind2 két MTZ egy JD...és össze tudom őket hasonlítani! :)
Úgy látom mindenkinek az a jó ami éppen van. Nem érdemes ezen vitázni én most is azt mondom.
Válasz Dekalb #4249. hozzászólásáraMegmondom őszintén én is megszállott MTZ-s voltam,de mikor jött a JD pár nap alatt megváltozott,minden..(amugy a 6510-es 105le nem 132 nem is értem,hogy várták,hogy legyen akkora ereje....)Egész más érzés egy fárasztó munkanap után kiszálni a Johnyból mint a muszkábol! Nem eszed a port nem zug a fejed és a derekad is megmarad sokkal de sokkal tovább..És ez az ami sokat számit az Egészség!!Az ha egyszer elmegy az ember oda adná minden vagyonát,csak ,hjjogy vissza szerezze..de már ugye kés! Az ami megfizethetetlen! ÉS félre ne érts én is szeretem a jó öreg ruszkit, de néha nagyon bosszantó,hogy mindig valami hülyeség előjön rajta..892.2 6 éves 4000órás,kuplungja lett csinalva ,váltó,mindg folyik ralyta minden...pedig,csak a család hajtja..és vigyázunk rá de hiába m30 fokban mindig a vizet kell figyelni mert képes lenne felforralni....A JD-vel kimegyek nyaáron télen a Víz hőmérséglet mindig,ugyanott van nem melegszik...szóval ha megtapasztalod egyszer milyen egész nap egy nyugatival dolgozni hidd el neked is megváltozna a véleményed....ja és fogyasztásban is jobb a JD 25-30 százalékkal :)
Válasz Dekalb #4249. hozzászólásáranehogymán még talán az ötöst is vinné
,kettőt se ha lerajkja
Jobb mint egy showműsor,kitettetek szépen magatokért

Válasz Dekalb #4213. hozzászólására20t-s pót egyszer-kétszer lett 82-esre akasztva nem sok sikerrel, míg a 6110-es JD (85LE) teljes biztonsággal viszi 50 km-es távokra, a zalai dombságban.
Válasz kori01 #4251. hozzászólásáraújra csak sajnállak,2003-2013 ig volt Toyotám újként vettem egy hét alatt adtam el
Válasz Dekalb #4249. hozzászólásáraa fejes ekével szaladt a nyiri homokba,jaa
elhiszem szinte nem birt már magával
nem?
hiába istenited itt nekem az mtz akkor is marad ami
Válasz Dekalb #4248. hozzászólásáraha technikáról beszélünk akkor már inkább a japánokat nézd meg.
van még egy fontos dolog szerintem,mégpedig az hogy nem a szomszédnak és másnak veszek traktort autót és házat...de hogy folytassam van itt egy bácsi nagy vadász hirében áll,volt neki egy vadonátosan uj 1221.3 mtz nos mivel olyan a baráti köre és a társadalmi pozicioja(legalábbis ugy érzi)MIVEL NEM VOLT JÓ A "SZINE" a muszkának -pedig az europal 5 vf ós lemkennel 44cm es fogáson 10-el szaladt,(3 fejjel)nos mivel nem volt jó a szin ezért hát vett ennek az árából 9 milla(mert eladta gyorsan a 2 éves mtz-t)egy 6510-tipusu 15 éves már jó szinü traktort 8000 órával csak amikor belefogták a lemken elé akkor a traktorosa aki azelőtt már végig ült a 1221.3-ban is az első méterek után azzal hivta a főnökét hogy valami nem okés mert hát itt nincs erő...majd adagoló le kaja Nyirtután és talán most már viszi úgy az ekét mint a "régi"
Válasz kori01 #4244. hozzászólásáraelléggé korlátolt és szük látókörü srác lehetsz,nem megbántásként mondom,de próba után érdemes valamiről is beszélni az orosz nem azért nem csinál a traktorjaiba power váltót és egyéb nyalánkságokat mert nem tud(mellesleg a t-150 ben az van 70 es évek óta)hanem mert az ő környezetében nincs rá igény,ne felejtsd el hogy hol tart az ürtechnikában-nézz szét e széles világban ne csak a saját sületlenségeidet mantrázd-mai napig a nasa az ürinditásait Bajkonurból teszi orosz inditóállomásról,-szóval ők a dolgokat más oldalról közelitik meg,isten őrizzen attól hogy ott ahol 200-300 km belül nincs szerviz sem háttér sem ott egy magasnyomásu fejszelep beadja a kulcsot-egy picit menjél csak vissza a történelemben és akkor fogod látni mi lett a Német fegyverekkel és tankokkal a -25 és az a feletti hidegekben,szóval csak óvatosan a másikat nem leértékelve ez lett a baja Hitlernek is
Válasz kori01 #4246. hozzászólásáraNem veszek mert ami van engem már kiszolgál amíg gazdálkodom.
Válasz olah #4243. hozzászólásáraha újat veszel akkor tényleg hülye leszel
annyiért mi mindent lehetne venni nyugatiba.........
Válasz VMisi #4240. hozzászólásáraNincs szándékomba.
Válasz Dekalb #4242. hozzászólásáraértem
te tudod saját magadban azt hiszel amit akarsz nem fosztalak meg az mtz-és gyönyörödtől.
de az ilyennek mint te kár akármiről is beszélni
tudom az 1025-ös mindent ver a kategóriájában.
Válasz kori01 #4236. hozzászólásáraAkkor dolgoz olyannal engem nem zavar nekem jó a szar új MTZ.
Válasz kori01 #4221. hozzászólásáranézd Kori sajnállak hogy saját magad áltatod de 952.4 alapban szük 5 tonna a tied talán jó indulattal 4 plussz a tengelytávkülönbség,ezeket a gépeket ne hasonlitsd össze a 82-el nekem is van ez is az is ég és a föld,szégyenbe maradnál mögöttem és csak neked lenne kellemetlen
Én személy szerint, ha anyagi lehetőségeim engedik, akkor biztos, hogy veszek egy levetett nyugati szart vagy akár egy régi zetort, de az MTZ-től megválok, mert pár óra munka után kiáll kezem lábom, szétmegy a fejem, nyakig olajos és büdös vagyok. Az alkatrészek meg mind fos minőségüek. Se egy normális porlasztó, hengerfej tömités semmi. Beleraktam a rakodós 50esbe(ez az egy amit nem adok) az uj hidrolika tömböt, volt amit 2 nap mulva ki kellett venni, de max 1 és és az olaj ömlik rajta minden irányba
Válasz olah #4235. hozzászólásáraTe még ne vegyél nyugatit. Ha tényleg bármi baja lesz, akkor csak szidni fogod magad.
A fejben kell eldönteni, hogy szeretnék egy kényelmesebb, csendesebb, komfortosabb, klímás, rugózott gépet amivel pontosan tudom vezérelni a munkagépeket, úgy dolgozik ahogy én szeretném, este nem hullafáradtan szállsz ki a gépből. Ha ezt tartod majd szem előtt akkor vegyél egy 2-4000 üórásat és szépen rájössz, hogy miért nem vettem én már hamarabb ilyet?!
Ezen mindenki végigmegy hidd el, ki hamarabb, ki később jön rá. Szépen lassan aztán már a tartalék géped sem mtz lesz, majd arra eszmélsz 10 év múlva, hogy milyen jól döntöttem, hogy mertem váltani.
Válasz .Feco. #4234. hozzászólásáraAkkor ezek szerint egy hülye vagyok hogy 30 éve szar MTZ dolgozok.
Válasz olah #4235. hozzászólásáraa szervizt meg elfelejteném az mindenben szar majdnem
kocsikban is szervizes lehúz hülyének néz.
Válasz olah #4233. hozzászólásáraegy használt nyugatiról beszélek ami még adagolós csak, nem common rail.
a 20éves is jobb esetleg mint egy új szar.
Válasz VDénes #4230. hozzászólásáraIgazad van nem vitázunk csak a tapasztalatunkat osszuk meg az a baj az én véleményem szerint hogy a nyugati traktor szerviz háttere nálunk gyenge ez csak hallottam a szerviz hetekig szórakozott mire kiderült a baj olyanokat meg javított amit nem is kellet volna mire kiderült mi a baja ami persze sok plusz költség engem ez azért kicsit aggaszt.
Válasz olah #4233. hozzászólásáranem tudod miről beszélsz, az az igazság...
egy MTZ-teljesítménykategóriás nyugati de fapados gép 10 milliótól indul, 40-50 milliós az már 200+ lóerő és full high-tech...
másrészt nem veszed meg más használt xarát, inkább megveszed aruszki új xarát, ami 0 órásan sem közelíti meg minősségben a 20 (!!!) éves nyugatiakat.... gratulálok, jó hozzáállás...
harmadrészt sem olajcseréhez, sem rengeteg egyéb dologhoz nem kell szervíz, valójában nagyon ritka az, amihez nélkülözhetetlen egy számítógépes hibakiolvasás, de azt meg tudod csináltatni akkor, amikor tényleg kell (16 év alatt kb. 15 nyugati gép fordult meg a kertben, 5-ször nem volt számítógépes diagnosztika, pedig nem mechanikus gépek voltak...) egy Case FarmAll vagy egy JD 5M egy-két nélkülözhetetlen vezérlőn kívűl csak lámpákat kapcsolgat elektronikusan....
Válasz kori01 #4229. hozzászólásáraÉn biztosnem mert újra nem tudok 40-50 milliót költeni a más javításra váró használt szarát nem veszem meg azt javíttassa aki addig használta.Az olaj csere lehetséges de az agyát csak a szerviz tudja helyretenni akkor miről beszélünk.
Válasz broll79 #4231. hozzászólásáraelrontottam
3,8
4
4,4M
Válasz Celtises #4202. hozzászólásáraÉs nem is engednek az árakból
4,4Mhttp://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Elado_MTZ_82_1_traktor_57578781.htm3,8
Ne legyen már ebből vita feleslegesen. Mindenki olyat vesz amilyet akar aztán ezen döntése mellé tud 1000 okot hogy miért azt.
A többi márkához még nem hamisítják az alkatrészeket az szerintem azért jobb. De úgy gondolom eljön még annak is az ideje. Lásd a monosemhez is gyártják a kopó cuccokat.
Válasz olah #4225. hozzászólásáraHa egy olajcseret sem csinalsz meg a nyugatin sajnálom.
pedig abba is csak szürö kell meg olaj.
Válasz Wilde #4226. hozzászólásáraNyugi
Nem Védem korit de ne a lóerőt nézzétek hanem a súlyt,pl.egy dutra(d4k) is 90 -100 lovas ,és megenne sok 120-150lovas nyugatit,a 2140-es Jd egy "kis " motoros nagyobb gép
Válasz kori01 #4223. hozzászólásárahova álljak be te vadbarom??nem érted,hogy eladtam
Válasz VTR-es #4212. hozzászólásáraTeljesen igazad van lehet szidni az MTZ de javítása egyszerű kőnyű és nem kerül sokba.Egy 2007 van 3500üzemorás olajcsere és zsírozáson kívül nem kellet rákölteni.Odafigyelés-el sokat kibír nem ez az első MTZ volt olyan amit 6000 óra után kellet javítgatni de nem horribilis öszzegekér.Egy nyugati gépnél olajcserét nem lehet házilag megcsinálni és nem sorolom tovább mert erről csak hallottam és tények nélkül nem akarok vitázni. De az biztos hogy egy kisgazdaság számára leggazdaságosab gép.
Válasz VDénes #4222. hozzászólásáraVegyél használtat.
Válasz Wilde #4220. hozzászólásáraUgy látom te is beállhatsz a hülye mtz-ek sorába.
Válasz .Feco. #4217. hozzászólásáraAz is lehet de a lent említett cégek még gyártatják is az alkatrészeket kis esztergályos üzemekben. Ahol biztos nem olyan minőségű anyagok vannak használva mint amit kéne.
Ez a legnagyobb gond ezekkel a traktorokkal. Viszont a John deere-t sosem tudnám kigazdálkodni hogy legyen értelme a 15millió plusznak.
Válasz Wilde #4220. hozzászólására
te miről beszélsz?
Válasz kori01 #4219. hozzászólásáraIdén eladtam az újan vásárolt 920.3 -t,de egy 80 lovas 35 éves jd.t kettétépném vele.megverné még fogyasztásban is.itt zalában elhiheted ,hogy vannak kötött földek,de két fejjel csak az szánt ami nem egyeneshidas,nincs súlyozva,vagy nincs benn erő.továbbmegyek:még egy jó 80 lovas mtz is megfingatná.mondom ezt úgy,hogy megváltam tőle,de ami igaz az igaz.
Válasz Dekalb #4213. hozzászólásáraItt kötött földben az mtz 2fejjel megy,ugyanaz a tl90-es meg 3-al.
hogy van ez?
Egy hozzáértö nem isteniti az mtz-t.
nekem is volt nem egy,
de pl a 2140-es kisjohni kisebb motorral,80 lòval
Kisebb fogyasztással ott van tiéd tetején mert rámászna.
Válasz Dekalb #4207. hozzászólásáraAddig nem hiszed el amig nem próbálod ki.
itt ki lett,
megette
Igaz nem 1025 volt de turbos fostalicska.
eleve teljesen más a két gép sulyelosztása is.
Válasz VDénes #4215. hozzászólásáraés az nem lehet, hogy mára a gyári minősége kb a silány kisipari minőség???


Válasz N.. Tamás #4204. hozzászólásáraa szuper akciókat kerüld el vedd meg ahol a legolcsóbb, ma úgy látom egy GYÖNGYÖS-i cég.
Válasz Dekalb #4208. hozzászólásáraHonnan érdemes alkatrészt venni? Régen sok helyen volt normális ma már sehol nem tudok Nyíregyházán... Mindig beszopom valamivel, de ez nem a traktor hibája hanem a kapzsi kereskedőé hogy kisipari silány másolatot gyáriként árul...