Mi amikor a vezérgépünket vettük akkor annak ellenére, hogy nálunk hatalmas JD buzéria van több gépet is megnéztünk. Hiszen ekkora értéknél már nem dönthet csak a márka preferencia.
Sikerült összehoznunk egy olyan tesztet, hogy egy azon földön jelen volt egy JD 8360R, Fendt 936 Vario és egy NH T8.390. Claas akkor még nekem nem tűnt olyan meggyőzőnek mint most így az nem volt. MF demót meg nem kaptunk, így az azzal a lendülettel ki is esett az esélyesek közül.
Az NH a JD és a Fendt mellet szégyen és gyalázat volt! Az ár kivételével minden szempontból magasan verte a JD és a Fendt is. Nálunk nagyon leszerepelt az NH. Előtte se néztem sokba, de ezután meg aztán pláne nem.
A Fendt-re jóval magasabb árat kaptunk mint a JD-re. Ez egyrészt köszönhető annak is, hogy a Kite-tól már rengeteg mindent vásároltunk az Axiáltól meg szinte alig valamit. De egyébként is drágább a Fendt, nem is kicsivel!
A Fendt-et kényelmesebbnek éreztük, de igazából egyedül ebben találtuk jobbnak. A többi szempontból vagy azonos volt a JD-vel vagy a JD volt jobb.
Így teljesen egyértelmű volt, hogy a JD lesz a vezérgép is!
Következő gépvásárlásnál az NH-nak én már esélyt sem adok. A Fendt majd még fog kapni esélyt mikor egy kisebb gépet veszünk meg a Claas is. De az is meglehet, hogy Fendt-eket meg Claas-okat se próbálgatok én már. Jonéhány JD-nk volt már, és nekem bizonyított a márka!
Válasz #2660. hozzászólásra
Üdv!
A JD szállt el nagyon az árakkal, a fendt olcsóbb, egyik "legolcsóbb" a nagyok között az MF, a helyi tsz azért vett MF 8600 szériából mert 8milióval olcsóbb volt mint az NH, kis traktorból meg NH-t vettek szintén az ár miatt két éve. Claas ellen az szólhat hogy viszonylag új fejlesztés, előtte nem volt ilyen kategóriás gépük a xerionon kívül.
Amilyen sok gond van a 8R-el és a Fend9-ekkel én is a nyuszka felé nézelődnék,mert van egy 35%árelőnye,de ebben a 300+os kategóriában ,már képbe kell kerülnie a hernyós Challengernek is
300 lóerő körül én szinte mindegyiket meg merném venni a mai kínálatból.
Olyan kirívóan rossz konstrukció mint a tm 190 volt olyan szerintem már nincs a piacon.
Mindent az árához képest kell nézni. Ha 20% al többért akarnák adni a jd-t vagy a fendtet mint a nh t8-ast vagy a 900 axiont akkor én már nagyon elgondolkodnák.
Én csak úgy vennék gépet ha legalább 1 napot lehetne vele demózni a saját eszközeimmel.
Csak akkor fog többet tudni, ha a nyugati 6 hengeres. Van felénk több nyugati, de lényegesen többet csak a 6 hengeres 100 lovas fog tudni. Esetleg egy két márka jobban felhúzott 4 hengerese. pl.: MF 5455
Válasz #2640. hozzászólásra
Én john deere-rol beszéltem nem case magnumrol hát nem tudom volt az egyik ismerosomnek 310 magnum ha jol emlékszem és épp lejárt a garancia leszakadt az egyik hajtokar szoval nem részletezem azota JD-vel nyomja azzal eddig nem volt probléma.
A magnumot ha tudod verd ki a fejedből itt van 3db 310-es meg vagy 2db 210-es meg 175-ös mind szar folyamatos elektronika probléma motort is vettek már ki 800 üórásból elsőhajtás mindnek és nem pilóta hiba mielőtt jönnek a válaszok mert mindel van baj.Mind milliós tételek.
Arra minden képpen oda kell figyelni hogy a 8r nagyobb sulyu és azt is vinni kell nekem az egyik ismerosom elkovette ezt a hibát ,(vett egy 15le erosebb traktort de nagyobb szeriasatt es elfogy a motor ugyanannal a eszkoznel amit a kisebb kategorias ha nem is gyorsabban de porgosebben kevesebb fogasztasal vitt ) kisebb traktor ugyanolyan motoral porgosebb lessz tobbet fog birni ha mondjuk nem számit a suly. Ha 8r veszel 20-40le erosebb legyen az nem árt.
Annyival tud többet mint a 820,hogy ez 90 lovas rövidebb löketű valamivel mint az mtz. A fogyasztása jobb mint egy 90lovas mtznek egyetlen hibája ,hogy nem egyenes hidat raktak alá.A 1025nek nemtom milyen a váltója még sosem vezettem ennek ha jó emlékszem 4+R és ezt lehet háromfelé felezni, a sima váltó szinkronizált a felező nem.Cégben volt közös gép kiszáltam belőle.Mi az Interusztól kft.-től vettük nincsenek jó tapasztalataim velük.
Jó hát én is ismerek olyat aki lecserélte a 200 lovas gépét egy 8330-ra. Csak a munkagépeket felejtette el lecserélni mondván jó lesz ott ahhoz is az 5 fejes ágyeke meg az IH tárcsa. Na hát így elhiszem, hogy tovább bírja .Na meg láttam én már nagygazdaságban 8R-el rendsodrózni is .
"újonnan lett véve a 8220-as?"
Majdnem Fél évesen és valami 300 üzemórával lett véve. Nem tudom már pontosan, hogy került hozzánk. Valami árverésen lett véve. Azt még fater vette.
A 20as szériák motorja általában tudja teljesiteni a 10 ezer órát, de tudok mondani 13 ezer körülit is, 8330at pedig 9000el bontatlan motorral. Nyílván ez karbantartás,használat függő meg melyiknek hogy sikerűl a legyártása.
A katalógus adathoz képest a régieknél is volt kb 15% mínusz a teljesítményben. Régen sem annyit írtak rá, amennyi a leadott teljesítmény volt talajon hanem amennyit a motor tudott. Most csak annyi a difi, hogy a nyomatékgörbe máshogy alakul ezért rugalmatlanabb és tunyább a motor, ahogy 007 is írja, máshol van a nyomaték maximum.
Mihez képest hamar?
Valahogy 6500-7000 óra között volt a motor felújítás. Bírhatta volna még tovább is, de nem bírta.
Hát most mit mondjon rá az ember?
Hát nem tudom.
Mi idén tavasszal vettünk egy 8360R-t. Ez a vezérgépünk. Ennek a névleges teljesítménye 360 LE. A legnagyobb teljesítménye meg 396. Na ezzel a 396-al tényleg nem szabad kalkulálni, de szerintem a 360-at tudja.
Az elődje egy 8530 volt ami 330 LE volt és érződik, hogy az új erősebb! Vagy ha nem is tudja a 360-at akkor viszont az elődje se tudta a 330-at!
A mostani lóerők amik fel vannak tüntetve a max LE amit a PTO keresztül tud leadni a motor pár másodprcig megnövelt teljesítmény. A valódi üzemeltetési lóerők amin a motor dolgozik egész nap jóval lejjeb van. Marketing húzás semmi más.
Akkor is szerintem a 8R. Most belenéz az ember, hogy majd így meg úgy alakítja és akkor kis ráhagyással elég a kisebb, de csak egyszer jön be egy olyan év mikor kellene az a kis plusz és akkor nem szívesen gondol vissza a vásárlási időszakra. Ha van rá mód, akkor inkább legyen mikor nem kell, mint, hogy ne legyen mikor kellene.
Ráírják, hogy 260HP aztán nem tud csak a régi 210HP-ok környékén teljesíteni, mert más a karakterisztika, amit aztán kis mókolással lehet alakítani és akkor már tudja amit tudni kell. Csak az megint idő és pénz. El vannak puhítva a motorok, hogy beférjen a környezetvédelmi normába. Padon, alapértékekkel tudja a 260-t, de mire kikerül a mérnökök keze alól, addigra úgy átvariálják, hogy nem képes leadni rendesen.
Ilyenre panaszkodnak a 6330-as tulajok is, hogy a régebbi 6300-6310-6320-hoz képest rendesen pörgetni kell a motort, hogy meg is induljon ugyanakkora súlyokkal, terhelésekkel, mert alacsony tartományban tunya a motor.
Főleg kukorica és napraforgó tarlót hántunk vele sekélyen. Jól keveri a földén, szép felszínt hagy és gyorsan lehet vele dolgozni. Meg nedvesebb földeken is nagyon jól használható mert nincs rajta tömörítő henger mint a TopDown-on. Bár mondjuk arról is lelehet venni. De ahogy megfigyeltük a TopDown inkább mélyebben dolgozva, szárazabb földeken a legjobb. A Swift meg jobb sekélyebben és nedvesebb földeken.
7064 hozzászólás
Mi amikor a vezérgépünket vettük akkor annak ellenére, hogy nálunk hatalmas JD buzéria van több gépet is megnéztünk. Hiszen ekkora értéknél már nem dönthet csak a márka preferencia.
Sikerült összehoznunk egy olyan tesztet, hogy egy azon földön jelen volt egy JD 8360R, Fendt 936 Vario és egy NH T8.390. Claas akkor még nekem nem tűnt olyan meggyőzőnek mint most így az nem volt. MF demót meg nem kaptunk, így az azzal a lendülettel ki is esett az esélyesek közül.
Az NH a JD és a Fendt mellet szégyen és gyalázat volt! Az ár kivételével minden szempontból magasan verte a JD és a Fendt is. Nálunk nagyon leszerepelt az NH. Előtte se néztem sokba, de ezután meg aztán pláne nem.
A Fendt-re jóval magasabb árat kaptunk mint a JD-re. Ez egyrészt köszönhető annak is, hogy a Kite-tól már rengeteg mindent vásároltunk az Axiáltól meg szinte alig valamit. De egyébként is drágább a Fendt, nem is kicsivel!
A Fendt-et kényelmesebbnek éreztük, de igazából egyedül ebben találtuk jobbnak. A többi szempontból vagy azonos volt a JD-vel vagy a JD volt jobb.
Így teljesen egyértelmű volt, hogy a JD lesz a vezérgép is!
Következő gépvásárlásnál az NH-nak én már esélyt sem adok. A Fendt majd még fog kapni esélyt mikor egy kisebb gépet veszünk meg a Claas is. De az is meglehet, hogy Fendt-eket meg Claas-okat se próbálgatok én már. Jonéhány JD-nk volt már, és nekem bizonyított a márka!
Talán most van az hogy van egy nyertes pályázatom Deutz Fahr trakira és gondolkodom hogy elhozzam-e. Nem cserélhető más tipusra!
Válasz #2662. hozzászólásra
A fendt a legdrágább nyugodtan nézz utŕna.
Válasz #2662. hozzászólásra
A jd egy kicsivel drágább de nem tudom hogy megéri e venni 8R,,attól félek hogy lessz baja
Válasz #2660. hozzászólásra
Üdv!
A JD szállt el nagyon az árakkal, a fendt olcsóbb, egyik "legolcsóbb" a nagyok között az MF, a helyi tsz azért vett MF 8600 szériából mert 8milióval olcsóbb volt mint az NH, kis traktorból meg NH-t vettek szintén az ár miatt két éve. Claas ellen az szólhat hogy viszonylag új fejlesztés, előtte nem volt ilyen kategóriás gépük a xerionon kívül.
Válasz #2660. hozzászólásra
Amilyen sok gond van a 8R-el és a Fend9-ekkel én is a nyuszka felé nézelődnék,mert van egy 35%árelőnye,de ebben a 300+os kategóriában ,már képbe kell kerülnie a hernyós Challengernek is
300 lóerő körül én szinte mindegyiket meg merném venni a mai kínálatból.
Olyan kirívóan rossz konstrukció mint a tm 190 volt olyan szerintem már nincs a piacon.
Mindent az árához képest kell nézni. Ha 20% al többért akarnák adni a jd-t vagy a fendtet mint a nh t8-ast vagy a 900 axiont akkor én már nagyon elgondolkodnák.
Én csak úgy vennék gépet ha legalább 1 napot lehetne vele demózni a saját eszközeimmel.
deutz fahr a lista elején vagy utolján állna? Mindenképpen a new holland előtt!
Válasz #2652. hozzászólásra
1. John Deere
2.Massey Ferguson
3,Case(New Holland)
Válasz #2652. hozzászólásra
1. JD
2. Fendt
3. Claas
Vezérgépnek csak ezek közül vennék. Esetleg még MF.
Válasz #2642. hozzászólásra
Csak akkor fog többet tudni, ha a nyugati 6 hengeres. Van felénk több nyugati, de lényegesen többet csak a 6 hengeres 100 lovas fog tudni. Esetleg egy két márka jobban felhúzott 4 hengerese. pl.: MF 5455
lenne egy ih magnum 7220 vételre,az szar?
mert nem ismerem
Válasz #2642. hozzászólásra
annyival hogy nem lehet egy lapon emliteni a kettőt
Válasz #2652. hozzászólásra
1. John Deere
2. Fendt
3. Claas
Kis szavazást indítanák.
Melyik 3 márkát mondanátok 300Le körüli vezérgép választáshoz.
Saját lista:
1. JD
2. Fendt
3. Valtra
Válasz #2649. hozzászólásra
milyen jd vel?
Válasz #2649. hozzászólásra
hanya jd vel
Válasz #2640. hozzászólásra
Én john deere-rol beszéltem nem case magnumrol hát nem tudom volt az egyik ismerosomnek 310 magnum ha jol emlékszem és épp lejárt a garancia leszakadt az egyik hajtokar szoval nem részletezem azota JD-vel nyomja azzal eddig nem volt probléma.
Válasz #2644. hozzászólásra
A John deere Új 7-8R szériá2 mikyenek
Válasz #2645. hozzászólásra

Hatos és igaz 130 ló körül van
Válasz #2644. hozzászólásra
Na akkor lesz bajuk vele fasza , és biztos hat hengeres megkérdeztem!
Válasz #2641. hozzászólásra
Biztos vagy benne , hogy 6 hengeres? mert a mai gépeknél már 130 LE alatt alig van 6-os.
A magnumot ha tudod verd ki a fejedből itt van 3db 310-es meg vagy 2db 210-es meg 175-ös mind szar folyamatos elektronika probléma motort is vettek már ki 800 üórásból elsőhajtás mindnek és nem pilóta hiba mielőtt jönnek a válaszok mert mindel van baj.Mind milliós tételek.
Válasz #2642. hozzászólásra

Ez már mind kényelem ,mert aki megteheti nem fog az mtz-be pudvásodni meg is értem ,mert a haverék 15 évig nyomták az mtz -el
Kérdés: egy 100le nyugati mennyivel fog többet tudni az MTZ892-es től?
Válasz #2640. hozzászólásra
Hat hengeres azt hiszem!!
A haverék most vettek egy 110 lovast ujjonan kurva jó traki
Válasz #2638. hozzászólásra
hello a case magnumok azok milyenek mit érdeme venni közölük 7260r,,8260r magnum 260 nekem 260 le névleges kellene
Válasz #2637. hozzászólásra
8285R talán már jobb választás mert nem a legkisseb 8as de motorja ugyan az a 9 literes, a 260as is feljebb húzható lóerőben.
Válasz #2637. hozzászólásra
Arra minden képpen oda kell figyelni hogy a 8r nagyobb sulyu és azt is vinni kell nekem az egyik ismerosom elkovette ezt a hibát ,(vett egy 15le erosebb traktort de nagyobb szeriasatt es elfogy a motor ugyanannal a eszkoznel amit a kisebb kategorias ha nem is gyorsabban de porgosebben kevesebb fogasztasal vitt ) kisebb traktor ugyanolyan motoral porgosebb lessz tobbet fog birni ha mondjuk nem számit a suly. Ha 8r veszel 20-40le erosebb legyen az nem árt.
Válasz #2609. hozzászólásra
hello melyik az erösebb a 7280R vagy a 8285R
Válasz #2626. hozzászólásra
hello kérdezném hogy milyen a fogyasztása nemtudok dönteni mit vegyek magnumot vagy 8260r
Válasz #2599. hozzászólásra
Üdv!
Annyival tud többet mint a 820,hogy ez 90 lovas rövidebb löketű valamivel mint az mtz. A fogyasztása jobb mint egy 90lovas mtznek egyetlen hibája ,hogy nem egyenes hidat raktak alá.A 1025nek nemtom milyen a váltója még sosem vezettem ennek ha jó emlékszem 4+R és ezt lehet háromfelé felezni, a sima váltó szinkronizált a felező nem.Cégben volt közös gép kiszáltam belőle.Mi az Interusztól kft.-től vettük nincsenek jó tapasztalataim velük.
Jó hát én is ismerek olyat aki lecserélte a 200 lovas gépét egy 8330-ra. Csak a munkagépeket felejtette el lecserélni mondván jó lesz ott ahhoz is az 5 fejes ágyeke meg az IH tárcsa. Na hát így elhiszem, hogy tovább bírja
.Na meg láttam én már nagygazdaságban 8R-el rendsodrózni is
.
Fél évesen és valami 300 üzemórával lett véve. Nem tudom már pontosan, hogy került hozzánk. Valami árverésen lett véve. Azt még fater vette.
"újonnan lett véve a 8220-as?"
Majdnem
Válasz #2631. hozzászólásra

Válasz #2627. hozzászólásra
újonnan lett véve a 8220-as?
Válasz #2630. hozzászólásra
Ismerek oreg 8100-ast 23000 mh semmi nagyobb baja még nem volt csak porlasztókat cseréltek az volt a legnagyobb baja.
Válasz #2627. hozzászólásra


Hááát gyufát neki ! 6-7000 üz és kuka a moci? 
????????????????????
Válasz #2627. hozzászólásra
A 20as szériák motorja általában tudja teljesiteni a 10 ezer órát, de tudok mondani 13 ezer körülit is, 8330at pedig 9000el bontatlan motorral. Nyílván ez karbantartás,használat függő meg melyiknek hogy sikerűl a legyártása.
Válasz #2626. hozzászólásra
A katalógus adathoz képest a régieknél is volt kb 15% mínusz a teljesítményben. Régen sem annyit írtak rá, amennyi a leadott teljesítmény volt talajon hanem amennyit a motor tudott. Most csak annyi a difi, hogy a nyomatékgörbe máshogy alakul ezért rugalmatlanabb és tunyább a motor, ahogy 007 is írja, máshol van a nyomaték maximum.
Válasz #2619. hozzászólásra

Mihez képest hamar?
Valahogy 6500-7000 óra között volt a motor felújítás. Bírhatta volna még tovább is, de nem bírta.
Hát most mit mondjon rá az ember?
Válasz #2618. hozzászólásra
Hát nem tudom.
Mi idén tavasszal vettünk egy 8360R-t. Ez a vezérgépünk. Ennek a névleges teljesítménye 360 LE. A legnagyobb teljesítménye meg 396. Na ezzel a 396-al tényleg nem szabad kalkulálni, de szerintem a 360-at tudja.
Az elődje egy 8530 volt ami 330 LE volt és érződik, hogy az új erősebb! Vagy ha nem is tudja a 360-at akkor viszont az elődje se tudta a 330-at!
Válasz #2623. hozzászólásra
Euroland mezőgép.
A mostani lóerők amik fel vannak tüntetve a max LE amit a PTO keresztül tud leadni a motor pár másodprcig megnövelt teljesítmény. A valódi üzemeltetési lóerők amin a motor dolgozik egész nap jóval lejjeb van. Marketing húzás semmi más.
Válasz #2622. hozzászólásra
Melyik cég?
Válasz #2621. hozzászólásra
7R
8R
Válasz #2607. hozzászólásra
Hol az az árlista?
Válasz #2616. hozzászólásra
Akkor is szerintem a 8R. Most belenéz az ember, hogy majd így meg úgy alakítja és akkor kis ráhagyással elég a kisebb, de csak egyszer jön be egy olyan év mikor kellene az a kis plusz és akkor nem szívesen gondol vissza a vásárlási időszakra. Ha van rá mód, akkor inkább legyen mikor nem kell, mint, hogy ne legyen mikor kellene.
Válasz #2615. hozzászólásra
Motort , hogy sikerűl viszonylag hamar kifektetni?
Válasz #2606. hozzászólásra
Ráírják, hogy 260HP aztán nem tud csak a régi 210HP-ok környékén teljesíteni, mert más a karakterisztika, amit aztán kis mókolással lehet alakítani és akkor már tudja amit tudni kell. Csak az megint idő és pénz. El vannak puhítva a motorok, hogy beférjen a környezetvédelmi normába. Padon, alapértékekkel tudja a 260-t, de mire kikerül a mérnökök keze alól, addigra úgy átvariálják, hogy nem képes leadni rendesen.
Ilyenre panaszkodnak a 6330-as tulajok is, hogy a régebbi 6300-6310-6320-hoz képest rendesen pörgetni kell a motort, hogy meg is induljon ugyanakkora súlyokkal, terhelésekkel, mert alacsony tartományban tunya a motor.
Válasz #2614. hozzászólásra
Főleg kukorica és napraforgó tarlót hántunk vele sekélyen. Jól keveri a földén, szép felszínt hagy és gyorsan lehet vele dolgozni. Meg nedvesebb földeken is nagyon jól használható mert nincs rajta tömörítő henger mint a TopDown-on. Bár mondjuk arról is lelehet venni. De ahogy megfigyeltük a TopDown inkább mélyebben dolgozva, szárazabb földeken a legjobb. A Swift meg jobb sekélyebben és nedvesebb földeken.