Válasz IGábor #3449. hozzászólásáraJa , mivelhogy 2 körös fordított működésűvel szerelik, cseréld ki a fékszelepet 1 körösre. Nem tűnt föl hogy a levegő csatlakozók is másak?
Sziasztok, Van egy Probléma lékfékel , 1 körös levegő féket probáltam ki ls rályöttem hogy 82.0 mtz az jól müködik. de ez fordítva ha nem nyomombe a féket akkor fékezi a potkocsit ha benyomom a pedált akkor elengedi a levegöt. ezt a hibát kéne megoldani mer ez így . gyári hagyományos a pedál által müködtetet szelep, 82.0 tipus, és ez a új gépen fordítottan müködik, 1221.3 Köszönöm előre a Válaszokat
Válasz kisgazda15 #3441. hozzászólásáraHello
Facebook marketplacen arul egy srac. Nem osztanam meg a nevet, de nekik azzal is muszakizott a 1025. Hivatalos. Jonak nez ki.
Válasz MTZ1221.3 #3432. hozzászólására1100 ü.órával az még messze van, hogy eladom. A 1523.3-on meg még gondolkodom, mert már csak mondvacsinált munkákat találunk neki…
Válasz t.romsics #3343. hozzászólásáraNem volt valami gyors, de kaptam választ a 2022.3-ra is. A mától érvényes árlistában már nincs benn, nem hozza be az importőr. Aztán később hogy lesz, az a jövő zenéje, de szűkítik a szortimentet az már erősen látszik.
A 1523 is már csak a 4x4-es váltóval jön, nem jön be 4x6-os, gyári klímás sem lesz. Mindez mától 5%-kal drágábban.
Válasz Gumóka #3418. hozzászólásárategnap vettem üzemanyag pumpálót az öregbe 4000-ért, aztán nem is az volt a baja Nem szítta föl a begye a gázolajat, míg el nem zártam a jobbos tankon a 30 éve kinyitott csapot.
Válasz Gumóka #3414. hozzászólásáraMondtam a hülye gyereknek mi a díl, aszitted megértette? Gondolom, mondta az Isten barma, hogy Vasba kell a nyugati határra. A lukasenka meg a szétvodkázott fejével csak annyit értett meg, hogy nyugatra megy a gép. Biztos, ami biztos, megtolta a teljes kontingenst 5%-ra. Most meg gondolkodik, hogy ki a tököm lehetett ez a kakadu. Lapozgatja a nyugat-európai külügyminiszterek almanach-ját, de nem találja benne a félkegyelműt.
Válasz endypapa_20120 #3408. hozzászólásáraMár írtam korábban, nekem is kicsit komótosan veszi fel. A gázpedál viszont sokkal keményebb, mint a 1025-ben, lehet, hogy csak jobban kéne taposnom. A hó végén lecseng a garancia, utána viszem adagolóshoz, bár eddig is mehetett volna, csak én is "gyehennán" vettem fel mostanában a ritmust.
A balláb melletti kart egyszer magpöccintettem a lábammal, az ott nem európai megoldás. Amúgy tlt-t nem használtam, lehet, ki kéne próbálni?
Igen gyehenán veszi fel a fordulatot. Minden más jó. Ja kivéve a kardán kapcsolót. Valamiért kattog, mintha fog meglenne pattanva. Viszont ha kicsit rátartok a karra, csönd van. De mocskosúl idegesítő hallgatni egty órás monka után is.
Válasz #bandi #3403. hozzászólásáraamióta átkeresztelkedtem buddhistára és meg volt végre a bar mitzhvám, én már semmit sem szívok mellre, csak úgy mondtam, hogy el a kezekkel a Мінскі трактарны завод-tól
4353 hozzászólás
Csoda szép.
Gépkapcsolat, fronthidraulika bevetésen túl



Válasz csferri #3450. hozzászólásáraIgen, az feltünt , 2 db eggyik bevólt kötve sérga" másik nem csak felvólt rakva, semmi cső nem vólt, csak ablon,
Válasz IGábor #3449. hozzászólásáraJa , mivelhogy 2 körös fordított működésűvel szerelik, cseréld ki a fékszelepet 1 körösre. Nem tűnt föl hogy a levegő csatlakozók is másak?
Sziasztok, Van egy Probléma lékfékel , 1 körös levegő féket probáltam ki ls rályöttem hogy 82.0 mtz az jól müködik. de ez fordítva ha nem nyomombe a féket akkor fékezi a potkocsit ha benyomom a pedált akkor elengedi a levegöt. ezt a hibát kéne megoldani mer ez így . gyári hagyományos a pedál által müködtetet szelep, 82.0 tipus, és ez a új gépen fordítottan müködik, 1221.3 Köszönöm előre a Válaszokat
Sziasztok .1221 mtz 3400 üzemórás 1 tulajos érzet 10 millát?
Szarvasbogárrá változott a gép, már csak a frontsúlytartót kell meghekkelni, hogy fel tudjam akasztani, na de már vár a lakatos. Rohanok.
Válasz endypapa_20120 #3442. hozzászólására3/4 - 14
Válasz kisgazda15 #3441. hozzászólásáraHello
Facebook marketplacen arul egy srac. Nem osztanam meg a nevet, de nekik azzal is muszakizott a 1025. Hivatalos. Jonak nez ki.
Válasz Gandhy #3437. hozzászólásáraMelyik, sebesség fokozatban?
Mtz 1025.3-ba pótülést valaki tud ajánlani, ami gond nélkül belefér.
Válasz mtz1221 #3439. hozzászólásáranagy volt a borona-simító a 1O25-nek, 52O széles, 7,5-lel vitte, a 1221 viszont repült vele 14-gyel
Válasz Gandhy #3437. hozzászólásáraFele tempón a hangsúly, egész pontos egyenlett jönne ki a végén.
Válasz Gandhy #3437. hozzászólására
Idei első bevetés, 2Oha borona-simító - 5 liter/ha, ugyanez a 1O25-tel fele tempóval 6,5 liter volt.
Válasz MTZ1221.3 #3432. hozzászólására1100 ü.órával az még messze van, hogy eladom. A 1523.3-on meg még gondolkodom, mert már csak mondvacsinált munkákat találunk neki…
Válasz mtz1221 #3434. hozzászólásáraHabár műtét nissanjában zöld valami van, úgy jött Svájcból.
Válasz kisgazda15 #3433. hozzászólásáraG12-tőt vagy G12 pluszt.
Sziasztok! Az alumínium hütőhöz milyen színű fagyállót használtok, mert gyárilag kék színű van benne és rózsaszínt ajánlottak.
Válasz t.romsics #3431. hozzászólásáraNeked mar MTZ-t elfele kell adni, azt hittem azert kerded, hogy belődd az arat.
Akkor meg en gondolkodnék 
Válasz Gandhy #3429. hozzászólásáraKöszi az infót, mondjuk, még egyet már eszem ágában sincs hazahúzni.
Válasz Gandhy #3429. hozzászólására
Ezert karnak ment ki szijjarto…
Válasz t.romsics #3343. hozzászólásáraNem volt valami gyors, de kaptam választ a 2022.3-ra is. A mától érvényes árlistában már nincs benn, nem hozza be az importőr. Aztán később hogy lesz, az a jövő zenéje, de szűkítik a szortimentet az már erősen látszik.
A 1523 is már csak a 4x4-es váltóval jön, nem jön be 4x6-os, gyári klímás sem lesz. Mindez mától 5%-kal drágábban.
Válasz Gandhy #3427. hozzászólásárabár én nem bánom, hogy már nincs meg, hülyén nézne ki a garázsba úgy, ahogy megváltam tőle, galacsinra hajtogatva
Válasz Gumóka #3426. hozzászólásáranekem volt egy 2104-es a Postától kihozott szép, zöld kombim, igazi rendőrbarát gép volt az.
Válasz Gandhy #3424. hozzászólásáraElső autóm egy 2107 lada volt, azóta is bánom, hogy már nincs meg
Válasz Gandhy #3424. hozzászólásáramajd elfelejtettem: száraz aszfalton
Válasz Gumóka #3422. hozzászólásáraTudod ki az amatőr? Aki nem tud kilincsel előre menni egyenes úton 100 métert, na az az amatőr.


Válasz Gumóka #3422. hozzászólásáravalójában nem is, mert a pumpa végén lévő köralakú valami leesett és anélkül nem egyszerű pumpálni
Válasz Gandhy #3421. hozzászólásáraAmatőr

Válasz Gumóka #3418. hozzászólásárategnap vettem üzemanyag pumpálót az öregbe 4000-ért, aztán nem is az volt a baja
Nem szítta föl a begye a gázolajat, míg el nem zártam a jobbos tankon a 30 éve kinyitott csapot.
Válasz Gumóka #3418. hozzászólásárana mindegy, ha beesik 335-re az euró, már hozom is
Válasz Gumóka #3418. hozzászólásáraNekem mondod, most töltöm fel az MTZ Múzeumomat, erre támogatás helyett ezt kapom?
Válasz Gandhy #3417. hozzászólásáraÓó fákk'
Mikor épp terjeszkednék a piacon
Válasz Gumóka #3416. hozzászólásáraazt jobban megtolják általában ilyenkor
Válasz Gandhy #3415. hozzászólásáraGondolom alkatrészre is lesz egy ekkora áremelés.
Válasz Gumóka #3414. hozzászólásáraMondtam a hülye gyereknek mi a díl, aszitted megértette? Gondolom, mondta az Isten barma, hogy Vasba kell a nyugati határra. A lukasenka meg a szétvodkázott fejével csak annyit értett meg, hogy nyugatra megy a gép. Biztos, ami biztos, megtolta a teljes kontingenst 5%-ra. Most meg gondolkodik, hogy ki a tököm lehetett ez a kakadu. Lapozgatja a nyugat-európai külügyminiszterek almanach-ját, de nem találja benne a félkegyelműt.
Válasz Gandhy #3413. hozzászólásáraNa, ezért kár volt kiküldeni a Szijjártót he'
Aki MTZ-t akar venni és lehetősége van rá, még ma tegye meg, mert holnaptól 5%-kal drágább lesz.

Úgy sejtem, hogy áresés a jövőben már nem várható, ellenben minden más igen.
Válasz endypapa_20120 #3408. hozzászólásáraMár írtam korábban, nekem is kicsit komótosan veszi fel. A gázpedál viszont sokkal keményebb, mint a 1025-ben, lehet, hogy csak jobban kéne taposnom. A hó végén lecseng a garancia, utána viszem adagolóshoz, bár eddig is mehetett volna, csak én is "gyehennán" vettem fel mostanában a ritmust.
A balláb melletti kart egyszer magpöccintettem a lábammal, az ott nem európai megoldás. Amúgy tlt-t nem használtam, lehet, ki kéne próbálni?
Válasz #bandi #3410. hozzászólásáraBefutott ide is az első, ukrán kuki szállítmány, 20 euró alatt, nehogy tényleg hobbiból arassunk 23-ban.



Válasz mtz1221 #3407. hozzászólására
Annyit tuti árt mint amabban 800. Aratni meg csak hobbiból szoktunk mert ráérünk
Válasz endypapa_20120 #3408. hozzászólásáraAz ülés ellőttire kell rátartanod ??? Az majd összekopik, és nem fog kattogni.
Válasz mtz1221 #3406. hozzászólásáraAhhoz egy évig még nem nyúlhatunk.
Igen gyehenán veszi fel a fordulatot. Minden más jó. Ja kivéve a kardán kapcsolót. Valamiért kattog, mintha fog meglenne pattanva. Viszont ha kicsit rátartok a karra, csönd van. De mocskosúl idegesítő hallgatni egty órás monka után is.
Válasz #bandi #3403. hozzászólására100 óra/ év ??? Csak meg ne ártson.


Válasz endypapa_20120 #3405. hozzászólására4/1-ben, kicsit csúsztatva a kuplungot. De előbb az adagolót kell helyre rakattatnod.
1221.2 Milyen sebességfokozatban indultok szólóban, és póttal?
Válasz #bandi #3403. hozzászólásáraamióta átkeresztelkedtem buddhistára és meg volt végre a bar mitzhvám, én már semmit sem szívok mellre, csak úgy mondtam, hogy el a kezekkel a Мінскі трактарны завод-tól