Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraÉn nem vagyok már képbe ezekkel a számozásokkal,meg pont---asokkal.agromasom kintvolt a 920.7 953.7 1222.7: ezek kb kuplungtol előre full ugyanazok.ami vitte a pálmát:a1221 az ugye ugyanolyan 3,4literes motorával ês a 130valamennyi lovával.
Válasz MTZ1221.3 #3350. hozzászólásáraKonkrétan ennyi, 1523-as köntösben a 1221. Jár hozzá a fronthidraulika és gyorskapcsolók a vonólapokon, sárvédőről vezérelhető függesztő, klíma alapból bent és az ülés úgy emlékszem levegős, mintha. Viszont simán hasonló árban lenne a nagyobbal valszeg. Na persze kiállítási darabot néztem, lehet, hogy csak felaggattak rá mindent, ami raktáron volt.
Válasz #bandi #3349. hozzászólásáraEgyszerű, avítt dolgokban is képes vagyok meglátni az értéket, a szépséget nem kellenek ehhez csillivilli gépszörnyek. Na persze azért van bennem egy másik véglet is, de azok az eszközök az agráriumban nem állják meg a helyüket.
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraEz a verzio elvileg nem kaphato nalunk. Ezert vennek fel hitelt is olyan jo lehet. Persze nem egy Fendt, de ez mar brutal lehet. Persze nekem tok felesleges
Regebbi sem lehet rossz, de annak az eleje lehet nyugos. A 1222.3 miben jobb, hogy azt se hozzak ide? En azt hittem az a fulkeben mas, meg bosch a hidraulika vezerles. Van valami speci is amiben elter?
Válasz MTZ1221.3 #3346. hozzászólásáraDe nem ám, itt megállok. De azért kértem infót a 1222.3-ra is, hogy az vajon bekerül-e valaha az országba.
Bár az új 2022-es Cummins motorost azért elhoznám, de az már egy teljesen más dimenzió.
Válasz Gandhy #3338. hozzászólásáraÉrthetően: a 4x6-os váltóval 1700 euróval több, viszont az gyári klímás az árlistában és nem volt egyértelmű, hogy a klíma miatt drágább-e, vagy a váltó dob rajt. Na ezt pontosítja. Tehát egy barbár félórában megállapítottuk, hogy biztos a klíma miatt, de Lukasenkáéknál ki tudja.
Válasz mtz1221 #3340. hozzászólásáraFelteszem a 1221-re a napokban és ha elviszik ezzel, akkor veszek a másikra, ha nem kell átrakom, ha nem viszik el a 1221-et, akkor meg lesz MTZ arzenál. Egyikkel kimegyek, másikkal visszajövök.
2022-t megkérggyem? Rendben.
Válasz Gandhy #3337. hozzászólására1523-ra kértem ajánlatot, 2 váltótípus elméletben elérhető itthon, 4x4 és 4x6, a 4x6-os 1700 euróval drágább, de a lista szerint alapból klímás(gyári), vagy nem, ezt most pontosítják és utána lesznek összegek. Mondtam, hogy ne siessenek, csak óvatosan, jól rágják meg, mielőtt kimondják az összeget. Viszont lízing lesz, a tököm fizet mégegyszer kápé. 5%-on belül a lízingdíj. Lesz időm kiárulni a 1221-et.
Most MTZ-ből van itthon dögivel. Itt is volt vagy tíz, tizenöt 8x, 9x.
Válasz mtz1221 #3333. hozzászólásáraNekem mindkettőre a motorpalra mondta. De én leírva nem láttam, sehol. Motorpal van nekem rajta hála Istennek. Egy ismerősnek van rajta Jazda, de ők a lelkét kicsavarták, 220 lóra fel van tekerve. De az megy is mint a háborodás. 4500-nál lökte le a hengerfejet, újkora óta úgy ment. De elment a blokk is. Ez 3 év termése. Lesíkolták minden irányból, vonalfúrás és megy ugyanúgy tovább. Azért nálam 10 év alatt nem kap annyit, mint ott 1 év alatt.
Válasz Gandhy #3331. hozzászólásáraNem. A 1221-é 8 fok, a 1523-é 15 fok (annyi mint a nagyobbaknak). Azokban már más a főtengely. (Persze az előtöltések tól-ig értékek, de én a közepét jegyeztem meg mind a kettőnek.) Legalábbis az adagolós mondta, hogy erre figyeljek. Ha a pokol erőt ki akarom venni belőle, akkor nagyobbra tegyem az előtöltést, viszont akkor lehet, hogy idő előtt bukik ki a motor.
---------------
A 1523 ellen talán az szól, hogy annak a hűtése pont akkora, mint a 1221-nek, míg a 1822.3-nak már akkora hűtője van, mint a 2022-nek. Cikkszámok alapján néztem, persze keverheti is az orosz. De ha nincs tunningolva csak gyárira van belőve, szerintem még mindig jobb, mint a 1221.
Válasz Gandhy #3328. hozzászólásáraElotoltesre nagyon figyelj. Sokan elrakjak a nagyobb fele aztan jon a motorblokk szethullas. 1523 gyari ertekere kell beloni, az elotoltes meg maradjon. Nekem azt hiszem a 1822.3 ertekere lett allitva csak ugye az elotoltes maradt. Mert anno nagyon bazsajgott az adagolos, hogy jol sikerult a beallitas. Tobb munkanap utan is felhivott, na hogy megy?
De szerintem max a 1523 ereje ahol lehet ez. Mondjuk sose melegszik. Bar nincs is olve.
Válasz MTZ1221.3 #3326. hozzászólásáraAz enyémet még meg kell pimpelni, most jár le a garancia, meg nem használtam eddig, meg lusta is voltam elvinni, de érzem, hogy ki kell simítani az adagolót. Gondolom a nyarat még nálam tölti, hacsak meg nem lepnek egy raktári darabbal, nagyon kétlem.
Válasz Gandhy #3322. hozzászólására
Kényelemben már a 1523 sokkal jobb lesz! Igaz annak a kuplung munkahengere nyűgös itt felénk. 3x kellett hozzá nyúlni. Lehet egyedi eset. Motorerőben nem lesz sok változás. Az enyém is fel van húzva szépen, igaz az előtöltés gyárira lett visszatéve.
Csak egészség legyen sokáig!
Válasz mtz1221 #3324. hozzászólásáraEzt már tavaly kérdeztem több kereskedőtől, nem hozzák hozzánk. Sőt nem is hallottak róla, hiába küldözgettem cikkeket orosz kiállításokról.
Válasz máris szomszéd #3321. hozzászólásáraIgen, erről a 300 óráról írtam, a hasonló JD-nél a duplája(olyan mondta, akinek van, elvben igaz is lehet) és ezekkel az árakkal azért nem mindegy. Ettől függetlenül megvettem volna, de ahányszor átszámolom, mindig több lesz pár millióval az önrész. Gondolom a 1221-et leradírozná a szántóról, de a 1523-at már lehet, hogy nem? Nem tudom. Úgy néz ki, hogy világ életemben MTZ-m volt és az a karmám, hogy életem virágában is az legyen már.
Válasz Gandhy #3320. hozzászólásáraHát igen én az időszakos szervizt gondoltam " öt éves mélytoroknak" csak mert az nálam pont öt év lesz.
De azért elég "mélytorok" az időszakos szerviz is 300 óránként. De ha telt majomra........
Válasz máris szomszéd #3315. hozzászólásáraGondolom ezek az időszakos, a garancia alatt kötelező szervizek és úgy emlékszem elég rövidek az intervallumok. A JD-hez képest fele üzemóra, legalábbis a szomszédom szerint.
Válasz máris szomszéd #3315. hozzászólásáraolvass már a sorok közt, plíz! A pályázat futamideje 5 év és addig minden xarnak meg kell felelni, na ezért a mélytorok, nem a Kubota miatt
Válasz mtz1221 #3316. hozzászólásáraJut eszembe itt a solis gondolja egyedül komolyan ezt a kiterjesztett jótállást. 3000 órára egy bazi nagy dobozban elkapod a 3000 órára való olaj/levegő szűrőket, meg pár ékszíjat. Ha felhívod őket hogy szervizelni kell, mondják hogy mennyi olajat vegyél, meg milyen fajtát és ennyi. Márka nem érdekli őket. Szomszédba 300+ kilométerre meg a mesterre 110 eurót számoltak. Annyi hogy várni kellett neki 1 hetet, hogy más is legyen Vajdaságból.
Válasz fexco #3310. hozzászólásáraAz újszerű használt nyugati sem kerülne kevesebbe, mint a támogatott új Kubota. Évi 200 órára elég lenne a 1221 is, de akkor már dobok rá egy keveset, lecserélem eggyel nagyobbra. Amúgy is a 1523 volt a kiszemelt, de 11 hónapra csak a 1221 érkezett meg, ezért elhoztam. Annyi volt a plusz, hogy februárban 12,5-be elhoztam, kihagyhatatlan lehetőség volt, most, egy évre rá 16,5M.
Válasz Gandhy #3309. hozzászólásáraAz elmúlt egy év bármelyik pályázata szinte olcsóbb lett volna, ha séróból kifizeted, akkor amikor a gondolat megszületik. Vagy akár hitelre, amikor még lehetett hitelt felvenni, olcsón. Olyan mint a napelem pályázat, sokan inkább visszamondták a rákba, olyat emelkedett az önrész. Más kérdés, hogy az áram is olyat emelkedett, hogy leteszed a hajad, tehát még így is megérheti a nagy fogyasztóknak, de van aki ugye nem bírja tartani a tétet, rövidtávon.
Válasz MTZ1221.3 #3311. hozzászólásáraezt +a 150es pumát néztem,nemtudtam hozzászólni.....marad a t6.
ha kihoznám ezek közűl valamelyiket,és a t6-ot bevennék,még ha kettő t6om lenne akkor is kellene nemkeveset hozzárakni...
meg a nagy lóf.....szt....
vicc ami itt megy.
Válasz Gandhy #3308. hozzászólásárahorror árak vannak.
kérdezném,hogy valami ujszerű használt nyugati nem e jön szóba,de a matek ott kb duplája ebbe a súly/lóerő kategoriába.
az új meg egyenesen vicc.....
Válasz #bandi #3307. hozzászólásáraAz qrta ki tegnap a biztosítékot, hogy a Kubotánál a 21M támogatott összeget meg kéne fejelnem 8-9M-val, eddig ok és amivel nem számoltam, hogy a pályázatírás és a prec. szolgáltatásra még a 21 megítéltből 2,8M-t is ki kell fizetnem. Tehát az így nálam maradó 18,5M-re így rá kéne dobnom még 11M-t. Na szinte ennyiért meg tudtam volna venni a Kubotát zsebből a pályázat beadásakor, kicsit olcsóbb, de márkás RTK-val. TopCon lenne benn 16 ezer euró.
Válasz Gandhy #3301. hozzászólásáraSzerintem fognak józan döntést hozni sokan, a következő néhány évben.
Nevezetesen, tolja fel az ánuszába a kerekedő, a használt johnit, 100+ millióért.
Nem? De.
4353 hozzászólás
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraÉn nem vagyok már képbe ezekkel a számozásokkal,meg pont---asokkal.agromasom kintvolt a 920.7 953.7 1222.7: ezek kb kuplungtol előre full ugyanazok.ami vitte a pálmát:a1221 az ugye ugyanolyan 3,4literes motorával ês a 130valamennyi lovával.
Válasz MTZ1221.3 #3350. hozzászólásáraKonkrétan ennyi, 1523-as köntösben a 1221. Jár hozzá a fronthidraulika és gyorskapcsolók a vonólapokon, sárvédőről vezérelhető függesztő, klíma alapból bent és az ülés úgy emlékszem levegős, mintha. Viszont simán hasonló árban lenne a nagyobbal valszeg. Na persze kiállítási darabot néztem, lehet, hogy csak felaggattak rá mindent, ami raktáron volt.
Válasz #bandi #3349. hozzászólásáraEgyszerű, avítt dolgokban is képes vagyok meglátni az értéket, a szépséget nem kellenek ehhez csillivilli gépszörnyek. Na persze azért van bennem egy másik véglet is, de azok az eszközök az agráriumban nem állják meg a helyüket.
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraEz a verzio elvileg nem kaphato nalunk. Ezert vennek fel hitelt is olyan jo lehet. Persze nem egy Fendt, de ez mar brutal lehet. Persze nekem tok felesleges
Regebbi sem lehet rossz, de annak az eleje lehet nyugos. A 1222.3 miben jobb, hogy azt se hozzak ide? En azt hittem az a fulkeben mas, meg bosch a hidraulika vezerles. Van valami speci is amiben elter?
Válasz mtz1221 #3348. hozzászólásáraKétségtelen, egyre ügyesebben koppintják le a 10-20 évvel ezelőtti johndeere megoldásokat.
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraÚgy reklámozzák, a "john deere gyilkos".
Válasz MTZ1221.3 #3346. hozzászólásáraDe nem ám, itt megállok. De azért kértem infót a 1222.3-ra is, hogy az vajon bekerül-e valaha az országba.

Bár az új 2022-es Cummins motorost azért elhoznám, de az már egy teljesen más dimenzió.
Válasz Gandhy #3345. hozzászólásáraNehogy a vegen 2022.3 legyen belole

Arra azt hiszem a 650/65R42 megy fel. Az mar brutalisat fog.
Válasz Gandhy #3338. hozzászólásáraÉrthetően: a 4x6-os váltóval 1700 euróval több, viszont az gyári klímás az árlistában és nem volt egyértelmű, hogy a klíma miatt drágább-e, vagy a váltó dob rajt. Na ezt pontosítja. Tehát egy barbár félórában megállapítottuk, hogy biztos a klíma miatt, de Lukasenkáéknál ki tudja.
Ok, rámozdulok az ügyre
Válasz Gandhy #3342. hozzászólásáraA 2022 árára én is kiváncsi lennék.
Válasz mtz1221 #3340. hozzászólásáraFelteszem a 1221-re a napokban és ha elviszik ezzel, akkor veszek a másikra, ha nem kell átrakom, ha nem viszik el a 1221-et, akkor meg lesz MTZ arzenál. Egyikkel kimegyek, másikkal visszajövök.
Rendben.
2022-t megkérggyem?
Válasz Zsolty 79 #3339. hozzászólásáraGyőri Agroker
Válasz Gandhy #3337. hozzászólásáraMeghagyod remélem az 1523-ra ??? 2022.3-é mennyit kérnek ???
Válasz Gandhy #3338. hozzászólásáraszia ha nem titok melyik kereskedőnél voltál?
Válasz Gandhy #3337. hozzászólására1523-ra kértem ajánlatot, 2 váltótípus elméletben elérhető itthon, 4x4 és 4x6, a 4x6-os 1700 euróval drágább, de a lista szerint alapból klímás(gyári), vagy nem, ezt most pontosítják és utána lesznek összegek. Mondtam, hogy ne siessenek, csak óvatosan, jól rágják meg, mielőtt kimondják az összeget.
Viszont lízing lesz, a tököm fizet mégegyszer kápé. 5%-on belül a lízingdíj. Lesz időm kiárulni a 1221-et.
Most MTZ-ből van itthon dögivel. Itt is volt vagy tíz, tizenöt 8x, 9x.
kis lépés az emberiségnek, de nagy lépés az MTZ-nek, hazahoztam végre a fronthidraulikát

Válasz mtz1221 #3335. hozzászólásáraAkkor ezek szerint nekem 180-ra van huzva.
Vegulis jol megy, majd lesz valami
Válasz MTZ1221.3 #3334. hozzászólására179-oldalon megtalálod.
Válasz mtz1221 #3333. hozzászólásáraNekem mindkettőre a motorpalra mondta. De én leírva nem láttam, sehol. Motorpal van nekem rajta hála Istennek. Egy ismerősnek van rajta Jazda, de ők a lelkét kicsavarták, 220 lóra fel van tekerve. De az megy is mint a háborodás. 4500-nál lökte le a hengerfejet, újkora óta úgy ment. De elment a blokk is. Ez 3 év termése. Lesíkolták minden irányból, vonalfúrás és megy ugyanúgy tovább. Azért nálam 10 év alatt nem kap annyit, mint ott 1 év alatt.
Válasz MTZ1221.3 #3332. hozzászólásáraAttól függ mindkettőnél milyen adagoló van rajta. Motorpal 6 fok, yzda meg 16 fok.
Válasz Gandhy #3331. hozzászólásáraNem. A 1221-é 8 fok, a 1523-é 15 fok (annyi mint a nagyobbaknak). Azokban már más a főtengely. (Persze az előtöltések tól-ig értékek, de én a közepét jegyeztem meg mind a kettőnek.) Legalábbis az adagolós mondta, hogy erre figyeljek. Ha a pokol erőt ki akarom venni belőle, akkor nagyobbra tegyem az előtöltést, viszont akkor lehet, hogy idő előtt bukik ki a motor.
---------------
A 1523 ellen talán az szól, hogy annak a hűtése pont akkora, mint a 1221-nek, míg a 1822.3-nak már akkora hűtője van, mint a 2022-nek. Cikkszámok alapján néztem, persze keverheti is az orosz. De ha nincs tunningolva csak gyárira van belőve, szerintem még mindig jobb, mint a 1221.
Válasz MTZ1221.3 #3330. hozzászólásáraA 1221 és a 1523 előtöltés gyári értéke nem egyezik meg, ezek szerint?
Válasz Gandhy #3328. hozzászólásáraElotoltesre nagyon figyelj. Sokan elrakjak a nagyobb fele aztan jon a motorblokk szethullas. 1523 gyari ertekere kell beloni, az elotoltes meg maradjon. Nekem azt hiszem a 1822.3 ertekere lett allitva csak ugye az elotoltes maradt. Mert anno nagyon bazsajgott az adagolos, hogy jol sikerult a beallitas. Tobb munkanap utan is felhivott, na hogy megy?
De szerintem max a 1523 ereje ahol lehet ez. Mondjuk sose melegszik. Bar nincs is olve.
Válasz mtz1221 #3327. hozzászólásáramásfél éve bemutatták, nem jön ez ide sajnos, attól tartok
Válasz MTZ1221.3 #3326. hozzászólásáraAz enyémet még meg kell pimpelni, most jár le a garancia, meg nem használtam eddig, meg lusta is voltam elvinni, de érzem, hogy ki kell simítani az adagolót. Gondolom a nyarat még nálam tölti, hacsak meg nem lepnek egy raktári darabbal, nagyon kétlem.
Válasz Gandhy #3325. hozzászólásáraLáttam valahol ide lengyel videóban, csak azért tettem be. Hamár felénk soha nem lesz, hátha neked sikerül.
Válasz Gandhy #3322. hozzászólására

Kényelemben már a 1523 sokkal jobb lesz! Igaz annak a kuplung munkahengere nyűgös itt felénk. 3x kellett hozzá nyúlni. Lehet egyedi eset. Motorerőben nem lesz sok változás. Az enyém is fel van húzva szépen, igaz az előtöltés gyárira lett visszatéve.
Csak egészség legyen sokáig!
Válasz mtz1221 #3324. hozzászólásáraEzt már tavaly kérdeztem több kereskedőtől, nem hozzák hozzánk. Sőt nem is hallottak róla, hiába küldözgettem cikkeket orosz kiállításokról.
Válasz mtz1221 #3323. hozzászólására
Válasz Gandhy #3322. hozzászólására


Válasz máris szomszéd #3321. hozzászólásáraIgen, erről a 300 óráról írtam, a hasonló JD-nél a duplája(olyan mondta, akinek van, elvben igaz is lehet) és ezekkel az árakkal azért nem mindegy. Ettől függetlenül megvettem volna, de ahányszor átszámolom, mindig több lesz pár millióval az önrész. Gondolom a 1221-et leradírozná a szántóról, de a 1523-at már lehet, hogy nem? Nem tudom. Úgy néz ki, hogy világ életemben MTZ-m volt és az a karmám, hogy életem virágában is az legyen már.
Válasz Gandhy #3320. hozzászólásáraHát igen én az időszakos szervizt gondoltam " öt éves mélytoroknak" csak mert az nálam pont öt év lesz.
De azért elég "mélytorok" az időszakos szerviz is 300 óránként. De ha telt majomra........
Válasz máris szomszéd #3315. hozzászólásáraGondolom ezek az időszakos, a garancia alatt kötelező szervizek és úgy emlékszem elég rövidek az intervallumok. A JD-hez képest fele üzemóra, legalábbis a szomszédom szerint.
Válasz Gandhy #3318. hozzászólásáraja, ezt meg én nem értettem meg, de most már vágom, sorry!
Válasz máris szomszéd #3315. hozzászólásáraolvass már a sorok közt, plíz! A pályázat futamideje 5 év és addig minden xarnak meg kell felelni, na ezért a mélytorok, nem a Kubota miatt
Válasz mtz1221 #3316. hozzászólásáraJut eszembe itt a solis gondolja egyedül komolyan ezt a kiterjesztett jótállást. 3000 órára egy bazi nagy dobozban elkapod a 3000 órára való olaj/levegő szűrőket, meg pár ékszíjat. Ha felhívod őket hogy szervizelni kell, mondják hogy mennyi olajat vegyél, meg milyen fajtát és ennyi. Márka nem érdekli őket. Szomszédba 300+ kilométerre meg a mesterre 110 eurót számoltak. Annyi hogy várni kellett neki 1 hetet, hogy más is legyen Vajdaságból.
Válasz máris szomszéd #3315. hozzászólására


Válasz Gandhy #3301. hozzászólására"majd 5 évig mélytorok."

95 lovas kubota,harmadik szerviz eddig kicsivel több mint fél misi.
Válasz fexco #3310. hozzászólásáraAz újszerű használt nyugati sem kerülne kevesebbe, mint a támogatott új Kubota. Évi 200 órára elég lenne a 1221 is, de akkor már dobok rá egy keveset, lecserélem eggyel nagyobbra. Amúgy is a 1523 volt a kiszemelt, de 11 hónapra csak a 1221 érkezett meg, ezért elhoztam. Annyi volt a plusz, hogy februárban 12,5-be elhoztam, kihagyhatatlan lehetőség volt, most, egy évre rá 16,5M.
Válasz Gandhy #3309. hozzászólásáraAz elmúlt egy év bármelyik pályázata szinte olcsóbb lett volna, ha séróból kifizeted, akkor amikor a gondolat megszületik. Vagy akár hitelre, amikor még lehetett hitelt felvenni, olcsón. Olyan mint a napelem pályázat, sokan inkább visszamondták a rákba, olyat emelkedett az önrész. Más kérdés, hogy az áram is olyat emelkedett, hogy leteszed a hajad, tehát még így is megérheti a nagy fogyasztóknak, de van aki ugye nem bírja tartani a tétet, rövidtávon.
Válasz MTZ1221.3 #3311. hozzászólásáraezt +a 150es pumát néztem,nemtudtam hozzászólni.....marad a t6.
ha kihoznám ezek közűl valamelyiket,és a t6-ot bevennék,még ha kettő t6om lenne akkor is kellene nemkeveset hozzárakni...
meg a nagy lóf.....szt....
vicc ami itt megy.
Válasz fexco #3310. hozzászólásáraMondjuk egy T7.165s az biztosan kidolgozna egy 1523-at fel nap alatt is. Csak annak is magas az ara hasznaltan.
Válasz Gandhy #3308. hozzászólásárahorror árak vannak.
kérdezném,hogy valami ujszerű használt nyugati nem e jön szóba,de a matek ott kb duplája ebbe a súly/lóerő kategoriába.
az új meg egyenesen vicc.....
Válasz #bandi #3307. hozzászólásáraAz qrta ki tegnap a biztosítékot, hogy a Kubotánál a 21M támogatott összeget meg kéne fejelnem 8-9M-val, eddig ok és amivel nem számoltam, hogy a pályázatírás és a prec. szolgáltatásra még a 21 megítéltből 2,8M-t is ki kell fizetnem. Tehát az így nálam maradó 18,5M-re így rá kéne dobnom még 11M-t. Na szinte ennyiért meg tudtam volna venni a Kubotát zsebből a pályázat beadásakor, kicsit olcsóbb, de márkás RTK-val. TopCon lenne benn 16 ezer euró.
Válasz fexco #3306. hozzászólásáraSzerdán megtudom, ha a 1221 most 16,5M, akkor ez lesz 20M kábé.
Válasz Gandhy #3301. hozzászólásáraSzerintem fognak józan döntést hozni sokan, a következő néhány évben.
Nevezetesen, tolja fel az ánuszába a kerekedő, a használt johnit, 100+ millióért.
Nem? De.
Válasz Gandhy #3301. hozzászólására150ló?---vie fiele geld??
Válasz mtz1221 #3304. hozzászólásáraDupla orsullyal kérd.
Válasz Gandhy #3298. hozzászólására