gazda függő, van aki módszeresen elfelejti pár évig pl. a légszűrőt kitakarítani, az is tud ivánnak étvágyat csinálni.
szántásközbe nem kell TLT pl, ülés alatt ki lehet kapcsolni az is segít valamennyit. meg a kompresszor, és így tovább.
sok apróság.
de igazából sokat fogni a fogyasztásán.. nem lehet. ez annyi amennyi.
a 6 hengeresek fajlagos fogyasztása nagyon jó ha lehet hinni az orosz számoknak.
turbós 4 hengereseké is jobb mint az öreg szívóé. persze nem kell csodákat várni attól sem.mondjuk 10 gramm lóerő óránként kb.
Válasz rsándor #40700. hozzászólásáraÉn nem akarok vitatkozni veled, de egy traktornál nagyon ritkán van egyenletes terhelés. És az utolsó mondatban leírtál mindent.
Válasz Tomi81 #40697. hozzászólására Az a csavar csak a gázadáskori mennyiséget szabályozza, mint pl fogasléc határoló volt az ue 28-ason.Az a csavar akárhogy áll ha egy gépet egyenletes sebességel egyenletesen húz /pl ekét pótkocsit/nem szól bele a fogyasztásba max ha elveszi a kaját akkor nem fog kipörögni soha pl 2 pótkocsival vagy dombnak felfelé egyszerüen leáll a motor mert mikor kéne a kaja nem tudja adni!!!
Válasz Mtz 550E #40693. hozzászólásáraAz anyagcsavaron vegyél vissza egy negyed fordulatot és dolgozz vele. Ha nem érzed hogy gyengült, akkor még egy negyedet és igy tovább. Ha érzed hogy gyengült akkor befelé egy menet.
Remélem érthető voltam
Válasz rsándor #40694. hozzászólásáraMásik kérdésem!
Most mindegy hogy egy Mtz 80-as 82-es vagy 550-es 50-es fogyasztás szempontjából? Az adagolón a gázolajmennyiség mindegy menyire van állítva üzemóra/fogyasztás a sebesség megválasztása dönti el menyit fogyaszt a gép?
Válasz Mtz 550E #40693. hozzászólásáraHagyd a fogyasztást, mert még visszajön égésjavítósfogyasztáscsökkentős barátunk, és megint minden vele lesz tele...........
Válasz Richard. #40675. hozzászólására Sajnos mem mondtál újat ezeket végigjártuk, az az igazság hogy én már eladtam az mtz 80-as trakim van egy 820.2-es ez motorpál adagolós ezzel szépen megy.A eégi mtz-mel úgy jártam hogy nagyon szépen járt a motor de az adagolóelemeket muszáj volt cserélni minden az ment bele vissza a csapágyakon kívűl meg az elemeken kívül és a felújjítás után az is "röhögött" alapjáraton kívül szinte minden fordulaton. Egy haverom vett rá szabályzót házzal együtt újat, hogy majd az milyen f@sza lesz aztán mikor összerakta és beindította majdnem újra kellett éleszteni a csávót , hiába ez van.
Válasz emcett #40687. hozzászólásáraKonkrétan nem tudom(sosem mértem)hány voltot kap váltóáramban a bal oldali aksi szabályzója.Meg kellene próbálni egy Greetz kapcsolással,ha 12-14 volt körüli.Vagy kérdezz egyTv műszerészt,tudna e valami stabilizátor Ic-vel(megfelelő áramerősséggel) 12 voltot előállítani.Azért 12,mert az alap feszültség,ott még kicsi a töltő áram!Arra könnyebben van félvezető!
Ez ma volt, trágyabillentésnél csak vinnyog a hidraulika, és nem billenti fel teljesen a pótot, Töltöttem bele hidraulika olajat, akkor se billent. Hidraulika szivattyú?
A másik meg menet közben himbálózik, 20 Km/h -nál gyorsabban himbálózik, alig lehet úton tartani.
Üt a féltengely, szar a felni? Gumiicsere már volt, a szar helyett kevésbé szarabb van felrakva. Valószínűleg ezért lazultak meg a fülkebak csavarok is..
Olajat cseréltem mind a két mtz-be. Egy 552-es és egy 80-asba. Hogy lehet az, hogy csak kb. 8-9 l jött ki belőle, és annyi is kellett vissza. Minden szakirodalom 15 l ír. Cserék előtt dolgoztam velük, üzemmelegek voltak.
Válasz gjoni #40680. hozzászólásáraHali!
Én évente több alakalommal járok Borsodban, onnan már egy köpésre van Szabolcs. Ha rá leszek szorulva adagoló javításra tudsz majd elérhetőséget adni?
Válasz Richard. #40678. hozzászólásáraHozd el szabolcsba az adagolót két jó szakember is van itt aki profin megcsinálja lengyel nyomóelemekkel!!Hidd el megéri az utazást !
Válasz Richard. #40678. hozzászólásáranemtudom. bontott adagolóval szerintem egy 100 asból kihozható, de mivel nem próbáltam még .. nem biztos hogy jól tippelek :D
de nem vesztesz vele ha körülnézel/utánnajársz.
Válasz a2457 #40677. hozzászólásáraKössz,jó ötlet!röfik úr is irta,pár százezres dologról van szó. Én sokallom. Én úgy gondolom,ha szabályzó szépen működik,csak az elemek miatti különbség miatt hallani alapon a kipuffanón nem egyforma járást,akkor azt hagyjuk. fordulaton,terhelésen úgyis egyformán hangzik,aztán kész. Türéshatárba belefér.kinek mennyi a tűréshatár.......
Válasz Richard. #40675. hozzászólásáraha más nincsen... mtz bosch adagolóval
nem szükségszerűen kell boschnak lennie, van még ezeregy adagoló ami működhet vele.
ahogy elnézem az újabb mtz-ket adagoló terén is egyre inkább azt látni hogy van ami tök penge, de a többi meg semmitse ér...
sétáló fordulat, erőtlenség, tanácstalan adagolós, gyakorlatilag azt mondják hogy mindent ki kéne dobni az adagolóból, túlnagy az alkatrészek játéka.
nemtudom mi igaz abból amit az adagolós mond, de nincsen akadálya annak hogyha nagyon elégedetlen vagy vele akkor kicseréld más adagolóra.
Válasz BartaZoli #40674. hozzászólásáraA Névleges fordulatszám MTZ-knél a gyári értéknek megfelelő legnagyobb fordulatszám. Ennyire állítják a maximumot/padlógázt is.
Egyik cimbiék is vettek gépet, az első szervíznél a szerelők már emeltek is a fordulatszámon, mert nem tudta a gyári értéket. Szóval lehet, hogy 2100-et forog az ismerősödé.
De bejáratásnál, főleg új gépnél nem is gond, ha nincs még annyira feltekerve a gép.
Válaszß rsándor #40661 hozzászólásáraAZ a baj,hogy egyértelmű tünet nem volt,ami okot adna a nyügére. Adagolós szerint,fogasléc,fogasív egymáshoz képest kopott,akkor ugye minden elem másként nyom,ez okozhatja,hogy ingadozik a fordulat. A befecskendezési kezdetek egymástol ha jópár fokra eltérnek,tengelyen bütyök kopottsága,vagy a görgös emelő kopottsága miatt változik az előgyujtás,az adott hengernél,hiába a 17fok az elsőnél,ha valamelyik később,vagy elöbb nyom. Nálam ez jó volt rajt,a mihez képest.valami minimális eltérés lehet,nem is érdekelt mennyi. Az jó. Röpsúly lafogása,rugók erőssége mind befolyásolhatja. Nekem használt röpsúly lett beletéve próbaképpen. Csak egy tipp volt. Pihentetett alkatrész. Aztán jó lett. Röpsúlyban vannak valami csillapító gumi alkatrészek,amik megint okozhatják .az is jó volt. Röpsúly elött van egy tám csapágy,nevezzük annak,ha az kopott,vagy hézagolás nyüg van,az is csinálhatja. Az a baj,hogy a padon,nem tudja előhozni a hibát,mert a gázkar mozdításával változik a nyomott mennyiség,de a villanymotor fordulata,ami forgatja a padon,az meg nem.tehát oda vissza a terhelést nem lehet rajt előhozni,mert nem fogad szót az adagolónak a pad. Talán érthetően irtam. nem üzlet az egész új szabályzót venni,mert az új is csinálhatja. Tapasztalták. Szerintem a saját olajzású adagoló,mint az 50esken volt régen, érzéketlenebb,mert nehezen melegszik,higul föl benne az olaj,mint a közpönti olajzásúban,ami meleg olajat kap. Hidegen,nekem is jól ment. Talán segítettem.
Mit jelent a névleges fordulatszám?
Egy ismerős traktorjánál 2200 van megadva mint névleges fordulatszám, de azt mondja a fordulatszámmérő szerint a traktor max fordulatszáma is csak 2100.
Lehet ez?
Még annyit hogy a traktor majdnem új. Bár nyilván a fordulatszám nagyobb nem lesz használat során mint most amilyen.
Válasz gjoni #40669. hozzászólásáraHogy érted hogy az üzemanyagban is van állandóan? Nem csak kimondottan gázolajba való? Kannába bekevered és úgy öntöd bele a gépbe?
Válasz Mtz 550E #40668. hozzászólására10 éve használom csak jót tudok mondani .Az autómban új kora óta van úgy ketyeg ,mint egy új pedig 170000 van benne!Az üzemanyagban is van állandóan!
Sziasztok ! Olyan gondom van, hogy MTZ 50-esre bálrakóvilla lett felszerelve előre.Kellene még hozzá EO markoló gémjének a munkahengerei 2 db.
A belső munkahenger szár 5-6 cm, maga a munkahenger vagy 127 cm-es vagy 87 cm-es milyen van nem tudtok segiteni hogy hol tudnék szert tenni rá. Állitólag valahol Debrecen mellet van ilyen EO bontó, meg Kecskeméten is, de nem találom. Segítsetek már ha tudtok. email-em: bombi50@gmail.hu. előre is köszi
Válasz csoppika #40662. hozzászólására Szerintem hagyd azt a szakit, egy másodikos autóvillamossági szerelő tanuló is be tud kötni egy ilyen generátort.
Válasz rsándor #40660. hozzászólásáraEngem a gyári generátornak már csak a súlya érdekel a vasba... Viszont az rb1 relét jó lenne kihagyni a buliból... Nem tudom gyári állpotban milyen halk az mtz, de én hallom, hogyha jár a motor...
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ez amúgy azért van mert menetzárlatos az állórész és-vagy diódasor próbléma, a gyári fesz szabályzók álltalában működnek,de a szemyélykocsié százszor jobb.Igaz nekem gaz generátor van rajta ha kell 800 motorforulatnál 30 amperral tölt!!!!!!Még annyit tudsz variálni hogy kisebb ékszíjtárcsát teszel a gyári generátorra így ugyanazon motorfordulaton gyorsabban forog ezáltal jobban tölt.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraCsak egy példa.
Nem kritizálni akarom a tsz szakit,bizti tudja,mit miért csinál. Az én esetemben,adagoló nyüg volt,néha rángatta a fogaslécet,"röfögve "ment mikor kedve tartotta. Előzőekben irtam is róla. Segítséget is kaptam itt,ok. Gondoltam,csináljuk meg. De hol? Ki van közel? Tsz szaki,tsz,több Mtzvel rendelkezik.Gondoltam,több rálátásuk lehet ez ügyben,mint egy húsboltosnak,de tévedtem. Adagolósuk nix,szaki 30éve ott melózik. Ő nem érti,miért van ez a hiba.megértem,nem ez a dolga! De,segített,és sikerült! ott Inkább vettek új adagolót tartalékba. Na,ebből kiindulva ha a te tüneted fordul elő,ott, akkor vettek volna még 2 akkutöltőt,az helyett,hogy megcsinálják a töltés nyügét. Hiába van ott fél évszázada,ha,esetleg a főnöke nem veszi a fáradságot arra,hogy utánna járjon az orosz megoldhatatlan hibáinak. ne add föl! Vidd el egy villamosságishoz,azt megmondja mit mire tegyél,még látatlanban is.vagy megállapítja szare,vagy nem. Vagy az itt tanácsoltad csinálod,de attol még lehet,hogy valami szar és,átverhet.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraNem annyira lehetett a helyzet magaslatán az a szaki!Az a relé a hidraulika tartályon RB1 számmal a diferenciál relé!Azért van,hogy a motor beindítása után ne tudj ráindítózni,és egyben a töltésjelző lámpának is negatívot ad!
Válasz rsándor #40655. hozzászólásáraAkkor másképp kérdezem. Az eredeti generátornak is kell gerjesztés, mint a szénkefésnek, vagy nem? Kontroll lámpásra átkötni nem olyan egyszerű, a tsz szaki sem csinálta meg 3 éve...azért van leragasztva a gyári ellenőrző lámpa...
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
93598 hozzászólás
gazda függő, van aki módszeresen elfelejti pár évig pl. a légszűrőt kitakarítani, az is tud ivánnak étvágyat csinálni.
szántásközbe nem kell TLT pl, ülés alatt ki lehet kapcsolni az is segít valamennyit. meg a kompresszor, és így tovább.
sok apróság.
de igazából sokat fogni a fogyasztásán.. nem lehet. ez annyi amennyi.
a 6 hengeresek fajlagos fogyasztása nagyon jó ha lehet hinni az orosz számoknak.
turbós 4 hengereseké is jobb mint az öreg szívóé. persze nem kell csodákat várni attól sem.mondjuk 10 gramm lóerő óránként kb.
Válasz rsándor #40700. hozzászólásáraÉn nem akarok vitatkozni veled, de egy traktornál nagyon ritkán van egyenletes terhelés. És az utolsó mondatban leírtál mindent.
Válasz röfik #40699. hozzászólására Eszondom én is, az mtz nem valtra hogy füst nélkül menjen
Válasz Tomi81 #40697. hozzászólására Az a csavar csak a gázadáskori mennyiséget szabályozza, mint pl fogasléc határoló volt az ue 28-ason.Az a csavar akárhogy áll ha egy gépet egyenletes sebességel egyenletesen húz /pl ekét pótkocsit/nem szól bele a fogyasztásba max ha elveszi a kaját akkor nem fog kipörögni soha pl 2 pótkocsival vagy dombnak felfelé egyszerüen leáll a motor mert mikor kéne a kaja nem tudja adni!!!
Válasz röfik #40698. hozzászólásáraNem vergödünk vele ami kell nekik hagy szürcsöljék.Mert én nem huzom a munkagépet.Hordjuk hordo számra és kész.
Valaki irta itt ahol a füst ott az erö is.Ahhoz hogy legyen kraft kell nitro is hehe.

Válasz Mtz 550E #40693. hozzászólásáraAz anyagcsavaron vegyél vissza egy negyed fordulatot és dolgozz vele. Ha nem érzed hogy gyengült, akkor még egy negyedet és igy tovább. Ha érzed hogy gyengült akkor befelé egy menet.
Remélem érthető voltam
Válasz rsándor #40694. hozzászólásáraMásik kérdésem!
Most mindegy hogy egy Mtz 80-as 82-es vagy 550-es 50-es fogyasztás szempontjából? Az adagolón a gázolajmennyiség mindegy menyire van állítva üzemóra/fogyasztás a sebesség megválasztása dönti el menyit fogyaszt a gép?
Válasz Mtz 550E #40693. hozzászólásáraHagyd a fogyasztást, mert még visszajön égésjavítósfogyasztáscsökkentős barátunk, és megint minden vele lesz tele...........
Válasz Mtz 550E #40693. hozzászólására A lábod méretét.

Hali!
Ha kicsit sokalljuk a gépnek a fogyasztását akkor mit szoktatok megnézni először? Vagy mi lehet a probléma?
Válasz Richard. #40675. hozzászólására Sajnos mem mondtál újat ezeket végigjártuk, az az igazság hogy én már eladtam az mtz 80-as trakim van egy 820.2-es ez motorpál adagolós ezzel szépen megy.A eégi mtz-mel úgy jártam hogy nagyon szépen járt a motor de az adagolóelemeket muszáj volt cserélni minden az ment bele vissza a csapágyakon kívűl meg az elemeken kívül és a felújjítás után az is "röhögött" alapjáraton kívül szinte minden fordulaton. Egy haverom vett rá szabályzót házzal együtt újat, hogy majd az milyen f@sza lesz aztán mikor összerakta és beindította majdnem újra kellett éleszteni a csávót , hiába ez van.
Válasz Cumiló #40688. hozzászólásáraGyártanak ma már olyat amilyet akarsz!Kecskeméten is!
Válasz emcett #40687. hozzászólásáraKonkrétan nem tudom(sosem mértem)hány voltot kap váltóáramban a bal oldali aksi szabályzója.Meg kellene próbálni egy Greetz kapcsolással,ha 12-14 volt körüli.Vagy kérdezz egyTv műszerészt,tudna e valami stabilizátor Ic-vel(megfelelő áramerősséggel) 12 voltot előállítani.Azért 12,mert az alap feszültség,ott még kicsi a töltő áram!Arra könnyebben van félvezető!
Sziasztok!
2 kérdésem lenne:
Ez ma volt, trágyabillentésnél csak vinnyog a hidraulika, és nem billenti fel teljesen a pótot, Töltöttem bele hidraulika olajat, akkor se billent. Hidraulika szivattyú?
A másik meg menet közben himbálózik, 20 Km/h -nál gyorsabban himbálózik, alig lehet úton tartani.
Üt a féltengely, szar a felni? Gumiicsere már volt, a szar helyett kevésbé szarabb van felrakva. Valószínűleg ezért lazultak meg a fülkebak csavarok is..
Válasz Cumiló #40664. hozzászólásáraTudtok mondani, ajánlani valamit, valakit munkahenger ügyben ??????
Medikus!

Hogy lehet megoldani a bal oldali akksi fesz.szab.-jának a túláramát félvezetővel?
Válasz gjoni #40680. hozzászólásáraKössz,de most nem indulok! Most bîrnia kell!
Válasz a2457 #40679. hozzászólásáraLehet,csak a Felfogatàs kèrdèses. Az eredeti elejèvel szerintem össze lehetne faragni. De most jòl rötyörög!
Olajat cseréltem mind a két mtz-be. Egy 552-es és egy 80-asba. Hogy lehet az, hogy csak kb. 8-9 l jött ki belőle, és annyi is kellett vissza. Minden szakirodalom 15 l ír. Cserék előtt dolgoztam velük, üzemmelegek voltak.
Válasz gjoni #40682. hozzászólásáraKöszi
Válasz Szabister #40681. hozzászólásáraIgen bármikor
Válasz gjoni #40680. hozzászólásáraHali!
Én évente több alakalommal járok Borsodban, onnan már egy köpésre van Szabolcs. Ha rá leszek szorulva adagoló javításra tudsz majd elérhetőséget adni?
Válasz Richard. #40678. hozzászólásáraHozd el szabolcsba az adagolót két jó szakember is van itt aki profin megcsinálja lengyel nyomóelemekkel!!
Hidd el megéri az utazást !
Válasz Richard. #40678. hozzászólásáranemtudom. bontott adagolóval szerintem egy 100 asból kihozható, de mivel nem próbáltam még .. nem biztos hogy jól tippelek :D
de nem vesztesz vele ha körülnézel/utánnajársz.
Válasz a2457 #40677. hozzászólásáraKössz,jó ötlet!röfik úr is irta,pár százezres dologról van szó. Én sokallom. Én úgy gondolom,ha szabályzó szépen működik,csak az elemek miatti különbség miatt hallani alapon a kipuffanón nem egyforma járást,akkor azt hagyjuk. fordulaton,terhelésen úgyis egyformán hangzik,aztán kész.
Türéshatárba belefér.kinek mennyi a tűréshatár.......
Válasz Richard. #40675. hozzászólásáraha más nincsen...
mtz bosch adagolóval
nem szükségszerűen kell boschnak lennie, van még ezeregy adagoló ami működhet vele.
ahogy elnézem az újabb mtz-ket adagoló terén is egyre inkább azt látni hogy van ami tök penge, de a többi meg semmitse ér...
sétáló fordulat, erőtlenség, tanácstalan adagolós, gyakorlatilag azt mondják hogy mindent ki kéne dobni az adagolóból, túlnagy az alkatrészek játéka.
nemtudom mi igaz abból amit az adagolós mond, de nincsen akadálya annak hogyha nagyon elégedetlen vagy vele akkor kicseréld más adagolóra.
Válasz BartaZoli #40674. hozzászólásáraA Névleges fordulatszám MTZ-knél a gyári értéknek megfelelő legnagyobb fordulatszám. Ennyire állítják a maximumot/padlógázt is.
Egyik cimbiék is vettek gépet, az első szervíznél a szerelők már emeltek is a fordulatszámon, mert nem tudta a gyári értéket. Szóval lehet, hogy 2100-et forog az ismerősödé.
De bejáratásnál, főleg új gépnél nem is gond, ha nincs még annyira feltekerve a gép.
Válaszß rsándor #40661 hozzászólásáraAZ a baj,hogy egyértelmű tünet nem volt,ami okot adna a nyügére. Adagolós szerint,fogasléc,fogasív egymáshoz képest kopott,akkor ugye minden elem másként nyom,ez okozhatja,hogy ingadozik a fordulat. A befecskendezési kezdetek egymástol ha jópár fokra eltérnek,tengelyen bütyök kopottsága,vagy a görgös emelő kopottsága miatt változik az előgyujtás,az adott hengernél,hiába a 17fok az elsőnél,ha valamelyik később,vagy elöbb nyom. Nálam ez jó volt rajt,a mihez képest.valami minimális eltérés lehet,nem is érdekelt mennyi. Az jó. Röpsúly lafogása,rugók erőssége mind befolyásolhatja. Nekem használt röpsúly lett beletéve próbaképpen. Csak egy tipp volt. Pihentetett alkatrész. Aztán jó lett. Röpsúlyban vannak valami csillapító gumi alkatrészek,amik megint okozhatják .az is jó volt. Röpsúly elött van egy tám csapágy,nevezzük annak,ha az kopott,vagy hézagolás nyüg van,az is csinálhatja. Az a baj,hogy a padon,nem tudja előhozni a hibát,mert a gázkar mozdításával változik a nyomott mennyiség,de a villanymotor fordulata,ami forgatja a padon,az meg nem.tehát oda vissza a terhelést nem lehet rajt előhozni,mert nem fogad szót az adagolónak a pad. Talán érthetően irtam. nem üzlet az egész új szabályzót venni,mert az új is csinálhatja. Tapasztalták. Szerintem a saját olajzású adagoló,mint az 50esken volt régen, érzéketlenebb,mert nehezen melegszik,higul föl benne az olaj,mint a közpönti olajzásúban,ami meleg olajat kap. Hidegen,nekem is jól ment. Talán segítettem.

Mit jelent a névleges fordulatszám?
Egy ismerős traktorjánál 2200 van megadva mint névleges fordulatszám, de azt mondja a fordulatszámmérő szerint a traktor max fordulatszáma is csak 2100.
Lehet ez?
Még annyit hogy a traktor majdnem új. Bár nyilván a fordulatszám nagyobb nem lesz használat során mint most amilyen.
De pontosan mi az a névleges fordulatszám?
Válasz Mtz 550E #40670. hozzászólásáraAz autóm is diesel
Válasz Mtz 550E #40670. hozzászólására40 literhez 20 ml kell ennyi,van kis mérőpohár hozzá!
Válasz Mtz 550E #40668. hozzászólásáramagyarországon kapható üzemanyagon művészet rontani :D
szóval ártani biztosan nem fog.
Válasz gjoni #40669. hozzászólásáraHogy érted hogy az üzemanyagban is van állandóan? Nem csak kimondottan gázolajba való? Kannába bekevered és úgy öntöd bele a gépbe?
Válasz Mtz 550E #40668. hozzászólására10 éve használom csak jót tudok mondani .Az autómban új kora óta van úgy ketyeg ,mint egy új pedig 170000 van benne!Az üzemanyagban is van állandóan!
Hali Gjoni!
Vagy többiek aki használ az üzemanyaghoz Metabond Megaselt milyen eredmények vannak?
Válasz szg1 #40665. hozzászólásáraA zárat kilincsestől lelehet szerelni, azt hiszem két csavar fogja.
Ettől még nem fog kinyílni az ajtó?
Válasz csoppika #40662. hozzászólásáraKihagyhatod,az újabbakban nincs benne!
Válasz t-16m #40632. hozzászólásáraHa kellő türelmed van nekiállhatsz egy zárfésűvel, nem egy nagy dolog. Youtube a barátod.
Sziasztok ! Olyan gondom van, hogy MTZ 50-esre bálrakóvilla lett felszerelve előre.Kellene még hozzá EO markoló gémjének a munkahengerei 2 db.
A belső munkahenger szár 5-6 cm, maga a munkahenger vagy 127 cm-es vagy 87 cm-es milyen van nem tudtok segiteni hogy hol tudnék szert tenni rá. Állitólag valahol Debrecen mellet van ilyen EO bontó, meg Kecskeméten is, de nem találom. Segítsetek már ha tudtok. email-em: bombi50@gmail.hu. előre is köszi
Válasz csoppika #40662. hozzászólására Szerintem hagyd azt a szakit, egy másodikos autóvillamossági szerelő tanuló is be tud kötni egy ilyen generátort.
Válasz rsándor #40660. hozzászólásáraEngem a gyári generátornak már csak a súlya érdekel a vasba... Viszont az rb1 relét jó lenne kihagyni a buliból... Nem tudom gyári állpotban milyen halk az mtz, de én hallom, hogyha jár a motor...
Válasz Richard. #40659. hozzászólására És miért rögög az mtz adagoló??????? Ezzel más is küzd.
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ez amúgy azért van mert menetzárlatos az állórész és-vagy diódasor próbléma, a gyári fesz szabályzók álltalában működnek,de a szemyélykocsié százszor jobb.Igaz nekem gaz generátor van rajta ha kell 800 motorforulatnál 30 amperral tölt!!!!!!Még annyit tudsz variálni hogy kisebb ékszíjtárcsát teszel a gyári generátorra így ugyanazon motorfordulaton gyorsabban forog ezáltal jobban tölt.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraCsak egy példa.
Nem kritizálni akarom a tsz szakit,bizti tudja,mit miért csinál. Az én esetemben,adagoló nyüg volt,néha rángatta a fogaslécet,"röfögve "ment mikor kedve tartotta. Előzőekben irtam is róla. Segítséget is kaptam itt,ok. Gondoltam,csináljuk meg. De hol? Ki van közel? Tsz szaki,tsz,több Mtzvel rendelkezik.Gondoltam,több rálátásuk lehet ez ügyben,mint egy húsboltosnak,de tévedtem. Adagolósuk nix,szaki 30éve ott melózik. Ő nem érti,miért van ez a hiba.megértem,nem ez a dolga! De,segített,és sikerült! ott Inkább vettek új adagolót tartalékba. Na,ebből kiindulva ha a te tüneted fordul elő,ott, akkor vettek volna még 2 akkutöltőt,az helyett,hogy megcsinálják a töltés nyügét. Hiába van ott fél évszázada,ha,esetleg a főnöke nem veszi a fáradságot arra,hogy utánna járjon az orosz megoldhatatlan hibáinak. ne add föl! Vidd el egy villamosságishoz,azt megmondja mit mire tegyél,még látatlanban is.vagy megállapítja szare,vagy nem. Vagy az itt tanácsoltad csinálod,de attol még lehet,hogy valami szar és,átverhet.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraNem annyira lehetett a helyzet magaslatán az a szaki!Az a relé a hidraulika tartályon RB1 számmal a diferenciál relé!Azért van,hogy a motor beindítása után ne tudj ráindítózni,és egyben a töltésjelző lámpának is negatívot ad!
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraAz eredeti ha minden rendben akkor begerjed,magától is.
Válasz rsándor #40655. hozzászólásáraAkkor másképp kérdezem. Az eredeti generátornak is kell gerjesztés, mint a szénkefésnek, vagy nem? Kontroll lámpásra átkötni nem olyan egyszerű, a tsz szaki sem csinálta meg 3 éve...azért van leragasztva a gyári ellenőrző lámpa...
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.