Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 411.02 Ft USD 388.65 Ft CHF 442.48 Ft GBP 496.77 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90647 hozzászólás
#37197 Sanyee
2015-03-06 19:10:02

Válasz #37248. hozzászólásra

De miért ferde a ház?

#37196 gjoni
2015-03-06 19:08:51

Válasz #37244. hozzászólásra

Így se ezek gyári gumik

#37195 gjoni
2015-03-06 19:06:58

Válasz #37244. hozzászólásra

Látod nem dől ez sehova!

#37194 gjoni
2015-03-06 19:04:07

Válasz #37245. hozzászólásra

+ 10 liter sose akkor már két éve kinyomta volna smile oops

#37193 gjoni
2015-03-06 19:03:05

Válasz #37244. hozzászólásra

Hát a gyári milyen 15.5x38 ? Elől is 11.2x20

#37192 Gabesz2
2015-03-06 19:00:10

A váltóban a nívó feletti olaj, állítólag kinyomja a szimeringeketsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#37191 Mtz 550E
2015-03-06 18:56:18

Hogy lehet hogy nem dől hátrafelé a géped? Elől és hátúl milyen gumik vannak alatta?
Nekem mióta alatta van az elsőhajtás dől hátrafelé a gép!

#37190 gjoni
2015-03-06 18:48:17

Válasz #37241. hozzászólásra

Nívótól vagy 1 centivel van feljebb nem vészes.A gépe nem dől hátra fasza egyenes .A motorolajat max jelölésíg !

Nincs profilkép
#37189 Richard.
2015-03-06 18:45:41

Válasz #37234. hozzászólásra

Hàt,szerintem nix közös bennük. Szerintem.

Nincs profilkép
#37188 Mtz 550E
2015-03-06 18:45:37

Válasz #37240. hozzászólásra

A nívótól mennyivel kell feljebb?

Másik kérdésem az elsőhajtás hogy alatta van neked is dől hátrafelé a gép? A motorolajat hogy hátrafelé dől a gép a nívó maximumig szoktad önteni vagy hogy?

#37187 gjoni
2015-03-06 18:37:29

Válasz #37237. hozzászólásra

Annyi van benne és nem folyik .És olyan sűrű ,mint a méz még a gyári barna színű van benne pontosan nem tudom már milyet töltöttem rá 10 literes 140-s volt emlékezetem szerint !smile biggrin

#37186 Sanyee
2015-03-06 18:14:36

Válasz #37235. hozzászólásra

300 ezer forint alapból és még a házat is lehet, hogy marni kell.
Szerintem abból veszel 4db 1221-es TLT.

Nincs profilkép
#37185 szg1
2015-03-06 18:10:50

Válasz #37237. hozzászólásra

Váltóba 85W140?

Nincs profilkép
#37184 Mtz 550E
2015-03-06 17:54:30

Válasz #37231. hozzászólásra

Hali Gjoni!
A váltóba neked az 50liter hajtóműolaj az mind 85w140-s? Nívó pálcán a maxtól mennyivel van feljebb? A kuplung vagy fék tengelynél vagy a difinél nem fog kifolyni ha ilyen sokat tennék bele?

Nincs profilkép
#37183 szg1
2015-03-06 17:10:23

Válasz #37235. hozzászólásra

Mit szeretnél hajtatni?

Nincs profilkép
#37182 Csabibácsi
2015-03-06 15:42:11

Sziaztok !
lamellás Tlt -ròl szeretnèk vèlemenyt kèrni
megèri átalkitani a règebi mtz ès ha , igen menyire bonyonyolt .

#37181 ..MZ/X..
2015-03-06 11:34:19

Urak! Nem tudjátok véletlenül, hogy egyezik-e az uaz és a régebbi 3 küllős muszka kormánya? Külsőre megegyezik, de az agyat nem tudom milyen. Az uazból meg nem akar lejönni. Nem kínlódnék vele ha nem passzol az Ivánba. 4 éve vettem a habiban újat, mostanra teljesen szétmállott a műanyag és nem akarok megint egy tízesét ugyan ilyen szart hozni.smile angry

#37179 Sanyee
2015-03-06 08:42:19

Kis fülkésbe elég. A szintjelző csavarnál teljes keresztmetszetbe folyik az olaj így is.

10liter plusz igaz, hogy csak 3-4 centit emel a szinten bajt nem csinál.

#37178 gjoni
2015-03-06 07:40:09

Válasz #37229. hozzászólásra

Én 50 litert szoktam mikor bedől a gép a felezőhöz is dobja fel az olajatsmile thumbup

#37177 gjoni
2015-03-06 07:25:51

Válasz #37222. hozzászólásra

Én Metabond Megaselt használok 10 éve a kocsiba ,meg a traktorba nagyon jó csak ajánlani tudom .Van erő nincs füst és karban tartja keni amivel a gázolaj érintkeziksmile thumbupcool

#37176 Sanyee
2015-03-06 07:25:27

Csavar rögzítve, olaj betöltve! 40-41 liter.
smile laugh

http://kepfeltoltes.hu/150306/F_nyk_p0251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

#37175 röfik
2015-03-05 22:28:46

Válasz #37225. hozzászólásra

Ja és nem rég néztem dizeleles tesztet az extra gázolajok semmivel sem jobbak mint a sima csak sokkal drágábbak.smile cursingsmile cursing

#37174 papa maci
2015-03-05 22:28:18

Válasz #37222. hozzászólásra

A sima Iván elmegy étolajos keverékkel is....egy darabig. De a modernebb vasak már nem szeretik a pancsot. Ez érvényes a CR-es MTZ mocikra is. A környezetemben ki megad minden finomat, odafigyelést az Ivánnak ,ott szerelőnek nem sok dolga van. Én ebből ki indulva szóltam a témához. Bár igaz ez 1-2 ember smile laugh Általában ütnivaló olcsó kategóriaként rangsorolják. Ezért meg is kapja a vazelint !smile laugh

#37173 röfik
2015-03-05 22:24:47

Válasz #37220. hozzászólásra

Ezért halnak be a kintröl behozott dizel autok a magyar utakon nem veszi be a gyomruk a magyar nitrot és kötnek ki a szerelöknél.Komolyabb dizel mühely arany bánya annyi munkájuk van.smile whistling

#37172 papa maci
2015-03-05 22:20:53

Válasz #37220. hozzászólásra

Az ÖMV-t kivéve mindenki a MOL -tól veszi az alapot csak adalékolja. Először Mol autók álltak éjjel a neves kutakon is. Majd Mol trans (ne legyen feltűnő) majd mára már sima bérfuvarozót is láttam.

Nincs profilkép
#37171 Gergely Péter
2015-03-05 22:17:31

Jó estét minden fórumozónak.Olyan kérdésem lenne Mtz 892.2 2003-as nem mér a kiló méter óra de az üzemóra számlálója működik.Gondolom az adó része romlott el.Valaki cserélt már ilyet, mennyire bonyolult? smile surrender

#37170 papa maci
2015-03-05 22:15:39

Válasz #37209. hozzászólásra

A sisu jó motor...csak finnyás is ezért érzékeny még a fapados tuningra is. Lehet itt minden féle verzióval keverni a motor működését. De a lényeg, 6-7 ezer üz után nagy esélye hogy megy a kukába.. mivel a kereskedői szisztéma szerint cserélned kellene ekkor már vasat. Tudom volt részem kereskedő cégnél is dolgozni. Vége a 20 ezer órás vasaknak. Innentől kezdve már a trendnek megfelelően várják el a vásárlói magatartást a mezőgazdaságban is. Kicsit pláza szindróma smile laugh Az autó ipar is vissza tért a vezérmű lánchoz. Mint ahogy én is a tükörtojáshoz a müzli helyett.smile laugh

Nincs profilkép
#37169 4964
2015-03-05 22:15:03

Válasz #37215. hozzászólásra

a piros makita olajat kevertem bele pár évig, azzal nem volt gond.
most valami kernite a gyártó neve

Nincs profilkép
#37168 szg1
2015-03-05 22:11:33

Válasz #37219. hozzászólásra

Felénk van egy modás erre: buhog mint a Mekalor. (régi olajkályha) smile thumbup

Nincs profilkép
#37167 szg1
2015-03-05 22:09:56

Válasz #37215. hozzászólásra

Tudomásom szerint NEM az üzemanyag árusító cégekkel van a probléma. Ugyanaz az OMV, Shell, Total, stb. cég árulja itthon is az üzemanyagot, mint Ausztriában ill. Németországban. A baj az, hogy a magyar szabványok szerinti üzemanyag odakint még mosóolajnak se jó. A MSZ szerinti üzemanyagot hivatalosan a Toyota Hiluxba, VW Pdtdi-be bele se lenne szabad tölteni (legalábbis bejáratás alatt).

#37166 röfik
2015-03-05 22:09:43

Válasz #37218. hozzászólásra

Fáradt olajjal kevert fürészpor trutymátol az atmos elgázosito gondolkodik a felszállástol olyan dübörgéssel van és kiakassza a höméröt.A kéményen meg semmi füstnem jön ki szinte,katalizátoros.smile whistling

Nincs profilkép
#37165 Richard.
2015-03-05 22:05:20

Nem sokat ér a fáradt,leengedett olajos használat. Nálam a kazán még csak meg sem moccant tőle. Talán,túl keveset kap...smile wink hordja magával a fát is..

#37164 papa maci
2015-03-05 22:01:58

Válasz #37208. hozzászólásra

Szerelek ...Nyáron aratok.....Szóval gyakorlatilag ugyanazt mint a többiek. Csak a környék televan mindenféle vassal. Én meg télen szabad idővel. smile biggrin Némi nagy céges ismeretségekkel szervízszerelői kitérővel. Most magánzóként járom a vidéket.

#37163 röfik
2015-03-05 22:00:52

Válasz #37210. hozzászólásra

Felénk a volt ikr-es gárda van ott.Dinamikus feltörekvö cég van jövöje a magyar mezögazdaságban.A tulaj kilora vesz lassan országokat ugyhogy csurran cseppen a melosoknak is gondolom.Partner találkozon nagyon jokat mondtak ha ugy lesz akkor jo munkahely lehet.smile thumbup

#37162 papa maci
2015-03-05 21:54:17

Válasz #37206. hozzászólásra

Van itt minden féle a piacon....de most nem mennék bele mivel esetleges hitel rontásért még kapnék a fejemre. A 2t-alapból kétütemű benzinbevaló anyag. Sőtt még ott is ülepszik pedig benzinnel kellene jobban elegyednie. De ott sem tökéletes. Ezért járnak felénk a Simsonok is stihl olajjal. Évek óta gond nélkül. A legnagyobb probléma csak látszatra keveredik a 2t a gázolajjal. Egy "gyantás" ragadós katyvasz marad utána. Mi a gázolajjal keveredve már gondokat okozhat. Mivel ezek a komponensek úgy lettek ki találva hogy ne égjenek el teljesen így biztosítanak kenést. Ezért a benzin égése kell hogy viszonylag tiszta maradjon az égéstér pl. Gázoljanál a minél összetettebb befecskendező rendszereknek az alapkövetelménye a minél finomabb anyag. Szósznak dugónak...esetleges (fémreszelékeknek) semmi helye az üzemanyagban. Az adalék anyagokra visszatérve a szabadkereskedelemben kapható anyagok mértékkel használva, égésjavító hatásuk kiválónak mondható. A zártláncú dolgok pont a szisztéma miatt túlárazottak. De azt már nem feszegetném. Pont a hazai üzemanyag minőségi problémák miatt sok a sárkányfű árus. Csak a multal rendelkező tapasztalatokra épített dolgot választanék. a Flancos marketing ,angol szöveg.....Néha csalóka is lehet. Pláne a Kina a származási ország smile laugh Egyébként a sima MOL gázolajba vagy az ÖMV-s anyagba nem kell semmi. Már nem egyszer bemérték. Legutóbb az Axial átfolyás mérővel, fékpaddal. Igaz az ÖMV nem volt benne. Az saját tapasztalat. A mérés hivatalos, mivel a cimborám volt az asszisztens az Axi részéről.

#37161 Szeni
2015-03-05 21:51:01

Válasz #37210. hozzászólásra

Hát valami biztosan ragadna rád, ha elküldenének 1-2 továbbképzésre Newhollandiába. Szerintem nem fizetnek rosszul.

Nincs profilkép
#37160 a2457
2015-03-05 21:50:36

Válasz #37212. hozzászólásra

ami szörnyű hogy ez keletebbre is tapasztalták már, lassan a román diesel is jobb mint amit itthon árulnak.

#37159 röfik
2015-03-05 21:40:22

Sima dti motoros megannal volt egy német utam és határozottan állitom ahogy kifogyott a magyar dizel tankoltam osztrákba megtáltosodott az auto aztán kapott egy német shell tankkal is mint a rakéta ugy ment ponyvás rakott futoval.Érezhetöen jobb üzeme volt a motornak.Erösebb lett jobban gyorsult,fogyasztást nem tudok egy ut volt kemény tempoba rakottan futoval 8-10l körül.Jobb az üzemanyag nyugatra mint nálunk az biztos.smile wink

#37158 Elitjocko
2015-03-05 21:39:19

Válasz #37210. hozzászólásra

Nh gépek kizárólagos forgalmazói szóval rossz nem lehet!smile cowboy

#37157 Maszek Zs
2015-03-05 21:35:11

Üdv!
Bocs, hogy ide irom de ide sokan járnak. Az agrotec et ismeri valaki?? Lenne náluk szervizes állás. Érdemes belevágni???

Nincs profilkép
#37156 a2457
2015-03-05 21:34:46

Válasz #37203. hozzászólásra

AGCO sisu motor amin ezt először láttam, forwarderbe van építve (valmet) de a motor típust nemtudom.

nem mindegyik CR motor érzékeny az üzemaynagra amúgy.
AGCO oldalára mentem most fel hátha megtalálom valami borssúrában ezt a motorolaj visszakeverésesdit, de csak a Tier 5 motorokról találtam borssúrát.
(teljesen tipikus , amikor kerek kifejezetten, na akkor nem találok erről xart sem. csak egy EPA 200+ oldalas tanulmányt angolul)

érdekes szemelvény:
"Engines utilizing SCR technology are highly tolerant
to low quality fuel "



második oldalon

szószerint azt írja hogy jól tűri a rosz minőségű üzemanyagot.

jegyzem meg ismerősöm HDI motoros kisteherautója azóta nem fogyasztja az üzemanyagszivattyúkat amitóa ad neki kétütemű olajat üzemanyag adaléknak.


Szeni, ehhez a művelethez egy sima hangszórómágnes garantáltan nem elég. a méretük ne tévesszen meg, ha bazi nagy sem lesz elég erős, hacsak nem neodium. jobb hangszórókon az van mondjuk.

természetes, nem állítom hogy holnap reggel 6:00 tól mindenki csinálja így mert ez csak így jó. össz annyit írtam le hogy én hogyan csinálom, kárát még nem láttam a gépek mennek ahogyan azt kell. azt sem mondhatnám hogy nagyon kímélve volnának.

#37155 Szeni
2015-03-05 21:32:20

Válasz #37205. hozzászólásra

Te mit dolgozol, h. ilyen sokat szerelsz, és ilyen sok géppel találkozol?

#37154 röfik
2015-03-05 21:28:07

Válasz #37199. hozzászólásra

Részleteznéd hogy keveri vissza a motorolajat az üzemanyaghoz,sztem nagy hülyeséget irsz.Ilyet még nem hallotam.A komolyabb cr-rendszerek vissza hütött anyagot szürcsölnek és keringeti a gázolajat a tankbol a hütöbe,mivel a részveszteség forro üzemanyagát hüteni kell.Ez a baja autoknál a denso-delfi rendszereknél hogy nincs hütés és hamarabb megnyekken mint a bosch.smile whistling

Nincs profilkép
#37153 4964
2015-03-05 21:18:37

Válasz #37205. hozzászólásra
Milyen cuccal adalékolták agyon?
Mi is használtunk 2t olajat, 1 litert 1000 literenként. Most adalékot használok de nem ugrik be a neve. Annyit talán ér mint amibe kerül. Főleg a kocsin veszem észre hogy jobban gyorsul vele.

#37152 papa maci
2015-03-05 21:13:13

Válasz #37203. hozzászólásra

Huhuuuu a CR-es rendszerek nagyon érzékenyek. nem csak az üzemanyag minőségén múlik az élettartalma. De az üzemanyag tárolásán is. Rozsdás tartály. Kannás tankolás-poros- kvarcos környezet. Most szívat egy deutz agroton....de egyenlőre úgynézki adagoló elem. Nos ez hengerenkénti verzió 6 db. 300 papír /db. Kicsit körültekintőbben kell bánni az üzemanyag kezeléssel. Mert drága. De találkoztam már agyon adalékolt verzióval is. Gyakorlatilag szét barmolja a gázolajat. Romlik a kenése mennek kukába az adagoló elemek. Injektorok. Magas nyomású szivattyúk. Ha lehet kiemelten kezelni az üzemanyag tárolást. Kizárólag megbízható helyről vásárolni. Most nem reklámoznék gyártót. De az Osztrák gázolajjal. Még az autó is újra éledt. Persze a jobb minőségű anyagok drágábbak is de 5-6 ezer üz környékén. Egy milliós javítás sem olcsóbb. Plusz a kiesés miatti esetleges bérgép költségek.

#37151 Szeni
2015-03-05 20:45:06

Válasz #37202. hozzászólásra

Egyszer én is meg akartam szűrni egy olajat, és a szűrőre tettem még egy jó mágnest. Egy vékony csövön folyt igen lassan az olaj a mágnesre. Tuti találmány volt, de a végén mégis csalódás ért. A mágnes semmit nem vett ki az olajból, és mikor a nap felé tartottam, ugyanúgy csillogott, mint a mágnes előtt. Nem tudom, miért nem szedte ki belőle a vasat. de tény, h. ki kellett dobnom az olajat. Lehet teszek még egy próbát, csak most egy szupererős mágnes lesz a szűrő.

#37150 emcett
2015-03-05 20:39:40

Válasz #37199. hozzászólásra

Engem ez akkor is meglepett, nem tudom a CR-es MTZ-k mit szólnának hozzá, mindenesetre én nem merném beletenni. smile surrender
És konkrétan melyik újabb és jobb konstrukciók keverik maguknak hozzá a motorolajat?smile ban

#37149 Szeni
2015-03-05 20:38:38

Válasz #37199. hozzászólásra

Érdekes az észrevétel a hidraulikaolajról. Én a hidrokomol P-68 at használom, bár igen keveset megy a hidraulikám, de most akarok venni egy KCR-es MTZ-t, akkor abba inkább motorolajat teszek. A motorolaj szerintem lényegesen drágább, mint a hidraulika olaj.
A fáradtolajat viszont semmiképpen nem önteném a gázolajba sem szűrve, sem a-nélkül, mert papírszűrő ide- v. oda, tökéletesen nem lehet kivenni belőle a vasreszeléket,( mégha igen kevés is van benne), és azt betenni csiszolómasszának az adagolóba, meg a porlasztóba.........smile confusedsmile confusedsmile confused , hát nem tudom h. mennyire örül neki.

Nincs profilkép
#37148 a2457
2015-03-05 20:36:34

Válasz #37200. hozzászólásra

nemállítom hogy nem így van.
azt tudom hogy nyugatiakon ez tökéletesen műxik magától.
azt csak feltételezem hogy a muszka kevésbé kényes.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Megjelent az egyedi szaktanácsadási szolgáltatásokat támogató pályázati felhívás
Megjelent az egyedi szaktanácsadási szolgáltatásokat támogató pályázati felhívás
Cél a gazdaságok szakmai és technológiai ismereteinek bővítése.
Sajtóközlemény
Az OTP Bank hivatalosan is bejelentkezett a kamattámogatott agrár beruházási hitelek finanszírozására
Hyundai 1, 5T targonca
Hyundai 1, 5T targonca

2.850.000 Ft

Kerner Eros EA 450 direktvetőgép OLCSÓN
Kerner Eros EA 450 direktvetőgép OLCSÓN

17.900 EUR

John Deere homlokrakodó T-088
John Deere homlokrakodó T-088

1.850.000 Ft

Szárzúzó készlet akció STARK KDL
Szárzúzó készlet akció STARK KDL

1.750.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]