Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 411.18 Ft USD 394.63 Ft CHF 435.35 Ft GBP 486.85 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91370 hozzászólás
Nincs profilkép
#33620 Zoller
2014-10-15 21:11:09

Válasz #33659. hozzászólásra

Lehetséges hogy váltócserés volt bár nem hinném,de nem vitatom,kb 30 km-ről hoztam haza ennyit vezettem,annyira jó áron vettem hogy nem is néztem igazából tüzetesen.

#33618 MTZ1025.3
2014-10-15 20:59:23

Válasz #33658. hozzászólásra

akkor lehet váltó cserés volt, van ahol nem szeretik mert kevesebb a sebesség.
a .3nál lehetett kérni mind2vel.

Nincs profilkép
#33617 Zoller
2014-10-15 20:56:26

Válasz #33657. hozzászólásra

Saját tulajdonom volt kb 2 hétig kereskedés céljából vettem nagyon jó áron 952.2 volt a típusa és hagyományos váltóval volt szerelve!

Nincs profilkép
#33615 Mtz 550E
2014-10-15 20:47:53

Hali Szeni!
Mtz 550E-snél honnan lehet észre venni ha esetleg kotyogás van az elsőhidnál? Mert mikor targonca tornyozok ha hátul súly van rajta az első kerék olyan mintha kotyogna meg mozogna!

Nincs profilkép
#33614 Zoller
2014-10-15 20:43:16

Válasz #33654. hozzászólásra

Tévedsz! Van belőle hagyományos is!

#33613 MTZ1025.3
2014-10-15 20:28:49

Válasz #33652. hozzászólásra

a 952.2 mind szinkron.

#33612 Szeni
2014-10-15 20:28:14

Válasz #33652. hozzászólásra

Köszi !!!! Ezt a hírdetést kerestem, csak nem tudtam, h. milyen tipust üssek be pontosan, de már megtaláltam. Köszi

Nincs profilkép
#33611 Zoller
2014-10-15 20:22:03

Válasz #33649. hozzászólásra

952.2 952.3 ezeket a típusokat lehet kérni hagyományos váltóval is,és szinkronváltóval is.

#33610 Szeni
2014-10-15 20:20:06

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Mtz_952_2_2003_as_19602790.htm

Ha valakit érdekel egy ilyen gép, akkor ezt nézze meg, és viheti, ha akarja, ebben valós az üzemóra, és jó a gép, nem vol szétvágva.

Nincs profilkép
#33609 blsjela
2014-10-15 20:16:08

Ahogy én néztem 920.3 és a 952.3 ami 3000 üzemóra közt van 700 ezer vagy több az ár különbség. és úgye az egyik fekete a másik piros rendszámos az sem mindegy. Én azt csinálnám a helyedben vennék egy jó állapotú 930.3 és vagy 300 ért lehet adagolót és hozzá porlasztót venni 952 és ott a 95 ló. Miénk is így van.

#33608 Szeni
2014-10-15 20:05:40

a 90 lovas, szinkronváltós mtz-nek mi lehet a tipusjele????????????

Nincs profilkép
#33607 Kispöcök
2014-10-15 20:03:26

Válasz #33599. hozzászólásra

Neked is 892/2-esed volt?

Nincs profilkép
#33606 Kispöcök
2014-10-15 20:00:58

Válasz #33600. hozzászólásra

Rosszul írtam az évjáratát, 2008-as 6000 üzemórás
http://www.agrarkereso.hu/fooldal/megmutat.php?hird=126820&keresendo&hkategoria&lang=hu&limit_ablak=2&kereses

#33605 Szeni
2014-10-15 19:56:25

Válasz #33644. hozzászólásra

Mennyi pénzed van rá ?

#33604 jaminka
2014-10-15 19:43:18

Válasz #33641. hozzászólásra

Köszi a segítséget idén már nem boztos,hogy lesz a műszakiból valami max a papírjai lesznek megcsináltatva!

#33603 heki
2014-10-15 16:58:30

Üdv,

952.2 szeretnék nézegetni!
Miket tanácsoltok,mire figyeljek okosan????

#33602 medikus
2014-10-15 16:27:33

Válasz #33642. hozzászólásra
A hibát kell behatárolni,elhárítani,nem felesleges kiadásokba keríteni azt a motort!!!!smile thumbup

Nincs profilkép
#33601 a2457
2014-10-15 16:06:47

Válasz #33636. hozzászólásra

úgytűnik, igen.
2 megoldási forma van.
egyik hogy bízunk abban hogy csak hüvely repedés,
és biztos ami biztos alapon mindet kicseréled.

a másik, ha már ennyire benne vagy,
hogy síkoltatást megnézeted.

van még egy lehetőség, nem mtz motorral, hanem jumz-al szívott egy ösmerősöm nékem ilyen gonddal, és a vízpumpa volt a ludas.

az én korlátozott tapasztalataimmal ezen a téren biztosra mennék,
motor ki, irány egy szakműhely. síkoltatás, hüvelyezés/nyomáspróba, ha már ottvagyok ami van még apróságok ha már úgyis kipakolnak azt cseréltetni.
vízpumpát is.
utánna túlélni a kiadásokat és a rettenet mérges asszonyt,
nap végén a kocsmát telesírni, ivánt megköpködni.

viszont nyugodtan aludnék mert gyakorlatilag abszolute felújítva és szinte 0 üzemórás állapotban volna a motor. párezer üzemóráig azt is elfeledném hogy létezik.

#33600 Gabesz2
2014-10-15 15:54:11

Válasz #33639. hozzászólásra

Be ballagsz az okmányirodába és megnézed, hogy benne van-e a gép a rendszerben. Ha bent van, akkor semmi gond. Ha nincs a rendszerben a gép, akkor az adás-vételi mindenképpen 1999 előtti legyen. A szomszéddal írtok egyet.

#33599 ..MZ/X..
2014-10-15 15:43:04

Válasz #33639. hozzászólásra

Látom nem fogalmaztam elég érthetően, olvasd el még egyszer amit írtam. Nem foglalkoznak az előző tulajjal vagy a gép előéletével ha nincs bent az alváz és motorszám a rendszerben. A lényeg, hogy az adatok stimmeljenek. Másik lehetőség, hogy nézegeted a netet és veszel okosan "alkatrészt", mondjuk váznyúlványt meg táblát a hozzá tartozó dolgokkal, átírod és elballagsz bármilyen műszakira. Legutóbb 60-ért láttam ilyen kombót hirdetésben, +11-12e az átírás és mehet a dolog.
A kormánnyal már bírni fogsz, a lényeg az, hogy az NKH műszakin a lehető leginkább gyári állapotú legyen a gép.

#33598 jaminka
2014-10-15 15:04:22

Válasz #33603. hozzászólásra

Csak az a gond,hogy 2002.05-ben lett írva az adásvételi.ilyenkor mivan?
A kormányba akkor inkább veszek bele egy szervóoszlopot,ha ugy jó!

Nincs profilkép
#33597 Richard.
2014-10-15 13:40:08

ja,előfordulhat,h.a kamra tartja fent,föleg,ha a rögzitő csavar rosszul van belefurva,azt ugy szorul meg,h. nix sikban. az ő esetében tuti,h. persely lesz,mert ott fujhat be. a perselyek teteje sikban lehet,a blokkal, nix félre billenve valamerre? egyyébkén egy fejnek sokat ki kéne birni,ha viz volt benne,aztán hütötte. persely gyengébb. ha hideg vizzel öntik föl a meleg motort,ott is nagyrészt a persely adja meg magát. Talán a porlasztó betétnél befujhat egy kicsit?? még esetleg azt érdemes megpróbálni. kissebb munka mint a hengerfej.

Nincs profilkép
#33596 blsjela
2014-10-15 13:04:13

Valaki használja a Dakota féle segéd munkahengereket .

#33595 Gabesz2
2014-10-15 12:55:55

Régebbi probléma, ezért vettem egy új hengerfejet. (2,5 ször drágább, mint a 80-asé.) Nem akartam nyomáspróbáztatni. A hiba ugyan az maradt.
Valszeg a valamelyik hüvellyel lesz a gond.

#33594 VTR-es
2014-10-15 12:46:15

Válasz #33634. hozzászólásra

Attól hogy új a hengerfej a kamrák nem biztos hogy síkban vannak, szereléskor nem biztos hogy jelentőséget tulajdonítottak a dalognak,, persze ez csak tipp.Én egyszer szereltem gyári összeszerelésű d50 motort a 90 évek elején a nagybátyámé volt abba bizonyos hogy nem volt karika.

Nincs profilkép
#33593 Richard.
2014-10-15 12:35:04

ha a fej új,az nagy eséjjel még jó is lehet. teflonkarika az enyémben is volt,meg tettem is. nem égette ki a kamránál. azért ezám a szivás,mikor vmi kicsi hiba van,azt a világ fszér sem található meg. nyomatás a megoldás. lhet,h. másfél báron fél ora alatt sem jelenik meg viz. talán forró vizzel kéne.

#33592 VTR-es
2014-10-15 12:20:28

Válasz #33630. hozzászólásra
Szia Mivel D50 motorról van szó teflonkarikát ne tegyél bele, ki fogja égetni a kamránál, ezek annó gyárilag is anélkül jöttek ki. Hengerfejben érdemes megnézni a kamrákat nem e kiállnak vagy bentebb van valamelyik a síktól ill. hogy nem e nagyon kráteres a felületük, 50-esnél szokott ezzel gond lenni mivel a kamra körvonala pont metszi a hüvely és hegerfejtömítés körvonalalát.

#33591 medikus
2014-10-15 11:35:35

Válasz #33630. hozzászólásra
Induljunk a kályhától!Mióta van ez a probléma!Az új hengerfej előtt is csinálta?Valami anyag hiba van,ami a hőre kitágul! Valahol repedés!Hüvely perem,esetleg hengerfej.Nyomás próbázni kellene!A hengerfej tömítéshez vannak anyagok,amivel be lehet kenni,és kiküszöböli a blokkon levő apróbb hibákat.Rézpaszta,stb.

Nincs profilkép
#33590 Richard.
2014-10-15 10:40:53

ja,akkor beledolgozik a viztérbe. termosztát tartja vissza a buborékokat,csak egy része jön ki rajt, azt ahogy gyülik össze,alsó vizcsőnél meg nyomja át a vizet ahűtőbe,szoritja ki a vizet. onnan meg a földre. termosztátot kéne alakitani,h. ne zárjon le teljesen,h. a boborékokl ki tudjanak menni. ettől nem javul meg,csak a vizet nem nyomja ki. öreg ford trakimon volt ilyen jelenség. le kéne vakolni a vizcsöveket,azt megnyomatni,porlasztó ki,azt amelyik henger kilöki a vizet,ez a bibi. akkor lhet,h persely repedés,mert a hengerfejtömités a peselyen tömit,nema blokkon,aminek szar a felülete,ezért szerintem a szar blokktol az olajba tud lefolyni a viz. ha meg a persly tömitő felülete szar,akko beledolgozik,v. repedése van .szentem persely hibavan. teflon gyürűt tettél bele? nem segitene?

#33589 Gabesz2
2014-10-15 09:21:14

Válasz #33629. hozzászólásra

Egy deka fagyálló sem folyt bele a kartellba.
A hűtőben meleg motornál, 80 fok felett levegő buborékok jelennek meg és kb. 1, 5 liter vizet kinyom a hűtő túlfolyónál.
60-70-os motornál semmi víz nem hiányzik.
Levett hőtősapkánál néztem , ékszíj nélkül, kb 80 felett jelennek meg a levegő buborékok.

Nincs profilkép
#33588 Richard.
2014-10-15 08:29:09

üdv! ha szar a blokk teteje,miért ne lehetne lemarni rendes felületre? a dugattyú tető mennyire van a persely sikjátol lejjebb? perselyeket is hozzá lehet alakitani,v. alsó peremnél levenni a méretből,v. a felső részének a sikjábol. csapágyat tudnak esztergálni,akkor perselyt is. annyit még talán a tömités elviselne. 1 milit az emlékezetem szerint tuti birna, h. a dugattyú magasabbon van. egy másik idegen vett blokknál tutibb lenne!Lehet,h. azt is kikezdte már a viz. nekem sem tökéletes a blokk teteje,én megpróbálnám! . Teflon tömitéssel nem próbáltad? vagy . van bent? elvileg segitene,nem csak a tömités elégése miatt hasznos, ha ott megy be a viz. kompressziót növelné,ha a dugóbol a leesö részt nem vennék le. az autók nagy fordulaton ezt birják,akko véleményem szerint mtz is elviselné. másoknak bizti más a véleménye,de a blokkot vhogy meg kéne menteni. de a dugó is faragható. gabesznek szentem a kartelt le kéne venni,azt úgy keresni a dolgot. valami hűtő tömitős megoldás nem segitene? nem sok megy el,neme fogná meg.

#33587 Gabesz2
2014-10-15 07:45:41

Válasz #33627. hozzászólásra

Erről nekem nincs tapasztalatom, kösz , hogy tájékoztatsz.smile thumbup Itt fórumon írta valaki, hogy a hűtővíz levegősödés megszűnt a síkköszörülés után. (lehet, hogy a hengerfejet köszörűlték)
Arra gondoltam, hogy leesztergáltatatok majd a hüvelyből és dugattyúból is azt a pár millimétert. Azt nem tudom, hogy ez milyen mértékben változtatná meg a kompresszió viszonyt illetve a motor működést...smile confused

#33586 medikus
2014-10-15 07:28:11

Válasz #33626. hozzászólásra
Lehet, nem értek hozzá! De még ezt nem hallottam,hogy Mtz-nél sík köszörülték a blokkot.Akkor közelebb lesz a blokk teteje a főtengely forgáspontjához,ezáltal a dugattyú kijár a hüvelyből.Ezt lehet csinálni az Ifa motoron,mert ott külön van a hengertömb.Az alá lehet hézagoló papirokat rakni,ami vissza emeli.Ott a dugattyú peremének a helyét is süllyesztik,annyival,amennyit fent elvesznek.A dugattyú nem áll síkban a blokk tetejével!

#33585 Gabesz2
2014-10-15 07:12:07

Válasz #33619. hozzászólásra
Egy 550-es szivat. (d-50-es motorral, 1600 üzemórával.)
Melegen , 80 fok felett levegősödik a víz. Más félliter víz hiányzik estére.
Hideg időben semmi.
Kapott egy új hengerfejet, vízpumpát. A motorblokk felülete (hengerfej alatt) a szokottnál jóval "gödrösebb"
Majd egy hüvelyezést és síkköszörülést beütemezek, csak hát nagyon jók még a hüvelyek. Olajat nem eszi stb...
A levegősödés okát még nem sikerült kideríteni, pedig ékszíj nélkül is próbáltam, hogy meleg legyen a motor és közeben lazítottam fel a nyomócsöveket.

#33584 ..MZ/X..
2014-10-14 22:41:34

Válasz #33624. hozzászólásra

Ettől függetlenül én gariban elvitetném velük a rákba, hozzanak helyette másikat. Az már elég gáz, ha szinte 0 üzemóránál nem indul.smile thumbdown
Arról nem is beszélve, hogy a gép állásidejét csengesse a szerviz ha nem tudják megjavítani.

Tipp: Nézzétek meg a fogásérzékelő szenzorokat. Lehet az a gondja, hogy nem tudja magáról, hogy ő forog és indulni szeretne. Személyautónál jártunk már így.smile rolleyes

Nincs profilkép
#33583 fecee
2014-10-14 22:34:21

Válasz #33623. hozzászólásra

pályázatos gép az a baj ,de keressünk rá megoldást!

#33582 medikus
2014-10-14 20:43:29

Válasz #33622. hozzászólásra
Akkor cseréltesd ki velük az egész gépet!Máshol ez így megy!Nem a te feladatod még most, megjavítani!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#33581 fecee
2014-10-14 20:17:29

Válasz #33621. hozzászólásra

ott járunk,hogy a szervizeseknek sincs hibaolvasójuk hozzá,nincsenek a helyzet magaslatán.

#33580 medikus
2014-10-14 20:06:58

Válasz #33620. hozzászólásra
Akkor majd a szervizes elindítja!smile thumbup

Nincs profilkép
#33579 fecee
2014-10-14 18:37:48

Valakinek common-rail motoros mtz. Meg lett állítva,és gondolt egyet nem indul el. Hajtana az önindító,minden olaj rendben, 17 üzemóra után. Itt kezdőnek a bajok. Valaki tapasztalt már hasonlót?

#33578 medikus
2014-10-14 11:28:07

Válasz #33596. hozzászólásra
Mit akarsz sík köszörülni?Melyik felületet?

Nincs profilkép
#33577 Richard.
2014-10-14 07:03:32

Üdv! Laci072... Az én esetemben a szar vizes agyag miatt az őszi vetésnél nagyon jó,szántás helyett. egy szántás kimarad. sajna szerintem forgóborona nélkül ez a szántást megcsinálni magágynak,nem lhet,hacsak nem szárad egy étig,azt nyolcszor simitózom,meg kombinátorral csikokat karcolok bele,azt vagy jön rá eső megint,v.December lesz mire kész. ezt meg lesimitóztam,utánna kombinátor meg a vetőgép. nem voltak plussz körök.gázolaj megspórolva. másoknak bizti vannak más véleményei,de föld minőség meg embere vállogatja. nagyon nagy területekre a tárcsa gyorsabb. én meg vok vele elégedeve,tárcsával meg ugyan ez nem menne. Tehát,attól függ,mit akarun a földel csinálni. gyomot eltüntetni,v. vetést előkésziteni. de igaz,a rugós biztositásu,ha tömör földet ér,szerintem is jobban belekap az orra,azt nehezebb huzni. nyirócsapos meg fix,még nem nyirja el. de hátaz valószinű,h. nem a művelésben lévő földön fogja elnyirni. forgatva van, laza,ha követ is ér. tuskó meg más téma,ha valaki bozótba huzza. föleg földszélen. ott a szélsőt elnyirhatja.

#33576 ..MZ/X..
2014-10-13 22:33:12

Válasz #33612. hozzászólásra

A 3m-es tárcsa nem kihívás, azt egy koszlott 80-as is elrángatja.
Rövidtárcsából meg inkább a 2,7 mert az akkor dolgozik normálisan ha van tempó. Főleg ha partokon kell felhúzni.

#33575 ..MZ/X..
2014-10-13 22:29:56

Válasz #33615. hozzászólásra

Passz. A ruszki minőségre nem nagyon ad, a mennyiség a lényeg.smile biggrin
Igazi megoldás az, ha nem orosz kerül bele hanem belefaragtok valamilyen másik tömböt. Első nekifutásra drágább, de a végén nem lesz az, mert kiszolgál 2-3, vagy több ruszkit.

Nincs profilkép
#33574 tomiracing
2014-10-13 20:45:14

Válasz #33604. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget. Tudnál azért ajánlani valami jó tömböt?Vagy mindenképp kisérletezős a dolog. 1993-as Mtz-80as kék.

Nincs profilkép
#33573 blsjela
2014-10-13 19:23:25

Hát ezért 5 v 6 kapásat akarok. A 6 ra 100 ló van írva. Néztem yutubon hát a 82 viszik turbó nélkül a 6 késes Grubert Igaz nincs rajt oldal kés.

#33572 (Claastra)
2014-10-13 19:02:03

Válasz #33607. hozzászólásra

hasonló 9 kapás a mienk ,csak a 190 lovas viszi a 150-esnek sok

Nincs profilkép
#33571 blsjela
2014-10-13 18:42:08

Hát majd kiderül még mi lesz. a 3m v tárcsát viszi mint a rongyot. Vogel Noot ekénk van Farmer 1020m .es 3 eke 45 cm állítva 40,es vassal 35cm mélyen 8,8-9,2km\h viszi simán. Ásóboronából a 2,7 m 7 be 12,km\h . Hát vagy Gruber lesz vagy Rővidtárcsa. 2,7 vagy 3m .

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Új programmal segítik a dolgozók azonnali munkába állását
Új programmal segítik a dolgozók azonnali munkába állását
A vissza nem térítendő támogatás összege maximum 54,24 millió forint lehet.
Hiába drágulnak a szántók, így is olcsók vagyunk Európában – persze, mihez képest...
Hiába drágulnak a szántók, így is olcsók vagyunk Európában – persze, mihez képest...
Így sem kis anyagi teher vár arra, aki most alapozná meg gazdaságát...
Eladó dízel/gázolaj szivattyú IBC tartállyal
Eladó dízel/gázolaj szivattyú IBC...

39.000 Ft

Eladó fejes káposzta
Eladó fejes káposzta

220 Ft

Tisztított vörös köles eladó!
Tisztított vörös köles eladó!

160 Ft

Traktorra szerelhető targonca torony
Traktorra szerelhető targonca torony

250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]