Gázolaj árak 583 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 400.96 Ft USD 351 Ft CHF 426.44 Ft GBP 473.71 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93048 hozzászólás
Nincs profilkép
#30198 dagadtmadar
2014-01-30 21:31:40

Válasz #30230. hozzászólásra

A percen akartam írni h ilyesmire a műbőr sokkal jobb mint a valódi bőr :D

Nincs profilkép
#30197 kanyo
2014-01-30 21:18:54

Válasz #30229. hozzászólásra

Nem-nem! Mubor! Valodi bor nen is lenne jo mert tul kenyes konnyen kiszakad stb.

#30195 PBandi
2014-01-30 21:10:34

Válasz #30226. hozzászólásra

Tudni kéne miből van a szár ,valami hígabb olajba teheted de utánna meg kéne eresztened ,úgy hogy a hegesztett részt oxigénnel óvatosan megmelengeted kb.300Celsius fokig.Az a lényeg ,hogy a hegesztés miatt az anyagba vitt feszültséget megszűntesd.Ha erősen ötvözött az anyag nem kell semmibe mártani a levegőn lehűlve is megedződik de megereszteni meg kell akkor is.Tutit nem tudok mondani csak akkor ha ismerem az anyagot.

Nincs profilkép
#30194 kanyo
2014-01-30 20:48:33

Válasz #30225. hozzászólásra

Kb 6-7nmeter bor ugyananyi szigetelo ja a bor 140cm szeles legalabb 10 kg ragaszto szigetelobol van olcsobb es dragabb verzio sima szivacs az nem jo mert megeszi a ragaszto meg ha megoregszik elporhad! Sajnos sok a hulladek.

#30193 mtz1221
2014-01-30 19:28:22

Válasz #30225. hozzászólásra
Szia bandi,egy kérdés a szakmádból.Adott egy hőkezelt előhántoló szár aminek a lemez tartóját más szögben átakarom hegeszteni.A kérdés a hegesztés után mibe kellene belemártani hogy nelágyuljon nagyon ki?olajra gondoltam.érne neki valamitsmile confused

#30192 PBandi
2014-01-30 19:22:30

Válasz #30203. hozzászólásra

Igényes munka ügyes vagy.Mennyi anyag megy el egy fülkére?

#30191 gjoni
2014-01-30 18:54:00

Válasz #30215. hozzászólásra

Jó kis gép!!! http://www.agroinform.com/aprohirdetes/Belarus-MTZ-952-2-Export-kivitel/20140130-5200550/smile cowboy

#30190 johann
2014-01-30 17:59:09

üdv: leengedtem az olajat az 552 váltójából utána a difiből is.a difi leeresztőjén benyúlkáltam hát sajna fémes darabokat halásztam ki.ugy tünik csapágy golyó kosár darabjai.jó lenne tudni melyik lehet, elmegy-e igy vagy ez betegsége az mtz-nek?smile crying

#30189 ATIS78
2014-01-30 17:56:14

Válasz #30204. hozzászólásra

igen.....az ég világon semmi!!!
de én a te helyedben dt porlasztót raknék beléjük -túrbósba és szívóba is egyaránt....




a reszelgetés helyett meg a padon vennék vissza a fokon ...és utánna tüskézném meg...gondolom érted miről beszélek...smile biggrin

Nincs profilkép
#30188 luci56
2014-01-30 11:55:49

Válasz #30159. hozzászólásra

szerintem nincs jelentősége a zsírzógombnak, ugyanis ha megvan a váltóban a kellő olajszint , onnan kapja a szimering a kenést.

Nincs profilkép
#30187 kanyo
2014-01-29 21:32:21

Válasz #30217. hozzászólásra

Mosonmagyarovar kornyeken lakom de sajnos nincs sok idom! Mennyibe kerulhet? Midjart kb osszeszamolom!

Nincs profilkép
#30186 Zsolti23
2014-01-29 19:13:26

Hali!
Mai nap eljutottunk oda hogy megnézzük miért akad illetve nehezen adja ki a 9-et meg oldalra nehezen mozog a váltó! Kulissza egy rugó és golyó hiányzik difi tengely lóg és 9.-fogaskerék kb. 1cm-t lóg! Ezek a gondok jöttek össze! Szerintetek bontsuk szét váltót és akkor már csapágyakat is cseréljük ki mindet? Később egyszer úgy is szét kellesz szedni nem? Költségbe mennyit jelent ez szerintetek?

Nincs profilkép
#30185 xena3233
2014-01-29 18:48:49

Válasz #30203. hozzászólásra

Kérdezni szeretném, hogy te vállalsz helyben kárpitozást?
Hol vagy helyileg?

#30184 prütyi
2014-01-29 17:17:05

Válasz #30203. hozzászólásra

Szia!Igen ilyenre gondoltam!Ez körülbelül mennyibe került?

#30183 laci 300
2014-01-29 10:33:33

Válasz #30215. hozzászólásra

Ez igaz mert ezt én is igy csináltam! Az Alsó és felsö holtpont meghatározása után 57fokon kell szállitás kezdeten lennie az elsö nyomó elemnek.De én nem is ezt akartam akkor elmagyarázni az én szavaimal akkor mert volt ott ha jól emlékszem egy forumozó aki ilyen problémával küzdöz akkor hogy nem akart neki fúrat lenni ott amikor szállitás kezdeten volt az elem!És én szerintem akkor is azt probáltam elmagyarázni hogy én is néha találkozok ilyenel nagyon nagyon ritkán.És akkor lehet hogy nem mentunk isten igazából a témába.Csak akkor mit csináltam volna amikor idehoztak egy gépet és láttam hogy a fokolás nembiztos hogy jó helyen van és ez mellet a fokolo tárcsában az adagoló meghajtó keréken is van 3 fajta! és atulaj nem akarta hogy levegyem az adagolót és nem akar venni másik fokoló tárcsát,de tölem meg elvárja hogy jó szoljon a gép és a befecskendezési szög nem áll jól mert éppen még1-1,5mm-t kellene állitani de nincs hová mert a legközelebbi furat már 3mm! Na ekkor volt a taknyolás ezt én talán 2szer csináltam15év alatt de mivel minden nap öregebb vagyok igy mostmár egyszer sem csinálom meg. Ha valakinek kell a preciz jó szak munka megcsinálom de már ilyen apró búrány munkát sem akarok csinálni!Remélem sikerült igy most érthetöbben megirnom.

#30182 Szeni
2014-01-28 22:18:18

Válasz #30214. hozzászólásra

Na most megkerestem a könyvben azt a fokot, ( mert azóta már megint elfelejtettem) amin akkor ment a vita, szóval 57 fokot írnak az első elem FHP-tól visszafelé mért " befecskendezés kezdetének", és ezzel végigfokolod a többit is, és akkor nem kell reszelgetni.

#30181 laci 300
2014-01-28 22:06:10

Válasz #30213. hozzászólásra

Értelek én de ezzel kapcsolatban nem tudok igazat adni hogy megsértödtem mert nem igy volt,igazából ha jól megnézed mostanában is vannak idöszakok hogy nem járok erre felé mert egyszerüen idö és energia hiányban szenvedek néha napján mert 70%ban egyedül dolgozok és marha sok a meló.A reszelgetében meg végül is tény és való hogy igazad volt mert elég burány megoldás!De van 1-2 kivételes eset amikor idö és a megrendelö anyagi forrás hiányából adodoan muszály volt burányolni egy picit de tényleg egy picikét ami én is elismerek ehez nem kell szakembernek lenni.

#30180 Szeni
2014-01-28 21:56:52

Válasz #30211. hozzászólásra

Megmondom h. mit nem látok jónak ebben a történetben. Volt az a reszelgetős megoldás, amit én nem láttam jónak, aztán az én megoldásomat meg valahogy nem akartad megérteni..........aztán utána meg megsértődtél, és nem nagyon voltál itt a fórumon. Na, nekem ez a vége nem tetszett, h. ahelyett, h. megbeszéltük volna, inkább elkerülted a fórumot. Biztos vagyok benne, h. mindenki tanulhatott volna a tapasztalataidból, ...........csakhogy így erről lemaradtunk. Úgyhogy, ha ki akarsz engesztelni, akkor ezentúl többször benézhetnél ide.

#30179 Maszek Zs
2014-01-28 21:44:52

Válasz #30210. hozzászólásra
Én azt hitten van Magyarországon is valami bátor ember aki árul
ilyent.

#30178 laci 300
2014-01-28 21:44:06

Válasz #30209. hozzászólásra

De sejtem!De igazából nem nagyon soktam ezen lelkizni! Lényeg az hogy te csinálod a magad dolgát én csinálom az enyémet és nem sokat zavarjuk egymást én mondjuk abszult nem haradszok rád mivel nincs is miért!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#30177 laci 300
2014-01-28 21:38:50

Válasz #30207. hozzászólásra

Szivesen elökeresek egy kettö cimet de ezek Minkszben és Kijevben vannak és nem postáznak legalábbis 1ével ezelött nem akartak pstázni alkatrészeket mi is úgy tudtunk hozni pár ilyen minta alkatrészt hogy voltunk kint és nekem is végül azért ment el a kedvem ettöl a kereskedelmi dologtol a kedvem mert én ugy számoltam min egy 5-6 millió forintot rá kellene szánni hogy legyen azért minimális árúkészlet és természetesen csere szabatosak ha véletlenúl valami gond volna velűk csak én attól tartotam hogy csak a pénz állna benne és talán alig tudnák eladni belöle valamit a magasabb ár véget.

#30176 Szeni
2014-01-28 21:37:31

Válasz #30206. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lolsmile lol Valóban nagy a harag, de úgy gondolom, az okát nem tudod

Nincs profilkép
#30175 dagadtmadar
2014-01-28 21:30:22

Válasz #30202. hozzászólásra

Én örülnék ha lenne egy olyan bolt ami eredeti alkatrészeket forgalmaz de akkor az a bolt vállaljon is rá garanciát h eredeti...
úgy vagyok vele ha valami elromlik azt úgy kell megjavítani h ne 2 nap múlva kelljen újra javítani...
A minőségért én speciel hajlandó vagyok fizetni :)

#30174 Maszek Zs
2014-01-28 21:25:35

Válasz #30206. hozzászólásra

Laci valami elérhetőséget adhatnál a boltokkal kapcsolatban.

#30173 laci 300
2014-01-28 21:22:55

Válasz #30204. hozzászólásra

Tudom hogy nagy a harag de ha elfogadod,akkor mondom ha egy normál 38 mm dugattyú karkamrás D-243 szivó motor és egy D 245 turbos motornak a csúcsait nézted akkor nem is nagyon fogsz eltérést tapasztalni mivel mind a kettöt 171.1 turbos porlasztóval szerelték!

#30172 Maszek Zs
2014-01-28 21:15:29

Válasz #30204. hozzászólásra
Nem csak a nyitó nyomás különbsége más???????

#30171 Szeni
2014-01-28 21:13:30

Tudja valaki biztosra, h. van-e különbség a turbós porlasztócsúcs, és a szívó között? Ma csináltam mindkettőt, de befecsk. kúpszögbeni eltérést nem tapasztaltam. ???????????????????

#30169 Maszek Zs
2014-01-28 21:09:32

Válasz #30201. hozzászólásra
A porlasztó csúcs 680-ft de kell 12db mire találok 4 jót.De a 12db több mint 8000ft(ami elmegy 1 évet)de,ha veszek 2000ft/db-ot 4-et és el megy egy motor széljel kopásáig.Na az már mindjárt jobb!!!!!!

#30168 Jakabjóska
2014-01-28 21:02:34

Válasz #30196. hozzászólásra

"mert messze menökig jóval de jóval drágábak azok az alkatrésze mint ezek a távolkeleti szutykok! "

De valószínű, hogy minőségben is jóval jobbak, ha tényleg eredeti belorusz alkatrészek. Nemrég cseréltem elsőhajtás felső kúpkerékpárt, a 4100Ft-os fogaskerék két hétig ment ( az eredeti minszkit 12650-re mondták). A 900Ft-os áramtalanító a 10. kapcsolás után szétégett ( magamnak megvettem a 4600Ft-os áramtalanítót, három éve, semmi baja). Ha az olcsó alkatrészt többször kell cserélni, akkor meggondolandó, hogy inkább vegyem a drágább, de jobb minőségűt.

Nincs profilkép
#30167 kanyo
2014-01-28 21:02:12

Válasz #30193. hozzászólásra

Már többet csináltam de nagyon drága az anyag!

#30166 Maszek Zs
2014-01-28 20:56:29

Válasz #30196. hozzászólásra
De meg adhatnál egy pár címet,hogy ha az enyémet csinálnám onnét rendeljek alkatrészt.Mert,ha ugyan az alkatrész fajta drágább de sokkal jobb azért az nem mindegy!!!!!

Nincs profilkép
#30165 kanyo
2014-01-28 20:55:19

Válasz #30193. hozzászólásra

Milyen megyeben laksz?

#30164 rigás
2014-01-28 20:41:28

Válasz #30195. hozzászólásra
Ez bizony így van ahogy írtad.smile sweatdrop

#30163 laci 300
2014-01-28 20:40:51

Válasz #30195. hozzászólásra

smile thumbupcoolNagyon Igaz! De én azért hozzá tenném azt hogy sajnos az MTZ-nél van egy olyan probléma is hogy ide magyarországra is ami jön gép nagyrésze nem is Minszkben készült!Csaak nézünk meg egy eredeti Minszkben készült vajkerekü 892 imbort mtzt 12-14 ezer üó elment.De nézünk egy másik nem eredeti összerakásút hullanak szét pár zsáz max 1-2 ezer üó-nál.Na most az alkatrésznél is ez a helyzet mert aszakmámból adódoan meg hogy már nagyon pipa voltam erre a sok semmit érö alkatrészre kicsi nyomózásba kezdtem! Igaz ráment majd 1,5-2 évem de pontosan tudom hogy hol és menyiért vannak eredeti Mtz alkatrészek Minkszben és Kijevben!És pontosan tudom a gyár 22 beszálitójának a nevét is és vannak közötte elég komoly cégek is. Ami 100% ig biztos itt nálunk magyarországon ezekböl az alkatrészekböl éehet hogy 5% nincs kereskedelmi forgalomban.Én gondolkoztam rajta hogy nyitok egy ilyen boltot és forgalmazok eredeti alkatrészeket csak átrágtam és biztos vagyok benne hogy nem tudnák eladni szinte semmit mert messze menökig jóval de jóval drágábak azok az alkatrésze mint ezek a távolkeleti szutykok! Pl egy gyári henger+dugattyú+gyűrű+csapszeg szett 130000ft és az tényleg olyan amilyenek lenni kel én már éppitetem be ilyet,ezzel szemben a távolkeleti szettek 35-40 e forintok.Hát itt kezdödnek az Mtz legnagyobb problémái.

Nincs profilkép
#30162 a2457
2014-01-28 19:58:06

az minden téren jelenség hogy nem lehet mindent egyforma minőségben gyártani.
Előttem szóló aki elektromossággal foglalkozik tökéletesen jól körbe írta, vannak válogatott alkatrészek amik lehet hogy ugyanott készültek, max. a szinük más, meg a minőségük.
Ugyanez igaz gumira is, amit új kocsira tesznek az válogatott, színkóddal megfestett, az bírja is. Ugyanolyan márka és típusú gumi amit később veszel, de nem színkódolt, nem fog annyit bírni.
Szintén elektronika, van olyan hogy "engineering sample", azok is minőségben messze jobbak mindíg mint a "standard".
Ez mindenre igaz amit valaha is gyártottak tömeg termelésben.

S végezetül, ha a design-on nem is változtatna senki, hanem legyártana egy mtz-t ugyanúgy ahogy az orosz teszi, de válogatott alkatrészekből, akkor sokkal tartósabb lenne. Féltengely törések is inkább anyaghibát jeleznek mtz-n semmint konstrukciós gyengeséget. próbáld meg elkalapálni a végét. egy mostani "új" mtz féltengelyt egy pici kalapáccsal s eltudsz verni, próbáld meg ugyanezt egy régi piroson.
ott is el lehet, de az keményebb anyagból van.

Mindenki szeretne olcsón használható gépet venni.
Erre van igény.
Ezt is fogják kielégíteni, a tartósság rovására.

#30161 prütyi
2014-01-28 19:23:13

Ja és azt elfelejtettem,hogy a gép Jász-Nagykun Szolnok megyében Tiszajenőn található!

#30160 prütyi
2014-01-28 19:17:24

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni tőletek ,hogy tudtok-e olyan kárpitost aki a gyári mtz kárpithoz hasonlóval helyben ki kárpitozná a nagy fülkés mtz 82 met?Mert már elég sok helyen felvált és nyáron majd meg szeretnénk csinálni az egész fülkét gyári kinézetűre!Válaszokat előre is köszönöm!

#30159 rigás
2014-01-28 19:16:27

Válasz #30186. hozzászólásra
Ebben van valami (vagy csak szerencsénk volt), van egy 2002-es 820-asunk eredetileg Angol exportra szánták, még kezelésit is angolt kaptunk vele.smile hammer Közel 5000 óra van benne és még nem volt komoly baja... kopp, kopp.smile pimp

#30158 jaminka
2014-01-28 19:12:28

Válasz #30187. hozzászólásra

Nekem is ilyen volt a 82-esbe a bolygó kerék!Igaz nálam már 14 éve van itt én vagyok a 2. gazdája!Amióta megvan azóta már kattogott valami a hátuljába és tavaly kukoricatarló szántás után adta meg magát!

#30157 rigás
2014-01-28 19:09:29

Válasz #30182. hozzászólásra
Eredeti szakmámban igen sok szovjet rádiót tévét javítottam. Volt azoknak minden bajuk, de legtöbbször a ramaty minőségű elkók döglöttek, kivéve egy fajtát ami ugyan olyan volt minta többi csak zöldre volt festve, na ezeket katonai célra gyártották sosem találtam belőlük hibásat.smile aikido

#30154 Dzotya
2014-01-28 18:06:44

Az enyém 2008-as de már hullanak a fogai,(lehet hogy ezek csak a tejfogak voltak?)smile confusedsmile scared

Nincs profilkép
#30153 dagadtmadar
2014-01-28 17:41:07

Válasz #30182. hozzászólásra

Az érem másik oldala amit nyugatra gyártottak az sokkal jobb mint amit kelet európába.
Ugyan így vannak a kínai termékek ha a szarra van pénz meg igény miért hozzák be azt amit nem vennénk meg mert túl drága?
Viszont ami már drágábba az már minőségibb is (nem minden esetben igaz)

#30152 Gabesz2
2014-01-28 16:03:35

Válasz #30178. hozzászólásra
Nekem van egy 550-sem és úgy van ahogy írod. A féltengelyen megvan még a horony is. Zsírzó gomb az nincs.

#30151 röfik
2014-01-28 15:57:47

Válasz #30183. hozzászólásra

A régebbi tipusok sokkal jobbak voltak.smile whistlingsmile whistling

#30150 Gabesz2
2014-01-28 15:55:18

Válasz #30181. hozzászólásra

Talán pénz kérdés is, minőségi csapágyakkal, szimeringekkel, fogaskerekekkel hány üzemórát menne az MTz?

#30149 Mc manó
2014-01-28 15:38:38

Válasz #30181. hozzászólásra
mert oda több pénz jutott meg ha ott valami probléma volt a tervezők hamar szibéria csodás tájain találták magukatsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Gödöllőre költözik a Magyar Mezőgazdasági Múzeum
Gödöllőre költözik a Magyar Mezőgazdasági Múzeum
Az ország egyik legrégebbi múzeuma modern, interaktív formában születik újjá a...
Sajtóközlemény
Kukoricatermelők, figyelem! Rendkívüli támogatás júliusban
Kukoricatermelők, figyelem! Rendkívüli támogatás júliusban
Az Agrárminisztérium most külön programot indít a legkisebbek támogatására.
Eladó szamár
Eladó szamár

170.000 Ft

Eladó tolólap
Eladó tolólap

110.000 Ft

Eladó Ifa W50 egybe/bontva
Eladó Ifa W50 egybe/bontva

545.000 Ft

Eladó bagodi tolólap
Eladó bagodi tolólap

90.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]