Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 585 Ft EUR 404.37 Ft USD 359.32 Ft CHF 431.97 Ft GBP 478.01 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92921 hozzászólás
#92321 rtamas1976
2025-03-19 22:03:17

Válasz mtz1221 #92319. hozzászólásáraMár azok is kipusztultak.
Már ikarus sincssmile sad
20éve márcsak d10es rába volt.(bosch)
Mostmár az sincs.
Pedig kurvajó volt!

#92320 rtamas1976
2025-03-19 21:58:48

Válasz mtz1221 #92316. hozzászólásáraAzért kell az indiai és kínai szart árulni
Mert ők megveszik 1€ért neked eladják 4ért
A boscht megveszi 8€ér de te nemadsz érte 12eurót.

#92318 rtamas1976
2025-03-19 21:52:37

Válasz mtz1221 #92317. hozzászólásáraNem, soradagoló. Tápszivattyúval,
nem ac pumpás.

#92317 mtz1221
2025-03-19 21:49:51

Válasz rtamas1976 #92315. hozzászólásáraKöradagoló ? Azoknál nálam is úgyvan, de ott a lepkés ac, nem is tud 0.5 bártól többet nyomni.

#92316 mtz1221
2025-03-19 21:47:01

Válasz rtamas1976 #92314. hozzászólásáraÍgy már igen, elhiszem. smile thumbup De ki vagyok akadva nagyon, beírod hogy Nyomástartó szelep Bosch, kijön minden sarokra egy. Akkor miért kell a semmire való kínai szart árulni ? Van itthon olyan, ami nem 0.7 hanem 7 báron nyit, el nem tudtam találni miért durogtassa a csöveket, mikor végre beakartam nyomni egy szöggel a golyót, és megsem bírtam mozdítani.

#92315 rtamas1976
2025-03-19 21:46:03

Válasz mtz1221 #92313. hozzászólásáraA régi szívó rába buszmotoron volt jugoszláv gyártmányú adagoló. Ott nemvolt nyomástartó csak egy pici furatos csavar.
Ez csak érdekesség.
Bosch nyomástartóból van 0.8és 1.2báros is.

#92314 rtamas1976
2025-03-19 21:39:55

Válasz mtz1221 #92313. hozzászólásáraBeleteszik a kis golyót, rá a rugót, összenyomják, bele 1tüskét, rá a nagygolyó.
És teszik a prés alá. Tüske ki.
A furat a rugótébe van. Más funkciója nincs.

#92313 mtz1221
2025-03-19 21:31:38

Válasz rtamas1976 #92312. hozzászólásáraElhiszem, de akkor adj még magyarázatot a kis lyukra is.

#92312 rtamas1976
2025-03-19 21:18:32

Válasz mtz1221 #92311. hozzászólásáraMinden gyári bosch rendszerű nyomástartó ígyvan szerelve!
Nem légtelenítő!
A csavarfej rávan préselve a golyóra.

#92311 mtz1221
2025-03-19 20:39:40

Válasz _NB_ #92308. hozzászólásáraDe van ott egy pici lyuk is, lehet mégis belehet nyomni levegőztetéshez, csak be van rothadva. De nem is érdekes, többet nem kell marékra venni a sok szart, ha lehet ilyent is találni. smile thumbup

#92310 mtz1221
2025-03-19 20:15:37

Válasz .Richard. #92305. hozzászólásáraVettem ma egy rakás autó nafta szűrőházat. És azon volt. Ugyanolyan mint az adagolón a nyomástartószelep, csak ennek egy golyóvan a másik végén is, nem 14eskulcsnyílású csavar mint az mtzén. És nem tudok rájönni minek az a golyó ott. De tökéletesen működik, többet kínai szart nem veszek mtzre.

Nincs profilkép
#92309 .Richard.
2025-03-19 17:29:57

Válasz _NB_ #92308. hozzászólásáraGondolom cserèlhető szűrő. Mert ami fèmházas eldobható,abban nagyrèszt benne van a visszacsapo gumi,meg a megkerülö.

#92308 _NB_
2025-03-19 17:24:31

Válasz .Richard. #92305. hozzászólásáraTippre szerintem is.
A külső golyó az csak a furatot zárja le a kívánt rugó előfeszítésnél sajtolnak és kész.

Nincs profilkép
#92307 .Richard.
2025-03-19 16:54:39

Válasz Gumóka #92306. hozzászólásárasmile lolmost ebből tudja? Amúgy fingom nincs mi az,mert nem èrthető,hol van. Csak a szűrőnèl. De akkor lehet az. smile thumbup

Nincs profilkép
#92305 .Richard.
2025-03-19 16:21:40

Válasz mtz1221 #92304. hozzászólásárasmile wackoezt írd le èrthetőbben,ha lehet! Olajnyomás veszi körül? Talán a szűrő megkerülő szelep? Sűrű olajnál,vagy mocskos szűrőnèl engedi tovább az olajat.

#92304 mtz1221
2025-03-19 15:09:58

Nézzétek mit találtam, autó szűrőházán volt, és az is 0.7nél nyit. Csak rá nem jövök minek a golyó a másik végén. Nem bírom benyomni, azt hittem úgy lehet levegőztettni. Biztonsági szelep lehet ?

#92302 _NB_
2025-03-19 12:32:52

Válasz mtz1221 #92298. hozzászólásáraAzt nézted amikor beröffenti ?
https://youtu.be/FIS-e8l3FOE?si=ES8VRWIrPLxWKrtF&t=1067

Na ezért csinálta olyan, mint egy varrógép, nincs lüktetés, dadogás bepöffentés, nem megy arrébb mint egy lapvibrátor, nagyon fain.
Hagyományos dízelnél ez így működik, mindennek klappolnia kell mert, nincs szabályzási lehetőség, ezért lehet akár füllel is hallani ha valami kezd elállítódni.

Egy mai nagynyomású rendszernél az elektronika figyeli az ütemenkénti gyorsulást és a befecskendezést képes akár 5 adagban beporlasztani hengerenként eltérő mennyiséggel,
ezért nehéz kihallani ha baja van a motornak, mert egy bizonyos pontig az elektronika kordában tartja, majd amikor elfogy a szabályzási lehetőség akkor ledobja a láncot.

#92301 mtz1221
2025-03-19 12:27:11

Válasz Nyomasek Bobo #92299. hozzászólásáraVegyél petlast, azért garantálok.

#92300 Gumóka
2025-03-19 09:53:11

Válasz Nyomasek Bobo #92299. hozzászólásáraVan egy garnitúra allianceom, vagy 3 éve vettem tartaléknak, alig használt, most kérte kölcsön egyik ismerős, így nem tudom tartós használatba milyen lehet.
De ránézésre jó guminak tűnik.

Van itt nortec újonnan felszerelt, az viszont látványosan kopik.

#92299 Nyomasek Bobo
2025-03-19 09:19:00

Sziasztok. Voltyre 15.5-38 f2-aD gumihoz az alliance farmpro 324 15.5-38 valós nagyságban hogy állhat? Alliance meddig bírhatja? (Keveset megy a szekér)

#92298 mtz1221
2025-03-18 21:46:23

Ez beteg, mercedest csinál az mmz-ből.smile thumbup De nem értem a lendkerékből kifúrt, a kuplungszerkezethez meg hozzáhegesztett. Mivel lett volna másabb ha rögtön összerakja, és addig forgatja még legkisebb lesz az eltérés, és ott csak 20 grammot kellett volna hegeszteni ?

#92297 mtz1221
2025-03-18 12:10:07

Ez azért nem semmi. Csomagoláson belül, is nem egyformák a csapágy méretek..smile hammer

Nincs profilkép
#92296 .Richard.
2025-03-17 22:01:20

Válasz Gumóka #92294. hozzászólásáraKimaradt. Annak az egèsz belseje rendkívüli. smile lol

Nincs profilkép
#92295 .Richard.
2025-03-17 22:00:37

Válasz Gumóka #92294. hozzászólásáraEsetleg Lehet kóvájog oldalra a tengely egy kicsit,így nèha nagy a foghèzag,így zajos is.

#92294 Gumóka
2025-03-17 21:57:56

Válasz .Richard. #92293. hozzászólásáraEz is csak akkor kalapált, ha vastagabb ágat aprított a gép. A váltókapcsolót ette meg első körben, azt kellett cserélni, akkor nézegettem végig, hogy le volt véve az alsó fedél is, meg kamerával bekukkoltam, igazából semmi rendkívülit nem láttam.

Nincs profilkép
#92293 .Richard.
2025-03-17 21:38:23

Válasz Gumóka #92292. hozzászólásáraEgyszer a fűnyiromotor zuhogott ès akadt kèzzel hajtva. Gondoltam kapufa. Leszedtem a forgattyusházat alul,a főtengely kisfogaskerekèbe beleszorult a fogak közè egy kis darab fèm szerüsèg ami nem lett meg mi az,nem hiányzik sehonnan,kivèstem,azóta megy. Szóval lehet a fogban benne van valami szar. Amúgy az MTZn nekem is nèha zuhogott a TLt. Rotával meg zakatolt. Gondoltam,szètesik. Jópár óra rotálás után gondoltam,lehet a rotán règieg meg azúj kapái miatt nem egyenletesen megy. Így vettem,nem akartam cserèlni. Az idèn csendben van, igazábol pár nap alatt kiverte az akadèkot. Már kinèztem hátul egy árkot,ahová beleállok orral,haátha ki kell belezni. De nem. Marad a bele a helyén meg a kapák is. Mikor zakatolt kikapcsolt állapotban is,kicsit mozgott a tlt tengely vège oldalra hátul. De ha bekapcsoltam elhagyta meg a hangot is. Rotával meg zakatolt. Szerintem az egyenes fogazás ha valamièrt nem faxa valami,az tud egyenetlen zajokat produkálni. Ferde foggal valószínűleg nem is lenne hangja ugyanazzal a kis hibával. Anno a Trabant motor nèha bugott,mint a repülö. Egy csalágy elforgott a tengelyen,de nem lógott. 100èvig elment volna azzal a hangal. Szóval ha nincs fèmforgács,,csak egyszerűen Orosz. smile lol

#92292 Gumóka
2025-03-17 19:29:06

Válasz Gergő80 #92289. hozzászólásáraKöszi én se gondoltam ipari varratra, csak a helyén tartsa ha már magától nem akar.smile hammer

#92291 Gumóka
2025-03-17 19:28:04

Válasz mtz1221 #92290. hozzászólásáraValami ott akkor se kerek, pedig végigpiszkáltam az összes fogaskereket a derekában, nem lóg semmi, de már az ágdarálónál is volt némi zakatolás, ha vastagabbat kapott.
Na meg az új csapágy se lehet garancia, volt már 10 üzemóra után elveszett hátramenet is, bár nem ebbe.

#92290 mtz1221
2025-03-17 18:41:40

Válasz Gumóka #92288. hozzászólásáraNézd a jobbik oldalát legalább nem csuklom azóta, mert van nyúlbékád.smile lolsmile lolsmile lol

#92289 Gergő80
2025-03-17 18:40:23

Válasz Gumóka #92286. hozzászólásáraSzívesen
a tengelyen csak a bordák tetejét három helyen megfogja de még bontható kolléga körbe hegesztette a darázs derék is el let dobva

#92288 Gumóka
2025-03-17 18:37:18

Válasz mtz1221 #92287. hozzászólásáraMajd felveszem a szemüvegetsmile lol

#92286 Gumóka
2025-03-17 18:32:30

Válasz mtz1221 #92284. hozzászólásáraMondjuk aztán lehet lehegesztem én is a picsbe, nincs most kedvem szétrángatnismile sweatdrop

#92284 mtz1221
2025-03-17 18:27:42

Válasz Gergő80 #92283. hozzászólásáraMentem egy életre, kösz szépen. smile thumbupsmile thumbupcoolsmile flowers

#92283 Gergő80
2025-03-17 18:25:30

Válasz mtz1221 #92281. hozzászólásáraén már kidobtam az ezres hajtás(szórta az 540 et kellett a gép lehegesztettem a kacsolóhüvelyt 10 év múlva meg elő kotortam a kocsis szótár első kötetét míg a bordák tetejéről lefaragtam a hegesztést) így kisebb motor fordulaton megvan az 540 a cserélendő alkatrészek:
50-1601026
70-1601028
70-1721022
50-1601088
50-1601021
50-1601331
össze rakásnál a hidraulika tartály alá nem kell a plusz lemez

#92282 Gumóka
2025-03-15 20:44:07

Válasz mtz1221 #92281. hozzászólásáraMa jutott épp eszembe ez a dolog, én úgy se használom semmire az 1000-et, aztán 1 hibával kevesebb.

Mert gyanítom, szét kell húzni, akkor meg már nem szenvednék ezzel.

Egyébként a bontottan vett derék bele is került vissza, elvileg felújították bontás előtt, meg ránézére se voltak ott kopások, valamiért mégse lett jó.

#92281 mtz1221
2025-03-15 20:26:38

Válasz Gumóka #92278. hozzászólásáraAzokba a nagy fülkésekbe bele lehetett az 1000est rakni, akkor vissza is kell hogy bírd alakítani. Csak akkor írd már össze mi kell hozzá, mert nekem is elég lenne ha 1600 motornál forogna 540-et a tlt. Ez az 1 bajom van az mtzvel hogy nincs benne 540E tlt fordulat.smile hammer

#92280 mtz1221
2025-03-15 20:21:31

Válasz .Richard. #92277. hozzászólásáraNem veszem le, most ez elmegy így télig bála trágya pakolással félgázig.. Majd akkor kezdem a fejjel, mielőtt darabjára kapnánk. Most jutott eszembe kuplungot is 3-ból raktam össze utoljára, lehet üt az is mint a fene.smile sweatdrop

#92279 Gumóka
2025-03-15 19:13:42

Válasz mtz1221 #92276. hozzászólásáraIgazából szerintem az van ott is, hogy már nem használod tartós terhelésen a motort, aztán lehet kokszos, nem zár rendesen a szelep.
Még majd' gyerek voltam, járt hozzánk a T.Sz-be egy öreg szaki klímázni, meg nagyon értette ezeket az öreg gépeket is, Ő mondta mtz, Rába, meg az öreg JD is pörögjön 2200-on, mert ezeknek az kell.

#92278 Gumóka
2025-03-15 19:09:57

Jut eszembe.

Ha jól tudom, az 50-550-nél nem volt 1000-es tlt, azt a 80-as derekába bele lehet faragni?

Nincs profilkép
#92277 .Richard.
2025-03-15 19:05:36

Válasz mtz1221 #92276. hozzászólásáraMindegyik fuj vissza,azèrt ne vedd le! Zárt szelepeknèl myomasd meg a hengereket 10bárral egy kiherèlt porlasztóval! Feleslegesen ne dolgozz!

#92276 mtz1221
2025-03-15 18:59:34

Válasz Gumóka #92275. hozzászólásáraMindkettőnél. De az is azt csinálja mint a kitámasztott lemez, csak még passzentosabban. Viszont ma rájöttem az adagolósok sem papírforma után dolgoznak, mert a mostanit másik helyről szereztem, sokkal másképp dolgozik, és ez nem a füstcsavar helyzete miatt. Szerintem ő kis fordulaton hangolta össze az elementeket, és nagy fordulatnál nagy az eltérés. Akihez meg én járok, ő azt mondja gázon dolgozik a traktor ott kell hogy jó legyen. Meg ez alig veszi a túrát, a másik sokkal idegesebb gázadásra, de füstje attól van. Viszont a fwjet majd lekapjuk, mert le vettem ma a ciklont, és ez a dög nem szívja hanem fúvja a levegőt, alapgázon.smile hammersmile hammersmile hammer

#92275 Gumóka
2025-03-15 18:42:11

Válasz rtamas1976 #92274. hozzászólásáraTalán a motorpalnál, de nem mondom tutirasmile sweatdrop

#92274 rtamas1976
2025-03-15 18:26:45

Válasz Gumóka #92272. hozzászólásáraNemtudom, hogy a jazda vagy a motorpálnál nincs. Az adagolóra van rögzítve a kerék.

#92273 mtz1221
2025-03-15 17:20:07

Válasz Gumóka #92272. hozzászólásáraTudom az 50nél sincs ahol a hasán van a kompresszor. De ezt ha nem állítom oda érintésre, akkor szétesik. smile cursing

#92272 Gumóka
2025-03-15 16:43:51

Válasz mtz1221 #92271. hozzászólásáraMondom, volt itt, amiben nem is volt, szerintem kidobták belőle, ott bekapcsolt kompresszorral kalapált úgy az a motor, azt hittem kiköszön benne a hajtókar.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Létszükséglet a vízgazdálkodás
Létszükséglet a vízgazdálkodás
Rendszerszemlélet a fenntartható és gazdaságos termelés érdekében.
Hirdetés
A szója gyomirtásának sarokpontjai
A szója gyomirtásának sarokpontjai
A hazai szójatermesztés térnyerése új növényvédelmi kihívásokkal jár.
Daros 4méteres és 5méters rendkezelők rendszétdobók
Daros 4méteres és 5méters rendkezelők...

499.999 Ft

John deere 550 madzag kötésű körbálázó
John deere 550 madzag kötésű körbálázó

1.199.999 Ft

Kuhn 450cmes rendsodró
Kuhn 450cmes rendsodró

1.499.999 Ft

Kuhn 280cmes kalapácsos szárzuzó és omarv 260cmes
Kuhn 280cmes kalapácsos szárzuzó és...

999.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]