Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 584 Ft EUR 395.41 Ft USD 337.84 Ft CHF 418.76 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93790 hozzászólás
#14840 Szeni
2012-04-08 14:39:05

Válasz #14839. hozzászólásra

Az a jobb,aminek szélesebb az ülőkéje. az még jobb,ami oldalra,és előre is rugózik. Az is meghatározó,h. a lengéscsillapítót könnyen ki lehessen belőle dobni,mert az (főleg ha erős)elszakítja a derekadat.Ezek fontos kritériumok,de ezeken túl van egy,ami egyedüli meghatározó:mennyi pénzed van rá. smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol A drágább a jobb.

Nincs profilkép
#14839 petko3
2012-04-08 13:47:50

Mtz ülések közül melyiket érdemes megvenni? Ár-érték arányban melyik a legjobb? Széles skálán mozognak az ülésárak. Várom válaszotok!smile confused

#14838 jozef19
2012-04-08 12:19:44

Válasz #14835. hozzászólásra
Az szinte lehetetlen.. a világitás kábel ki van húzva?

Nincs profilkép
#14837 Mezítlábas
2012-04-08 12:15:42

Válasz #14836. hozzászólásra

Sajna ez nem vigasz, az enyém 1 hónapos volt....
Szénné égett a műanyag doboza...

#14836 kutyalaci
2012-04-08 12:03:27

Válasz #14834. hozzászólásra
Nincs 1 éve,hogy cseréltensmile sad

#14835 kutyalaci
2012-04-08 12:02:44

Válasz #14832. hozzászólásra
jobbra is balra is...smile helpsmilie

Nincs profilkép
#14834 Mezítlábas
2012-04-08 11:53:01

Válasz #14831. hozzászólásra

Ezt nekem is eljátszotta már....
Csak este és a világítás is elhalványult. Az ampermérő meg -30 alá feküdt.
A hibát a villogó relé szét égése okozta. Nálam.

#14833 Gacsó Gyula
2012-04-08 11:34:19

Válasz #14831. hozzászólásra

szerintem rellé! próbáld meg kiiktatni a körből direktre kötve ,a kapcsolóval folyamatosan villogás nélkül ki tudod próbálni. Ne kérdezd melyik vezetéket hova? próbalámpával megtalálod.

#14832 jozef19
2012-04-08 11:29:53

Válasz #14831. hozzászólásra

Jobbra vagy balra???

#14831 kutyalaci
2012-04-08 11:23:25

Engem mostanában az indexem szivat.1-2 villanást megy azután vmi zárlat lesz benne,de ugy,hogy még a töltésjelző is kiakad!
Ötlet?smile confused

#14830 jozef19
2012-04-08 10:35:38

Válasz #14826. hozzászólásra

Öninditó nem füstölhet,nem gyárkémény az(kis szikra-kis áram,nagy szikra-nagy áram)smile confused

Nincs profilkép
#14829 OTamás
2012-04-08 08:30:17

Válasz #14825. hozzászólásra

ezek nélkül megy a gép! csak sokkal kényelmesebsmile smile

Nincs profilkép
#14828 sanyi74
2012-04-07 23:20:16

Válasz #14825. hozzászólásra
Kösz.Akkor ezek szerint jobb gépet dobnak piacra nyugat felé.Szerintem van különbség az ide gyártott T25 és az oda gyártott között is.

#14827 vénkabi
2012-04-07 21:51:31

Válasz #14824. hozzászólásra
Sajna a testkapcsoló (áramtalanító) belül van a fülkében, de a meglevőn kívül, a fülke elejétől közvetlenül a vázra,vagy a motorra viszek egy testet.

#14826 vénkabi
2012-04-07 21:48:23

Válasz #14823. hozzászólásra
Kösz a segítséget. Ezt még megnézem, habár az önindítóval eddig nem volt baj. Pöccre indított. A sógorom bűvöli, aki elég értelmes villanyász, de nem MTZ-s. Ha az eddigiek nem hoznak eredményt kerese egy szakembert, mert én nem szeretek kókányolni, én gépész-kohász vagyok, habár az egyetemen azért okítottak elektronikát. Annyit legalábbis megtanultam, hogy ha magad nem tudod, hívj szakembert!

Nincs profilkép
#14825 jd2256
2012-04-07 21:46:43

Válasz #14804. hozzászólásra

A 82 LUX nem csak apróságokban külömbözik a sima 82 -től.A 90-es évek elején a Belarus kifejezetten tőkés exportra készítette ezeket a gépeket,DANFOSS orbitszivattyús kormányművel,oldalváltóval,ORSTA hátsó emelőmunkahengerrel(94-óta nem nyúltam hozzá,nem C-100-as),sokkal spécibb vezérlőtömbbel,mely álló motornál nem működik(nem tudod vele letenni a felemelt gépet még véletlenül sem)és a mai napig nem folyik(7100 üó),és gyárilag 200 báron dolgozik.Az utastér is igényesebben van összeszerelve,KAB angol üléssel,svéd hővédő üvegezéssel,lábbal kapcsolható felezővel,és itt jött be először a nagy műszerfal.A gumizás is más volt,elől 13,6-20 ,8 lyukas felnin,hátul 16,9R38.

#14824 Szeni
2012-04-07 21:45:21

Válasz #14821. hozzászólásra

Ha a motor mellett van az akksi,akkor a test gondolom közvetlen a vázon, v. a blokkon van, de attól még a fülkének kellene egy jó testet csinálni a váltóhoz.

#14823 Szeni
2012-04-07 21:42:08

Válasz #14821. hozzászólásra

Tedd rá a voltmérőt az önindító oldalára,és az akku negatív pólusára (nem az akkusarura!).Indításkor nem kellene mutatni neki semmit,v. csak pár tizedet.Ha az önindító alatt van az akksi,akkor lehet h. nem a test lesz a baj,mert olyan közelről bárki tud normális testet adni a rendszernek.Az az indító fesz.túl nagy.Nem eszi úgy az áramot az önindító,ahogy kellene.Ha még ezen felül füstöl is,akkor valami kontakt hiba van az önindítóban.Ha már füstölt párszor,akkor nem lesz nehéz megtalálni a baját.

#14822 vénkabi
2012-04-07 21:34:51

Bocs ha sokat kell várni a válaszra, de belassult a gépem.

#14821 vénkabi
2012-04-07 21:33:35

Válasz #14817. hozzászólásra
Az önindító alatt.

#14820 vénkabi
2012-04-07 21:32:10

Válasz #14815. hozzászólásra
Most, hogy mondod! Az egyik hátsó lámpa a sárvédőben csak direkt testvezetékkel volt hajlandó működni!

#14819 Tóth Ferenc
2012-04-07 21:31:22

Válasz #14810. hozzászólásra

Hol folyhatbe az olaj a dugattyú fölé?

#14818 vénkabi
2012-04-07 21:29:33

Válasz #14815. hozzászólásra
Remélem igen, de ez lehet hibaok. Új kábel, új sarukkal van feltéve. A kábel D=12 mm sodrott réz.

#14816 vénkabi
2012-04-07 21:25:54

Válasz #14810. hozzászólásra
Kézzel a főtengelyt át lehet fordítani, nem is vészesen nehéz, csak mint normál kompressziónál. Ha olaj került is a dugattyú tetejére 6 hónap állás alatt annak már le kellett csorognia szerintem.

#14815 Szeni
2012-04-07 21:25:44

Válasz #14811. hozzászólásra

Biztosan van jó kontaktja a fülke,és a váz közötti vastag testkábelnak?

#14814 Claastra
2012-04-07 21:24:56

Válasz #14812. hozzászólásra

Dezső bátyám vegyétek ki a porlasztókat,és akkor forgassátok a motort öninditóval

#14813 Jakabjóska
2012-04-07 21:23:18

Válasz #14812. hozzászólásra

Vedd ki a porlasztókat, és úgy hajtasd meg önindítóval, hagy nyomja ki az olajat a hengerből.

#14812 vénkabi
2012-04-07 21:21:10

Válasz #14810. hozzászólásra
Azóta nem volt indítva, nem is lehetett egy palacsinta mintájú fülkéből.

#14811 vénkabi
2012-04-07 21:19:42

Válasz #14809. hozzászólásra
Feszmérő van. Terheletlenül az akkun 12,8-13,2 V a fesz. Indítózáskor is csak 11,8-ra esik vissza.
A szakaszos azt jelenti, hogy a felső holtpontnál egy pillanatra gondolkodik, aztán fordul egyet.
A füstölés nem a kapcsoknál van, azok szorosak, a forgórész elejétől, a fogaskerék felől jön. Amint megjelent a füst rögtön stop, mert nem akarom leégetni.

#14810 Jakabjóska
2012-04-07 21:18:22

Válasz #14807. hozzászólásra

A borulás után volt már beindítva? Mert ha fejre állt, akkor olaj megy a dugattyú és a hengerfej közé.

#14809 Szeni
2012-04-07 21:13:44

Mi az h. az önindító szakaszosan megy? Hol füstöl pontosan?

#14808 Szeni
2012-04-07 21:10:38

Na,milyen jó lenne ilyenkor egy lakatfogó!!!!!!Egy feszmérőd van legalább?

#14807 vénkabi
2012-04-07 21:04:07

Jó estét mindenkinek!
Szerelők, professzorok, tudorok, hozzáértők segítségét várom!
Tavaly szeptemberben borultam a kisfülkés 82-el, fülkét kellett cserélni. 550-es nagy fülkéjét tettem fel rá, amiben benne volt a műszerfal, és a vezetékek. A vezetékeket a fülkén kívűl néhol elbarmolták, belül pedig valószínűleg korábban voltak valami kötözések. Mostanra jött össze úgy a gép, hogy indítani kellene. A világítás rész egy-két vezeték cseréjével rendben van. Elvileg rajz szerint van bekötve a generátor és az önindító is. Izzítás nincsen benne.
A hiba: az ampermérő, ha álló motornál fogyasztó van bekapcsolva meg sem mozdul, ez a kisebbik baj. Az önindító (kicsi, áttételes) alig bírja forgatni a motort, csak szakaszosan megy, és 3 másodperc múlva füstöl. Az akkumulátor még nincsen egy éves 160 Ah-s, időnként a télen újra volt töltve. Vezetékelési hiba lehet, vagy a hosszú állás miatt nem bír indítani, vagy amikor fejen állt a gép 2 órát, akkor károsodott valami?

Nincs profilkép
#14805 OTamás
2012-04-07 20:45:20

Válasz #14804. hozzászólásra

ugyanaz mint a 82 csak van pár extra pl elektromos hátsó ablak törlő meg svéd üveg meg ilyesmik smile smile

Nincs profilkép
#14804 sanyi74
2012-04-07 20:39:17

Sziasztok.Lenne egy kérdésem hozzátok.Milyen gép a MTZ82-es Lux?Mert MTZ-82-ről halottam de lux-ról még nem.?

#14803 atti212.
2012-04-06 23:12:35

Válasz #14802. hozzászólásra

A váltóban való fogaskerék átmérő kérdésre gondolsz? Sajna azt nem tudom neked megmérni, még nem jártam benne.

#14802 Maszek Zs
2012-04-06 22:58:17

Válasz #14800. hozzászólásra csak nézd vissza!!!!!smile thumbupcoolsmile thumbupcool

#14801 Maszek Zs
2012-04-06 22:57:32

Válasz #14800. hozzászólásra Igen én ott kérdeztem és semmi válasz nem jött!!!!!

#14800 atti212.
2012-04-06 22:18:57

Válasz #14799. hozzászólásra

Köszi szépen! Ott nem kapunk választ ? smile rolleyes

#14799 Maszek Zs
2012-04-06 22:15:48

Válasz #14797. hozzászólásra

De itt legalább választ kapsz nem úgy mint ti a T-25-ös oldalon !!!!!!!!smile pimpsmile pimp

#14798 Maszek Zs
2012-04-06 22:14:07

Az átmerő 1 ezreléke

#14797 atti212.
2012-04-06 22:06:46

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy mennyi az ideális gyűrűhézag egy 80-as motorban hidegen? Pl egy új hengerben, új gyűrűkkel mérve.?

Köszönöm

#14796 Maszek Zs
2012-04-06 21:44:16

Atis ha a 78 születésed éve akkor 3 év a különbség!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#14795 Maszek Zs
2012-04-06 21:44:00

Atis ha a 78 születésed éve akkor 3 év a különbség!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#14793 ATIS78
2012-04-06 21:34:27

Válasz #14792. hozzászólásra

két héttel ezelőtt hétfő-i az ár!!
Februárban még 16800euró vótsmile biggrinfelénk()áfásan

#14792 fexco
2012-04-06 21:31:07

Válasz #14790. hozzászólásra
5.1milla+áfa?ez mikori ár?

#14791 fexco
2012-04-06 21:29:01

Válasz #14789. hozzászólásra
ezt mondom én is....

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdnyi élőlény dolgozik csendben a talpunk alatt
Milliárdnyi élőlény dolgozik csendben a talpunk alatt
Élő rendszer vagy törmelék – a városi talajok titkai.
Hirdetés
Megpróbáltuk kihagyni a repcét a vetésforgóból, pedig az ideális hibrid megtalálása volt a kulcs
Megpróbáltuk kihagyni a repcét a vetésforgóból, pedig az ideális hibrid megtalálása volt a kulcs
Bodnár Bence, egy 1000 hektáros észak-magyarországi gazdaság agronómusa mondta...
Új Komáromi Gép KB3011B 3 m-es szárzúzó ajándék kardánnal, házhoz szállítással eladó
Új Komáromi Gép KB3011B 3 m-es szárzúzó...

3.120.000 Ft

Szalagfűrész 400-as eladó - precíz, megbízható erdészeti gép
Szalagfűrész 400-as eladó - precíz,...

400.000 Ft

John Deere 2040s eladó, 75 LE, négyhengeres traktor
John Deere 2040s eladó, 75 LE,...

3.666.666 Ft

Eladó 7,20 X tárcsa azonnal munkára fogható állapotban
Eladó 7,20 X tárcsa azonnal munkára...

950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]