Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 586 Ft EUR 403.88 Ft USD 354.23 Ft CHF 429.55 Ft GBP 477.78 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93007 hozzászólás
#7407 Hartmy
2011-03-12 17:06:09

Válasz #7406. hozzászólásra

Ez mikori ár? Mert nekünk múltkor 98+áfát mondtak smile huh

Nincs profilkép
#7406 zsozsobt80
2011-03-12 17:03:32

Válasz #7405. hozzászólásra

Ha az segít a habi Kft-nél az üres hengerfej 67.500ft+áfa a komplett 76500 szerelt+áfa.
http://webaruhaz.habi.hu/termekcsoport/MOTHSS/Hengerfej_szelepek_es_szelepemelok.html

#7405 Hartmy
2011-03-12 14:05:52

Válasz #7404. hozzászólásra

Igen, tapasztaltuk sajnos. Újonnan 120 a boltban, annyiért meg veszünk másik 50-est (de mi ragaszkodunk ehhez smile biggrin). Mindenki épp most adta el a hengerfejét amije volt. Egy hétig várunk még ha nem találunk jót jóáron akkor veszünk komplett motort az sűrűbben van, de arra meg nincs szükségünk.smile unsure

#7404 Szeni
2011-03-12 13:56:06

Válasz #7403. hozzászólásra

Nincs sajnos,és nem is tudok senkinek.felénk már nagyon kevés 50-es van.

#7403 Hartmy
2011-03-12 13:46:16

Válasz #7401. hozzászólásra

Nem tudom merre laksz Szeni, de nincs véletlen MTZ 50-re hengerfejed? smile whistling Amit akartunk azt csak blokkal adja, de abból meg van már itthon egy pár darab.

#7402 Hartmy
2011-03-12 13:43:05

Válasz #7401. hozzászólásra

Az egyszerűbbik felét fogtam meg a dolgoknak smile tonguesmile lol

#7401 Szeni
2011-03-12 13:38:43

Válasz #7397. hozzászólásra

Ez nem illik hozzád.Ez a bukott emberek felfogása:ha nincs annyi eszem,h.megkeressem a hibát,akkor elkezdem kicserélgetni az alkatrészeket.smile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackoLegközelebb tessék figyelni a szinvonalra.smile cursingsmile lolsmile lol

#7400 Szeni
2011-03-12 13:33:49

Válasz #7396. hozzászólásra

Csak fényévekre vagy lemaradva

#7399 Hartmy
2011-03-12 12:40:17

Nah szóval az elmúlt másfél-két órában kiderült hogy a háromból két prolasztó perselynél a gumigyűrű eresztette a vizet. A harmadik, amit nem is kellett ütni igazán, csak kocogtatni kicsit, nah ott el volt repedve a hengerfej. Most megyünk másik hengerfejért... 36 éves hengerfejnek ezt már meg lehet engedni? smile blushsmile rolleyessmile lol

#7398 Hartmy
2011-03-12 08:57:41

Válasz #7397. hozzászólásra

"meg nem szívsz vele két hétig" így akartam.

#7397 Hartmy
2011-03-12 08:56:52

Válasz #7386. hozzászólásra

Csiga, fogasív, fogasléc csere volt? Nem vagyok kormányban nagy tudós, de ha már ennyire csinálod egy jóideje, annyit megért volna hogy leszeded az oszlopot, és cakumpakli felújítod az egészet. Egy 20-25-ből kicseréled a komplett belét és van egy jó kormányod meg szívsz vele két hétig. smile blush De csak egy ötlet. smile rolleyes

Nincs profilkép
#7396 krile
2011-03-12 05:12:00

Válasz #7386. hozzászólásra

ha annyira nagy a holtjatek akkor az excenteres huvejt tekerd el utkozesig (orajarassal megegyezoen) es utanna 4-5 mm vissza, huzd meg a rogzito csavart. igy jo kell hogy legyen ha ma a tobbi reszen minden OK

#7395 Szeni
2011-03-11 23:17:40

Láttam már kétfajta csigát.Sűrűbb és ritkább menetest. Valószínüleg a ritkább menetes csigához(ugyanannyi szögelforduláshoz nagyobb menetemelkedés miatt nagyobb hosszirányú elmozdulás jár)egy nagyobb elmozdulási úttal rendelkező vezérlő való ( ez már csak tipp).Ha a Tiedben a nagy emelkedésű tömbhöz feltettek egy kis menetemelkedésű csigát, akkor azt a csigát tovább kell tekerni,h.produkálni tudja a nagyobb elmozdulást.Ez csak akkor lehet igaz,ha használtan vetted a traktort,és soha nem volt jó a kormánya.Lehet h. írtad a gép előéletét,de már nem emlékszem rá.

#7394 Hogel
2011-03-11 23:07:50

Berettyóújfaluban lakom.

#7393 Szeni
2011-03-11 23:01:19

Válasz #7389. hozzászólásra

már láttam olyat,h. a csiga csak egy hüvely volt,és rá volt téve a tengelyre

#7391 Hogel
2011-03-11 22:53:42

támcsapágy benne van.

#7390 Hogel
2011-03-11 22:53:41

támcsapágy benne van.

#7389 Hogel
2011-03-11 22:52:12

Mit értesz aon hogy a csiga nem mozdult e meg a tengelyen? Hát az egy anyagból van kiesztergálva nem?
Mikor megfeszül a kormány, s már a fogas alkatrészek dolgoznának, csak addig tudom tekerni.De ez 100 fok.
Vagyis: a csiga a szelep ki-be engedése között 100 foknyi kormánymozdulatot kér.

#7388 atiss
2011-03-11 22:46:23

Válasz #7386. hozzászólásra

van e még benne komplett támcsapágysmile confused

#7387 Hogel
2011-03-11 22:45:36

Egy tuti jó traktoron hány foknak kellene lennie a holtjátéknak?

#7386 Hogel
2011-03-11 22:42:45

Válasz #7385. hozzászólásra

Komám hidd el hogy minden rendben van.Pont úgy ahogy írtad.Annyi, hogy nem 4-5mm hanem kb 1 cm a csiga útja,utánna elkezdené fordítani a fogasívet.De ez kb 100 fokot jelent a kormány mozgatásánál.Arra gondoltam, nem e esetleg a hidr. munkahenger gumi tömítése enged át, mert olyan fura ez a holtjáték, hisz járó motornál érzem, hogy valahogy nem mehanikus a holtjáték, olyan mintha"sűrítene" ...ha érted mire gondolok.

#7385 Szeni
2011-03-11 22:31:41

Válasz #7381. hozzászólásra

Az direkt olyan,mivel nem nyúlik,ezért máshogy nem tudnád rátenni a dugattyúra.Próbáld átlátni a kormánymű működését,és keresd a logikát!!!!!!!!!!!!!Ez nem az ész nélküliek sportja(még akkor sem,ha azok is űzik).Ez az össze vissza kicserélek mindent észjárást valamikor a Tsz-ben láttam.Azóta már meg is buktak régen.Ja és ne Te forgasd a kormányt,és valaki más keresse a hibát,mert senkiben nem lehet megbízni!!!!!!!!!!!!!!!!!!Te nézd,és biztos h. meg fogod látni(már régen meg kellett volna). Hajrá!!!!!!!!!! És írjál,mi van!!!!!!!!!!!!!!!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#7384 Szeni
2011-03-11 22:22:25

Válasz #7381. hozzászólásra

Hát nem igaz,h. annyira rossz a szemed,h. nem látod meg a hibát.Álló motornál fordítod a kormányt,fordul a kormányrúd,fordul a csiga és megy előre (vagy hátra) szűk fél centit,kikoppan a hidraulika vezérlő,és a csiga már nem bírja elfordítani a fogasívet,mert az már fixen kapcsolódik a kerekekhez.Ha a kormányrudazat jól behajt a kormányműbe,akkor vedd le a ko.mű tetejét,és nézd meg h.hol szakad meg a hajtás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mi az ami még forog,és mi az ami már nem!!!!!!!!!! A csigának menni kell előre 4-5 mm-t,és meg kell állni!!!Ha nem áll meg,hanem elfordítja az ívet,az azt jelenti,h.az ív megmozdult a tengelyen,v. alul az irányító kar mozdult meg.Nézd meg,h.nem mozdult-e meg a csiga a tengelyén!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hol laksz????????????smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#7383 atiss
2011-03-11 21:30:28

Válasz #7382. hozzászólásra

Én ifával jártam igy !a hfejet láncos emelővel se tudtam levenni!Igyhát nemcsak tömítés hanem hfej csere is lettsmile thumbupsmile thumbup

#7382 kissanya
2011-03-11 21:13:25

Válasz #7354. hozzászólásra

Képzeljétek nekünk volt 1 esetünk,igaz nem traki,hanem egy 350 000kmt futott 1.4es dízel személyautó. Az 1ik injektor meg állt rajta Na az amelyik megállt persze nem akart kijönni.Először meg sem mozdult utána melegítés kopogtatás, melegítés,különböző kegyszerekkel való hossza áztatás után sem jött ki.Ekkor rá akaztottuk a zsiráfotsmile lol Nem hiszitek el de fel emeltük vele az autó elejét a földről de ez semmiért sem jött kismile nonono Sajnos hengerfej le és gépműhelyben vették ki

#7381 Hogel
2011-03-11 21:00:44

Sziasztok, még mindig kormány holtjáték.Mindíg minden körülmények között :) nagy. Most szétszedtem a szervó munkahedgert is, mert valaki említette itt hogy hidraulikus holtjáték is van, nem csak mechanikus.A munkahengeren van két műanyag hézagoló vagymi a gumigyűrű körül.Az mindkettő el van törve középen.Ez jelent valamit, vagy az direkt olyan.Egyáltalán az miért van ott?Mi a szerepe?Okozhat az holtjáték növekedést?

#7380 Hartmy
2011-03-11 20:03:58

Válasz #7379. hozzászólásra

Jaaaah smile lolsmile lolsmile lol Igen, él az elnevezés itt is csak hírtelen nem esett le, de igen, az volt a megoldás smile lol

#7379 atiss
2011-03-11 20:01:00

Válasz #7373. hozzászólásra

Orosz crova = vágo + kalapácssmile thumbup

#7378 gazda001
2011-03-11 19:52:31

Válasz #7376. hozzászólásra

hogy az új alá mennyi kell nem tudom de a 2,5 mili számomra azt mondja hogy nagy a foghézag, és azért kellett ennyi. De vigyázz a hordképed el ne menjen.

#7377 gazda001
2011-03-11 19:50:45

Válasz #7374. hozzászólásra

próbáld meg áztasd egy éjszakát csavarlazítóban, de valami f@xában mondjuk Würtösben. ha nem segít meleg+ kis hűlés után hogy el ne repedjen fékolaj. (Ne ízzítsd ám fel vörösizzásig.) Ennk viszont olyan hátránya van ha így sem jönne ki akkor fennáll a veszélye hogy az "O" gyűrű maradéka is elég és utána tökéletesen fog folyni. Általában az egy éjszakás fürdetés szokott segíteni, többször fújd meg mielőtt álomra hajtod kicsi fejed.smile rolleyes

#7375 Hartmy
2011-03-11 19:47:40

Válasz #7372. hozzászólásra

Most el fogtok szörnyedni mint szak avatott szerelők... hidegvágó smile whistling. Kockázatos az biztos, de óvatosan használva sikerült elválasztani a hengerfej sérülése nélkül.
Hozzá tenném azért, hogy nem én csináltam hanem fater, ő is 28 éve kezdte a szakmát, szóval a gép egészsége nem volt veszélyben smile lolsmile lolsmile lol.

#7374 Balu2
2011-03-11 19:44:52

Válasz #7354. hozzászólásra

Tegnap én is neki álltam a vízfolyás miatt.De a koronás anyát sem bírtam meginditani,igy hát ugymaratt.
Van e valakinek egy célszerszáma esetleg egy kép róla?

#7373 Hartmy
2011-03-11 19:44:22

Válasz #7368. hozzászólásra

Orosz crovát itt hova használtad volna? smile rolleyes

#7371 gazda001
2011-03-11 19:41:53

Válasz #7370. hozzászólásra

Kúpkerék tengelyre gondolsz?

#7370 atiss
2011-03-11 19:37:59

Válasz #7369. hozzászólásra

Kérdeznék,mert ma váltót javítottam!Elképzelhető -e,hogy a difimű tengely csapágyháza alá kb:2-2.5 mili hézagoló keljen?????

#7369 gazda001
2011-03-11 19:33:38

Válasz #7366. hozzászólásra

Bocs néha belesek abba a hibába hogy nekem egyértelmű akkor másnak is. Még egyszer bocsánat.smile blushing

#7368 atiss
2011-03-11 19:32:52

Válasz #7367. hozzászólásra

az orosz crova kiváló szerszám!smile thumbupsmile thumbupcool

#7367 Hartmy
2011-03-11 19:31:21

Válasz #7355. hozzászólásra

Leszedtük a hengerfejet. Kiszedtük az előkamrákat és arról az oldalról jól irányzott ütögetéssel kijött kettő a harmadik megmakacsolta magát. Kihúzónk sajnos nincs hozzá, ellenben némi drasztikus ámde óvatos beavatkozás után kiszedtük a harmadikat is, az újak már a helyükön. holnap megy vissza a hengerfej és rajtra kész.

#7366 atiss
2011-03-11 19:27:18

Válasz #7364. hozzászólásra

Valóban nem volt egyértelmű!!smile thumbupcool

#7365 atiss
2011-03-11 19:26:14

Válasz #7363. hozzászólásra

Van esetleg valami kérdésed????smile biggrin

#7364 gazda001
2011-03-11 19:24:49

Válasz #7362. hozzászólásra

nem persze hogy nem csak 9. be megy. Nem az előtét tengelyről hajt vissza hanem a váltó főtengelyéről a hátramenet tengelyén lévő kerékkel hajt át. Lehet hogy az előbb nem voltam egyértelmű bocs. Valóbanha az előválasztó tengelyről hajtaja akkor csak 9 ben menne.

#7363 Isti20
2011-03-11 19:22:15

Válasz #7361. hozzászólásra
Szerinted a leglassúbb fokozat kerekével hajtatnák a kompresszort?Jó legyen.Nem vitázom.

#7362 atiss
2011-03-11 19:21:33

Válasz #7353. hozzászólásra

CSak 9.be menne a kompresszor???????????????smile biggrin

#7361 atiss
2011-03-11 19:18:50

Válasz #7360. hozzászólásra

ÉS A Hátramenet fogaskerék tengelyén mi van???????

#7360 Isti20
2011-03-11 19:17:17

Válasz #7359. hozzászólásra
Várjál!50-es!Váltón van a kompresszor!

#7359 atiss
2011-03-11 19:15:09

Válasz #7353. hozzászólásra

MIóTA??????????????????smile confused

#7358 atiss
2011-03-11 19:14:18

Válasz #7357. hozzászólásra
Magyar ember találékony ember!!!smile biggrinsmile biggrin

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mi mindenre jó a mák? Egy gyógynövény, amely meglepően sokrétű
Mi mindenre jó a mák? Egy gyógynövény, amely meglepően sokrétű
Bár sok tévhit övezi, a mák rendkívüli élettani hatásai tudományosan igazoltak.
Rizskrízis: duplájára ugrottak az árak, jöhet a kormányzati beavatkozás
Rizskrízis: duplájára ugrottak az árak, jöhet a kormányzati beavatkozás
Rekordmennyiségű tartalék felszabadításával és importtal próbálják stabilizálni...
Mtz , bálarakó
Mtz , bálarakó

470.000 Ft

Limuzin borjuk
Limuzin borjuk

150.000 Ft

MTZ Belarus traktor
MTZ Belarus traktor

4.190.000 Ft

Amazone ZAM 1500 Menetarányos
Amazone ZAM 1500 Menetarányos

1.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]