Gázolaj árak 584 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 401.45 Ft USD 346.74 Ft CHF 427.35 Ft GBP 471.48 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93076 hozzászólás
#73026 Jakabjóska
2020-12-21 13:27:58

Válasz matekovacs413 #73018. hozzászólásáraKb 1 évet volt benne a gépbe, szerintem már nincs is meg az óra. Én az ampermérőt jobbnak láttam. Ha esetleg megtalálom akkor lefotózom és berakom a képet.
De ha jól emlékszem, az ampermérő mindegyik vezetéke egybe volt kötve, az ment az óra + ágára, meg volt neki egy test vezeték. Meg a műszer világítás. Holnap megnézem megvan-e még.

#73025 Nyomasek Bobo
2020-12-21 11:55:02

Válasz A.I. #73021. hozzászólására3 műanyagos után láttam egyet vasból. De lehet az is maszek volt.

Nincs profilkép
#73023 Gergely Péter
2020-12-21 11:24:43

Sziasztok.Homlokrakodó vásárlása előtt állok ki milyet tudna ajánlani saját tapasztalata alapján.Hydrack volt az előző.Mtz 820 lenne.Új rakodóban gondolkodom főként big-bag rakásra.Válaszokat előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#73022 nagy0szilard
2020-12-21 11:12:20

Válasz A.I. #73021. hozzászólásáraAz a baj hogy gumi/műanyag

Nincs profilkép
#73021 A.I.
2020-12-21 11:09:51

Válasz nagy0szilard #73020. hozzászólásáraAlu házban van, remélem "vas"ból.
Áztasd be gázolajba, aztán hátha néhány nap múlva kezesebb lesz.

Nincs profilkép
#73020 nagy0szilard
2020-12-21 10:56:31

Sziasztok! Ebből az mbp fékszelepből hogyan tudnám ezt a dugót kivarázsolni? Valakinek valami ötlete? Nem mai gyerek eléggé bele lehet rohadva, a rajzon menetesnek néztem de sehogy nem akar eddig kijönni.
mbp fékszelep

#73019 medikus
2020-12-21 09:42:36

Válasz matekovacs413 #73018. hozzászólásáraHívj egy villamosság szerelőt,ha nem megy 3 szál vezeték bekötése!Jó régóta vásárolod,hogy most találtál ide!

Nincs profilkép
#73018 matekovacs413
2020-12-20 21:44:37

Válasz Jakabjóska #43893. hozzászólásáraHelló
Azt szeretném kérdezni tudnál fotót és el magyarázni hogy kötöttedbe előre is köszi.

#73017 máris szomszéd
2020-12-19 10:47:34

Válasz jaminka #73014. hozzászólásáraAzért tölt többet a gyári kipufogóval,mert ott nagyobb a kipufogó oldali nyomás mint a sima cső kipufogónál.
És mivel nagyobb a nyomás kevésbé ürül ki a hengerből a "füst". Így alapból telítettebb hengerbe nyomja a levegőt a turbó.
Ha valakinek van kedve méregetni akkor alapszabály,hogy a kipufogó oldalon kisebbnek kell lenni a nyomásnak mint a szívó oldalon,ugyanabban a pillanatban.

Nincs profilkép
#73015 madle
2020-12-19 07:48:22

Válasz vén cigány #72999. hozzászólásáraKöszi! És esetleg a felni szürke színe?

#73014 jaminka
2020-12-19 07:30:03

Válasz B.Bali #73003. hozzászólásáraNincs bajom a töltéssel, csak furcsáltam, hogy a gyári dobos kipufogóval többet tölt sokkal.
Én adtam az adagolón anyagot neki így tud a c14-126-os 1.3körül.
A régi kockafülkés 6000-esen meg talán némelyik 6010-esen van cső kipufogó!

#73013 jaminka
2020-12-19 07:24:58

Válasz .Richard. #73001. hozzászólásáraAkkor szerzek rá egy sima csövet! Köszönöm mindenkinek!

Nincs profilkép
#73011 .Richard.
2020-12-18 19:51:01

Válasz medikus #73010. hozzászólásáraAkkor csak 2900 a bérbe ugaroltatás árasmile lol

Nincs profilkép
#73009 B.Bali
2020-12-18 17:48:30

Válasz B.Bali #73008. hozzászólásáraMármint nekem kombájnol

Nincs profilkép
#73008 B.Bali
2020-12-18 17:44:19

Válasz A.I. #73007. hozzászólásáraHuszonéveseken a srác aki kombájnol van neki kettő is. Megmondom őszintén nem tudom megmondani a pontos tipust, eggyik 6 -hengeres 130le de nem biztos. De te biztos jobban vágod a jd témát mint én. Mert engem kis túlzással hidegen hagy, hogy melyik jd hánylóerős milyen a váltója stb,nem érdekel

Nincs profilkép
#73007 A.I.
2020-12-18 17:30:29

Válasz B.Bali #73006. hozzászólásáraMennyire régin, vagy melyik típuson?

Nincs profilkép
#73006 B.Bali
2020-12-18 17:23:46

Válasz jaminka #73000. hozzászólásáraA régebbi jd-en is egy csőkipufogó van gyárilag

#73005 máris szomszéd
2020-12-18 17:22:21

Válasz jaminka #73000. hozzászólásáraNem véletlen a versenyre tuningolt motoroknál az a bazi vastag cső,vagy még az se.

Nincs profilkép
#73004 .Richard.
2020-12-18 17:17:05

Válasz Gazdász35 #73002. hozzászólásárasmile scaredte kétszer szántod azért ennyi? ?

Nincs profilkép
#73003 B.Bali
2020-12-18 17:17:04

Válasz jaminka #73000. hozzászólásáraKevesled a töltést? Az óra mennyit mér?Nekem a tkp6 0.5-0.6bar-tud.

Nincs profilkép
#73001 .Richard.
2020-12-18 17:01:36

Válasz jaminka #73000. hozzászólásáraÉrtsed meg! Leszükiti torlodik a kipufogogáz. Igy nem forog annyit a turbo. És Pont.

#73000 jaminka
2020-12-18 16:34:38

Válasz mtz1221 #72982. hozzászólásáraSzóval azt mondod, hogy mivel szívó motorra valósi gyárilag azért nem tölt vele annyit?smile blink

Nincs profilkép
#72998 madle
2020-12-18 16:12:24

Sziasztok,

MTZ 552-esnek azt a narancssárgás-piros RAL kódját tudja valaki, illetve a szürke felniét?

Nincs profilkép
#72997 pokistvan1975
2020-12-18 15:57:57

Heló! Érdeklődnék milyen tarifával szántanak mostanába 1 ha-t

Nincs profilkép
#72994 szg2
2020-12-17 22:08:46

Válasz jaminka #72975. hozzászólásáraIgen arra gondoltam, az is "huhog"

#72992 medikus
2020-12-17 21:53:41

Válasz Gergő80 #72991. hozzászólásáraAkkor jó!Arra gondoltam hogy a házat ne kelljen fúrni sehol!Tehát akkor kell egy távtartó lemez a hidraulika tartály alá,a váltón a felső tengely a felező kerékkel,zégerrel,meg alulra a csapágyház az alsó széles,dupla fogaskerékkel.

#72991 Gergő80
2020-12-17 21:45:04

Válasz medikus #72990. hozzászólásáranem a 80 as derékba van nagyobb menet a bakot kéne fúrni csak elgyengül milliméter pontosan passzol a a fülketartó furatok helye kiosztása

#72990 medikus
2020-12-17 21:16:00

Válasz Gergő80 #72989. hozzászólásáraA 80 as dereket fúrni kell?A fülketartó ugyan ott marad?

#72989 Gergő80
2020-12-17 21:13:21

Válasz medikus #72987. hozzászólásáraa fülke tartóhoz tőcsavart kell csinálni M10-M12 mert nagyon elgyengülne ha fellenne fúrva kell a hidraulika tartály alá a közlemez emlékeim szerint a váltó alsó tengelyének csapágy tartóját is cserélni kell

#72988 Gumóka
2020-12-17 21:12:54

Válasz medikus #72987. hozzászólásáraSzerintem külsőre plug&play.

#72987 medikus
2020-12-17 20:54:06

Válasz prütyi #72986. hozzászólásáraEz idáig oké!A 80 as darázsderék kíván e valami átalakítást,fülketartó fül,vagy egyebek!

#72986 prütyi
2020-12-17 20:44:15

Válasz medikus #72981. hozzászólásáraIgen kell a váltón a felső tengelyt cserélni,HA a tsz-es korszakban nem kapott már egy 80-as tengelyt felülre. Azért kell cserélni mert az 50-es felsőtengelyén nincs zéger gyűrű horony ami a felező fogaskereket rögzíti a tengelyre. Illetve venni kell az alsó nagyfogaskereket tartó agyat. Én is most tavasszal raktam bele az 52-esbe a felezőt,de nem is bántam meg.

#72985 JDFERI
2020-12-17 19:42:39

Válasz Sanyee #72948. hozzászólásáraAz "a" van a lendkerék felé. De nem lehet eltéveszteni . A belsőbordázás hosszú része mindig előre néz ,ha a szegecsfejekkel előre oda van fogva kézzel a lendkerékhez,akkor kattogva fordul el , mert eléri a szegecs a lendkerékcsavar fejeit .

#72984 medikus
2020-12-17 19:32:27

Válasz mtz1221 #72983. hozzászólásáraEgyik ismerősöm csinálná,de be akar vonni engem is a manőverbe!Tudatlanul meg ne álljunk neki!smile confused

#72983 mtz1221
2020-12-17 19:12:04

Válasz medikus #72981. hozzászólásáraNem e tavasszal volt róla szó,nem e gergő80 írta le mi kell.

#72982 mtz1221
2020-12-17 19:10:15

Válasz jaminka #72977. hozzászólásáramert a cső valamiért nem oda való ?

#72981 medikus
2020-12-17 19:07:25

Aki már csinált ilyet!Régi 50-es mtz-n szeretnénk darázsderekat cserélni,80-as ra!Legyen felező,és 1000 kardán hajtás!Mi a menete?A váltón kell valamelyik tengelyt cserélni a felező miatt?Fogaskerekek?smile helpsmilie

Nincs profilkép
#72980 .Richard.
2020-12-17 17:56:41

Válasz B.Bali #72979. hozzászólásáraPorszivo is jobban sziv ha a kimenőböl kiszedik a szivacsot.smile thumbup

Nincs profilkép
#72979 B.Bali
2020-12-17 17:38:39

Válasz .Richard. #72978. hozzászólásáraPontosan,mikor visszatettam a gyári kipu-t, érezhetően lustább lett a motor

Nincs profilkép
#72978 .Richard.
2020-12-17 17:32:30

Válasz jaminka #72977. hozzászólásáraElvileg ha a turbobol a szabadba megy a füst'nincs cső akkor tud a leg többet a turbo. Nix gáztorlodás a csőben. Jobban pörög. Amelyik csőböl a leg könnyebben kimegy a füst az a jo. Vagy semmi. smile lolcsak hangos. Valahol ott keresd a hibát.

#72977 jaminka
2020-12-17 16:42:53

Válasz .Richard. #72976. hozzászólásáraÉrtem, még egy kérdés. Turbós gyári kipufogóval miért tölt többet, mint csővel?
Nekem a cső kipufogó az a habis fekete dupla falu szívós és abból vettem ki az aljából a szűkítőt.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Magyarország megerősíti agrárpiacát: kizárnák az ukrán gabonát
Magyarország megerősíti agrárpiacát: kizárnák az ukrán gabonát
Az Agrárminisztérium szerint az olcsó és gyakran kifogásolható minőségű import...
Már nem kell manuálisan átvezetni az EK-adatokat – az eGN megteszi helyetted
Már nem kell manuálisan átvezetni az EK-adatokat – az eGN megteszi helyetted
A rendszer június közepétől automatikusan aktualizálja a terület- és...
Lovász munkát keresek
Lovász munkát keresek

400.000 Ft

Eladó Sipma PS 1510 Farma körbálázó
Eladó Sipma PS 1510 Farma körbálázó

4.200.000 Ft

Berthoud 32/28
Berthoud 32/28

1.900.000 Ft

Idei 125ös Réti széna
Idei 125ös Réti széna

10.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]