Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93581 hozzászólás
#67481 rigás
2019-12-26 19:39:36

Válasz Petya91 #67470. hozzászólásáraVállalás és tudás kérdése a dolog.
Elektródással tényleg minimum inverter 2mm-es ER23-as elektródával sok meló sok idő és tudni kell hegeszteni, különben több lesz a lyuk mint volt. Azonkívül az elektródás jobban melegít nagy a deformálódás veszélye.

Ha tudsz bérelj vagy kölcsönözz egy CO-t, nem kell nagy neked ide 80A-nál nem nagyon kell több, 0.8-as huzallal és kis pisztollyal negyed annyi időbe telik mint az elektródás és még szép munkát is tudsz vele csinálni (akár) minimális szaktudással.

Félre ne érts nem azt akartam ezzel mondani, hogy nem tudsz hegeszteni, csak én így csinálnám.smile cowboy


Nincs profilkép
#67480 Lala5995
2019-12-26 19:28:13

Válasz jaminka #67476. hozzászólásáraRövidebb a sima csúcsnál!

#67479 Gergő80
2019-12-26 19:26:50

Válasz Mtz 550E #67478. hozzászólásárakészül a nyolcvanas motor

Nincs profilkép
#67478 Mtz 550E
2019-12-26 19:15:57

Válasz Gergő80 #67474. hozzászólásáraDe a tiéd az 50-es előkamrás motor nem?

#67477 jaminka
2019-12-26 19:01:10

Válasz mtz892mtz #67471. hozzászólásáraÉn sima szívós motorra tettem a turbót, mert motorgenerálkor nem volt tervbe a turbó.A habis lengyel szívó csúcsok 1 évet bírtak.Most szívós AZPI van benne de szerintem egyiknek vége, 180 bárra lett állítva.Műtrágyaszóráskor figyelgettem, teljes fordulaton feketén köpköd, ebből gondolok után csepegésre.

#67476 jaminka
2019-12-26 18:55:48

Válasz Lala5995 #67468. hozzászólásáraIgazad lehet.A simát 175 bárra tervezték, huzamosabb ideig lehet nem bírná a nagyobb nyomást.Akkor kipróbálom turbós csúccsal. Hogy őszinte legyek szemezgettem az euró3-as porlasztókkal, ha megyek a habiba lehet megnézek egyet közelebbről.

#67475 mtz892mtz
2019-12-26 18:28:55

Válasz oli003 #67472. hozzászólására Helló! Ö nincs itt fen a forumon.

#67473 Gergő80
2019-12-26 18:21:19

Válasz Petya91 #67470. hozzászólásáraha elektródával szeretnéd csinálni minimum inverter kell hozzá nem rossz a habis monolit pálca vagy az er23 2,5 vastagságba
de szerintem nézz körül gépkölcsönzőbe co hgesztő bérlés miatt

Nincs profilkép
#67472 oli003
2019-12-26 18:13:45

Válasz mtz892mtz #67471. hozzászólásáraHali.
Segíts már nekem,hogy ki az a kolega aki turbósított,mert én is előtte álok.Szeretnék vele beszélni,ha lehetséges.
Köszi.

#67471 mtz892mtz
2019-12-26 17:59:51

Válasz jaminka #67467. hozzászólására Van itt egy kolega aki most nem régiben turbósitotta fel a gépet. Szinte mindent kicserélt meg átalakitott a turbóséra. Csak annyi hogy a fötengely maradt,de az is köszörülve uj speciálra.( Komplett generál). Na most az övé is füstölget,de nem kéket,ha nem fehéreset. Terhelésen semmi,,kis gáz,alapjáraton van ez. Az elötöltést is variálta de akkor is megmaradt ez a fehér füst.. Ö 220 ra állitatta fel a nyomást,úgy gondolom hogy AZPI turbós csúcsokkal. Most olyat csinált hogy kiszedte a porlasztokat és sima szivósét tette bele 200 ra állitva. Azóta nem tudom ,h hogy áll de dolgozik vele..

Nincs profilkép
#67470 Petya91
2019-12-26 17:43:59

Válasz Rabó001 #67466. hozzászólásáraAkku tartó alját kellene kicserélni és annak környékén lenne még némi lemez hegesztés.

Nincs profilkép
#67469 Lala5995
2019-12-26 16:44:05

Válasz Lala5995 #67468. hozzászólásáraArról nem irok, hogy lehet beépíteni a 3-as tipust! Kissé bonyolult, de már páran megoldották! A sima hengerfejbe és nem a Euro sokadikba.

Nincs profilkép
#67468 Lala5995
2019-12-26 16:40:51

Válasz jaminka #67467. hozzászólásáraLényegében igen! Van különbség a szívó ls turbós közt. De nagyobb az eltérés a nagyobb égésterübe való és a 38 mm-esbe való közt. Így a kisebbik rossz a szívóba valót betenni és nagyobb nyomással üzemelteni! De Ukrajnában minden tipusu kapható!

#67467 jaminka
2019-12-26 16:28:35

Válasz Lala5995 #67457. hozzászólásáraAkkor lényegében nem változik a motorban semmi.Ezek szerint a sima szívós csúcsnak jónak kell lennie a 38-as turbós dugóhoz. Szerintem Mtz550 nem véletlen nem talált 38-ashoz turbós csúcsot.Az 55-ös elő kamránál pedig már változik a beporlasztási szög, mivel nem középen van. Szerinted akkor a nyitó nyomást turbósnál fel kellene vinni 210-re az előtöltést pedig hozzá finomítani? Mert ugye az apróbb cseppek hamarabb gyulladnak, ehhez a levegőtöbblet is megvan, tökéletesebb az égés, nem?

Nincs profilkép
#67466 Rabó001
2019-12-26 16:28:03

Válasz Petya91 #67463. hozzászólásáraAttól függ melyik részét, a fülke tartókat meg az akku tartót meg lehet szerintem elektródával is. A többi helyre a Co vagy láng jobb, főleg ahol vékony az anyag.

Nincs profilkép
#67465 Lala5995
2019-12-26 15:53:09

Válasz Petya91 #67463. hozzászólásáraElektródával nehéz lesz! Láng, vagy CO hegesztő.

Nincs profilkép
#67464 Lala5995
2019-12-26 15:52:11

Válasz envagyok2 #67462. hozzászólásáraNem kell minden! Süt a szinkron sem. Csak álló helyzetben szabad kapcsolni! Az Orosz oldalakon nézz körül!

Nincs profilkép
#67463 Petya91
2019-12-26 15:18:42

Sziasztok! Mtz fülke lakatolás előtt állok. Szerintetek érdemes neki állnom itthon elektródával? Ha igen milyen elektróda lenne a legjobb választás?

Nincs profilkép
#67462 envagyok2
2019-12-26 15:18:26

Válasz Lala5995 #67436. hozzászólásáraés ami a habinál van a lonkelt csapágyház alatt, mint ajánlott termék, az mind kell hozzá? ez nett 200 körül van, így végigfutva.
azt láto, hogy szinkronagy is van a végén, akkor ez szinkronizált, nyílván gurulás közbe nem húzom hátra, de normálisan kapcsolható lesz a végeredmény, vagy ugyan az, mint a váltó?

#67461 Gergő80
2019-12-26 15:07:12

Válasz csoppika #67459. hozzászólásáraha szerencséd van a gázolaj csatorna végén a zárócsavar tömítése fáradt el

#67460 csoppika
2019-12-26 15:03:07

Válasz csoppika #67459. hozzászólásáraA hüvelyszett kivalasztásának akkor az volt a fő szempontja...hogyaszongya: Ilyen még nem volt bennesmile laughsmile lolsmile lol

#67459 csoppika
2019-12-26 15:01:27

Válasz Lala5995 #67457. hozzászólásáraHát nekem állítólag turbós (teflonos?) dugókkal lett generálozva. Előtte lett berakva wuzetem, szerintem sima csúcsok, meg aztán az adagoló is feljavitva. Aki ment idáig vele hozzáértő, mind azt mondta, jól indul, meg jó erőben is van, harap a motor.
Most az a gondom vele, hogy megindult a gazolaj az aluház meg az acél pajzs között valaholsmile cursing
Persze adagoló generálra a másik traki van előjegyezve..

#67458 mtz892mtz
2019-12-26 14:03:41

Válasz mtz 820,2 #67454. hozzászólására Üdv! Nekem nem régebben lettek új porlasztok,csúcsok rakva sima szivos D-243 as motorba. Most mikor volt az adagolósnál az adagoló is, ö mondta hogy kettö az turbósé volt benne,(és tényleg).. És akkor jutott az eszembe hogy pár éve kettö ki lett cserélve mer beadta a kulcsot. Akkor nem lett figyelve ,nem is mi raktuk bele,meg ilyet adtak. Azt akarom evvel mondani,hogy nem is volt semmi gond szinte vele,aránylag jól gyulladt , erö is volt. Füstölni ugy kicsit,de tudtam hogy az adagoló is ott van hogy javitásra szorul..

Nincs profilkép
#67457 Lala5995
2019-12-26 13:58:46

Válasz mtz 820,2 #67454. hozzászólásáraA turbós és a szívó dugattyunak a kamrája alig tér el! A kisebb rossz, ha szívó motorhoz való porlasztót használ, mint a nagyobb kamraméretü turbóshoz valót!
A kereskedők bűne, hogy az általuk forgalmazott alkatrészekből csak tákolmányt lehet összerakni!

Nincs profilkép
#67456 Mtz 550E
2019-12-26 13:54:35

Válasz csoppika #67452. hozzászólásáraTőlük vettem ès turbós hüvely szettel lett csinálva!

Csak legutóbb mikor jártam felèjük mondom bemegyek 4db csúcsért mondom mihez kell milyen a szett meg a porlasztók és most a kolléga által kiderült hogy nem is jót adtak csak bànhatom mert már beleraktam így cserélhetem a másik típusra!

Ott mutatta az eleadó mind a kèt fajtát és azt mondta ő nem vesz rajta észre külömbséget és így adta a Dsl 120.a5 csúcsot ami nem jó ahogy a kolléga mondja!

#67454 mtz 820,2
2019-12-26 10:13:04

Válasz jaminka #67439. hozzászólásáraRöviden: Mindig a dugó határozza meg,hogy milyen csúcs kell hozzá.Ha szívó motorhoz való dugattyúd van benne akkor sima 80-as hoz valót tegyél bele.
A másik: A szívó 38-as és a turbós 38-as dugók kamrájának más a kialakítása.

A többi eltérésre most nem térnék ki.

#67453 mtz 820,2
2019-12-26 10:06:26

Válasz Paraszt2 #67435. hozzászólásáraAlap esetben a felező helyére kerül az irányváltó,de készít az orosz olyan megoldással is ,hogy marad a felező,vagy gyorsító és mellette van beépítve az irányváltó.Ilyenkor két kar van a kormány alatt.Ezzel a megoldással a nyugati országokba készültek az mtz-k.

#67452 csoppika
2019-12-26 10:06:19

Válasz mtz 820,2 #67450. hozzászólásáraMég a végén kiderül, hogy nem is turbós szettel hüvelyezett...smile sweatdrop
Márpedig szerintem ha a Keletagrotól vette a hüvelYszettet, akkor a hozzá való csúcsokat adták vele. Ha viszont külön vette, lehet nem értették, hogy mit is akar...smile oops

Nincs profilkép
#67451 Mtz 550E
2019-12-26 10:03:54

Válasz mtz 820,2 #67450. hozzászólásáraEzt mondhattad volna már hamarabb is! Akkor a boltba se tudjàk mi melyikhez való azt nem mondta nem vesz rajta észre külömbséget a kettő közt!
Amit mondtàl az a 38mm kamrához való? Ez biztos?

#67450 mtz 820,2
2019-12-26 09:55:54

Válasz Mtz 550E #67437. hozzászólásáraNem akarlak elkeseríteni,de az a szívó dugóhoz való csúcs.

Nincs profilkép
#67449 Paraszt2
2019-12-26 09:43:29

Válasz .Richard. #67447. hozzászólásáraIgen, homlokrakodo miatt kellene

Nincs profilkép
#67448 Mtz 550E
2019-12-26 08:38:28

Válasz Rabó001 #67443. hozzászólásáraPersze ott azt mondták az a jó beleraktam nagyobb nyomáson kopogós hülye hangja van alacsonyon meg kékel ès nehezen indul! Lehet ott is mindegy csak vegyék az emberek!

Ezèrt akartam már akkor is utána járni de senki nem mondta hogy wuzutem is van turbós!

Nincs profilkép
#67447 .Richard.
2019-12-26 04:57:31

Válasz Paraszt2 #67435. hozzászólásáraAz mire kell? Homlokrakodo miatt???

Nincs profilkép
#67446 .Richard.
2019-12-26 04:57:28

Válasz Paraszt2 #67435. hozzászólásáraAz mire kell? Homlokrakodo miatt???

Nincs profilkép
#67444 Paraszt2
2019-12-25 21:45:08

Válasz Lala5995 #67436. hozzászólásáraUdv!
A felező megmarad vagy megy ki?

Nincs profilkép
#67443 Rabó001
2019-12-25 19:57:03

Válasz Mtz 550E #67437. hozzászólásáraNa látod! Ott azt mondták az való bele, megvetted, beleraktad. Ok. De közbe meg azóta keresed itt hogy az nem jó, melyik a jó, melyik kellene, mi a száma, melyik márka.
Nem is próbállak megérteni.

#67439 jaminka
2019-12-25 19:01:30

Válasz mtz 820,2 #67433. hozzászólásáraEz a téma engem is érdekel.Valaki megtudja mondani, hogy miben különbözik a szívó és a turbós dugó?Gyűrűk számát tudom, azon kívül anyagában?Maga a kamraméret van 38 és 55, ha 38-as turbós dugót tesz bele miért kellene másik csúcs?Vagy a turbó miatt más irányba kellene befecskendeznie az anyagot?
Én sima szívó motorra ráraktam a turbót,most valamelyik porlasztóm becsepeghet mert egyenletes terhelésnél is köpköd.Na most, ezek után turbós vagy sima csúcsot tegyek bele?

#67438 oprita
2019-12-25 18:31:13

Szevasztok!
A Habi lesz még nyitva idén?Kéne még idei számla.

Nincs profilkép
#67437 Mtz 550E
2019-12-25 18:29:54

Válasz mtz 820,2 #67433. hozzászólására38mm kamraméretű turbós dugó van! A Keletagrónál adtàk ezt a dsl 120.a5-t azt mondták ez kell hozzá! Azèrt vettem ezt!

Nincs profilkép
#67435 Paraszt2
2019-12-25 17:59:03

Sziasztok!
Mtzbe irányváltó lehetséges? Hogyan lehetne megoldani?
Láttam már egy két 80-as mtz hogy átt lett alakítva irányváltósra de azt nem tudom hogyan lehetne megoldani.

Nincs profilkép
#67434 Rabó001
2019-12-25 17:24:50

Válasz mtz 820,2 #67433. hozzászólásáraÓóó, sok sok ilyen kérdést lehetne feltenni neki. Néha fel is tesszük, különböző módon.

#67433 mtz 820,2
2019-12-25 16:57:43

Kedves Mtz 550-es kolléga!
Már régóta olvasom a fórumon a kínlódásodat a traki motorjával.Annyi észrevételem lenne a témával kapcsolatban,hogy azt kéne tudnod,hogy milyen dugattyú van a motorodban.A 38 mm kamraméretűben van a sima szívó és a turbós dugó is.Gondolom ,ezt te is tudod.Viszont nem mindegy,hogy milyen porlasztót teszel hozzá.Azt mondod ,hogy turbósítva van a motorod,akkor miért Dsl 120.A5 csúcsot vettél bele,mikor ez a szívó 80-as motor csúcsa? A turbóshoz a : DSL 119 tip. csúcs való Wuzetemben.

#67432 csoppika
2019-12-25 16:28:22

Válasz csoppika #67431. hozzászólásáraOtt 404es hibat ír ki, neztemsmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A MAGOSZ szerint alkalmazkodni kell a piaci fordulatokhoz, nincs mese.
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Öntözés mellett is száradnak a növényeid? Lehet, hogy nem a víz mennyiségével,...
Választási malac eladó
Választási malac eladó

28.000 Ft

Fliegl DK-140 pótkocsi
Fliegl DK-140 pótkocsi

4.600.000 Ft

Rauch ZSA 450 típusú 2 tárcsás műtrágyaszóró magasítással
Rauch ZSA 450 típusú 2 tárcsás...

270.000 Ft

Epple Blassius 900 típusú behúzószalagos szecskázó gallydaráló
Epple Blassius 900 típusú behúzószalagos...

220.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]