Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.67 Ft USD 337.61 Ft CHF 424.27 Ft GBP 455.37 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93659 hozzászólás
#47259 medikus
2016-12-09 20:54:30

Válasz vasvarikriszta #47257. hozzászólására1500 duplalámpás zsiguli!!!!!!!!!!!smile thumbup

Nincs profilkép
#47257 vasvarikriszta
2016-12-09 20:20:23

Válasz csoppika #47220. hozzászólásárakülön foncsor nem árulnak valahol?

#47256 Farkas István.
2016-12-09 20:09:16

Válasz gabika82 #47251. hozzászólásáraNincs annak semmi baja. 1200 fölött indul. Ez az Orosz technika.

Nincs profilkép
#47255 VDénes
2016-12-09 20:06:07

Válasz S.Évi #47253. hozzászólásáraHa eredeti motorpal akkor tuti jó lesz smile thumbup

Nincs profilkép
#47254 rsándor
2016-12-09 20:03:33

Válasz S.Évi #47253. hozzászólására Szerintem jobb a motorpal:

Nincs profilkép
#47253 S.Évi
2016-12-09 19:51:17

Sziasztok! 892-es MTZ Motorpalos adagolóval tényleg nem annyira jó mint az UTN-es? Most vennénk egy ilyet, használt gép és motorpalos adagolós...smile confused

Nincs profilkép
#47252 kori01
2016-12-09 18:41:39

Válasz gabika82 #47251. hozzászólásáraha régi csak akkor lehet
de szerintem ami neked van az már nem olyan még az 50eseken volt rég olyan.
próbálj ki egy másik szabályzót esetleg hátha.
mert tölteni kell annak rendesen.

#47251 gabika82
2016-12-09 17:45:16

és hol lehet állitani??
smile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#47250 kori01
2016-12-09 17:41:06

Válasz gabika82 #47247. hozzászólásáraesetleg még lehet fesszabályzó
a régieken lehetett állitani
a személyautójé sem oké mert egy idő után beszarik a nagy akksi miatt.

#47249 gabika82
2016-12-09 17:37:16

Válasz csoppika #47248. hozzászólásárade az uj se jóó az már ...a szar akkor mert ennek alapjáraton is kel tölnenie ugye


Moderátor által módosítva: 2017-04-12 09:25:13

#47248 csoppika
2016-12-09 17:17:56

Válasz gabika82 #47247. hozzászólásáraSajnos jobban jártál volna egy bontott személyautó generátorral... Nálam mindegyik ilyen... Valószínű az enyém diódahibás...

#47247 gabika82
2016-12-09 17:00:25

üdv mtzmre uj generátort vettem mert a régi behalt na most az ujj al se vagyok megelégedfve mert nem tölt alapjáraton semmit rámértünk és kb olyan 1200-1300as fordulaton kezd 13.814 az alatt cak 12.5 namost szrintetek szar a generátor vagy a trakin valami amugy 770 w van rajta

#47246 atisgyulai
2016-12-09 12:10:59

Válasz VDénes #47243. hozzászólásáraBontóból, bontott trakiból. Nemigen szokták ezeket elkapkodni.
De szerintem a tied is rendbeszedhető. Új membrán,+ tárcsák.
A tengely végénél, ahol a gumigyűrű illeszkedik, ott lehet bemaródás, de felhegeszthető és leszabályozható. (Nem úgy mint a féltengelyed).
Illetve mi szoktunk tenni a tengely végéhez is (nem csak a gyári, ami a tengely-re megy) tömítést, pl. gáztömítő gyűrűt. Ezt nyomja a rugó.

#47245 gjoni
2016-12-09 10:44:02

Válasz VDénes #47243. hozzászólásáraMost mikor cseréltük a féket ,felújítókészlet lett betéve a difihez még a tengely szimeringek is kilettek cserélve.Eddig is jó volt a difi de a fék ko volt berohadva minden 97 óta a gyári volt benne.

#47244 csoppika
2016-12-09 10:18:37

Válasz VDénes #47243. hozzászólásáraArra figyelj, hogy a difi tárcsája nem azonos cikkszámon fut...vastagabb...12mm felett valamivel...

Nincs profilkép
#47243 VDénes
2016-12-09 09:45:25

Válasz atisgyulai #47242. hozzászólásáraHonnan lehet venni? Az enyém tuti gatya vagy elég csak a tárcsákat kicserélni? Sajnos régen kiiktatták. Membrán az kell mert nem is volt már benne.

#47242 atisgyulai
2016-12-09 09:29:35

Válasz Bandita29 #47241. hozzászólásáraEz ilyen "bicikli".
De meg lehet tanulni együtélni vele.
Pl. difi: bontóból 1-2ezerért lehet venni olyat, amiben csak a féktárcsákat kell kicserélni. Polcon elvan évekig, nem kér enni.
Viszont volt hogy szántásban észrevettem leszakadt a ferodol.
Hazamentem ebédelni, míg melegedett a kaja, kicseréltem és GO! tovább.
smile biggrin

#47241 Bandita29
2016-12-09 09:15:47

Válasz atisgyulai #47240. hozzászólásáraSajna MTZ-nél bármi előfordulhat. Kb 2hete cseréltem egyet,egy 900 órás traktoron.

#47240 atisgyulai
2016-12-09 08:54:47

Válasz rsándor #47230. hozzászólásáraÜdv!

A levegőssel az a baj hogy állandóan kapcsolgatni kell, mert ha összezárva fordulsz, leszaggatja a ferodolt.(olajat akkor is szoktunk a csőbe önteni, és azt nyomja a levegő)
A taposós (olajos) meg két nap szántás után az ember térdét kattogtatja, olyan szar, kényelmetlen helyen van.
Legjobb a régi kormányoszlop-vezérelt. Egyenesben fog, forduláskor old automatikusan.
Ha kopik vagy membrán szakad (erre még nem volt példa) akkor javítani kell. De hát MTZ!!!
smile whistling

#47237 gjoni
2016-12-09 08:18:07

Válasz VDénes #47236. hozzászólásáraszeva most cseréltünk féktárcsákat tara jó árban van nyírturán!smile thumbup

Nincs profilkép
#47236 VDénes
2016-12-09 07:39:05

Válasz Gergő80 #47235. hozzászólásáraAkkor azért van jele rendesen :-D
Fékeknél kopási határértékek vannak valahol? A tárcsát érdemes cserélni vagy csak a ferodolos féktárcsákat?

#47235 Gergő80
2016-12-08 23:02:46

Válasz VDénes #47234. hozzászólásáraa traktor bal oldalából folyik az olaj
balos fék eltűnhet
gyengül majd elfogy a szervó

Nincs profilkép
#47234 VDénes
2016-12-08 22:58:52

Válasz Gergő80 #47233. hozzászólásáraHa a membrán elreped honnan vehető észre azon kívül hogy nem lesz difizár?

#47233 Gergő80
2016-12-08 22:47:28

Válasz VDénes #47232. hozzászólásárakormány elfordításkor megszűnik az olaj nyomás nem zár
hagyományos 9 sebességes váltósok alatt maga a zárrész ugyanaz az olajat a szervótól kapja csak a vezérlés más
reped a membrán kopik a fedél forgócsapja folyik az olaj bemegy a zár tárcsái közé esetleg a fékhez

Nincs profilkép
#47232 VDénes
2016-12-08 22:27:10

Válasz Gergő80 #47227. hozzászólásáraAz olajosnak mi a baja vagy mi a hátránya? Nekem a 892n olajos taposós van de azt se tudom működik e. Ezen azért tuti észre venném. smile lol

#47231 Gergő80
2016-12-08 22:23:21

Válasz rsándor #47230. hozzászólásáraha össze akad akkor teljesen össze akad és tartani se kell mert amíg az egyik kerék rúg addig összezárva marad

Nincs profilkép
#47230 rsándor
2016-12-08 22:17:11

Válasz Gergő80 #47229. hozzászólására Ha jó a membrán és van legalább 6 bar levegő nyomás szerintem tökéletes, és nem kell figyelni bekapcsoláskor hogy a a fogak teljesen összeakadjanak,és nem kell tartani , szántáskor nem mindegy.

#47229 Gergő80
2016-12-08 22:13:14

Válasz rsándor #47226. hozzászólásáranem rossz az se de nem közelíti meg a taposós hatás fokát van nekem mind kettő
sajnos az én kiskabinosomba nem fér el a taposós difi smile crying

Nincs profilkép
#47228 adamfree
2016-12-08 22:12:50

Tisztelt Fórumozók!

Tervezem egy új MTZ 920.4-es beszerzését. Érdeklődnék, van-e valaki, aki tartósabb ideje ilyen típust nyúz, és válaszolna-e nekem pár kérdésemre.
Köszönöm!

#47227 Gergő80
2016-12-08 22:07:35

Válasz VDénes #47224. hozzászólásáraa fedélen körbe lévő furatokat amik a difiházhoz fogja
a bukó 50-es nyolcas az újabb tízes
Zalába ismerek pár szakit és nincsen hegesztve mert akkor törik

Nincs profilkép
#47226 rsándor
2016-12-08 22:07:12

Válasz VDénes #47224. hozzászólására Át kell alakítani levegősre , ifa difizár kapcsoló meg egy pár méter gumicső és müködik .

#47225 Gergő80
2016-12-08 22:02:00

Válasz csoppika #47223. hozzászólásárajobbos tankot kijjebb tolni váltó kar mögött fülekét kivágni pedált pozicionálni toldani
vagy pedált kifúrni erős bovden tetszőleges helyre pedál vagy munkahenger

Nincs profilkép
#47224 VDénes
2016-12-08 21:47:13

Válasz Gergő80 #47219. hozzászólásáraAz automatikusnál van amikor nem zárja ha egyenesen van a kormány akkor sem? Melyik csavarokat kell nagyobbra fúrni?
Olyan 3mm be van szépen. Hol javítanak ilyet?

#47223 csoppika
2016-12-08 21:41:25

Válasz Gergő80 #47222. hozzászólásáraAz a körmös zár beépítés osztott tankos helyre engem is érdekelne...

#47222 Gergő80
2016-12-08 21:39:14

Válasz vasvarikriszta #47218. hozzászólásáraattól függ miét
ha valami veterán minősítésű akkor útólsó lehetőségként igen
egyéb gép eseten inkább új

#47221 csoppika
2016-12-08 21:36:52

Válasz csoppika #47220. hozzászólásáraJa és szét kell szedned, össze kell raknod... Nem lehet zsíros, nem lehet kézzel hozzáérni...

#47220 csoppika
2016-12-08 21:35:36

Válasz vasvarikriszta #47218. hozzászólására6-8 éve Simson Star első lámpa foncsorozás kb 1500-3000 ft között volt minimum...ha jól rémlik...

#47219 Gergő80
2016-12-08 21:34:57

Válasz VDénes #47217. hozzászólásáraég és föld a körmök össze zárnak nincs mese
egyik verziónál kell a fedél körbe a lyukakat kell 8-asról 10-esre felfúrni és passzol könnyebb mint a kapcsoló helyét pontosan kialakítani
a másik verziót most láttam de még megfejtés alatt a működés kialakítás
mennyire rágott bele a csapágy a féltengelybe? 2-3 mm-ig simán javítható

Nincs profilkép
#47218 vasvarikriszta
2016-12-08 21:17:49

SZIASZTOK OLYAN KÉRDÉSEM VOLNA ELSŐ LÁMPÁT MEGÉRI FONCSOROZTATNI ?ÉS HA IGEN HOL

Nincs profilkép
#47217 VDénes
2016-12-08 21:09:19

Válasz Gergő80 #47216. hozzászólásáraAz annyival jobb a taposós? Érdemes arra átalakítani? Sajnos egy féltengely gatya lett berágott a csapágy a csapágyállásba smile censored a taposós difihez másik fedél is kell meg mozgató mechanika azt lehet adaptálni?

#47216 Gergő80
2016-12-08 21:03:43

Válasz VDénes #47215. hozzászólásáraa bordákat nem kell bántani csak az utána lévő borda mentes vállat két oldalról össze rakásnál is könnyebb
difi zár felújítás nem nagy móka
de ha ennyire szét van bontva és adottak a záras féltengelyek én biztos bele tenném a taposós difit

Nincs profilkép
#47215 VDénes
2016-12-08 20:44:29

Válasz Bandita29 #47213. hozzászólásáraNa ezért kérdeztem mert a 892esen nincs merevítés hosszában a tokban. Akkor hiába köszörülném a bordákat mert körbe le kéne azt meg nem lehet.
Köszönöm. Okosabb lettem. smile thumbup

Nincs profilkép
#47214 VDénes
2016-12-08 20:41:37

Válasz Gergő80 #47212. hozzászólásáraA 892esen viszont kijött a fogaskerék utána meg lecsiszoltam hogy ki tudjam húzni :-D
Köszönöm megharcolok akkor így vele. Leveszem a tokokat és annyi smile crying
Difizár felújítás is szép móka lesz már látom. 25 éve ki van iktatva. Membrán benne sem volt.

#47213 Bandita29
2016-12-08 20:37:20

Válasz VDénes #47207. hozzászólásáraAz lényegtelen,hogy a tengely végén rajt van e a borda a difizárnak,vagy sem. Nekem is ilyen féltengelyek vannak,pedig nem taposós és átfér a tokon.
A régebbi traktorokon más lehet a féltengelyház,mert azokból nem lehet kihúzni a féltengelyt. lekell szerelni,nincs mese.

#47212 Gergő80
2016-12-08 20:34:01

Válasz VDénes #47207. hozzászólásáramuszáj levenni sajnos
az a váll aminek neki ütközik a nagy fogaskerék nem fér ki ott akad el ahol a féltengely tokon ki van öntve a fülke tartó meg a külső feszítő helye
ha már kint van a féltengelyen lévő vállat egymással szembe le szoktuk flexelni és ha függőleges helyzetbe kerül a két lemunkált felület ki lehet rántani a féltengelyt

Nincs profilkép
#47211 VDénes
2016-12-08 20:33:20

Válasz Büresz #47209. hozzászólásáraSajnos a tengelyt ha kihúzom fullra amíg engedi akkor is még a difizár hornya benne van a fogaskerékben. A tlt kapcsoló tengelyét még tényleg nem vettem ki de addig nem is bírtam felemelni a fogaskereket. smile crying

#47210 colizoli
2016-12-08 20:28:05

Válasz Büresz #47206. hozzászólásáraÉn 50 mm2-eset vettem tavalyelött, jó lett vele.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nyereségessé tehető a repcetermesztés: jól kell tudni választani
Nyereségessé tehető a repcetermesztés: jól kell tudni választani
Előremutató koncepciók a repcehibrid választásban.
Nem archiválsz digitálisan? – Súlyos bírság jöhet júliustól!
Nem archiválsz digitálisan? – Súlyos bírság jöhet júliustól!
Figyelj erre, mert komoly költsége lehet, ha nem a jogszabály szerint jársz el!
Saxonia vetőgép
Saxonia vetőgép

290 Ft

Ceccato Bull 16 rönkhasító - Royal-Kert Kft.
Ceccato Bull 16 rönkhasító - Royal-Kert...

1.400.000 Ft

Fekete zab
Fekete zab

10.000 Ft

1,5 literes borosüveg, borospalack (magnum), csavarzáras
1,5 literes borosüveg, borospalack...

250 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]