Válasz Wilde #3655. hozzászólásáraterhelésérzékelő a kardánon ezért nem adja rá az epm-et.országuton is csak 13. fokozattól adja,de 13 ban nem próbálgatom talajon.
Válasz Géza15 #3648. hozzászólásáraKézzel adj neki fordulatot ha nehezebb munkát végzel.. azért adja a boostot mert szenved.. de ha a kardant is bekapcsolod akkor adja folyamatosan a boostot, én használtam többször így..
Válasz Géza15 #3649. hozzászólásáraannyit tudok ehez hozzászólni:(nekem electrocommand van)1250en szerintem annyit tud bostal,mint 1600 nál anélkül.de nálam ez a 1250 sehol se működikpláne nem talajmunkánál,pikpakk megnyekkenne a váltó...ma konkrétan tárcsáztam a vaddisznótúrásos földet,1500as fordulaton,de ennél lejebb nemhasználom soha,általába 1800...
Válasz lewy940 #3651. hozzászólásáraAz első pontban leírt nálam is jelentkezett a T 7040-nál sebváltó javítás után. Magától elált. Viszont ha átugrik neki kezdi magától rakni a sebességeket felfelé, vagy nem reagál a gombra, majd nagy gázadás után rakja végig a sebességeket.
Fura, de ez van.
Sziasztok! 2 kérdésem lenne New Holland tm175-el kapcsolatban.
1. A hidraulikát magától kiemeli munka közben, ha a radarról leveszem a kábelokat akkor is kiemeli és csak úgy lehet leengedni ha nyomom a lefelé gombot folyamatosan,ha elengedem akkor rögtön emel.Ilyenkor a haladási sebességre 0 ír, viszont 10-11-el megyek. Ez a gond munka közben jön elő, 2-3 forduló után.
2. 19 sebességű váltóval van szerelve és a 2 csoport közt (12-ből 13-ba) idáig nagyon nehezen váltott át, de most már nem is vált csak hidegen. 6-ból 7-be mindig szépen vált. 2 éve lett töltve a hidroaksi és a váltó is kalibrálva, azóta kb 500 üzemórát ment.
Sziasztok! Adott egy auto comand T6 os traktor. Talajmunka során auto üzemmódban folyamantosan leviszi a fordulatot 1250 környékére és bekapcsolja a boostot, ilyenkor mindig egy mély mormogó hangot ad ki. Ha kézzel ráadom a fordulatot 1600 környékére kikapcsolja a boost teljesítményt. Valakinek van tapasztalata, hogy a folyamatos boost teljesítmeny jó-e neki, vagy kézzel csavarjunk neki fordulatot?
Sziasztok! Adott egy auto comand T6 os traktor. Talajmunka során auto üzemmódban folyamantosan leviszi a fordulatot 1250 környékére és bekapcsolja a boostot, ilyenkor mindig egy mély mormogó hangot ad ki. Ha kézzel ráadom a fordulatot 1600 környékére kikapcsolja a boost teljesítményt. Valakinek van tapasztalata, hogy a folyamatos boost teljesítmeny jó-e neki, vagy kézzel csavarjunk neki fordulatot?
Válasz Robika78 #3645. hozzászólására540/65 R 30 a 650/65 R 42 gumival van párosítva, de szerintem lehet azzal is használni, amivel írtad.
De biztos ami biztos kérdezz rá a közeledben levő Agrotec képviseletnél.
T5.100 traktorral történt.hiba oka nem emelt a hidraulika.vagy is kb 10 cm emelt tovább semmi.ha nem volt rajra semmi minden működött.nyomásmérés70 bár átfolyás 36 liter.hiba oka vezérlőtömb bal oldalán van egy állító csavar ami egy gumi sapka alatt található,ez lazult fel és a rázkódástól elállítódott.betekertük teljesen nyomás 170 bár lett szállított olajmennyiség76liter.GÓ
igaz 2 órát elszórakoztunk vele.garanciális még a gép.
Válasz lala #3619. hozzászólásáraNekem már kétszer volt a TD90D vel hasonló. Eltört a hidraulika szivattyú hajtótengely. (nálam legalábbis) Se hidegen se melegen nem emel? Le kell venni a szivattyút és megnézni a hajtótengely körmei meg vannak e. Ha letört akkor lehet eleget bontani mire kijön. Bronzperselyen fut, nekem elfordult a persely és nem kapott olajat. Szivattyút nem nehéz levenni, mézd meg.
sziasztok T5 100 traktorhoz van valakinek robbantott rajz hidraulikához?elfelejtett emelni.Esetleg járt már így valaki?
egyik pillanatról a másikra nem bírta felemelni a vetőgépet, a nyomjelzőt is csak lassan emelte fel:ha leveszem róla a vetőgépet minden működik.Rejtély:köszi a segítséget
Tisztelt tagok!Segítséget kérnék T5040 es gép ha felmelegszik nem emel.Cseréltem olajat szivattyút.Most a vezérlőtömbön lévő mágnes szelepre gondolok.(seneloid valve)Vélemény?
Korábban írta, hogy volt váltó javítása gépnek akkor kezdődtek a lassú emeléses gondok, majd nemrég lazítózás közben kinyomott egy tömítést valahol a váltótetején.
Érdekes dolog ez, lehet az amit te mondasz, mert nyomás az elvileg van ha még a tömítést is kinyomta.
Itt egy javítási hozzá a 2701-as oldaltól van az erőátvitel. New Holland T7030 - T7060 Repair Manual
Válasz MrPoke #3612. hozzászólásáraNem villant be semmi se, vagy jobban mondva nem észleltem.
Olajszökéssel kapcsoletban: ha 10 percre megállok, újból úgy megy minden ahogyan kell, majd megint lelassul.
A traktorral lehet dolgozni, csak idegesítő a lassú emelés. Függesztett munkagépeknél jó széles forgó marad a lassú emelés miatt ha az ember nem akar mindig megállni.
Válasz Sk Laci #3610. hozzászólásáraA hidraulika rendszer úgymond elővezérelt hidraulika szeleppel van szerelve.
Van egy alacsony nyomású rendszer (15bar) ami vezérli a hidraulikus egységeket váltó, hidraulika. Ha nincs meg a megfelelő nyomás (mennyiség) akkor nem fog kinyitni megfelelően az elővezérelt szelep és lassan emel.
Sajnos ebből az ágból az olaj rengeteg helyen megszökhet, jópár helyen van dugattyú, váltó, difi, első hajtás én erre keresném a hiba okát. Főleg ha megáll az emelés irányváltáskor (lámpa nem villan be?)
Próbáld megszerezni a szerelési könyvét, ott levan írva minden pontosan....
Válasz _NB_ #3609. hozzászólásáraHétfőn hívom a szerelőket, hogy mi a helyzet. A legnagyobb mérgem, hogy szeptember 1-től lezárják újból a határokat és kitudja mikor nyitják újra. Lehet újranyitásig lejár a jótállás, onnantól a javító cégen múlik, el e ismerik a hibát, amit nem "sikerülne" kijavítani jótállás ideje alatt a határzár miatt.
Válasz mtz1221 #3608. hozzászólására50 motoróra után a javítástól levettem, csak szilokon féle zsír volt benne, amit ha az újjaimmal megdörzsöltem szétment. Találtam valami átlátszó müanyagszerüséget is, mintha olajcső vége lett volna, de az kizárt.
Ki volt engedve belőle az olaj is, semilyen törmeléket se találtam,
Van még részben átfolyós szürü, azt nem vettem le, mert azt csak cserélni lehet. De a lényeg a pumpa előtti volt.
Csak nyomás volt mérve, nem volt átfolyásos mérés.
Amit észrevettem, ha munka közben megállok mondjuk 10 percre, párszor szépen felemeli ahogyan kell, majd megint lelassul.
Amit még észre vettem, ha emelem a karokat, és előremenésből hátramenetbe teszem, pillanatra megáll az emelés, majd emel tovább.
Ma néztem az erőcsapokat is, nincsenek berágódva, a golyót megtudom fordítani kézzel, de azért megkentem.
Szerintem valamilyen elektromos bizbasz lessz,
Amikor egy kicsit rátettem az erőszabályzót és a kerékcsúszást mondjuk 40% állitottam a pontméteren a grúbert kiemelte a földből, és a müszerfalon az alsó sorban a diszplayen dr kiírás jelent meg. Amég fogtam a leeresztőgombot, leengdte a karokat, amikor elengedtem, akkor újra kiemelte, majd megint a dr volt kiírva.
MTZ topikba MZ/X tett fel képet a mechanikus műszerről.
Tippre a lentiekhez képest ebben van egy plusz óra ami szerintem a visszamenőági nyomást, vagy szelepek tesztelésénél az alapnyomást mérheti pasz.
OTC 4235
Itt egy OTC-s műszer a Dowloads-nál angolul van egy használatija ott irkálnak teszt eljárásokat is.
Itt egy videó ahol a kanalas kotróra szerelnek egyet és jól látnia szállított menyiséget ami 160L/min alaphelyzetben és ezt a mennyiséget kb 180bar nyomásig megtartja.
Válasz mtz1221 #3607. hozzászólásáraPumpának hány szűrője van ,honnan kapja az olajat ??? Nem lehet hogy a patronoson kívül van egy durvább a szívó cső végén is és az van tele szerelési hibákkal ???
Válasz Sk Laci #3606. hozzászólásáraAz kevés hogy nyomásokat mértek.Liter/percet is kellet volna nekik,mert ha nem kap a pumpa rendesen olajat attól még nyomást tud csinálni.Vagy valahol a rendszerben ha összecseréltek egy pl egy 8 meg 3 mm-es belső lukú hollanderet akkor is lehet gond.Erőltesd velük az átfolyásmérést hogy meg van e a gyári mennyiség.
4456 hozzászólás
Válasz Wilde #3655. hozzászólásáraterhelésérzékelő a kardánon ezért nem adja rá az epm-et.országuton is csak 13. fokozattól adja,de 13 ban nem próbálgatom talajon.
Válasz Pumás195 #3654. hozzászólásáraén bekapcsoltam a kardánt de nem reagál rá.T6 szóval nem tudom átverni.
Válasz Géza15 #3648. hozzászólásáraKézzel adj neki fordulatot ha nehezebb munkát végzel.. azért adja a boostot mert szenved.. de ha a kardant is bekapcsolod akkor adja folyamatosan a boostot, én használtam többször így..
Válasz Géza15 #3649. hozzászólásáraannyit tudok ehez hozzászólni:(nekem electrocommand van)1250en szerintem annyit tud bostal,mint 1600 nál anélkül.de nálam ez a 1250 sehol se működikpláne nem talajmunkánál,pikpakk megnyekkenne a váltó...ma konkrétan tárcsáztam a vaddisznótúrásos földet,1500as fordulaton,de ennél lejebb nemhasználom soha,általába 1800...
Válasz lewy940 #3651. hozzászólásáraAz első pontban leírt nálam is jelentkezett a T 7040-nál sebváltó javítás után. Magától elált. Viszont ha átugrik neki kezdi magától rakni a sebességeket felfelé, vagy nem reagál a gombra, majd nagy gázadás után rakja végig a sebességeket.
Fura, de ez van.
Sziasztok! 2 kérdésem lenne New Holland tm175-el kapcsolatban.
1. A hidraulikát magától kiemeli munka közben, ha a radarról leveszem a kábelokat akkor is kiemeli és csak úgy lehet leengedni ha nyomom a lefelé gombot folyamatosan,ha elengedem akkor rögtön emel.Ilyenkor a haladási sebességre 0 ír, viszont 10-11-el megyek. Ez a gond munka közben jön elő, 2-3 forduló után.
2. 19 sebességű váltóval van szerelve és a 2 csoport közt (12-ből 13-ba) idáig nagyon nehezen váltott át, de most már nem is vált csak hidegen. 6-ból 7-be mindig szépen vált. 2 éve lett töltve a hidroaksi és a váltó is kalibrálva, azóta kb 500 üzemórát ment.
Köszönöm szépen a segítséget! A táblázat szerint akár jó is lehet.
Sziasztok! Adott egy auto comand T6 os traktor. Talajmunka során auto üzemmódban folyamantosan leviszi a fordulatot 1250 környékére és bekapcsolja a boostot, ilyenkor mindig egy mély mormogó hangot ad ki. Ha kézzel ráadom a fordulatot 1600 környékére kikapcsolja a boost teljesítményt. Valakinek van tapasztalata, hogy a folyamatos boost teljesítmeny jó-e neki, vagy kézzel csavarjunk neki fordulatot?
Sziasztok! Adott egy auto comand T6 os traktor. Talajmunka során auto üzemmódban folyamantosan leviszi a fordulatot 1250 környékére és bekapcsolja a boostot, ilyenkor mindig egy mély mormogó hangot ad ki. Ha kézzel ráadom a fordulatot 1600 környékére kikapcsolja a boost teljesítményt. Valakinek van tapasztalata, hogy a folyamatos boost teljesítmeny jó-e neki, vagy kézzel csavarjunk neki fordulatot?
Válasz Sk Laci #3646. hozzászólásárahttps://docplayer.hu/30323064-Firestone-mezogazdasagi-gumiabroncs-katalogus.html
-18. oldalon van a táblázat.
Válasz Robika78 #3645. hozzászólására540/65 R 30 a 650/65 R 42 gumival van párosítva, de szerintem lehet azzal is használni, amivel írtad.
De biztos ami biztos kérdezz rá a közeledben levő Agrotec képviseletnél.
Válasz Sk Laci #3644. hozzászólásáraAz 540/65 r30 jobb lenne. Ha megnézed előre is köszönöm!
Válasz Robika78 #3639. hozzászólására580/70 R 42 párja előlre: 480/70 R 30
460/85 R 30
Amit írtál 540/65 R 30, de megnézem holnap a könyvben.
Válasz lala #3642. hozzászólásáraEgyelőre nincs meg, annyi hogy ezen elektromos kihelyezett hidraulika van, nem bowdenes.
Válasz lala #3641. hozzászólásárabal kézre esik
Válasz erni #3640. hozzászólásáranekem hátul van a hidraulika vezérlőtömb.közepén van rajta egy gumi védősapka az alatt van.
Válasz lala #3636. hozzászólásáraT7.245 ugyan ez a jelenség, nem emel. Hol lehet az állítócsavar? Oldalán nincs.
600-as van elöl. 710-es hátul széles felniken. hátra van 580/70r42 annak szeretnék párját.(540-520)
Válasz Robika78 #3637. hozzászólásáraMilyened van, és milyenre szeretnél váltani?
Sziasztok. t7000 sorozathoz (2008) keresek gumiabroncs mérettáblázatot (váltóméret). Akinek van kérem ossza meg.
T5.100 traktorral történt.hiba oka nem emelt a hidraulika.vagy is kb 10 cm emelt tovább semmi.ha nem volt rajra semmi minden működött.nyomásmérés70 bár átfolyás 36 liter.hiba oka vezérlőtömb bal oldalán van egy állító csavar ami egy gumi sapka alatt található,ez lazult fel és a rázkódástól elállítódott.betekertük teljesen nyomás 170 bár lett szállított olajmennyiség76liter.GÓ
igaz 2 órát elszórakoztunk vele.garanciális még a gép.
Válasz lala #3631. hozzászólásáraEngem is érdekel (7.215s-hez), köszi!
Válasz lala #3632. hozzászólására Szerintem sok embert érdekel. Engem biztosan. Mondhatod!
Válasz lala #3632. hozzászólására Szerintem sok embert érdekel. Engem biztosan. Mondhatod!
meglett a hiba
2perces javítás.persze mire rájöttünk kb 2 óra
akit érdekel elmondom
Válasz sirhanzoltan #3630. hozzászólásáraholnap kiderül.legalább is remélem.jön a szervíz
Válasz lala #3619. hozzászólásáraMeglett a gond a hidraulikával?
Válasz erni #3627. hozzászólására15-50ezerig lehet neten találni gyártókat.
Válasz erni #3627. hozzászólásáraLehet tölteni, de lehet membrán szakadásos. De vehetsz üeeset és annyira töltik ameddig kéred. Töredékéből megvan.
T 7.245-s traktoron nem működik a hídrugózás. Szervízes szerint hidoakksi, ami 170+fa a tecekesnél.
Szokták ezeket tölteni vagy új kell?
Válasz erni #3625. hozzászólásáraBalos menet.
New holland tm szérián a viszkókuplungba milyen menet van, jobbos balos, merre kellene megtágítani?
Válasz Sk Laci #3622. hozzászólásárairányitóegységet-vezérlő egységet /panelt/
Válasz sirhanzoltan #3621. hozzászólásárakb 10 centire felemel szinte bármit.de tovább nem
mindegy hideg vagy meleg külsö kör is lassan emel
Magyarországon hol gyátrsák a NH T6000-7000 motorokhoz az irányitóegységet?
Válasz sirhanzoltan #3620. hozzászólásáraMég annyi, a függesztőszárakat nekem is emelte üresen, ha ráálltam már nem. Ez ne csapjon be.
Válasz lala #3619. hozzászólásáraNekem már kétszer volt a TD90D vel hasonló. Eltört a hidraulika szivattyú hajtótengely. (nálam legalábbis) Se hidegen se melegen nem emel? Le kell venni a szivattyút és megnézni a hajtótengely körmei meg vannak e. Ha letört akkor lehet eleget bontani mire kijön. Bronzperselyen fut, nekem elfordult a persely és nem kapott olajat. Szivattyút nem nehéz levenni, mézd meg.
sziasztok T5 100 traktorhoz van valakinek robbantott rajz hidraulikához?elfelejtett emelni.Esetleg járt már így valaki?
:köszi a segítséget
egyik pillanatról a másikra nem bírta felemelni a vetőgépet, a nyomjelzőt is csak lassan emelte fel:ha leveszem róla a vetőgépet minden működik.Rejtély
Válasz Szabi. #3617. hozzászólásáraÚgyszintén, csak a gyárit használom.
Válasz erni #3616. hozzászólásáraCsak a gyárit.
Ki milyen fagyállót használ a traktorba?
Adblues gépbe valamilyen másfajta kell, vagy jó a hagyományos Glicosam hígítva?
Tisztelt tagok!Segítséget kérnék T5040 es gép ha felmelegszik nem emel.Cseréltem olajat szivattyút.Most a vezérlőtömbön lévő mágnes szelepre gondolok.(seneloid valve)Vélemény?
Válasz MrPoke #3612. hozzászólásáraAnno azt írta
Korábban írta, hogy volt váltó javítása gépnek akkor kezdődtek a lassú emeléses gondok, majd nemrég lazítózás közben kinyomott egy tömítést valahol a váltótetején.
Érdekes dolog ez, lehet az amit te mondasz, mert nyomás az elvileg van ha még a tömítést is kinyomta.
Itt egy javítási hozzá a 2701-as oldaltól van az erőátvitel.
New Holland T7030 - T7060 Repair Manual
Válasz MrPoke #3612. hozzászólásáraNem villant be semmi se, vagy jobban mondva nem észleltem.
Olajszökéssel kapcsoletban: ha 10 percre megállok, újból úgy megy minden ahogyan kell, majd megint lelassul.
A traktorral lehet dolgozni, csak idegesítő a lassú emelés. Függesztett munkagépeknél jó széles forgó marad a lassú emelés miatt ha az ember nem akar mindig megállni.
Válasz Sk Laci #3610. hozzászólásáraA hidraulika rendszer úgymond elővezérelt hidraulika szeleppel van szerelve.
Van egy alacsony nyomású rendszer (15bar) ami vezérli a hidraulikus egységeket váltó, hidraulika. Ha nincs meg a megfelelő nyomás (mennyiség) akkor nem fog kinyitni megfelelően az elővezérelt szelep és lassan emel.
Sajnos ebből az ágból az olaj rengeteg helyen megszökhet, jópár helyen van dugattyú, váltó, difi, első hajtás én erre keresném a hiba okát. Főleg ha megáll az emelés irányváltáskor (lámpa nem villan be?)
Próbáld megszerezni a szerelési könyvét, ott levan írva minden pontosan....
Válasz _NB_ #3609. hozzászólásáraHétfőn hívom a szerelőket, hogy mi a helyzet. A legnagyobb mérgem, hogy szeptember 1-től lezárják újból a határokat és kitudja mikor nyitják újra. Lehet újranyitásig lejár a jótállás, onnantól a javító cégen múlik, el e ismerik a hibát, amit nem "sikerülne" kijavítani jótállás ideje alatt a határzár miatt.
Válasz mtz1221 #3608. hozzászólására50 motoróra után a javítástól levettem, csak szilokon féle zsír volt benne, amit ha az újjaimmal megdörzsöltem szétment. Találtam valami átlátszó müanyagszerüséget is, mintha olajcső vége lett volna, de az kizárt.
Ki volt engedve belőle az olaj is, semilyen törmeléket se találtam,
Van még részben átfolyós szürü, azt nem vettem le, mert azt csak cserélni lehet. De a lényeg a pumpa előtti volt.
Csak nyomás volt mérve, nem volt átfolyásos mérés.
Amit észrevettem, ha munka közben megállok mondjuk 10 percre, párszor szépen felemeli ahogyan kell, majd megint lelassul.
Amit még észre vettem, ha emelem a karokat, és előremenésből hátramenetbe teszem, pillanatra megáll az emelés, majd emel tovább.
Ma néztem az erőcsapokat is, nincsenek berágódva, a golyót megtudom fordítani kézzel, de azért megkentem.
Szerintem valamilyen elektromos bizbasz lessz,
Amikor egy kicsit rátettem az erőszabályzót és a kerékcsúszást mondjuk 40% állitottam a pontméteren a grúbert kiemelte a földből, és a müszerfalon az alsó sorban a diszplayen dr kiírás jelent meg. Amég fogtam a leeresztőgombot, leengdte a karokat, amikor elengedtem, akkor újra kiemelte, majd megint a dr volt kiírva.
Válasz Sk Laci #3606. hozzászólásáraAhogy mtz1221 is írja, mértek más paramétereket is vagy csak nyomást ?


MTZ topikba MZ/X tett fel képet a mechanikus műszerről.
Tippre a lentiekhez képest ebben van egy plusz óra ami szerintem a visszamenőági nyomást, vagy szelepek tesztelésénél az alapnyomást mérheti pasz.
OTC 4235
Itt egy OTC-s műszer a Dowloads-nál angolul van egy használatija ott irkálnak teszt eljárásokat is.
Itt egy videó ahol a kanalas kotróra szerelnek egyet és jól látnia szállított menyiséget ami 160L/min alaphelyzetben és ezt a mennyiséget kb 180bar nyomásig megtartja.
Válasz mtz1221 #3607. hozzászólásáraPumpának hány szűrője van ,honnan kapja az olajat ??? Nem lehet hogy a patronoson kívül van egy durvább a szívó cső végén is és az van tele szerelési hibákkal ???
Válasz Sk Laci #3606. hozzászólásáraAz kevés hogy nyomásokat mértek.Liter/percet is kellet volna nekik,mert ha nem kap a pumpa rendesen olajat attól még nyomást tud csinálni.Vagy valahol a rendszerben ha összecseréltek egy pl egy 8 meg 3 mm-es belső lukú hollanderet akkor is lehet gond.Erőltesd velük az átfolyásmérést hogy meg van e a gyári mennyiség.