Válasz KooL #4135. hozzászólásáraAmbra 15W40 Multigrade
De ha a JD 50 II plust is tennéd, szerintem rendben lenne a motor azzal az olajjal is.
Előző tulaj mit használt?
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok felétek, információt szeretnék kérni NH t5 110 autocommand traktorról! Mi a véleményetek róla úgy összességében? Traktor vásárlás előtt állok de nagyon dilemmázok...
Válasz Petke82 #4131. hozzászólásáraSzia a fék sajnos bontásos le kell venni a féltengely tokokat és a féktárcsát nyomó lap tömítését,kell kicserélni ,nekünk ez volt vele,utána jó lett,nem nagy pénz ,inkább időben sok.
Sziasztok olyan probléma van egy New holland 8770-el hogy le levegősödik a fék rendszere ki légtelenítés után nem sokkal újra le levegősödik meg a hátsó függesztést valamikor csak úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet hogy jobbra alákell szedni koppra a kormányt egy kicsit vissza engedni és újra ütköztetni párszor és úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet mi lehet a hiba? Segítségeket köszönöm!
A probléma, hogy a rácsfűtés reléjével a rendszer szerint gond van, ezért elsőre ezt kicseréltük. Megnéztük szakadásra a kábeleket és a mega biztosítékokat, amik nem szakadtak, mégsem oldódott meg a probléma. A motor indítása utan a jeladó vezetékben a kábelkorbácsból, ami az izzító relét vezérelné elvileg 11volt körülre felmegy a feszültség izzítás nélkül, de a hibát mégis feldobja a motorvezrlő. Van-e ötlet, hogy merre keresgéljünk tovább? Esetleg egy elfáradt relé valahol, amiről nem tudunk.
NH T7.200 sidewinderes verzió.
Válasz Róbert86 #4126. hozzászólásáraSzerintem nem mindegy mert azért a B1-et nem igazán használom semmire. Gondoltam be lehet állitani, hogy alapból B4 vagy 5ben induljon.
Válasz határjáró #4120. hozzászólásáraNem indul B1-ben csak mikor begyujtod akkor abban van B1 és a 3 hátra.
Én mikor otthonról indulok begyujtás után elindulás előtt a joystick-on átváltom C1-be és indulok.
Szóval a traki álló helyzetből begyujtás után indulhat A1-től C1-ig. Hátrafelé pedig mind a 6 sebességből.
Válasz határjáró #4120. hozzászólásáraTe mostan milyen traktorról beszélsz? 6xxx vagy 7xxx?
Nekem 7xxx van 19/6 power shift sebváltóval.
Gyári kivitelben 7/1 volt a sebesség, ami beugrott motorindítás után. Mostan 7/3 "ez a 8xxx" traktoroknál van.
De ha szállitásnál megállok a kereszteződésben, akkor 19-ből automatikusan 12-be vált vissza.
Vannak még az automatikus beálitásu sebességváltások, amit a traktor tud váltani a beállitott sebességtartományban 5 fokozatot. Ezt nem használom, jobban tetszik, ha én valasztom meg az egyes fokozatokat a motor terhelése szerint.
Válasz határjáró #4095. hozzászólásáraIgen lehet, másik szoftvert belejátszani.
Az enyémbe az Agrotec a 7/3 indulási alapfokot játszotta bele javításkor, de kellemetlen, mert mindig le kell vinnem a sebességfokozatot 1 be hátrafelé, mert nagyot ugrik. Én legszivesebben 7/1 alapállásnál látnám értelmé - gyári beállítás.
7/1 = B/1
Válasz robert.cserepes #4111. hozzászólásáraIsmeretség, kapcsolat, közelség, rugalmasság, raktárkészlet.
Nincs jó, hibamentes gép. Nem gépet nehéz venni, hanem azt üzemeltetni.
Válasz lac* #4096. hozzászólásáraMenyiért csinálnák ezt meg gépműhelyben rendes anyagból a vacak szürkeöntés helyett ? Nem kombájn de én valamikor trágyaszóróra csináltattam kritikus helyre csapágyházat. Körbe mentem a faluban kellett vagy 40 darab, a végén alig lett drágább a gyári szartól, és azóta is bírja mindenkinél.
Válasz határjáró #4095. hozzászólásáraHello Határjáró
megjött a tartalékba rendelt variátor csapágyház ,ami neked eltört,ez lenne az? És a furatoknál tört el? Pedig elég masszívnak néz ki. Lengyelből jött 51 euro postaköltséggel, árba jók a lengyelek.
New Holland traktor Range Command valtóval, ugye adott a 3 csoport(A,B,C) azon belül pedig a fokozatok. Leállítás után mindig B 1-ből indul, esetleg ezen lehet változtatni?
Válasz Sz_Pisti #4090. hozzászólásáraAkkor egyszerűbb egy átalakítót vennem hozzá és kész ???? nem olyan régen vettük a gépet, és ismerkedek vele. Jobban szeretem volna ha 540-es a kardán, de így akkor értelmetlennek tartom a tengely cserét
Válasz határjáró #4087. hozzászólásáraAkkor viszont valószínűbb a gyári hiba, mert a 900-at bárhogyan is ,de elkellene érnie felütközés nélkül.
El is engedem ezt a verziót.
Kiváncsi leszek az öntvényre az milyen, mit lehet azzal csinálni, hogyan lehetne megerősíteni.
4437 hozzászólás
Válasz KooL #4135. hozzászólásáraAmbra 15W40 Multigrade
De ha a JD 50 II plust is tennéd, szerintem rendben lenne a motor azzal az olajjal is.
Előző tulaj mit használt?
Válasz KooL #4135. hozzászólásáraAMBRA vagy AKCELA
Üdv.
T5. 95 traktor motorjába mehet JD plus 50II olaj?
Vagy a NH nak mi a sajátja?
Köszönöm..
T5.100 trakira keresek művelőkerék garnitúrát.Ki mit ajánl vagy használ?
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok felétek, információt szeretnék kérni NH t5 110 autocommand traktorról! Mi a véleményetek róla úgy összességében? Traktor vásárlás előtt állok de nagyon dilemmázok...
Válasz Petke82 #4131. hozzászólásáraSzia a fék sajnos bontásos le kell venni a féltengely tokokat és a féktárcsát nyomó lap tömítését,kell kicserélni ,nekünk ez volt vele,utána jó lett,nem nagy pénz ,inkább időben sok.
Sziasztok olyan probléma van egy New holland 8770-el hogy le levegősödik a fék rendszere ki légtelenítés után nem sokkal újra le levegősödik meg a hátsó függesztést valamikor csak úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet hogy jobbra alákell szedni koppra a kormányt egy kicsit vissza engedni és újra ütköztetni párszor és úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet mi lehet a hiba? Segítségeket köszönöm!
A probléma, hogy a rácsfűtés reléjével a rendszer szerint gond van, ezért elsőre ezt kicseréltük. Megnéztük szakadásra a kábeleket és a mega biztosítékokat, amik nem szakadtak, mégsem oldódott meg a probléma. A motor indítása utan a jeladó vezetékben a kábelkorbácsból, ami az izzító relét vezérelné elvileg 11volt körülre felmegy a feszültség izzítás nélkül, de a hibát mégis feldobja a motorvezrlő. Van-e ötlet, hogy merre keresgéljünk tovább? Esetleg egy elfáradt relé valahol, amiről nem tudunk.
NH T7.200 sidewinderes verzió.
Válasz Gergő, #4128. hozzászólásáraSzia.
Engine 3156 Grid Heater Relay -No Load
Elvileg izzítás. Ha jól értelmezem.
Sziasztok

Dobott már valakinek a traki 3156 -os hibakódot? És ha igen mi lett a megoldása?
Ha jól olvastam ez a "rács fűtés" reléjének a hibakódja lenne .
Válasz Róbert86 #4126. hozzászólásáraSzerintem nem mindegy mert azért a B1-et nem igazán használom semmire. Gondoltam be lehet állitani, hogy alapból B4 vagy 5ben induljon.
Válasz határjáró #4124. hozzászólásáraDe hát akkor nem mindegy hogy mibe van mikor begyujtod úgy is abbó indulsz amelyikből akarsz.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy gyakorlati tapasztalatok alapján mi a különbség a T5.110 AC és a T5.110 DC között?
Válasz Róbert86 #4123. hozzászólásáraMikor begyujtod mindig B1ben van. Az egy masik dolog, hogy álló helyben felzongorazod C1be.
Válasz határjáró #4120. hozzászólásáraNem indul B1-ben csak mikor begyujtod akkor abban van B1 és a 3 hátra.
Én mikor otthonról indulok begyujtás után elindulás előtt a joystick-on átváltom C1-be és indulok.
Szóval a traki álló helyzetből begyujtás után indulhat A1-től C1-ig. Hátrafelé pedig mind a 6 sebességből.
Válasz Sk Laci #4121. hozzászólásáraT7...
Három tartomány van A,B,C azon belül pedig 1-6ig.
C-ben azt hiszem 7ig van.
Válasz határjáró #4120. hozzászólásáraTe mostan milyen traktorról beszélsz? 6xxx vagy 7xxx?
Nekem 7xxx van 19/6 power shift sebváltóval.
Gyári kivitelben 7/1 volt a sebesség, ami beugrott motorindítás után. Mostan 7/3 "ez a 8xxx" traktoroknál van.
De ha szállitásnál megállok a kereszteződésben, akkor 19-ből automatikusan 12-be vált vissza.
Vannak még az automatikus beálitásu sebességváltások, amit a traktor tud váltani a beállitott sebességtartományban 5 fokozatot. Ezt nem használom, jobban tetszik, ha én valasztom meg az egyes fokozatokat a motor terhelése szerint.
Válasz Sk Laci #4119. hozzászólásáraIgen, gyárilag B 1-ben indul. Viszont azért néha jó lenne ha nem kellene végig zongorázni pl C 2-3ba.
Válasz határjáró #4095. hozzászólásáraIgen lehet, másik szoftvert belejátszani.
Az enyémbe az Agrotec a 7/3 indulási alapfokot játszotta bele javításkor, de kellemetlen, mert mindig le kell vinnem a sebességfokozatot 1 be hátrafelé, mert nagyot ugrik. Én legszivesebben 7/1 alapállásnál látnám értelmé - gyári beállítás.
7/1 = B/1
Válasz Sk Laci #4117. hozzászólásáraSk Laci, néz már majd rá a 4095 hozzászólásomra, lehet hozzá tudsz szólni.
Válasz ..,-:) #4116. hozzászólásáraTöbb, mint nekem,.........gratula
Válasz Sk Laci #4115. hozzászólására7
Válasz ..,-:) #4114. hozzászólásáraMennyi autód van? Több esetén nem csak a "templombajárót" kell kiemelni
Válasz Sk Laci #4113. hozzászólására4 éves autóban van 10ezer……kurvára elkényelmesedtem…….
Válasz ..,-:) #4112. hozzászólásáraVagy inkább " OOOO"-ra
Elkényelmesedel a jóléttől....
Válasz robert.cserepes #4111. hozzászólásáraIsmeretség, kapcsolat, közelség, rugalmasság, raktárkészlet.
Nincs jó, hibamentes gép. Nem gépet nehéz venni, hanem azt üzemeltetni.
Válasz ..,-:) #4110. hozzászólásáraMire váltottál?
Válasz robert.cserepes #4109. hozzászólásáraLassan 10 éve nincs NH-m.
Válasz ..,-:) #4108. hozzászólásáraIsmered ezeket a gépeket?
Válasz robert.cserepes #4107. hozzászólásáraTalajon úgy 250-270 lehet.
Sziasztok! New holland t8320 as traktor hány lóerős?
Válasz mtz1221 #4105. hozzászólásáraNemtudom, nem foglalkozom vele komolyabban,remélem nem fog kelleni.
Válasz lac* #4096. hozzászólásáraMenyiért csinálnák ezt meg gépműhelyben rendes anyagból a vacak szürkeöntés helyett ? Nem kombájn de én valamikor trágyaszóróra csináltattam kritikus helyre csapágyházat. Körbe mentem a faluban kellett vagy 40 darab, a végén alig lett drágább a gyári szartól, és azóta is bírja mindenkinél.
Válasz Nagy István_49339 #4101. hozzászólásáraagrodoctor
Válasz lala #4100. hozzászólásáranem, dobvariátor
Válasz Nagy István_49339 #4101. hozzászólásáraEngem is érdekelne?

nekem is van egy pár new hollandom nem raknád lel a lengyel oldalt ahonnan rendelsz bongésznék én is pár dolgot előre is köszönöm
Válasz lac* #4096. hozzászólásáraEz nem szelelő variátor csapágytartója?
Válasz lac* #4098. hozzászólásáraTedd el és sose keljen.
Válasz határjáró #4097. hozzászólásárapedig ez az a cikkszám
Válasz lac* #4096. hozzászólásáraSzerintem a miénk a furratnal nem igy nézet ki. De nem akarok hülyeséget beszélni.
Válasz határjáró #4095. hozzászólásáraHello Határjáró




megjött a tartalékba rendelt variátor csapágyház ,ami neked eltört,ez lenne az? És a furatoknál tört el? Pedig elég masszívnak néz ki. Lengyelből jött 51 euro postaköltséggel, árba jók a lengyelek.
Sziasztok
New Holland traktor Range Command valtóval, ugye adott a 3 csoport(A,B,C) azon belül pedig a fokozatok. Leállítás után mindig B 1-ből indul, esetleg ezen lehet változtatni?
Válasz Audi199911 #4093. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy lehetett váltani a kettő között de ha kell Utána kérdezek ha nm felejtem el .
Válasz Hús Futár #4091. hozzászólásáraEz egy jó kérdés, hogy benne van-e. Előző tulaj csak 1000-es kardánnal használta
Válasz Sz_Pisti #4090. hozzászólásáraAkkor egyszerűbb egy átalakítót vennem hozzá és kész ???? nem olyan régen vettük a gépet, és ismerkedek vele. Jobban szeretem volna ha 540-es a kardán, de így akkor értelmetlennek tartom a tengely cserét
Válasz Audi199911 #4089. hozzászólásáraKérdés benne van-e a fogaskerék . Bár állítólag a 170-esek nagy részében benne van .
Válasz Audi199911 #4089. hozzászólásáraAz csak a bordázatot változtatja meg, nem a fordulatot
Sziasztok
Érdeklődnék, hogy new holland 8670-es gépen csak a kardán csutkát kell kicserélni, hogy 540-es kardán legyen, vagy van még valami egyébb???
Válasz határjáró #4087. hozzászólásáraAkkor viszont valószínűbb a gyári hiba, mert a 900-at bárhogyan is ,de elkellene érnie felütközés nélkül.
El is engedem ezt a verziót.
Kiváncsi leszek az öntvényre az milyen, mit lehet azzal csinálni, hogyan lehetne megerősíteni.