Hirdetés
Fórum
- Ügyfélkapu-problémák új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Haszonbérleti szerződés új
- Napraforgó ára új
- Kukorica terményárak új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Fontos hír az ökológiai gazdálkodóknak
A jövő évtől induló támogatások fellendíthetik a hazai ökológiai gazdálkodást.
Hirdetés
54 hozzászólás
Válasz gyula.fulop1 #53. hozzászólásáraAz egy örökös darab. Pontosan nemvagyok képbe,de ez4hengeres?jobban a t6000-es szériát ismerem.6010;6020 ezek 4hengeresek.a hathengereseböl 10000+os ok csak mennek.....
(A ts-nek az utódja a t6000---ennek pedig a t6.szerintem ezek is örökös daabok.
Sziasztok!
Kacérkodok New Holland TS 110 - 6000 üzemórás. Van valakinek tapasztalata?
Válasz Balogh Ádám_8771 #51. hozzászólásáraElküldtem a számom ha kérdezni akarsz hívj
Válasz kolbász #49. hozzászólásáraszia tc 56rol szeretnélek kérdezni.
Válasz kolbász #49. hozzászólásáraNekem a valtra akkor csinálja ezt ha laza a terhelés nélküli irányvátó.bowden a féknél
Válasz kolbász #48. hozzászólására
Válasz kolbász #47. hozzászólásáraPróbálok videót feltenni
Sziasztok vett a cimborám egy TS és mikor beindul pár másodperc múlva kiírja hogy stop ,az olaj nyomást ki mérte van nyomás mi lehet a hiba .
a mai hirdetésben van egy newholland t6 120 uj traktor,az volna a kérdés,miért vannak rajta ezüstszinű kerekek,eddig a felnik fehérek szoktak lenni.(amit tudok:a zetoroknál eddig a felnik ezüst szinűek voltak,most pirosak már...itt is ez lehet?????
Válasz Fiat traktor #44. hozzászólásáraMost öszinte leszek az a H L fedél nem tudom hol van? Ahhoz hogy meg tudjam nézni nem e ottfolyik ahhoz is szét kell húzni a traktort? Ha szét van húzva, akkor érdemes lenne főtengely szimeringet cserélni? Most van a motorba 5ezer óra.
Üdv Az olaj ha nem motorolaj akkor a váltóból szivárog.A H L fedélen 5 cső van leginkább ezek tömítéseinél szokott az olaj folyni vagy a behajtó tengelynél.A javításhoz szét kell tolni a trakeszt.
Hali
Olyan kérdésem van hogy ts115-ös traktor alján, ott ahol a lendkerék van, alúl van egy furat, abba van egy sasszeg. Ott a sasszegnél szivárog valami olaj. Nem hinném hogy főtengely szimering lenne rossz, mert világos az olaj. A kuplungnál lehet valami kuplung munkahenger ami ereszthet? DE a fékolaj tartályból nem hiányzik olaj. Vagy nem is onnan kapja az olajat? Lehet hogy a nyelestengely szimering rossz? Lehet szét kéne húzni a traktort, most így télen lenne rá idő, de nagyon nem szeretném. Nem tudom mit kéne csinálnom, mert nem vészes ahogy csöpög, de azt meg nem akarom hogy tavasszal mikor kéne a gép akkor kelljen vele szórakoznom! Esetleg valami ötlet?? Talalálkoztatok valami hasonlóval?
Válasz #39. hozzászólásra
Annyiért már traktort adnak...
Válasz #40. hozzászólásra
szerintem nem, üsd be gugliba ts tm és látod a külömbséget
Tudja e valaki,hogy a TS felnik rámennek e a TM -re természtesen első és a hátsó is?
Válasz #37. hozzászólásra
Igen az Ikr-nél szerelték Nagyigmándon a központban. A motor hajtókar,gyűrü,porlasztók stb., mindennel együtt kb. 2.500.000 Ft-ban ált meg.
A váltó pedig olyan 3.000.000 Ft-ban ált meg, de ezeket mindet számlával tudok igazolni ha valakit kéri.
Válasz #36. hozzászólásra
A váltót azért kellett felújítani, mert a körmös kapcsoló ami az első hajtást kapcsolja meghibásodott, és amikor levette a szerelő, a váltóhoz fel lehetett látni és egy fogaskerékből egy darab le volt törve, ami valószínű a kapcsoló miatt történt és így úgy döntöttünk, hogy szedjék szét és akkor már újítsák is fel teljesen!
A motor pedig hajtókar csapágyas lett, de hogy mitől lett baja, azt senki nem tudja, mert mindig gyári olajjal ment 300üzemóránként cserével! Itt is minden olyan alkatrész ki lett cserélve ami még olyannak nézett ki!
A gép -15fokaban is 1-2hét állással is pöccre indul, nem füstöl, szépen vált, kívül belül nagyon rendben van, most is a garázsban van mert friss olaj, szűrők ment bele tegnap este! Piros rendszámos is, ami most fog megint friss műszakit kapni.
Válasz #35. hozzászólásra
Én is nézegettem,detúlzottnak tartom az árat.Mennyibe fájt a motor és váltó felújítása?Az Ikr csinálta?
Válasz #35. hozzászólásra
Miért kellett a motort meg a váltót felújítani?
Sziasztok!
Valakit nem érdekel egy első tulajos szép állapotban lévő New Holland TS115 Turbo? Bármi kérdés van vele kapcsolatban, szívesen válaszolok.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3375174/New_Holland_TS115_Turbo.html
Üdv. Van itt köztetek new holland szaki. Ts 115 váltó ügybe kérdezném mert vmi nem okéé vele...
Válasz #32. hozzászólásra
Ez jó! "meghökkentő árak" !
Alkatrésszel kapcsolatban keressék kollegáinkat bátran!
Tényleg megéri. New Holland és Case alkatrészek garantáltan meghökkentő áron.
www.mezonyek.hu
nhalkatresz@gmail.com
06303319467 Hegedűs Viktor
Válasz #29. hozzászólásra
egy ugyanilyen első gumival egész télen hirdetve volt egy ilyen traki darabokraszedve, fődarabonként vagy egyben, más volt a város.... ami nem jelenti azt h ez az....)
Válasz #29. hozzászólásra
jó az első gumija
nem ismeri valaki ezt a gépet?
Segítsetek?!? Egy haveromék vettek egy kb 10 éves nyuszit , le van égve... Nem találnak hozzá szerelőt aki válalná a helyre állítását. Nem tudom pontosan a tipusát de kb 120-130 lovas. Ha van valaki jó szerelő ismerősötök aki válalná jó lenne ha megadnátok a számát. Nem kellene tákolni meg ilyenek , költenének rá csak legyen aki csinálja , átnézze , meg szerezze ami kell hozzá.
1 gép hogy meddig birja felújitás nélkül sokk mindentöl függ,használt esetében: korra,hol dolgozzott.tsz?,nagy maszek vagy kicsi?.milyen munkát csinált csak szaladgált póttal fűkaszával vetögéppel stb,vagy netán nehéz talajmunkázott éjjel nappal?ezzek döntik el a gépet alapjában és persze a tulajdonos mentalitása sem mellékes.új gép esetében ezek nincsenek itt az egyedüli tulaj tudja meghatározni hogy nyagassa új masináját és ennek fügvévyében hogyan kopik el.
Válasz #24. hozzászólásra
más beruházások viszik a lóvét,DE viszatérünk a témára vkor...
hello.en tm 120 ast akartam venni de nem jott ossze helyette lindnert vettem.nekem teszenek az nh k az imimnek tm 155 van 2 eves nagyon dicseri h jo meg h keveset fogyaszt.csak nem vigyaz ra regi mtzbol szabadult bele az nh ba.megeszi a piszok a trakit kivul belul:) lattam szantani nagyon repeszt.
És te mit mondassz neki erre?
a 1 kérdést feltevöjének azt tudom mondani hogy feltétlenül vigyen el 1 ismeröst vagy havert aki ismeri a tipust különben a vásárlás bukta is lehett.én nem tudok segiteni mi a jd felle kanyarodtunk el.bár az ikr üzletkötönk évente feldobja a labdát-jöhet az új NH?))
Legyen fínyes gépe mindenkinek, de fizesse meg ha sza.rrá megy!
Válasz #20. hozzászólásra
hát igen!!
Akkor meg valamit-valamiért!!
Válasz #18. hozzászólásra
igen igen de hát a komfort és kényelem is kellene mindöknek!
Azok a régi piros mtz-k voltak a gépek nem a mai fínyes műanyagok!
Válasz #14. hozzászólásra
melyik jd tipusra gondolsz??
Válasz #14. hozzászólásra
ez széria függö!
Válasz #11. hozzászólásra
szerintemis igy van! hozzáteszem szerintem nincs az a nyugati ami annyit kinzást kibir mintegy békebeli mtz ebben a kategoriában de ha egy nyugatira odafigyelsz meghálálja
A john deere-t meg nemgyőzik tankolni
persze megsúgom --nem bevált a g széria amugy sem .. mellesleg
Válasz #10. hozzászólásra
nálunk volt aki a 100 lovas fergit ilyenre cserélte aztán most meg küszködik vele
Itt az igazság, ha van gazdája a gépnek mindegyik jó szinte!!!
NÉZÉTEK !! a megbizhatóságrol annyit hogy itt a KITE árnyékában nehéz jót mondani róla.itt 98-ban jött 2db g240-es a tsz-be.a jd pártiak úgy gondolták nézzük hát mit bir az új hús,mindjárt mélylazitóval faszoltaták ökett az agusztusi beton földeken úgy hogy a gummi is megforditották róla a hangjúk 5km-re behalatszott a tsz központba,mesélték.igy nem csoda hogy 5 éves korokra kúp-tányérosok lettek.kanadából jött volna a javito kit-5 missiért.nem lett felujitva hanem bevágták a kitéhez és hozták a új JD-ket.én azt mondom a NH. biztos megbizható gép.persze jó kezekbe való...
Válasz #5. hozzászólásra
2 milla körül már komplett gyári váltot lehet venni garanciával!
Válasz #5. hozzászólásra
Szerinted a Valtra jobb?
Válasz #3. hozzászólásra
Esetleg vásárlásnál mire kell odafigyelni?
Válasz #5. hozzászólásra
( ezt vártam, tudtam h. ez fog következni... :-))) )
Válasz #1. hozzászólásra
Inkább ne vegyél ilyet. Nem jó gép vagyis az ismerősőm csak küszködik vele. Gyenge a váltója. 2évente 1tengely a váltóban tönkremegy és 2milla a javítása. Meg vannak egyébb apróságok és azok se olcsó javításuak.Nagyon bánja, hogy megvette. Talán az idén már cseréli egy Valtrára.
"Olcsó húsnak híg a leve!"