Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Ügyintézés e-képpen Agroinform webinárium – így csatlakozhatsz!
Program és technikai információk a webináriumon való részvételhez. Kezdés: 9:00.
670 hozzászólás
Válasz #268. hozzászólásra

Válasz #268. hozzászólásra
Régi darab
Válasz #266. hozzászólásra
tegyél már fel képet,a régi perkinshez ugyanazok az imr alkatrészek,ugyanaz a minöség 1/4áron.ha nem messze van a szabadkai piac ott ezeket megtalálod
Kedves perkins fanok érdeklődnék hol lehet magyarországon elfogadhato áron alkatrészhez jutni.Nekem 4,236os hoz kellene egy ác-pumpa és 4 porlasztócsúcs a segitséget elöre is köszi
Válasz #264. hozzászólásra
Piros rendszám, friss műszaki, törzskönyv, felújított motor, új szivattyú új kormányorbit, új villamos rendszer, új fékrendszer, raklapvilla, nyitható körmös kanál, igény esetén tudok hozzá egy teli kanalat is. Gyorscserélős mindegyik adapter hozzá. hivatlosan 1T emel de azt észre se veszi. Mentelelése kicsit gyenge. De csak talajmunkánál lehet észrevenni, bála, gabona pakolásnál tökéletesen működik. Jah és terhelésalatti irányváltó is van rajta. 
Fel vagyok készülve rá.
Kis kramerért mit lehetne kérni?
Válasz #262. hozzászólásra





de nehogy ledöbbenj
KB
Válasz #261. hozzászólásra

Nem tudom ez a matbro mennyivel nagyobb tőlük de nekem így képről elég nagynak tűnik. Aztán lehet hogy csak érzéki csalódás.
Válasz #261. hozzászólásra
Meg állapotra is pont beleillene az én szedett-vedett gépparkomba.


Akkor az lehet tecccene!
Válasz #260. hozzászólásra
Az a Claas a 626ra hasonlít,méretileg
Válasz #259. hozzászólásra
Nekem valami kisebb ügyes kellene. bár azzal se vagyok tisztába hogy Szaszáé mekkora.
626os mani vagy 520-25 jcb lenne szimpatikus igazából.
Ez baxott nagy.
Válasz #258. hozzászólásra
ezt láttad?http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3426338/MATBRO-TS-280-Teleszkopos.html#
Válasz #257. hozzászólásra

Majd napközbe megcsörgetlek és beszélünk róla.
Válasz #256. hozzászólásra
Valószinű eladó lesz a gépezet, bár gondolkodtam rajta, hogy megmarad telephelyinek, illetve ha egyszerre sok autó van akkor két magtárból két gép duplán pakol...
megbeszéljük majd ha konkretizálódik a történet
Válasz #249. hozzászólásra

Üdv!
Réginek mi lesz a sorsa, eldőlt már?
Válasz #254. hozzászólásra
Akkor olyan közbetétre kellene szert tenni, ha a ruszki motor helyett Perkinst tennék bele. Kíváncsi vagyok, hogyan hozták össze a dolgokat. Robbantott ábrát lehet valahol találni ehhez?
Válasz #253. hozzászólásra

Minden passzol,még nem húztam szét de van egy közbetét a motor és a darázs derék közt,olyan másfél cm vastag,csak a motor perkins a többi orosz.
Válasz #241. hozzászólásra
Akkor neked a kuplung rész a darázsderék is más? Vagy a motornak a felfogatása más az 1004-es motornál?
Válasz #250. hozzászólásra

85lovas és 100lovast csináltak ,,egyébként az enyém az utolsó db ami legurult a szalagról.
Válasz #249. hozzászólásra
A következő is claas lesz.
Megvagyok elégedve vele
Válasz #248. hozzászólásra


en ugy tudom hogy ezeket ujfeherton csinaltak neked van meg egy masik fickonak a könyeken.csak csinaltak egyenes hidasba is egyebkent 80L-ok.delehet hogy nem jol tudom.
Válasz #248. hozzászólásra
Tibibátsi!
Réndzsöröd jól szúperál???
Lehet lesz ide mégegy, olyan mint a tied!
Válasz #246. hozzászólásra
hogy bármilyen sorozatban gyártott géphez hozzá igazítják ,,ahogy a megrendelő kívánja...
Szerintem meg annyira profik,
Válasz #246. hozzászólásra


Tibi banak igaza van, ezeket az mtz ket a 60-as evekben gyartottak,mivel a Perkis angol, szerinted ijenjoba votak a ruszkikkal,hagyadmar a hüjeseged.
Válasz #245. hozzászólásra
Miértisnelenne lehetséges? Perkins motorgyár! sokmilió motorteladott! lásd bulgártargonca,mf landini claas,manitu,laverda, meg többiek! Öntöde mitvariálna motorokblokjával?
Válasz #244. hozzászólásra

Értem,,csak nem gondoltam ,hogy ilyen lehetséges.
Válasz #243. hozzászólásra
pedig egyszerü! az mtz-45 ös talán az az alapgép! Anno valamikor perkins licenszü motorralkészült! Perkins alapmotornál van a blokk erre csavaruzodrá a lemezt amihez a kuplungharang csatlakozik! Eddig érted? hároméve vettükki kombájnból a 6.372-es motort valahogy nagyonhasonlitott a blokk kuplungfelőli kiképzése az mtz-hez! méregetni nemméregettem,mert nemtartottamfontosnak! Amugyis nálunk csak tipusazonos motortlehet beépiteni! Hiába vennékmeg 80 lovas parcellakombájnból bontott perkinsmotort mtz-be max ha telependolgozol esetleg tanyád 100 heki és nemkell müszaki!
Válasz #242. hozzászólásra

Írd le másképp mert Én valahogy nem értem amit ide írtál,,
Válasz #234. hozzászólásra
Mtz és perkins? Mibenne a közös? nézzmeg egy lemezt ami az mtz blokkravancsavarozva! utánajön a kuplungharang! Ám az ős mtz az perkinsmotoros! Amobilosok egy egyszerü dologgalnyeretek! Ezzel! Ami a magyar baromság,az hogy beépitésnél nem tipusazonos most a perkins motor az mtz be!
Válasz #228. hozzászólásra

1004-es ez van az enyémben ez 100ló turbós .és előtte nem tudom a számát de turbó nélküli és 85ló.
Válasz #239. hozzászólásra

hali
olyan kérdésem lenne hogy a mai traktorok közűl melyik márkának van a legmegbizhatóbb és leghosszabb élettartamú motorja ha egyeltalán de hellyel közel meg lehet mondani?
egy top3-at összelehetne állitani.
Válasz #237. hozzászólásra
Nem perkinsnél de más tipusnál már láttam ilyet párszor. Igaz nem ilyen tüneteket produkált. Inkább csak zajosak voltak.
Válasz #232. hozzászólásra
Vissza lett téve, szelephézagok beállítva, az az érdekes hogy nem volt feltágulva egy csavar sem, így nem igazán érthető mitől ugrott ki alóla. de most jó, csak a sok gázolajat kell még kiégetni a rendszerből
http://www.hegyalja99.hu/content/perkins-motorjavitas
Válasz #234. hozzászólásra
Én úgy tudom, hogy a mociba volt különbség és a fülkébe a többi minden ugyanaz. De ezt is hátha leírná, mert neki talán van MTZ-je is.
Válasz #233. hozzászólásra

Nem hiszem hogy az olyan könnyen beépíthető lenne... Egyformák a kuplungharangjai az amobilnak és az mtznek?
Válasz #229. hozzászólásra

Hátha figyel és meg tudja mondani. Jó lenne szerezni valami motort, ha véletlen megáll a technika...
Válasz #230. hozzászólásra

Nem találtam volna ki. Csak valahogy az a adagolós vonal sántított nekem az elejétől fogva. Ezért érdeklődtem. De akkor jó volt a megérzésem ezek szerint.
Válasz #228. hozzászólásra
Annak a gyártását nem kellett volna abbahagyni ,sajnos már rég láttam élőben ilyen zöld csodát ,de elfogadnék egyet.
Válasz #227. hozzászólásra
Sosem találnád ki mi volt:)
Szelepfedél le, és 3. henger szívó szelep himbája alól ki volt ugorva az ami emeli a bütykös tengelyről
Válasz #228. hozzászólásra
Kérdezd Diesel Tibit neki van egy.
Sziasztok
Azt lehet tudni, hogy még anno az Amobilba amit Újfehértón gyártottak milyen Perkins motort raktak az MTZ motor helyére?
Válasz #199. hozzászólásra
Megvan már a hiba?
Van hírek a maniról?
Válasz #225. hozzászólásra
Nagyon él még a mai napig.Ahogy kinéz nem hódol besenkinek.
Perkins töténelemennyit az MF saját motorjárol



Válasz #223. hozzászólásra

Akkor nekem nem esik útba kecskemétről .
Válasz #222. hozzászólásra
szerbia,ada
Válasz #219. hozzászólásra
Géza bácsi merre található , h tudható legyen a távolság ?
Válasz #218. hozzászólásra

206 os hozzászólás.