Valaki tud e valamit a farmtech pótkocsikról, konkrétan a az össz 18 tonnás érdekelne. Elég komolynak tűnik első ránézésre, de használat során mi a tapasztalat?
A mienk ugy járt..A rendszer váltást és az azt követö idöket ot töltöte nagyrészt.. mert hol nem volt mivel huzni vagy mikor lett volna akor a gépészek nem szereték de csak ugy elvböl..A fickó el se hidte hogy enyi idö alatt elkelt!!
Optimista ember.. Vagy már mindenkit körbejárt és most nálatok kötöt ki mert senki nem válalta már!!Faterom azt szokta mondani az ijeneknek hogy jövö augusztusba maga lesz az elsö!!
Válasz #74. hozzászólásra
Egyenlőre a saját 20 heki híján fel van,annak majd fagy kell,mert az öntözés+csapadék jó nagy lekvárt eredményezett(ott készültek a fotók),bér lenne még.Meg tegnap jelentkezett még megrendelő búzát akar vettetni.
Válasz #67. hozzászólásra
Minden gabonás autó ilyen,kintről hoznak cserefelépítményes,vagy konténer szállító alvázat,és mo-n csináltatnak rá ilyen billenős felépítményt.Egy ismerősömnek 5 ilyen szerelvénye van.
Felénk most nagy divat az ijesmi pót!Ami szerintem németben valami konténeres vagy bódás pot volt és ithol kapot egy jó kis felépitményt és had menjen!!Ez a profil lemezes oldal is ere utal..Nálunk a faluba is hoztak ijet!Volt ameik rekeszes sört szálitot még a felépitményre rá is volt fujva a sörnek a márkája..Igy legalább az vigasztaljon hogy nem volt ott tulterhelve.. Na majd akor it!!!
Új, és Abda. Eddig MTZ 82-vel húztam, mert csak az volt(búzával rakva kb.120q) hát dülledtek a szemei, de elmenbírta. Tarlón se volt gond, bár oda csak fél kocsival mertem bejárni, de mindez nem a kocsi miatt volt. Szerintem nagyon rendben van.
Ilyet húzok öt éve. Annyi különbség(?), hogy ez alá 10 tonnás tengelyeket raktak, így bátrabban lehet "megszakítani" magasítókkal a mezőn is. A fékek kicsit lehetnének erősebbek, amúgy masszív, jó kis pótkocsi.
490 hozzászólás
Válasz #89. hozzászólásra
jók! A német is ezt veszi!
Valaki tud e valamit a farmtech pótkocsikról, konkrétan a az össz 18 tonnás érdekelne. Elég komolynak tűnik első ránézésre, de használat során mi a tapasztalat?
Válasz #86. hozzászólásra
nekem is van kétkörös kaminpótom. az egyik légrugó lyukas még sincs gond vele. szeretem, hogyha fékezek, akkor lassulok is rendesen
Válasz #86. hozzászólásra
mi szoktunk kamionokra aratni,a gépesek az úton,a pótot behúzzuk,nemszokott gond lenni a luft mennyiségével!
Válasz #70. hozzászólásra
Jok ezek a pótkocsik,csak a legtöbb légrugós,kamion után az igazi,jó kompresszor kell hozzá
Válasz #82. hozzászólásra
Igen! Vagy küldd el emilben!
gylala@freemail.hu
Válasz #80. hozzászólásra
Szoktunk nekik dolgozni,fizetnek rendesen,akkó meg mé ne!Majd a fagyon,mert nemhiszem,h szárad annnyit.
Válasz #81. hozzászólásra

elhiszem !!
Válasz #75. hozzászólásra

szia lajos van egy tel számom amit tegnap beszéltünk de nem akarom ide be írni fel hívhatlak?
Válasz #79. hozzászólásra
A mienk ugy járt..A rendszer váltást és az azt követö idöket ot töltöte nagyrészt.. mert hol nem volt mivel huzni vagy mikor lett volna akor a gépészek nem szereték de csak ugy elvböl..A fickó el se hidte hogy enyi idö alatt elkelt!!
Válasz #77. hozzászólásra
Optimista ember.. Vagy már mindenkit körbejárt és most nálatok kötöt ki mert senki nem válalta már!!Faterom azt szokta mondani az ijeneknek hogy jövö augusztusba maga lesz az elsö!!
Válasz #76. hozzászólásra







az a jó !! MINÉLL NAGYOBB LEGYEN A GURDING de a vas faca legyen
Válasz #76. hozzászólásra
Az nem az én asztalom.
Válasz #74. hozzászólásra
Egyenlőre a saját 20 heki híján fel van,annak majd fagy kell,mert az öntözés+csapadék jó nagy lekvárt eredményezett(ott készültek a fotók),bér lenne még.Meg tegnap jelentkezett még megrendelő búzát akar vettetni.
Válasz #75. hozzászólásra
Az jóó !Pénzt is vigyél magadal!!Mi a miénket kb öt perc alatt megvetük.. két méter bozótbol..
Válasz #73. hozzászólásra
Holnap mennem kell Szegáná-ékhoz szemrevételezni.
Válasz #73. hozzászólásra
Tényleg mi a helyzet..Ma jó idö volt nagyon tudtatok volna haladni rendesen..
Válasz #71. hozzászólásra



mire jutott a fönök eke ügyben
Válasz #71. hozzászólásra


CSÁKÓ
Válasz #70. hozzászólásra
Sztem árában van!De nézz,vagy gondolom néztél már expresszen ilyeneket.A neves pótok drágábbak(smitz,kassbroher,svarchmüler,krone)
Válasz #68. hozzászólásra
Szeva !
és az jó? (nem nagyon értek hozzájuk )
Válasz #67. hozzászólásra
Minden gabonás autó ilyen,kintről hoznak cserefelépítményes,vagy konténer szállító alvázat,és mo-n csináltatnak rá ilyen billenős felépítményt.Egy ismerősömnek 5 ilyen szerelvénye van.
Válasz #62. hozzászólásra
Szevasztok.Sztem rába.
Válasz #64. hozzászólásra
Felénk most nagy divat az ijesmi pót!Ami szerintem németben valami konténeres vagy bódás pot volt és ithol kapot egy jó kis felépitményt és had menjen!!Ez a profil lemezes oldal is ere utal..Nálunk a faluba is hoztak ijet!Volt ameik rekeszes sört szálitot még a felépitményre rá is volt fujva a sörnek a márkája..Igy legalább az vigasztaljon hogy nem volt ott tulterhelve.. Na majd akor it!!!
Válasz #65. hozzászólásra
nem hívtam még fel, de holnap rákérdezek
Válasz #64. hozzászólásra
miért kérded !!?? nem beszéltél vele??
szerintem valami német, vagy nyugati tipus
Válasz #63. hozzászólásra
De milyen gyártmány lehet?
Válasz #62. hozzászólásra
Nemtudni,de jónak néz ki.
tudja valaki , hogy EZ itt milyen pótkocsi?
vélemény?
Válasz #56. hozzászólásra
no problém nekem. ezt hallottam már több helyről, ennyi.
Válasz #59. hozzászólásra
Ez így kicsit félreérthető: a pót smián bírja a terhet, a 82-es kínlódott a nagy súllyal.
Válasz #58. hozzászólásra
Új, és Abda. Eddig MTZ 82-vel húztam, mert csak az volt(búzával rakva kb.120q) hát dülledtek a szemei, de elmenbírta. Tarlón se volt gond, bár oda csak fél kocsival mertem bejárni, de mindez nem a kocsi miatt volt. Szerintem nagyon rendben van.
Válasz #57. hozzászólásra
és te akor hol veted? Új volt? Jól húzható tarlón?
Válasz #37. hozzászólásra
Ilyet húzok öt éve. Annyi különbség(?), hogy ez alá 10 tonnás tengelyeket raktak, így bátrabban lehet "megszakítani" magasítókkal a mezőn is. A fékek kicsit lehetnének erősebbek, amúgy masszív, jó kis pótkocsi.
Válasz #54. hozzászólásra
mi bajod velük!! Eddig még nem volt csalódás miattuk!
Válasz #54. hozzászólásra
Agriferr !
Tényleg ferr ?
Válasz #53. hozzászólásra
aaaaaaaaaaa azt ismerem !
Ariferr 21 ?
korrektek, mert a céget nem nagyon jó szinekben reklámozzák egy két kereskedő
Válasz #51. hozzászólásra
Nem!
Kákonyi Attila!
Válasz #50. hozzászólásra
én nem olyan vagyok mind te!! Nem is tudom ki a sunyi pont te beszélsz!!!!
Tán a Gál Úrtól Van a pót ?
(mondjuk az brantnert árúl)
Válasz #29. hozzászólásra
Már csak az a kérdés hol kérdezte??????
Merthogy nem itt az 100. :-))))))))))
1 kis sunnyogós dicsekvés mi? :-))))))))))))
Válasz #48. hozzászólásra
Szia!
Ki az az Ő? Titok, hogy melyik cég?
Válasz #47. hozzászólásra
ő sem ft alapu csak kevesebb euróért árúlta és ez most nagy szempont!!!
Válasz #46. hozzászólásra
mindenki eurófüggő szirintem
ja, lehet h fliegl-től csak euroba lehet megvenni
ki az a jófej magyar cég, aki ft-ba árujja?
Válasz #45. hozzászólásra
igen ők átszámítva mivel Euró függő drágábbak 2,7 és nem volt ilyen felszereltséggel minden opcióba volt!!
Válasz #44. hozzászólásra
fliegl-abdánál van olcsóbb?
Válasz #41. hozzászólásra
barátom azok nagyon drágák és kissebb felszereltséggel akarták adni mint ahol vettük!!!
Válasz #41. hozzászólásra
nem talált
http://www.fliegl-agrartechnik.de/content/index.cfm/fuseaction/66,dsp,2,0,79,0,0,0,0,1258/page/0
Válasz #39. hozzászólásra
fliegl, agroker, és a KITE!