Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak647 FtEUR393.39 FtUSD367.51 FtCHF401.77 FtGBP459.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Új RS használó vagyok! Rs 09 1961 es léghütéses. Ha lenne valakinek gépkönyve vagy javitásal kapcsolatos leirás vagy bárminemü szakirodalom. Kérem irjon vagy telefonáljon t 06 20 489 3440 imrebiro @ citromail.hu .üdvözlettel Imre!
Szia. Elküldenéd nekem is a javítási kézikönyvet.
Nemrég vásároltam az rs-t és van mit csinálni rajta.
matizbacsi@gmail.com
Előre is köszönöm
Üdv.; Imre
2. A hidraulika szivattyú be tudja nyomni az olajat a sebváltóházaba. Kétoldalt a lehajtásnál a fékkarokon pedig szépen folyik a traktor alá a földre. Én is így jártam, erről vettem észre, hogy magas az olajszint a sebváltóban. Még nem nyúltam hozzá idő hiányában de a téli program ez lesz. Ha valaki javított már ilyet kérem írja le a menetét és hogy mit kell cserélni, "O" gyűrűt vagy szimeringet?
1. RS09 4 hengereshez keresek sebváltó kulissza lemezt, vagy egy rajzot róla, mert ki tudom vágatni lemezből.
Van esetleg valakinek?
2. A hidraulika enged néhol, de szerintem túl sok olajat "fogyaszt". A kérdés az, hogy át tudja nyomni a sebváltóházba?
Köszönöm a válaszokat és ha valakinek még kell javítási kézikönyv, bátran jelezze -emailben elküldöm.
A hárompont felfüggesztés terpesztése érdekelne. A csapok szerint II. kategóriás (25,5, 28,7 mm), de a 870 mm térközt túl nagynak érzem. Van valakinek "gyári'" eszköze (vonólap, stb.) amin meg lehetne mérni?
Érdeklödnék hogy van egy 2 hengeresRs-em és nagyon füstöl,hogy mi lehet ennek az oka.Talán kopott a motor,adagoló hiba.Ésa motort lehet furattni vagy hüvelyt kell cseréli?És hol foglalkoznak ilyennel?Bocsi a tudatlanságért de nem rég vettem.
ez kellenne es traktorhoz. kérlek aki tud segiteni írjon,vagy ismerősöm hivja 06309009686 nagyon fontos lenne,már egy webcím vagy Telefonszám is nagy segítség ha vhol tudtok alkatrész.köszönjük szépen
Válasz medikus #1940. hozzászólására leírom persze mi kell,tudsz segíteni esetleg? Köszönöm szépen ha van vmi tipped vagy ismerőseid körében valaki aki tudna segíteni.Megköszönnénk.
Szia!
Nagyon sok hírdetést találhatsz az internet segítségével. Az oldalak leírása érdekeket sérthet de használd a jó magyar szinonima-készletet. Ezek a bűvös RS-09 után: eladó; olcsó, apró; alkatrész; használt stb. Sok sikert kívánok! :)
Válasz csalabek #1937. hozzászólására. Hello.segítséget szeretnék kérni tőled vagy valaki ha tud segíteni megköszönnénk.Rs 08 bontott traktor alkatrész kellene nekem,de nehezen találok,hol lehet bontott alkatrészek rs08-hoz kapni vagy vkinek van esetleg? Légyszi segítsetek,van egy multicar motorom 4 hengeres. Illetve egy 2 hengeres motor.alkatrész bontott kellenne.bővebben telefonon elmondom vagy ide írjátok vmi elérhetőséget hogy hol találok ilyesmit. Egyik ismerősömnek kell. Tel száma:06209009686 email cimet is irom mindjárt.vagy ide irjatok.köszönöm szépen ha tud vki segíteni.
NAGY szomorúság ülte meg szívemet! Mi közben a kedves fórumtag nívópálcával kapcsolatos kérdésére kerestem a választ, a frissen főtengelycsapágyazott motor forgattyúsházába tekintettem. A látvány egy szakbarbár keze nyomát mutatja. Valamit nekivert az a bárány, de mit?
A második fotón két nívópálcát láthattok, centivel. Az ellensúly, jó egy centivel a felső szint felett forog el.
Köszönet a segítőknek, az ötletadóknak! Megadta magát és szétjött mindkét oldal. Azért kell változtatni rajt, mert le volt hegesztve az egyik oldal. Mivel ez örök, meg egy napja fix lehetett szépen elkopott a persely is. Mert azt is szeretném kicserélni, szükséges volt szétvágni . . . stb. kicserélni az irányító kart is. A cserealkatrészen az ék bemarása máshol lehet, így vált szükségszerűvé az után állítás.
A következő bemarás úgy 40-50 milliméterrel feljebb van, ha túl sok lenne bele lehet reszelni a rögzítőcsavar helyét, nem nagy dolog elég puha anyag. Ha az előttem szólók ötletei nem válnának be meg lehet melegíteni a hüvelyrészt pl gázforrasztó lámpa, gázperzselő, vagy ha van akkor lánghegesztő. Nem kell felizzítani csak olyan 3-400 fokra melegíteni akkor kitágul egy kicsit és két összekontrázott anyával meg lehet forgatni, ha megfordul akkor már szét is fog csúszni. Bár elég hosszan kell melegíteni mert a belső rész van vagy 400 mm.
Az ellapított rész alja az alsó nívószint a teteje pedig a felső. Ha egyenes a karter akkor és van rajta cenrifugálszűrő akkor kb 4 liter, ha domború a karter akkor 4,5 liter. A centrifugálszűrő nélkül olyan 2 dl-el kevesebb. Én általában 3,5 vagy 4 liternél megállok és olyan 1 decinként öntöm utána amíg a lapított rész 2/3-ig ér. (Bár a felesleget úgyis kiveri magából.)
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy rs 09 est 2 hengeres motorral. Olyan kérdésem lenne,hogy a motor nivópálcán nem látom a min.illetve a maximális.jelzést. Azaz a niva alsó részén van egy ellapított rész, de nemtudom mennyi olaj kell bele.tudnátok valami okosat mondani?
Előre is köszönöm. Imre
amikor az enyémet csináltam nekem is össze volt rohadva. Fújd be csavarlazítóval és kocogtasd végig. Utána tekerj egy anyát a menetre. Támaszd fel a külső rész peremét valamin és üsd le az anyát, vagy nyomd szét őket gömbfejleszedővel, ha odafér.
Csak saját esetemet tudom elmondani.Motor felújításnál, zárlatos volt az egyik izzítógyertya majd a nagy kapkodásban összekevertem a nyomócsövekét , szelephézag álitásnál a gyújtás sorrendre kell figyelni. És hogy minden tökéletes legyen 6-szor besült az egyik porlasztónál a csúcs , mai napig nem tudom mitöl. Remélem az én hibáimból kitudsz szűrni valami hasznosat.
kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni.
Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólására
csak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!
Válasz kisfröcs #1914. hozzászólására
Én nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!
3419 hozzászólás
Válasz matizbacsi #1964. hozzászólására
Szia!
Neked is küldtem.
Imre
Válasz imrebiro #1965. hozzászólására
Szia!
elküldtem.
Imre
Válasz bekker #1966. hozzászólására
Szia!
Érdekelne. Merre található és mi az irányár?
Imre
Esetleg ha valakit érdekel homlokrakodó RS 09-re, tudok egy eladót.
Új RS használó vagyok! Rs 09 1961 es léghütéses. Ha lenne valakinek gépkönyve vagy javitásal kapcsolatos leirás vagy bárminemü szakirodalom. Kérem irjon vagy telefonáljon t 06 20 489 3440 imrebiro @ citromail.hu .üdvözlettel Imre!
Válasz imre.bondor #1962. hozzászólására
Szia. Elküldenéd nekem is a javítási kézikönyvet.
Nemrég vásároltam az rs-t és van mit csinálni rajta.
matizbacsi@gmail.com
Előre is köszönöm
Üdv.; Imre
Válasz imre.bondor #1962. hozzászólására
Szia!
2. A hidraulika szivattyú be tudja nyomni az olajat a sebváltóházaba. Kétoldalt a lehajtásnál a fékkarokon pedig szépen folyik a traktor alá a földre. Én is így jártam, erről vettem észre, hogy magas az olajszint a sebváltóban. Még nem nyúltam hozzá idő hiányában de a téli program ez lesz. Ha valaki javított már ilyet kérem írja le a menetét és hogy mit kell cserélni, "O" gyűrűt vagy szimeringet?
Üdv: Zoli
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség.
1. RS09 4 hengereshez keresek sebváltó kulissza lemezt, vagy egy rajzot róla, mert ki tudom vágatni lemezből.
Van esetleg valakinek?
2. A hidraulika enged néhol, de szerintem túl sok olajat "fogyaszt". A kérdés az, hogy át tudja nyomni a sebváltóházba?
Köszönöm a válaszokat és ha valakinek még kell javítási kézikönyv, bátran jelezze -emailben elküldöm.
Imre
Válasz GSA #1953. hozzászólására
Megmértem M18x1,5 jól emlékeztem.
Az AXIÁL-nál lehet kapni.
Válasz Relsaca #1954. hozzászólására
Köszönöm! Indítom a keresést. Már csak a hárompont alsó szélessége a kérdéses....
Válasz Valentin #1956. hozzászólására
Én a Csepel izzítót le esztergáltattam, vékonyítottam hosszítottam és tökéletes.
Válasz medikus #1957. hozzászólására
4hengeres rs 09!
Válasz Valentin #1956. hozzászólására
Melyikre gondolsz?2 vagy 4 hengeres!
Helló rs 09 gt124be mondták hogy valamelyik autó izzotó gyertyája passzol,igaz ez és ha igen melyiké jó bele?
Válasz csalabek #1952. hozzászólására
Holnap megkérdezem , de szerintem van. Ha tudok szerezni írok és megmondom mi az ára. Ha írnál egy telefonszámot, gyorsabb volna a kommunikáció.
Válasz GSA #1953. hozzászólására
Teherautó alkatrészboltokban ha jól emlékszem
M18X1,5-es de holnap megmérem.
Kerék anyát szerintetek hol lehet szerezni?
Válasz kisfröcs #1949. hozzászólására
Üdv! Van ott eladó olajlehúzó gyűrű is?
Sziasztok! Olajlehúzó gyűrűt szeretnék vásárolni. Egy darabra volna szükségem, ami egy átmérő 90-mm-es hüvelyben dolgozik.
A hárompont felfüggesztés terpesztése érdekelne. A csapok szerint II. kategóriás (25,5, 28,7 mm), de a 870 mm térközt túl nagynak érzem. Van valakinek "gyári'" eszköze (vonólap, stb.) amin meg lehetne mérni?
Válasz kisromoda #1947. hozzászólására
Ha a motort felkel újítani írjál, én tudok egy igazán olcsó helyet. Köszörülés új dugattyú , csapszeg, többihez képest féláron
Válasz kisromoda #1947. hozzászólására
Az előző telefon számon!
Érdeklödnék hogy van egy 2 hengeresRs-em és nagyon füstöl,hogy mi lehet ennek az oka.Talán kopott a motor,adagoló hiba.Ésa motort lehet furattni vagy hüvelyt kell cseréli?És hol foglalkoznak ilyennel?Bocsi a tudatlanságért de nem rég vettem.
Válasz medikus #1945. hozzászólására. nagyon szépen köszönöm
Válasz niki989 #1944. hozzászólására
Akkor ezt hívja.Ő javít! 70 2244720
Válasz medikus #1940. hozzászólására Főtengely szimering meg főtengely bronzbetèt hajtókar bronzbetèt
ez kellenne es traktorhoz. kérlek aki tud segiteni írjon,vagy ismerősöm hivja 06309009686 nagyon fontos lenne,már egy webcím vagy Telefonszám is nagy segítség ha vhol tudtok alkatrész.köszönjük szépen
Válasz medikus #1940. hozzászólására leírom persze mi kell,tudsz segíteni esetleg? Köszönöm szépen ha van vmi tipped vagy ismerőseid körében valaki aki tudna segíteni.Megköszönnénk.
Köszönöm szépen a válaszokat
Válasz niki989 #1938. hozzászólására
Szia!
Nagyon sok hírdetést találhatsz az internet segítségével. Az oldalak leírása érdekeket sérthet de használd a jó magyar szinonima-készletet. Ezek a bűvös RS-09 után: eladó; olcsó, apró; alkatrész; használt stb. Sok sikert kívánok! :)
Válasz niki989 #1938. hozzászólására
Mi volna,ha leírnád mi kell?
Telefonszám elírtam. 06309009686.igy a helyes.
Válasz csalabek #1937. hozzászólására. Hello.segítséget szeretnék kérni tőled vagy valaki ha tud segíteni megköszönnénk.Rs 08 bontott traktor alkatrész kellene nekem,de nehezen találok,hol lehet bontott alkatrészek rs08-hoz kapni vagy vkinek van esetleg? Légyszi segítsetek,van egy multicar motorom 4 hengeres. Illetve egy 2 hengeres motor.alkatrész bontott kellenne.bővebben telefonon elmondom vagy ide írjátok vmi elérhetőséget hogy hol találok ilyesmit. Egyik ismerősömnek kell. Tel száma:06209009686 email cimet is irom mindjárt.vagy ide irjatok.köszönöm szépen ha tud vki segíteni.
NAGY szomorúság ülte meg szívemet! Mi közben a kedves fórumtag nívópálcával kapcsolatos kérdésére kerestem a választ, a frissen főtengelycsapágyazott motor forgattyúsházába tekintettem. A látvány egy szakbarbár keze nyomát mutatja. Valamit nekivert az a bárány, de mit?
A második fotón két nívópálcát láthattok, centivel. Az ellensúly, jó egy centivel a felső szint felett forog el.
Köszönet a segítőknek, az ötletadóknak! Megadta magát és szétjött mindkét oldal. Azért kell változtatni rajt, mert le volt hegesztve az egyik oldal. Mivel ez örök, meg egy napja fix lehetett szépen elkopott a persely is. Mert azt is szeretném kicserélni, szükséges volt szétvágni . . . stb. kicserélni az irányító kart is. A cserealkatrészen az ék bemarása máshol lehet, így vált szükségszerűvé az után állítás.
Válasz Relsaca #1933. hozzászólására
Köszi a segítséget. Ez volt a sejtésem ,de jóval több olaj van benne.így vettem.hát veri is kifelé az olajat rendesen. Köszi mégegyszer.
Válasz csalabek #1927. hozzászólására
A következő bemarás úgy 40-50 milliméterrel feljebb van, ha túl sok lenne bele lehet reszelni a rögzítőcsavar helyét, nem nagy dolog elég puha anyag. Ha az előttem szólók ötletei nem válnának be meg lehet melegíteni a hüvelyrészt pl gázforrasztó lámpa, gázperzselő, vagy ha van akkor lánghegesztő. Nem kell felizzítani csak olyan 3-400 fokra melegíteni akkor kitágul egy kicsit és két összekontrázott anyával meg lehet forgatni, ha megfordul akkor már szét is fog csúszni. Bár elég hosszan kell melegíteni mert a belső rész van vagy 400 mm.
Válasz matizbacsi #1932. hozzászólására
Az ellapított rész alja az alsó nívószint a teteje pedig a felső. Ha egyenes a karter akkor és van rajta cenrifugálszűrő akkor kb 4 liter, ha domború a karter akkor 4,5 liter. A centrifugálszűrő nélkül olyan 2 dl-el kevesebb. Én általában 3,5 vagy 4 liternél megállok és olyan 1 decinként öntöm utána amíg a lapított rész 2/3-ig ér. (Bár a felesleget úgyis kiveri magából.)
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy rs 09 est 2 hengeres motorral. Olyan kérdésem lenne,hogy a motor nivópálcán nem látom a min.illetve a maximális.jelzést. Azaz a niva alsó részén van egy ellapított rész, de nemtudom mennyi olaj kell bele.tudnátok valami okosat mondani?
Előre is köszönöm. Imre
Válasz csalabek #1927. hozzászólására
Azért van bemarva,mert azt ott kell rögzíteni!Állítani a csavarorsón kell!Az nem adja a méretet?Hogy-hogy?
Válasz csalabek #1927. hozzászólására
SZia,
amikor az enyémet csináltam nekem is össze volt rohadva. Fújd be csavarlazítóval és kocogtasd végig. Utána tekerj egy anyát a menetre. Támaszd fel a külső rész peremét valamin és üsd le az anyát, vagy nyomd szét őket gömbfejleszedővel, ha odafér.
Üdv
Válasz kralik76 #1928. hozzászólására
Csak saját esetemet tudom elmondani.Motor felújításnál, zárlatos volt az egyik izzítógyertya majd a nagy kapkodásban összekevertem a nyomócsövekét , szelephézag álitásnál a gyújtás sorrendre kell figyelni. És hogy minden tökéletes legyen 6-szor besült az egyik porlasztónál a csúcs , mai napig nem tudom mitöl. Remélem az én hibáimból kitudsz szűrni valami hasznosat.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne izzító gyertyák újak , mindkét adagoló nyom,gázolajat beporlasztja,és valami oknál fogva nem indul be.( RS-09 -es)
Ha valakinek valami ötlete volna szívesen fogadnám . Köszönöm. Gábor
kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni.
Válasz kisfröcs #1925. hozzászólására
így okosodunk mindannyian!
Válasz csalabek #1921. hozzászólására
Igazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .
Válasz gardonyerdokft #1923. hozzászólására
Mi és hogyan?
Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és persze a segítségeket. Megoldódott.
Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólására
csak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!
Válasz kisfröcs #1914. hozzászólására
Én nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!
Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólására
Olvasd a márc.10-i. hozzászólásom.