Válasz #1064. hozzászólásra Ugyan azt mint minden trakinál kartergáz, mennyire egyenletesen jár alapjáraton, megy e minden henger alapjáraton, egy új gumi kb 180 papír, a dereka mennyire van ki, ezt úgy tudod hogy kikapcsolt első hajtással elindulsz és máris látszik hogy bicsaklik e a dereka,sétál e a hátulja menet közben,ha hdróváltós nem e csúszik valamelyik fokozat ezt csak terhelés alatt lehet észrevenni,ha meleg motort is tekertetni kell hogy beinduljon akkor adagoló gebaszt, hárompont állapota, a függesztő orsón sűrű menet van nincs e megszakadva, ha át van alakítva elektromos indításúra az egy jó pont mert sokan azért adják el mert megunják a kismotort indítgatni,hirtelen ennyi jutott az eszembe.
A gumik kopását repedezettségét a hütő belseje nem e olajos kormos. nagyobb gáznál nem e füstöl a hütő féderrugók állapota a sebváltó olajnyomás legalább8-9 bar, motorolajnyomás melegen, motorolaj nem e szűrke ,előtted inditsák be hidegen, járó motornál álló helyzetbenbirod e kormányozni.na meg milyen a motor hangja?de szerintem vigyél magaddal valakit aki foglalkozott már ilyen géppel és ért hozzá!!
Látható mechanikai hibákon kivül max azt ttudod megnézni hogy nem e fuj bele a hűtőbe.hidraulika kormány sebváltó problémák igazán üzemmeleg gépnél terhelve állapithatók meg egyértelmüen .A motorolajfogyasztás-adagoló problémák szintén munka közben állapithatók meg egyértelmüen, az én véleményem szerint.SZerintem minden használtgép vásárlás zsákbamacska az árhoz hozzá kell kalkulálni a későbbi javitásokat mej egy nagyon ramaty állapotban lévő T150 nél akár300-400-ezer is lehet és akkor még nem is beszéltünk a gumikról
Válasz #1056. hozzászólásra szántás kb 25 30-tol 40 ig tárcsázás kb 8-10 lityi 5m -es nehéz tárcsával, de nagyon terület függő ha kis háromszög föld megeszi a fejed de ha 10-20 ha egyben akkor barátságos de szerintem ezzel minden traki így van
Sziasztok én 10 évet hazsnáltam V motorosat egyetlen egyszer sem volt hengerfejes söt megsem melgedet pedig nálam vanak hegyek volgyek és nem lett kimélve sosem és nálam nem sokat birt az ujr hüvely garnitura a car minöség miatt bármit csináltünk max 900 üzemorát és utána elkezte enni az olajat nem is kicsit amugy 10 év allat sem váltoval sem semmi másssal bajom soha nem volt kivétel a végén a kismotorjával nehzen indult,beszereztem tartalék motorokat de feleslegesen de hál istenek 4éve lecseréltük egy sokal job technikára
Egy kis ügyesség átalakítás, és nagy melegben sem lehet a motort megfőzni egész napi lőcs használatnál sem!! Én átalakítottam egy kis cső segítségével a motor hűtését és lehet neki tolni rendesen!!
Azt olvastam hogy v6 motornál dugó hüvely 900 üzemórát bir de szerintem ez hülyeség! páran azt mondták hogy ha a blokkot megfőzik akkor megtekeredik és lehet eldobni ebbe szerintetek van valami ? ezért eszi a dugó hüvelyt?
Válasz #1049. hozzászólásra Vegyél, nem biztos hogy rögtön motor meg váltó cserével kell kezdeni vásárlás után. Szerintem tudunk itt egy pár jó tanácsot adni vásárlás előtt,ja és olvass vissza mert van még ezen kívül másik két t-150 topik is ott is olvasgass.
Én ugy érzem hogy drágább kategória valamivel mert az alkatrészeket nem árulják minden MG alkatrésszel foglalkozó helyen ,mint az mtz hez ,igy a kereskedők többet merészkednek elkérni ,bár mindent meg lehet kapni hozzá
Válasz #1047. hozzászólásra Az ukrán határtól 9 km-re lakom többször voltam át mtz alkatrészért de semmi értelme szinte ugyan az az ár mint nálunk vagy még drágább, nem szégyelik lefesteni a használt cuccot és eladni új árba, + az ukrán vámosok is tartják a markukat. Felejtsd el keress Magyarországon.
Válasz #1043. hozzászólásra
JA JA ez is csak mtz meg orosz, az amp mérővel meg mással sincs godom .,. csak egyedül ez a 2 vizóra meg a2 olajmérőóra gondom volt soha sem vezetékeltem még T-150 gépet itt Kskunhalason tudomásom szerint edig 1 volt de a koma csak azért tartja mert az áll gazdaságban ő hajtotta aztán meg kiprivatizálta vagy megvette. Vasárnap kérdeztem tőle a miujságot de csak habogott aztán megköszöntem a segítségét és elhúztam sztem azt se tudta mit kérdezek! Ma 14 h végeztem a géppel átvette a gazda nagyon örült ,hogy minden új és működik ,., Nem rabolom tovább az idejét, köszönöm szépen az ügyemben veló segítséget kedves Gyula úr további szép estét és javításmentes hónapot,.,!
ÜDVÖZLETTEL: Kolozsvári Bence Okl GJ-VILL MESTER
Válasz #1037. hozzászólásra
Aha a víz akkor úgy van ahogy gondoltam csak amásik hőfokóra aggaszt , de akkor az végül nemszámít ez amúgy már ujfajta /müaházas / nemrégi beépítés lehetet . a müszerfal bal legszélén bal ajtóoszlop háromszögablak találkozási pontjánál van egy gyári vizóra méretű lyuk , nemtom itt milyen műszer lehet gyárilag ?
Szevasztok. EZ akormány kiakaszt, állohelyzetbe eggybizonyos kormányállásnál ha elengedem akormány elkedivisszaállitani magát becsóválja ahátulját ezekszerint menetközben ez érezhető? hol ahiba?
Az eggyik a vizóra adója a másik pedig valóban a forrásjelző adó mely egy jelzőlámpa testelését adja ha forrás közelébe ér a vizhőfok. Az eggyik nyomásmérő ,bal szélen a váltó nyomását ,a jobb oldali a motor olajnyomását jelzi, az én gépemben mindkettő mechanikus. a váltón nekem nincs hőfokmérő adó,de szerintem nincs is rá szükség. A jobb oldalon motorolajnyomás, vizhőfok,ampermérő,bal kéz felé sebváltónyomás,és motorfordulatszám mérő van. azt nem tudom biztosan hogy ujabb évjáratu gépekben igy van -é
ÜDV FORUMTAGOK! BENI VAGYOK AUTOVILL SZER , MA REGISZTR AZ OLDALRA A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI EGY T-150 K GÉPL KAPCSOLATBAN
A KÉRDÉSEM ! MIÉRT VAN 2 VÍZGOMBA SZINTE SZIMETRIKUSAN? az egyik a forrásjelző lenne ? A VÁLTÓBAN VAN OLAJNYOMÁS MÉRÖ ADÓ ÉS HŐFOK ADÓ ? MIÉRT VAN 2 HŐFOKMÉRÖ ÉS OLAJNYOMMÉRŐ ÓRA A MÜSZERFALON ?
6 HONAPPAL EZELŐTT MINDENT KICIBÁLTAK ,DE NEMVÁRT a GAZDA TOVÁBB. MÁR KÉSZ VAGYOK, CSAK EZ A HŐFOK MEG AZ OLAJNYOMÁS ÓRA ENNÉL A GÉPNÉL HOGY VAN!! vagy 2 hőfok 2 olajnyom óra van? EEDIG NEM VOLT ILYEN GÉPPEL DOLGOM.
VÁROM A T 150 SPECIALISTÁK, SZERELŐK HOZZÁSZÓLÁSAIT!
IMAIL benimokus@gmail.com lehet skyp on is vagy itt
Válasz #1031. hozzászólásra Nehogy már pénzt adj ilyen hülyeségért már ezt egy párszor kiveséztük a lényege az egésznek hogy A GÁZOLAJ NEM MÁGNESEZHETŐ!!!!!! AZ AUTÓ-TRAKTOR GYÁRAK MIÉRT NEM ALKALMAZZÁK???? Ha van ilyen dologra pénzed pénzed akkor inkább hívd össze néhány ismerősödet, megyek én is osz egy kocsmába igyuk meg.
Szevasztok. Akormánymunkahengerekben tényleg kikellet cserélni agumigyürüker ,az egyikben szakadt volt amásikba viszont nagyon kopott. Míkor úracserétem a fogasivet és acsigát akko elképedtem akopáso hiányzott 4fog ezt kézzel lehetetlen lecsavarni ,most attoltartok, hogy ha igy csoválja magát megint tönkreteszi a fogasivet. Tavaj láttam anethirdetésben mágneses gázolaj kezelőkütyüt egykép isvoltróla 1025-re volt felszerekve de elvesztettem acimet .Valakitud ilye vagy használta már? Mia vélemény?
a mai napig nem tökély a kormány .de az tuti hogya munkahengerek csapjai ill perselyei kopottabbak a kelleténél szerintem a télen azt is rendbeszedem.na meg a dereka is lóg ,bár amikor nem lógott akkor is csóválta a farát.megszoktam már hidd el idővel rossz kormánnyal is tudsz egyenesen menni!!!
következő évben,ledobtam rólla a kormánymüvet átmahináltam orbitosra,de semmit nem változott,ugy gondoltam hogy gopott a csiga -fogasiv a négyszögszelep az tuti hogy rossz volt. orbitom meg volt otthon azt hiszem rábáét tetem rá.
Az elején az irányitókar ill az összekötő rud játékát szüntetem meg valamivel jobb lett de nem az igazi,igy dolgoztam egy szezont de a végére nagyon tekergett nekem is,harmadikba alig tudtam vele közlekedni, na ekkor szedtem szét a munkahengereket ,a gumigyűrűk el voltak kopva a dugattyuk pedig oválisak voltak uj dugattyukat esztergáltam textilbakelitből,a gumigyűrűk helyére karmantyuk kerültek igy sokkal jobb lett,de nem az igazi,függesztett munkagéppel ,nagyobb sebességgel azért becsóválta még mindég.
Néd meg az irányitókart a kormány műnél nem e kotyog a tengelyen, aztán a z összekötő rud nem e lóg,aztán a munkahengerek csapjánál is a tul nagy játék is közrejátszhat,és még a munkahengerekben lehet kopott a gumigyürű vagy karmantyu,de belemerülök egy kicsit most van kedvem irkálni
MA már kimentem vele dolgozn de ugycsóválja magát mint akutya a farkát, kiakarja tépni a kormánymüvet ahelyéböl még azegyenesaszfaltozott úton is,csak akkor szünik meg ha a sebességet csökkentem. hol ahiba ? Akormány müvön újra cseréltem azt aszelepet amelyikre akét 37-es hollanderestömlő megy .
nekem soha nem dobta ki de kicseréltem,főképp asok olajcsepegés , ill a hidro váltóban lamellatörés miatt szedtem szét nameg azért mert kicsit erősebb mocit kapott,ezért cseréltem benne pár dolgot.
2219 hozzászólás
Válasz #1068. hozzászólásra akkor t150 hez kérdezted a elemet?
Válasz #1063. hozzászólásra
T-150-ben , gyárilag.Bocsánat elírtam nem SZMD-54 hanem SZMD-64 a motor tipusa.
Moderálta: (575) 2011-12-15 07:48:44
Köszönöm a tanácsokat!
Válasz #1064. hozzászólásra Ugyan azt mint minden trakinál kartergáz, mennyire egyenletesen jár alapjáraton, megy e minden henger alapjáraton, egy új gumi kb 180 papír, a dereka mennyire van ki, ezt úgy tudod hogy kikapcsolt első hajtással elindulsz és máris látszik hogy bicsaklik e a dereka,sétál e a hátulja menet közben,ha hdróváltós nem e csúszik valamelyik fokozat ezt csak terhelés alatt lehet észrevenni,ha meleg motort is tekertetni kell hogy beinduljon akkor adagoló gebaszt, hárompont állapota, a függesztő orsón sűrű menet van nincs e megszakadva, ha át van alakítva elektromos indításúra az egy jó pont mert sokan azért adják el mert megunják a kismotort indítgatni,hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Válasz #1064. hozzászólásra
A gumik kopását repedezettségét a hütő belseje nem e olajos kormos. nagyobb gáznál nem e füstöl a hütő féderrugók állapota a sebváltó olajnyomás legalább8-9 bar, motorolajnyomás melegen, motorolaj nem e szűrke ,előtted inditsák be hidegen, járó motornál álló helyzetbenbirod e kormányozni.na meg milyen a motor hangja?de szerintem vigyél magaddal valakit aki foglalkozott már ilyen géppel és ért hozzá!!
vásárláskor mit érdemes megnézni ??????


Válasz #1055. hozzászólásra
az miféle masinában van??
Válasz #1057. hozzászólásra
Látható mechanikai hibákon kivül max azt ttudod megnézni hogy nem e fuj bele a hűtőbe.hidraulika kormány sebváltó problémák igazán üzemmeleg gépnél terhelve állapithatók meg egyértelmüen .A motorolajfogyasztás-adagoló problémák szintén munka közben állapithatók meg egyértelmüen, az én véleményem szerint.SZerintem minden használtgép vásárlás zsákbamacska az árhoz hozzá kell kalkulálni a későbbi javitásokat mej egy nagyon ramaty állapotban lévő T150 nél akár300-400-ezer is lehet és akkor még nem is beszéltünk a gumikról
Válasz #1056. hozzászólásra szántás kb 25 30-tol 40 ig tárcsázás kb 8-10 lityi 5m -es nehéz tárcsával, de nagyon terület függő ha kis háromszög föld megeszi a fejed de ha 10-20 ha egyben akkor barátságos de szerintem ezzel minden traki így van
Válasz #1055. hozzászólásra igen talán 15 ért vettem a két darabot nyiregyen, ujfehétrón van egy szaki patentul összerakta azóta minden ok.
Sziasztok én 10 évet hazsnáltam V motorosat egyetlen egyszer sem volt hengerfejes söt megsem melgedet pedig nálam vanak hegyek volgyek és nem lett kimélve sosem és nálam nem sokat birt az ujr hüvely garnitura a car minöség miatt bármit csináltünk max 900 üzemorát és utána elkezte enni az olajat nem is kicsit amugy 10 év allat sem váltoval sem semmi másssal bajom soha nem volt kivétel a végén a kismotorjával nehzen indult,beszereztem tartalék motorokat de feleslegesen de hál istenek 4éve lecseréltük egy sokal job technikára
Válasz #1054. hozzászólásra



Egy kis ügyesség átalakítás, és nagy melegben sem lehet a motort megfőzni egész napi lőcs használatnál sem!! Én átalakítottam egy kis cső segítségével a motor hűtését és lehet neki tolni rendesen!!
Ha megyek gépet nézni akkor miket nézek meg hogy ne tudjanak át verni mert nem volt dolgom még 150 csak mtz-vel
T-150 Szántás kb hány liter/ Ha


Nehéz tárcsa liter/ Ha
Pótkocsizás liter ha valaki tudja akkor írjon
Üdv Mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.
SZMD-54 motorhoz ,ez köradagolós,lehet-e kapni adagoló elemet ? Hol és mennyiért ?
Köszönöm előre is.
Azt olvastam hogy v6 motornál dugó hüvely 900 üzemórát bir de szerintem ez hülyeség! páran azt mondták hogy ha a blokkot megfőzik akkor megtekeredik és lehet eldobni ebbe szerintetek van valami ? ezért eszi a dugó hüvelyt?
Nem motor váltó cserével akartam kezdeni hanem puszta kiváncsiságból kérdeztem ! hogy nem horibilis áron vannak az alkatrészek hozzá!
Válasz #1049. hozzászólásra Vegyél, nem biztos hogy rögtön motor meg váltó cserével kell kezdeni vásárlás után. Szerintem tudunk itt egy pár jó tanácsot adni vásárlás előtt,ja és olvass vissza mert van még ezen kívül másik két t-150 topik is ott is olvasgass.
Válasz #1049. hozzászólásra
Én ugy érzem hogy drágább kategória valamivel mert az alkatrészeket nem árulják minden MG alkatrésszel foglalkozó helyen ,mint az mtz hez ,igy a kereskedők többet merészkednek elkérni ,bár mindent meg lehet kapni hozzá
Válasz #1047. hozzászólásra


Felújítás nem lehetséges????????????
én Sonkádon lakok a határ mellet csak 150 szeretnék venni és érdeklődök az alkatrészek ára iránt annyit tudok hogy kb az mtz vel egy árba vannak!
Válasz #1047. hozzászólásra Az ukrán határtól 9 km-re lakom többször voltam át mtz alkatrészért de semmi értelme szinte ugyan az az ár mint nálunk vagy még drágább, nem szégyelik lefesteni a használt cuccot és eladni új árba, + az ukrán vámosok is tartják a markukat. Felejtsd el keress Magyarországon.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy nem tudjátok ukránba mennyi egy komplett motor és hidrováltó ? vagy van más megoldás magyarba is ?
Válasz #1044. hozzászólásra



Válasz #1044. hozzászólásra
Benikém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nézzél már át az MTZ-be,mert egy generátor nem ad le teljesítményt,és teljes a káosz!!!!!!!!!!!!!!!!!Köszi.
Válasz #1043. hozzászólásra
JA JA ez is csak mtz meg orosz, az amp mérővel meg mással sincs godom .,. csak egyedül ez a 2 vizóra meg a2 olajmérőóra gondom volt soha sem vezetékeltem még T-150 gépet itt Kskunhalason tudomásom szerint edig 1 volt de a koma csak azért tartja mert az áll gazdaságban ő hajtotta aztán meg kiprivatizálta vagy megvette. Vasárnap kérdeztem tőle a miujságot de csak habogott aztán megköszöntem a segítségét és elhúztam sztem azt se tudta mit kérdezek! Ma 14 h végeztem a géppel átvette a gazda nagyon örült ,hogy minden új és működik ,., Nem rabolom tovább az idejét, köszönöm szépen az ügyemben veló segítséget kedves Gyula úr további szép estét és javításmentes hónapot,.,!
ÜDVÖZLETTEL: Kolozsvári Bence Okl GJ-VILL MESTER
Válasz #1042. hozzászólásra
Ampermérő van?
Válasz #1037. hozzászólásra
Aha a víz akkor úgy van ahogy gondoltam csak amásik hőfokóra aggaszt , de akkor az végül nemszámít ez amúgy már ujfajta /müaházas / nemrégi beépítés lehetet . a müszerfal bal legszélén bal ajtóoszlop háromszögablak találkozási pontjánál van egy gyári vizóra méretű lyuk , nemtom itt milyen műszer lehet gyárilag ?
Válasz #1037. hozzászólásra
Ja és van benne egy kétkörös légnyomásmérő is.
Válasz #1038 hozzászólá
esetleg nem lehet hogy tul szorosra állitottad a nyomcsapágyat a kormánycsiga végén?
Válasz #1036. hozzászólásra
Üdv,kérlek ne nagybetűkkel írj. Mert az olyan mint ha kiabálnál.
Szevasztok. EZ akormány kiakaszt, állohelyzetbe eggybizonyos kormányállásnál ha elengedem akormány elkedivisszaállitani magát becsóválja ahátulját ezekszerint menetközben ez érezhető? hol ahiba?
Válasz #1036. hozzászólásra
Az eggyik a vizóra adója a másik pedig valóban a forrásjelző adó mely egy jelzőlámpa testelését adja ha forrás közelébe ér a vizhőfok. Az eggyik nyomásmérő ,bal szélen a váltó nyomását ,a jobb oldali a motor olajnyomását jelzi, az én gépemben mindkettő mechanikus. a váltón nekem nincs hőfokmérő adó,de szerintem nincs is rá szükség. A jobb oldalon motorolajnyomás, vizhőfok,ampermérő,bal kéz felé sebváltónyomás,és motorfordulatszám mérő van. azt nem tudom biztosan hogy ujabb évjáratu gépekben igy van -é
ÜDV FORUMTAGOK! BENI VAGYOK AUTOVILL SZER , MA REGISZTR AZ OLDALRA A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI EGY T-150 K GÉPL KAPCSOLATBAN
A KÉRDÉSEM ! MIÉRT VAN 2 VÍZGOMBA SZINTE SZIMETRIKUSAN? az egyik a forrásjelző lenne ? A VÁLTÓBAN VAN OLAJNYOMÁS MÉRÖ ADÓ ÉS HŐFOK ADÓ ? MIÉRT VAN 2 HŐFOKMÉRÖ ÉS OLAJNYOMMÉRŐ ÓRA A MÜSZERFALON ?
6 HONAPPAL EZELŐTT MINDENT KICIBÁLTAK ,DE NEMVÁRT a GAZDA TOVÁBB. MÁR KÉSZ VAGYOK, CSAK EZ A HŐFOK MEG AZ OLAJNYOMÁS ÓRA ENNÉL A GÉPNÉL HOGY VAN!! vagy 2 hőfok 2 olajnyom óra van? EEDIG NEM VOLT ILYEN GÉPPEL DOLGOM.
VÁROM A T 150 SPECIALISTÁK, SZERELŐK HOZZÁSZÓLÁSAIT!
IMAIL benimokus@gmail.com lehet skyp on is vagy itt
Moderálta: (575) 2011-12-03 20:41:39
Válasz #1031. hozzászólásra Nehogy már pénzt adj ilyen hülyeségért már ezt egy párszor kiveséztük a lényege az egésznek hogy A GÁZOLAJ NEM MÁGNESEZHETŐ!!!!!! AZ AUTÓ-TRAKTOR GYÁRAK MIÉRT NEM ALKALMAZZÁK???? Ha van ilyen dologra pénzed pénzed akkor inkább hívd össze néhány ismerősödet, megyek én is osz egy kocsmába igyuk meg.

Válasz #1031. hozzászólásra

Ha hiszel benne fogj két hangszóró mágnest,füzd át rajta az üzemanyag csövet és gondold azt,hogy kevesebbet fogyaszt a traktorod.Ez a legolcsóbb.
Válasz #1031. hozzászólásra

Olvass bele ebbe a topicba: EZAZ az elején megtalálod amit keresel vagy legasábbis hasonlót
Szevasztok. Akormánymunkahengerekben tényleg kikellet cserélni agumigyürüker ,az egyikben szakadt volt amásikba viszont nagyon kopott. Míkor úracserétem a fogasivet és acsigát akko elképedtem akopáso hiányzott 4fog ezt kézzel lehetetlen lecsavarni ,most attoltartok, hogy ha igy csoválja magát megint tönkreteszi a fogasivet. Tavaj láttam anethirdetésben mágneses gázolaj kezelőkütyüt egykép isvoltróla 1025-re volt felszerekve de elvesztettem acimet .Valakitud ilye vagy használta már? Mia vélemény?
Válasz #1025. hozzászólásra

a mai napig nem tökély a kormány .de az tuti hogya munkahengerek csapjai ill perselyei kopottabbak a kelleténél szerintem a télen azt is rendbeszedem.na meg a dereka is lóg ,bár amikor nem lógott akkor is csóválta a farát.megszoktam már hidd el idővel rossz kormánnyal is tudsz egyenesen menni!!!
Válasz #1025. hozzászólásra
következő évben,ledobtam rólla a kormánymüvet átmahináltam orbitosra,de semmit nem változott,ugy gondoltam hogy gopott a csiga -fogasiv a négyszögszelep az tuti hogy rossz volt. orbitom meg volt otthon azt hiszem rábáét tetem rá.
Válasz #1027. hozzászólásra
Dereka nem lóg ?
Válasz #1025. hozzászólásra
Az elején az irányitókar ill az összekötő rud játékát szüntetem meg valamivel jobb lett de nem az igazi,igy dolgoztam egy szezont de a végére nagyon tekergett nekem is,harmadikba alig tudtam vele közlekedni, na ekkor szedtem szét a munkahengereket ,a gumigyűrűk el voltak kopva a dugattyuk pedig oválisak voltak uj dugattyukat esztergáltam textilbakelitből,a gumigyűrűk helyére karmantyuk kerültek igy sokkal jobb lett,de nem az igazi,függesztett munkagéppel ,nagyobb sebességgel azért becsóválta még mindég.
Válasz #1025. hozzászólásra
Néd meg az irányitókart a kormány műnél nem e kotyog a tengelyen, aztán a z összekötő rud nem e lóg,aztán a munkahengerek csapjánál is a tul nagy játék is közrejátszhat,és még a munkahengerekben lehet kopott a gumigyürű vagy karmantyu,de belemerülök egy kicsit most van kedvem irkálni
MA már kimentem vele dolgozn de ugycsóválja magát mint akutya a farkát, kiakarja tépni a kormánymüvet ahelyéböl még azegyenesaszfaltozott úton is,csak akkor szünik meg ha a sebességet csökkentem. hol ahiba ? Akormány müvön újra cseréltem azt aszelepet amelyikre akét 37-es hollanderestömlő megy .
Szevastok Örülök,hogy van megoldás . mit merre kell tolni húzni mondjáto már Köszi
Válasz #1020. hozzászólásra
én nem is akarok pótozni vele, de igazad van
Válasz #1020. hozzászólásra



Ez így igaz, pont azért nem lehet recsegés nélkül a tolókerekes váltót átkapcsolni!!
Válasz #1018. hozzászólásra
nekem soha nem dobta ki de kicseréltem,főképp asok olajcsepegés , ill a hidro váltóban lamellatörés miatt szedtem szét nameg azért mert kicsit erősebb mocit kapott,ezért cseréltem benne pár dolgot.
Válasz #1019. hozzászólásra
Azért ezek a váltók sokat bírnak. Da ez egy elb@szott megoldás,hogy a 2-ből kell 3-ba kapcsolni. emiatt nagy póttal nem tudsz vele szállítani sem.