Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz tonero #20232. hozzászólásáraHa nyomatod a karral lefelé akkor sem megy? Milyen öregek a hidraulika csövek a munkahengnél? Lehet le kellene venni és megnézni, hogy a belsejében nincs-e valami leválva ami az egyik irányba engedi a folyadék áramlását viszon visszafelé pedig szelepként működik és bezár.
Válasz tonero #20236. hozzászólásáraigen.
nyakas szelep lehet rajta kikopva.
sajnos nem javítható, a nagyon régiekben volt egy betét hüvely, és lehetett javítani.
de olyan már nincsen seholsenemse.
Válasz Wendelke #20234. hozzászólásáraMegnéztem a hidraulika olajat majdnem maxig van és a vezértömb tetején kipucoltam a szelepet ahogy írtad.Továbbra is felfelé emel rendessen de lefelé csak nagyon lassan akaródzik menni.Szerintetek vezértömb cserére szorul?
Válasz Wendelke #20234. hozzászólásáramegmondom neked őszintén talán a leghasznosabb dolog mtz tömböt belevágni.
az mtz 180-250 BAR közti nyomását nem szereti, de a t25 120 BAR jával örökélet meg egy nap.
annyi hogy a nyomásnak utánna kell állítani, le kell venni 120 BAR ra, aztán csóközön.
és lesz 3 hidraulika köröd is, ha akarsz valamit az elejére tenni akkor tökjó.
Újfent bebizonyosodott, hogy qrva jó ez a topic. Ma belefutottam én is a nem emel a hidraulika problémába, szerencsére olvastam már róla, de gyorsan visszakerestem biztos, ami biztos alapon.
Nálam is a vezérlőtömb tetején lévő biztonsági szeleppel volt valami ( talán kosz) gond. Kiszerel, megtisztogat, önindítóval megpörget, visszaszerel és jó. Remélem hosszabb távon is, de legalább tudom, ha megint problémás, hogy merre keresgéljek.
Jóestét!
Van egy problémám a t25 el.
Hidraulika felfelé emel rendessen de lefelé nem akar menni.Úszó helyzetbe meg se mozdul ha a kart lassan húzom lefelé akkor nagyon lassan megindul.Mi lehet a baja?
Válasz stefi69 #20230. hozzászólásáraNincs más probléma, ez 1984-es gép és a 600-as gumival jött ki. Most teljessen le van ültetve de nem ez a probléma mert rápróbáltam a kerékre a sárvédőt és nem megy rá. Gyári a sárvédő.
Akkor ott más probléma van,mert a gyári sárvédőbe simán belefér a 6,50-es gumi!Még hézag is marad közte bőven. Majd rakok fel képet a saját gépemről, azon is eredeti 6,50-es van ,eredeti sárvédővel.
Válasz stefi69 #20224. hozzászólásáraÉn sem kötekedek de az aro gyárilag 15-ös kerékkel jött ki meg annak sokkal szélesebb a gumija. Az, hogy stomil felírat van-e rajta vagy nem, nem feltétlenül jelenti azt, hogy aro gumi. A gyári sárvédőt fel sem tudom rakni rá mert az ívbe nem fér bele. Nekem 95-ös volt a legfiatalabb t-25 és ezen a gyári gumi volt és 6.00-16-os méretü. A gépkönyvében is ez a méret van megadva. Ezeket a gumikat zuk felnire felrakva vettem ezért zuk gumik vagy zukkon lévő gumik. Nekem mindegy. http://kocsi.ro/autok/aro/aro/1994_2000/aro_320_4x4
Válasz huberkory #20221. hozzászólásáraSzia igen t25é,de a kormányt elajándékoztam egy ismerősnek,a komplett kormánymű viszont meg van,de azt nem adom ingyen.
Válasz Szentgyorgyi József #20220. hozzászólásáraNem akarok kötekedni ,de az 100% ARO gumi.A Zukon sosem volt gyárilag terepes gumi. Volt zsír új Aronk ismerem a gyári gumiját. De ha felteszel róla 1 oldalsó képet és látni a STOMIL felíratot akkor meghajlok előtte. És nem nagyobb méretű a T-25 gumijátol ,mert a 3 vezetőéles gyári gumija 650-es.Az utolsó kiadások már ilyennel jöttek ki.És a T-30-A70 is.
Válasz tolgyes7 #20215. hozzászólásáraHello
Zuk gumi 6.50x16c. Ez jobban bírja majd a homlokrakodó miatti terhelést, meg könnyebben is fordul mert picit nagyobb mint a gyári méret de ez nem annyira lényeges mert megcsináltam a kormányt orbitosra.
Válasz ND #20212. hozzászólásáraFécbukon láttam már egy embert aki a khüne 1 késes lazítóját húzta a t-25-össel. Azt mondta hogy nem sokkal nehezebben viszi mint a kisdutrája.
lazítózott / altalajművelt már vki közületek a 25össel? Vagy láttatok / hallottatok már ilyen elvetemültről?
Milyen szerkezettel és milyen paraméterekkel tettétek mindezt?
Kedves Fórumozók!
Szeretném megkérdezni hogy a T-25-ös traktorban valóban volt-e olajhűtő berendezés? Ha igen hogy volt megoldva és esetleg nem-e lenne valakinek elfekvőben egy eladó példány?
Válasz czferi #20202. hozzászólásáraA szűrőház öntvény tetején van a felesleg visszavezető csöve!!
Na, annak a csavarján van keresztirányú furat?????
Kitudja dolgozni a bubborékot magából??
Válasz czferi #20200. hozzászólásárahujujuj egyik kolléga megírta már de akkor megírom még egyszer amit ő írt -> akkor abban a tankban lakik valami ami nem oda való. Már más is megírta és szerintem ismerned kell "fátol az erdőt" , valamit nem veszel figyelembe.
Válasz Magister #20201. hozzászólásáraSzia!
A finom szűrő közepén van a vissza folyója? A tankba nem szoktam hallani,h nyomja vissza felé. Lehet nyomja csak én nem hallom. Amikor meg áll a gép akkor a kézi AC-t le se tudom nyomni olyan kemény. Ilyenkor engedem meg a csavart a szürőn meg forditom benne majd ujra vissza rakom utánna már át birom nyomni és a traktor is indul :).
Ahányszor leveszed/felrakod a poharat mindíg másképp áll!!!
Próbáld összejelölni, hogy azonosan rakd vissza.. ez is egy tipp!
A pohár "belevág" a tömítésbe!! Ezért kell így..
A persely amit csináltunk arra szolgál, hogy a szűrő gumibetétjét ne tudja össze nyomni amikor meghúzod a tetején az anyát!!
Ugyanis: a rögzítő csavar mellett szívja a gázolajat, az 8-as; a gumibetét meg 9-es..na ott nem megy fel a gázolaj!!!
Ezt kiküszöbölve készítettem egy perselyt, így már kap anyagot!!!
Más: a visszavezető csőnél lévő csavaron, van kereszt irányú furat?? letudja magát légteleníteni/ ha pompálod nyomja vissza a tankba a gázolajat????????
Válasz Magister #20177. hozzászólásáraSzia magiszter! A probléma még mindig fent àll. Már cseréltem annyi szűrőt,de a probléma még mindig megmaradt. megy néhàny óráig és elmegy az erő.Aztàn leveszem a kabin felöli szűrőt meg mozgatom és újra megy egy ideig. Te milyen alátétet esztergàltatál ,hogy ne nyomja úgy össze a szürő gumilyát.Lehet nekem is az a gondom? Kicseréltem a csésze gumigyűrűjét is ahogy mondtad csak o gyűrűt tettem azt mondják az nem jó. De már rendeltem szögletes gumigyűrűt.
Válasz szabomici #20197. hozzászólásáraJó régen kiírtad a kérdést és semmi válasz. Biztos hogy nem. Annyira még nem bontottuk meg a motort mert csak a "pajzsot" vettük le másik hiba miatt, ha vissza olvasol találsz róla képet nálam. Te kiszerelted már a tengelyt azóta?
Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni,hogy az normális dolog-e hogy a vezérmű tengelynek hossz irányban van egy kis holtjátéka? Kb 3-4 mm Ha tudnátok segíteni azt megköszönném
Hát akkor érdekes a dolog hogy mi lehet vele ha jól van összerakva, bár a hibázási lehetőség szinte nulla ha működik! Én egyszer cseréltem, de én bontott eredetit raktam bele mert azonnal kellett. Egy srác hasonlóan járt mint te, ő valahonnan vett egy újat és kicsit az is kotyogott. De azóta is tökéletesen működik lassan 4-ik éve. Lehet valami elenyésző méretbeli eltérés van!?
sziasztok lenne egy kérdésem hátha tudtok segíteni apuval most akarnánk a t25 ősön át variálni a feszítő láncokat mert útban van gardának és ötleteket szeretnék kérni esetleg képekkel ki hogyan oldotta meg ezt a problémát
Válasz Myrrdin #20190. hozzászólásáraSzia!
Köszönöm a választ, ha meglesz az adagoló keresni foglak az adagolós elérhetőségéért. Hál isten nincs messze tőlem Császár
25336 hozzászólás
Válasz tonero #20239. hozzászólásáraérdemes lehet megnézni a csöveket, de nemigen valószínű hogy ott lenne a gond.
Válasz Szentgyorgyi József #20238. hozzászólásáraHa nyomatom a karral akkor megy de nagyon lassan!
Válasz tonero #20232. hozzászólásáraHa nyomatod a karral lefelé akkor sem megy? Milyen öregek a hidraulika csövek a munkahengnél? Lehet le kellene venni és megnézni, hogy a belsejében nincs-e valami leválva ami az egyik irányba engedi a folyadék áramlását viszon visszafelé pedig szelepként működik és bezár.
Válasz tonero #20236. hozzászólásáraigen.
nyakas szelep lehet rajta kikopva.
sajnos nem javítható, a nagyon régiekben volt egy betét hüvely, és lehetett javítani.
de olyan már nincsen seholsenemse.
marad a hidrosilány tömb.
kb 20 rugacs.
Válasz Wendelke #20234. hozzászólásáraMegnéztem a hidraulika olajat majdnem maxig van és a vezértömb tetején kipucoltam a szelepet ahogy írtad.Továbbra is felfelé emel rendessen de lefelé csak nagyon lassan akaródzik menni.Szerintetek vezértömb cserére szorul?
Válasz Wendelke #20234. hozzászólásáramegmondom neked őszintén talán a leghasznosabb dolog mtz tömböt belevágni.
az mtz 180-250 BAR közti nyomását nem szereti, de a t25 120 BAR jával örökélet meg egy nap.
annyi hogy a nyomásnak utánna kell állítani, le kell venni 120 BAR ra, aztán csóközön.
és lesz 3 hidraulika köröd is, ha akarsz valamit az elejére tenni akkor tökjó.
Újfent bebizonyosodott, hogy qrva jó ez a topic. Ma belefutottam én is a nem emel a hidraulika problémába, szerencsére olvastam már róla, de gyorsan visszakerestem biztos, ami biztos alapon.
Nálam is a vezérlőtömb tetején lévő biztonsági szeleppel volt valami ( talán kosz) gond. Kiszerel, megtisztogat, önindítóval megpörget, visszaszerel és jó. Remélem hosszabb távon is, de legalább tudom, ha megint problémás, hogy merre keresgéljek.
Válasz tonero #20232. hozzászólásáravezértömb.
sanszos hogy döglött.
Jóestét!
Van egy problémám a t25 el.
Hidraulika felfelé emel rendessen de lefelé nem akar menni.Úszó helyzetbe meg se mozdul ha a kart lassan húzom lefelé akkor nagyon lassan megindul.Mi lehet a baja?
Válasz stefi69 #20230. hozzászólásáraNincs más probléma, ez 1984-es gép és a 600-as gumival jött ki. Most teljessen le van ültetve de nem ez a probléma mert rápróbáltam a kerékre a sárvédőt és nem megy rá. Gyári a sárvédő.
Válasz Szentgyorgyi József #20228. hozzászólására" A gyári sárvédőt fel sem tudom rakni rá mert az ívbe nem fér bele."
Akkor ott más probléma van,mert a gyári sárvédőbe simán belefér a 6,50-es gumi!Még hézag is marad közte bőven. Majd rakok fel képet a saját gépemről, azon is eredeti 6,50-es van ,eredeti sárvédővel.
Válasz Szentgyorgyi József #20228. hozzászólásáraErre az Aro-ra gondoltam, nem a "Daciara"
Válasz stefi69 #20224. hozzászólásáraÉn sem kötekedek de az aro gyárilag 15-ös kerékkel jött ki meg annak sokkal szélesebb a gumija. Az, hogy stomil felírat van-e rajta vagy nem, nem feltétlenül jelenti azt, hogy aro gumi. A gyári sárvédőt fel sem tudom rakni rá mert az ívbe nem fér bele. Nekem 95-ös volt a legfiatalabb t-25 és ezen a gyári gumi volt és 6.00-16-os méretü. A gépkönyvében is ez a méret van megadva. Ezeket a gumikat zuk felnire felrakva vettem ezért zuk gumik vagy zukkon lévő gumik. Nekem mindegy. http://kocsi.ro/autok/aro/aro/1994_2000/aro_320_4x4
Mármint a kormánykereket ajándékoztam el,viszont van egy másik is,csak egy kicsit napette.
Válasz huberkory #20221. hozzászólásáraSzia igen t25é,de a kormányt elajándékoztam egy ismerősnek,a komplett kormánymű viszont meg van,de azt nem adom ingyen.
Válasz stefi69 #20224. hozzászólására KÉPHEZ A SORREND.
Balrol: ARO.BARKAS.ZUK.ARO.
Válasz Szentgyorgyi József #20220. hozzászólásáraNem akarok kötekedni ,de az 100% ARO gumi.A Zukon sosem volt gyárilag terepes gumi. Volt zsír új Aronk ismerem a gyári gumiját. De ha felteszel róla 1 oldalsó képet és látni a STOMIL felíratot akkor meghajlok előtte. És nem nagyobb méretű a T-25 gumijátol ,mert a 3 vezetőéles gyári gumija 650-es.Az utolsó kiadások már ilyennel jöttek ki.És a T-30-A70 is.
Válasz huberkory #20222. hozzászólására
Szerelési kézikönyv
Alkatrész katalógus
Sziasztok. T25 szerelési könyvre lenne szükségem (alkatrész katalógus ). Ha valakinek van kérem jelezze. Köszönöm.
Válasz t25bandit #20187. hozzászólásáraSzia t25 a kormánymű? Nekem nagy szükségem lenne rá.
Válasz tolgyes7 #20215. hozzászólásáraHello
Zuk gumi 6.50x16c. Ez jobban bírja majd a homlokrakodó miatti terhelést, meg könnyebben is fordul mert picit nagyobb mint a gyári méret de ez nem annyira lényeges mert megcsináltam a kormányt orbitosra.
Válasz ND #20212. hozzászólásáraOlyat, hogy lazított vki a helyi áfész italboltban...olyat már láttam....
Válasz sines68 #20210. hozzászólásáraIgen jobb-os. Ugyan úgy mint a többi ékszíj tárcsát.Nincs véletlen odahegesztve.Nagyon nagy az Isten állatkertje!
Válasz tolgyes7 #20215. hozzászólására"Bocsi"
ARO gumi! Minden 5.-ik T-25-ön az van.
Válasz prütyi #20214. hozzászólásáraköszi
Válasz Szentgyorgyi József #20206. hozzászólásáraSzia!
érdeklődöm,milyen gumi van az első keréken, illetve minek a gumiköpenye az.
választ köszönöm.
Válasz ND #20212. hozzászólásáraMég videót is találtam róla!
T-25+talajlazító
Válasz ND #20212. hozzászólásáraFécbukon láttam már egy embert aki a khüne 1 késes lazítóját húzta a t-25-össel. Azt mondta hogy nem sokkal nehezebben viszi mint a kisdutrája.
Sziasztok,
lazítózott / altalajművelt már vki közületek a 25össel? Vagy láttatok / hallottatok már ilyen elvetemültről?
Milyen szerkezettel és milyen paraméterekkel tettétek mindezt?
előre is köszi
Válasz Szentgyorgyi József #20206. hozzászólásáraNagyon jol néz ki rajta! Légyszi ha kész lesz és dolgozol vele rakj fel pár képet mert érdekelne!
Klubtársak!Hogy lehetne levenni az ékszíjtárcsát?Még a csavart sem sikerült levenni!Kulcs,krova eltört -jobbmenetes egyáltalán?
váltóban hol lehet elenőrizni az olajat?
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy benyomott kuplung mellet is darálós a váltás. A ki emelés már maxon van. Mit tegyek még, vagy szét kell húzni?
Kedves Fórumozók!
Szeretném megkérdezni hogy a T-25-ös traktorban valóban volt-e olajhűtő berendezés? Ha igen hogy volt megoldva és esetleg nem-e lenne valakinek elfekvőben egy eladó példány?
Válasz nagy0szilard #20198. hozzászólásáraMég nincs kész a felfogatás teljessen.
Válasz Magister #20204. hozzászólásáraVan.
Válasz czferi #20202. hozzászólásáraA szűrőház öntvény tetején van a felesleg visszavezető csöve!!
Na, annak a csavarján van keresztirányú furat?????
Kitudja dolgozni a bubborékot magából??
Válasz czferi #20200. hozzászólásárahujujuj egyik kolléga megírta már de akkor megírom még egyszer amit ő írt -> akkor abban a tankban lakik valami ami nem oda való. Már más is megírta és szerintem ismerned kell "fátol az erdőt" , valamit nem veszel figyelembe.
Válasz Magister #20201. hozzászólásáraSzia!
A finom szűrő közepén van a vissza folyója? A tankba nem szoktam hallani,h nyomja vissza felé. Lehet nyomja csak én nem hallom. Amikor meg áll a gép akkor a kézi AC-t le se tudom nyomni olyan kemény. Ilyenkor engedem meg a csavart a szürőn meg forditom benne majd ujra vissza rakom utánna már át birom nyomni és a traktor is indul :).
Válasz czferi #20200. hozzászólásáraÉn is küzdöttem vele.
A pohár alá csak és kizárólag szögletes gumigyűrű jó!!!
Ahányszor leveszed/felrakod a poharat mindíg másképp áll!!!
Próbáld összejelölni, hogy azonosan rakd vissza.. ez is egy tipp!
A pohár "belevág" a tömítésbe!! Ezért kell így..
A persely amit csináltunk arra szolgál, hogy a szűrő gumibetétjét ne tudja össze nyomni amikor meghúzod a tetején az anyát!!
Ugyanis: a rögzítő csavar mellett szívja a gázolajat, az 8-as; a gumibetét meg 9-es..na ott nem megy fel a gázolaj!!!
Ezt kiküszöbölve készítettem egy perselyt, így már kap anyagot!!!
Más: a visszavezető csőnél lévő csavaron, van kereszt irányú furat?? letudja magát légteleníteni/ ha pompálod nyomja vissza a tankba a gázolajat????????
Válasz Magister #20177. hozzászólásáraSzia magiszter! A probléma még mindig fent àll. Már cseréltem annyi szűrőt,de a probléma még mindig megmaradt. megy néhàny óráig és elmegy az erő.Aztàn leveszem a kabin felöli szűrőt meg mozgatom és újra megy egy ideig. Te milyen alátétet esztergàltatál ,hogy ne nyomja úgy össze a szürő gumilyát.Lehet nekem is az a gondom? Kicseréltem a csésze gumigyűrűjét is ahogy mondtad csak o gyűrűt tettem azt mondják az nem jó. De már rendeltem szögletes gumigyűrűt.
Válasz szabomici #20197. hozzászólásáraJó régen kiírtad a kérdést és semmi válasz. Biztos hogy nem. Annyira még nem bontottuk meg a motort mert csak a "pajzsot" vettük le másik hiba miatt, ha vissza olvasol találsz róla képet nálam. Te kiszerelted már a tengelyt azóta?
Sziasztok! Valakinek van a trakiján homlokrakó? Képet tudna róla feltenni?
Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni,hogy az normális dolog-e hogy a vezérmű tengelynek hossz irányban van egy kis holtjátéka? Kb 3-4 mm Ha tudnátok segíteni azt megköszönném
Sziasztok,
Eladóvá vált az egytengelyes pótkocsim. Hirdetéseim alatt megtaláljátok, érdeklödni a 29 493 316-os számon
váltó olajat hol lehet elenőrizni van nivója
Válasz teken2 #20192. hozzászólásáraSzia,
Lapozgass vissza itt a fórumban, találsz több fotót és tanácsot ezzel kapcsolatban!
Válasz czferi #20188. hozzászólásáraSzia,
Hát akkor érdekes a dolog hogy mi lehet vele ha jól van összerakva, bár a hibázási lehetőség szinte nulla ha működik! Én egyszer cseréltem, de én bontott eredetit raktam bele mert azonnal kellett. Egy srác hasonlóan járt mint te, ő valahonnan vett egy újat és kicsit az is kotyogott. De azóta is tökéletesen működik lassan 4-ik éve. Lehet valami elenyésző méretbeli eltérés van!?
sziasztok lenne egy kérdésem hátha tudtok segíteni apuval most akarnánk a t25 ősön át variálni a feszítő láncokat mert útban van gardának és ötleteket szeretnék kérni esetleg képekkel ki hogyan oldotta meg ezt a problémát
Válasz Myrrdin #20190. hozzászólásáraSzia!
Köszönöm a választ, ha meglesz az adagoló keresni foglak az adagolós elérhetőségéért. Hál isten nincs messze tőlem Császár