Gázolaj árak 604 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 400 Ft USD 342.11 Ft CHF 429.18 Ft GBP 462.32 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25342 hozzászólás
Nincs profilkép
#13392 szeki 2
2013-04-07 17:23:32



Légfék mechanika a pótkocsihoz.

Nincs profilkép
#13391 szeki 2
2013-04-07 17:22:07



A hidraulikus EB húzó nyitva.

Nincs profilkép
#13390 szeki 2
2013-04-07 17:20:44



A húzó hegyek.

Nincs profilkép
#13389 szeki 2
2013-04-07 17:19:21



A függesztő bekötése megegyezik a gúzslánc bekötési magasságával. FONTOS!!!

Nincs profilkép
#13388 szeki 2
2013-04-07 17:17:09

Nincs profilkép
#13387 szeki 2
2013-04-07 17:15:49

Orrhúzó

Mivel, hogy letörött így oldottam meg. A jobb és baloldali csap kihúzásával súly nélkül levehető a húzó.

Nincs profilkép
#13386 szeki 2
2013-04-07 17:13:14


Mienk az így néz ki.

#13385 Pakesz
2013-04-07 17:09:44

Válasz #13387. hozzászólásra

Szia!

Használtat nem tudok.
Gumis azt mondta nagyon ritka, mindenki használja míg megy.
Újakat vettünk.

Nincs profilkép
#13383 Medve1
2013-04-07 16:08:17

Szép napot mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék hogy nem e tud valaki eladó 9.5x32 gumit t25 traktorra.

#13381 Gerimur
2013-04-07 14:31:23

Válasz #13384. hozzászólásra
Nem Te rontottad el hanem én a felragasztásnál. Kicsit kapkodtam és nem jól mértem ki a közepetsmile cursing

Nincs profilkép
#13380 Árpy
2013-04-07 14:08:37

Válasz #13383. hozzászólásra

Nagyon szuper lett! Főleg az oldalsó részei! smile thumbupcool

Sajnos nem tudom teljesen pontosan kivágni, ez miatt van a minimális pontatlanság, de ennyit elnéztek remélem nekem! smile smile
Majd a festés után kíváncsian várom a motorháztető matricát is!

#13379 Gerimur
2013-04-07 13:46:44

Szia Árpy!
Felraktam a szélvédő matricát. Egy kicsit a mértani közép elcsúszott, de ez legyen a legkevesebb. Ennyi szépséghiba talán belefér.

Köszönöm!

#13378 Gerimur
2013-04-07 13:36:37

Hali!
Köszönöm mindenkinek a tippeket a hidraulikával kapcsolatban. Meg lett a hiba oka. A vezérlő tömb jobb felső részén levő nyakszelep ülésén kis gumidarabkák voltak.Dekompresszorral egy kicsit meghajtattam és olaj kihozta a még bent maradt darabokat.Elmostam,kicseréltem a gumigyűrűket, összeraktam és jó lett. Valószínű, hogy a tömlőben voltak a gumidarabok.Legközelebb összeszerelés előtt átfújatom a tömlőket.

Nincs profilkép
#13377 Árpy
2013-04-07 09:07:51

Válasz #13365. hozzászólásra

Köszönöm a képeket, más fedelet raktak rá itt ahogy látom.

Nincs profilkép
#13376 Árpy
2013-04-07 09:03:24

Válasz #13356. hozzászólásra

Én a múltkor meghosszabbítottam a hashúzó kampó tartóját, így a középen való lánc összehúzást nem tudnám megcsinálni, ha meg szeretném oldani, hogy fent legyenek a karok is, és ne kelljen szerelgetnem.
De nem akarok átváltani másmilyen húzórészre, nekem ez a megfelelő. (Próbáltam mást is,de ez nekem a legstabilabb.)

Szerintem ha megcsinálom a láncfeszítést, akkor nem a sonkákhoz fogom kötni,hanem, mint amit az első képen küldtem, hasonlóképp fogom megoldani. Így nem a sonkákat terhelem. (Az nekem se szimpatikus)

#13375 Bucó
2013-04-07 08:40:30

Válasz #13377. hozzászólásra

Szia a fülke adattábláján lévő számot kell beütnöd a hidraulika tartály tetejébe, ha volt már cserélve a tartály akkor az újakon nem szokott rajta lenni. Nekem eredetvizsgán és kpm műszakin is ezt fogadták el.A képeken jól láthatók a számok és a helyeik.

#13374 Álmos Gábor
2013-04-06 22:34:07

Válasz #13371. hozzászólásra
Szia Gerimur! Ha levegős a rendszer akkor nem működő
állapotban szivárognia kellene ahol a levegőt beszívja. A
vákuum okozta dugulás magas fordulaton jelentkezik inkább, ekkor nagyobb az olaj áramlása. Nekem a következő tünetet produkálta: hidraulika emel, süllyeszt rendben. A következő emelésnél elejt, teljes gázzal lassan emel, megint jó ismét rossz. A hiba oka: a vez. tömb jobb felső részén található un. nyakasszelep beszorult egy gumi darab miatt. A szelepfedél levétele után kiszedtem a szelepet a kifolyó olajjal kijött a bűnös is. Volt már rá eset, hogy csak "kiköpte" a piszkot.

#13373 Álmos Gábor
2013-04-06 22:10:11

Válasz #13369. hozzászólásra
Ez nem hagyományos műszaki, mert a megyei közlekedésfelügyelet tart kihelyezett vizsgáztatást. Ha bukik a műszaki akkor rendszám sem lesz. Érdekes dolog, hogy szegény embert szívatják, ők meg hanyagul kezelik a papírozást. A váltó oldalán lévő szám ütött ergo ez tuti alvázszám. Bucó írta a hidraulika tartály tetején van valami szám de ott nekem nincs semmi. A trakin lévő számok egyikének sincs párja, hogy mi lesz ebből???

Nincs profilkép
#13372 Kiskér
2013-04-06 22:06:13

Szia Gerimur!
Milyen hidraulikus csovet tettél fel,újat vagy használtat? Volt rá példánk,hogy a használt csonél a cso
belseje a szívásnál elvált a kulso résztol,és így
leszukítette a cso belsejét vagy majdnem teljesen elzárta.Így természetesen kevesebb olaj jut az olajpumpába és alig mukodik a rendszer.
Továbbá a cso felszerelésénél nem vált e le egy pici
gumidarab a cso belsejébol, ami az elosztószelepe alá
kerulve elengedi az olajnyomást a tartályba vissza.
Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.

Nincs profilkép
#13371 szeki 2
2013-04-06 21:26:32

a képen jól látszik a vonó szár bekötési pontjának meg kell felelni a gózs lánc bekötési pontjával,három állitási pontja van, alsó közép és magas állás,a t25 ös nek a sonkája is ugyan igy állitható.A vtz 2048 asokét nem, az gyárilag közép állásban van.Az enyémen gyárilag van:hidraulikus EB kampó,állitható lengö huzó 5 pontos,mej forditható,fix potkocsi húzo,és forditható vonóléc potkocsi huzuval.a keresztbe rakott guzslánc ezeket és a bekötött kardán mozgását akadájozná munka közben..

Nincs profilkép
#13370 szeki 2
2013-04-06 21:01:51

Igen jól tudod az enyémen gyárilag a sonkán van guzsolva hiszen ez tolja a gépet ezen ál,erösebb mint a t 25 ösé töl ránézésre is más ,csak az enyém át van guzsolva a végén is mert ha a biztositó csap kiesik vagy eltörik akkor le ejthetö a föggesztrtt eszköz..megprobálok felteni képet..

#13369 Pakesz
2013-04-06 19:52:06

Válasz #13371. hozzászólásra

Szerintem is levegős.

Nincs profilkép
#13368 Bongyi
2013-04-06 19:32:39

Válasz #13371. hozzászólásra

Szia!
Nem lehet, hogy levegős lett a rendszer?

#13367 Gerimur
2013-04-06 19:15:11

Hali!
Segítséget szeretnék kérni! Kicseréltem a hidraulika tartály és a szivattyú között levő csövet ugyanolyan átmérőjű tömlőre.Azóta a hidraulika csak teljes gázon emel és süllyeszt.Terhelés alatt nem is működik!Előtte simán emelte-süllyesztette a szalagfűrészt. Átnéztem ,kipucoltam minden lehetséges helyet!

Mi lehet a gond?

#13366 stefi69
2013-04-06 17:43:42

Válasz #13345. hozzászólásra

Kovacs22 !
Szeretnék privátban beszélni veled ! Megtennéd,hogy erre az emailra : kimi69@gmail.hu elküldöd az email címed.

#13365 stefi69
2013-04-06 17:34:17

Válasz #13366. hozzászólásra
Hali. Az amit írsz ,az nem első forgalomba helyezés! Csak normál műszaki,árrendszámozással. De a rendszám miatt kell egy eredetvizsgálatot is csinálni. És ott szoktak problémázni az alvázszámmal. A váltó oldalán 50%-a gépen nem egyforma. Meg szokták jegyezni a dolgot,de még nem utasítottak el amiatt gépet. Ha a többi helyen jó!

Nincs profilkép
#13364 Bongyi
2013-04-06 17:30:02

Sziasztok Kollégák!

Szerintetek létezhet az, hogy a sebességmérő óra a fordulatszámot méri, de az üzemóra számláló nem müködik? Mi lehet a baj? Járt már valaki hasonlóképpen?

Köszönettel, Bongyi

#13363 Bucó
2013-04-06 13:54:28

Válasz #13366. hozzászólásra

Szia.
Én is most helyeztem forgalomba. Nekem a forgalmiba a fülkén lévő tábla száma és a hidraulika tartály tetején lévő számot nézték és fogadták el. A két számnak egyezni kell. A motornál meg a számon kívül nézték még a motorkódot, az a szám felett van beütve a táblán. A váltón nekem nem is keresték a számot.

#13362 Álmos Gábor
2013-04-06 13:27:43

Hali mindenkinek.
Egy kis segítséget kérnék. Most viszem a trakit első forgalomba helyező vizsgára, még háromszög rendszámos. A gondom az, hogy az igazoló lapon szereplő alvázszám és a váltó jobb felső sarkában lévő szám nem ugyanaz. Újonnan vásárolt első tulajdonosú nem alvázcserélt. Az igazolólapra a fülke plakettjén lévő számot írták. A kérdésem az lenne, hogy a fülkén lévő plakett a fülke sorozatszáma-e, vagy az a traktor adattáblája?

#13361 monolit
2013-04-06 10:22:53

Lefényképeztem nektek (VTZ 2048A).

#13360 quiet
2013-04-05 19:59:18

A VTZ nél ahogy az ottani topikban láttam. A gépnek robosztusabb, átgondoltabb megerősített, anyaggal fejlesztették ki.

#13359 quiet
2013-04-05 19:50:17

Van ennek létjogosultsága?
Én úgy gondolom, így is eléggé, levan terhelve a lehajtások csavarjai, a sonkát, és a felnit tartó, gépészet.
Nincs igazán szükség, még evvel is terhelni, ha csak valami speciális eset nem adódik.

#13358 ÖSzabi
2013-04-05 19:26:06

Válasz #13361. hozzászólásra

Így van megcsinálva a VTZ-n is! Amúgy ilyen gúzsláncot a traktor-ker-nél láttam

#13357 quiet
2013-04-05 19:08:29

Erre gondoltok?

#13356 quiet
2013-04-05 19:04:32

A lengyeleknél meglehet rendelni de ha jól emlékszem a HABI nál is volt valami hasonló guzsláncos megoldás.

#13355 ÖSzabi
2013-04-05 18:57:51

Sziasztok!
Nekem kifele van feszítve a függesztő kar. Nem rossz megoldás de gyengébb mint a befele való feszítés! Nekem hasonló képpen van megoldva mint a 13352 hozzászólás képén, de kb 1,5-2 évente új csapot kell esztergáltassak mert vagy eltöri vagy annyira meggörbül hogy használhatatlan lesz! Nekem az a tapasztalatom hogy a szántás nem bírja, szántásnál én visszaszerelem befelé feszítésre!
Amúgy ha jól tudom akkor a VTZ-nek gyárilag kifele van feszítve a hátsó sonkának a kis belső deknijéhez!

#13354 quiet
2013-04-05 18:23:02

Ezt a megoldást javasolnám a munkahenger felfogatás továbbgondolására.ill a felfüggesztés tehermentesítésére.Ez csak egy ötlet.

#13353 quiet
2013-04-05 18:16:13

És ha egy segéd lemezzel a mostani felfogatással társítanánk? Így innen lehetne az alsó furatból az előző, megoldás kombinációjával.Mit szóltok hozzá?

#13352 Gerimur
2013-04-05 18:01:48

Válasz #13355. hozzászólásra
Hasonló képen mint ati212 egy régebbi képén, csak egy kis változtatással:

#13351 Gerimur
2013-04-05 17:42:09

Válasz #13354. hozzászólásra
Ezen a képen nem sokat látok, de szerintem nem nagyon szerencsés a sonkákat összekötni vagy ahhoz gúzsolni.
Vagy a géphez vagy az emelőszárakat érdemes összekötni.

Nincs profilkép
#13350 Árpy
2013-04-05 17:29:33

Válasz #13353. hozzászólásra

Én is így látom, bár az lenne a legjobb, hogy a sonkákat összekötni, mint itt a képen:

De átugrok pillanatra a VTZ 2048-as fórumra, szeki-t megkérdezem, hogy mi a tapasztalata a külső feszítésről, mert neki kívül van, ha jól tudom.

#13349 Gerimur
2013-04-05 17:25:01

Válasz #13352. hozzászólásra
Ha jól látom ez csak egy vonalban van.Nehezebb munkagép függesztésnél nem törik el a tartó vagy görbül meg a tengely?

Nincs profilkép
#13348 Árpy
2013-04-05 17:07:30

Válasz #13349. hozzászólásra

Hasonlóan oldanám meg:

#13347 Maszek Zs
2013-04-05 16:41:59

Válasz #13341. hozzászólásra Szabi NAGYON SZÉPEN KÖSZI!!!!!Át jött!!!!

#13346 Gerimur
2013-04-05 16:10:10

Válasz #13348. hozzászólásra
Ez így van,de viszont külön tartót kell neki csinálni.
Én most azon töröm a fejem,hogy úgy csinálnám meg,hogy a kétoldali gyári tartót lecserélem hasonló alakúra,csak a furatokat teszem máshova {amit én vágok ki 15-20-as kazánlemezből} és abba teszek egy átmenő tengelyt aminek a két végére fel vannak fogatva az emelőkarok + egy munkahenger álátámasztással, és a gúzsláncot ahhoz fogatnám. Ez nekem minden munkagéphez passzolna.

#13345 Pakesz
2013-04-05 15:47:33

Válasz #13348. hozzászólásra

Árpy!

Vedd le a láncot az emelőkarról, köss rá egy "madzagot"
Próbáld ki. Nem a lánc szakad el ha nem jó smile rolleyes

Nincs profilkép
#13344 Árpy
2013-04-05 14:16:47

Válasz #13347. hozzászólásra

De ha meg van csinálva pontosan, hogy amikor emel, akkor a lánc belső része, ami most kívül helyezkedne el, az egy vonalban van az emelőkar csapszegével.
Akkor van baj, ha a lánc belső része lejjebb helyezkedik el, mint az emelőkarok csapszegei.

#13343 Gerimur
2013-04-05 13:38:57

Válasz #13346. hozzászólásra Hali!
Ez természetes, ha így van megoldva akkor törik vagy szakad valami. Akkor nem szaggat emeléskor, ha a feszítő ugyan azon tengelyen van mint az emelőkar.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Az agrárminiszter szerint ez a megállapodás komoly veszélyt jelentene
Az agrárminiszter szerint ez a megállapodás komoly veszélyt jelentene
Figyelmen kívül hagyja az uniós termelési normákat és súlyos veszélyt jelent az...
Gyönyörű, vizes élőhely volt a ma csontszáraz Alföldünk – hitted volna?
OCMIS 90-300 VÍZTURBINÁS ÖNTÖZŐDOB
OCMIS 90-300 VÍZTURBINÁS ÖNTÖZŐDOB

950.000 Ft

EUREKA (HOLLAND) 2 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  BAKHÁTSZÁRZÚZÓ
EUREKA (HOLLAND) 2 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

490.000 Ft

GOUDLAND (HOLLAND) 2 FEJES VÁLTVAFORGATÓ EKE,  JÓ KOPÓALKATRÉSZEKKEL
GOUDLAND (HOLLAND) 2 FEJES VÁLTVAFORGATÓ...

690.000 Ft

RANSOMES 3 KÉSES LAZÍTÓ,  MÉLYLAZÍTÓ
RANSOMES 3 KÉSES LAZÍTÓ, MÉLYLAZÍTÓ

480.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]