Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni,nekem ki van építve hátrafelé egy hidraulika kivezetés gyors csatlakozóval.Szeretnék kivezetni még egyet a másik oldalon.A kérdésem hogy, a vezérmű tömbön hova csatlakoztassam rá?Én szabad helyet nem látok rajta.Köszi!
Sziasztok!
Nem ide tartozó téma de leírom örömömben
Szüleim házát megörököltem öcsémmel.
A Tigáz azt mondta mágneses az óra.
Ügyvédet fogadtam mert 900.000Ft kötbért kértek tőlem.
1 ső panaszlevélre már csak 540.000ft kértek.
2 dik levélre eltöröltek mindent! nem kérnek semmit!
(ez nekem így is 60.000Ft került)
Na ez nekem is hasznos infó, mikor érdemes lecserélni az olajat? Szerintem én leengedem az egészet és öntök bele 3 dl-t. Nem ellenőriztem még sosem ebben az olajszintet.
Válasz #11834. hozzászólásra Hali!A hajtásház tetején ki-be kapcsoló kar mellett van a szuszogója ami egyben a beöntője is.A leeresztő pedig a ház alján van.3dl hajtómű olaj megy bele.
Közvetlenül az akumulátorhoz tegyél egy 20A biztosítékot és jó vastag kábeleket használy a bekötéshez. Autórádióhoz elég valami cérnavékony drót és a magnóba integrált biztosíték.
Ilyen volt a Trabanté is, de nem is volt nagy a hatásfoka. Szerintem jobb ha a hengerekről jön le a levegő mert akkor a ventilátor is fújja be a fülkébe.
Sajnos uj vagyok ezert nem tudom miert nem mutatja a beilesztett képeket :-( a kuplungtarcsarol a kepeket megprobalom a sajat galeriamba feltenni megkoszonom ha igy tudna valaki segiteni a kerdesbe.
Van itt olyan aki elvállalná egy T25 traki kormány művének átalakításást szervomotorosra? Ő hozhatná az alkatrészeket is. Ha igen mennyibe kerülne?
Továbbá van-e olyan aki be tudná állítani a féket? Szintén fizetős segítségre gondoltam!
Nekem is nagyon beválik a hengerektől való meleg levegő, elég nagy gégecső van benne, hogy át tudja fújni a levegőt. Minimálisan melegszik jobban, de amennyivel hidegebb a levegő, úgy tartja a normál hőmérsékletet. Tavasszal kiveszem a lemezt.
Válasz #11815. hozzászólásra
Nagyon ötletes megoldás a kipufogó melegét fogja meg ,nem rossz ötlet.Mi is így csináltuk meg annak idején.A hengernél nem jó befedni ,mert nincs tökéletes hűtés. A Trabantnál volt ilyen régen.
Szerintetek ez a pótfűtés miért lett ilyen "cifra" ? Ventillátorral hajtja be a fülkébe? Meg lehet hogy rosszul látom, de nem a kipufogó meleg "levegőjét" küldi magára, vagy van ott valami szűrő a dobozban?Ez nem a hengerektől megy, vagy igen?Ilyet se láttam még..
Válasz #11807. hozzászólásra
Köszi ,ez tényleg ritkaság , az alváza ,mint a gyárié , a platója is egyenes nem áll meg rajta a viz.Nagykőrösről hoztuk most van elsőnek forgalomba helyezve ,eddig egy szárítóban dolgozozzott, és csak egy ember hajtotta.
http://maczinkoauto.atw.hu/ a vadásztársaság itt vásárolt nagyon olcsón pótkocsikat, pár éve.
Nem tudom van e még, egyébként minden más található itt :))
Válasz #11799. hozzászólásra
Patent az EB-é kocsid.
Ritka a jó állapotú,a legtöbbnek már kivették a zsírját.
Van egy EB7-es nekünk is,de még nem ilyen zsííííír.
Koppány Vezér traktorján látom hogy le van burkolva a motor oldala.
Ha télen dolgozunk gondolom ez még segít a fűtésen.
használ valaki ilyen megoldást? mivel kell lefedni?
25336 hozzászólás
Válasz #11839. hozzászólásra
Hajtóműolaj kell bele?
Válasz #11835. hozzászólásra
Szia! Képet tudnál küldeni róla?
Köszönöm!
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni,nekem ki van építve hátrafelé egy hidraulika kivezetés gyors csatlakozóval.Szeretnék kivezetni még egyet a másik oldalon.A kérdésem hogy, a vezérmű tömbön hova csatlakoztassam rá?Én szabad helyet nem látok rajta.Köszi!
Sziasztok!
Nem ide tartozó téma de leírom örömömben
Szüleim házát megörököltem öcsémmel.
A Tigáz azt mondta mágneses az óra.
Ügyvédet fogadtam mert 900.000Ft kötbért kértek tőlem.
1 ső panaszlevélre már csak 540.000ft kértek.
2 dik levélre eltöröltek mindent! nem kérnek semmit!
(ez nekem így is 60.000Ft került)
Válasz #11835. hozzászólásra
Na ez nekem is hasznos infó, mikor érdemes lecserélni az olajat? Szerintem én leengedem az egészet és öntök bele 3 dl-t. Nem ellenőriztem még sosem ebben az olajszintet.
Válasz #11834. hozzászólásra Hali!A hajtásház tetején ki-be kapcsoló kar mellett van a szuszogója ami egyben a beöntője is.A leeresztő pedig a ház alján van.3dl hajtómű olaj megy bele.
Válasz #11727. hozzászólásra
Szia!
A szivattyú hajtásának az olajozása hogy működik?Hol kell bele önteni?
Nem öntöttem még bele! :-(
helló mindenkinek szeretnék érdeklődni, hogy a t25-nek lehet-e a hidraulikáját rögziteni
Válasz #11830. hozzászólásra
Közvetlenül az akumulátorhoz tegyél egy 20A biztosítékot és jó vastag kábeleket használy a bekötéshez. Autórádióhoz elég valami cérnavékony drót és a magnóba integrált biztosíték.
Válasz #11830. hozzászólásra
Direktbe az aksi +.ról 5 A.ös biztosíték PL rádió elé amit tesznek személyautóba üveg hengeres bizti vagy fésüs kisbizti!
Sziasztok!
Mit tanácsoltok honnan vegyék áramot egy szivargyújtó aljzat bekötéséhez? Előre is köszi!
Válasz #11826. hozzászólásra
Tehat a kupos veget kell latnom vagy azt aminel van pici perem is belemarva?
Válasz #11826. hozzászólásra
Ok de milyen képen? Mert nem láttok a hozzászolásodnál képet.
Válasz #11816. hozzászólásra
Ilyen volt a Trabanté is, de nem is volt nagy a hatásfoka. Szerintem jobb ha a hengerekről jön le a levegő mert akkor a ventilátor is fújja be a fülkébe.
Válasz #11825. hozzászólásra Úgy tedd be,hogy így lásd mint most a képen.
Sajnos uj vagyok ezert nem tudom miert nem mutatja a beilesztett képeket :-( a kuplungtarcsarol a kepeket megprobalom a sajat galeriamba feltenni megkoszonom ha igy tudna valaki segiteni a kerdesbe.
Sziasztok...
Segitségre lenne szükségem.. T25 os kupungtárcsának melyik fele nézz a motor és melyik a valtó felé a mellékelt képeken?
Mert most lesz benne cserélve és nem emlékszem melyik fele merre volt.
Segitségeteket előre is köszönöm. [kep1] [kep2]
Sziasztok...
Segitségre lenne szükségem.. T25 os kupungtárcsának melyik fele nézz a motor és melyik a valtó felé a mellékelt képeken?
Mert most lesz benne cserélve és nem emlékszem melyik fele merre volt.
Segitségeteket előre is köszönöm.[kep1][kep2]
Sziasztok...
Segitségre lenne szükségem.. T25 os kupungtárcsának melyik fele nézz a motor és melyik a valtó felé a mellékelt képeken?
Mert most lesz benne cserélve és nem emlékszem melyik fele merre volt.
Segitségeteket előre is köszönöm.
szerintem attól is függ mekkora szóró
Sziasztok. Van a traktoromhoz egy vontatható trágyarakó, a kérdés, menyiért szoktak ilyesmivel pakolni, órabér? vagy szóróként?
Sziasztok,
Van itt olyan aki elvállalná egy T25 traki kormány művének átalakításást szervomotorosra? Ő hozhatná az alkatrészeket is. Ha igen mennyibe kerülne?
Továbbá van-e olyan aki be tudná állítani a féket? Szintén fizetős segítségre gondoltam!
Köszi előre is!
Nekem is nagyon beválik a hengerektől való meleg levegő, elég nagy gégecső van benne, hogy át tudja fújni a levegőt. Minimálisan melegszik jobban, de amennyivel hidegebb a levegő, úgy tartja a normál hőmérsékletet. Tavasszal kiveszem a lemezt.
Válasz #11816. hozzászólásra
A kipufogó meg kevés én is próbaltam, de a hengerekről sokkal jobb a fűtés.
Válasz #11815. hozzászólásra
Nagyon ötletes megoldás a kipufogó melegét fogja meg ,nem rossz ötlet.Mi is így csináltuk meg annak idején.A hengernél nem jó befedni ,mert nincs tökéletes hűtés. A Trabantnál volt ilyen régen.
Sziasztok!
Szerintetek ez a pótfűtés miért lett ilyen "cifra" ? Ventillátorral hajtja be a fülkébe? Meg lehet hogy rosszul látom, de nem a kipufogó meleg "levegőjét" küldi magára, vagy van ott valami szűrő a dobozban?Ez nem a hengerektől megy, vagy igen?Ilyet se láttam még..
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/741621-6333076-2047-1-0-0/lt/1-1-nincs#
Válasz #11807. hozzászólásra
Köszi ,ez tényleg ritkaság , az alváza ,mint a gyárié , a platója is egyenes nem áll meg rajta a viz.Nagykőrösről hoztuk most van elsőnek forgalomba helyezve ,eddig egy szárítóban dolgozozzott, és csak egy ember hajtotta.
Válasz #11812. hozzászólásra
Szia Sanyi!
Vadászok vettek pótkocsikat zárt felépítménnyel "M" zároltakat valami 150.000-200.000Ft/db. Vettek vagy 6db.
Válasz #11811. hozzászólásra
Szia. Pakesz!Hát meg néztem az oldalt legjobban a Csepel motor az nem semmi zsír újak.
Sziasztok.
Nyíregyháza közeléből van valaki?
http://maczinkoauto.atw.hu/ a vadásztársaság itt vásárolt nagyon olcsón pótkocsikat, pár éve.
Nem tudom van e még, egyébként minden más található itt :))
Válasz #11782. hozzászólásra
Most is van tovább gyártottak Szentesen. EB-4, Farmer pótkocsit.
MBP-6,5 és MBP-9 újat van 2012-es kiadású Nyíegyháza mellett.
EB-8 "S" Soltnál is van új pótkocsit.
hát én azért remélem nem kell két évet várnom tavasszal már kellene
Válasz #11801. hozzászólásra
Graboplastos ponyvadarab.
Öregapám betakarta télen a lovakat,én is takarom őket,nehogy meglevesedjen az orruk.
Válasz #11799. hozzászólásra
Patent az EB-é kocsid.
Ritka a jó állapotú,a legtöbbnek már kivették a zsírját.
Van egy EB7-es nekünk is,de még nem ilyen zsííííír.
Válasz #11803. hozzászólásra
Ne add fel....én nem egészen 2 évet kerestem, mire rábukkantam erre.
Válasz #11798. hozzászólásra
Megvan.
Válasz #11797. hozzászólásra
Nem hársfa,hanem "szigeti akác"....nyárfa.
hát 2óra keresés után sem találtam normális állapotban lévő egytengelyes billenő potkocsit.
Válasz #11796. hozzászólásra
Láttam a képeket jó kis masina
Sziasztok!
Koppány Vezér traktorján látom hogy le van burkolva a motor oldala.
Ha télen dolgozunk gondolom ez még segít a fűtésen.
használ valaki ilyen megoldást? mivel kell lefedni?
Válasz #11796. hozzászólásra
Fasza kis szerelvény ,rendbe van a gép!
Válasz #11796. hozzászólásra
Megraktad ,mint én is az EB -t !Kilenc köbméter jó vizes nyárfa.A kicsi is jól meg van pakolva.
Szia Koppány meg van már az új géped?
Válasz #11796. hozzászólásra
látom nem kíméled de a hársfa az könyűűű
Válasz #11795. hozzászólásra
Jó erős,nem nyiklik nyaklik billentéskor sem.....pedig súly általában van rajta.
Válasz #11794. hozzászólásra
Köszi látszik azért valamennyire ha kinagyítom
Válasz #11791. hozzászólásra
Hali Jasi.
1,70 széles,3 méter hosszú.
Találtam,....de ezen nem látszik semmi.
Válasz #11790. hozzászólásra
Szia.
A nyugvócsapágy külön 4 585Ft.
kopány már látom
Válasz #11786. hozzászólásra
Hali ! mi a platómérete ennek a futónak? és még egy kérdés billentett állapotban nincs róla kép? csak kíváncsi vagyok menyire van kimerevítve az alja