Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak619 FtEUR412.2 FtUSD390.32 FtCHF444.05 FtGBP498.01 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez volt a mi Vlagyinkal!
A csavart csőhosszabbítóval téptem meg!
Igaz megígértem, hogy lemérek neked ma valamit.
Sajnos nem volt eszemben.
A kerékösszetartást hogyan méred?
Köszönöm!
De a fórumól, és a ti képeitek alapján csináltam!
A gégecső 8cm átmérőjű. (találtam a műhelyben).
Kipróbáltuk, jó.Ha a fülkében bedugjuk a cső végét, akkor fúj az ablakra! A kis gégecsőbe 3-4-es fúratok vannak,kb.10-15cm. a cső vége be van dugva.
A két henger között van egy terelő lemez szárnyas anyával rögzítve. Ha azt a lemezt leveszem akkor úgy fúj hogy lobog a hajad az ülésben .
De egyenlőre a lemez a helyén maradt.
Galériámba töltöttem fel pár képet a felniben lévő olajfolyásról! Tanácsokat várok.
Ejj, Pakesz! Ez nagyon jó lett!!!
Érdekes, hogy így belekezdtünk, mert épp most melegszik ismét az idő
De nagyon előrelátóak vagyunk! ..
Sajnálom megfúrni a fülkét, de ez a megoldás tuti jó lesz télen. Még szereznem kell csövet, gégecsövet, mert azok nincsenek. Mekkora átmérőjű ez a csatorna cső, amit beépítettetek? Olyan jó 90-esnek tűnik. Ki is próbáltátok, hogy fújja rendesen?
nem aszt kitereked leveszed a alátétet és utánna kifelé sziszem 10 es kulcs de krova inkább és tekerd kifelé ha nem változik akkor pitman tengely és kormányoszlopon lévö csiga cseréje egy 25 böl kijön
Lenne egy buta kérdésem, de kíváncsi vagyok rá.
Ugye az adagoló a kifújt levegő útjában van. Mennyire kell az adagolónak hűtés? Mennyire melegszik?
Mert ugye ha én felteszem ezt a fűtéshez a lemezt, akkor nem kap átmenő levegőt egyáltalán.
Végül én is elkészítem a fűtést direktbe.
Persze még csak beméreteztem a lemezt, 89-es koronafúróm van, így ahhoz kell szereznem csövet, gégecsövet. Azzal vezetem be a fülkébe a levegőt. Remélem jó lesz majd!
Csak 2 kezelhetjük!
De a Fordal szinte csak én járok és így a kollégám van a T25-el.
Ő kezeli én meg javítanám :) De ha tudok akkor én megyek vele. Közös ló.
Sanyi!
Van két Opel ködlámpám. (kocka) Szeretném kicserélni benne az izzókat simára, és felszerelni a fülke tetejéhez. A hótolásnál jól jönne.
Hogyan, hová kössem be?
Hátul van egy munkalámpája a gépnek.
Válasz #10993. hozzászólásra
Nálam is áll a felniben az olaj.Mostanában kezdet folyni,még az a szerencse hogy már nem dolgozók vele.De legalább így nem kell kapkodni a szereléssel.
Válasz #10993. hozzászólásra
A nagy csavar mellet van egy kis csavar az a nívó a hidraulika tartályon,az utána töltésnél le kell engedni a munkahengert.
Ma a fővárosban voltam, Ford transittal fuvarban a kollégám Vlagyizott.
Hátulról nézve a bal felniben van olaj, kb.: fél deci
De érdekes, mert a múltkor kimostam a felnit, és pár napig nem volt benne olaj. Majd újra kezdte. A nívó csavart kitekertem és dőlt belőle az olaj. (ha jó csavart néztem) Ha jól tudom a túlöntés semminek nem tesz jót. A nem rég hidraulika olajat öntöttek utánna, mondták majd nézzem meg mert nem találták a nívót. Na felöntötték az ülésig
Válasz #10977. hozzászólásra
Elnézést A függőcsap és a trapézkar reteszkötésre gondoltam.Mert nekem is beszitált az eleje,és a retesz és a reteszház volt kikopva.Új retesz kellett reszelnem,és jó lett.
Üdvözletem
A következő kérdésre keresném a válaszokat: a T25-ös kistraktor sebváltójából csörgő, zörgő hang hallatszik, főleg akkor, amikor az irányváltót bekapcsoljuk és elindulunk vele. Ez a hang még jobban felerősödik, amikor az irányváltót hátramenetbe tesszük és így indulunk meg vele. A sebváltóban megfelelő szinten van az olaj. Előre is köszönöm a válaszokat.
25322 hozzászólás
Válasz #11024. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=XRn3J9nU8Uc
Válasz #11024. hozzászólásra
Ez volt a mi Vlagyinkal!
A csavart csőhosszabbítóval téptem meg!
Igaz megígértem, hogy lemérek neked ma valamit.
Sajnos nem volt eszemben.
A kerékösszetartást hogyan méred?
Herpai János!
Köszönöm!
De a fórumól, és a ti képeitek alapján csináltam!
A gégecső 8cm átmérőjű. (találtam a műhelyben).
Kipróbáltuk, jó.Ha a fülkében bedugjuk a cső végét, akkor fúj az ablakra! A kis gégecsőbe 3-4-es fúratok vannak,kb.10-15cm. a cső vége be van dugva.
A két henger között van egy terelő lemez szárnyas anyával rögzítve. Ha azt a lemezt leveszem akkor úgy fúj hogy lobog a hajad az ülésben .
De egyenlőre a lemez a helyén maradt.
Galériámba töltöttem fel pár képet a felniben lévő olajfolyásról! Tanácsokat várok.
Válasz #11010. hozzászólásra
Ez nagyon jó lett.
Válasz #11002. hozzászólásra
Szia.A trapézkar oldalán lévő csavart kell meg húzni.Vagy a retesz állapotát meg nézni.
Válasz #11010. hozzászólásra
Ejj, Pakesz! Ez nagyon jó lett!!!
Érdekes, hogy így belekezdtünk, mert épp most melegszik ismét az idő
De nagyon előrelátóak vagyunk! ..
Sajnálom megfúrni a fülkét, de ez a megoldás tuti jó lesz télen. Még szereznem kell csövet, gégecsövet, mert azok nincsenek. Mekkora átmérőjű ez a csatorna cső, amit beépítettetek? Olyan jó 90-esnek tűnik. Ki is próbáltátok, hogy fújja rendesen?
Válasz #11012. hozzászólásra
jol lehet van olaj de ott nem igen
n4eem még szitál a két elsö kerék nem tom mi a teendö mindent megnéztem már
Válasz #11017. hozzászólásra
Tetszik !!!!!!!!
Ez a kormány holtjáték engem is érdekel :)
Rajz nincs róla valakinek?
A ma készített fűtésről : ha a fülkében a bejövő levegő útját elzárom akkor a kis gégecsövön ablak fűtés lesz :)
sziasztok nekem olyan kérdésem lenne akku kell a gépbe hogy jobb ha veszek 2db 75Ah vagy ha 1db 150 Ah akkut??
Olaj nincs benne nem folyik ki???????
Olaj nincs benne nem folyik ki???????
Válasz #11008. hozzászólásra
A 32-es kulcsnyílásu csavart ki kell tekerni alatta van valami csavar és azt is kifele?????? Akkor csökken a holtjáték??? Jól értem?
Válasz #11010. hozzászólásra
Szép munka !!
Jó lesz az télen !!!!!!
Árpy!
Ma ezt csináltam :)
Válasz #11004. hozzászólásra
olajkájhád nem jó enyémbe fasza
Válasz #11005. hozzászólásra
nem aszt kitereked leveszed a alátétet és utánna kifelé sziszem 10 es kulcs de krova inkább és tekerd kifelé ha nem változik akkor pitman tengely és kormányoszlopon lévö csiga cseréje egy 25 böl kijön
Válasz #11006. hozzászólásra
Pontos, egyértelmű válasz!
Válasz #11004. hozzászólásra
Hát nem fog felrottyanni benne a víz
Hello T-25 tulajok !
Kormánymüvön holtjátékot hol tudnék állítani?
Lenti végén találtam a hidro eloszto mellet egy 32-es kulcsnyílású csavart,azon kellene befele,?
Lenne egy buta kérdésem, de kíváncsi vagyok rá.
Ugye az adagoló a kifújt levegő útjában van. Mennyire kell az adagolónak hűtés? Mennyire melegszik?
Mert ugye ha én felteszem ezt a fűtéshez a lemezt, akkor nem kap átmenő levegőt egyáltalán.
Végül én is elkészítem a fűtést direktbe.
Persze még csak beméreteztem a lemezt, 89-es koronafúróm van, így ahhoz kell szereznem csövet, gégecsövet. Azzal vezetem be a fülkébe a levegőt. Remélem jó lesz majd!
Válasz #10988. hozzászólásra
ak na nagy csavart felül huzzam meg vagy szedjem szét vagy mit csináljak neki?
Válasz #10999. hozzászólásra
A relé bekötését már le írtam hallúgén izzó meg maradhat,a bisz tábláról húzol + kábelt,a lámpákat fülkén -,lámpák + kábelt reléhez kötöd ,kapcsoló.
Válasz #10997. hozzászólásra
Nem a váltóba :)
A hidraulikába öntöttek utána, a beöntőt megtalálták, de kicsivel utána a nívót nem.
Csak 2 kezelhetjük!
De a Fordal szinte csak én járok és így a kollégám van a T25-el.
Ő kezeli én meg javítanám :) De ha tudok akkor én megyek vele. Közös ló.
Sanyi!
Van két Opel ködlámpám. (kocka) Szeretném kicserélni benne az izzókat simára, és felszerelni a fülke tetejéhez. A hótolásnál jól jönne.
Hogyan, hová kössem be?
Hátul van egy munkalámpája a gépnek.
Válasz #10995. hozzászólásra
De te vagy a gépkezelő rajta,vagy ép aki van a közelében az ül rá?
Válasz #10993. hozzászólásra
Hidraulika olajat öntöttek a sebváltoba?Nekem vastag C.olaj van benne.nem folyik és frankó csendes.
Válasz #10993. hozzászólásra
Nálam is áll a felniben az olaj.Mostanában kezdet folyni,még az a szerencse hogy már nem dolgozók vele.De legalább így nem kell kapkodni a szereléssel.
Ezt ők nem tudták, én meg nem mondom meg, mert sok az okos ember :)
Válasz #10993. hozzászólásra
A nagy csavar mellet van egy kis csavar az a nívó a hidraulika tartályon,az utána töltésnél le kell engedni a munkahengert.
Ma a fővárosban voltam, Ford transittal fuvarban a kollégám Vlagyizott.
Hátulról nézve a bal felniben van olaj, kb.: fél deci
De érdekes, mert a múltkor kimostam a felnit, és pár napig nem volt benne olaj. Majd újra kezdte. A nívó csavart kitekertem és dőlt belőle az olaj. (ha jó csavart néztem) Ha jól tudom a túlöntés semminek nem tesz jót. A nem rég hidraulika olajat öntöttek utánna, mondták majd nézzem meg mert nem találták a nívót. Na felöntötték az ülésig
Pakesz.Mi a helyzet a sonka olaj folyással?
Szóval ragadt rám valami más nem olaj, zsír.
Mondom hogy tanulni járok ide :)
Válasz #10988. hozzászólásra
Ha jól tudom az a csavar húzza meg a reteszt. (éket)
Válasz #10987. hozzászólásra
Ha sikerül a kép linkje :)
felül hiányzik egy csavar a képen! Na ha a helyén van azt nagyon meg kell húzni! (én nem húztam meg elsőre jól)http://www.agroinform.com/files/usergal/agroinform_20120614121515_51000_501_DSCF2295.jpeg
Válasz #10986. hozzászólásra
értem bejelölnéd egy fényképen és eküldenéd a herpay89@freemail.hu ra igy jobban boldugolnék
Válasz #10977. hozzászólásra
Elnézést A függőcsap és a trapézkar reteszkötésre gondoltam.Mert nekem is beszitált az eleje,és a retesz és a reteszház volt kikopva.Új retesz kellett reszelnem,és jó lett.
Válasz #10983. hozzászólásra
mert neked is betapsoltak a kerekek
Válasz #10982. hozzászólásra
Olaj nálunk is jó a váltóban, de 6-ban nagyon morog,darál a váltó. /ezt a fokozatot használjuk a legtöbbet./
Holnap megmérem neked.
Üdvözletem
A következő kérdésre keresném a válaszokat: a T25-ös kistraktor sebváltójából csörgő, zörgő hang hallatszik, főleg akkor, amikor az irányváltót bekapcsoljuk és elindulunk vele. Ez a hang még jobban felerősödik, amikor az irányváltót hátramenetbe tesszük és így indulunk meg vele. A sebváltóban megfelelő szinten van az olaj. Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz #10979. hozzászólásra
hánny centi neked a két koronás anya közepétöl a nyomtávrúd?
Válasz #10975. hozzászólásra
de ezen mit nézzek vagy hova áliccsam
Válasz #10978. hozzászólásra
Nem sok idő, azért mérd meg az összetartást.
Ha jó akkor csak amit sanyi74 javasol.
Válasz #10976. hozzászólásra
kerékösszetartásom az jó mert nem láccik a gumin h félre lenne nyalva már mindent kicseréltem a kormányba és mégis berángat
Válasz #10975. hozzászólásra
az meik ami a fülke alatt van az a irányitokar igaz az rendbe van kerékösszetartás gyárilag van belöve nincs félrekopva a gumi