Halliho üdvözlök mindenkit.Érdeklődnék hogy a t 25-ös elmegy-e étolajjal vagy milyen arányban érdemes keverni gázolajjal?Előre is köszönöm a válaszokat: Pedropeti
Válasz #9434. hozzászólásra
Nekem is sikerült elsőre,de én még kétszer finimitottam rajta.Szerintem az enyémen nem igen van /kivetni való/.Simán vetekszik a gyárival. Láttam már egy pár kokányat.Még most is akarok rajta finomitani,hogy állitható legyen a kormány kerék.
Én is segítek szívesen. Én mtz re való cuccokból építettem rá az egészet. Ezek könnyen beszerezhetőek. Nekem elsőre is sikerült
Ha tudsz bontott cuccokat (pl targonca) abból is lehet.
Hali! Ha tölem veszed a szivattyút,mindenben segitek,pontos méreteket adok,mindenről.Egyéb alkatrészt is hozzá,ha kell./valamit valamiért/ Én 3x alakitottam át mire hibátlan lett.Senki nem segitett ,hogy mit hogyan.
helló
szeretném a T25 átalakítani szervó kormányzásra, érdeklődnék milyen kormány művet kéne be rakni, hogy jó legyen?
tudna valaki T25-höz villamossági rajzot feltenni
Válasz #9430. hozzászólásra
Ha rendes papírokkal, törzskönyvel veszed akkor lassú járműre nincs eredetvizsga, de műszakin fotózzák az azonosítókat (alvázszám, motorszám, adattábla) is!
Üdv Mindenkinek!!
A véleményetekre lennék kíváncsi a következővel kapcsolatban: az én 25-ösömnek nincsenek papírjai, és az eredetét sem tudom igazolni. Ma szóltak, h van egy piros rendszám forgalmival, törzskönyvvel, 4 év műszakival. Azon gondolkodtam, ha írunk egy üzembentartóit, akkor tudok rá kötni biztosítást és elvileg 4 évig nincs rá gond, ha csak valami túlbuzgó rendőr nem nyalja végig az összes azonosítószámot rajt. Csak mi lesz a 4 év után?? Engem legfőképp az aggaszt. Utána egy megoldás van, ha írunk egy adásvételit és valahogy sikerül csinálni egy eredet vizsgát. Az alvázszám és motorszám hány helyen van feltüntetve a trakin?? Véleményetek??
Én a hűtő takarót a múlt hét pénteken úgy oldottam meg, hogy mikor elindítottam a motort egy vékony szemetes zsákból vágtam ki egy darabot és tetszőleges nagyságot hajtottam a ventilátorra, amíg ment a motor addig ott tartotta. Igaz nekem se nagyon akart melegedni a fát hordtam be vele a kazánhoz az udvar egyik végéből a másikba ezért nem igazán volt terhelve de alapjáraton pörgettem egy kicsit, hogy felmelegedjen meg az aksit is töltse.
Üdv.!
Én minden ilyen hidegben való indításnál felrakom a folytótárcsát. Úgy +10 fokig fel szoktam még rakni, majd amikor az olaj hőmérséklet mutató eléri az 50° körüli hőmérsékletet kiveszem.
Ilyen hidegben szinte még az lenne a legjobb, ha nem is tudna levegőt beáramoltatni a bordák közé, előbb melegednének a hengerek. Majd szépen fokozatosan ráengedni a levegőt.
De ez a folytótárcsa szerintem kiváló erre a célra!
A t30-asomnál ahogy látszik a képen, van egy plusz olajhűtő radiátor, de azt most kikapcsoltam ezekre a hidegekre.
Így hótolásnál a folytótárcsa nélkül az olaj felmlegedett úgy max. 70°-ra. Terhelés nélkül alapjáraton rögtön visszahűlt úgy 60 fokra.
Nyáron a radiátor persze be van kapcsolva, de az olajhőmérséklet 35 fokos melegben is megáll a 80 °-nál.
Szerintem jó kis hűtés ez a léghűtés. Lehet variálni.
kérdésem lenne hogy csonkázót illetve soraljművelőt lehet-e működtetni ezzel a géppel?Valamelyikőtök gépén láttam emelővillát vagy mifenét, gondolom ha azt emeli akkor a csonkázó késeit is pörgeti (illetve ha alternáló akkor mozgatja megfelelőképpen) Találtam egy egyoldalas soraljművelőt ami kultivátorhoz köthető, leírás alapján nagyon kicsi a gépigénye. Köszönöm a válaszokat!
Válasz #9411. hozzászólásra
Hali! Ha hideg időben használod a gépet,elvileg kellene berakni a ventilátor után ,egy fojtó tárcsát.Hogy kevesebb levegöt szállitson a hengerekre. NEKEM VAN !ELADÓ IS!
De képet csak holnap tudok felrakni.
SZiasztok!
A hőmérséklet 45-50 c-nál nem megy feljebb se nyáron se télen.Olvastam a műszaki leírásban, hogy van valami téli lemez amit 5 fok alatt be kell tenni.
Erről tudnátok feltenni egy képet.
Vagy mi lehet a gond?
Nektek sem a zöldben van a hőmérséklet?
Válasz #9398. hozzászólásra A problémádra szerintem UE28-as a jó megoldás.Amennyi pénzt belefektetnél az átalakításba azon vehetnél egy ilyet,és a fogyasztása is jó,ami a mai helyzetben nem elhanyagolható.Erdőn veri az MTZ50-est.
Hello! Ha lenne menetarányos kardán, mindjárt más lenne a helyzet, de így...
A váltó alján van egy sík rész, ahonnan a T30 nál is levették a hajtást, hacsaknem onnan nem lehetne valamit kicsalni. De ez már nagyon elvetemült ötlet, még énse mernék oda belepiszkálni Mert volt traktor, nincs traktor lehet a vége.
Hallihó!Köszönöm a válaszokat.Még ezek után is gondolkozom az első maghajtáson.Az elképzelés:kicserélni az első hidat egy terepes hidra majd a meghajtást megoldani egy hidró motorral.Külföldön az összes kosaras emelők ,építőipari gépek így mozognak.Nem lehet gyorsan menni vele de nem is az a cél hanem hogy kimásszon a sárból.Hozzászólásokat várom tisztelettel :Pedrópeti
Hali!
Ha házilag akarod megépíteni akkor egy jó fajta szöghajtás és egy hozzá való strapabíró késtartó kell. Kell egy erősebb keret amire rá van erősítve és rá valamilyen lemez burkolat. Nekem az avataromon lévő szerkezet van. Viszont én a csukló vastagságú "gallyakat" is ledarálom vele. A rajta lévő szöghajtás eredetileg MTZ szárzúzóé volt.
Hali! Az a baj az első hajtásúra átakitani ,hogy nagyon sok a különbség a két gép között, nem ugy mint az MTZ-k közt.De a nagyobb gond az az ,hogy eggyáltalán nincs DONOR.De még a KORMÁNYT is csak nagyon kevesen alakítják át,pedig az állandó könnyebbségett jelent!És hatalmas különbség! És nem sok munkaidőt kell ráforditani az átalakitásra, mégis inkább kinlodnak az emberek a /normál kormánnyal/.
Venni egy komplett váltót, öntvényházat,lehajtást, kardántengelyt, az első első hídtartó öntvényt lecserélni a tartócsövekkel együtt és alá venni egy meghajtott T30-as elsőhidat.
...Vagyis semmi értelme így..
Válasz #9390. hozzászólásra
Már nekem is meg fordult a fejembe,de elment a kedvem tőle.Esetleg kicsi pénzért bontott gépet szerezni.De olyan hirdetést nehezen lehet találni,vagy nem is lehet.
25336 hozzászólás
Válasz #9439. hozzászólásra Hali! Motorolaj kell bele,1.1dl.Az alján levő jelig kell önteni.
A levegőszűrő aljába ugye a motorolajból kell rakni? Nem emlékszem tavaly mit is raktam bele.
Válasz #9436. hozzászólásra
Szerintem ilyet ne is kérdez mert nem fog rá írni senki!
Válasz #9436. hozzászólásra
Olvassz havat,önts hozzá ugyan annyi vizet.Azzal is el megy.
Halliho üdvözlök mindenkit.Érdeklődnék hogy a t 25-ös elmegy-e étolajjal vagy milyen arányban érdemes keverni gázolajjal?Előre is köszönöm a válaszokat: Pedropeti
Válasz #9434. hozzászólásra
Nekem is sikerült elsőre,de én még kétszer finimitottam rajta.Szerintem az enyémen nem igen van /kivetni való/.Simán vetekszik a gyárival. Láttam már egy pár kokányat.Még most is akarok rajta finomitani,hogy állitható legyen a kormány kerék.
Válasz #9432. hozzászólásra

Én is segítek szívesen. Én mtz re való cuccokból építettem rá az egészet. Ezek könnyen beszerezhetőek. Nekem elsőre is sikerült
Ha tudsz bontott cuccokat (pl targonca) abból is lehet.
Válasz #9432. hozzászólásra

Hali! Ha tölem veszed a szivattyút,mindenben segitek,pontos méreteket adok,mindenről.Egyéb alkatrészt is hozzá,ha kell./valamit valamiért/ Én 3x alakitottam át mire hibátlan lett.Senki nem segitett ,hogy mit hogyan.
helló



szeretném a T25 átalakítani szervó kormányzásra, érdeklődnék milyen kormány művet kéne be rakni, hogy jó legyen?
tudna valaki T25-höz villamossági rajzot feltenni
Válasz #9430. hozzászólásra
Ha rendes papírokkal, törzskönyvel veszed akkor lassú járműre nincs eredetvizsga, de műszakin fotózzák az azonosítókat (alvázszám, motorszám, adattábla) is!
Üdv Mindenkinek!!
A véleményetekre lennék kíváncsi a következővel kapcsolatban: az én 25-ösömnek nincsenek papírjai, és az eredetét sem tudom igazolni. Ma szóltak, h van egy piros rendszám forgalmival, törzskönyvvel, 4 év műszakival. Azon gondolkodtam, ha írunk egy üzembentartóit, akkor tudok rá kötni biztosítást és elvileg 4 évig nincs rá gond, ha csak valami túlbuzgó rendőr nem nyalja végig az összes azonosítószámot rajt. Csak mi lesz a 4 év után?? Engem legfőképp az aggaszt. Utána egy megoldás van, ha írunk egy adásvételit és valahogy sikerül csinálni egy eredet vizsgát. Az alvázszám és motorszám hány helyen van feltüntetve a trakin?? Véleményetek??
Én meg faros lemezből vágtam egy kört és a szárnyas anyával ráfogtam.
Üdv.65ezerért vettem.ugyan annyiért eladó.
helló
szeretném a T25 átalakítani szervó kormányzásra, érdeklődnék milyen kormány művet kéne be rakni, hogy jó legyen?
Nekem alszik a gép télen
Én a hűtő takarót a múlt hét pénteken úgy oldottam meg, hogy mikor elindítottam a motort egy vékony szemetes zsákból vágtam ki egy darabot és tetszőleges nagyságot hajtottam a ventilátorra, amíg ment a motor addig ott tartotta. Igaz nekem se nagyon akart melegedni a fát hordtam be vele a kazánhoz az udvar egyik végéből a másikba ezért nem igazán volt terhelve de alapjáraton pörgettem egy kicsit, hogy felmelegedjen meg az aksit is töltse.
Válasz #9423. hozzászólásra
Köszi a képet!
Válasz #9421. hozzászólásra

Itt a kép,Ö lenne az.
Válasz #9421. hozzászólásra
Nem KÓKÁNY. Eredeti gyári,jó állapotú,ugyan az mint a képen egy kicsit visszább .
Válasz #9420. hozzászólásra
Köszi a gyors választ !
Gyári vagy otthol készült?
Válasz #9419. hozzászólásra
Üdv! 2.5e +szállitás
Válasz #9413. hozzászólásra

Szia.
És mennyi az ára a t-25 höz a fojtó tárcsának?
Válasz #9411. hozzászólásra


Üdv.!
Én minden ilyen hidegben való indításnál felrakom a folytótárcsát. Úgy +10 fokig fel szoktam még rakni, majd amikor az olaj hőmérséklet mutató eléri az 50° körüli hőmérsékletet kiveszem.
Ilyen hidegben szinte még az lenne a legjobb, ha nem is tudna levegőt beáramoltatni a bordák közé, előbb melegednének a hengerek. Majd szépen fokozatosan ráengedni a levegőt.
De ez a folytótárcsa szerintem kiváló erre a célra!
A t30-asomnál ahogy látszik a képen, van egy plusz olajhűtő radiátor, de azt most kikapcsoltam ezekre a hidegekre.
Így hótolásnál a folytótárcsa nélkül az olaj felmlegedett úgy max. 70°-ra. Terhelés nélkül alapjáraton rögtön visszahűlt úgy 60 fokra.
Nyáron a radiátor persze be van kapcsolva, de az olajhőmérséklet 35 fokos melegben is megáll a 80 °-nál.
Szerintem jó kis hűtés ez a léghűtés. Lehet variálni.
Nincsen.üdv.
Sziasztok!
kérdésem lenne hogy csonkázót illetve soraljművelőt lehet-e működtetni ezzel a géppel?Valamelyikőtök gépén láttam emelővillát vagy mifenét, gondolom ha azt emeli akkor a csonkázó késeit is pörgeti (illetve ha alternáló akkor mozgatja megfelelőképpen) Találtam egy egyoldalas soraljművelőt ami kultivátorhoz köthető, leírás alapján nagyon kicsi a gépigénye. Köszönöm a válaszokat!
Válasz #9413. hozzászólásra Hali!Nekem van bele vágva egy szalag a közepén 10cm átm. lyukkal,de nekem sem melegszik 55-60 fok fölé.
Válasz #9411. hozzászólásra
Bocsi a Stefi24 is az enyém csak nem léptem át.
Válasz #9411. hozzászólásra

Hali! Ha hideg időben használod a gépet,elvileg kellene berakni a ventilátor után ,egy fojtó tárcsát.Hogy kevesebb levegöt szállitson a hengerekre. NEKEM VAN !ELADÓ IS!
De képet csak holnap tudok felrakni.
Halliho. Köszönöm a hozzászólásokat.Az e_mail cimem sausedal@citromail.hu Már volt pár traktorom.Időrendben: Dutra d4kb nagykabínos,lkt80,megint lkt80,saját építésű lkt(lkt80 váz,ifa motor,egybeépítve zil váltóval,zil terepváltó,zil hidak,teljes zil villamosság,ifa felnire man gumik,kamaz csörlö)zetor 12145,kisdutra(u28),fiat 50-66.A t25-nél nagyobb sulyú traktort az utánfutóval nem tudok elvinni.Üdvözlettel: Pedropeti
SZiasztok!

A hőmérséklet 45-50 c-nál nem megy feljebb se nyáron se télen.Olvastam a műszaki leírásban, hogy van valami téli lemez amit 5 fok alatt be kell tenni.
Erről tudnátok feltenni egy képet.
Vagy mi lehet a gond?
Nektek sem a zöldben van a hőmérséklet?
Válasz #9399. hozzászólásra
hello,csak azt szeretnem megkerdezni van e ket darab 9.5-24-es gumid??
hali öreg dömperes. érdekelne a 2 db. gumi, irj egy elérhetöséget, és árat, aztán lehet akár üzlet is szia
Válasz #9398. hozzászólásra A problémádra szerintem UE28-as a jó megoldás.Amennyi pénzt belefektetnél az átalakításba azon vehetnél egy ilyet,és a fogyasztása is jó,ami a mai helyzetben nem elhanyagolható.Erdőn veri az MTZ50-est.
Válasz #9398. hozzászólásra
Ha tudsz adj egy e - mail címet, küldenék valamit, de itt összetolja kicsire.
Válasz #9398. hozzászólásra
Mert volt traktor, nincs traktor lehet a vége.
Hello! Ha lenne menetarányos kardán, mindjárt más lenne a helyzet, de így...
A váltó alján van egy sík rész, ahonnan a T30 nál is levették a hajtást, hacsaknem onnan nem lehetne valamit kicsalni. De ez már nagyon elvetemült ötlet, még énse mernék oda belepiszkálni
Jól látod.a bal oldalin van egy kis türemkedés.de ha gépen van szinte észre vehetetlen.
Válasz #9402. hozzászólásra

Jól látom,hogy nem 1 formák?
Tök tuti....vissza a jövőbe.
De nálam elérhető ma is.akkor vettem és annyiért oda is adom.
Válasz #9399. hozzászólásra

Azokat az árakat mi már nem érjük meg bátyámuram!!
Újak.
Van 9,5x32 gumim eladó.2100-es áron.2db.
Hallihó!Köszönöm a válaszokat.Még ezek után is gondolkozom az első maghajtáson.Az elképzelés:kicserélni az első hidat egy terepes hidra majd a meghajtást megoldani egy hidró motorral.Külföldön az összes kosaras emelők ,építőipari gépek így mozognak.Nem lehet gyorsan menni vele de nem is az a cél hanem hogy kimásszon a sárból.Hozzászólásokat várom tisztelettel :Pedrópeti
Válasz #9377. hozzászólásra
A rajta lévő szöghajtás eredetileg MTZ szárzúzóé volt.
Hali!
Ha házilag akarod megépíteni akkor egy jó fajta szöghajtás és egy hozzá való strapabíró késtartó kell. Kell egy erősebb keret amire rá van erősítve és rá valamilyen lemez burkolat. Nekem az avataromon lévő szerkezet van. Viszont én a csukló vastagságú "gallyakat" is ledarálom vele.
Válasz #9389. hozzászólásra
Hali! Az a baj az első hajtásúra átakitani ,hogy nagyon sok a különbség a két gép között, nem ugy mint az MTZ-k közt.De a nagyobb gond az az ,hogy eggyáltalán nincs DONOR.De még a KORMÁNYT is csak nagyon kevesen alakítják át,pedig az állandó könnyebbségett jelent!És hatalmas különbség! És nem sok munkaidőt kell ráforditani az átalakitásra, mégis inkább kinlodnak az emberek a /normál kormánnyal/.
Válasz #9385. hozzászólásra
Venni egy komplett váltót, öntvényházat,lehajtást, kardántengelyt, az első első hídtartó öntvényt lecserélni a tartócsövekkel együtt és alá venni egy meghajtott T30-as elsőhidat.
...Vagyis semmi értelme így..
Válasz #9390. hozzászólásra
Már nekem is meg fordult a fejembe,de elment a kedvem tőle.Esetleg kicsi pénzért bontott gépet szerezni.De olyan hirdetést nehezen lehet találni,vagy nem is lehet.
Válasz #9389. hozzászólásra Akkor teljes flakon generál!!Sajnállak "őszintén"!