Válasz #9292. hozzászólásra Hali! Ahengerek elé csinálsz egy gyüjtőt abba teszel egy 70vagy80-as csonkot.A fülkén vágsz egy lyukat és abba is teszel ugyan olyan csonkot és egy flexibilis csővel összekötöd.Nem nagy dolog.Kicsit nagyobb lesz a fülkében a zaj.
Válasz #9279. hozzászólásra
Hali! Köradagolóban kettő fajta van:új és régi fajta.Annyi a különbség, hogy a régifajta alá kell Kb:1.5-ös közdarab az újfajta alá nem kell.
Beszoptam! 2 fajta adagoló van a kicsikéhez! Én meg megvettem a másik fajtát!
Úgyan úgy méz ki mind a kettő,csak akkor láttod hogy milyen kell ha leveszed a gépröl!
Hali! A hidraulika vez. tömbben csak az a két papírtömítés van amit a javítókészletben is adnak, vagy rejtőzik még valami a belsejében is? A papír tömítést már kicseréltem de még mindig szépen nyomja ki az olajat a tetején az egyik csavar mellett.
Válasz #9275. hozzászólásra
Patent!Ezért használják az UE28-asokat az erdőn.Talán a régebbi tipusu LKT az ellenfele,mert az ujabbak a dupláját fogyasztják majdnem.
Válasz #9272. hozzászólásra
Hali!Nekem a szegecs feje a motor fele nézett.Ma felhívtam az INTERUSZT és azt mondták,hogy az agy nagyobbik felének a lendkerék fele kell nézni.Így passzol.Fordítva eléri a csőtengelyt és a szegecsek elérik a nyomólapot ami koptatta őket.
Válasz #9251. hozzászólásra
Hali! mérjétek ki,ezt a helyszinen látni igazán,azt irod beleért a cső,de az elözményekben meg azt irtad ,hogy mozgott a cső,volt már ez elött szétszedve? ha nem akkor jó volt benne.Az 50-80 mtz nél a váltó felé van.Ki szoktuk esztergálni kuposra a furatot ,hogy jobban összekapjon.A 25-ös nél most nem ugrik be ,hogyan van.De a szegecs feje van a váltó felé.
Sajnos nem sikerült! Egy nagyobb szőlészet is fülest kapott erről a szőlőről és még előttünk lecsapott rá! Mire oda jutottunk hogy tárgyalhatunk addigra a másikkal már megállapodtak! Sajnos ez van, pedig szívesen csináltuk volna!
Most jutott eszembe hogy még létezik egy olyan magyar csoda hogy Dutra UE28! Igaz hogy öregebb a vlagyiknál de a terepjáró képessége az nagyon jó! AZ MTZ 50 - eket alázza!
Erdőre a legideálisabb egy VTZ 3 hengeres lenne, kis fordulaton is nagy nyomatéka van. Üresen még könnyű a gép, ilyenkor oda kell figyelni, hogy hol és hogyan megy vele a sofőr, de megterhelve pl. sárban szerintem megállíthatatlan ..T30-ből kiindulva.
Ugyebár terhelve meg lesz a súly és a más gépekhez képest e traktorok vékonyabb kereke sárban jobban fog.
Persze a sebességi fokozatokra oda kell figyelni, jó sebességi fokozattal nagyon sokat el tudna ezekkel a kis gépekkel húzni!
Én pl. sárban 20-24 q fával 3. sebességi fokozatban haladok. Persze ismert terepen, minimális emelkedőkön.
2 tonnát még a T25 is simán elhúz! És 2-2,5 tonnákkal járok az erdőn vele hegyre le hegyre fel! És még 3 év alatt egyszer nem kellet kihúzni sehonnan pedig aztán vannak hegyek-völgyek felénk! Japánt vagy kínait ne vegyél hiába erősek nincs meg a súlyuk hozzá, erdőn nem hasznuk van! De ha minden áron ragaszkodsz a 4×4 hez akkor ahogy előttem is írták T30 vagy VTZ, de akkor meg már ha az árakat nézem akkor inkább VTZ!
Hallihó!Köszönöm a válaszokat.Nekem erdőre kellene.Tehát egy utánfutót kellene elhúznia kb. 2000 kiló fával megrakva és a 4x4 elengedhetetlen.Napi munkára kell.A válaszokat köszönöm tisztelettel:Pedro
Halliho üdvözlök mindenkit.Mint kezdő traktoros (traktor vásárló)érdeklődnék hogy a T25-öst meg lehet-e csinálni 4x4-esre?Ha nagy lenne a költség helyette milyen tipusú 4x4-est érdemes venni? A tz4k nem eredeti hanem erősebb motorral és széles vagy dupla (azaz 8)kerékkel nem esne szét?Válaszokat tisztelettel megköszönöm:Pedropeti
Válasz #9247. hozzászólásra
Szia!
Igen kb 1000-es fordulat felet nem volt gond. Alatta össze vissza járt!
Soros jobb lett volna, de nem volt. Akor gondoltam jó lesz ez is!
Írtad hogy mikora telt meg gázolajal. Azt nem igazán értem! Nekem csak az alapjárat járt össze visza!
Üdv!Szerintetek T30-ason a kuplungtárcsa magasabbik agyrészének a motor vagy a sebválltó fele kell állni?Amit szétszedtünk a váltó fele állt,de a csőtengely belemart és a szerkezet is koptatta az agy felfogató szegecseket.Köszi!
Válasz #9247. hozzászólásra
Hali! Igy szolott bejelezni az adagoló. kb:1000-es fordulaton és feljebb,szépen jár . Ha meg alacsonyabra rakod sétál,képes még 500-fordulatot is ingadozni. Van hogy az olaj helyre hozza, de ha már nagyon kopott nem bírja, ez az átka a kör adagolónak. Ha hosszú távra van nálad a gép ,jobban jártál volna a sorossal.FÖLEG az utángyártott még anyit sem fog kibirni mint az eredeti.Mennyi üzemoránként telt meg az adagolód gázolajal, ugy hogy nyomta ki a tetején az anyagot?
Az előző tulaj soha nem rakott bele olajat( pedig nagy traktoros család volt). Mi amikor megvettük ezt pótoltuk, de szerintem már elkopot benne valami! Amúgy folyamatosan felpörög majd leesik az alapjárat. Lehet így is használni de zavart hogy ha nem adtam neki meg egy bizonyos fordulatót akor fel le járt az alapjárat!
Szeretnék hozzá vásárolni eszközöket(eke-2-es,1-tengelyes potkocsi) ha valaki tudna segiteni milyet és hol érdemes nézegetni ill tud eladot azt nagyon megköszöném,vagy az uj géphez jótanácsot adni azt is ! :)
25342 hozzászólás
Válasz #9292. hozzászólásra Hali! Ahengerek elé csinálsz egy gyüjtőt abba teszel egy 70vagy80-as csonkot.A fülkén vágsz egy lyukat és abba is teszel ugyan olyan csonkot és egy flexibilis csővel összekötöd.Nem nagy dolog.Kicsit nagyobb lesz a fülkében a zaj.

Ha kint van a szabadban a gép, mit érdemes csinálni az elfagyások illetve dermedés ellen? De a T-25-nél inkább gázolaj dermedés.
Válasz #9290. hozzászólásra
Már a kamera emberemet már riasztottam 
Biztos fog készülni
GERIMUR küldenél néhány közelebbi fotót a kiegészítő fűtésedről, valami hasonlót szeretnék én is készíteni. (felfogatási pontok, cső átmérő).

Köszi!
Béla
Válasz #9279. hozzászólásra
Hali! Köradagolóban kettő fajta van:új és régi fajta.Annyi a különbség, hogy a régifajta alá kell Kb:1.5-ös közdarab az újfajta alá nem kell.
Válasz #9288. hozzászólásra
Videó kérhetek a hó tolásról majd
Válasz #9287. hozzászólásra
Nagy franc kandúr
Válasz #9286. hozzászólásra
Már szívesen ma felszereltem volna, de hátha elijesztem a havat 
Bízok benne
Válasz #9286. hozzászólásra
kiköpött ugyanijen az én macskámis
Üdv.Most a hétvégén kilehet próbálni a tolólapot akinek van a gépéhez.
Válasz #9279. hozzászólásra
Köradagolóból is két fajta van, az egyik alá kell egy kb. 1-1,5 centi vastag közdarab.
Válasz #9279. hozzászólásra
Mi nem egyezik meg
Válasz #9198. hozzászólásra
Üdv Sajnos a váltóhoz nem tudok hozzá szólni
Beszoptam! 2 fajta adagoló van a kicsikéhez! Én meg megvettem a másik fajtát!
Úgyan úgy méz ki mind a kettő,csak akkor láttod hogy milyen kell ha leveszed a gépröl!
Válasz #9277. hozzászólásra
Van benne 1-1 gumigyűrű a vezérlő karoknál.
Hali! A hidraulika vez. tömbben csak az a két papírtömítés van amit a javítókészletben is adnak, vagy rejtőzik még valami a belsejében is? A papír tömítést már kicseréltem de még mindig szépen nyomja ki az olajat a tetején az egyik csavar mellett.
Válasz #9275. hozzászólásra
Patent!Ezért használják az UE28-asokat az erdőn.Talán a régebbi tipusu LKT az ellenfele,mert az ujabbak a dupláját fogyasztják majdnem.
MTZ82 --UE.28 ERŐPROBA !!!!http://youtu.be/XHKQEhYBaMY
Kész lett ma a gép! Sebválltó,kuplung patentul működik.Köszi a segítségeket!!
Válasz #9272. hozzászólásra
Hali!Nekem a szegecs feje a motor fele nézett.Ma felhívtam az INTERUSZT és azt mondták,hogy az agy nagyobbik felének a lendkerék fele kell nézni.Így passzol.Fordítva eléri a csőtengelyt és a szegecsek elérik a nyomólapot ami koptatta őket.
Válasz #9251. hozzászólásra
Hali! mérjétek ki,ezt a helyszinen látni igazán,azt irod beleért a cső,de az elözményekben meg azt irtad ,hogy mozgott a cső,volt már ez elött szétszedve? ha nem akkor jó volt benne.Az 50-80 mtz nél a váltó felé van.Ki szoktuk esztergálni kuposra a furatot ,hogy jobban összekapjon.A 25-ös nél most nem ugrik be ,hogyan van.De a szegecs feje van a váltó felé.
Válasz #9270. hozzászólásra
Egy nagyobb szőlészet is fülest kapott erről a szőlőről és még előttünk lecsapott rá! Mire oda jutottunk hogy tárgyalhatunk addigra a másikkal már megállapodtak! Sajnos ez van, pedig szívesen csináltuk volna!
Sajnos nem sikerült!
ÖSzabi na hogyan sikerült a tárgyalás?
Valakinek esetleg nincs javításija T-25--höz?
Járt már úgy valaki, hogy elkopott az önindítóban a mágneskapcsoló axiális tengelye?
Válasz #9256. hozzászólásra
De a javitás majdnem hogy úgyan ott van! ezért inkább egy újat vettem!
Válasz #9260. hozzászólásra
Most jutott eszembe hogy még létezik egy olyan magyar csoda hogy Dutra UE28! Igaz hogy öregebb a vlagyiknál de a terepjáró képessége az nagyon jó! AZ MTZ 50 - eket alázza!
Erdőre a legideálisabb egy VTZ 3 hengeres lenne, kis fordulaton is nagy nyomatéka van. Üresen még könnyű a gép, ilyenkor oda kell figyelni, hogy hol és hogyan megy vele a sofőr, de megterhelve pl. sárban szerintem megállíthatatlan
..T30-ből kiindulva.
Ugyebár terhelve meg lesz a súly és a más gépekhez képest e traktorok vékonyabb kereke sárban jobban fog.
Persze a sebességi fokozatokra oda kell figyelni, jó sebességi fokozattal nagyon sokat el tudna ezekkel a kis gépekkel húzni!
Én pl. sárban 20-24 q fával 3. sebességi fokozatban haladok. Persze ismert terepen, minimális emelkedőkön.
Válasz #9265. hozzászólásra
Pótkocsin a 2 tonna az meg se kottyan a Vlagyinak. Apám már hozott haza függesztett szállítóládán is 9q szenet a T-30-as-al.
Válasz #9260. hozzászólásra

http://youtu.be/WLRifTOUoyc
Én ezt a kocsit húzgálom! Erre kb 2-2,5 m3 fa fér fel és eddig gondom még nem volt vele!
Válasz #9260. hozzászólásra

2 tonnát még a T25 is simán elhúz! És 2-2,5 tonnákkal járok az erdőn vele hegyre le hegyre fel! És még 3 év alatt egyszer nem kellet kihúzni sehonnan pedig aztán vannak hegyek-völgyek felénk! Japánt vagy kínait ne vegyél hiába erősek nincs meg a súlyuk hozzá, erdőn nem hasznuk van! De ha minden áron ragaszkodsz a 4×4 hez akkor ahogy előttem is írták T30 vagy VTZ, de akkor meg már ha az árakat nézem akkor inkább VTZ!
szerintem meg egy 50 mtz az megoldaná a problémát árase tul nagy és lehet hogy töbetis elbirna.
Válasz #9260. hozzászólásra
Hali! semmi esetre se vegyél japit vagy kínait!!! Szerintem T-30as vagy vtz a megoldás a munkádra.ezekhez olcsó az alkatrész,és VAN!
Válasz #9257. hozzászólásra
Esetleg valami japánt? Persze attól is függ hogy mennyi a kereted.
Hallihó!Köszönöm a válaszokat.Nekem erdőre kellene.Tehát egy utánfutót kellene elhúznia kb. 2000 kiló fával megrakva és a 4x4 elengedhetetlen.Napi munkára kell.A válaszokat köszönöm tisztelettel:Pedro
Válasz #9257. hozzászólásra

Hello! Nem mindegy hogy neked mire kell a gép!)Szántóra vagy kiskertbe vagy gyümölcsösbe)
Válasz #9257. hozzászólásra
a T25 erösebb mint t4k méghanem öszkerekesis számit a felhaszálás mert iciripiciri kertre a t4 a nyerö
Halliho üdvözlök mindenkit.Mint kezdő traktoros (traktor vásárló)érdeklődnék hogy a T25-öst meg lehet-e csinálni 4x4-esre?Ha nagy lenne a költség helyette milyen tipusú 4x4-est érdemes venni? A tz4k nem eredeti hanem erősebb motorral és széles vagy dupla (azaz 8)kerékkel nem esne szét?Válaszokat tisztelettel megköszönöm:Pedropeti
Válasz #9253. hozzászólásra
Ha ez volt a gond akkor lehet h elég lett volna csak adagoló elemet cserélni és feltenni egy padra!
Válasz #9245. hozzászólásra
Az új áttételes önindítót nemárt bezsírozni felrakás előtt.:)
Süt a nap ma nem szerelünk! Irány horgászni!
:-)
Válasz #9247. hozzászólásra
Szia!
Igen kb 1000-es fordulat felet nem volt gond. Alatta össze vissza járt!
Soros jobb lett volna, de nem volt. Akor gondoltam jó lesz ez is!
Írtad hogy mikora telt meg gázolajal. Azt nem igazán értem! Nekem csak az alapjárat járt össze visza!
Válasz #9249. hozzászólásra
Igen a régi adagolómmal voltak ilyen gondok! Remélem az újal nem lesz!
Üdv!Szerintetek T30-ason a kuplungtárcsa magasabbik agyrészének a motor vagy a sebválltó fele kell állni?Amit szétszedtünk a váltó fele állt,de a csőtengely belemart és a szerkezet is koptatta az agy felfogató szegecseket.Köszi!
Válasz #9247. hozzászólásra
Hali! Igy szolott bejelezni az adagoló. kb:1000-es fordulaton és feljebb,szépen jár . Ha meg alacsonyabra rakod sétál,képes még 500-fordulatot is ingadozni. Van hogy az olaj helyre hozza, de ha már nagyon kopott nem bírja, ez az átka a kör adagolónak. Ha hosszú távra van nálad a gép ,jobban jártál volna a sorossal.FÖLEG az utángyártott még anyit sem fog kibirni mint az eredeti.Mennyi üzemoránként telt meg az adagolód gázolajal, ugy hogy nyomta ki a tetején az anyagot?
Válasz #9247. hozzászólásra
Bocs! Gondolom a régi adagolónál volt.
Válasz #9247. hozzászólásra
Hali!Ez a jelenség az új adagolónál van vagy a réginél?
Válasz #9237. hozzászólásra
Szia!
Az előző tulaj soha nem rakott bele olajat( pedig nagy traktoros család volt). Mi amikor megvettük ezt pótoltuk, de szerintem már elkopot benne valami! Amúgy folyamatosan felpörög majd leesik az alapjárat. Lehet így is használni de zavart hogy ha nem adtam neki meg egy bizonyos fordulatót akor fel le járt az alapjárat!
Szeretnék hozzá vásárolni eszközöket(eke-2-es,1-tengelyes potkocsi) ha valaki tudna segiteni milyet és hol érdemes nézegetni ill tud eladot azt nagyon megköszöném,vagy az uj géphez jótanácsot adni azt is ! :)