Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 395.73 Ft USD 336.81 Ft CHF 423.19 Ft GBP 452.49 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25342 hozzászólás
#23642 Gepi
2019-07-08 19:58:35

Válasz narancs #23641. hozzászólásáraA 3 db kinyomó villát beállítottátok? A gyári kuplungszerkezettel raktátok össze? Mert a habinál kapható az valami bili acélból van és hajlamos hajolni.

Nincs profilkép
#23641 narancs
2019-07-08 14:17:45

Válasz Attikaa #23644. hozzászólásáraNekunk nem volt ilyen gondunk. konnyen ossze tudtuk tolni.

#23640 Attikaa
2019-07-08 14:13:36

Válasz narancs #23633. hozzászólásáraAmikor mi cseréltük fordítva tettük be, de úgy össze sem tudtuk tolni.

Nincs profilkép
#23639 narancs
2019-07-08 14:08:57

Válasz csoppika #23642. hozzászólásáraIgen megvan a hezag es a kinyomo csapagy is konnyen forog.

#23638 csoppika
2019-07-08 13:37:06

Válasz narancs #23641. hozzászólásáraA kinyomó csapágy könnyen forgott? Így összerakva bele tudsz alul nézni, hogy megvan-e még a hézag?

Nincs profilkép
#23637 narancs
2019-07-08 13:06:49

Válasz Gepi #23636. hozzászólásáraJaro motornal nem lehet sebbesegbe tenni, csak kereg. Ha nincs beinditva a motor ugy be tudom tenni sebesegbbe.

Nincs profilkép
#23636 kamus
2019-07-08 12:32:33

Válasz Gepi #23639. hozzászólásáraHát a kereskedőazt mondta nincs hely a kompreszornak a motoron. Másik meg nem szólt vissza még. Jó lenne, de nem bízom benne, hogy összejön....

#23635 Gepi
2019-07-08 11:12:58

Válasz kamus #23638. hozzászólásáraLehet rá csinálni, a helye csak ki van alakítva.

Nincs profilkép
#23634 kamus
2019-07-08 10:59:43

Válasz Gepi #23637. hozzászólására
Köszi!

Tuber trakit nézegetem, talán totál T25 akkor adatok alapján.. Ami a baj, hogy nincs légfék rajta, csak hidro fék... A franc vinné el!

#23632 Gepi
2019-07-08 10:54:44

Válasz narancs #23634. hozzászólásáraBe tudod tenni sebességbe?smile surrender

Nincs profilkép
#23631 kamus
2019-07-08 10:30:56

Sziasztok,

Nem tudjátok mennyit emelhet a T25 hidr. rendszere? Hivatalos könyv szerinti adatra gondolok...

Nincs profilkép
#23630 narancs
2019-07-08 06:34:31

Válasz Maszek Zs #23632. hozzászólásáraSajnos nem nagyon ertek hozza.
Ha tudod, hogy mi lehet a gond megkoszonem a segitseget.

Nincs profilkép
#23629 narancs
2019-07-08 06:32:22

Válasz csoppika #23631. hozzászólásáraHa jol tudom mindegy hogy van beteve a tarcsa. de ha tevedek kerlek jovitsatok ki.

#23627 csoppika
2019-07-07 16:18:45

Válasz narancs #23630. hozzászólásáraA tárcsát be lehet tenni fordítva?

Nincs profilkép
#23626 narancs
2019-07-07 16:10:00

Sziasztok,
Segitsegeteket szeretnem kerni,
T 25-oson Kuplungszerkezet, kuplungtarcsa, kinyomocsapagy csere volt.
Ki lett hezagolva a kiemelo kar a hezag 2 mm,a pedal holtjateka 50 mm.
A problema az hogy nem tudom sebessegbe tenni.
Mi lehet a gond?

#23625 Maszek Zs
2019-07-01 21:11:33

Válasz nemcsa #23627. hozzászólásáraOlvass vissza pár oldalt nem régen volt róla szó. Valaki le is írta hogy kell.

#23624 Tom250
2019-07-01 20:25:13

Válasz csoppika #23626. hozzászólásáraBiztos hogy a retrszeléssel van gond!
Ha jól van beállítva, akkor lehet akármennyire kopott, vagy akár törött, vagy hiányos, akkor is az lenne az utolsó hogy kidobja a sebességet.. előb törne szét a váltó..

Nincs profilkép
#23623 nemcsa
2019-07-01 18:40:06


köszönöm,de hogy tudom eldönteni?
hol tudom megnézni a reteszelést és hogyan ?
le tudnád írni kicsit bővebben ?

#23622 csoppika
2019-07-01 18:25:33

Válasz nemcsa #23625. hozzászólásáraHa nem a reteszeléssel van a gond, akkor kopott a fogaskerék(pár)...

Nincs profilkép
#23621 nemcsa
2019-07-01 15:39:30

sziasztok
kellene egy kis segítség.
most jutottunk egy ilyen traktorhoz.
A probléma az,hogy nagyobb terhelésnél kidolja a váltót sebességből.
Mi lehet a megoldás ?
üdv csaba

#23620 Gepi
2019-06-29 18:54:12

Válasz Magister #23623. hozzászólásáraHa még gyári bontatlan motor akkor hagyd a fenébe ne b*sz ki magaddal. Én ennyiért le nem venném az olajteknőt, igaz tudnál rajta csökkenteni de akkor is máshol menne el az olaj. Kartergáz nincs, olajat nem eszi lehet vele nyugodtan dolgozni.

Nincs profilkép
#23619 Magister
2019-06-28 21:39:13

Válasz Gepi #23622. hozzászólásáraEz egy használt motor, jó kompresszióval, semmi kartergázzal. Csak mértem a főtengely axiális játékát és 0,8mm löttyen..
Foglalkozzak vele? Vagy hagyjam a fenébe. Olajnyomás hidegen4 melegen fordulaton (1400) 2,5Bar.

#23618 Gepi
2019-06-28 20:45:19

Válasz Magister #23620. hozzászólásáraNem felújított motorról van szó?
Az lenne a terv, hogy a következő méretű támcsapágy cseréjével végeznéd?

#23617 Masina93
2019-06-28 19:33:24

t25 rendsodrózás göncöl 7el (ez esetben 6)


Nincs profilkép
#23616 Magister
2019-06-18 22:02:45

Hézagolt már valaki axiálisan főtengelyt?,
Nagy munka??

#23615 Maszek Zs
2019-06-16 16:29:19

Ezt a fajtát tettem bele egybe 2017-be. Azóta még jósmile thumbup

Nincs profilkép
#23614 kamus
2019-06-16 11:45:46

Válasz Tom250 #23616. hozzászólásáraLehet igen... Szétszedjük majd. De utána lehet megint ez lesz. Már ha kapja terhelést.

Nincs profilkép
#23613 Titán76
2019-06-16 09:30:23

Válasz ND #23615. hozzászólásáraBeereszti az adagoló a gázolajat. Keveredik az olajjal. Engedd le azt ami benne van!!!! Legalább 50 munkaóránként cseréld ki az adagolóban az olajat !
Elmulasztottam pár éve. Megy ez még,még ezt még azt és majd kicserélem. Nem kellett mert le kellett cserélni újra. Ugyanis elört benne egy csapágy és az rendet csinált benn smile oops
Egyébként személyes tapasztalat ha már sok gázolaj van benne trokirozik(ugrál az alapgáz). Az már intő jel hogy le kell engedni ami benne van

#23612 Tom250
2019-06-16 06:59:48

Válasz kamus #23614. hozzászólásáraNem lehet hogy Valamelyik nyugvó(esetleg hajtókar) csapágy? Mert ha igen, akkor lehet h most is ugyanez történt, és akkor meg is van hogy miért szorult meg.

Nincs profilkép
#23611 ND
2019-06-16 06:50:40

Válasz Maszek Zs #23613. hozzászólásáraKöszi, így lesz.
Az olajat minden indulás előtt reggel nézzük, nem hígul, vastagon befogja a nívót.
Csak az az érdekes számomra, h koromfekete olaj jön ki az adagolóból. Ez mitől lehet?

Nincs profilkép
#23610 kamus
2019-06-16 06:32:25

Válasz Tom250 #23611. hozzászólásáraValami csapágy elfordult. Vagy csapágyak? Nem igazán emléxem, akkoriban nem én foglalkoztam vele. De vmi csapágysort cseréltek. És azóta sem az igazi.

#23609 Maszek Zs
2019-06-15 22:42:59

Válasz ND #23609. hozzászólásáraSzerintem GYORSAN!!! Enged le az adagolóból a gázolajat és minden második tankolásnál újra! Lehet olaj nyomás probléma,ha csak egy kicsi bele jut a motorba!!

Nincs profilkép
#23608 Titán76
2019-06-15 22:34:27

Válasz ND #23609. hozzászólásáraAzért nyomja ki a tetején,mert már csordultig van gázolajjal. Engedd ki belőle azt a trutyit és tegyél bele 1 deci olajat és mehet tovább.
Az igazság az hogy tavaly előtt én is megfőztem kicsit. Vidékre menet elakadt az olajnyomásmérő óra csöve és csak akkor vettem észre amikor kiszálltam a trakiból. 5 liter elfolyt belőle. Na azóta tud felmelegedni 80 fokra és aztán kellett utána állítani az olajnyomásnak smile karateka

#23607 Tom250
2019-06-14 07:42:27

Válasz kamus #23606. hozzászólásáraMi gond volt vele korábban ha szabad kérdeznem?

Nincs profilkép
#23606 kamus
2019-06-14 07:32:02

Válasz ND #23609. hozzászólásáraKör adagolom van eladó :)Ha érdekel szólj! Nekem már MTZ van fent....

Nincs profilkép
#23605 ND
2019-06-14 06:59:23

Válasz Titán76 #23608. hozzászólásáraMár állítottunk. Korábban hidegen is csak 2-2,5 volt, most 3,5 körül, de ahogy melegszik úgy esik le. 80nál 1300 fordulaton már csak 1, alapjáraton fél. Korábban ez fél volt, alapjáraton alig lendült ki. Szóval elég kopott a motor, meg valsz a szivattyú is forgott már eleget. 20w50 turbódízel olaj van benne

Csak ugye idő soha nincs elég, mindig megelőzi vmi ezt, meg tartok az új alkatrészektől a habis Váltó felújítás után.
de talán idén. Vagy nem.
Mert most építkezés van, meg az adagoló jelentkezett be, nyomja az olajat a tetején. De már annyi kijött, hogy annyi nem is volt benne, meg jó fekete, mint a motorba. Fel tud jutni oda a motorból?
Vkinek ilyen tapasztalat?

Nincs profilkép
#23604 Titán76
2019-06-13 21:51:46

Válasz ND #23595. hozzászólásáraNem értem ezt az olajnyomás dolgot. Ha valóban egyes miért nem állítasz utána? A vligyinál ez nem bonyolult dolog. Tudom hogy mást is rendbe kellene tenni mellé,de gyors megoldásnak jó és talán meg lehetne előzni a komolyabb problémát

Nincs profilkép
#23603 ND
2019-06-13 21:36:21

Válasz kamus #23606. hozzászólásáraAz gáz
Szerintem szétbordítani sem sokkal több, bár szerencsére még nem kellett.
Meg előző jelleggel lehet nálunk sem ártana, csak az alkatrészek minőségétől tartok.
Vkinek tapasztalat ezzel honnan milyet?

Nincs profilkép
#23602 kamus
2019-06-13 21:22:02

Válasz kamus #23605. hozzászólásáraSziasztok,

Sajnos a motor állt be. olaj leengedve, Leszedtük a kartert. meg sem mozdul.... Egész blokkot ki kéne szedni a javításhoz. Idő az nincs rá. Azt mondják motor csere max 2 nap az esetleg belefér...
Van vkinek eladó komplett motor? Sajnos ezzel már volt 1x gond, nem bízom benne, hogy fel lehet újítani úgy, hogy üzembiztos legyen.
Szval ha vki tudna eladót szóljon!
Köszi!

Nincs profilkép
#23601 kamus
2019-06-13 11:02:35

Válasz ND #23604. hozzászólásáraHolnap sztem leszedem az önindítót és megnézem mi van mögötte, megpróbálom kihúzott dekomprival megforgatni....
Aztán meglátjuk.....
Köszi a segítségeteket!
Amúgy szerintetek mennyiért lehetne motorhibásként eladni? Felújított traktor, új gumik, új festés, levegőrendszer, iylenek... Valami tipp?

Köszi

Nincs profilkép
#23600 ND
2019-06-12 16:17:21

Válasz kamus #23601. hozzászólásáraha a váltó van befeszülve, akkor fogja a főtengelyt is.
Kinyomott kuplungnál próbáljátok forgatni a motort, így elvileg függetleníted a váltótól, és kiderül h motor v. váltó a ludas.

Vagy a kuplung, vagy az önindító, lendkerék, stb, stb smile aikido

mert ha a lendkereket blokkolja a leszakadt indítófogaskerék, akkor is minden áll, mint Katiba a gyerek.
Ez kizárható azzal, hogy leveszed az önindítót, és megnézed, mindene meg van-e, nem maradt-e a harangban belőle, ami beszorult vhová.

Nekem olyan is volt, hogy nem talált be az önindító fogaskereke a lendkerék fogához, felütközött, így csak koppant egyet, indítani már nem tudott, mert nem mozdult annyit előre, hogy a behúzótekercs zárja az önindító áramkörét.

kis himbálás, nyektetés után megint összeállt a csillagállás hogy helyére talált, és azóta indít
Az összes többi tipp amit leírtam mind meg volt már nekem is, saját bőrömön tapasztaltam őket...

az a baj, hogy sokváltozós az egyenlet, és végig kell menni minden pontján, oszt egyszer valamelyik meghozza a várt (vagy ha zsebbenyúlós akkor nem igen várt) eredményt

#23599 Tom250
2019-06-12 15:24:54

Válasz kamus #23601. hozzászólásáraKapd le az önindítót, sokkal egyszerűbb, és a fogaskoszorúnál fogva próbáld megmozdítani, dekompresszor legyen felhúzva.

Nincs profilkép
#23598 Rabó001
2019-06-12 15:24:13

Válasz kamus #23594. hozzászólására1. Szűrd ki hogy a motor körbeforgatható-e kézzel!
2. Szűrd ki hogy az indítórendszer jó! Összezárással, külső akksiról bikázva, akárhogy.

Nincs profilkép
#23597 kamus
2019-06-12 15:18:22

Válasz ND #23600. hozzászólásáraSzia,

Traki tólható... Igen van a nagy tárcaán anya, de lefedi a kistárcsa amit meg ráfog vagy 6 csavar.... Majd lehet leszedem és próbálom fordítani.
De marhára azt érzem, hogy a főtengely van befeszülve.... Próbálom azért kulcccsal majd!

Köszi!

Nincs profilkép
#23596 ND
2019-06-12 06:49:00

Válasz kamus #23599. hozzászólásáraÉkszíjnál fogva nem bírod megforgatni, csak kulccsal a nagy Ékszíj tárcsa rögzítő anyájánál.
Az neked is kell h legyen.
Dekompresszort húzd rá, úgy könnyebb forgatni.

Trakit tudjátok tolni?
Ha a váltó feszült be, nem lehet

Nincs profilkép
#23595 kamus
2019-06-12 04:06:18

Köszi mindenkinek a gyors reagálást!

Vezetékek szemre rendben vannak. Viszont nekem a főtengely végét nem lehet kulccsal megforgatni, mert hajt egy kompresszort. Nem tudom amúgy mekkora erő kellene, de nekem ez baromi szorosnak tűnik. És ha jól emléxem volt picci lötty a főtengelynél előre-hátra irányba, de az most nincs.
Kardán nem tudom ki volt e kapcsolva, de most kikapcsolt állapotban van, és kézzel a csonk forgatható.
Az olajnyomás, meg nem hírtelen ment el sztem, hanem szépen visszaesett ahogy melegedett.
Ami baj még, hogy nagyon régen már 1x volt vele ilyen, már, hogy nem volt nyomás, nem emléxem mit javíottak rajta, de vmi motor felújítás lehetett és nagyon sok időbe telt. Vkit próbálok majd keresni aki ránéz, hogy kizárjuk biztosra amiket lentebb írtatok...
Köszönöm a segítséget!

Nincs profilkép
#23594 ND
2019-06-11 21:18:39

Válasz ND #23597. hozzászólásáraHa nem forog kulccsal kinyomott kuplunggal is próbáld, ha úgy megy, a váltóban feszült össze vmi.
Kardán ment mikor leállítottad?
Ha igen, az feszült be, himbálás mellett jó esetben ki lehet kapcsolni, és megy tovább.
1x jártam így, azóta első a kardán ki, utána leállít

Nincs profilkép
#23593 ND
2019-06-11 21:12:31

Válasz ND #23595. hozzászólásáraVagy a ráindításgátló vezetéke lejött a generátorról.
Esetleg üres érzékelője.

Am a nyomás hirtelen esett le?

Ékszíj tárcsánál kulccsal ha körbe fordul nem hiszem h beállt

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
A földek a globális tőkepiacokon cserélnek gazdát.
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Az öntözésre felhasználható vízkészlet jelentősen növeli a mezőgazdasági...
GRIMME KS 3000A,  4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  FRONTBAKHÁTSZÁRZÚZÓ
GRIMME KS 3000A, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

1.150.000 Ft

Amazone D9 4000 gabonavetőgép
Amazone D9 4000 gabonavetőgép

5.400.000 Ft

Burgonya
Burgonya

120 Ft

Farmtech ZDK 1800 pótkocsi
Farmtech ZDK 1800 pótkocsi

6.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]