Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
1 féklámpa (fehér)
2 bal index (piros)
3 fényjelzés (zöld)
4 jobb index (lila)
5 utánfutó belső világítása (sárga)
6 helyzetjelző lámpák (világoskék)
M test
Ha nem látszanak jól a színek,1 kicsit húzd ki az ereket a védőcsőből.
Nekem úgy kiszívta a nap a kilógó részt,hogy mind fehér színű.
Válasz #7329. hozzászólásra
Szeva.Én annyit tudok segíteni keresd meg a következőt:dugaljak/dugvillák szabványos bekötése.Tőbit meg próba lámpával nézd meg.Én is így csináltam.
Szevasztok Vlagyisok!
Kellene egy kis segítség!A T-25 trakimon eddig rossz volt a hátsó pótkocsi csatlakozó aljzat,minden vezeték megvan,csak éppen nem tudom,hogy hová kössem be őket!Úgy értem,hogy hová milyen színű vezetéket kell kötni.Aki ért hozzá,vagy meg tudná nézni a saját gépén,kérem segítsen.
Helló!Tudna-e valaki nekem segíteni: a szalagfékcseréhez le kell-e venni a kereket és az oldalhajtást, vagy belülről a fülkéből megoldható-e?előre köszönöm a válaszokat!
Segítségeteket szeretném kérni.
Az adagolón olajat szeretnék cserélni. Sejtem, hogy melyik csavarokat kell kicsavarni, de inkább megkérdezem, hogy mit hogyan.
Úgy hallottam motorolajat érdemes belerakni.
2 képet mellékelek, beszámoztam a csavarokat az adagolón.
Gondolom az 1-es csavar a betöltő, a 2-es talán a nívópálca?
A leeresztőt nem tudom. Legyetek szívesek szám alapján igazítsatok el.
Plusz...Mennyi olajat kell beletölteni?
Válasz #7316. hozzászólásra
Hali Pippy.
A reteszelőn kell állítanod.
A fülke alatt a váltóház jobb oldalán van az állítási lehetőség.
Kuplungpedál kereszttengelyének a végén 1 menetesorsón keresztül működteti a reteszelőt.
1-2 menetet szűkítsd a kettő közti távolságot,és tégy 1 próbát.
Tedd be egy fokozatba a váltót,majd szép lassan a pedált benyomva folyamatosan próbáld kivenni sebességből.
A reteszelő akkor van jól belőve,ha a pedált kb félig benyomva kitutudod venni üresbe.
Válasz #7305. hozzászólásra
eladó? az enyém nem eladó. egyszer valóban feltettem mert volt egy eladó t-30as de meggondoltam magam mivel nincs az elejéhez alkatrész. vagy mire gondolsz???
szóval szereztem ma egy elfekvő készletet t-25ös alkatrészekből cikkszám szerint minden stimmel csak a k.tárcsát nem tudtam biztosra de az is a vlagyié. komplett váltófogaskerekek,tengelyek,komplett adagoló,henger garnitúra főtengely stb.stb. nagyon sok cucc ez mind 50.000ftért. örülök mint majom a tökének.
25336 hozzászólás
Válasz #7338. hozzászólásra
Csőváz.
Mi van hozzá?
Sziasztok érdekelne,hogyan tudom lepapírozni a trakimat. Előre is köszönöm. Ja és bevált a reteszelőn való állítás::::::::
Hali!
Köszönöm a segítségeteket,sok jó infót kaptam tőletek!Hétvégén neki ugrok és meg is csinálom!Üdv.nektek!
Válasz #7329. hozzászólásra
Hali Feci.
1 féklámpa (fehér)
2 bal index (piros)
3 fényjelzés (zöld)
4 jobb index (lila)
5 utánfutó belső világítása (sárga)
6 helyzetjelző lámpák (világoskék)
M test
Ha nem látszanak jól a színek,1 kicsit húzd ki az ereket a védőcsőből.
Nekem úgy kiszívta a nap a kilógó részt,hogy mind fehér színű.
Előre is köszönöm a segítséget hétvégén kipróbálom..........
Válasz #7321. hozzászólásra
szia!
Mi az a korrekto?
Válasz #7329. hozzászólásra
Ja a kábel szín is megvan adva
Válasz #7329. hozzászólásra
Szeva.Én annyit tudok segíteni keresd meg a következőt:dugaljak/dugvillák szabványos bekötése.Tőbit meg próba lámpával nézd meg.Én is így csináltam.
Válasz #7330. hozzászólásra
köszi az nem kis melo
Válasz #7328. hozzászólásra
Üdv!
Le kell venni mindent hozzá, a fülkéből nem bírod megoldani.
Szevasztok Vlagyisok!
Kellene egy kis segítség!A T-25 trakimon eddig rossz volt a hátsó pótkocsi csatlakozó aljzat,minden vezeték megvan,csak éppen nem tudom,hogy hová kössem be őket!Úgy értem,hogy hová milyen színű vezetéket kell kötni.Aki ért hozzá,vagy meg tudná nézni a saját gépén,kérem segítsen.
Helló!Tudna-e valaki nekem segíteni: a szalagfékcseréhez le kell-e venni a kereket és az oldalhajtást, vagy belülről a fülkéből megoldható-e?előre köszönöm a válaszokat!
Az tény, hogy gyorsak voltatok!
Köszönöm!
Válasz #7324. hozzászólásra
De legjobban a pálinkás pohár tetszik.
Válasz #7324. hozzászólásra
Újabb szintidő..... 26 sec
Válasz #7322. hozzászólásra
Szeva cimbi.
Mindössze 3 secundum
Nem semmi!
Válasz #7321. hozzászólásra
És tudja!
Válasz #7320. hozzászólásra
Üdv!
Így van az 1-es a feltöltő nyílás, 3-as az szintjelzőfurat, a 4-es a leeresztő furat. Kb 1dl olaj kell bele.
Válasz #7320. hozzászólásra
Cső Árpi.
1-betöltő nyílás zárócsavarja
2-korrektor
3-olajszint ellenörző nyílás zárócsavarja
4-olajleeresztő nyílás zárócsavarja
1dl motorolaj kell a hajtásházba.
Én előre kimérem,(pálinkás pohárba)és úgy töltöm bele.
Segítségeteket szeretném kérni.
Az adagolón olajat szeretnék cserélni. Sejtem, hogy melyik csavarokat kell kicsavarni, de inkább megkérdezem, hogy mit hogyan.
Úgy hallottam motorolajat érdemes belerakni.
2 képet mellékelek, beszámoztam a csavarokat az adagolón.
Gondolom az 1-es csavar a betöltő, a 2-es talán a nívópálca?
A leeresztőt nem tudom. Legyetek szívesek szám alapján igazítsatok el.
Plusz...Mennyi olajat kell beletölteni?
Válasz #7309. hozzászólásra
már semmi.
Válasz #7316. hozzászólásra
Hali Pippy.
A reteszelőn kell állítanod.
A fülke alatt a váltóház jobb oldalán van az állítási lehetőség.
Kuplungpedál kereszttengelyének a végén 1 menetesorsón keresztül működteti a reteszelőt.
1-2 menetet szűkítsd a kettő közti távolságot,és tégy 1 próbát.
Tedd be egy fokozatba a váltót,majd szép lassan a pedált benyomva folyamatosan próbáld kivenni sebességből.
A reteszelő akkor van jól belőve,ha a pedált kb félig benyomva kitutudod venni üresbe.
Válasz #7316. hozzászólásra
picit állítsál a reteszelő tengelyen mert ugyan úgy kéne zárnia mint a többi sebességnél.
Van egy90-es évjáratú egy váltókaros t-25-ös traktorom szeretném tudni,hogy miért dobálja ki az országuti ill a terep fokozatot előre is köszönöm....
Válasz #7314. hozzászólásra
7299 hozászolás
Válasz #7283. hozzászólásra
Merre ha szabad megkérdezni?
Válasz #7312. hozzászólásra
Mert olyan lett mint a gyári szín
Válasz #7310. hozzászólásra
A festék tipusát nem tudom, úgy kevertettük egy mtz alkatrész piros szinéhez.
Valaki nem tudja hogy merre lehet kapni alkatrészt alternáló kaszához Az enyém osztrák gyártmány, pontos típust nem tudom
Válasz #7300. hozzászólásra
Szép lett a masina.Melyik festéknek van ilyen jó piros színe?
Válasz #7308. hozzászólásra
Mi van még ott?
Válasz #7307. hozzászólásra
ja. az nincs már meg évek óta de a cuccai még igen .
Válasz #7306. hozzászólásra
Nem a tied bocs.Ahol veted az alkatrészeket,gondolom hogy ott mindent felszámoltak.
Válasz #7305. hozzászólásra
eladó? az enyém nem eladó. egyszer valóban feltettem mert volt egy eladó t-30as de meggondoltam magam mivel nincs az elejéhez alkatrész. vagy mire gondolsz???
Válasz #7304. hozzászólásra
Én traktora gondoltam hogy eladó.
Válasz #7303. hozzászólásra
hát az még jobban mivel minden eredeti orosz a jó öreg fókazsírba mártva.na az egy katasztrófa!
Válasz #7302. hozzászólásra
És a gép?
Válasz #7301. hozzászólásra
szerintem is. nagy szerencsém volt.
Válasz #7298. hozzászólásra
Te ezekkel az alkatrészekkel nagyon jól jártál.Csak a főtengely egy vagyon.
Válasz #7299. hozzászólásra
Köszi az infót!
Válasz #7297. hozzászólásra
A nullás mellet Nagytarcsán supergumi.com néztem az árlistát most 55000 beszélj a sráccal hátha tud okosságot.
Válasz #7296. hozzászólásra
szóval szereztem ma egy elfekvő készletet t-25ös alkatrészekből cikkszám szerint minden stimmel csak a k.tárcsát nem tudtam biztosra de az is a vlagyié. komplett váltófogaskerekek,tengelyek,komplett adagoló,henger garnitúra főtengely stb.stb. nagyon sok cucc ez mind 50.000ftért. örülök mint majom a tökének.
Válasz #7283. hozzászólásra
Üdvözöllek!
Megtudnád írni, hol szerezted be a gumit annyiért?! Nekem is ilyen méret kellene T-16-hoz.
Válasz #7295. hozzászólásra
Szívesen Tamás.Hát azért kíváncsi vagyok?
Válasz #7294. hozzászólásra
köszi Sanyi!!!!! később elmondom a történetet miért kérdeztem.
Válasz #7293. hozzászólásra
Szeva.Átmérő 275mm a bordák száma 14
Üdv. valaki meg tudná mondani a t-25ös kuplungtárcsa átmérőjét, és a borda számát és méretét????
Válasz #7276. hozzászólásra
Ez igaz
Válasz #7290. hozzászólásra
A kuplung szerkezetet az ellen őrző nyíláson szettem szét és így lehetett széttolni.
Válasz #7289. hozzászólásra
miért ?