Üdvözlet
Elsősorban Gerimurtól kérdezném,de persze más is hozzászólhat . A hátsó ablanak van még valami +merevítője,mivel látom nyitható. Tudom hogy tiéd eredeti (valamikor régen olvastam). Mert ugye eredetileg fixre tervezték,és így nem is igazán számított hogy csak sima lemezből van préselve. De most meg kell csinálni,az új törvények miatt,mindent fel kell rakni rá ami rajta volt,mert hogy eddig rajta sem volt. Anno is már üveghiányosan vettem,de most ráncba kell szedni az öregfiút. Ezért érdekelne hogy van-e külön merevitője az ablak tartónak,illetve teleszkópos-e vagy sem?
Az is érdekelne hogy valakinek esetleg van-e gyári kompresszorja fenn? Ha van, az hogyan van meghajtva? Csak ékszíjjal,vagy létezik beépitett fogakerekes meghajtású is ?
Ha, van esztergályos ismerősöd, akkor csináltathatsz is...pl: inbus csavarból. És akkor olyan hosszú lesz amilyen kell!!!! Összeépítés előtt a véglehajtásban a meneteket takarítsd ki és öblítsd ki féktisztítóval majd a tőcsavarokat is és ragaszd be Loctite-tal!!
A csatolt képen látható 24-es számú, a véglehajtás házat a váltóházhoz rögzítő tőcsavarra lenne szükségem. Ha tudja valaki legyen kedves megírni a méreteit (átmérő x hossz), nem vagyok a traktor közelében sajnos és holnap meg kell vennem a csavart. Sima csavarboltban kapható ez a csavar, vagy valami speciális helyre kell menni érte?
Válasz stefi69 #23185. hozzászólásáraIgen a T25 után van. 150 cm széles. Mélységet nem mértem de kb. 10-15 cm mélyen és 3-ban húzom. Majd csinálok arról is egy videót.
[kep1]
Válasz stefi69 #23179. hozzászólásáraGugli a barátom. Elsőre ezt a képet dobta. Nem volt kedvem kimenni a fényképezni.
Ha lesz két söröd, akkor az egyiket megihatod jogdíj címén, de csak ha valóban te csináltad a képet!
Válasz radvattila #23176. hozzászólásáraNeten talaltam ezt a kepet. A ket zolddel bekarikazott kart kell egymashoz kozelebb allitanod. A valto jobb oldalan felul talalod oket. Sztem ugy erdemes, hogy annyira ossze tekered, hogy mar kinyomott kuplungnal sem tudsz valtani, es utana annyira allitod vissza fele mig jo nem lesz. Igy elerheto a maximalis zaras. Szerintem....
Olyan problémám lenne hogy szántásnál közbe közbe kidobálja a sebességet nézegettem a korábbi hozzászólásokat is de inkább megkérdezem hogy pontosan min merre mennyit kellene állítani? Esetlg képen bejelölve ha valaki megmutatná megköszönném neki!
Válasz atis26 #23173. hozzászólásáraCserés a hengerfej.És nem a "rávaló " lett feltéve. Így a távolból úgy gondolom,hogy nem volt az illetőnek +2-3e ft -ja az izzítós hfejre. Mikori gyártású a gép ?
Nem saját link csak volt róla szó fb csoportban, ha megrendelted és sikeresen megkaptad majd tegyél fel róla képet hogy mi merre hány méter, milyen anyagokból van pontosan.
Válasz .Richard. #23160. hozzászólásáraAz MTZ az más , az gyárilag autómata vonófejjel jön ki.Azt nem is engedik át anélkül. De a T-25-nek nincs más vonó része, csak a hashúzó,és a hidraulika karokon a vonólap.
Válasz Güzü #23156. hozzászólásáraaz én egyik esetemben az mtzn a vontatást le akarta húzni, mert nem volt a gépen automata húzó. Csak az alsó vonópad, a vonószárakon, ami szerintük nem használható vontatásra. Erre tettem egyet rá kölcsönbe, lefényképezte és megmaradta a vontatás. Kérdezd meg, milyen vonószerkentyűre gondoltak, olyat vigyél valahonnan aztán új forgalmival megkapod a vontatást. Remélem így sikerül.
Válasz Güzü #23158. hozzászólásáraÉvente többet műszakiztatok . Van hogy rajta van a hashúzó is,de álltalában csak a hidraulika karoknál a vonólap . És még sosem volt belöle probléma. "hatósági műszakin sem " Kérdezd meg az okmányirodában hogy miért nincs bejegyezve az alap :750 kg ,és az 1500kg os vontatás. Mit mutat a rendszerük.Lehet ,hogy csak simán trehányságból nem írták be .Akkor meg úgy vidd el műszakira ,hogy elveszítetted a forgalmit,és nem tudja mi volt beírva. Sokféle ügyem volt már ,mindennek utánna kell járni. Idő és pénz de megéri.És hihetetlen milyen bakikat követnek el hivatali helyeken.
Válasz stefi69 #23157. hozzászólásáraJól értelmezted. Nincs semmiféle mértékű vontatható tömeg bejegyezve a forgalmiba.Úgy vettük hpgy semmi sem volt... Ezért érdekelne hogy mi is van?! Szeptemberbe lenne aktuális a műszaki
Pedig mimimum egy 750kg, hogy futózni lehessen az elkellene mert igy kissé sz*r.
Milyen vonószerkezetre gondoltál? A gyári kampóra?
Válasz Güzü #23156. hozzászólásáraViccelsz ? Minde T-25 megkapja a fékezetlen vontatás 750kg, fékezett "ráfutó fékes " 1500kg, És ha gyári kiépitett levegő rendszere van akkor mégtöbb. Ha ezt nem tudják a vizsgabázison akkor vidd máshová ! Milyen volólap adattáblát keresnek ? vagy rosszul értelmezem amit írtál. 2hónapja vittem át 1-et .Gyári vonórésszel szó nélkül adták a vontatást.
sziasztok. Olyan kérdésem van hogy műszakinál hogy lehet vontatást bejegyeztetni a vlagyinál, ha a gyári vonólapot nem fogadják el mert nincs adattábla rajta ( gyárilag) Még 750kg vontatás is jobb lenne mint a semmi.
Sziasztok,tudna valaki nekem abban segiteni hogy a T-25 kistraktor kötött talajon hány cm munkaszélességű kombinátort tud elhúzni?Kombinátor vásárlás elött állok de nem tudom mekkorát vehetek hozzá...előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz nagy0szilard #23152. hozzászólásáraAkkor mérd meg milyen hosszú a cső és irány a habi. Nem hiszem hogy van a kis menetes, de olyan van ami szemes csatlakozós. A linkre menj rá és látni fogod. (A zöld színű Katt ide)
25342 hozzászólás
Válasz Titán76 #23195. hozzászólásáraNekünk 15-20as zártszelvényből van egy keret és 2 teleszkóp is rá lett aplikálva. Habiból talán vmi mtzs.
Üdvözlet
Elsősorban Gerimurtól kérdezném,de persze más is hozzászólhat . A hátsó ablanak van még valami +merevítője,mivel látom nyitható. Tudom hogy tiéd eredeti (valamikor régen olvastam). Mert ugye eredetileg fixre tervezték,és így nem is igazán számított hogy csak sima lemezből van préselve. De most meg kell csinálni,az új törvények miatt,mindent fel kell rakni rá ami rajta volt,mert hogy eddig rajta sem volt. Anno is már üveghiányosan vettem,de most ráncba kell szedni az öregfiút. Ezért érdekelne hogy van-e külön merevitője az ablak tartónak,illetve teleszkópos-e vagy sem?
Az is érdekelne hogy valakinek esetleg van-e gyári kompresszorja fenn? Ha van, az hogyan van meghajtva? Csak ékszíjjal,vagy létezik beépitett fogakerekes meghajtású is ?
Ha, van esztergályos ismerősöd, akkor csináltathatsz is...pl: inbus csavarból. És akkor olyan hosszú lesz amilyen kell!!!! Összeépítés előtt a véglehajtásban a meneteket takarítsd ki és öblítsd ki féktisztítóval majd a tőcsavarokat is és ragaszd be Loctite-tal!!
Válasz aviator #23192 hozzászólá
Szia!
Itt:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/18143/T_25_feltengelyhaz_tocsavar_M12.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/20687/T_25_feltengelyhaz_tocsavar_M14.html
Sziasztok!

A csatolt képen látható 24-es számú, a véglehajtás házat a váltóházhoz rögzítő tőcsavarra lenne szükségem. Ha tudja valaki legyen kedves megírni a méreteit (átmérő x hossz), nem vagyok a traktor közelében sajnos és holnap meg kell vennem a csavart. Sima csavarboltban kapható ez a csavar, vagy valami speciális helyre kell menni érte?
Válasz ND #23190. hozzászólásáraRendterítőt szeretnék 4m-est!
Válasz nagy0szilard #23189. hozzászólásáraMit akarsz hajtani?
Kis permetezőre, tölcséres szóróra elég a citrom, szárzúzóra, rotára combosabb kell
Sziasztok! A TLT hány lóerőt adhat le kb? Mekkora kardántengelyt érdese venni (Lóerőre gondolok)?
Válasz stefi69 #23185. hozzászólásáraIgen a T25 után van. 150 cm széles. Mélységet nem mértem de kb. 10-15 cm mélyen és 3-ban húzom. Majd csinálok arról is egy videót.
[kep1]
Válasz stefi69 #23185. hozzászólásáraMeg milyen földben?
Válasz green #23184. hozzászólásáraSzép a baromfi "udvar".
Azt a lazítót is a Vlagyi húzza ? Ha igen milyen mélyen , és hanyadikban ?
Na állítottam rajta, most feszes a váltó bár mondjuk szántani nemtudok az idő miatt, de majd kiderül! Köszönöm az információt!
Válasz stefi69 #23181. hozzászólásáraCsak vicceltem...
Válasz bs80.td #23180. hozzászólásáraNézd meg ! Kat a nevemre,dátum szerint keresd meg !
Válasz stefi69 #23179. hozzászólásáraGugli a barátom. Elsőre ezt a képet dobta. Nem volt kedvem kimenni a fényképezni.
Ha lesz két söröd, akkor az egyiket megihatod jogdíj címén, de csak ha valóban te csináltad a képet!
Válasz bs80.td #23177. hozzászólásáraHol találtad,ez az én képem.

Annó 2012 környékén raktam fel !
Húúúú de megy az idő
Válasz bs80.td #23177. hozzászólásáraKöszönöm, holnap megpróbálkozok vele!
Válasz radvattila #23176. hozzászólásáraNeten talaltam ezt a kepet. A ket zolddel bekarikazott kart kell egymashoz kozelebb allitanod. A valto jobb oldalan felul talalod oket. Sztem ugy erdemes, hogy annyira ossze tekered, hogy mar kinyomott kuplungnal sem tudsz valtani, es utana annyira allitod vissza fele mig jo nem lesz. Igy elerheto a maximalis zaras. Szerintem....
Olyan problémám lenne hogy szántásnál közbe közbe kidobálja a sebességet nézegettem a korábbi hozzászólásokat is de inkább megkérdezem hogy pontosan min merre mennyit kellene állítani? Esetlg képen bejelölve ha valaki megmutatná megköszönném neki!
Válasz atis26 #23173. hozzászólásáraCserés a hengerfej.És nem a "rávaló " lett feltéve. Így a távolból úgy gondolom,hogy nem volt az illetőnek +2-3e ft -ja az izzítós hfejre.
Mikori gyártású a gép ?
Válasz atis26 #23173. hozzászólásáraHengerfej függő, van amiben meg van a helye, amiben meg nincs, az elvileg a szívócsőben izzít, ha jól emlékszem.
Válasz stefi69 #23172. hozzászólásáramásodik hengeren nincsen kialakítás
Válasz atis26 #23171. hozzászólásáraHa rossz a 2.henger elektromos része akkor igen !
sziasztok nektek is 1 hengert lehet izzítani
Válasz Wendelke #23169. hozzászólásáraAz jó, így legalább bátrabban lehet vele vontatni
Válasz Wendelke #23168. hozzászólásáraNem tervezem megrendelni

Viszont jópofa cucc, de itthon, maradék (+némi vett) anyagból simán össze lehet dobni egy ilyent, és még meg van az alkotás öröme is.
Válasz Wendelke #23165. hozzászólásáraKözben rákerestem kép alapján, lengyel cucc, átszámítva 27.000 Ft.
Válasz Wendelke #23165. hozzászólásárahttps://allegro.pl/listing?string=ZACZEP%20G%C3%93RNY%20TRANSPORTOWY%20T-25&order=m&bmatch=baseline-cl-n-dict-aut-1-3-0110
Nem saját link csak volt róla szó fb csoportban, ha megrendelted és sikeresen megkaptad majd tegyél fel róla képet hogy mi merre hány méter, milyen anyagokból van pontosan.
sziasztok nektek is 1 hengert lehet izzítani
Válasz Gepi #23163. hozzászólásáraHalihó!
Ezt hol találtad? A képen csak az "Agro" olvasható.
Válasz Gepi #23163. hozzászólásáraNekünk is megvan a gyári hashúzó és a vonólap is. Mindenesetre kíváncsi leszek.. :/
Mi a helyzet ezzel a vonóval?


kb 300 zloty az ára
Válasz stefi69 #23161. hozzászólásáraNekünk a fénykép kedvéért az mtz automata vonófejét kellett ráakasztani.
Majd hányadt esett
Válasz .Richard. #23160. hozzászólásáraAz MTZ az más , az gyárilag autómata vonófejjel jön ki.Azt nem is engedik át anélkül. De a T-25-nek nincs más vonó része, csak a hashúzó,és a hidraulika karokon a vonólap.
Válasz Güzü #23156. hozzászólásáraaz én egyik esetemben az mtzn a vontatást le akarta húzni, mert nem volt a gépen automata húzó. Csak az alsó vonópad, a vonószárakon, ami szerintük nem használható vontatásra. Erre tettem egyet rá kölcsönbe, lefényképezte és megmaradta a vontatás. Kérdezd meg, milyen vonószerkentyűre gondoltak, olyat vigyél valahonnan aztán új forgalmival megkapod a vontatást. Remélem így sikerül.
Válasz Güzü #23158. hozzászólásáraÉvente többet műszakiztatok . Van hogy rajta van a hashúzó is,de álltalában csak a hidraulika karoknál a vonólap . És még sosem volt belöle probléma. "hatósági műszakin sem " Kérdezd meg az okmányirodában hogy miért nincs bejegyezve az alap :750 kg ,és az 1500kg os vontatás. Mit mutat a rendszerük.Lehet ,hogy csak simán trehányságból nem írták be .Akkor meg úgy vidd el műszakira ,hogy elveszítetted a forgalmit,és nem tudja mi volt beírva. Sokféle ügyem volt már ,mindennek utánna kell járni. Idő és pénz de megéri.És hihetetlen milyen bakikat követnek el hivatali helyeken.
Válasz stefi69 #23157. hozzászólásáraJól értelmezted. Nincs semmiféle mértékű vontatható tömeg bejegyezve a forgalmiba.Úgy vettük hpgy semmi sem volt... Ezért érdekelne hogy mi is van?! Szeptemberbe lenne aktuális a műszaki
Pedig mimimum egy 750kg, hogy futózni lehessen az elkellene mert igy kissé sz*r.
Milyen vonószerkezetre gondoltál? A gyári kampóra?
Válasz Güzü #23156. hozzászólásáraViccelsz ? Minde T-25 megkapja a fékezetlen vontatás 750kg, fékezett "ráfutó fékes " 1500kg, És ha gyári kiépitett levegő rendszere van akkor mégtöbb. Ha ezt nem tudják a vizsgabázison akkor vidd máshová ! Milyen volólap adattáblát keresnek ?
vagy rosszul értelmezem amit írtál. 2hónapja vittem át 1-et .Gyári vonórésszel szó nélkül adták a vontatást.
sziasztok. Olyan kérdésem van hogy műszakinál hogy lehet vontatást bejegyeztetni a vlagyinál, ha a gyári vonólapot nem fogadják el mert nincs adattábla rajta ( gyárilag) Még 750kg vontatás is jobb lenne mint a semmi.
Válasz menyus #23154. hozzászólásáraAz enyém 2m este teszekfel képet
Sziasztok,tudna valaki nekem abban segiteni hogy a T-25 kistraktor kötött talajon hány cm munkaszélességű kombinátort tud elhúzni?Kombinátor vásárlás elött állok de nem tudom mekkorát vehetek hozzá...előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz nagy0szilard #23152. hozzászólásáraAkkor mérd meg milyen hosszú a cső és irány a habi. Nem hiszem hogy van a kis menetes, de olyan van ami szemes csatlakozós. A linkre menj rá és látni fogod. (A zöld színű Katt ide)
Válasz Tomi81 #23151. hozzászólásáraSzűrőből jön az pumpához és a csatlakozótól megy tovább egy kis menetes csatlakozó! Ami megy tovább az adagolóba!
Válasz nagy0szilard #23149. hozzászólásáraEz minek a csöve? A habinál van többféle méretű gázolajcső.
Katt ide
Válasz nagy0szilard #23149. hozzászólásáraRéz fékcső? De lehet hogy hülyeség...
Sziasztok! Tudom még valahol venni ilyen csövet újonnan? Ha nem akkor milyen megoldással lehetne kiváltani?
Válasz atti212. #23147. hozzászólásáraJa,ez megfelelő! Ami 40 ampert tud kapcsolni az már jó. Ha többet az mégjobb. :)
Válasz Attikaa #23146. hozzászólásárahttp://webaruhaz.fervill.hu/cikk/925-altalanos-rele--12v-40a--4-lab--konzol-nelkul-RLPS412.html