Válasz meheszdenes #20987. hozzászólásáraA két fejszelep között van, 17-es kulccsal tudod kivenni ha hozzáférsz de szerintem ha a nyomócsöveket leveszed a porlasztónál és dekompresszorral teljes gázon forgatod akkor kijön az levegő az adagolóból. Ha így sem indul akkor nyomj neki a szívótorokba egy kis féktisztítót. Ez nem fogja meg a motort annyira mint a hidegindító és nem is kopog be a motor.
Válasz Módos Péter #20992. hozzászólásáraÜdv !Még egy ötlet,nézd meg,hogy a nyomáshatároló golyóhoz valami törmelék nem szorúlt-e be és kapásból ott elmegy a nyomás.
Válasz Módos Péter #20992. hozzászólásáraénis, de már ismerjük egymást a bolttal, ha kell valami hozok egy csomót aztán ami kuka vagy nem kell viszem vissza.
sajnos az a helyzet hogy mondjuk mtz hidraulika szivattyút azt minimum 3-4 darabot hozok ha kell, azt amelyik értelmesebb az marad.
vízpumpát nemistudom mennyit hoztam el, asszem mindent ami raktáron volt. zárása mentem, nyitásra vittem vissza ami nem kell.
első kettőben eleve szorult a lapát, egyben meg lógott a tengely gyárilag.
nem tehetnek róla, ez van.
szóval nem lepődnék meg ha kiderülne hogy repedt a szivattyú eleve, és azért em csinál semmit. most hogy motorolaj vagy hidraulika sokat nem számít, a pocsék gyártás minőség az pocsék is marad.
aztán akkor majd holnap értekezünk, ugyanitt.
szivattyút próbáld le elsőnek, meg kövesd az olaj útját.
Válasz a2457 #20989. hozzászólásáramikor ezeket kicseréltem dugó stb a hajtó karokat nem szedtem le szelep hézagot is be állítottam csak az a furcsa hogy a motor bal oldalán ahol csatlakozik a nyomás mérő óra kivettem az a csavart egy csepp olaj se jön a régi szivattyúval legalább jött ott ki olaj
kövesd végig az olaj útját, nemcsak a főtengelynek kell kenés.
gondold végig mit bontottál, minek lett baja, hova megy olaj.szépen végigmész rajta és megfogod találni hol szökik el az olajnyomás.
Válasz a2457 #20986. hozzászólásáraa csapágyak nem voltak vészesek de inkább kicseréltem akkor majd neki esek megint amúgy ez a hiba azóta van hogy kapott két henger dugó gyűrűt meg egy henger fejet. egy pár honnapja leszakadt az egyik szelep és össze vert mindent utána kicseréltem a dolgokat és azóta nincs olaj nyomás addig volt 3 úgy hogy rejtély nekem már
Jó Estét Mindenkinek! Megtudná mondani valaki,hogy hol van az adagolón a légtelenítő csavar.Mert kiloptak a traktorból 40l gázolajat és mire észrevettem belevegősödött az egész rendszer.A segítséget előre is köszönöm!
Válasz a2457 #20982 hozzászólásár köszi majd meg lesem csak azt nem értettem hogy míg szét nem szedtem indításnál felugrott egy pár másodpercre 4 barra azt leesett 1 re és ezután cseréltem szívattyút
Válasz a2457 #20982 hozzászólásár köszi majd meg lesem csak azt nem értettem hogy míg szét nem szedtem indításnál felugrott egy pár másodpercre 4 barra azt leesett 1 re és ezután cseréltem szívattyút
Válasz Módos Péter #20979. hozzászólásáravedd ki a szivattyút. fogd be egy satuba, tedd rá a szívó csövet is amit belelógatsz valami olajba hogy legyen neki mit szívni.
tekerd meg valahogyan a szivattyút de a nyomóágat fogjad be.
sanszos hogy el van repedve a szivattyú , és félre nyomja az olajat.
zsírújnál is megesik.
Hali mindenkinek új tag vagyok olyan gondom van hogy van egy T25-m nem volt olajnyomásom csak egy kicseréltem a szivattyút meg a hajtókar csapágyakat is most meg semmi nincsen levettem a nyomás mérőnek a csövét semmi olaj nem jön valaki ha tudna tanácsot adni azt meg köszönném.Peti
ezt próbáld (vagyis inkább az eladó)
nem kizárt hogy egy 10-12 ezerből háztól házig elviszik. semnem olcsó, de talán nem is vészes, akár az eladó is beszállhat kicsit a fuvarba és akkor már elviselhető.
Válasz Maszek Zs #20967. hozzászólásáraMert van egy csőtengely ami a nyomólapba meg, ez a meghajtása a szívattyúnak ebben megy a nyelesetengely ami a kuplungtárcsába megy. A kettőnek ugyan az a bordázata így ha nem áll egy vonalba a kettő akkor nem jön szét. Összerakásnál is figyelni kell rá.
Válasz Maszek Zs #20964. hozzászólásáraKb fél nap alatt meg van. Én a közepét alábakolom, az elejét meg egy raklapemelő békával lehúzom úgy, hogy a motor több helye alátámasztom gerendával, deszkával stb. Ha nem jön szét akkor a bal oldalon a harangnál a kis ablakot leveszed a 4 csavaral és a nyomólapot lecsavarozod a lendkerékről. Arra figyel, hogy a tárcsát ne úgy tedd be mint az mtz-be mert ebben fodítva van, szétszedésnél jegyezd meg. A motor meg a csőváz közé még szoktam hátul faéket beütni mielött széthúzom.
Üdv!
Ma meg kértek egy kuplungozásra. T-25-öst még nem volt szerencsém. Kb mennyi időt vesz igénybe? Milyen célszerszámot kell csináljak? Érzésem szerint az MTZ-hez amit szoktam használni nem lesz jó.
Válasz bs80.td #20953. hozzászólásáraszia!szint minta alapján választottam autó zománc 2komponensü festék.konkrét nevét nem tudok.kb 3liter piros 1liter fehér plusz edzö kevés higitó.
25342 hozzászólás
Válasz Módos Péter #20992. hozzászólásáraAz is lehet, hogy kihagyták a szivattyúból az éket.
Válasz meheszdenes #20987. hozzászólásáraA két fejszelep között van, 17-es kulccsal tudod kivenni ha hozzáférsz de szerintem ha a nyomócsöveket leveszed a porlasztónál és dekompresszorral teljes gázon forgatod akkor kijön az levegő az adagolóból. Ha így sem indul akkor nyomj neki a szívótorokba egy kis féktisztítót. Ez nem fogja meg a motort annyira mint a hidegindító és nem is kopog be a motor.
Válasz Módos Péter #20992. hozzászólásáraÜdv !Még egy ötlet,nézd meg,hogy a nyomáshatároló golyóhoz valami törmelék nem szorúlt-e be és kapásból ott elmegy a nyomás.
Válasz Módos Péter #20992. hozzászólásáraénis, de már ismerjük egymást a bolttal, ha kell valami hozok egy csomót aztán ami kuka vagy nem kell viszem vissza.
sajnos az a helyzet hogy mondjuk mtz hidraulika szivattyút azt minimum 3-4 darabot hozok ha kell, azt amelyik értelmesebb az marad.
vízpumpát nemistudom mennyit hoztam el, asszem mindent ami raktáron volt. zárása mentem, nyitásra vittem vissza ami nem kell.
első kettőben eleve szorult a lapát, egyben meg lógott a tengely gyárilag.
nem tehetnek róla, ez van.
szóval nem lepődnék meg ha kiderülne hogy repedt a szivattyú eleve, és azért em csinál semmit. most hogy motorolaj vagy hidraulika sokat nem számít, a pocsék gyártás minőség az pocsék is marad.
aztán akkor majd holnap értekezünk, ugyanitt.
szivattyút próbáld le elsőnek, meg kövesd az olaj útját.
Válasz a2457 #20991. hozzászólásáraköszi a segítséget nagyon jó tanácsok ezek esetleg hol vegyek bele szivattyút mert én a habiban szoktam vásárolni
Válasz Módos Péter #20990. hozzászólásáraa szivattyú valszeg kuka. az új szivattyú is.
tovább, hova megy onnét az olaj ?
kövessük végig az útját.
Válasz a2457 #20989. hozzászólásáramikor ezeket kicseréltem dugó stb a hajtó karokat nem szedtem le szelep hézagot is be állítottam csak az a furcsa hogy a motor bal oldalán ahol csatlakozik a nyomás mérő óra kivettem az a csavart egy csepp olaj se jön a régi szivattyúval legalább jött ott ki olaj
Válasz Módos Péter #20988. hozzászólásárana, ez már mindjárt érdekesebb info.
kövesd végig az olaj útját, nemcsak a főtengelynek kell kenés.
gondold végig mit bontottál, minek lett baja, hova megy olaj.szépen végigmész rajta és megfogod találni hol szökik el az olajnyomás.
Válasz a2457 #20986. hozzászólásáraa csapágyak nem voltak vészesek de inkább kicseréltem akkor majd neki esek megint amúgy ez a hiba azóta van hogy kapott két henger dugó gyűrűt meg egy henger fejet. egy pár honnapja leszakadt az egyik szelep és össze vert mindent utána kicseréltem a dolgokat és azóta nincs olaj nyomás addig volt 3 úgy hogy rejtély nekem már
Jó Estét Mindenkinek! Megtudná mondani valaki,hogy hol van az adagolón a légtelenítő csavar.Mert kiloptak a traktorból 40l gázolajat és mire észrevettem belevegősödött az egész rendszer.A segítséget előre is köszönöm!
Válasz Módos Péter #20984. hozzászólásáraeleve kérdéses hogyan nézett ki a hajtókar csapágya.
nem kizárt hogy köszörültetni kellene.
az új szivattyú meg semmire nem agrancia manapság, lehet még roszabb mint ami eddig volt.
Válasz a2457 #20982 hozzászólásár köszi majd meg lesem csak azt nem értettem hogy míg szét nem szedtem indításnál felugrott egy pár másodpercre 4 barra azt leesett 1 re és ezután cseréltem szívattyút
Válasz a2457 #20982 hozzászólásár köszi majd meg lesem csak azt nem értettem hogy míg szét nem szedtem indításnál felugrott egy pár másodpercre 4 barra azt leesett 1 re és ezután cseréltem szívattyút
Eladó a képenlátható 160 tárcsa lehet x be vagy v be állítani t25 traktor után volt használva
Válasz Módos Péter #20979. hozzászólásáravedd ki a szivattyút. fogd be egy satuba, tedd rá a szívó csövet is amit belelógatsz valami olajba hogy legyen neki mit szívni.
tekerd meg valahogyan a szivattyút de a nyomóágat fogjad be.
sanszos hogy el van repedve a szivattyú , és félre nyomja az olajat.
zsírújnál is megesik.
Hali mindenkinek új tag vagyok olyan gondom van hogy van egy T25-m nem volt olajnyomásom csak egy kicseréltem a szivattyút meg a hajtókar csapágyakat is most meg semmi nincsen levettem a nyomás mérőnek a csövét semmi olaj nem jön valaki ha tudna tanácsot adni azt meg köszönném.Peti
Válasz megyeizsolt #20977. hozzászólásáralátatlanban nem, de nekem elég ha fotóznak.
élőben se látok többet.
http://www.vaterafutar.hu/#hdt
ezt próbáld (vagyis inkább az eladó)
nem kizárt hogy egy 10-12 ezerből háztól házig elviszik. semnem olcsó, de talán nem is vészes, akár az eladó is beszállhat kicsit a fuvarba és akkor már elviselhető.
Válasz a2457 #20976. hozzászólásáraMert ismerem a futár árakat és drágább lenne mint a gumik. Meg amúgy is te vennél látatlanba használt gumi?
Válasz megyeizsolt #20975. hozzászólásáramiért nem kérdezel meg egy futárt hogy mennyiért vinné el ?
Válasz Viktor 12045 #20972. hozzászólásáraKöszi az infót! Sajnos odáig nem megyek el értük. Komárom-esztergom megyei vagyok 280km
Válasz nagy0szilard #20973. hozzászólásáranem igérem de majd keritek rá idöt.szóval kabinra 2-2 fület hegesztettem,a tükör keret 4 mozdony tükörének a tartója volt.elvágtam hegesztés festés 8-as csavarral felraktam.röviden ennyi.remélem segitettem!

Válasz mtz 552 #20945. hozzászólásáraArrol tudnal felrakni képet h a visszapillantó tartót hogyan oldottad meg ilyen szépen?
Válasz megyeizsolt #20971. hozzászólásáraSzia. Igen megvannak. Szabolcs megye, Újfehértó
Válasz Viktor 12045 #20950. hozzászólásáraHali! Megvannak még a gumik? Ha igen merre laksz?
Válasz Szentgyörgyi József #20968. hozzászólásáraKöszi!
Válasz Szentgyorgyi József #20960. hozzászólásáraÉn Ettől., de itt most pár százassal több (de bármelyik magyar eladónál közel vagy simán a duplája) .
Válasz Maszek Zs #20967. hozzászólásáraMert van egy csőtengely ami a nyomólapba meg, ez a meghajtása a szívattyúnak ebben megy a nyelesetengely ami a kuplungtárcsába megy. A kettőnek ugyan az a bordázata így ha nem áll egy vonalba a kettő akkor nem jön szét. Összerakásnál is figyelni kell rá.
Válasz Szentgyörgyi József #20965. hozzászólásáraKöszi!
Miért a helyén csavarozod le a nyomólapot? Talán berágódás végett,vagy más okból?
Válasz Szentgyörgyi József #20965. hozzászólására
Válasz Maszek Zs #20964. hozzászólásáraKb fél nap alatt meg van. Én a közepét alábakolom, az elejét meg egy raklapemelő békával lehúzom úgy, hogy a motor több helye alátámasztom gerendával, deszkával stb. Ha nem jön szét akkor a bal oldalon a harangnál a kis ablakot leveszed a 4 csavaral és a nyomólapot lecsavarozod a lendkerékről. Arra figyel, hogy a tárcsát ne úgy tedd be mint az mtz-be mert ebben fodítva van, szétszedésnél jegyezd meg. A motor meg a csőváz közé még szoktam hátul faéket beütni mielött széthúzom.
Üdv!
Ma meg kértek egy kuplungozásra. T-25-öst még nem volt szerencsém. Kb mennyi időt vesz igénybe? Milyen célszerszámot kell csináljak? Érzésem szerint az MTZ-hez amit szoktam használni nem lesz jó.
Válasz Szentgyorgyi József #20959. hozzászólására

Válasz nagy0szilard #20954. hozzászólásáraüdv:szinte nappali fénye van,elöl szúró fénye van,hátsó teritö fényü.nem látszik hátul 700-as körfürész van a gépen,rám sötétedik felnyomom a ledet és simám fürészelek tovább!
Válasz bs80.td #20953. hozzászólásáraszia!szint minta alapján választottam autó zománc 2komponensü festék.konkrét nevét nem tudok.kb 3liter piros 1liter fehér plusz edzö kevés higitó.
Válasz Bubi_ #20957. hozzászólásáraEttől az eladótól vetted v. itthon valahol?
Válasz Viktor 12045 #20958. hozzászólásáraKöszi, kár, hogy 330 km-re van tőlem.
Válasz Szentgyorgyi József #20956. hozzászólásáraSzabolcs megye, Újfehértó
Válasz nagy0szilard #20954. hozzászólásáraBocs, nem tőlem kérdezted, de a kép alapján nekem is pont ilyen van :
http://www.ebay.com/itm/27W-12V-24V-Spot-Led-Work-Light-Lamp-Bar-Boat-Tractor-Truck-Off-road-SUV-SN-/152174371717?hash=item236e4ca385:g:2HEAAOSwMgdX0gfx&vxp=mtr
a fénye : mintha nappal lenne, nem szórt hanem irányított.
Válasz Viktor 12045 #20950. hozzászólásáraHelló!
Helyileg merre van?
Üdv t 25 ajtót keresek meg hátsó felni èrdekelne
Válasz mtz 552 #20945. hozzászólásáraLedes munkalámpák elől fent? Milyen a fényük?
Válasz mtz 552 #20945. hozzászólásáraHelló! jó lett a gép! Milyen festéket használtál, és neked mennyi fogyott?
Válasz ND #20949. hozzászólásáramegnézem a gumit
majd,igy vettem két éve.
Válasz ND #20948. hozzászólásárakösz!pár kárpit van majd tavasszal folytatom akkor kész tutira!
Sziasztok. Szomszédomnak eladó ez a két gumi t-25-ös traktorra. 15.000/db

Válasz mtz 552 #20945. hozzászólásáramilyen gumi van az első keréken?
Válasz mtz 552 #20945. hozzászólásárajól néz ki a gép, gratula!
Válasz mtz 552 #20945. hozzászólására

