OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06 70/ 269 02 04
Klimás szakembert keresnék Kecskemét környékén, aki kiszáll telephelyre.
Kombájnban kellene klimát javitani, valamint egy traktorba kellene telepiteni egy teljesen új klima rendszert.
Ha tudtok megbizható klimás szakember elérhetőséget, akkor kérlek osszátok meg velem is!
Köszönöm!Egy kicsivel többet tettem bele gondolom nem lesz baj. Olvastam hogy félkiló gázonként kell kb 200ml s ez teljesen üres gondolom belemegy vagy 2kg,( 420ml körül raktam bele) gondolom volt is benne, mert a hűtő meg a kompresszor is lenn volt. Remélem ma feltöltik..........
Válasz #423. hozzászólásra
A legtöbb tömlőt a helyszínen is le lehet gyártani, de egy gáz még sok más helyen is el tud menni (kompresszor, nyomáskapcsoló stb.)
Árat nem lehet távolról mondani, az anyagtól függ. Nem mindegy melyik csövet kell cserélni, milyen csatlakozó vég kell. Egy nitrogénes nyomáspróba 6000+ a töltés és ehhez jön a javítás. Egy tisztítás ózon tisztító géppel 3000.
Nálunk egy gumis foglalkozik klímával is. Egy személyautó ellenőrzés + feltöltés 7000 egy nyerges kamion ellenőrzés + hiba keresése 8000 ft és még a feltöltés csak ezután jön majd...
ha már szakmeberrel állunk szemben egy kérdés mennyi lenne egy klima átnézés feltöltés stb és mit lehet ott helyben megoldani ? mert gondolom ha nekem is elment a gáz ott tömlöt kell cisnáltatni attol függ hol ment el tehát hogy ne keljen kétszerre mennem a javitást midnenhol helyben megoldják ?és mennyi pénz kb egy full átnézés feltöltéssel ? egy sima ikr es traktor klimáro lvan szó
Az új rendszerekbe is kell olaj. Az olaj mennyiségét a kompresszor, a kondenzátor, a szárítószűrő és a cső hossz befolyásolja. A gyári rendszerekbe elő van írva hogy ml-re mennyi kell bele.
Valaki tud-e segíteni, régi R12-es(kombájn) működő légkondiba kb mennyi olaj kell? Azt olvastam ezekbe a régi freon gázokba volt olaj is, de most nekem szükség volna a mennyiségre, úgy is jó hogy kilónként mennyi....
Szia! nekem is ijen klimám van a gépben, de szinte új kora óta ki be kapcsolt, egszer rákötöttem direktbe azóta tökéletes.igy is irja a service-t de minden funkció müködik rajta igy is!
Szia , működik nem pénzkidobás, újba javarészt a mezőtúriak rakják bele, legalábbis a középső országrészbe. Egy két dologra oda kell figyelni, pl. fönt a fülketetőn a levegőszűrőket takarítani , meg egy picit jobban letömíteni, ugye van rajta néhol oroszosan hézag. Azt jelezd ha beleszerelteted hogy a tömlők elég hosszúak legyenek kuplungozáskor való széthúzáshoz. Nekem is van benne, mezőtúri, ha bármi gond volt telefon és 1-2 napra jön az alkatrész, de ha olyan baj van ki is jönnek. Ha éves szinten nézem kb,8-10 ezer Ft a költség, nekem ez úgy jött ki hogy 5 év alatt egy hőfokszab. kapcs, egy kondenzártor csere(kilukadt), persze ehhez tartozott egy gáz töltés is, és ennyi., bontott autóból nem érdemes belemókolni., főleg hogy új gépről lesz szó.
Mtz-be müködik ez a dolog,vagy csak pénzkidobŕs.Lehet vŕlasztani,szĺntĺskor vagy a porba,vagy a melegbe döglök meg.Nyugatit nem tudok az ŕra miatt venni,a hasznŕltčrt nem merek m at adni,Uj Mtz be gondolkozok,meg hogy belerakatom.Csak drŕga van olyan aki tud olcsňbban nem barmolva,a lemeztetö alŕ rejtve beszerelni?
Diavia klímához tud-e valaki, valamilyen szakit? Lényegében nem a klíma bajos, hanem a vezérlőpanelja.
Ez igaz nem mezőgazdasági gépben van, hanem egy Tatra 815 290S84 TerrNo1-es tehergépjárműben.
A probléma a következő.:
Gyárilag ugye a panel a gyújtás ráadásával kap áramot. Ez már külön kapcsolóról működik. Vagyis már próbálták szögelni.
Elindul, tolja is a hideget, de írja a service hibát. Néha megy fél órát, aztán meg áll 10 percre. Vagy fordítva. A hűtő ventilátora viszont dolgozik, vagyis a panelnál van a hiba.
Egy villanyász megnézte (kicsit érdekes figura) szerinte új kell. 189+fáért még próbálkozunk vele. Elvileg jön egy szaki, de ha nem megy, kéne esetleg bontott panel,vagy olcsóbb áron.
Landini traktorban láttam még ilyet.
Ez sima fokozatmentes, nyers klíma, és fűtésszabályzó, külső hőmérővel, fújási pozíció beállítással, ECON funkcióval.
Helyileg Én Dunaföldváron vagyok, most itt a kocsi is, de ha itt nem, akkor Bogyiszlón vagyunk.
Szekszárd AC-kerről valakinek infója, hogy tudnak-e kezdeni vele valamit?
Régen rajtuk keresztül az öreg Matus Laci szaki csinálta a Rábában, meg a 108-asban, esetleg elérhetőséget hozzá? Nekem sajnos már nincs meg a száma...
cool4u nál vannak univerzális, házilag szerelhető tömlővégek. Fémcsövet hogy gyártanának valahol arról nincs tudomásom. Gumicsövet csinálnak, javítanak több helyen. Pl: héfal kft. De az egy vagyon lesz.
Lenne egy kérdésem Van egy 9540-es zetorunk, nem mai gép az tény, de még csak 2600 üó van benne, és amennyit mi használjuk még akár 10 évig is meglehet. Nagyon meleg van benne, ezért klímát kellene beletenni. Mit tudnátok javasolni? Valami autó klímáját beletenni? Házilag hogy lehet ezt megoldani? Vagy egy szerelő esetleg ? Mennyibe kerülne kb ? Baranya megyei vagyok.
Heló!
Érdekelne, hogy a 3350es John Deere klímarendszerébe hány kilogramm gázt kell tölteni és mekkora kell, hogy legyen a nyomás töltéskor. Nippondenso RE 12514-es kompresszor van benne.
Előre is köszönöm a választ!
jajj rosszul írtam, az obetű kimarad. "TON" akart lenni. Állítólag a járműkabin méretét jellemzi, minél nagyobb a kabin annál nagyobb a TON szám de ez nem világos még mindig számomra. A klímát kabinmérettől függetlenül legjob hatásfokra kellene hangolni szerintem aztán vagy lebírja hűteni az adott teret vagy nem.
Az az egyensúlyi hőmérséklet, amely nedvesített érzékelőjű hőmérőn mérhető a hő- és nedvességcsere egyensúlyának beállása után (aspirációs rendszerű műszerrel mérve). Jelölése: tn; mértékegysége: °C
Hát a promocioba jol hangzik én ültem egésznapokat a fülkébe jobb volt igy mint elötte de akkor sem hüti le a cocpitot mint a rendes klima.A 30 fokig elviselhetö volt felette már járattam a saját ventilátort is meg rövid gatya.De bevolt csukva az ajto mindig aránylag pormentes környezet volt.
170+fa .Amig nem volt extrém meleg elég jol müködött napi 10l vizet kellet potolni.Mindennap szürö takaritás.Kombájnba nem az igazi a sok por meg szállo szalma miadt,de trakiba sztem jobb lenne.Én is átteszem majd tavasszal a vegyszeres trakiba.
586 hozzászólás
Válasz Istikém #431. hozzászólásáraTalán nem vált be a Claas?
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04
Tisztelt OLMO felhasználók!
Szíves figyelmükbe ajánljuk az alábbi útmutatást:
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06 70/ 269 02 04
Sziasztok!
Klimás szakembert keresnék Kecskemét környékén, aki kiszáll telephelyre.
Kombájnban kellene klimát javitani, valamint egy traktorba kellene telepiteni egy teljesen új klima rendszert.
Ha tudtok megbizható klimás szakember elérhetőséget, akkor kérlek osszátok meg velem is!
Üdv. Kombajnba e514 mdw 91es klimat szeretnek beleszereltetni kik szerelnek melyik ceg bacs kiskun megyerol lenne szo,es surgos. Valaszokat koszi
Üdv. Kombajnba e514 mdw 91es klimat szeretnek beleszereltetni kik szerelnek melyik ceg bacs kiskun megyerol lenne szo,es surgos. Valaszokat koszi
Üdv. Kombajnba e514 mdw 91es klimat szeretnek beleszereltetni kik szerelnek melyik ceg bacs kiskun megyerol lenne szo,es surgos. Valaszokat koszi
Válasz #426. hozzászólásra
Egy kicsivel többet tettem bele gondolom nem lesz baj. Olvastam hogy félkiló gázonként kell kb 200ml s ez teljesen üres gondolom belemegy vagy 2kg,( 420ml körül raktam bele) gondolom volt is benne, mert a hűtő meg a kompresszor is lenn volt. Remélem ma feltöltik..........
Köszönöm!
Válasz #423. hozzászólásra
A legtöbb tömlőt a helyszínen is le lehet gyártani, de egy gáz még sok más helyen is el tud menni (kompresszor, nyomáskapcsoló stb.)
Árat nem lehet távolról mondani, az anyagtól függ. Nem mindegy melyik csövet kell cserélni, milyen csatlakozó vég kell. Egy nitrogénes nyomáspróba 6000+ a töltés és ehhez jön a javítás. Egy tisztítás ózon tisztító géppel 3000.
Válasz #422. hozzászólásra
Szerintem egy 250-300 ml körül
Válasz #423. hozzászólásra
Nálunk egy gumis foglalkozik klímával is. Egy személyautó ellenőrzés + feltöltés 7000 egy nyerges kamion ellenőrzés + hiba keresése 8000 ft és még a feltöltés csak ezután jön majd...
Válasz #423. hozzászólásra
Szia!
Szolnokon szerintem a "Bártfai Attila" is javít klímát sajna én nem tudom az elérhetőségét de itt a forumon szerintem többen is ismerik.
Válasz #421. hozzászólásra
ha már szakmeberrel állunk szemben egy kérdés mennyi lenne egy klima átnézés feltöltés stb és mit lehet ott helyben megoldani ? mert gondolom ha nekem is elment a gáz ott tömlöt kell cisnáltatni attol függ hol ment el tehát hogy ne keljen kétszerre mennem a javitást midnenhol helyben megoldják ?és mennyi pénz kb egy full átnézés feltöltéssel ? egy sima ikr es traktor klimáro lvan szó
Válasz #421. hozzászólásra
Ez 30éves szerkezet, nincs leírásom róla. Deutz Fahr M1322H típus.
Válasz #420. hozzászólásra
Az új rendszerekbe is kell olaj. Az olaj mennyiségét a kompresszor, a kondenzátor, a szárítószűrő és a cső hossz befolyásolja. A gyári rendszerekbe elő van írva hogy ml-re mennyi kell bele.
Valaki tud-e segíteni, régi R12-es(kombájn) működő légkondiba kb mennyi olaj kell? Azt olvastam ezekbe a régi freon gázokba volt olaj is, de most nekem szükség volna a mennyiségre, úgy is jó hogy kilónként mennyi....
Szolnokon vagy környéken tud e valaki jo szakembert aki kitisztitja átnézi feltölti stb klimát rendbe kéne raknom .....
Válasz #410. hozzászólásra
Szia! nekem is ijen klimám van a gépben, de szinte új kora óta ki be kapcsolt, egszer rákötöttem direktbe azóta tökéletes.igy is irja a service-t de minden funkció müködik rajta igy is!
Válasz #416. hozzászólásra
Köszönöm a vŕlaszt!
Válasz #415. hozzászólásra
Szia , működik nem pénzkidobás, újba javarészt a mezőtúriak rakják bele, legalábbis a középső országrészbe. Egy két dologra oda kell figyelni, pl. fönt a fülketetőn a levegőszűrőket takarítani , meg egy picit jobban letömíteni, ugye van rajta néhol oroszosan hézag. Azt jelezd ha beleszerelteted hogy a tömlők elég hosszúak legyenek kuplungozáskor való széthúzáshoz. Nekem is van benne, mezőtúri, ha bármi gond volt telefon és 1-2 napra jön az alkatrész, de ha olyan baj van ki is jönnek. Ha éves szinten nézem kb,8-10 ezer Ft a költség, nekem ez úgy jött ki hogy 5 év alatt egy hőfokszab. kapcs, egy kondenzártor csere(kilukadt), persze ehhez tartozott egy gáz töltés is, és ennyi., bontott autóból nem érdemes belemókolni., főleg hogy új gépről lesz szó.
Mtz-be müködik ez a dolog,vagy csak pénzkidobŕs.Lehet vŕlasztani,szĺntĺskor vagy a porba,vagy a melegbe döglök meg.Nyugatit nem tudok az ŕra miatt venni,a hasznŕltčrt nem merek m at adni,Uj Mtz be gondolkozok,meg hogy belerakatom.Csak drŕga van olyan aki tud olcsňbban nem barmolva,a lemeztetö alŕ rejtve beszerelni?
Válasz #413. hozzászólásra
Kösz a gyors választ!
Válasz #412. hozzászólásra
1600 gr. és r134a
Valaki meg tudja mondani nekem, hogy Landini Legend 180-ba mennyi és milyen klímagáz kell?
Hopp, kép lemaradt...

Üdv!
Diavia klímához tud-e valaki, valamilyen szakit? Lényegében nem a klíma bajos, hanem a vezérlőpanelja.
Ez igaz nem mezőgazdasági gépben van, hanem egy Tatra 815 290S84 TerrNo1-es tehergépjárműben.
A probléma a következő.:
Gyárilag ugye a panel a gyújtás ráadásával kap áramot. Ez már külön kapcsolóról működik. Vagyis már próbálták szögelni.
Elindul, tolja is a hideget, de írja a service hibát. Néha megy fél órát, aztán meg áll 10 percre. Vagy fordítva. A hűtő ventilátora viszont dolgozik, vagyis a panelnál van a hiba.
Egy villanyász megnézte (kicsit érdekes figura) szerinte új kell. 189+fáért még próbálkozunk vele. Elvileg jön egy szaki, de ha nem megy, kéne esetleg bontott panel,vagy olcsóbb áron.
Landini traktorban láttam még ilyet.
Ez sima fokozatmentes, nyers klíma, és fűtésszabályzó, külső hőmérővel, fújási pozíció beállítással, ECON funkcióval.
Helyileg Én Dunaföldváron vagyok, most itt a kocsi is, de ha itt nem, akkor Bogyiszlón vagyunk.
Szekszárd AC-kerről valakinek infója, hogy tudnak-e kezdeni vele valamit?
Régen rajtuk keresztül az öreg Matus Laci szaki csinálta a Rábában, meg a 108-asban, esetleg elérhetőséget hozzá? Nekem sajnos már nincs meg a száma...
Válasz #408. hozzászólásra
Köszönöm Dunántúli vagyok.Privátban megkeresnélek.Vagy küld el a számod légyszi és felhívlak madarka91@gmail.com.
Válasz #406. hozzászólásra
Tudok, melyik megyében vagy?
Válasz #406. hozzászólásra

cool4u nál vannak univerzális, házilag szerelhető tömlővégek. Fémcsövet hogy gyártanának valahol arról nincs tudomásom. Gumicsövet csinálnak, javítanak több helyen. Pl: héfal kft. De az egy vagyon lesz.
Sziasztok
nem tud valaki reális áron klímacsövezést?Nulláról kellene kezdeni. köszi
Lenne egy kérdésem
Van egy 9540-es zetorunk, nem mai gép az tény, de még csak 2600 üó van benne, és amennyit mi használjuk még akár 10 évig is meglehet. Nagyon meleg van benne, ezért klímát kellene beletenni. Mit tudnátok javasolni? Valami autó klímáját beletenni? Házilag hogy lehet ezt megoldani? Vagy egy szerelő esetleg ? Mennyibe kerülne kb ? Baranya megyei vagyok.
Válasz #402. hozzászólásra
R134a gáz volt benne és az is megy bele.
Válasz #401. hozzászólásra
ilyen szakmai titkot megosztani...... hahaha
Válasz #401. hozzászólásra
134-es gázzal töltik? Előtte milyen gáz volt benne?
Heló!
Érdekelne, hogy a 3350es John Deere klímarendszerébe hány kilogramm gázt kell tölteni és mekkora kell, hogy legyen a nyomás töltéskor. Nippondenso RE 12514-es kompresszor van benne.
Előre is köszönöm a választ!
Válasz #399. hozzászólásra

jajj rosszul írtam, az obetű kimarad. "TON" akart lenni. Állítólag a járműkabin méretét jellemzi, minél nagyobb a kabin annál nagyobb a TON szám de ez nem világos még mindig számomra. A klímát kabinmérettől függetlenül legjob hatásfokra kellene hangolni szerintem aztán vagy lebírja hűteni az adott teret vagy nem.
Válasz #398. hozzászólásra


Nedves hőmérséklet
Az az egyensúlyi hőmérséklet, amely nedvesített érzékelőjű hőmérőn mérhető a hő- és nedvességcsere egyensúlyának beállása után (aspirációs rendszerű műszerrel mérve). Jelölése: tn; mértékegysége: °C
Üdv!
Megtudja valaki mondani milyen "mértékegység" a "TN" ami az expanziósszelepet jellemzi?
merrefele lax?
akkor több mint duplája
Válasz #393. hozzászólásra
400 kilo lett volna ebbe a gépbe.
szerintem a fendes klíma sem sokkal drágább
Válasz #391. hozzászólásra
Hát a promocioba jol hangzik én ültem egésznapokat a fülkébe jobb volt igy mint elötte de akkor sem hüti le a cocpitot mint a rendes klima.A 30 fokig elviselhetö volt felette már járattam a saját ventilátort is meg rövid gatya.De bevolt csukva az ajto mindig aránylag pormentes környezet volt.
a leírás szerint extra melegben az igazi, mert akkor naqgy a párolgás
az ára nem kevés
170+fa .Amig nem volt extrém meleg elég jol müködött napi 10l vizet kellet potolni.Mindennap szürö takaritás.Kombájnba nem az igazi a sok por meg szállo szalma miadt,de trakiba sztem jobb lenne.Én is átteszem majd tavasszal a vegyszeres trakiba.
a cég nagyon jókat ír róla
részleteznéd?
mennyibe kerül?
Válasz #386. hozzászólásra
Nekekm épitettünk be 514-esbe vegyes véleményeim vannak.