Válasz mtz1221 #6118. hozzászólásáraHát ja...de akkor a beírt 4000 óra mennyi???
Mint a faluba a 892es? Amit kb 4-5000órasnak vettek?
A gazdája meg hazudozik, hogy minden tuti vele, csak a 6. kereke"nem tudni miért" kiköpött egy fogat.. De azt nem tudta, hogy ahol kamionozik agrocégnél a szerelő aki telente kollégáknak is szerelget ott, jó ismerős, és mondta, hogy a váltó cca 10000 órasnak nézett ki belülről...
Válasz Nyomasek Bobo #6111. hozzászólásáraVagy összerecsent a gyári és olcsóbb volt 9-esre megcsinálni.Nem tudom hol van gyorsítva de hátul a sajtkerék 3/1 hez bolygóművön keresztül hajtja a féltengelyt.
Válasz mtz1221 #6087. hozzászólására1021 is ugyannazzal a kuplung harang házzal van mint a 892? Vagy már ez is dupla tárcsás kuplunggal van, mint a 1025?
Ahogy nézegettem rajzon nem lehet átalakítani a 892-t duplatárcsásra. Nekem a 892-be az a gyenge pont.
Válasz mtz1221 #6090. hozzászólásáraAz a helyzet, hogy alátették azt a 9es váltót. (lehet egy régebbit?).
Az a gyorsítás hol lehet?
A kuplungnál nem lehet szerintem.
Válasz kori01 #6107. hozzászólásáraHa kérhetlek itt csináljátok.Nem barmolt szét semmit,csak egy kicsit ugrattuk egymást.Rajtad kívül remélem nem zavart senkit.
Válasz gcastle #6105. hozzászólásáraLaton ezt a topicot is szétbarmoltad.
Te egy beteg vagy!
Mindent megpróbálsz, csak mert nem fideszes vagyok,
Sőt mindenkit aki nem azt vallja amit te.
Válasz ZuzoBayer #6100. hozzászólásáraMost néztem, tényleg jó kis gépnek tűnik. Remélem nekünk is lesz nemsoká egy Fendt az udvarban, talán sikerül egy 828as. Még régebben béreltem a manaxtól 824est, nagyon tetszett.
Válasz tr2021 #6101. hozzászólásáraHét igen ott a gyenge pontja a közbenső támasznál.De ha be van rakva 1+pár lamella a támaszba,meg nem lusta az ember kint a földön berakni/kivenni a szabadonfutóba csapszeget akkor ott sincs gond.
Válasz mtz1221 #6065. hozzászólásárakardánhajtást nézitek a 1021 nél? Nem a hasa alatt megy mint a nagyoknak.Meg kéne nézni közelebbről.Lehet ezt majd itthon kapni vajon?
Agrarkeresőre raktak fel ma egy 310 Fendt-et kicsit sok az óra de patika!Elpusztíthatatlan kis dög csak sajna a tavasz elviszi a kreditet...De hátha nektek megtetszik!:)
Válasz agrogal #6053. hozzászólásáraBlackalex-nek mit írtál ?5997 .majd nézd meg a 6051-es hozzászólásod.Nincs egy kis ellentmondás a két hozzászólásod között?Az elsőben még egy 820 as is jó 30 ha-ra, a másodikban meg már a 1221 is csak kisegítő traktor.Ugyan már.
Amúgy amit ütünk-vágunk (szó szerint!), és bírja: Landini Rex 90F, NH TN95F, 4030F, Claas Ares 557ATZ néha 15q plusz teherrel első hídon a Q55 rakodó miatt, Forterra 11441-135, no meg a 250 Steiger... Ami ezeknek motorban-váltóban tesó, az nem zsákbamacska! De CaseIH MX170 sem rossz, a 9540 Zetor is kimegy a világból, ha odafigyelnek rá, mint minden jószágra kellene szűrővel-olajjal!
A többi vas (6140R,6120R, no meg 7230R használtan beszoppantva...)még nincs elég ideje a portán, ezért nem nyilatkozom róluk!
Válasz mtz1221 #6091. hozzászólásáraAzért nőből a 40+ szerintem nem lehet rossz! Már saját "anyag"-ból kiindulva!
A "VAS" lehet nem olyan 40 évesen, mint a xxxx-es asszony!
Válasz Nyomasek Bobo #6086. hozzászólására1021-est ? Nagyon stabil.Valahol fel van gyorsítva a váltó 3x,hátul meg a féltengelyek bolygóművesek,ott le.892-es 3x széthullik még ez 1x.Szerintem elveszik a nyomaték a fordulat miatt,a váltó/difi alkatrészeiről.De a fülkét azt szokták másnap hangszigetelni,vásárlás után.
Válasz jakabanrdas #6082. hozzászólásáraÉn is sajnálom a udvaron lévő régi-öreg Szergejt, Ivánt, Juríjt!Ezek közül főleg magamat Juríjt!
Velük indult minden! Ha másra nem is fogom használni őket, akkor a telephely utcafrontjára talapzatra rakom őket (télire meg fedél alá...), mint a Hoffereket szokás!
Válasz jakabanrdas #6072. hozzászólásáraNálam Zetor 3pont hülyült be a műkakitól, de írtam korábban, milyen olcsó volt a megoldás, már ha saját órabért nem számolok!
De ne tudd meg az érzést, amikor 5 nap alatt fél deci nitrosol mar mindent rozsdásra egy 32 millás apró szarvason...
Válasz tr2021 #6048. hozzászólásáraNálunk a faluban 2 db .3-as és 1 db .2 vet,de én is a 6800-asal!
A kerekek(38x20.8 hátul, elöl pedig 26x16.9) át forgatva,egyik kolléga meg a 3050 jd-vel vet.
6522 hozzászólás
Válasz apuci #6112. hozzászólásáraAkkor nehéz melóra ebben is csak a béka használható=fele fokozat...
Válasz mtz1221 #6118. hozzászólásáraHát ja...de akkor a beírt 4000 óra mennyi???
Mint a faluba a 892es? Amit kb 4-5000órasnak vettek?
A gazdája meg hazudozik, hogy minden tuti vele, csak a 6. kereke"nem tudni miért" kiköpött egy fogat.. De azt nem tudta, hogy ahol kamionozik agrocégnél a szerelő aki telente kollégáknak is szerelget ott, jó ismerős, és mondta, hogy a váltó cca 10000 órasnak nézett ki belülről...
Válasz bandigh #6115. hozzászólásáraYAMZ az tud tier4/5/6-os motort csinálni ? Belarus mi a facért veszi akkor a cat-motorokat ?
Válasz jakabanrdas #6113. hozzászólásáraNa ezt nem tudom pedig 3 is van ismerős körben.
Válasz Nyomasek Bobo #6111. hozzászólásáraVagy összerecsent a gyári és olcsóbb volt 9-esre megcsinálni.Nem tudom hol van gyorsítva de hátul a sajtkerék 3/1 hez bolygóművön keresztül hajtja a féltengelyt.
Válasz bandigh #6115. hozzászólásáraIlyen gépem sem lesz egy darabig úgy néz ki .
Válasz bandigh #6115. hozzászólásáraKöszönöm kerestem de nem találtam a hirdetést
Válasz Hús Futár #6114. hozzászólására95.000
Valaki esetleg nem tudja az új Kirovets K-424 milyen árban lehet ?
Válasz mtz1221 #6087. hozzászólására1021 is ugyannazzal a kuplung harang házzal van mint a 892? Vagy már ez is dupla tárcsás kuplunggal van, mint a 1025?
Ahogy nézegettem rajzon nem lehet átalakítani a 892-t duplatárcsásra. Nekem a 892-be az a gyenge pont.
Válasz Nyomasek Bobo #6111. hozzászólásáraA darázsderékba nem lassító fogaskereket tettek hanem gyorsítót!
Válasz mtz1221 #6090. hozzászólásáraAz a helyzet, hogy alátették azt a 9es váltót. (lehet egy régebbit?).
Az a gyorsítás hol lehet?
A kuplungnál nem lehet szerintem.
Válasz kori01 #6107. hozzászólásáraHa kérhetlek itt csináljátok.Nem barmolt szét semmit,csak egy kicsit ugrattuk egymást.Rajtad kívül remélem nem zavart senkit.
Válasz kori01 #6108. hozzászólásáraMiért kérdezném.
Tudtam, hogy a tied volt.
Amit írtam úgy gondolom. Nem kell megerősíteni benne. Jó gép az, csak öreg.
Válasz jakabanrdas #6084. hozzászólásáraIgazad van.
Az új gazdáját megkérdezheted.
Válasz gcastle #6105. hozzászólásáraLaton ezt a topicot is szétbarmoltad.
Te egy beteg vagy!
Mindent megpróbálsz, csak mert nem fideszes vagyok,
Sőt mindenkit aki nem azt vallja amit te.
Válasz ZuzoBayer #6100. hozzászólásáraMost néztem, tényleg jó kis gépnek tűnik. Remélem nekünk is lesz nemsoká egy Fendt az udvarban, talán sikerül egy 828as. Még régebben béreltem a manaxtól 824est, nagyon tetszett.
Válasz mtz1221 #6104. hozzászólásáraNo ez sem semmi!
Válasz gcastle #6097. hozzászólásáraEzt szoktam neki,jó kedvemben.
Válasz tr2021 #6101. hozzászólásáraHét igen ott a gyenge pontja a közbenső támasznál.De ha be van rakva 1+pár lamella a támaszba,meg nem lusta az ember kint a földön berakni/kivenni a szabadonfutóba csapszeget akkor ott sincs gond.
Válasz apuci #6076. hozzászólására ok
Válasz mtz1221 #6065. hozzászólásárakardánhajtást nézitek a 1021 nél? Nem a hasa alatt megy mint a nagyoknak.Meg kéne nézni közelebbről.Lehet ezt majd itthon kapni vajon?
Agrarkeresőre raktak fel ma egy 310 Fendt-et kicsit sok az óra de patika!Elpusztíthatatlan kis dög csak sajna a tavasz elviszi a kreditet...De hátha nektek megtetszik!:)
Válasz tr2021 #6098. hozzászólására horvát.agronak akartam írni,bocs
Válasz agrogal #6053. hozzászólásáraBlackalex-nek mit írtál ?5997 .majd nézd meg a 6051-es hozzászólásod.Nincs egy kis ellentmondás a két hozzászólásod között?Az elsőben még egy 820 as is jó 30 ha-ra, a másodikban meg már a 1221 is csak kisegítő traktor.Ugyan már.
Válasz mtz1221 #6095. hozzászólására
de: Isten éltesse a nemzet csótányát!
Asszonynak ne játszd le gyakran!
Amúgy amit ütünk-vágunk (szó szerint!), és bírja: Landini Rex 90F, NH TN95F, 4030F, Claas Ares 557ATZ néha 15q plusz teherrel első hídon a Q55 rakodó miatt, Forterra 11441-135, no meg a 250 Steiger... Ami ezeknek motorban-váltóban tesó, az nem zsákbamacska! De CaseIH MX170 sem rossz, a 9540 Zetor is kimegy a világból, ha odafigyelnek rá, mint minden jószágra kellene szűrővel-olajjal!
A többi vas (6140R,6120R, no meg 7230R használtan beszoppantva...)még nincs elég ideje a portán, ezért nem nyilatkozom róluk!
Válasz gcastle #6094. hozzászólásáraElhiszem.
Akkor már nem a 20 éves énjét fogom visszasírni,hanem az én 20 éves énemet mikor még nem ísmertem.
Válasz mtz1221 #6093. hozzászólására40 után teljesen más lesz a hozzáállás, no meg a felállás is... Nekem hidd el!
Válasz gcastle #6092. hozzászólásáraEnyém 35,de a 20 éves énjét jobban bírtam.
Válasz mtz1221 #6091. hozzászólásáraAzért nőből a 40+ szerintem nem lehet rossz! Már saját "anyag"-ból kiindulva!

A "VAS" lehet nem olyan 40 évesen, mint a xxxx-es asszony!
Válasz jakabanrdas #6084. hozzászólásáraAmiben inkább már nő se kéne,remélem ezt akartad írni,csak mellé nyomtál.
Válasz Nyomasek Bobo #6089. hozzászólásáraAnnyiért meg kellene nézni.Garantálom fél év után felgyújtanád a mostani északi pénznyelőt.

Válasz mtz1221 #6087. hozzászólásáraHármassal kezdődik az ára, úgyhogy vagy bibi van, vagy a Jézuska árulja...
Válasz jakabanrdas #6084. hozzászólásáraLehet, hogy nem beszélsz hülyeséget! Az '79! Azok most kezdenek úgy mozogni újra, mint 18 évesen!
Válasz Nyomasek Bobo #6086. hozzászólására1021-est ? Nagyon stabil.Valahol fel van gyorsítva a váltó 3x,hátul meg a féltengelyek bolygóművesek,ott le.892-es 3x széthullik még ez 1x.Szerintem elveszik a nyomaték a fordulat miatt,a váltó/difi alkatrészeiről.De a fülkét azt szokták másnap hangszigetelni,vásárlás után.
Válasz mtz1221 #6058. hozzászólásáraEz a tipus a 9es váltóval nem valami stabil, ugye? Hirdetnek itt egyet...
Válasz jakabanrdas #6082. hozzászólásáraÉn is sajnálom a udvaron lévő régi-öreg Szergejt, Ivánt, Juríjt!Ezek közül főleg magamat Juríjt!

Velük indult minden! Ha másra nem is fogom használni őket, akkor a telephely utcafrontjára talapzatra rakom őket (télire meg fedél alá...), mint a Hoffereket szokás!
Válasz gcastle #6083. hozzászólásáraEz se rossz, sőt egy 82-es MTZ-től fényévekkel jobb.
De ez már az a korban jár amibe inkább nő kéne
Válasz jakabanrdas #6080. hozzászólásáraVárjál, van YEU673 is, az is szarvas!
Válasz gcastle #6081. hozzászólásáraNa ezért nem veszek én drága traktort

Bár nem is minőségi gép, de erre tökéletesen megfelel.

A szívem megszakad a szar MTZ-n is ha szétmarja.
Nekem a permetezőről már hazajövet levette a festéket a nitrosol.
Részvétem, nem lehetett egy nyugodt pillanat
Válasz jakabanrdas #6072. hozzászólásáraNálam Zetor 3pont hülyült be a műkakitól, de írtam korábban, milyen olcsó volt a megoldás, már ha saját órabért nem számolok!

De ne tudd meg az érzést, amikor 5 nap alatt fél deci nitrosol mar mindent rozsdásra egy 32 millás apró szarvason...
Válasz gcastle #6078. hozzászólásáraViszont ez pont jó lenne nekem.



Mert csak MTZ van és jó lenne átszokni.
MTZ ez is, de ez a rendszáma szerint. Miután megszoktam már csak ez a 4650-es MTZ maradna
Válasz agrogal #6052. hozzászólására24 sor forgó van vetve,simán megfordul!
Válasz jakabanrdas #6075. hozzászólásáraA gazdája biztosan!
Válasz gcastle #6074. hozzászólásáraHa kell róla adat, szóljatok! Már a gépről!
Válasz tr2021 #6048. hozzászólásáraNálunk a faluban 2 db .3-as és 1 db .2 vet,de én is a 6800-asal!
A kerekek(38x20.8 hátul, elöl pedig 26x16.9) át forgatva,egyik kolléga meg a 3050 jd-vel vet.
Válasz gcastle #6074. hozzászólásáraNekem kéne ápoló kerékkel


3 soros lovasekét bírná?
Ezt vegyétek! Korrekt debreceni gazdától!

Válasz fexco #6067. hozzászólásáraKb igen,de ez bruttó ár.