az a legjobb az egészben amikor bejelentik,hogy 4-5 forinttal emelik az üzemanyag árát....erre mindenki rohan még áremelés előtt tankolni-max 30-40 litert
150 forintért
ukránban ha nagy volt a sor már jöttek is a rendőrök sápot szedni
na de inkább nekik-ők kevesebbel is beérik
Megint jönn 1 200 milliárdos megszorítás, pedig ha jól emlékszem nyár végén, ősz elején állítottad, hogy több nem lesz már az idén, persze akkor az ellenkezőjét állítottam.
Van 1 €, hogy lesz még folytatása........
.....és van még 1 €, hogy nem húzzák ki a 4 évet........
És ezzel párhuzamban megelőlegezte a kormány vagyis Viktor, hogy jövőre romlik a forint nagyon... Múltkor is lement hármat aztán felemelték még 6-ot... most visszaesik hármat, de újévre megint odavernek neki.
Ismét csökken a gázolaj ára
Ahogyan az várható volt: jön az olcsóbb gázolaj – 2011. december 12.
Bejöttek a jóslatok, e hét közepén csökken a dízel üzemanyag ára.
Örülhetnek a gázolajat tankolók, szerdától ugyanis literenként 3 forinttal olcsóbban tölthetik autójukba a dízel üzemanyagot.
Harmadik hete csökken literenként 3 forinttal a gázolaj ára, szokás szerint most is szerdától. Ennek okaként ezúttal a világpiaci árak alakulása mellett a forint dollárhoz viszonyított erősödése is említhető. Utóbbinak köszönhető az, hogy e héten változatlanul maradhat a 95-ös benzin ára a hazai töltőállomásokon, míg ugyanis a gázolaj jegyzésára apadt, a benziné emelkedett a múlt héten.
Szerdától az árcsökkenés folyományaként a gázolaj 424, a 95-ös benzin - a múlt heti, literenkénti 2 forintos csökkentés óta megszokott - 395-397 forintos literáron tölthető majd a hazai töltőállomásokon. Fontos megjegyezni, hogy utóbbi összegek átlagárak, az egyes kutak között literenként 20-25 forintos eltérések is lehetnek, így ajánlott figyelni az útba eső egységek árait, és a legolcsóbbat látogatni üzemanyagért.
Válasz #457. hozzászólásra: Tisztelt gazda! Nagyon hasznosnak találom az ajánlatát, forgó boronával kapcsolatban hiszen összevonja a műveleteket és így alapból megtakarít egy munka fázist.Csak 1-2 dolgot fűznék a kommentárjához a mágneses üzemanyag szűrő- kezelő berendezéssel kapcsolatban: A fizika is mindig fejlődik. A 2006-ban szabadalmaztatott BNV nagydíjas termékről még nemigazán tanulhatott az egyetemen. Az IKR végezte a nyomaték méréseket és a megtakarítási méréseket is a szabadalom bevezetése előtt. Jelen példa: 5 éves MZT 80-as ami eddig hegyoldalban csak 2-es ben tudott szántani most 3-as ban tette. Vas megye... megadom a számot ha kéri, kérdezze meg. Ja és még valami a ha dupla műveletet csinál a traktorral az x %-ban emeli a fogyasztást, mert 2 gépet húz. Égésjavítóval + 10%-al nő nyomaték, ezt is könnyebben teszi a gépe.
Az eddigi hozzászólásaim itt törölve lettek a moderálási elvek miatt. Akkor mit lehet tenni, ha valaki kérdez valamit? Vannak más egyszerű hatékony módszerek is.
Válasz #463. hozzászólásra
Valóban azonos mennyiségű gázolaj megy a hengerbe de a hideg levegőben több az oxigén ezétr van egy kis + energia télen.
Gyakorlatilag természetes intercooler!:-)
Ha az illető leveszi a mágnest akkor is ekkora lessz a fogyasztása azt garantálom!
Még ha a te számaiddal nézzük akkor is van megtakarítás és ha csak 5 liter hektáronként akkor is megtakarítás és a semminél mindig több.
Szóval a mágnesnél jobb az biztos!:-)
A hho generátorral az a baj hogy a bevezetett villamos energia több mint a hidrogénből kivehető mechanikai energia.
Ha nem így lenne akkor örökmozgó lenne !:-)
Vagy ha a hozzá adott gázolaj adja a + energiát akkor is akkora lenne a generátorod hogy kellene hozzá egy pótkocsi hogy vigye a gép után!:-)
Télen hosszú távon kevesebbet fogyaszt a kocsi alapból, mert hideg levegőt szív be, ráadásul ha netán omv-nél tankoltál, akkor úgy tudom, hogy a téli gázolajat kintről hozzák, nem a molosat árulják, és azzal meg köztudottan kevesebbet fogyasztanak a járművek.
Ezek a mágneses elven működő csoda gyűtük csak parastvakításra jók szó szerint!
Én egyszerű parasztgyerek vagyok 1 diplomával és értek a fizikához.
Én úgy spórolok üzemanyagot hogy a gépet teszem rendbe .
Porlasztók és adagoló beállítás az első lépés.
Adagoló előtöltés a második lépés .
Megfelelő keréknyomás.
Megfelelő munkasebesség (agyam eldobom mikor úgy huzzák az mtz-vel a tárcsát hogy majd lefullad a gép kopp gázon)
Megfelelő munkafázisokat kell kiválasztani.Ehez kell géppark is de egy példa:
Kalászos vetésnél kell egy szántás aztán kell egy talajelőkészítés ami állhat 2-3 szori tárcsázásból és végül vetésből.
de üzemanyagbarátabb megoldás a szántás utánna pedig egyből egy forgóboronálás amivel egy lépésben a vetés is elvégezhető mert a forgóboronára a vetőgép felszerelhető.
Első esetben a földön 4x ment végig a gép legalább
Hektáronként műveletenként 20 litert számolok átlagban az 80 liter.
A második verzióban a gép kétszer haladt el a földön átlag 20 lityivel számolva ez 40 liter de számoljunk 60-at mert nagy vonóigényű műveleteket végzett.
Szóval zsebbe maradt 30 liter gázolaj hektáronként 20 hektárnál ez 600 liter 400 forintjával 240000 forint ami egy használt forgóborona ára .
Így még a fejlesztésre szánt összeget is ki tudtuk az üzemanyagmegtakarításból gazdálkodni.
Aki nem hiszi keressen rá a youtube-n forgóborona címszóra!:-)
valamit lehet hogy ér az a szer. Most mentem vele elég sokat autópályán 140-150es tempóval. Eddig 6,7-6,9 között volt ilyenkor a fogyasztás most 6,3ra jött ki. Tehát ha mondjuk 6,8-6,3=0,5 ez 7-8% fogyasztáscsökkenésnek felel meg. Ha jól számoltam. Azért majd kinyomok velem még egy tankot és ha az is megerősíti ezt a számítást akkor lehet benne valami.
Igen, a nagyobb cm3 jobban kitűnt, de 5-10% között van a megtakarítás. Kipróbáltam 10000cm3 motornál nyári éjszaka párás levegő, minden feltétel adott emelkedő, rossz út stb... ott 15-20% közt volt a megtakarítás. De ez függ a cipőtalp vastagságától is!
5539 hozzászólás
3 hét alatt lejött 10 Ft-ot, jövő 7-re várok még 1-2 forint csökkentést és év elejétől az emelésük miatt, ott vagyunk majd mint 5 hete(2012.01.01)
Válasz #485. hozzászólásra




Bammeg,még mindig 100-al több mint a maszop idején,egyenlőre ne fényezd magad,majd ha 300körül lesz kinyalom a főtolvaj seggét a turulmadárnál
Válasz #486. hozzászólásra












az a legjobb az egészben amikor bejelentik,hogy 4-5 forinttal emelik az üzemanyag árát....erre mindenki rohan még áremelés előtt tankolni-max 30-40 litert
150 forintért
ukránban ha nagy volt a sor már jöttek is a rendőrök sápot szedni
na de inkább nekik-ők kevesebbel is beérik
Válasz #485. hozzászólásra
mi milyen smilet tegyünk be 30x4 emelésre.
4-el,
Ezek a "szemetek" megint csökkentik az árat 4 ft/liter, itt a vég!!!!!!!





Válasz #483. hozzászólásra
Itt már csak csaucseszku segítene.
Válasz #480. hozzászólásra
ezek meg pofátlan ul szemrebbenés nélkül mindent lopnak,(magánnyögdij)
Válasz #481. hozzászólásra


Több,mint 100-al
Válasz #475. hozzászólásra


ja és mennyi is lesz,ne röhögtess már 100-al drágább mint mikor átvették a hatalmat
Válasz #478. hozzászólásra







HA HA HA!!! A maszop ellopot amit csak lehetett és mégis meg lettek választva 2006-ban is. Te tudod miért szavaztak rájuk akkor is??????
Válasz #478. hozzászólásra
A szocikra is ezt jósolták, mégis kitöltötték. Itt a pofátlanságnak nincs határa.
Válasz #475. hozzászólásra



Megint jönn 1 200 milliárdos megszorítás, pedig ha jól emlékszem nyár végén, ősz elején állítottad, hogy több nem lesz már az idén, persze akkor az ellenkezőjét állítottam.
Van 1 €, hogy lesz még folytatása........
.....és van még 1 €, hogy nem húzzák ki a 4 évet........
Válasz #475. hozzászólásra
És ezzel párhuzamban megelőlegezte a kormány vagyis Viktor, hogy jövőre romlik a forint nagyon... Múltkor is lement hármat aztán felemelték még 6-ot... most visszaesik hármat, de újévre megint odavernek neki.
Sajna ebből nem leszek milliomos.
Megint olcsóbb lesz a nafta, hogy is van ez??????









Válasz #473. hozzászólásra
Persze hogy lemegy az ára.
Majd tavasszal mikor kéne menni a földre majd felemelik.
Ismét csökken a gázolaj ára
Ahogyan az várható volt: jön az olcsóbb gázolaj – 2011. december 12.
Bejöttek a jóslatok, e hét közepén csökken a dízel üzemanyag ára.
Örülhetnek a gázolajat tankolók, szerdától ugyanis literenként 3 forinttal olcsóbban tölthetik autójukba a dízel üzemanyagot.
Harmadik hete csökken literenként 3 forinttal a gázolaj ára, szokás szerint most is szerdától. Ennek okaként ezúttal a világpiaci árak alakulása mellett a forint dollárhoz viszonyított erősödése is említhető. Utóbbinak köszönhető az, hogy e héten változatlanul maradhat a 95-ös benzin ára a hazai töltőállomásokon, míg ugyanis a gázolaj jegyzésára apadt, a benziné emelkedett a múlt héten.
Szerdától az árcsökkenés folyományaként a gázolaj 424, a 95-ös benzin - a múlt heti, literenkénti 2 forintos csökkentés óta megszokott - 395-397 forintos literáron tölthető majd a hazai töltőállomásokon. Fontos megjegyezni, hogy utóbbi összegek átlagárak, az egyes kutak között literenként 20-25 forintos eltérések is lehetnek, így ajánlott figyelni az útba eső egységek árait, és a legolcsóbbat látogatni üzemanyagért.
Ezeknél sem a szomszéd a hüle




Gép alkatrész címszó alatt hirdetés
Remélem azt nem törli a moderátor amit az mént írtam :)
Válasz #457. hozzászólásra: Tisztelt gazda! Nagyon hasznosnak találom az ajánlatát, forgó boronával kapcsolatban hiszen összevonja a műveleteket és így alapból megtakarít egy munka fázist.Csak 1-2 dolgot fűznék a kommentárjához a mágneses üzemanyag szűrő- kezelő berendezéssel kapcsolatban: A fizika is mindig fejlődik. A 2006-ban szabadalmaztatott BNV nagydíjas termékről még nemigazán tanulhatott az egyetemen. Az IKR végezte a nyomaték méréseket és a megtakarítási méréseket is a szabadalom bevezetése előtt. Jelen példa: 5 éves MZT 80-as ami eddig hegyoldalban csak 2-es ben tudott szántani most 3-as ban tette. Vas megye... megadom a számot ha kéri, kérdezze meg. Ja és még valami a ha dupla műveletet csinál a traktorral az x %-ban emeli a fogyasztást, mert 2 gépet húz. Égésjavítóval + 10%-al nő nyomaték, ezt is könnyebben teszi a gépe.
Az eddigi hozzászólásaim itt törölve lettek a moderálási elvek miatt. Akkor mit lehet tenni, ha valaki kérdez valamit? Vannak más egyszerű hatékony módszerek is.
Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2011-12-03 09:50:57
Moderálási elveink miatt törölve.
Kérem használja a hirdetés feladást.
(575)
2011-12-03 09:49:45
Moderálta: (575) 2011-12-03 09:50:35
Válasz #463. hozzászólásra
Valóban azonos mennyiségű gázolaj megy a hengerbe de a hideg levegőben több az oxigén ezétr van egy kis + energia télen.
Gyakorlatilag természetes intercooler!:-)
Ha az illető leveszi a mágnest akkor is ekkora lessz a fogyasztása azt garantálom!
Válasz #461. hozzászólásra
Még ha a te számaiddal nézzük akkor is van megtakarítás és ha csak 5 liter hektáronként akkor is megtakarítás és a semminél mindig több.
Szóval a mágnesnél jobb az biztos!:-)
A hho generátorral az a baj hogy a bevezetett villamos energia több mint a hidrogénből kivehető mechanikai energia.
Ha nem így lenne akkor örökmozgó lenne !:-)
Vagy ha a hozzá adott gázolaj adja a + energiát akkor is akkora lenne a generátorod hogy kellene hozzá egy pótkocsi hogy vigye a gép után!:-)
Válasz #456. hozzászólásra
Télen hosszú távon kevesebbet fogyaszt a kocsi alapból, mert hideg levegőt szív be, ráadásul ha netán omv-nél tankoltál, akkor úgy tudom, hogy a téli gázolajat kintről hozzák, nem a molosat árulják, és azzal meg köztudottan kevesebbet fogyasztanak a járművek.
A HHO generátort próbálta már valaki?
10-40% megtakaritás!??Süti..
Válasz #460. hozzászólásra
Tárcsa 6-7,vetés 3-4 kb...
Válasz #459. hozzászólásra
Akkor legyen az átlag ezen a kemény rögös földön mondjuk 15 liter vagy mondj egy számot és számolj azzal akkor is marad a zsebedben lóvé rendesen.
Válasz #457. hozzászólásra
ja és még 20literrel is vetsz!!
Válasz #457. hozzászólásra
mért számolsz 20 literrel??? te szántáson a tárcsát 20 literből huzod??? az olyan mint ha megint felszántanád 4 szer?? 4x20 liter.....na ne már!!!
Ezek a mágneses elven működő csoda gyűtük csak parastvakításra jók szó szerint!
Én egyszerű parasztgyerek vagyok 1 diplomával és értek a fizikához.
Én úgy spórolok üzemanyagot hogy a gépet teszem rendbe .
Porlasztók és adagoló beállítás az első lépés.
Adagoló előtöltés a második lépés .
Megfelelő keréknyomás.
Megfelelő munkasebesség (agyam eldobom mikor úgy huzzák az mtz-vel a tárcsát hogy majd lefullad a gép kopp gázon)
Megfelelő munkafázisokat kell kiválasztani.Ehez kell géppark is de egy példa:
Kalászos vetésnél kell egy szántás aztán kell egy talajelőkészítés ami állhat 2-3 szori tárcsázásból és végül vetésből.
de üzemanyagbarátabb megoldás a szántás utánna pedig egyből egy forgóboronálás amivel egy lépésben a vetés is elvégezhető mert a forgóboronára a vetőgép felszerelhető.
Első esetben a földön 4x ment végig a gép legalább
Hektáronként műveletenként 20 litert számolok átlagban az 80 liter.
A második verzióban a gép kétszer haladt el a földön átlag 20 lityivel számolva ez 40 liter de számoljunk 60-at mert nagy vonóigényű műveleteket végzett.
Szóval zsebbe maradt 30 liter gázolaj hektáronként 20 hektárnál ez 600 liter 400 forintjával 240000 forint ami egy használt forgóborona ára .
Így még a fejlesztésre szánt összeget is ki tudtuk az üzemanyagmegtakarításból gazdálkodni.
Aki nem hiszi keressen rá a youtube-n forgóborona címszóra!:-)
Válasz #453. hozzászólásra
valamit lehet hogy ér az a szer. Most mentem vele elég sokat autópályán 140-150es tempóval. Eddig 6,7-6,9 között volt ilyenkor a fogyasztás most 6,3ra jött ki. Tehát ha mondjuk 6,8-6,3=0,5 ez 7-8% fogyasztáscsökkenésnek felel meg. Ha jól számoltam. Azért majd kinyomok velem még egy tankot és ha az is megerősíti ezt a számítást akkor lehet benne valami.
Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2011-12-03 09:49:02
Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2011-12-03 09:48:48
Válasz #449. hozzászólásra
500literbe nem egészen 8000ft postaköltséggel ha jól emlékszem.
Az a mágnes gyűrű volt amit fel tettél.
Nálam más módon működik a mágnes ..... a honlapomon hírdetésben itt az oldalon találod.
Az a mágnes gyűrű volt amit fel tettél.
Nálam más módon működik a mágnes ..... a honlapomon hírdetésben itt az oldalon találod.
Még a végén örülhetünk a jelenlegi 430 forintos gázolajnak?
http://www.portfolio.hu/gazdasag/energia/az_uj_gazolajar-rem_550_ft.158946.html
Válasz #443. hozzászólásra
3-4éve próbáltam én is traktorba, autókba, de semmi különbséget nem vettem észre.Abba az időbe 10+fáért hozták,most menyi az ára?
Neodímium mágnes a legerősebb, amit kapni a piacon?
Válasz #443. hozzászólásra
Szabad tudni milyen egységet szereltél? Merthogy több minden van a piacon.
"taktor" Nézz szét a traktor alkatrész hirdetések között :)

Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2011-11-29 18:36:19
Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2011-11-29 17:47:41
Válasz #405. hozzászólásra

Most megy ki a második tank a bömbiből vele. Semmiféle mérhtő különbséget nem tapasztaltam. Eddig is 900km körül ment el egy tankkal és most is.
Válasz #440. hozzászólásra
Igen, a nagyobb cm3 jobban kitűnt, de 5-10% között van a megtakarítás. Kipróbáltam 10000cm3 motornál nyári éjszaka párás levegő, minden feltétel adott emelkedő, rossz út stb... ott 15-20% közt volt a megtakarítás. De ez függ a cipőtalp vastagságától is!
Válasz #440. hozzászólásra


Na, ezaz, amiben nemigen hiszek, meg a tablettákban sem, meg sook más mindenben sem
Válasz #433. hozzászólásra
Na akkor csak te lehetsz a megmondója, hogy használt-e a mágnes vagy sem?