Én a neten hirdetésben láttam egy 1025-ösre volt szerelve ahirdető amegrendelés hez kérte a gép tipúsát kw.-ban mért teljesitményt felis irtam akkor a cimet csak valahogy elkeveredett, azért keresem.
Válasz #433. hozzászólásra Nekem 2 gázkonvektoron van mágnes! Két éve megvan! Amikor hozták mutattak itt mért értékeket! Én nem tudom megítélni,mert két egyforma tél nincs,ezért a fogyasztás sem egyforma!
Már vagy húsz éve használom, használtam, nem rossz kettőt is tehet egymás mellé mert csak műanyag bilincsel teszed a csőre. Sokan írják nem jó, de használtam buszon traktoron személyautón..ha egyre gondolunk.
ha frankón meg tudom "meríteni" a 8q benne van, de akkor nagyon jó árunak kell lennie.
Egy baj van a szaggatással, h a villa kikoptatja a házát, na meg a másik probléma, ha nincs meghúzva fixre a tüske.
2 tonnás a gép mármint olyan nehéz és 600kg ot emel csak trágyavillával ha érettet vettem fel és teli volt akkor nem igazán akarodzott felemeleni 180 as kanalat csináltunk rá! szakítani meg még ne kellett vele
4 hengeres Kubota( de ebben nem vok biztos, mert annyira nyitom ki az ajtót, h a tanksapka biztosítóját meg tudjam húzni ) Doosan 1,4 tonnát emel és 4 tonnás.
nekem bobcat ba deutz fahr 2 hengeres moci van egy óra egy liter fogyasztás !!!!!
a kistrakiba ford ba meg 3 hengeres perkins van 4 napig folymatosan hordtam a trágyát vele meg szórtam is egész nap ment kivéve amikor pakoltam 4 nap alatt 50 litert evett 36 kocsi trágya 8-8-10-10 kocsi egy egy nap
Az IFA fogyasztását 21,5 literrel számoltuk.
Aki komolyan vette, ki is fizettuk a megtakarítás egy részét.
Voltak, akik nagyon jól jártak.
Ha megkérdezel egy sofórt, talán fog emlékezni.
Amikor még a szocialista brigádok versenyeztek: olvastam, hogy vállalták az Uaz 1 tonnás benzines tehergépkocsik fogyasztását 25 literről 20 literre fogják csökkenteni. Majd jött a rendelet, és az üzemanyag elszámolás, ami 16,5 litert engedélyezett.
(plusz 10% földutra, 25% terepre)
Aki nem papírozott elég ügyesen és nem hordta a pálinkát a műhelybe, az bizony nem jött ki a normából.
Egy ágaprító van tervbe véve.Egyik helyen egy t-25 kistraktorral hajtották és nagyon szépn vitte, nekem van egy 50lovas 550-es mtz-m.
A kérdésem mennyit eszik meg max a t25 óránként?
Szerintetek egy 50es mtz 20-30loerővel kihasználva eszik kevesebbet, vagy egy 20-30loerős kéthengeres motor(rs, slavia, t25)? Vagy még van gépkocsi motor verzió is, pl dizel ford motor 100km/6liter, de az neki átlag 1,5óra vegyesbe, azaz 4liter/óra lenne kb ha stabilként használva. Szerintetek? Köszönöm
Nekem most is van kettő db a valtrán ,a tsz-ben minden ifára hozattak 86-ban arról maradt meg nekem ,de nem tudom bizonyítani,hogy kevesebbet enne-e ,de azért csak fel raktam a valtrára HÁTHA mégis.
Ja csak ne feledd, hogy a fagáznak nincs akkore égéshője és hát miből lesz akkor ERŐ? Ha kicsit is ismered a II. világháború történetét akkor tudhatnád hogy valaki ezen(is) háborút veszített. Azon kívül nehogy má visszafelé menjünk!!!!! Mert akkor már jöhetne a lófogat is
Tuti anyag! Kipróbáltam már mindenben MTZ, Rába, New Holland, Nissan.
A Nissan 1-1,5 literrel fogyasztott kevesebbet! A többi gépet nem mértük be pontosan , de a szezonmunkáknál biztosan 6-8% körüli megtakarítás volt.
Egyszerű használni, pontosan adagolható és a forgalmazó cég is rugalmas./postai átvétel, netes fizetés/
Dolgoztam Angliában farmon és ott van mezőgazdasági cálra felhasználható gázolaj. másba nem lehet csak gépekbe és fél áron van mint a kocsiba amit tankolnak. nálunk miért nem lehet ilyen módon is támogatni a gazdákat?
A diesel minél drágább annál jobb, el kell felejteni. Nagyapáink fagázzal mentek, az út széli bokrosban tankoltak. Faapríték, szalma, barnaszén, pellet, ocsú mind jó. Egy MTZ átalakítása fél szezon alatt megtérül.
Higgyétek el olcsóbb a gallyapríték, mint a nafta.
Ez a mondat olyan szép és igaz: "Erre már csak azért is érdemes odafigyelni, mert az üzemanyagok ára az elmúlt időszakban hétről-hétre, várhatóan folytatódni fog"
Új hozzászólás
válasz erre >> | #1. hozzászólás, csobi küldte be 2011-06-02 07:07:24-kor
Ha valaki igazán környezettudatosan gondolkozik, akkor nemcsak a szelektív hulladékgyűjtésre figyel oda, hanem az energiával is spórol.
A gépjárművek esetében ez a tulajdonos saját érdeke is: a káros anyag-kibocsátás úgy csökkenthető, ha az autó fogyasztása is kevesebb, amivel ráadásul jelentős összeget is megtakaríthatunk hosszú távon.
Kisebb fogyasztást egy új, környezetbarát égésjavító modell beszerzésével érhetünk el a legkönnyebben.
Erre már csak azért is érdemes odafigyelni, mert az üzemanyagok ára az elmúlt időszakban hétről-hétre, várhatóan folytatódni fog, így jobb, ha már most felkészülünk lélekben a 400 forint feletti benzinárra.
Buszokhoz, kamionok, traktorok, hajók, munkagépek:
(A motor teljesítményéhez igazodva, több méretben.)
Elnézve az üzemanyagárak alakulását, most már pláne nem mindegy, hogy valaki milyen abroncsot tesz a gépére, és nem utolsósorban milyen nyomáson használja. Meglátásom szerint egy magasabb árfekvésű, de takarékosabb és strapabíróbb abroncs hosszabb távon biztosan megtérül, és hasznot hoz.Adott esetben egy Trelleborg, vagy Vredestein abroncs a magasabb árfekvésben gazdaságosabb lehet, mint egy olcsó kínai, vagy orosz márka.
Drága az előállítás. Nem újdonság valójában sok éve csinálják. Bontják a vizet, elégetik amiből megint víz lesz és kezdik elölről. Több egyetemen csinálnak ilyeneket Magyarországon is. Csak a járműbe építés sokba van, meg persze az olajtársaságok nem hagyják.
5539 hozzászólás
Válasz #437. hozzászólásra




Csökken!!!
Én a neten hirdetésben láttam egy 1025-ösre volt szerelve ahirdető amegrendelés hez kérte a gép tipúsát kw.-ban mért teljesitményt felis irtam akkor a cimet csak valahogy elkeveredett, azért keresem.
Válasz #435. hozzászólásra



Ja a világpiacon csökken 4%-ot ide meg kemény 0.7%jut,csúcskormányunk jóvoltábol
Válasz #435. hozzászólásra
Húha...
Válasz #433. hozzászólásra Nekem 2 gázkonvektoron van mágnes! Két éve megvan! Amikor hozták mutattak itt mért értékeket! Én nem tudom megítélni,mert két egyforma tél nincs,ezért a fogyasztás sem egyforma!
Válasz #432. hozzászólásra

ha egyre gondolunk.
Már vagy húsz éve használom, használtam, nem rossz kettőt is tehet egymás mellé mert csak műanyag bilincsel teszed a csőre. Sokan írják nem jó, de használtam buszon traktoron személyautón..
Ahirdetésben olvastam mágneses gázolajkezelő kütyüröl vane valakininek ilyen vagy használta már?
ha frankón meg tudom "meríteni" a 8q benne van, de akkor nagyon jó árunak kell lennie.
Egy baj van a szaggatással, h a villa kikoptatja a házát, na meg a másik probléma, ha nincs meghúzva fixre a tüske.
Válasz #429. hozzászólásra
trágyavillával ha érettet vettem fel és teli volt akkor nem igazán akarodzott felemeleni 180 as kanalat csináltunk rá! szakítani meg még ne kellett vele
2 tonnás a gép mármint olyan nehéz és 600kg ot emel csak
Hány tonnás, mert az is számít?
Válasz #427. hozzászólásra

akkor azért eszik annyit bár ennek a 2 hengeresnek nincs szép hangja ennyi előnye van hogy keveset eszik de amugy semmi már olyan csettegő hangja van
4 hengeres Kubota( de ebben nem vok biztos, mert annyira nyitom ki az ajtót, h a tanksapka biztosítóját meg tudjam húzni
) Doosan 1,4 tonnát emel és 4 tonnás.
Válasz #425. hozzászólásra
de az már 4 hengeres kubota nem? milyen bobcat?
kb 3000, de lehet több is volt max 3200 mázsa, 200 liter körüli fogyasztás ( szakítás+depó+kihordás)
De sok minden számít, de az 1 lityó nagyon szépen hangzik. De 4 éve nem trágyázott hodályból napi folyamatos 10 órában 60-at becsókolta.
Válasz #422. hozzászólásra



nekem bobcat ba deutz fahr 2 hengeres moci van egy óra egy liter fogyasztás !!!!!
a kistrakiba ford ba meg 3 hengeres perkins van 4 napig folymatosan hordtam a trágyát vele meg szórtam is egész nap ment kivéve amikor pakoltam 4 nap alatt 50 litert evett 36 kocsi trágya 8-8-10-10 kocsi egy egy nap
Válasz #421. hozzászólásra
2.-nál ilyenre gondoltál: http://www.agroinform.com/aprohirdetes/372988/deutz-motor.html
???
Válasz #420. hozzászólásra
Az én tapasztalatom szerint a Perkins és Daitz(nem tudom jól irtam-e).
Milyen márkájú dieselmotrok eszik a legkevesebbet traktoroknál?
Válasz #414. hozzászólásra

Az IFA fogyasztását 21,5 literrel számoltuk.
Aki komolyan vette, ki is fizettuk a megtakarítás egy részét.
Voltak, akik nagyon jól jártak.
Ha megkérdezel egy sofórt, talán fog emlékezni.
Amikor még a szocialista brigádok versenyeztek: olvastam, hogy vállalták az Uaz 1 tonnás benzines tehergépkocsik fogyasztását 25 literről 20 literre fogják csökkenteni. Majd jött a rendelet, és az üzemanyag elszámolás, ami 16,5 litert engedélyezett.
(plusz 10% földutra, 25% terepre)
Aki nem papírozott elég ügyesen és nem hordta a pálinkát a műhelybe, az bizony nem jött ki a normából.
Nem most volt.
Válasz #417. hozzászólásra

33 évvel ezelótt, amikor vizsgáltuk a dízel motor fogyasztását,.....
De jó lenne emlékezni az eredményre?
Ha jól tudom 75 százalékos terhelés mellett a legjobb a motorok fogyasztása.
Egy ágaprító van tervbe véve.Egyik helyen egy t-25 kistraktorral hajtották és nagyon szépn vitte, nekem van egy 50lovas 550-es mtz-m.
A kérdésem mennyit eszik meg max a t25 óránként?
Szerintetek egy 50es mtz 20-30loerővel kihasználva eszik kevesebbet, vagy egy 20-30loerős kéthengeres motor(rs, slavia, t25)? Vagy még van gépkocsi motor verzió is, pl dizel ford motor 100km/6liter, de az neki átlag 1,5óra vegyesbe, azaz 4liter/óra lenne kb ha stabilként használva. Szerintetek? Köszönöm
Válasz #413. hozzászólásra

Köszönöm, télleg hülye gyerek, hiszen hallottam már róla most hogy mondod már tiszta a kép még egyszer köszönöm
Válasz #413. hozzászólásra
Kimaradt "üzem" anyag
Válasz #411. hozzászólásra

Nekem most is van kettő db a valtrán ,a tsz-ben minden ifára hozattak 86-ban arról maradt meg nekem ,de nem tudom bizonyítani,hogy kevesebbet enne-e ,de azért csak fel raktam a valtrára HÁTHA mégis.
Válasz #412. hozzászólásra
Az üzemanyagcsőre kellett felszerelni minél közelebb a motorhoz. Polarizálta /egy irányba fordította/ az anyagot, mivel minden anyag mágneses.
Válasz #411. hozzászólásra


Na most akkor itt van a hülye gyerek. Miféle eszköz az a mágnes, hogyan működik????
Válasz #409. hozzászólásra

régen a mágnest használtam a buszon, a trakin a szgk de az is jó volt igaz sokan nem hitték, de mindig nagy volt a megtakarítás.
Nem
Válasz #400. hozzászólásra








Ja csak ne feledd, hogy a fagáznak nincs akkore égéshője és hát miből lesz akkor ERŐ? Ha kicsit is ismered a II. világháború történetét akkor tudhatnád hogy valaki ezen(is) háborút veszített. Azon kívül nehogy má visszafelé menjünk!!!!! Mert akkor már jöhetne a lófogat is
Válasz #408. hozzászólásra
Köszönöm! Számolok majd kicsit. Te már használtad, használod?
Válasz #407. hozzászólásra
EZAZ
Válasz #403. hozzászólásra
mibe fáj 1liter?
Nekem gázrásegitésel menek a gépeim !!!
Válasz #403. hozzászólásra

hmmm jól hangzik. kipróbálom lehet.
FAXA
Válasz #401. hozzászólásra
Tuti anyag! Kipróbáltam már mindenben MTZ, Rába, New Holland, Nissan.
A Nissan 1-1,5 literrel fogyasztott kevesebbet! A többi gépet nem mértük be pontosan , de a szezonmunkáknál biztosan 6-8% körüli megtakarítás volt.
Egyszerű használni, pontosan adagolható és a forgalmazó cég is rugalmas./postai átvétel, netes fizetés/
Sziasztok,
Dolgoztam Angliában farmon és ott van mezőgazdasági cálra felhasználható gázolaj. másba nem lehet csak gépekbe és fél áron van mint a kocsiba amit tankolnak. nálunk miért nem lehet ilyen módon is támogatni a gazdákat?
Erről tudtok valamit ????????
A diesel minél drágább annál jobb, el kell felejteni. Nagyapáink fagázzal mentek, az út széli bokrosban tankoltak. Faapríték, szalma, barnaszén, pellet, ocsú mind jó. Egy MTZ átalakítása fél szezon alatt megtérül.
Higgyétek el olcsóbb a gallyapríték, mint a nafta.
Válasz #389. hozzászólásra
Fake !!!
Válasz #397. hozzászólásra














Ez a mondat olyan szép és igaz: "Erre már csak azért is érdemes odafigyelni, mert az üzemanyagok ára az elmúlt időszakban hétről-hétre, várhatóan folytatódni fog"
A környezetbarát üzemanyag megtakarító egységek
Nyitotta: csobi 2011-06-02 07:07:24
Új hozzászólás
válasz erre >> | #1. hozzászólás, csobi küldte be 2011-06-02 07:07:24-kor
Ha valaki igazán környezettudatosan gondolkozik, akkor nemcsak a szelektív hulladékgyűjtésre figyel oda, hanem az energiával is spórol.
A gépjárművek esetében ez a tulajdonos saját érdeke is: a káros anyag-kibocsátás úgy csökkenthető, ha az autó fogyasztása is kevesebb, amivel ráadásul jelentős összeget is megtakaríthatunk hosszú távon.
Kisebb fogyasztást egy új, környezetbarát égésjavító modell beszerzésével érhetünk el a legkönnyebben.
Erre már csak azért is érdemes odafigyelni, mert az üzemanyagok ára az elmúlt időszakban hétről-hétre, várhatóan folytatódni fog, így jobb, ha már most felkészülünk lélekben a 400 forint feletti benzinárra.
Buszokhoz, kamionok, traktorok, hajók, munkagépek:
(A motor teljesítményéhez igazodva, több méretben.)
Válasz #394. hozzászólásra


Melyiken van több hasznod???... akkor azt vesszük csakh. jó napod legyen
Válasz #394. hozzászólásra


csak nehogy úgy járj mint én,akinek az új gumát sikerül kivágni 20 üzemóra alatt.
Elnézve az üzemanyagárak alakulását, most már pláne nem mindegy, hogy valaki milyen abroncsot tesz a gépére, és nem utolsósorban milyen nyomáson használja. Meglátásom szerint egy magasabb árfekvésű, de takarékosabb és strapabíróbb abroncs hosszabb távon biztosan megtérül, és hasznot hoz.Adott esetben egy Trelleborg, vagy Vredestein abroncs a magasabb árfekvésben gazdaságosabb lehet,
mint egy olcsó kínai, vagy orosz márka.
Válasz #390. hozzászólásra
Drága az előállítás. Nem újdonság valójában sok éve csinálják. Bontják a vizet, elégetik amiből megint víz lesz és kezdik elölről. Több egyetemen csinálnak ilyeneket Magyarországon is. Csak a járműbe építés sokba van, meg persze az olajtársaságok nem hagyják.
Válasz #387. hozzászólásra
Én szoktam tőlük venni jó anyag és jó áron adják.csak hónap elején OMV-s akkor hozzák csepelre uszájjal ha a készlet elfogy akkor MOL-ost hoznak
Válasz #389. hozzászólásra




Ez az ember még él????
Válasz #389. hozzászólásra
Tól szép ez ahhoz,hogy igaz legyen.Biztos van valami gond vele.De tetszene ha beszakadna az olajár erre a hírre.