Példát vehetnél róluk, pár év múlva császárok lesznek a környéken köszönhetően a két inasnak! Jól pörgetik a dolgokat, és már a tőkéjük is meglesz hozzá! Nem semmi mennyi kukoricájuk lesz!!!!!
No itt megint vettek a srácok egy kis 6000-es valtrát, így van már nekik 5db Valmet meg egy másik testvérpárnak is kettő, ebből 6 lemez kocka valmet egy T180.
Claastra! Amit mágocsról vettek 160-as gépet úgy rendbevágták mint a sicc! igaz ráment a gép vételára de patent zsír az egész.
Csináltatok-e már olyat,hogy a váltva forgatós ekénél a traktor függesztő orsóját kicserélni munka hengerre,ugyanis fordításkor a támasztó kerék beleér a földbe így nincs lendület és nem sikerül a fordítás.Viszont ha munka hengeres lenne akkor fordításkor feljebb emelném,és akkor meglenne a lendület a fordításhoz.Jól gondolom??és van-e ilyen munkahenger,, gyári esetleg?,
Leengedtem a gázolajat,, és vagy 10szer vissza öntöttem alul meg kifolyt és hozta kifelé ,ami nem fért ki a lyukon azt össze nyomkodtam az ujjammal ,benyúlva a leeresztőn.
Válasz #14388. hozzászólásra
Nekem is volt ilyen problémám a régeb egy ford furgonnal jártam ott is ez volt rozsdásodott a tank, levettük fényesre mostuk a belét kiszárítottuk csak MOL számlás gázolaj ment bele mégis félévre ismét rozsdás lett.
A régi FIAT 850 trakim tankjába néha bele pillantok mivel nem megy a szintmérő, a mai napig olyan mint a tükör pedig abba 30 év alatt járt már mindenféle gázolaj.
Itt tényleg anyagprobléma van.
Tiszteletem uraim érdeklődnék hogy a valtra üzemanyag beöntője másnak is rozsdásodik-e. Hiába állunk le tele tankkal este hogy ne csapódjon ki a pára. Mtz-nek is vastankja volt sose volt ilyen baj vele.
15934 hozzászólás
Válasz #14431. hozzászólásra

Oké próba cseresznye.
Válasz #14430. hozzászólásra

Melyik az??
Válasz #14430. hozzászólásra
Kuldtem egy e-mailt neked néz rá.
Válasz #14429. hozzászólásra

azért vagyunk hogy segitsunk ha tudunk
Válasz #14429. hozzászólásra







Az a sok valótlan állítás igaze Tibibácsi
Válasz #14427. hozzászólásra

Jónak tartom az ötletet csak az bosszant,hogy mért nem gondoltam erre,pedig egy pár állításon már túl vagyok.
Válasz #14426. hozzászólásra
Az IH-rol gondoltam.
Válasz #14425. hozzászólásra

a trakin tedd lejebb és jo lessz tuti.
Válasz #14420. hozzászólásra

majd ha fényes lesz
Válasz #14422. hozzászólásra

Na ezt még nem próbáltam,a legfelsőben van az ekén is meg a trakin is,de elméletileg ez bejöhet.
Válasz #14418. hozzászólásra
öreg vd
mármint a harmadik pontot
Válasz #14402. hozzászólásra
Az ekénél probáld a legfelso pontba tenni a trakinál meg lejjebb ha van lehetoség és magasabra fog emelni.
Válasz #14419. hozzászólásra
Fel a fejjel haver ha bármi van rám és még sokunkra bármikor számíthatsz legyen az bármi!!!!! !!!!!
Válasz #14416. hozzászólásra
Egy fotót tudsz tenni róla?,
Válasz #14417. hozzászólásra

Legyen így!
Örülök neki hogy jól haladnak, ott összetart a család, én meg magam vagyok (és egyre inkább...)
de azért 100 vs 200hektár kukorica nem mindegy
Válasz #14416. hozzászólásra
Novinka?
Válasz #14414. hozzászólásra

Példát vehetnél róluk, pár év múlva császárok lesznek a környéken köszönhetően a két inasnak! Jól pörgetik a dolgokat, és már a tőkéjük is meglesz hozzá! Nem semmi mennyi kukoricájuk lesz!!!!!
Tanulhatnál tőlük,
A műhelyük nagyon tetszik!!
Válasz #14412. hozzászólásra
, de ősztől kvernivel nyomom
nekem is van ih
Válasz #14413. hozzászólásra
Ez még nem az a típus ,ezt orsóval állítom.A lemkennél már láttam ilyet,ott is a mélység állító kerék a gond.
No itt megint vettek a srácok egy kis 6000-es valtrát, így van már nekik 5db Valmet meg egy másik testvérpárnak is kettő, ebből 6 lemez kocka valmet egy T180.
Claastra! Amit mágocsról vettek 160-as gépet úgy rendbevágták mint a sicc! igaz ráment a gép vételára de patent zsír az egész.
Válasz #14412. hozzászólásra
az ih-hoz lehet venni vázbehuzó hengert ami visszaveszi a fogásszélességet átfordításkor
Válasz #14411. hozzászólásra
Így csinálom most,de ez nem az igazi.
Válasz #14404. hozzászólásra
rad be az első kereket a barázdába és úgy forgasd
Válasz #14409. hozzászólásra

IH 4fejes váltva forgatós,de még tavasszal megvettem.
Válasz #14402. hozzászólásra

Aztán milyen ekét vetté mámegin Tibóbá?
Válasz #14407. hozzászólásra
Akkor beszerzek egyet ,,,kitől vegyem ?axiál.
Válasz #14406. hozzászólásra
Ekéhez nem de a kultivátorhoz igen
Válasz #14405. hozzászólásra
TE nem használsz véletlenül?
Tehát létezik.........
Válasz #14402. hozzászólásra
Ezt mondják higraulikus harmadik pontnak,80-100 nettó ami neked kell
Válasz #14403. hozzászólásra

Ezen már túl vagyok,javult egy kicsit de még mindig keresnem kell egy kis dombot fordítás előtt.
Válasz #14402. hozzászólásra
tekerd össze teljesen a függesztőkar orsóját
Csináltatok-e már olyat,hogy a váltva forgatós ekénél a traktor függesztő orsóját kicserélni munka hengerre,ugyanis fordításkor a támasztó kerék beleér a földbe így nincs lendület és nem sikerül a fordítás.Viszont ha munka hengeres lenne akkor fordításkor feljebb emelném,és akkor meglenne a lendület a fordításhoz.Jól gondolom??és van-e ilyen munkahenger,, gyári esetleg?,
Válasz #14398. hozzászólásra
Igen
Válasz #14399. hozzászólásra
És már ezek is 3 hengeresek!
VALTRA N93, N103

Válasz #14397. hozzászólásra
Melyikbe tankolsz, csak az eredetibe?
Válasz #14396. hozzászólásra

A bal oldalon van a lépcső alatt,nem látni,hogy hogy hozták össze alól haspáncéltól nem látom,az,hogy egyformán fogy-e belőle ,,passz.
Válasz #14395. hozzászólásra
a pót tank hova van felszerelve és hogy van összekötve a simával? Mindkettőből fogy egyszerre?
Válasz #14394. hozzászólásra

Abba nem is gondolkodtam ,mivel a pót tank az múanyag a vastank pedig gyárilag a traktor közepe amit csak széthúzás után lehetne kiszerelni.
Válasz #14393. hozzászólásra

Így kicsit egyszerűbb mint a tankot leszedni.
Válasz #14392. hozzászólásra

Leengedtem a gázolajat,, és vagy 10szer vissza öntöttem alul meg kifolyt és hozta kifelé ,ami nem fért ki a lyukon azt össze nyomkodtam az ujjammal ,benyúlva a leeresztőn.
Válasz #14390. hozzászólásra
Hogy tudtad kitakarítani?
Válasz #14385. hozzászólásra
Nem volt ilyen gond.
Tegyél fel eldobható, átlátszó előszűrőt. Az legalább megfogja a java rozsdát.
Válasz #14385. hozzászólásra
Az enyém is rozsdásodik,ez van ,a tank is rozsdásodik 2éve kitakarítottam tele volt rozsdával.
Válasz #14388. hozzászólásra
Nekem is volt ilyen problémám a régeb egy ford furgonnal jártam ott is ez volt rozsdásodott a tank, levettük fényesre mostuk a belét kiszárítottuk csak MOL számlás gázolaj ment bele mégis félévre ismét rozsdás lett.
A régi FIAT 850 trakim tankjába néha bele pillantok mivel nem megy a szintmérő, a mai napig olyan mint a tükör pedig abba 30 év alatt járt már mindenféle gázolaj.
Itt tényleg anyagprobléma van.
Válasz #14387. hozzászólásra
Valami tipp esetleg kiküszöbölni ezt a problémát?
Válasz #14385. hozzászólásra
amióta biondiesellel (etalonnal)keverik az üzemanyagot azóta savas kémhatásúúúúúúúúú és ezért gyakori probléma ez
Válasz #14385. hozzászólásra




mtz be van ANYAG--------------
Tiszteletem uraim érdeklődnék hogy a valtra üzemanyag beöntője másnak is rozsdásodik-e. Hiába állunk le tele tankkal este hogy ne csapódjon ki a pára. Mtz-nek is vastankja volt sose volt ilyen baj vele.