Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.77 FtUSD365.76 FtCHF426.62 FtGBP480.08 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz jegenye #7546. hozzászólásáraHogy megsúgjam!Menj el egy traktor alkatrész boltba!Keresd az Mtz re valót,de Danfoss-ban.Ugyan az,csak 40-50 között megkapod!!!Csak azt a kis tömböt kell át tenni rá,2 csavarral!!!!!
Válasz Laci0723 #7543. hozzászólásáraCsúszik, lehet elkopott és menetközben befeszül. Szerintem kösd le a munkahengert és kézzel próbáljátok megmozgatni, kinyitni. Többet fogtok tudni.
Válasz papa maci #7541. hozzászólásáraEgyébként a forgás, hogy van megoldva? Forgózsámolyhoz hasonló(golyókon fordul) vagy a két felület csúszik egymáson?
Van egy claas 68-as kombájnunk és amikor a csigát nyitjuk-zárjuk nem egyenletesen mozog a csiga. Eddig szépen lassan, egyenletesen tudtuk nyitni, zárni. Ha valaki tudna valamilyen tanácsot adni vagy esetleg találkozott már ezzel a problémával kérem segítsen.
Tisztelt Fórumtársak!Hol lehet 106-os hoz relatíve baráti áron,danfoss kormányműhöz felújító készletet kapni?Vagy estlegesen ki újítja ezt fel?Csongrád,Békés,Hajdú megyében vagy esetleg máshol.
Válasz medikus #7536. hozzászólására20évig volt 512-es a portàn,úgyhogy ismerem. Volt feltéve 15-ös teher gumi, soha nem ugrott föl a felnire rendesen.
Válasz medikus #7534. hozzászólásáraNem nyitok vitát. Mennyibe fáj az a repülő gumi. Ami ha 15-s akkor bele húzhatod a f...d, mert a 15,3-s felnire vagy faragod a gumit, vagy az életben nem lesz jól felülve. Egyébként a RCW műtrágyaszórókra mennyit tettek valamikor? Ott bírta a strapát?
Válasz medikus #7529. hozzászólásáraNincs rajta 20 mázsa, mikor húzza az asztalt magaután. Aha mesélj még... Repülőgép gumi.... hol élsz te? Venni kell középtárcsás teherautó felnit vagy ha úgy tetszik ifa felnit, csinálni bele betétet és az alárakni 2 lefutott teherautó gumit ha atombiztosra akarja az ember.
Válasz medikus #7529. hozzászólásáraItt viszont a zúzós 6 soros asztalt viszik három éve kb, egy claas egy tengelyes vágóasztal kocsin. Pont határeset de nincs vele sűrűn baj.
Válasz Kolláth Tamás #7527. hozzászólásáraCsak ott nincs rajta 20 mázsa.A teher a nagykeréken van,amin fékezéskor képes átfordulni!Tettem fel sima FKA-t 2 tengelyes utánfutóra,a kerekeket 3.5 bar-ra fel kellett nyomni,de lehetett hallani a gumi nyöszörgő hangját még úgy is.Persze még akkor is lapított!
Válasz Mf-es? #7522. hozzászólásáraAz csak 10%-os,de 2 nap alatt az is szétmarná a hűtőt. Vegyiparban dolgozok, itt sósav gáz a melléktermék. Vízben nyeletjük el 33%-osnak de az már füstöl mint a ganaj.
Válasz medikus #7520. hozzászólásáraKözúton nem sokat kell húzni,inkább csak a telephely meg a porta között,de az is csak 1.5km remélem kibírja a kerék.
Tisztelt Fórumtársak.Tavaly ősszel vásároltam egy 106-t,gabona és kukorica adapterrel,az idén szeretnék venni hozzá még 1 asztalszállító kocsit.Kérdésem az lenne,hogy az e-514 szállítókocsijára fel lehet e tenni a 6 soros kukorica adaptert?Csak apróbb szállítás lenne vele és nem a kombájn húzná.
Válasz Kolláth Tamás #7507. hozzászólásáraRégen úgy tudom akként funkcionált. Mostmár tele van üzletekkel, boltokkal, van minden féle. Ott van egy srácnak műhelye ott javít hűtőket, de terepre is megy úgy tudom. Már elég régóta csinálja, sok hűtőt hordtunk már hozzá, rövid határidővel megcsinálja, de van hogy tud adni csere hűtőt. Itt Szabolcsban sok "gépész" ismeri.
Én nyáron csináltattam a hűtőt Nyíregyházán az almatárolóban. Szét volt bombázva a hűtő, 40000 ft-ba került. Utána sose volt gond a melegedéssel. A vízóra a negyedétől feljebb nem ment. Nem is kellett fúvatni a hűtőt naponta. Megérte megcsináltatni, mert nekem mindig ez volt a gyenge pontja a gépnek, többször pihenőt kellett tartani a melegedés miatt. Utána lehetett neki tolni...
Válasz Kisvuk #7502. hozzászólásáraDolgoztam hűtősnél.Nem szedi le az alját,meg tetejét.28%-os sósavval felönti,1-2 nap állás után leengedi,átmosatja vízzel,de azt rendesen kell.Utána nyomáspróba.Ha lett rajta pár lyuk,azt beforrasztja.Ha sok lyuk lett,eldobós a hűtő.
Válasz kovkos68 #7501. hozzászólásáraÉn a helyedben nem kínlódnék ezekkel a megoldásokkal,elviszed egy komoly hűtőshöz aki leforrassza az alját meg a tetejét is és úgy takarítja ki.Nem rosszak ezek a megoldások se amit az előttem szólók leírtak,de szétszedve lehet igazán rendesen kitakarítani.
Válasz Antikaa #7498. hozzászólásáraJa, igen. Az én hűtőm nem volt vízköves, mert mindig is fagyálló volt benne. A motorbolokkban s volt emulzió, azt meg ilyen liladobozos hűtőtisztítóval csináltam pont úgy ahogy Kolláth Tamás írta az előbb....
Válasz kovkos68 #7496. hozzászólásáraVízkő ellen az ecet a legjobb de akkor a blokkot is érdemes megec
tezni. 7 liter víz 3 liter 20%-os ecet megforgatni kicsit meg melegítni 2-3napig benne hagyni majd megint megforgatni és végül kivenni a hűtőt és ellen áramban szabadra megmosatni vagy szűrővel nagy szivattyúval megcirkuláltatni mint a kolléga az előbbi hozzászólásban,csak alulról cirkuláltatni fölfelé.
Válasz kovkos68 #7496. hozzászólásáraSzia!Én tisztítottam és jó eredménnyel.Történet: kilyukadt a motorolaj hűtőm és az olaj belement a vízbe(fagyálló). Emulzió keletkezett, ami eldugította a hűtőt és menet közben lenyomta a gumicsövet magáról.Az alábbi módon tisztítottam:
többször mostam brigéciollal(20lit) utánna meg trisóval( amennyit gondoltam: sok)
8395 hozzászólás
Válasz jegenye #7546. hozzászólásáraHogy megsúgjam!Menj el egy traktor alkatrész boltba!Keresd az Mtz re valót,de Danfoss-ban.Ugyan az,csak 40-50 között megkapod!!!Csak azt a kis tömböt kell át tenni rá,2 csavarral!!!!!
Válasz medikus #7545. hozzászólásáraKöszönöm a tanácsot,megfogadom.
Válasz jegenye #7539. hozzászólásáraNeki se fogj!Elkérnek 25-30 ezret és ugyan olyan marad!Vegyél újat!Olcsóbb lesz!
Válasz Laci0723 #7543. hozzászólásáraCsúszik, lehet elkopott és menetközben befeszül. Szerintem kösd le a munkahengert és kézzel próbáljátok megmozgatni, kinyitni. Többet fogtok tudni.
Válasz papa maci #7541. hozzászólásáraEgyébként a forgás, hogy van megoldva? Forgózsámolyhoz hasonló(golyókon fordul) vagy a két felület csúszik egymáson?
Válasz papa maci #7541. hozzászólásáraIgen, szoktuk zsírozni. A csöveket is leszűkítettük, de a jelenség megmaradt.
Válasz Laci0723 #7540. hozzászólásáraAdtatok némi kenőcsöt a forgópontjának. Mivel a télen az hajlamos beállni. Pláne ha nedvesség-pára is kerül oda.
Tiszteletem!
Van egy claas 68-as kombájnunk és amikor a csigát nyitjuk-zárjuk nem egyenletesen mozog a csiga. Eddig szépen lassan, egyenletesen tudtuk nyitni, zárni. Ha valaki tudna valamilyen tanácsot adni vagy esetleg találkozott már ezzel a problémával kérem segítsen.
Előre is nagyon köszönöm!
Tisztelt Fórumtársak!Hol lehet 106-os hoz relatíve baráti áron,danfoss kormányműhöz felújító készletet kapni?Vagy estlegesen ki újítja ezt fel?Csongrád,Békés,Hajdú megyében vagy esetleg máshol.
Az egyik helyi ismerősnek a 208-as mega 6 méteres asztala is azon megy és a 204 oros zúzós asztala is azon ment.
Válasz medikus #7536. hozzászólására20évig volt 512-es a portàn,úgyhogy ismerem. Volt feltéve 15-ös teher gumi, soha nem ugrott föl a felnire rendesen.
Válasz Kolláth Tamás #7535. hozzászólásáraAz E 512 hátsókereke15"!!!!
Válasz medikus #7534. hozzászólásáraNem nyitok vitát. Mennyibe fáj az a repülő gumi. Ami ha 15-s akkor bele húzhatod a f...d, mert a 15,3-s felnire vagy faragod a gumit, vagy az életben nem lesz jól felülve. Egyébként a RCW műtrágyaszórókra mennyit tettek valamikor? Ott bírta a strapát?
Válasz Kolláth Tamás #7532. hozzászólásáraHol élsz te.Ne nyissunk vitát erről,de hirdetnek 15-ös kerékre repülőgép gumit!Persze nem újat.
Válasz Mf-es? #7528. hozzászólására
Válasz medikus #7529. hozzászólásáraNincs rajta 20 mázsa, mikor húzza az asztalt magaután. Aha mesélj még... Repülőgép gumi.... hol élsz te? Venni kell középtárcsás teherautó felnit vagy ha úgy tetszik ifa felnit, csinálni bele betétet és az alárakni 2 lefutott teherautó gumit ha atombiztosra akarja az ember.
Válasz Koszi. #7530. hozzászólásáraA gumi a lényeg.Jó legyen!Ha 20 mázsákat szállítanék vele,mindenféle úton,akkor vennék rá,repülőgép gumit!!!!!
Válasz medikus #7529. hozzászólásáraItt viszont a zúzós 6 soros asztalt viszik három éve kb, egy claas egy tengelyes vágóasztal kocsin. Pont határeset de nincs vele sűrűn baj.
Válasz Kolláth Tamás #7527. hozzászólásáraCsak ott nincs rajta 20 mázsa.A teher a nagykeréken van,amin fékezéskor képes átfordulni!Tettem fel sima FKA-t 2 tengelyes utánfutóra,a kerekeket 3.5 bar-ra fel kellett nyomni,de lehetett hallani a gumi nyöszörgő hangját még úgy is.Persze még akkor is lapított!
Válasz Kolláth Tamás #7526. hozzászólására30%
Válasz jegenye #7521. hozzászólásáraAz 512-es farán is ilyen kerék van ott bírja akkor a kocsi alatt is bírni kell. Sosem volt baj a gépen vele sosem.
Válasz Mf-es? #7522. hozzászólásáraAz csak 10%-os,de 2 nap alatt az is szétmarná a hűtőt. Vegyiparban dolgozok, itt sósav gáz a melléktermék. Vízben nyeletjük el 33%-osnak de az már füstöl mint a ganaj.
Válasz VTR-es #7523. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget mindenkinek.
Válasz farkasimre8884 #7513. hozzászólásáraKomoly vevő,felhívja az eladót,utána személyesen megnézi a gépet.Ez nem apróhirdetési oldal.
Válasz medikus #7520. hozzászólásáraAz SA meg 24, de nem is csak az a lényeg, hanem a zúzó megbonyolítja a kocsizást
Válasz Kolláth Tamás #7505. hozzászólásáraAzt hiszem,28%-ost kapsz háztartási boltokba.
Válasz medikus #7520. hozzászólásáraKözúton nem sokat kell húzni,inkább csak a telephely meg a porta között,de az is csak 1.5km remélem kibírja a kerék.
Válasz VTR-es #7519. hozzászólásáraA sima is 16 mázsa!Gumi kell ahhoz,ami kibírja a pattogást az úton!
Válasz jegenye #7515. hozzászólásáraMeg az sem mindegy hogy zúzós vagy sima.
Válasz jegenye #7517. hozzászólásáraA váz persze hogy elbírja!A kerék nem!
Válasz Filler #7516. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget,nem baj ha kell alakítani.
Válasz jegenye #7515. hozzászólásáraAzt hiszem elbírja, de át kell hozzá alakítani.
Tisztelt Fórumtársak.Tavaly ősszel vásároltam egy 106-t,gabona és kukorica adapterrel,az idén szeretnék venni hozzá még 1 asztalszállító kocsit.Kérdésem az lenne,hogy az e-514 szállítókocsijára fel lehet e tenni a 6 soros kukorica adaptert?Csak apróbb szállítás lenne vele és nem a kombájn húzná.
Válasz farkasimre8884 #7513. hozzászólásáraHol laksz? Mert gondolom egy 2 milkós gépért nem mégy 300kmt.
Na és a részletek?
Válasz farkasimre8884 #7510. hozzászólásáraKb. minden 2. faluban van eladó, itt is tele van a hird. 106-al, 2-4.5M között, van miből válogatni
Válasz farkasimre8884 #7510. hozzászólásáraVan egy eladó.
Sziasztok! 106-os dominatort keresek akár javitásra szorulót is! Valaki?
Válasz Kolláth Tamás #7507. hozzászólásáraRégen úgy tudom akként funkcionált. Mostmár tele van üzletekkel, boltokkal, van minden féle. Ott van egy srácnak műhelye ott javít hűtőket, de terepre is megy úgy tudom. Már elég régóta csinálja, sok hűtőt hordtunk már hozzá, rövid határidővel megcsinálja, de van hogy tud adni csere hűtőt. Itt Szabolcsban sok "gépész" ismeri.
Válasz Kolláth Tamás #7507. hozzászólására
Válasz Tomi22 #7506. hozzászólásáraMi az az alma tároló?
Én nyáron csináltattam a hűtőt Nyíregyházán az almatárolóban. Szét volt bombázva a hűtő, 40000 ft-ba került. Utána sose volt gond a melegedéssel. A vízóra a negyedétől feljebb nem ment. Nem is kellett fúvatni a hűtőt naponta. Megérte megcsináltatni, mert nekem mindig ez volt a gyenge pontja a gépnek, többször pihenőt kellett tartani a melegedés miatt. Utána lehetett neki tolni...
Válasz Mf-es? #7503. hozzászólásáraA 28% sósavat hogy érted? A bolti behígítva 28-ra?
Válasz Mf-es? #7503. hozzászólásáraElhiszem,de aki nekem csinálta az leszedte mert láttam szétbombázva az egészet.
Válasz Kisvuk #7502. hozzászólásáraDolgoztam hűtősnél.Nem szedi le az alját,meg tetejét.28%-os sósavval felönti,1-2 nap állás után leengedi,átmosatja vízzel,de azt rendesen kell.Utána nyomáspróba.Ha lett rajta pár lyuk,azt beforrasztja.Ha sok lyuk lett,eldobós a hűtő.
Válasz kovkos68 #7501. hozzászólásáraÉn a helyedben nem kínlódnék ezekkel a megoldásokkal,elviszed egy komoly hűtőshöz aki leforrassza az alját meg a tetejét is és úgy takarítja ki.Nem rosszak ezek a megoldások se amit az előttem szólók leírtak,de szétszedve lehet igazán rendesen kitakarítani.
Válasz Kolláth Tamás #7499. hozzászólásáraKöszi, a kivitelezés én is ilyesmi módon gondoltam, csak egy kicsi kisebb szivattyúval.
Válasz Antikaa #7498. hozzászólásáraJa, igen. Az én hűtőm nem volt vízköves, mert mindig is fagyálló volt benne. A motorbolokkban s volt emulzió, azt meg ilyen liladobozos hűtőtisztítóval csináltam pont úgy ahogy Kolláth Tamás írta az előbb....
Válasz kovkos68 #7496. hozzászólásáraVízkő ellen az ecet a legjobb de akkor a blokkot is érdemes megec
tezni. 7 liter víz 3 liter 20%-os ecet megforgatni kicsit meg melegítni 2-3napig benne hagyni majd megint megforgatni és végül kivenni a hűtőt és ellen áramban szabadra megmosatni vagy szűrővel nagy szivattyúval megcirkuláltatni mint a kolléga az előbbi hozzászólásban,csak alulról cirkuláltatni fölfelé.
Válasz kovkos68 #7496. hozzászólásáraSzia!Én tisztítottam és jó eredménnyel.Történet: kilyukadt a motorolaj hűtőm és az olaj belement a vízbe(fagyálló). Emulzió keletkezett, ami eldugította a hűtőt és menet közben lenyomta a gumicsövet magáról.Az alábbi módon tisztítottam:
többször mostam brigéciollal(20lit) utánna meg trisóval( amennyit gondoltam: sok)