Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Haszonbérleti szerződés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Öntözés új
- Napraforgó ára új
- Ügyfélkapu-problémák új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Megjelent az egyedi szaktanácsadási szolgáltatásokat támogató pályázati felhívás
Cél a gazdaságok szakmai és technológiai ismereteinek bővítése.
Sajtóközlemény
273 hozzászólás
Válasz #22. hozzászólásra
A T 174/2 a volánoknál is elnyűhetetlen volt, pedig éjjel nappal rakták a vagonokat!
Énis 188 ast akartam venni, de kb mindenki lebeszélt róla aki csak ért valamelyest a rakodási munkákhoz.
Aki nálam dolgozott földmunkás cég, 10-en darab poclain-nal stb rendelkeznek de a tulaj azt mondta hogy ilyen mezőgazdasági célra egy gép van : t-174/2
Olcsó javítani, házilag megoldható , ha épeszű ember ül rajta akkor elég strapabíró is. ÉS még hozzátette: ne mtz motorosat hanem sima hagyományos eredeti motorral, ahhoz volt kitalálva az egész konstrukció és azzal üzembiztos, lehet nem egy villámgép, de ha egy öreg nyugatit veszel 1823918231723 üzemórával az sem lesz már üzembiztos soha. És a gatyádat ráköltöd.
Szevasztok!
ZTS DH-112 géphez keresnék valami dokumentációt.
ITT találtam, de amit kérnek érte megfizethetetlen ár egy ilyen öreg gépnél.
Ha esetleg van valakinek elfekvőben ilyen dokumentáció akkor azt szívesen fogadnám bármilyen formátumban.
A segítséget előre is köszönöm!
#1. hozzászólás, Rugasd fiú küldte be 2011-01-12 19:02:42-kor
Mi a véleményetek a Warinski rakodóról? Előtte 174/2 Weimarral dolgoztam, az kezelhetőbb és stabilabb.
Válasz #12. hozzászólásra
Vegyél egy ilyen gépet ne gondolkozz wejmárba,eljárt már felettük az idő meg egy cseppet lassúak.Ez 8000euro.
Válasz #12. hozzászólásra
Nekünk 1983 óta van(ak)T174 es weimarunk,és többször akartunk "fiatalítani" 188-asra, de még sosem volt hibátlan. A legtöbször forgóelosztó problémát említettek. Utána néztünk alkatrésznek is és szaktudásnak is és egyikből sem volt túl sok.
Válasz #12. hozzászólásra
Hali!
Nekem volt 188-as Weimarom,és elcseréltem egy 174-esre!Elötte is 174-esem volt.Ezzel elmondtam mindent!
De ha mégis 188-as mellett döntessz,van hozzá felújított főgémmunkahengerem,meg talpaló munkahengerem,és egy komplett menetelőm!
itt volt egyik havernak 1 db 188 vezértömb és szivattyú kellett volna rá ami szűk 1 milla lenne de inkább szét bontotta és vett egy 174 est 900ért és napi 6-7 órát dolgozik vele az öregebb géppel
Válasz #14. hozzászólásra
a 174-es nem tud meg fogni valahogy nem tetszik,a 188-as komolyabb gép de tartok tőle ezért kérdezősködöm de árba jobb mint a nyugatiak.
szerintem egy t-174/2ssel jobban jársz strapa bíróbb és még alkatrészt is találsz hozzá aránylag olcsón
senki nem tud semmit,nem igaz,hogy mindenki villázik meg lapátol.
weimar t-188 ast használ valaki? hol van hozzá alkatrész?nagyon szemezek eggyel vagy valami mást?
Ha valaki tudna nekem segíteni,megköszönném!A robbantott ábrás szerelési könyvemben sincs ez a dolog leírva
Van 1 kérdésem a weimárról!A forgó elosztón keresztül,hogy van megoldva a bekapcsolt diffizár visszajelzése a műszerfalba?A hátsóhíd és az elosztó alsó részén található gombák megvannak,de az elosztó felső részén nem találok semmi pontot amit aztán össze köthetnék a kontroll lámpával.
Nekem a T 174-es az egyik kedvenc gépem!
Ha igazi gépész vagy,akkor szépen el tudsz vele dolgozni!
Nekem nem sok bajom volt vele!Rendben kell tartani!
Most pont keresek is egy jó állapotut!
Válasz #7. hozzászólásra
Gondolhatod, amikor kis táblát vágok és állandóan rá kell fordulni....:) Nem volt hűlye, aki a jojsticot kitalálta.
Válasz #6. hozzászólásra
Akkor te is villámkezű vagy?
Válasz #5. hozzászólásra
:)) Az szk is hasonló:))
Aki nálunk Weimárral járt azt villámkezünek hivják
Válasz #1. hozzászólásra
Én ismerem. Ömlik belölle az olaj, és iszonyat hangos, viszont jó nagy erős géme van. Amik még mennek, azok állandóan elromlanak. De nem szabad elfelejteni, hogy ,mikor megjelentek, akkor a kézimunkát váltották fel, és ez hatalmas előrelépés volt.
Régi Tsz-én volt lengyel Warinsky forgórakodó volt, sok problémát és Ursus motoros elromlott lecserélt MTZ-motorra. Már 90-es éveken elején kisejetlett. És Weimar 174-es lassú ment, és lassú motor volt. Cseréltek MTZ motorra, máris gyorsabb ment! :DDD
T-174 az alapverzió hivatolas megnevezése.
A Weimar név csak a gyárátsi helyből kimenöleg kapta. Egyébként a magyar mezőgazdaságban még mindig nagyon sok dolgozik.
aki ismeri vagy szereti írjon