Válasz gyapjas33 #82. hozzászólásáraHelló ! Hidraulika sebességén lehet gyorsítani lassítani, vagy hogy milyen lassan tegye le a szerszámot ! Általában jól be van álítva, nem szokták nagyon tekergetni !
Egy ismerősöm vett egy legnagyobbat belőle a nyáron. 120-130Le körül van. Csak körbálázót hajtatt vele. Egy 6 hengeres 120lovas MTZhelyére állította be. Nagyon meg vannak vele elégedve. Az MTZ-t körberöhögi elmondása szerint, kényelmes,csendes, jó a klíma benne... mondtam majd ha 6-8 év múlva is ilyen véleménnyel lesz róla akkor elgondolkodok rajta. Ja és fogyasztásba is jobb picivel mint az MTZ.
És nem is csöpög sehol?
Mert az új mtzken ez nem tetszik leginkább, kiállításokon olajtócsa van egynémelyik alatt/vagy rongy/esetleg 15 percenként takarítanak allatta.
150órás Mtz-ének sem félbetörnie, a váltóöntvénynél, de ilyenekkel tele lehetne irni jópár oldalt(nem csak mTZ-nél), ha az összesnél előjön ez akkor fikád.
mé kell szegény kinait bántani?
Vegyél EU-s MTz-t - ne a román s----t- és nem lesz rá panaszod. Sajnos nagyon sok embert megszédíti a 100000Ft engedmény és rábuknak a selejtre. Kérjed a kereskedőtől az eredeti orosz műbizonylatot és a vízjellel ellátott magyarországi vizsgalapot ! Ha ezeket látod , nem ér csalódás !
84 hozzászólás
Válasz rudi88 #83. hozzászólásáraKöszi!
Válasz gyapjas33 #82. hozzászólásáraHelló ! Hidraulika sebességén lehet gyorsítani lassítani, vagy hogy milyen lassan tegye le a szerszámot ! Általában jól be van álítva, nem szokták nagyon tekergetni !
Kérdezni szeretném hogy a képen látható kapcsolónak mi a funkciója?
Yto 404
Válasz szomoralexandra #79. hozzászólásáraP: bemeneti nyomás T: visszatérő ág a tartályba. A B : Kimeneti nyomás jobb ill. bal oldal
Válasz szomoralexandra #79. hozzászólásáraP-pumpa(szivattyú)
T- tank (tartály)
A/B-jobb/bal
Elvileg.
Mtz traktornál az A/B R/L jelöléssel van írva a többi meg ugyanígy (P/T)
MZ&B orbitnál.
Ytot még csak képen láttam, de elvileg így kell legyen.
Gondolom a traktoron van, nézd meg, melyik cső hova megy a jelölt ágtól.
Sziasztok!
Az kormànyorbiton mit jelentenek a csatlakozóknàl az P,T,A,B jelzések?
Sziasztok! Yto x804 -hez adagolónál a tengelyből kitörött egy darab az éknél. Valakinek nincs egy ilyen tengelye elfekvőben? vagy adagoló kompletten?
Válasz #76. hozzászólásra
Ha nem vagy messze vajdaságtól,akkor Újvidéken van egy bazi nagy lerakatjuk.Menyi óránál ment szét a váltó meg kuplung?
Sziasztok!
Yto X904-hez, sebességváltóhoz és kuplunghoz szükséges alkatrészeket keresek. Solarker kilőve.
Válasz #72. hozzászólásra
tallóz, kiválaszt, megnyit, feltölt, beilleszt, mehet.
Egy ismerősöm vett egy legnagyobbat belőle a nyáron. 120-130Le körül van. Csak körbálázót hajtatt vele. Egy 6 hengeres 120lovas MTZhelyére állította be. Nagyon meg vannak vele elégedve. Az MTZ-t körberöhögi elmondása szerint, kényelmes,csendes, jó a klíma benne... mondtam majd ha 6-8 év múlva is ilyen véleménnyel lesz róla akkor elgondolkodok rajta.
Ja és fogyasztásba is jobb picivel mint az MTZ.
Válasz #72. hozzászólásra
talózás+kiválaszt+feltölt+BEILESZT+mehet
Válasz #71. hozzászólásra
nem rakja be a képeket :(
Válasz #70. hozzászólásra

valamiért nem rakta be a képeket
YTO 2013-as fejlesztés
Régi kabin, de új technológia (új festés, irányváltó, és sok sok újdonsággal)
Válasz #68. hozzászólásra
mondom
Válasz #67. hozzászólásra
Na ne... Olvasd el még egyszer!
Válasz #66. hozzászólásra
Szerintem is ;)
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-11-22 12:39:06
ma néztem,elég pofás,de azt nem értem hogy azt a k.... légszűrőt miért nem tudta betenni a hűtő elé
Válasz #62. hozzászólásra
Maradok az öregnél azt már ismerem mint a tenyerem.
Válasz #61. hozzászólásra
nem csöpög sehol
lehet,hogy ki kell fogni egy jót.
Válasz #60. hozzászólásra
És nem is csöpög sehol?
Mert az új mtzken ez nem tetszik leginkább, kiállításokon olajtócsa van egynémelyik alatt/vagy rongy/esetleg 15 percenként takarítanak allatta.
Válasz #59. hozzászólásra
szinte még "bejáratós", 250 üzemóra van benne és volt már egy olajcsere de még világos az olaj benne
Válasz #58. hozzászólásra
Akkor abba már jobb, mint az mtz.
Válasz #57. hozzászólásra
nincs olajsár
Válasz #55. hozzászólásra
Olaj sár van?
Válasz #55. hozzászólásra
Az a lényeg!
Válasz #54. hozzászólásra
persze ezeket az "apró" hibákat leszámitva elégedett vagyok
Válasz #53. hozzászólásra
Amég ingyen cserélik nincs baj, azt leszámítva elégedett vagy vele?
Válasz #37. hozzászólásra
Nekünk változatosság képen most a víz hűtő lyukadt ki, 250 üzemóra után. A klima hűtő meg új korában lyukas volt már, ezt gariba cserélték.
Válasz #51. hozzászólásra
Annyira azért szerinem nem ölöd, megaztán biztos javítasz rajta ezt azt, és volt itt már olyan akinek az is darabjaira hullott.
Válasz #47. hozzászólásra
Hú, ha tudnád, mit kap a ztm!
És még se megy szét (eddig) pedig az keletnémet quality.
Meg, hát nem is új.
Te tudod.
Válasz #48. hozzászólásra
Ok.Én a bukócsöves MTZ-re esküszön.Nekem is MF van meg ZT,de sokáig hajtottam 50-est,mert azzal kezdtem.
Válasz #45. hozzászólásra
amit a csikszeműekről irtam ne vedd komolyan, poénnek szántam, nekem is tele van a t*köm hogy elérasztják a szemetükkel a világot.
Válasz #45. hozzászólásra
Nekem az a gyanús hogy először a motor utánna a váltó megy szét, azt a gépet túlterhelték.
Válasz #44. hozzászólásra
1 rosz csapágy elég hozzá az meg bárhol megeshet, egy rakat nagyobb márkánál is volt rá példa (amikről én tudok: fendt, NH, Landini)
Válasz #43. hozzászólásra
Bocsika de én nem fikáztam,csak leirtam tényszerüen ami tudok.
Válasz #43. hozzászólásra
Azért az elég durva, ha ennyi idő után szét megy a váltó.
Válasz #42. hozzászólásra
150órás Mtz-ének sem félbetörnie, a váltóöntvénynél, de ilyenekkel tele lehetne irni jópár oldalt(nem csak mTZ-nél), ha az összesnél előjön ez akkor fikád.
mé kell szegény kinait bántani?
Válasz #41. hozzászólásra
Azt még nem,csak ismerem a mentalitását.Na meg azért 6-700 üó. után nem kell szétesnie a váltónak.
Válasz #40. hozzászólásra
Ültél már mellette végig 1 napot a fülkében?
Válasz #39. hozzászólásra
A gazdája nem olyan aki kitapossa a traktor lelkét.
Válasz #38. hozzászólásra
Vagy az ,hogy a gazdájának kapa + ásó való, nem traktor. :-)))
Válasz #37. hozzászólásra
Akkor a végén, csak kiderül, hogy ratyi?
Most is hallottam,hogy egy manusnak megszorult,megcsinálták,most meg a váltón kell túlórázni mert zakatol mint a gözös.
Hol vannak az Yto tulajdonosok? javítanak?
Válasz #29. hozzászólásra
Vegyél EU-s MTz-t - ne a román s----t- és nem lesz rá panaszod. Sajnos nagyon sok embert megszédíti a 100000Ft engedmény és rábuknak a selejtre. Kérjed a kereskedőtől az eredeti orosz műbizonylatot és a vízjellel ellátott magyarországi vizsgalapot ! Ha ezeket látod , nem ér csalódás !