Válasz jozef24 #11120. hozzászólásáraigen, egyelőre csak a helye. Ez is úgy járt sajnos mint a gardán kuplung rásegítés.
Előbb-utóbb ezt is visszaépítem. Költségesebb lesz, csak a munkahenger 150 EUR.
Sok itteni segítséggel, saját utánajárással végre sikerült magam visszaépítenem a 6011-es Zetoromra a sűrített levegős TLT kuplung rásegíést. Semmi nem működött és a légrendszert is a 0-ról kellett visszarakni de ma végre működik! A vezetékezés még ideiglenes.
Válasz T.f. #11117. hozzászólásáraAz lesz az igazi!
Van is itthon használaton kívüli Lajta, jó gumikkal. De sajnálom szétbontani a felnit, mert ez a hülye Kűhne gyár hegesztette minthogy csavarozta volna!
Inkább majd veszek, és vetéskor csak rádobom felnistől és mehet a móka!
Válasz Gabi 07 #11114. hozzászólásáraAnno nekem elfért a 14,9*24 es a sorközben csak a hátsókat cseréltem ki a 9,5*48-asra mert olyan volt a 9540-es zetorhoz sorközművelésre . Egy évben muszályból a 16245-össel permeteztem és kultivátoroztam .
Válasz Sk Laci #11113. hozzászólásáraEzt nagyon elkúrt@k a zetor mérnökök!
Hogy tudtak így legyártani egy felnit.
Na mindegy, legalább már ezt is tudom.
Ez ilyen!
Válasz Gabi 07 #11111. hozzászólásáraHa beforgattad a kerekeket, és beleér a kardányba, akkor állíts a csavaron, ami a kerék elfordulási szögét határozza meg.
Szeleppel meg nem tudsz mit csinálni.
Az elsőmeghajtásu Crystálokon nem forgassák be az első kerekeket, max a csillagon teszik át beljebb.
Válasz lorant90 #11110. hozzászólásáraHát rájöttem!
Alátekerve a kormányrúdba beleér a kerék szelep.
Szintén alátekerve a kardán házba meg beleérnek a kerék körmei! igaz ez 420-as gumi.
Ez nem jött be!
Milyen méretű gumikat raktatok rá?
Válasz lorant90 #11107. hozzászólásáraMegtanultuk!!!! Már bánom hogy nem kérdeztem zetoros kollegák véleményét,persze az alkatrész kereskedőnek meg minden eladó.
Válasz lupijani84 #11106. hozzászólására Tapasztalatbol tudjuk , 120 as crystalba meg meg elmegy , de turbosba mar nem szabad betenni , epp igy a 80 asban meg elmegy a 100 as turbosban mar nem . Nalunk itt szlovakiaban mar az uzletben sem ajaljak turbos motorba az utangyartot tengelyt
Üdv lenne egy 6211-és eladó , 91-s gyártás , 93 forgalomba helyezés , kevés óra , nagyon jó állapot , motorháztető javítás alatt képen látható sérülés miatt ar 2350000ft
Válasz csabesz73y #11086. hozzászólásáraAz adagoló meghajtó tengely meglehetősen hosszú benne, ha beállt a kompresszor akkor előfordulhat,hogy megtekerte és késik az előbefecskendezés.
Üdv mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni. Vettem egy desta targoncát,4 hengeres zetor motoros. Eladó állítása szerint le állította többet nem mozdult. Kompresszor meg szorult, azt megcsináltam viszont nem indul. Spray vel kicsit megy. Adagoló nyomja a gázolajat de valószínűleg nem akkor amikor kellene. Elnyírhatta az éket vagy el tekeredett az adagoló meghajtó tengely? Hogy tudom ellenőrizni? Köszönöm a segítséget (egy kezdő)
Válasz Kovács Laci #11079. hozzászólásáraHa nem hosszú távokat kell megtenni, jó. Hosszabb távok esetén érdemes negyvenesre alakítani a váltót (tavaly 70-90 e volt bele). Arra figyelni kell, hogy 4 sebességes legyen, mert csak az alakítható át 40-re.
Válasz Kovács Laci #11079. hozzászólására7 milkáért már 11440 Zetor Forterrát kapsz. Ha szállítani kell, sokkal gyorsabb, mint a 12245, viszont úton jobban pattog, mint a Crystál a rövidebb tengelytáv miatt. Szántásnál kb egyformán mennek ugyan olyan ekével.
Sziasztok!
Szerintetek érdemes még beruházni 12245 Zetorba? Szállítási feladatra kéne. Ahogy látom,4-5 körül szokták hirdetni. Ha ráköltök még mindig csak 6-7 millió körül járok szemben egy nagy súlyú Valtra 10-12 millió. Erdészeti pótkocsit húzna, műanyag traktorok nem jöhetnek szóba.
11676 hozzászólás
Üdv. Érdeklődnék hátha itt valakinek nincs véletlen elfekvőbe 3 hengeres Zetorhoz olajteknő ami használható.
Válasz Gptomi #11124. hozzászólásáraKuplung házba is van egy levegős kinyomo mely kinyomja a menet kupplungott.
Válasz jozef24 #11123. hozzászólásáraA váltó belsejét nem néztük de úgy tudom, hogy csak ak ülső szerelvények lettek leszerelve.
Válasz Gptomi #11121. hozzászólásáraA váltoba az also bordásvégü csőtengely benne van?
Válasz Gptomi #11121. hozzászólásáraLátom a csővek meg vannak.
Válasz jozef24 #11120. hozzászólásáraigen, egyelőre csak a helye. Ez is úgy járt sajnos mint a gardán kuplung rásegítés.
Előbb-utóbb ezt is visszaépítem. Költségesebb lesz, csak a munkahenger 150 EUR.
Válasz Gptomi #11119. hozzászólásáraezen van sebesség nyomaték növelö is?
Kedves Fórumozók!


Sok itteni segítséggel, saját utánajárással végre sikerült magam visszaépítenem a 6011-es Zetoromra a sűrített levegős TLT kuplung rásegíést. Semmi nem működött és a légrendszert is a 0-ról kellett visszarakni de ma végre működik! A vezetékezés még ideiglenes.
Válasz T.f. #11117. hozzászólásáraAz lesz az igazi!

Van is itthon használaton kívüli Lajta, jó gumikkal. De sajnálom szétbontani a felnit, mert ez a hülye Kűhne gyár hegesztette minthogy csavarozta volna!
Inkább majd veszek, és vetéskor csak rádobom felnistől és mehet a móka!
Válasz Gabi 07 #11109. hozzászólásáraSzia ! A 14,9R24 váltómérete többek közt a 12,4R28 , ehhez van gyári felni is (bontásból a Lajta vetőgépről is lehet venni) .
Mértetváltó

Válasz Gabi 07 #11111. hozzászólására9.5-32 es kerekeket szerkesztettük előre holnap lefotózom hogy hogyan
Válasz Gabi 07 #11114. hozzászólásáraAnno nekem elfért a 14,9*24 es a sorközben csak a hátsókat cseréltem ki a 9,5*48-asra mert olyan volt a 9540-es zetorhoz sorközművelésre . Egy évben muszályból a 16245-össel permeteztem és kultivátoroztam .
Válasz Sk Laci #11113. hozzászólásáraEzt nagyon elkúrt@k a zetor mérnökök!


Hogy tudtak így legyártani egy felnit.
Na mindegy, legalább már ezt is tudom.
Ez ilyen!
Válasz Gabi 07 #11111. hozzászólásáraHa beforgattad a kerekeket, és beleér a kardányba, akkor állíts a csavaron, ami a kerék elfordulási szögét határozza meg.
Szeleppel meg nem tudsz mit csinálni.
Az elsőmeghajtásu Crystálokon nem forgassák be az első kerekeket, max a csillagon teszik át beljebb.
Válasz Gabi 07 #11111. hozzászólásáraNem emlekszem azokra a gumi meretekre , majd valaki megirja biztosan .
Válasz lorant90 #11110. hozzászólásáraHát rájöttem!


igaz ez 420-as gumi.

Alátekerve a kormányrúdba beleér a kerék szelep.
Szintén alátekerve a kardán házba meg beleérnek a kerék körmei!
Ez nem jött be!
Milyen méretű gumikat raktatok rá?
Válasz Gabi 07 #11109. hozzászólásáraMi a hatsokat szoktuk forgatni az elsok helyett mentek vekony kerekek mert amit a felni enged jatszani az keves
Üdv!
, vagy sehogy?
16145 kerekeit forgatom be, hogy beférjen a sorközbe. Az első sárvédőket ilyenkor hogy szokták rárakni
Válasz lorant90 #11107. hozzászólásáraMegtanultuk!!!! Már bánom hogy nem kérdeztem zetoros kollegák véleményét,persze az alkatrész kereskedőnek meg minden eladó.

Válasz lupijani84 #11106. hozzászólására Tapasztalatbol tudjuk , 120 as crystalba meg meg elmegy , de turbosba mar nem szabad betenni , epp igy a 80 asban meg elmegy a 100 as turbosban mar nem . Nalunk itt szlovakiaban mar az uzletben sem ajaljak turbos motorba az utangyartot tengelyt
Válasz lupijani84 #11087. hozzászólására
utángyártott főtengely nem bírta sokáig a 161-es ben. Ha csak lehetséges ne vegyenek utángyártott főtengelyt.
Válasz Sk Laci #11102. hozzászólásáraPersze
Válasz Sk Laci #11102. hozzászólásáraPersze
Válasz Sk Laci #11102. hozzászólásáraPersze
Válasz Claastra. #11101. hozzászólásáraSzia Gábor!
Ma este megcsörgethetlek?
Szakmai tanácsra lenne szükségem.
Válasz Ábel #11100. hozzászólására304897755 horvathgabor1@gmail.com
Válasz Claastra. #11099. hozzászólására Üdvözlöm! A Zetorral kapcsolatban lenne pár kérdésem kérhetnék egy telefonszámot vagy email címet? Köszönöm
Üdv lenne egy 6211-és eladó , 91-s gyártás , 93 forgalomba helyezés , kevés óra , nagyon jó állapot , motorháztető javítás alatt képen látható sérülés miatt ar 2350000ft



Válasz az igazi agroinform #11097. hozzászólásáraEz most mi?

Moderálási elveink miatt törölve: 2022-02-27 19:56:26
Válasz Petya8230 #11095. hozzászólására160 + 8bar
Jóestét zetor 5748 as porlasztó nyomás az menyi lehet a gyári értéke? Köszönet előre is
Jóestét zetor 5748 as porlasztó nyomás az menyi lehet a gyári értéke? Köszönet előre is
Válasz Dzsanosi #11092. hozzászólásáraIttvan amihez van adatom ha már kodot nem irtál
Válasz Petya8230 #11091. hozzászólásáraMi a motorkódod ??
Hátha tudok segiteni
Üdv azt szerrtném kérdezni hogy a zetor 5748 as hengerfej csavarjait menyivel kel lehúzni?
Válasz lupijani84 #11087 köszönöm szépen. Megnézem.
Válasz Sk Laci #11085. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz endypapa_20120 #11084. hozzászólásáraNem melegszik, "új motor". Viszont az én fülemnek nem "egészségesen kemény" a hangja.
Válasz csabesz73y #11086. hozzászólásáraAz adagoló meghajtó tengely meglehetősen hosszú benne, ha beállt a kompresszor akkor előfordulhat,hogy megtekerte és késik az előbefecskendezés.
Üdv mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni. Vettem egy desta targoncát,4 hengeres zetor motoros. Eladó állítása szerint le állította többet nem mozdult. Kompresszor meg szorult, azt megcsináltam viszont nem indul. Spray vel kicsit megy. Adagoló nyomja a gázolajat de valószínűleg nem akkor amikor kellene. Elnyírhatta az éket vagy el tekeredett az adagoló meghajtó tengely? Hogy tudom ellenőrizni? Köszönöm a segítséget (egy kezdő)
Válasz endypapa_20120 #11084. hozzászólásáraBlokk felé. De ha nem melegszik akkor hagyjad. Így "élesebb" a motor.
Kérdés!
12045-nek kicsit nagy az előtöltése. Merre billentsem az adagoló felső részét, hogy kisebb legyen. Blokk felé, vegy blokktól elfele?
Válasz Kovács Laci #11079. hozzászólásáraHa nem hosszú távokat kell megtenni, jó. Hosszabb távok esetén érdemes negyvenesre alakítani a váltót (tavaly 70-90 e volt bele). Arra figyelni kell, hogy 4 sebességes legyen, mert csak az alakítható át 40-re.
Válasz Kovács Laci #11079. hozzászólásáraSimán, ha meg kevés lenne az ero, csapsz rá egy turbót, és hasíthatsz.
Válasz Kovács Laci #11079. hozzászólásáraSimán, ha meg kevés lenne az ero, csapsz rá egy turbót, és hasíthatsz.
Válasz Kovács Laci #11079. hozzászólására7 milkáért már 11440 Zetor Forterrát kapsz. Ha szállítani kell, sokkal gyorsabb, mint a 12245, viszont úton jobban pattog, mint a Crystál a rövidebb tengelytáv miatt. Szántásnál kb egyformán mennek ugyan olyan ekével.
Sziasztok!
Szerintetek érdemes még beruházni 12245 Zetorba? Szállítási feladatra kéne. Ahogy látom,4-5 körül szokták hirdetni. Ha ráköltök még mindig csak 6-7 millió körül járok szemben egy nagy súlyú Valtra 10-12 millió. Erdészeti pótkocsit húzna, műanyag traktorok nem jöhetnek szóba.
Válasz Dzsanosi #11075. hozzászólásáraHolnap kereslek.
Gyári adatok.
[kep1