Még arra kell vigyázni, hogy nem mindegyik csavar egyforma hosszú, talán kettő hosszabb, ha jól emléxem plusz szűrőt is érdemes cserélni, hamár ott vagy ;)
Olajt leengeded, 8 -10 csavart kiveszed, csavarhúzóval megfeszíted, és már jön is, tömítő anyag fogja rendesen.
VIGYÁZ, alatta ne legyél!!
Nehéz alá kel támasztani, vagy kettő embernek fognia kel, vagy kettő csavar helyet hosszabbat betekersz. Az olajcső végén gumi gyűrű van, az csak össze van tolva, képen a jobb oldali nagyobb luk.
zetor 5611 hidraulika szivattyú cserében kérnék tanácsot hgy ne szúrjam el. képet találtam róla de azért ez még nekem nem igen világos ,mtz már cseréltem szivattyút de az könnyebb volt .ennél meg olaj leenged és akkor le csavarozni alulról, könnyen le kell majd jönnie? ahol nyomja az olajat ott a cső enged annyit hogy lecsavarozzam?
Válasz #5291. hozzászólásra
A kuplung szerkezetben a rugók lehetnek fáradtak, vagy az egyik eltörött! Az fontos,hogy a "békák" és a kinyomócsapágy között, legyen 1,5-2mm játék. Nyomatéknövelő van rajta, mert az is okozhat meglepetést?!
Na egyről beszélunk :) ahogy mondtam, ha elol van, úgy szántassz vele, mert akkor nem engedi felfelé a karokat és egy mélységben tudsz vele szántani :) mintha fix lenne....hátul pedig az úszó van, ott követi a talaj felszínét a hidraulika, én kaszálni szoktam vele úszóban mert olyan a terep :) középen meg e kettő között valami, valaki boronáláskor használja azt az opciót, bár már nem emléxem, miért. :(
Ez nem az én gépem hanem netes kép, de arra gondolok ami be van karikázva! Azt tudom hogy az a Erőszabályozó,illetve helyzet szabályoz kapcsoló, csak azt nem tudom hogy melyik állás melyik és mire lehet alkalmazni!
Sziasztok!
Zetor kuplung szakaszosan megcsúszik, mi lehet az oka?Ha minden igaz 70Le motor van benne és olyan kuplung szerkezet mint az 5611 esekben ,új kuplungtárcsát kapott de valamiért nem jótudna valaki hasznos infot adni elöre is köszi
Hidraulika szabályzóra gondolsz?
Ha arra akkor, hátra tolva az úszó, előre tolva kb fix, csak minimálisat engedd felfelé, az öregek ugy meséltek h az eke mindig egy mélységben szántson, a középső állás, meg valami átmenet.
Sziasztok!
Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok.
A zetorban már van helyzet illetve erőhatároló ami eddig nekem a T25-ben nem volt és nem is dolgoztam még olyan géppel amiben lett volt!
Szóval jó lenne ha 1-2 infóval kisegítenétek hogy meri is jó ez illetve mikor szoktátok használni még az az infó is jól jönne hogy hogyan is vannak az állások a kapcsolón.
Köszi a segítséget! Ma nekilátunk szétszedni.
Az lenne a kérdésem hogy oda ahova a pájszer be van rakva ott szét tudjuk szedni vagy vagy az egész lehajtást fékdobostól mindenestől tudjuk csak leszedni?
A hajtásházban van a menet.Többi csavar ki,lehajtás komplett ki.Ha kilógnak a síkból a beszakadt csavarok akkor heggesztel rá anyát és kitekered.Ha nem akkor bele kell fúrni és balos tőcsavar kihajtóval kitekerni.Meg lehet melegíteni is egy kicsit ha bele van gyógyulva.Ha ügyes vagy egy jó félnapos munka.És 10.9-es csavarokkal pótold a törötteket.
Szevasztok! Újjabb kérdéssel fordulok hozzátok.
Mavettem észre hogy a jobb hátso véglehajtá felfogató csavarjai közü több is el van törve. Az lenne a kérdésem hogy ezeknek átmenő csavarral van felfogatva a véglehajtá vagy a sonkába van fúrva menet mert ha úgy van felfúrva akkor valoszínüleg nagy bajban vagyok. 5748as zetorom van.
Lábad között a bal oldali kis kar.4 állása van,alsó állás szivattyú,eggyel feljebb szivattyú + tlt, következő üres,legfelül tlt. Jobb oldali kis kar a nyúl-béka kapcsoló.
Ma töltöttem olajat a hidralikába és nem akar emelni, ez miért van?
Meg azt is észrevettem hogy van amikor hiába nyomom ki a kuplungot akkor sem áll meg a gép és alig lehet kivenni sebességből ennek mi lehet az oka?
igen egybe van a váltó és a hidraulika,elég bele a sima hajtómű olaj, írj e-mail címet küldök gépkönyvet de nem pont ehez a típushoz van de jó lesz ehez a típusvariánshoz hozzá még régen egy külföldi fórumon vadásztam, egy két kép van benne ami neked kell.
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Üdv mindenkinek!
Vettem egy zetor 5748 ast. Azt szeretném kérdezni hogy nincs -e valakinek gépkönyve hozzá vagy hol todom beszerezni? Esetleg valaki le tudná nekem írni hogy a kardán tengelye kapcsolon hogy vannak az állások illetve a hidralika hogy működik úszó állŕs hogy van? Azért kérdezösködök mert zetorom még nem volt.
Ma kész lett a Crystal motorja és kuplungja. 20km utaztam haza és termosztát nélkül 80 fokon volt a vize. A szerelő említette, hogy a felújított kicserélt vízszivattyú 1 centit fed befelé, de mikor a boltban néztem nem nagyon látszódott. A hűtőben sem akar nagyon mozogni a víz. Szerintetek ez lehet a baj?
Válasz #5253. hozzászólásra
A kuplung jo szinte ujj! Valoszinü a nyomaték válto a bünös a hétvégén többet tudok akkor szedem szét teljesen! Köszi a segitséget a számodat elteszem ha netán késöbb szükség lesz infora!
Válasz #5252. hozzászólásra
Akkor itt a terhelés alatti váltó lessz, vagy a tengelykapcsoló /kuplung/. Lejjebb azt írtad hogy előre és hátra is 50 cm megy, erre feltételeztem hogy annyit enged a fogaskerék. Próbáltátok átkapcsolni nyúl és teknős között? Nekem egyszer letörte a terhelésalatti váltó tengelyét. Ha szétszeditek, úgy is a kuplungháznál kapcsoljátok szét elősször, és utánna jön a terhelés alatti kapcsoló része. Nehéz így távolra megmondani mi lehet, ha az ember nem látja vagy halja mit csinál a gép. Ha netalán tán szükséged lenne valamilyen információra csörögjél rám. mobil +421 905 732 843
11647 hozzászólás
Válasz #5301. hozzászólásra
Még arra kell vigyázni, hogy nem mindegyik csavar egyforma hosszú, talán kettő hosszabb, ha jól emléxem plusz szűrőt is érdemes cserélni, hamár ott vagy ;)
Válasz #5300. hozzászólásra

Na necsináld már! Annyira azért nem nehéz, hogy egy ember nebírna vele :)
Válasz #5297. hozzászólásra
Olajt leengeded, 8 -10 csavart kiveszed, csavarhúzóval megfeszíted, és már jön is, tömítő anyag fogja rendesen.
VIGYÁZ, alatta ne legyél!!
Nehéz alá kel támasztani, vagy kettő embernek fognia kel, vagy kettő csavar helyet hosszabbat betekersz. Az olajcső végén gumi gyűrű van, az csak össze van tolva, képen a jobb oldali nagyobb luk.
Válasz #5297. hozzászólásra
üdv!
zetor 5611 hidraulika szivattyú cserében kérnék tanácsot hgy ne szúrjam el. képet találtam róla de azért ez még nekem nem igen világos ,mtz már cseréltem szivattyút de az könnyebb volt .ennél meg olaj leenged és akkor le csavarozni alulról, könnyen le kell majd jönnie? ahol nyomja az olajat ott a cső enged annyit hogy lecsavarozzam?
Válasz #5295. hozzászólásra Jó szerelést! Ha tudok segíteni nemedir@t-email.hu címen keress!
Válasz #5294. hozzászólásra
Nyomatéknövelő nincs!Szétszedtük rugók épek de kicseréljük a fáradtság miatt s meglátjuk.
Válasz #5291. hozzászólásra
A kuplung szerkezetben a rugók lehetnek fáradtak, vagy az egyik eltörött! Az fontos,hogy a "békák" és a kinyomócsapágy között, legyen 1,5-2mm játék. Nyomatéknövelő van rajta, mert az is okozhat meglepetést?!
Válasz #5292. hozzászólásra
Na egyről beszélunk :) ahogy mondtam, ha elol van, úgy szántassz vele, mert akkor nem engedi felfelé a karokat és egy mélységben tudsz vele szántani :) mintha fix lenne....hátul pedig az úszó van, ott követi a talaj felszínét a hidraulika, én kaszálni szoktam vele úszóban mert olyan a terep :) középen meg e kettő között valami, valaki boronáláskor használja azt az opciót, bár már nem emléxem, miért. :(
Ez nem az én gépem hanem netes kép, de arra gondolok ami be van karikázva! Azt tudom hogy az a Erőszabályozó,illetve helyzet szabályoz kapcsoló, csak azt nem tudom hogy melyik állás melyik és mire lehet alkalmazni!
Sziasztok!
Zetor kuplung szakaszosan megcsúszik, mi lehet az oka?Ha minden igaz 70Le motor van benne és olyan kuplung szerkezet mint az 5611 esekben ,új kuplungtárcsát kapott de valamiért nem jótudna valaki hasznos infot adni elöre is köszi
Válasz #5289. hozzászólásra

Hidraulika szabályzóra gondolsz?
Ha arra akkor, hátra tolva az úszó, előre tolva kb fix, csak minimálisat engedd felfelé, az öregek ugy meséltek h az eke mindig egy mélységben szántson, a középső állás, meg valami átmenet.
Sziasztok!
Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok.
A zetorban már van helyzet illetve erőhatároló ami eddig nekem a T25-ben nem volt és nem is dolgoztam még olyan géppel amiben lett volt!
Szóval jó lenne ha 1-2 infóval kisegítenétek hogy meri is jó ez illetve mikor szoktátok használni még az az infó is jól jönne hogy hogyan is vannak az állások a kapcsolón.
Segítségetek előre is köszönöm!
12045 első ráfok eladók.
Csak együtt a 2-tő.
Tisztelt Kollégák! Volna egy eladó 10540.1-esem. Ha valakit érdekel: 06202369957
Válasz #5284. hozzászólásra

Plútó nagyon ért hozzá, képben van!
Válasz #5283. hozzászólásra
Köszi a segítséget, az instrukciók alapján simán leszedtük gond nélkül!
Plútónak pedig köszönöm a telefonos segítséget! :)
Válasz #5282. hozzászólásra
az ott nem fog szétönni kicsit beljebb a házról kell lecsavarni az egészet, azt a vágót meg szedd ki mert törni fog
Köszi a segítséget! Ma nekilátunk szétszedni.

Az lenne a kérdésem hogy oda ahova a pájszer be van rakva ott szét tudjuk szedni vagy vagy az egész lehajtást fékdobostól mindenestől tudjuk csak leszedni?
Válasz #5280. hozzászólásra
A hajtásházban van a menet.Többi csavar ki,lehajtás komplett ki.Ha kilógnak a síkból a beszakadt csavarok akkor heggesztel rá anyát és kitekered.Ha nem akkor bele kell fúrni és balos tőcsavar kihajtóval kitekerni.Meg lehet melegíteni is egy kicsit ha bele van gyógyulva.Ha ügyes vagy egy jó félnapos munka.És 10.9-es csavarokkal pótold a törötteket.
Szevasztok! Újjabb kérdéssel fordulok hozzátok.


Mavettem észre hogy a jobb hátso véglehajtá felfogató csavarjai közü több is el van törve. Az lenne a kérdésem hogy ezeknek átmenő csavarral van felfogatva a véglehajtá vagy a sonkába van fúrva menet mert ha úgy van felfúrva akkor valoszínüleg nagy bajban vagyok. 5748as zetorom van.
Válasz #5275. hozzászólásra
Lesznek őszi bemutatóik, rá kell kérdezni, egyébként mindjárt a HD van kint a nyitólapjukon is. Ha gép nem is lesz, árat lehet, hogy tudnak mondani.
http://zetor2.gartproject.com/hu/zetor-traktorshow-oktober-2014_21-n.htmlhttp://zetor2.gartproject.com/hu/zetor-traktorshow-oktober-2014_21-n.html
Válasz #5274. hozzászólásra
http://www.zetorvas.hu/ujgepek/?act=showItem&id=38
itt nincs hd, de itt a többi
Válasz #5273. hozzászólásra
Köszi a segítséget, idő közben rájöttem. :) szokni kell még ezt a gépet.
Válasz #5275. hozzászólásra


no kilehet az ......
Válasz #5274. hozzászólásra
Nem nagyon lehet hallani mert egyik kereskedő szerint nem is létezik ez a széria .
Forterra HD árakat tud valaki?
Válasz #5272. hozzászólásra
Lábad között a bal oldali kis kar.4 állása van,alsó állás szivattyú,eggyel feljebb szivattyú + tlt, következő üres,legfelül tlt. Jobb oldali kis kar a nyúl-béka kapcsoló.
Válasz #5271. hozzászólásra
és hol tudom bekapcsolni?
Válasz #5270. hozzászólásra
Ha addig emelt akkor valszeg kikapcsolódott a szivattyút.A kuplung az már nagyobb gond,meg kell próbálni ráállítani hátha csak annyi a baj.
Ma töltöttem olajat a hidralikába és nem akar emelni, ez miért van?
Meg azt is észrevettem hogy van amikor hiába nyomom ki a kuplungot akkor sem áll meg a gép és alig lehet kivenni sebességből ennek mi lehet az oka?
Válasz #5268. hozzászólásra
Egy kis technikai adat a gépedről.http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/6/1766-zetor-5748.html
Köszi az infokat! Megjött a gépkönyv is azt is köszönöm.
Válasz #5266. hozzászólásra
Itt
Postai utánvéttel is elküldik neked a keresett alkatrészt.
Korrektek,gyorsak!
Hol szoktatok alkatrészeket venni a zetorokhoz? Címeket tudtok adni?
Válasz #5264. hozzászólásra

én benne vagyok!
Válasz #5262. hozzászólásra






dobjuk össze a pénzt, vegyük meg és tegyük fel ide a könyvet mindenkinek
köszönöm a segítségeteket!

Az email címem: ordogsz@freemail.hu
még lehet hogy írok majd többször ha nem értek valami vagy szerelésben kell segítség!
Válasz #5258. hozzászólásra
Itt kínálnak gépkönyvet,igaz az 56-os tipushoz,de szerkezetileg és kezelésben is megegyezik a tiéddel.http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Zetor_gepkonyv_19514182.htm
Válasz #5260. hozzászólásra

igen egybe van a váltó és a hidraulika,elég bele a sima hajtómű olaj, írj e-mail címet küldök gépkönyvet de nem pont ehez a típushoz van de jó lesz ehez a típusvariánshoz hozzá még régen egy külföldi fórumon vadásztam, egy két kép van benne ami neked kell.
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Üdv mindenkinek!
Vettem egy zetor 5748 ast. Azt szeretném kérdezni hogy nincs -e valakinek gépkönyve hozzá vagy hol todom beszerezni? Esetleg valaki le tudná nekem írni hogy a kardán tengelye kapcsolon hogy vannak az állások illetve a hidralika hogy működik úszó állŕs hogy van? Azért kérdezösködök mert zetorom még nem volt.
Szép jó estét!
Ma kész lett a Crystal motorja és kuplungja. 20km utaztam haza és termosztát nélkül 80 fokon volt a vize. A szerelő említette, hogy a felújított kicserélt vízszivattyú 1 centit fed befelé, de mikor a boltban néztem nem nagyon látszódott. A hűtőben sem akar nagyon mozogni a víz. Szerintetek ez lehet a baj?
Válasz #5255. hozzászólásra

Jó az ötlet. De még egy 10%-ot lefaraghatnának.
Most köll rendöni emberek 10% eksön van hamahama.......
Válasz #5253. hozzászólásra
A kuplung jo szinte ujj! Valoszinü a nyomaték válto a bünös a hétvégén többet tudok akkor szedem szét teljesen! Köszi a segitséget a számodat elteszem ha netán késöbb szükség lesz infora!
Válasz #5252. hozzászólásra
Akkor itt a terhelés alatti váltó lessz, vagy a tengelykapcsoló /kuplung/. Lejjebb azt írtad hogy előre és hátra is 50 cm megy, erre feltételeztem hogy annyit enged a fogaskerék. Próbáltátok átkapcsolni nyúl és teknős között? Nekem egyszer letörte a terhelésalatti váltó tengelyét. Ha szétszeditek, úgy is a kuplungháznál kapcsoljátok szét elősször, és utánna jön a terhelés alatti kapcsoló része. Nehéz így távolra megmondani mi lehet, ha az ember nem látja vagy halja mit csinál a gép. Ha netalán tán szükséged lenne valamilyen információra csörögjél rám. mobil +421 905 732 843