A hajtásházban van a menet.Többi csavar ki,lehajtás komplett ki.Ha kilógnak a síkból a beszakadt csavarok akkor heggesztel rá anyát és kitekered.Ha nem akkor bele kell fúrni és balos tőcsavar kihajtóval kitekerni.Meg lehet melegíteni is egy kicsit ha bele van gyógyulva.Ha ügyes vagy egy jó félnapos munka.És 10.9-es csavarokkal pótold a törötteket.
Szevasztok! Újjabb kérdéssel fordulok hozzátok.
Mavettem észre hogy a jobb hátso véglehajtá felfogató csavarjai közü több is el van törve. Az lenne a kérdésem hogy ezeknek átmenő csavarral van felfogatva a véglehajtá vagy a sonkába van fúrva menet mert ha úgy van felfúrva akkor valoszínüleg nagy bajban vagyok. 5748as zetorom van.
Lábad között a bal oldali kis kar.4 állása van,alsó állás szivattyú,eggyel feljebb szivattyú + tlt, következő üres,legfelül tlt. Jobb oldali kis kar a nyúl-béka kapcsoló.
Ma töltöttem olajat a hidralikába és nem akar emelni, ez miért van?
Meg azt is észrevettem hogy van amikor hiába nyomom ki a kuplungot akkor sem áll meg a gép és alig lehet kivenni sebességből ennek mi lehet az oka?
igen egybe van a váltó és a hidraulika,elég bele a sima hajtómű olaj, írj e-mail címet küldök gépkönyvet de nem pont ehez a típushoz van de jó lesz ehez a típusvariánshoz hozzá még régen egy külföldi fórumon vadásztam, egy két kép van benne ami neked kell.
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Üdv mindenkinek!
Vettem egy zetor 5748 ast. Azt szeretném kérdezni hogy nincs -e valakinek gépkönyve hozzá vagy hol todom beszerezni? Esetleg valaki le tudná nekem írni hogy a kardán tengelye kapcsolon hogy vannak az állások illetve a hidralika hogy működik úszó állŕs hogy van? Azért kérdezösködök mert zetorom még nem volt.
Ma kész lett a Crystal motorja és kuplungja. 20km utaztam haza és termosztát nélkül 80 fokon volt a vize. A szerelő említette, hogy a felújított kicserélt vízszivattyú 1 centit fed befelé, de mikor a boltban néztem nem nagyon látszódott. A hűtőben sem akar nagyon mozogni a víz. Szerintetek ez lehet a baj?
Válasz #5253. hozzászólásra
A kuplung jo szinte ujj! Valoszinü a nyomaték válto a bünös a hétvégén többet tudok akkor szedem szét teljesen! Köszi a segitséget a számodat elteszem ha netán késöbb szükség lesz infora!
Válasz #5252. hozzászólásra
Akkor itt a terhelés alatti váltó lessz, vagy a tengelykapcsoló /kuplung/. Lejjebb azt írtad hogy előre és hátra is 50 cm megy, erre feltételeztem hogy annyit enged a fogaskerék. Próbáltátok átkapcsolni nyúl és teknős között? Nekem egyszer letörte a terhelésalatti váltó tengelyét. Ha szétszeditek, úgy is a kuplungháznál kapcsoljátok szét elősször, és utánna jön a terhelés alatti kapcsoló része. Nehéz így távolra megmondani mi lehet, ha az ember nem látja vagy halja mit csinál a gép. Ha netalán tán szükséged lenne valamilyen információra csörögjél rám. mobil +421 905 732 843
Válasz #5250. hozzászólásra
Szia! Üresben gurul, az a baj nem nálam csinálta hanem apunál azt mondta nem roppant semmi hangja nem volt csak megált! Olajat le engedtük semmi nem volt benne! mindegy szét szedjük és majd többet tudunk! Csak attól tartok apám neki esik egyedül és nem nézi meg mi hogy van benne aztán meg szivás! Igy járt az mtz váltoval is! Köszi a választ!
Válasz #5247. hozzászólásra
Hali! Az így megreparált váltóval a 120-as hogyan repesztett pótkocsival? Lehetett vele rendesen menni, vagy csak küszködött a kigyorsulással?
Válasz #5249. hozzászólásra
Ha roppan akkor fogaskerék, vagy csapágy. 50 cm enged még be nem szorul. Ne erőltessétek, nehogy megrepedjen valami. Kontajnerkocsival megemelitek, elsőmeghajtás kardánját leveszitek, és behúzzátok megemet hátsó kerekekkel. A mühelyben lehet próbálgatni kézzel nem e a nadrágszárakban ment el valami. Engedjétek ki az olajat, nem e esik ki vagy fog, vagy csapágygolyó. Utánna lehet szétszedni.
Sziasztok! Olyan ügyes ember segitségét szeretném kérni aki jártas 16145-ös válto javitásában! Tünetek: szántas közben megált és kb 50 centiket lehet elöre és hátra menni vele! Ha tud valaki érdemleges valaszt hivjon vissza hivom 06302070954 SÜRGÖS Köszi
Válasz #5247. hozzászólásra
Valószínűleg szlovákból rendelem az alkatrészeket.Az ottani alkatrészesek biztosan fogják tudni,hogy mit kell cserélni és mi passzol hozzá.Azért köszönöm a segítséget ez is több a semminél.
Válasz #5246. hozzászólásra
Fel lehet vinni azzal a 6-7 lóval a teljesítményt, jó bele a 102-es hüvely, de eggyezz meg az eladóval hogy elősször kipróbálsz eggyet hogy jó e bele. Én úgy tudom hogy jó bele, de még nem javítottam csak Crystal motort. Az adagolón rá kell adni, ezt bármellyik adagolójavító meg tudja csinálni. A sebváltót én nem piszkálnám. A Crystálnál sikerült elérni a 3. fokozat fogaskerekeinek felcserélésével, de nagy volt az ugrás 2-ből 4-be.
Egy kis infó kellene hozzáértő szakiktól.Van egy 6011-esem,és gatyába kéne rázni egy kicsit a motorját,egyúttal jó lenne bele egy kis +kalória.Kérdésem,hogy mivel lehetne elérni azt a + 6-7 lóerőt amit egy 7211-es tud?102-es hüvely jó-e bele a 100-as helyett,esetleg hengerfej,vezérműtengely más-e?Kell-e adagolót,porlasztókat is cserélni vagy átállítható az eredeti?Másik:a sebváltóba a gyári 5. fokozat helyett létezik-e hosszabb áttétel?Mert így elég lassú a tempó közúton.Igaz,hogy amennyivel egy lassú jármű mehet annyival így is bír menni,de azért jobb lenne ha gyorsabb volna.Előre is köszönöm a segítséget.
Nem a Szlovákián van a lényeg hanem azon lepődtem meg hogy lehet külföldről behozni gépet utána nincs áfa fizetési kötelezettség.
Illetve a gyári garancia az érvényesíthető minden dott márkaképviseletnél?
Üdv! 9540 es zetor porlasztójáról lenne szó, ma kivettük az egyiket, 150 bar-on porlaszt, mi a gyári érték. Cserések is lesznek majd úgy néz ki mert ez kis fordulaton nem porlasztott rendesen.
Válasz #5239. hozzászólásra
Nagy valószinüséggel az ék lessz elszakadva valamelyik fogaskeréken a 4. fokozatnál. Kétlem hogy komplett ledarálta volna a fogakat. De mielőtt szétszednéd a sebváltót, nézd meg hogy jár-e a villa.
Nagyjából összeraktam volt még pár tiszteletkör eldurranó olajcső, megszakadt csavar, gázolajszűrőből hiányzott a fémcső a belsejéből stb, Elindult, hidralika is emelt kihelyezett is, olajszivárgásokat meghúztam. Egész jól indul viszont az egyik porlasztó mellet kifúj, húztam rajta másik tömítést tettem, de így is kifúj eddig nem fújt ki.Válasz #5219. hozzászólásra
Válasz #5229. hozzászólásra
Ha komolyan érdekel írjál privátban. Ha ő nem is adna külföldre, én ismerek olyat is akinek mindeggy, csak forogjon a pénz.
11626 hozzászólás
Válasz #5280. hozzászólásra
A hajtásházban van a menet.Többi csavar ki,lehajtás komplett ki.Ha kilógnak a síkból a beszakadt csavarok akkor heggesztel rá anyát és kitekered.Ha nem akkor bele kell fúrni és balos tőcsavar kihajtóval kitekerni.Meg lehet melegíteni is egy kicsit ha bele van gyógyulva.Ha ügyes vagy egy jó félnapos munka.És 10.9-es csavarokkal pótold a törötteket.
Szevasztok! Újjabb kérdéssel fordulok hozzátok.


Mavettem észre hogy a jobb hátso véglehajtá felfogató csavarjai közü több is el van törve. Az lenne a kérdésem hogy ezeknek átmenő csavarral van felfogatva a véglehajtá vagy a sonkába van fúrva menet mert ha úgy van felfúrva akkor valoszínüleg nagy bajban vagyok. 5748as zetorom van.
Válasz #5275. hozzászólásra
Lesznek őszi bemutatóik, rá kell kérdezni, egyébként mindjárt a HD van kint a nyitólapjukon is. Ha gép nem is lesz, árat lehet, hogy tudnak mondani.
http://zetor2.gartproject.com/hu/zetor-traktorshow-oktober-2014_21-n.htmlhttp://zetor2.gartproject.com/hu/zetor-traktorshow-oktober-2014_21-n.html
Válasz #5274. hozzászólásra
http://www.zetorvas.hu/ujgepek/?act=showItem&id=38
itt nincs hd, de itt a többi
Válasz #5273. hozzászólásra
Köszi a segítséget, idő közben rájöttem. :) szokni kell még ezt a gépet.
Válasz #5275. hozzászólásra


no kilehet az ......
Válasz #5274. hozzászólásra
Nem nagyon lehet hallani mert egyik kereskedő szerint nem is létezik ez a széria .
Forterra HD árakat tud valaki?
Válasz #5272. hozzászólásra
Lábad között a bal oldali kis kar.4 állása van,alsó állás szivattyú,eggyel feljebb szivattyú + tlt, következő üres,legfelül tlt. Jobb oldali kis kar a nyúl-béka kapcsoló.
Válasz #5271. hozzászólásra
és hol tudom bekapcsolni?
Válasz #5270. hozzászólásra
Ha addig emelt akkor valszeg kikapcsolódott a szivattyút.A kuplung az már nagyobb gond,meg kell próbálni ráállítani hátha csak annyi a baj.
Ma töltöttem olajat a hidralikába és nem akar emelni, ez miért van?
Meg azt is észrevettem hogy van amikor hiába nyomom ki a kuplungot akkor sem áll meg a gép és alig lehet kivenni sebességből ennek mi lehet az oka?
Válasz #5268. hozzászólásra
Egy kis technikai adat a gépedről.http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/6/1766-zetor-5748.html
Köszi az infokat! Megjött a gépkönyv is azt is köszönöm.
Válasz #5266. hozzászólásra
Itt
Postai utánvéttel is elküldik neked a keresett alkatrészt.
Korrektek,gyorsak!
Hol szoktatok alkatrészeket venni a zetorokhoz? Címeket tudtok adni?
Válasz #5264. hozzászólásra

én benne vagyok!
Válasz #5262. hozzászólásra






dobjuk össze a pénzt, vegyük meg és tegyük fel ide a könyvet mindenkinek
köszönöm a segítségeteket!

Az email címem: ordogsz@freemail.hu
még lehet hogy írok majd többször ha nem értek valami vagy szerelésben kell segítség!
Válasz #5258. hozzászólásra
Itt kínálnak gépkönyvet,igaz az 56-os tipushoz,de szerkezetileg és kezelésben is megegyezik a tiéddel.http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Zetor_gepkonyv_19514182.htm
Válasz #5260. hozzászólásra

igen egybe van a váltó és a hidraulika,elég bele a sima hajtómű olaj, írj e-mail címet küldök gépkönyvet de nem pont ehez a típushoz van de jó lesz ehez a típusvariánshoz hozzá még régen egy külföldi fórumon vadásztam, egy két kép van benne ami neked kell.
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Még lenne egy kérdésem. Még nem volt időm átnézni a gépet, de ugy tudom hogy ezeknél a gépeknél egybe van a hidralika a váltóval ha ez igaz akkor milyen olajat töltsek bele, hajtómű vagy hidralika?
Üdv mindenkinek!
Vettem egy zetor 5748 ast. Azt szeretném kérdezni hogy nincs -e valakinek gépkönyve hozzá vagy hol todom beszerezni? Esetleg valaki le tudná nekem írni hogy a kardán tengelye kapcsolon hogy vannak az állások illetve a hidralika hogy működik úszó állŕs hogy van? Azért kérdezösködök mert zetorom még nem volt.
Szép jó estét!
Ma kész lett a Crystal motorja és kuplungja. 20km utaztam haza és termosztát nélkül 80 fokon volt a vize. A szerelő említette, hogy a felújított kicserélt vízszivattyú 1 centit fed befelé, de mikor a boltban néztem nem nagyon látszódott. A hűtőben sem akar nagyon mozogni a víz. Szerintetek ez lehet a baj?
Válasz #5255. hozzászólásra

Jó az ötlet. De még egy 10%-ot lefaraghatnának.
Most köll rendöni emberek 10% eksön van hamahama.......
Válasz #5253. hozzászólásra
A kuplung jo szinte ujj! Valoszinü a nyomaték válto a bünös a hétvégén többet tudok akkor szedem szét teljesen! Köszi a segitséget a számodat elteszem ha netán késöbb szükség lesz infora!
Válasz #5252. hozzászólásra
Akkor itt a terhelés alatti váltó lessz, vagy a tengelykapcsoló /kuplung/. Lejjebb azt írtad hogy előre és hátra is 50 cm megy, erre feltételeztem hogy annyit enged a fogaskerék. Próbáltátok átkapcsolni nyúl és teknős között? Nekem egyszer letörte a terhelésalatti váltó tengelyét. Ha szétszeditek, úgy is a kuplungháznál kapcsoljátok szét elősször, és utánna jön a terhelés alatti kapcsoló része. Nehéz így távolra megmondani mi lehet, ha az ember nem látja vagy halja mit csinál a gép. Ha netalán tán szükséged lenne valamilyen információra csörögjél rám. mobil +421 905 732 843
Válasz #5250. hozzászólásra
Szia! Üresben gurul, az a baj nem nálam csinálta hanem apunál azt mondta nem roppant semmi hangja nem volt csak megált! Olajat le engedtük semmi nem volt benne! mindegy szét szedjük és majd többet tudunk! Csak attól tartok apám neki esik egyedül és nem nézi meg mi hogy van benne aztán meg szivás! Igy járt az mtz váltoval is! Köszi a választ!
Válasz #5247. hozzászólásra
Hali! Az így megreparált váltóval a 120-as hogyan repesztett pótkocsival? Lehetett vele rendesen menni, vagy csak küszködött a kigyorsulással?
Válasz #5249. hozzászólásra
Ha roppan akkor fogaskerék, vagy csapágy. 50 cm enged még be nem szorul. Ne erőltessétek, nehogy megrepedjen valami. Kontajnerkocsival megemelitek, elsőmeghajtás kardánját leveszitek, és behúzzátok megemet hátsó kerekekkel. A mühelyben lehet próbálgatni kézzel nem e a nadrágszárakban ment el valami. Engedjétek ki az olajat, nem e esik ki vagy fog, vagy csapágygolyó. Utánna lehet szétszedni.
Sziasztok! Olyan ügyes ember segitségét szeretném kérni aki jártas 16145-ös válto javitásában! Tünetek: szántas közben megált és kb 50 centiket lehet elöre és hátra menni vele!
Ha tud valaki érdemleges valaszt hivjon vissza hivom 06302070954 SÜRGÖS Köszi
Válasz #5247. hozzászólásra
Valószínűleg szlovákból rendelem az alkatrészeket.Az ottani alkatrészesek biztosan fogják tudni,hogy mit kell cserélni és mi passzol hozzá.Azért köszönöm a segítséget ez is több a semminél.
Válasz #5246. hozzászólásra
Fel lehet vinni azzal a 6-7 lóval a teljesítményt, jó bele a 102-es hüvely, de eggyezz meg az eladóval hogy elősször kipróbálsz eggyet hogy jó e bele. Én úgy tudom hogy jó bele, de még nem javítottam csak Crystal motort. Az adagolón rá kell adni, ezt bármellyik adagolójavító meg tudja csinálni. A sebváltót én nem piszkálnám. A Crystálnál sikerült elérni a 3. fokozat fogaskerekeinek felcserélésével, de nagy volt az ugrás 2-ből 4-be.
Üdv!
Egy kis infó kellene hozzáértő szakiktól.Van egy 6011-esem,és gatyába kéne rázni egy kicsit a motorját,egyúttal jó lenne bele egy kis +kalória.Kérdésem,hogy mivel lehetne elérni azt a + 6-7 lóerőt amit egy 7211-es tud?102-es hüvely jó-e bele a 100-as helyett,esetleg hengerfej,vezérműtengely más-e?Kell-e adagolót,porlasztókat is cserélni vagy átállítható az eredeti?Másik:a sebváltóba a gyári 5. fokozat helyett létezik-e hosszabb áttétel?Mert így elég lassú a tempó közúton.Igaz,hogy amennyivel egy lassú jármű mehet annyival így is bír menni,de azért jobb lenne ha gyorsabb volna.Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz #5243. hozzászólásra
Nem a Szlovákián van a lényeg hanem azon lepődtem meg hogy lehet külföldről behozni gépet utána nincs áfa fizetési kötelezettség.
Illetve a gyári garancia az érvényesíthető minden dott márkaképviseletnél?
Válasz #5242. hozzászólásra

Itt azt írja, hogy lehet, de ne feltétlen Szlovákiából. Miért fontos onnan?
Válasz #5235. hozzászólásra

Lehet hogy hülye kérdés de Szlovákiából lehet venni gépet áfa nélkül?
Üdv! 9540 es zetor porlasztójáról lenne szó, ma kivettük az egyiket, 150 bar-on porlaszt, mi a gyári érték. Cserések is lesznek majd úgy néz ki mert ez kis fordulaton nem porlasztott rendesen.
Válasz #5239. hozzászólásra
Nagy valószinüséggel az ék lessz elszakadva valamelyik fogaskeréken a 4. fokozatnál. Kétlem hogy komplett ledarálta volna a fogakat. De mielőtt szétszednéd a sebváltót, nézd meg hogy jár-e a villa.
zetor 7011-es traktoromnak nincs 4-dik sebessége és halkan morog is, a többi sebeséget szedi rendessen! mi lehet a gond tudja-e valaki???

Nagyjából összeraktam volt még pár tiszteletkör eldurranó olajcső, megszakadt csavar, gázolajszűrőből hiányzott a fémcső a belsejéből stb, Elindult, hidralika is emelt kihelyezett is, olajszivárgásokat meghúztam. Egész jól indul viszont az egyik porlasztó mellet kifúj, húztam rajta másik tömítést tettem, de így is kifúj eddig nem fújt ki.Válasz #5219. hozzászólásra
Válasz #5235. hozzászólásra
Oksa ha aktuális akkor kereslek majd
Válasz #5234. hozzászólásra

akár honne
csak le ne hagyjanak róla eztttt azttttt
Válasz #5229. hozzászólásra
Ha komolyan érdekel írjál privátban. Ha ő nem is adna külföldre, én ismerek olyat is akinek mindeggy, csak forogjon a pénz.
Válasz #5233. hozzászólásra
akkor szerinted 50-51000-ért már lehetne is venni ?
Válasz #5232. hozzászólásra
még - 1000eu kb
Válasz #5211. hozzászólásra
Mennyibe lehet nálatok a 130-as HD ?