Válasz #1224. hozzászólásra
A zetor gyár próbálkozott 6hengeres SAME motorok beépitésével,néhány darab elkelt Mo-n is.A tesztek azt mutatták,hogY a 4 hengeres TDI zetor motor fogyasztásban ,rugalmasságban felülmúlta a SAME-motort.Úgy tudom abbahagyták az összeszerelésüket!
Ez ugyanaz mint az 5211-es csak összepréselték a gyárban gyümölcsművelő trakinak. Egyik kollégámnak van ilyen. Kis pici traki de az 1000literes kertitox axiálventilátoros permetezővel 2,2-es függ tárcsával 2-es ekével csak úgy repeszt! :)
Válasz #1208. hozzászólásra
próbálkoztam itt hátha valaki tud segiteni sztem még nem olyan nagy a baj várok még egy kicsit . a szakszervíz igyis megkönnyített m.hegyesen és nemlett jobb
Válasz #1201. hozzászólásra
Üdv.
Nem a Szénásin laksz véletlenül, az Andrássyval szemben? Mert, ha jól tudom ott van egy Johni csak nem tudom pontosan milyen.
Válasz #1197. hozzászólásra
Ezen meneten vannak és csavarhúzoval szedtem ki . Én veszek másikakat bele 230+fa /darab az ára . Lehet nem vették de nagyon sok cucc volt benne . A szervizes aki kijött segíteni azt mondta hogy még életében nem látott ilyan sok sarat egy főtengelyben .
lehet,hogy előző köszörülésnél nem szedték ki a dugókat,nem egyszerü kiszedni,mi eggy napig szedtük öket volt amit ki kellett vésni és csináltatni másikat
Válasz #1194. hozzászólásra
jaja . Mi mikor vettük akkor lecserélték az tuti mert tiszta volt az olaj , de előtte hogy mikor cserélték azt az isten se tudja .
Kiszedtem és némelyik teljes átmérőben teli volt teljesen . Egyiknél már a kis furatban is van sár . Az a furat a nyugvó csapágynál amitől megy fel az olaj a vezérműtengelyhez . A vezérműtengelyt is ki kell húznom és át kell mosni az egész blokkot meg a főtengelyt . Egy hajtókart is vennem kell bele . Meg 3-as javító méretre kell köszörülni a főtengelyt .
Ma délelőtt levettük a 8011-es motorját és szétdobtuk . Nagyon siralmas volt az egész . Hüvelyezni kell és a főtengelyt kell köszörültetni de előtte kikell mosni a főtengelyt mert az összes furat telivan olaj sárral . Nem kapott már olajzást a főtengely ezért állt be. Eddig csak alkatrész költségre 100000-körül tartunk ha hétfőn bevásásrolok .
11636 hozzászólás
Válasz #1234. hozzászólásra
Rá kerestem és tényleg az. ;)))
Úgy látszik egyesek nagyon ráérnek ilyenek képek készítésévell.
Válasz #1234. hozzászólásra
Nem tudom nem ismerem a Lindnert.
Válasz #1233. hozzászólásra
Ez meg a Lindner 124-es.
Nem???????????
Válasz #1229. hozzászólásra
<------------- és ez.
Nem néz ki rosszul, de szerintem ez is kamu. Bár, ki tudja.
Válasz #1229. hozzászólásra
Megtaláltad?
Vlm. kölök agyszüleménye.
Válasz #1228. hozzászólásra
Biztos nem olyan tré, de a Zetor motor felülmúlta és az csak 4 hengeres.
Válasz #1229. hozzászólásra
Photoshop ;)))
<------------ Na mi ez ?
A 11741-es Forterra 6 hengeres Deutz-Fahr motorral van, azé' az nem olyan tré. Szerintem. Használ ilyent valaki?
Válasz #1226. hozzászólásra
na mi lett a fergivel??????
Válasz #1224. hozzászólásra
expresses?
Válasz #1224. hozzászólásra
A zetor gyár próbálkozott 6hengeres SAME motorok beépitésével,néhány darab elkelt Mo-n is.A tesztek azt mutatták,hogY a 4 hengeres TDI zetor motor fogyasztásban ,rugalmasságban felülmúlta a SAME-motort.Úgy tudom abbahagyták az összeszerelésüket!
Kollégák!
2004-es Forterra 11741, 6 henger, 120 LE. Van valakinek gyakorlati tapasztalata?
Válasz #1221. hozzászólásra
A Zetorork első hajtása kapcsolható
Válasz #1221. hozzászólásra
nagypapám szomszédnél első tulajdonos 91-es 5211-es teljes gyári még nem volt szét a motort.
Válasz #1220. hozzászólásra
Ez ugyanaz mint az 5211-es csak összepréselték a gyárban gyümölcsművelő trakinak. Egyik kollégámnak van ilyen. Kis pici traki de az 1000literes kertitox axiálventilátoros permetezővel 2,2-es függ tárcsával 2-es ekével csak úgy repeszt! :)
Válasz #1219. hozzászólásra
Látásból MINDENT!!! :-))))))
Válasz #1217. hozzászólásra
Jó csak kérdeztem, mert nem tudtam. Nem ismerem a zetorokat.
A zetor 5213-ast ismered?
köszönjük profeszor ÚR ))))))))))))))))
Válasz #1216. hozzászólásra
Hát vlmellik biztos! :-))))))
Állandó hát mi más is lehetne.
Válasz #1215. hozzászólásra
Zetor professzor Úr! :)
A zetor 6045, 6245-ben az elsőhajtás kapcsolható vagy állandó vagy autómata?
Válasz #1213. hozzászólásra
Na mivan?
Megjavult hirtelen???????
Válasz #1213. hozzászólásra
Mér nem????????
A traktor a téma basszus nem más!!!!
Válasz #1212. hozzászólásra
elmondom de nemitt
Válasz #1211. hozzászólásra
Mi bajod vele?
Válasz #1210. hozzászólásra
hétfőn felhivom hátha addig okosabb leszek de azislehet hogy csak szebb
Válasz #1209. hozzászólásra
Te tudod . Én elég korrekt embernek ismertem meg a Józsit .
Válasz #1208. hozzászólásra
próbálkoztam itt hátha valaki tud segiteni sztem még nem olyan nagy a baj várok még egy kicsit . a szakszervíz igyis megkönnyített m.hegyesen és nemlett jobb
Válasz #1207. hozzászólásra
Felhívtad a szerelőt akinek a számát átküldtem
Válasz #1206. hozzászólásra
igen
Válasz #1202. hozzászólásra
Hali Gacsi . Veled beszéltem a napokban a 9540-ről ?
Válasz #1204. hozzászólásra
Mármint a témában!!!
Válasz #1202. hozzászólásra
Majd ha Hús Futár jön irj neki mert 9540-ese van neki is biztos otthon van benne!!!!
Válasz #1201. hozzászólásra
Üdv.
Nem a Szénásin laksz véletlenül, az Andrássyval szemben? Mert, ha jól tudom ott van egy Johni csak nem tudom pontosan milyen.
Válasz #1201. hozzászólásra
Bocs az a nagytestvére esetleg valaki tud segiteni a9540es javításában
Válasz #1200. hozzászólásra
nem nekem 16045-ös van
4755 neked volt 9540es zetorod?
Válasz #1198. hozzászólásra
Na most lépek majd később jövök
Válasz #1197. hozzászólásra
Ezen meneten vannak és csavarhúzoval szedtem ki . Én veszek másikakat bele 230+fa /darab az ára . Lehet nem vették de nagyon sok cucc volt benne . A szervizes aki kijött segíteni azt mondta hogy még életében nem látott ilyan sok sarat egy főtengelyben .
Válasz #1195. hozzászólásra
lehet,hogy előző köszörülésnél nem szedték ki a dugókat,nem egyszerü kiszedni,mi eggy napig szedtük öket volt amit ki kellett vésni és csináltatni másikat
Válasz #1194. hozzászólásra
jaja . Mi mikor vettük akkor lecserélték az tuti mert tiszta volt az olaj , de előtte hogy mikor cserélték azt az isten se tudja .
Válasz #1193. hozzászólásra
Kiszedtem és némelyik teljes átmérőben teli volt teljesen . Egyiknél már a kis furatban is van sár . Az a furat a nyugvó csapágynál amitől megy fel az olaj a vezérműtengelyhez . A vezérműtengelyt is ki kell húznom és át kell mosni az egész blokkot meg a főtengelyt . Egy hajtókart is vennem kell bele . Meg 3-as javító méretre kell köszörülni a főtengelyt .
Válasz #1192. hozzászólásra
az a sok olajcsere tönkretette
Válasz #1192. hozzászólásra
szevasztok kiszedted a csavarokat a főtengejből?és tele volt olaj sárral?
Ma délelőtt levettük a 8011-es motorját és szétdobtuk . Nagyon siralmas volt az egész . Hüvelyezni kell és a főtengelyt kell köszörültetni de előtte kikell mosni a főtengelyt mert az összes furat telivan olaj sárral . Nem kapott már olajzást a főtengely ezért állt be. Eddig csak alkatrész költségre 100000-körül tartunk ha hétfőn bevásásrolok .
Napot kivánok.Olyan embert keresek aki zetor 25 k alkatrész ügyben tud segiteni.
Válasz #1188. hozzászólásra
Lehetnek egyedi megállapodások. És az titok.
Válasz #1188. hozzászólásra
EL NE HIDD MÁR HOGY ITT MINDENT MEGTUDSZ !!!!!!
Válasz #1185. hozzászólásra
hát ez marha nagy titok lehet !!!
(tipikus magyar hozzáállás!)
(enyém legyen a legolcsóbb)
Válasz #1078. hozzászólásra
Hát azért ez az eke 120cm-t biztos fog, hát viszi a nyomát.Mármint ami a Zetor mögött van.