Válasz rtamas76 #11275. hozzászólásáraMost nem vagyok biztos benne, de mintha többféle kuplunszerkezet lenne az ur2-eshez. Azt tudom, hogy a 80asé más, és pont a 160 ló végett csináltak vastagabb darabokat bele. Viszont ha állóhelyzetben jó, akkor én a nyelestengelyre tippelnék, mert azt ha jól belovik, olyan mintegy személyautó, észre sem veszed, hogy nincs szinkron. Én megpróbálnék azon húzni. Elvileg a kuplungpedál mozgatja az állítórudazatot hátrafelé, lehet, hogy babráltak vele, mikor a kuplungot cserélték.
Válasz Sk Laci #11273. hozzászólásáraA kuplun kiemelő villa végére gondolsz?
Nyomcsapágynak ha baja lenne az zúgna. Akitől vettem a gépet azt mondta új 161es szekezet van benne ő vette új.
Ha ő hazudi akkor én is.
Csa amikor a gép mozgásban van akkor recseg a váltó.
Allóhejzetben meg sem reccsen, nem csúszik tökéletesen műkődik.
Nyelestengely végcsapágy sem lehet,mert akkor álló hejzetben is rossz lenne.
Válasz rtamas76 #11272. hozzászólásáraElnézést, hogy megkérdezlek mint szerelőt, de megvan mindegyok "köröm- patkó vagy ki hogy hívja/ ami nyissa a kuplingot? Nincsen valamelyik eltörve? Esetleg szétszóródott kinyomócsapágy?
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraEsetleg ha érzed a gépet akkor próbáld meg kuplung nélkül váltogatni fel és le és ha akkor is recseg állandóan akkor más is lehet baj lehet egyik tűgörgő lóg már a felső tengelyen a váltóban .
Válasz kajszi_71823 #11268. hozzászólásáraA nyelestengelyfék lamellás?
Ezzel lehet baj, bevan gyógyulva?
Vagy hová kell állítani?
A pedál félútjáig "könnyű" onnan viszont keményebb.
Viszont addig ki is emel a kuplung.
Válasz rtamas76 #11264. hozzászólásáraLehet ezzel kellett volna kezdeni
Igen, nyelestengelyfék, a kuplungon csak a pedált állítod, hogy mikor kosson ki, magát a lamellát a szerkezet állítja automatikusan ahogy kopik, azzal nem csinálsz semmit.
Válasz rtamas76 #11266. hozzászólásáraKönyvem nincs , a rudazat müködtet egy másik tengelyt is. Szeintem nyelestengelyfék,
Levolt állìtva a csavarja (soha nem ért hozzá )próbáltam állítani. Nem változott .
Most a pedál útjának felétől nyomja.Ígysem jó.
Válasz rtamas76 #11262. hozzászólásáraKözgáz ember! azért recseg, mert a motorfordulathoz viszonyítva gyorsan forog a sebváltó és szinkron híján nincs mi összehangolja.
Sziasztok!
12145 akármit csinálok vele
Váltáskor recseg.
Kuplung kiemel.
Ha gurul csak recsegve veszi
vagy egyáltalán nem.
Ha ál akkor veszi recsenés nélkül.
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
10641 Forterra első hidat meghajtó kardán keresztje elvileg 32x89,5 méret. Hol érdemes megkérdezni/venni?
Eddig 4-5 megkérdezett cég nem tudott ilyen méretű keresztet prezentálni.
Köszi
Válasz endypapa_20120 #11252. hozzászólásáraAz a baj hogy sok műszaki analfabéta tartja magát szerelőnek aki rutinból megtanulgatta az mtz-t szerelni és simán elvéreznek egy krisztálon pedig a krisztál egyszerű mint egy fa ék . Szerintem mezei mtz szerelőt aki még csak messziről látott krisztált nem szabad közel engedni a géphez .
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraSzia!
Ha szállítás is van akkor inkább a Zetor Forterrákat nézzed. Sokkal gyorsabbak. 40 vs 25 km/ó.
16245 inkább csak talajozásra való.
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraHa veszel inkább a nagyobb kerekű Super verziót még ha messzebb is van. Hidd el megéri, hátsó hajtást azzal a motorral nem tudod tönkretenni, motorja is bitang egyébként, egyedüli gyenge pont.a sebváltó, csak megkell benne hagyni az eredeti 3 fokozatút, az bírni fogja. Ja és difizár elől hátul igazi 4x4, bárhonnan kiássa magát.
Egyelőre még a vásárlásnál járok, keresgélek eladó 16245-öst!
Aztán, ha akadna egy, akkor majd szeretném átnézetni, illetve... esetleges problémáknál, ha elakadnék, akkor tudjak kinek szólni, aki ért hozzá!
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraÜdv !
Dunaszerdahely Agro Bíro. Javíttatást nem próbáltam , alkatrészt vettem tőlük többször, akkor ajánlotta az eladó a javítási szolgáltatásukat. Alkatrészben korrektek voltak. Hirdetésük itt az oldalon is van, hívd fel őket , tudnak magyarul.
Érdeklődnék, hogy az interneten hogy találom meg, milyen néven van a azt a cég, aki zetor váltó, motor felújítással foglalkozik? Úgy hallottam, nem tudom, hogy igaz-e..?! Viszed a kiszedett váltót, motort és kapod a csere db-ot!
Hallott már valaki a cégről?
Ugyanitt..! Szintén érdeklődnék, hogy van valaki Somogy megye-Kaposvár környékén, aki penge a 16245-ös zetorok javításában? (Tolna, Baranya, Zala)
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraA zetor egy jobb minőségű gép, nehezebb javítani, bonyolultabb egy fokkal, és az alkatrész is drágább.
De megbízhatóbb is.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraTeszi a dolgát mindegyik. Alkatrész van, hál' isten nem sűrűn kell. '60 45 van is közel hozzád eladó, elég jó állapotban, nem horror áron. Vonólap, függesztő orsók hiányoznak róla.
Igen, egyébként nincs nagy árkülönbség!
142-45-ös ritka, mint a fehér holló? Azokról lehet vmit tudni?
Eddig csak a Facebookos csoportban láttam a napokban, megosztva egy videóban.
Zetor vásárlás előtt állok, egy 30+ hektáros gazdaságban Somogy megyében, Kaposváron. 82-es MTZ-t segítené a nehezebb munkákban leginkább (szántás, lazítás, grúberozás, vetés /vetőgép súlya miatt/).
122-45-ösre gondoltam, a már meglévő munkaeszközök meghagyása miatt, hogy ne kelljen cserélni őket. Viszont, olykor-olykor az idővel is hadilábon állok...így nem tudom, hogy sebességben mennyire vagyok előrébb a jelenlegi mtz-hez használt, feljebb írt munkaeszközökkel.
Töröm a fejem nagyon egy 142-45 vagy egy 162-45-ös zetoron. Természetesen ennél a kettőnél cserés az eke, grúber, lazító!
Mire érdemes bármelyik vásárlásánál oda figyelni, illetve a javítás mennyire bonyolúlt egy mtz-hez képest (barátom az MTZ teljes körű javításában képben van).
Zetor gépkönyvek nagy segítséget nyújtanak, adnak?
Válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Bocsi, ha egy kicsit hosszú volt a "mese része", csak gondoltam, így tisztább képet kaptok, miért döntök nehezen!
Válasz utos #11236. hozzászólásáraA 80 asban nem tudom pontosan hogy van de a 105ben a balos kerék mögött jön a rudazat ami sajnos nincs zsírzógombbal ellátva. Már többször kellett nálunk is kereket levenni és olajsprayel befújni , kitakarítani mert nem tudtam mozgatni a kart. utoljára már finoman betakartam zsírral hogy az összegyűlő port ne vigye be. Ritka szar elgondolás ez de legalább tett volna oda is zsírzó gombot. Nekünk ez megoldotta.
Válasz Hali Laci #11218. hozzászólására Csak az a baj a nyugati traki is ugyanolyan szar a csapágyak törnek azokban is a gombnyomásos váltó meg kb 5000 óra után úgy halott ahogy van ! Egy nagy márka épp most vérzik el ,ebben az évben többet állt mint ment, váltójavítás kb 3-4 misi ,most meg épp az irányváltóval küzdenek a szervizesek ,tegnap nem lett belőle semmi csapágy törése volt ,kicserélték és újra csapágy hang halható valahol a váltóból ,felújítás után 50 órával kb ! Olyan gépet kell keresni ami kézi váltós és házilag javítható, a többi csak pénztemető hiába kerül 30 millióba . Újabban az a divat kezd kialakulni ,eladják a modern gépeket és keresik a régi traktorokat ,mert azok házilag is javíthatók ,nem kell a szervíz hozzá 170 ezerért kiszállással + a többi alkatrész tetemes ára ! Amerikában már a Jodeere trakikból is a 4650 és társai a menők és egy új traki árát adják egy 30 éves traktorért ,ezeket ugyan is házilag is meg lehet javítani és nincs bennük elektronika !
Sziasztok ! Segítségetek szeretnék kérni tőletek . Nekünk 16145-sünk van a hétvégén lazítózni szerettünk volna de a hidraulika szár csak félig jött ki a hidraulika házból. A szivattyú emelésnél hallatszik , hogy működik de viszont félig kiemelem a munkahenger onnan sehová. Mind a 3 állásban próbáltam emelni a szint ugyan az maradt . Légtelenítettem az sem oldotta meg a hibát esetleg nyomástartó szelep lehet beragadva vagy a szívattyúval lesz gond . Amennyiben bárkinek volt hasonló problémája illetve megoldás annak válaszát szívesen várom.
Válasz Hali Laci #11222. hozzászólásáraNem minden esetben. Vízpumpa a zetorra drágább, mint a NH-ra.
További részeit nem tudom, mert csak a vízpumpa volt az, ami mindkettőnél elment.
Viszont a NH szerelése nagyobb szaktudást igényel, mint a Zetor Forterra. Laptop nélkül motorbeállitás NH-nál kilőve.
Válasz Hús Futár #11227. hozzászólásáraDe húzza a két 8-tonnás kocsit simán akár 280 mázsával is . 3,8 vagy 4 méteres a középnehéz tárcsám azt is viszi ( 16245-höz vettem ) . Elbír a 4 fejes félig függesztett IH ekével is bár én 3 fejjel használom . 4,4-es kombinátor vagy 4,2-es ásóborona az nem ellenfél neki . Kuhn Maxima vetőgép fullra tankolva vagy a 2700 literes Sulky szóró 24 mázsával nem gond neki . A 3 méteres Tume gabonavetőt fullra rakva észre sem veszi . A 6,6 méteres Rau kombinátort felvettem vele hogy arréb pakoljam mikor rossz volt G-s és nem esett hanyatt vele .
Amúgy bírja a dolgokat lehet ütni a hátát .
Még hibája hogy kevés benne a motorolaj így elég hamar elvékonyodik és elkezdi enni az olajat 120-170 óra között attól függően milyen minőségű olaj van benne . 250 óránként cserélem a motor olajat .
Válasz Mötözö #11226. hozzászólásáraElső hídban véglehajtás nagy szimeringet vagy 6-7-et cseréltem már . Jobb első lehajtásban bolygó kerekek és görgők lettek már cserélve+ a kis féltengely hozzá . Hátsó difiben a bronz alátétek elmentek ott sok melóval jár de 20000-ből meg volt a cucc hozzá 2 éve . ( vannak is képet a csoportban) . Vagy 10. világítás kapcsoló van benne . Szerelési hiba miatt javítottuk a váltókart mert a kuplung gombja elszállt de csak egy forrasztás és a nyáklap helyre rakása megoldotta . Egy leállító mágnes szelep ( bár hiba esetén felkötöm dróttal és a gép tud dolgozni tovább ) . Nagyjából ennyi 6,5 év és 5500 óra alatt .
11626 hozzászólás
Válasz rtamas76 #11275. hozzászólásáraMost nem vagyok biztos benne, de mintha többféle kuplunszerkezet lenne az ur2-eshez. Azt tudom, hogy a 80asé más, és pont a 160 ló végett csináltak vastagabb darabokat bele. Viszont ha állóhelyzetben jó, akkor én a nyelestengelyre tippelnék, mert azt ha jól belovik, olyan mintegy személyautó, észre sem veszed, hogy nincs szinkron. Én megpróbálnék azon húzni. Elvileg a kuplungpedál mozgatja az állítórudazatot hátrafelé, lehet, hogy babráltak vele, mikor a kuplungot cserélték.
Válasz Sk Laci #11273. hozzászólásáraA kuplun kiemelő villa végére gondolsz?
Nyomcsapágynak ha baja lenne az zúgna. Akitől vettem a gépet azt mondta új 161es szekezet van benne ő vette új.
Ha ő hazudi akkor én is.
Csa amikor a gép mozgásban van akkor recseg a váltó.
Allóhejzetben meg sem reccsen, nem csúszik tökéletesen műkődik.
Nyelestengely végcsapágy sem lehet,mert akkor álló hejzetben is rossz lenne.
Válasz rtamas76 #11267. hozzászólásáraEgy kis szakanyag , hátha segít .
https://drive.google.com/drive/folders/0B0tjrnBs4lTmam9kNVE1cFlpdk0?resourcekey=0-D0vkpKKK78Pze8Lo7_FdlA&usp=sharing
Válasz rtamas76 #11272. hozzászólásáraElnézést, hogy megkérdezlek mint szerelőt, de megvan mindegyok "köröm- patkó vagy ki hogy hívja/ ami nyissa a kuplingot? Nincsen valamelyik eltörve? Esetleg szétszóródott kinyomócsapágy?
Válasz Hús Futár #11270. hozzászólásáraKöszöm. Holnap megpróbálom.
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraEsetleg ha érzed a gépet akkor próbáld meg kuplung nélkül váltogatni fel és le és ha akkor is recseg állandóan akkor más is lehet baj lehet egyik tűgörgő lóg már a felső tengelyen a váltóban .
Válasz rtamas76 #11269. hozzászólásáraSzerintem túl sokat állítóttál a nyelestengely féken próbáld meg hogy kb 2/3-nál kezdjen csak fogni .
Válasz kajszi_71823 #11268. hozzászólásáraA nyelestengelyfék lamellás?
Ezzel lehet baj, bevan gyógyulva?
Vagy hová kell állítani?
A pedál félútjáig "könnyű" onnan viszont keményebb.
Viszont addig ki is emel a kuplung.
Válasz rtamas76 #11264. hozzászólásáraLehet ezzel kellett volna kezdeni
Igen, nyelestengelyfék, a kuplungon csak a pedált állítod, hogy mikor kosson ki, magát a lamellát a szerkezet állítja automatikusan ahogy kopik, azzal nem csinálsz semmit.
Válasz rtamas76 #11266. hozzászólásáraKönyvem nincs , a rudazat müködtet egy másik tengelyt is. Szeintem nyelestengelyfék,
Levolt állìtva a csavarja (soha nem ért hozzá )próbáltam állítani. Nem változott .
Most a pedál útjának felétől nyomja.Ígysem jó.
Válasz Nyomasek Bobo #11265. hozzászólásáraRudazatos.
Válasz rtamas76 #11264. hozzászólásáraOlajos a kuplungja vagy rudazatos?
Válasz kajszi_71823 #11263. hozzászólásáraLehet gáz vagyok?
Lehet. Tudom hogykell 2xkuplungolni
30éve dolgozom tolókererekes váltós gépekkel 3011 45mtz 80 82mtz fasirt trakorok és hasonló szarokkal.case nh jd
De ijet még nemláttam.
Amúgy autószerlő vagyok
több teherautót buszt traktort javítottam mint amenyibe életedbe ülni fogsz.
Nem hülye vagyok csak tanácstalan.Feleslegesen nem akarom szétszedni!
Válasz rtamas76 #11262. hozzászólásáraKözgáz ember!
azért recseg, mert a motorfordulathoz viszonyítva gyorsan forog a sebváltó és szinkron híján nincs mi összehangolja.
Sziasztok!
12145 akármit csinálok vele
Váltáskor recseg.
Kuplung kiemel.
Ha gurul csak recsegve veszi
vagy egyáltalán nem.
Ha ál akkor veszi recsenés nélkül.
Köszönöm a segítséget.
Válasz BolliKat #11259. hozzászólásáraEurokardan Kft Győr, postáznak is .
Válasz BolliKat #11259. hozzászólásáraAxiál , Nagy-traktor kft
Sziasztok!
10641 Forterra első hidat meghajtó kardán keresztje elvileg 32x89,5 méret. Hol érdemes megkérdezni/venni?
Eddig 4-5 megkérdezett cég nem tudott ilyen méretű keresztet prezentálni.
Köszi
Válasz Hús Futár #11257. hozzászólásáraSzia!
Írtam privátban üzenetet!
Válasz kicsi503 #11256. hozzászólásáraTavaszon vagy nyáron nekem is lesz egy eladóm felújított majd .
Válasz Hús Futár #11254. hozzászólására82-es MTZ van hadználatban.
Az már ki lett ismerve. Szerelésben pedig van segítségem!
Válasz endypapa_20120 #11252. hozzászólásáraAz a baj hogy sok műszaki analfabéta tartja magát szerelőnek aki rutinból megtanulgatta az mtz-t szerelni és simán elvéreznek egy krisztálon pedig a krisztál egyszerű mint egy fa ék . Szerintem mezei mtz szerelőt aki még csak messziről látott krisztált nem szabad közel engedni a géphez .
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraMilyen traktorod volt eddig ?
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraSzia!
Ha szállítás is van akkor inkább a Zetor Forterrákat nézzed. Sokkal gyorsabbak. 40 vs 25 km/ó.
16245 inkább csak talajozásra való.
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólására120-160-nak a váltója egyszerűbb mint az mtz-é (szerintem). Aki az mtz-hez ÉRT ezeket is simán rendbe teszi.
Válasz kicsi503 #11250. hozzászólásáraHa veszel inkább a nagyobb kerekű Super verziót még ha messzebb is van. Hidd el megéri, hátsó hajtást azzal a motorral nem tudod tönkretenni, motorja is bitang egyébként, egyedüli gyenge pont.a sebváltó, csak megkell benne hagyni az eredeti 3 fokozatút, az bírni fogja. Ja és difizár elől hátul igazi 4x4, bárhonnan kiássa magát.
Válasz Hús Futár #11249. hozzászólásáraSzia!
Egyelőre még a vásárlásnál járok, keresgélek eladó 16245-öst!
Aztán, ha akadna egy, akkor majd szeretném átnézetni, illetve... esetleges problémáknál, ha elakadnék, akkor tudjak kinek szólni, aki ért hozzá!
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraMi a gond a 162-essel ? Bács megyében Baján tudok jó szerelőt .
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraHello
A javításba tudunk segíteni
06309335755
Válasz buti #11246. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Így már megtaláltam őket!
Válasz kicsi503 #11245. hozzászólásáraÜdv !
Dunaszerdahely Agro Bíro. Javíttatást nem próbáltam , alkatrészt vettem tőlük többször, akkor ajánlotta az eladó a javítási szolgáltatásukat. Alkatrészben korrektek voltak. Hirdetésük itt az oldalon is van, hívd fel őket , tudnak magyarul.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy az interneten hogy találom meg, milyen néven van a azt a cég, aki zetor váltó, motor felújítással foglalkozik? Úgy hallottam, nem tudom, hogy igaz-e..?! Viszed a kiszedett váltót, motort és kapod a csere db-ot!
Hallott már valaki a cégről?
Ugyanitt..! Szintén érdeklődnék, hogy van valaki Somogy megye-Kaposvár környékén, aki penge a 16245-ös zetorok javításában? (Tolna, Baranya, Zala)
Köszönöm a segítséget előre is!
Sziasztok
ZETOR Forterraba milyen szervo olaj jar?
Koszonom elore is.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraA zetor egy jobb minőségű gép, nehezebb javítani, bonyolultabb egy fokkal, és az alkatrész is drágább.
De megbízhatóbb is.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraTeszi a dolgát mindegyik. Alkatrész van, hál' isten nem sűrűn kell. '60 45 van is közel hozzád eladó, elég jó állapotban, nem horror áron. Vonólap, függesztő orsók hiányoznak róla.
Válasz buszsofőr #11240. hozzászólásáraSzia!
Igen, egyébként nincs nagy árkülönbség!
142-45-ös ritka, mint a fehér holló? Azokról lehet vmit tudni?
Eddig csak a Facebookos csoportban láttam a napokban, megosztva egy videóban.
Válasz kicsi503 #11239. hozzászólásáraA helyzet az, hogy árban nincs nagy különbség a 122 és a 162 között.
Alkatrészkatalógus van fönt a neten
Üdvözletem mindenkinek!
Kis segítséget szeretnék kérni!
Zetor vásárlás előtt állok, egy 30+ hektáros gazdaságban Somogy megyében, Kaposváron. 82-es MTZ-t segítené a nehezebb munkákban leginkább (szántás, lazítás, grúberozás, vetés /vetőgép súlya miatt/).
122-45-ösre gondoltam, a már meglévő munkaeszközök meghagyása miatt, hogy ne kelljen cserélni őket. Viszont, olykor-olykor az idővel is hadilábon állok...így nem tudom, hogy sebességben mennyire vagyok előrébb a jelenlegi mtz-hez használt, feljebb írt munkaeszközökkel.
Töröm a fejem nagyon egy 142-45 vagy egy 162-45-ös zetoron. Természetesen ennél a kettőnél cserés az eke, grúber, lazító!
Mire érdemes bármelyik vásárlásánál oda figyelni, illetve a javítás mennyire bonyolúlt egy mtz-hez képest (barátom az MTZ teljes körű javításában képben van).
Zetor gépkönyvek nagy segítséget nyújtanak, adnak?
Válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Bocsi, ha egy kicsit hosszú volt a "mese része", csak gondoltam, így tisztább képet kaptok, miért döntök nehezen!
Üdv!
A kérdésem az lenne, hogy Zetorért ténylegesen érdemes kimenni cseh-be?(allitolag olcsobb kinnt es nagyobb a valasztek)
Válasz utos #11236. hozzászólásáraA 80 asban nem tudom pontosan hogy van de a 105ben a balos kerék mögött jön a rudazat ami sajnos nincs zsírzógombbal ellátva. Már többször kellett nálunk is kereket levenni és olajsprayel befújni , kitakarítani mert nem tudtam mozgatni a kart. utoljára már finoman betakartam zsírral hogy az összegyűlő port ne vigye be. Ritka szar elgondolás ez de legalább tett volna oda is zsírzó gombot. Nekünk ez megoldotta.
Sziasztok zetor major 80 irányváltót nemlehet hátramenetbe kapcsolni tipp?
Válasz somlyaigbi9 #11233. hozzászólásáraOlajszint rendben van ,szűrő nincs eldugulva ?
Válasz Hali Laci #11218. hozzászólására Csak az a baj a nyugati traki is ugyanolyan szar a csapágyak törnek azokban is a gombnyomásos váltó meg kb 5000 óra után úgy halott ahogy van ! Egy nagy márka épp most vérzik el ,ebben az évben többet állt mint ment, váltójavítás kb 3-4 misi ,most meg épp az irányváltóval küzdenek a szervizesek ,tegnap nem lett belőle semmi csapágy törése volt ,kicserélték és újra csapágy hang halható valahol a váltóból ,felújítás után 50 órával kb ! Olyan gépet kell keresni ami kézi váltós és házilag javítható, a többi csak pénztemető hiába kerül 30 millióba . Újabban az a divat kezd kialakulni ,eladják a modern gépeket és keresik a régi traktorokat ,mert azok házilag is javíthatók ,nem kell a szervíz hozzá 170 ezerért kiszállással + a többi alkatrész tetemes ára ! Amerikában már a Jodeere trakikból is a 4650 és társai a menők és egy új traki árát adják egy 30 éves traktorért ,ezeket ugyan is házilag is meg lehet javítani és nincs bennük elektronika !
Sziasztok ! Segítségetek szeretnék kérni tőletek . Nekünk 16145-sünk van a hétvégén lazítózni szerettünk volna de a hidraulika szár csak félig jött ki a hidraulika házból. A szivattyú emelésnél hallatszik , hogy működik de viszont félig kiemelem a munkahenger onnan sehová. Mind a 3 állásban próbáltam emelni a szint ugyan az maradt . Légtelenítettem az sem oldotta meg a hibát esetleg nyomástartó szelep lehet beragadva vagy a szívattyúval lesz gond . Amennyiben bárkinek volt hasonló problémája illetve megoldás annak válaszát szívesen várom.
Válasz lorant90 #11231. hozzászólásáraAzok a részek is rendben vannak, nem kotyognak. Valahol a kormányműben belül lesz a probléma.
Válasz lajcsi87 #11230. hozzászólásáraSulyoknal emelve nem mutatja mi log ? Ezeknek azok szoknak a hiba okai lenni amiket irtam
Válasz endypapa_20120 #11215. hozzászólásáraKöszönöm a választ! Megnéztük, a széttartás rendben van, a hiba nem itt lesz.
Válasz Hali Laci #11222. hozzászólásáraNem minden esetben. Vízpumpa a zetorra drágább, mint a NH-ra.
További részeit nem tudom, mert csak a vízpumpa volt az, ami mindkettőnél elment.
Viszont a NH szerelése nagyobb szaktudást igényel, mint a Zetor Forterra. Laptop nélkül motorbeállitás NH-nál kilőve.
Válasz Hús Futár #11227. hozzászólásáraDe húzza a két 8-tonnás kocsit simán akár 280 mázsával is . 3,8 vagy 4 méteres a középnehéz tárcsám azt is viszi ( 16245-höz vettem ) . Elbír a 4 fejes félig függesztett IH ekével is bár én 3 fejjel használom . 4,4-es kombinátor vagy 4,2-es ásóborona az nem ellenfél neki . Kuhn Maxima vetőgép fullra tankolva vagy a 2700 literes Sulky szóró 24 mázsával nem gond neki . A 3 méteres Tume gabonavetőt fullra rakva észre sem veszi . A 6,6 méteres Rau kombinátort felvettem vele hogy arréb pakoljam mikor rossz volt G-s és nem esett hanyatt vele .
Amúgy bírja a dolgokat lehet ütni a hátát .
Még hibája hogy kevés benne a motorolaj így elég hamar elvékonyodik és elkezdi enni az olajat 120-170 óra között attól függően milyen minőségű olaj van benne . 250 óránként cserélem a motor olajat .
Válasz Mötözö #11226. hozzászólásáraElső hídban véglehajtás nagy szimeringet vagy 6-7-et cseréltem már . Jobb első lehajtásban bolygó kerekek és görgők lettek már cserélve+ a kis féltengely hozzá . Hátsó difiben a bronz alátétek elmentek ott sok melóval jár de 20000-ből meg volt a cucc hozzá 2 éve . ( vannak is képet a csoportban) . Vagy 10. világítás kapcsoló van benne . Szerelési hiba miatt javítottuk a váltókart mert a kuplung gombja elszállt de csak egy forrasztás és a nyáklap helyre rakása megoldotta . Egy leállító mágnes szelep ( bár hiba esetén felkötöm dróttal és a gép tud dolgozni tovább ) . Nagyjából ennyi 6,5 év és 5500 óra alatt .