Válasz .Richard. #7274. hozzászólásáraÉn is Uaznak nézem. Elsősorban,körbálákat szoktam rakni,azt talán bírná. A hátsó súly meg a lánc azért nem nyerő,mert a pótkocsival,meg a műúttal körülményes lenne.
Válasz Józsika #7273. hozzászólásáraaz olyan külsőre,mint az UAZ első híd. pl,talajművelésnél előnyös,a gép saját orr súlya ad tapadást,azzal nem lehet lefogazni. de,homlokrakodó,az nyom neki. az UAZ 4 tonnát is elbírt,de a hátsó hid. nem pedeg az eleje. a homlokrakodó,aztán,a gép súlya,meg amit cipelsz vele,bőven meg van 4 tonna,az szerintem a híd határait feszegeti. mint terhelhetőségre,mint,meghajtásra. tányérkerék egyből a féltengelyt hajtja,ami meg a kereket. az a gumi,fog akkorát,hogy képtelen lenne megcsuszni. némelyik hidnál,a kúpkerék hátul is csapágyazott volt,nem csak a kardán felöl. az előny,de a tányérkerék,attól még gyenge ide. pótkiocsizni is jó ez,sárban nem harap akkorát,mint a homlokrakodóval. én ezt így látom. mondjuk,nem jelenti azt,hogy nem bír ki pár évet,de ha meg van akasztva,lefogaz. nem olcsóbb,ha teszel a hátuljára öntött beton súlyt,hidraulikára,meg beláncozod a hátsó kereket?
Sziasztok! Erről van valakinek tapasztalata,esetleg a Zetornál megoldható-e? Ha jól tudom az Ursus-al rokonok. Sokszor jól jönne ,ha hajtaná az elejét,főleg ,rakodóval,de a gyárit igen csak drágán mérik. Kíváncsi lennék tapasztaltabb Zetorosok véleményére https://www.olx.pl/oferta/c-360-przedni-naped-355-4x4-CID757-ID74qFp.html
Válasz kolias #7261. hozzászólásáraNekem van de javítani kell pár hlyen belső foltal . 16245-ösön volt rajta hívj fel napokban megbeszéljük hogy jól járjon mindenki .
Válasz Tamás 96321478 #7268. hozzászólásáraSzia. Mi a gond ? Rajzom ugyan nincs , de gépen megnézem , habár nálam sem tökéletes .Rajzot két éve vadászok eredménytelenül , viszont szakmámba vág , úgyhogy csak idő kérdése és megoldható minden . Helyig merre vagy , régóta keresek 183-as kollégát . (alkatrész katalógusom viszont van , igaz nyomtatott )
Válasz Bigiboy77 #7267. hozzászólásáraNe spekulálj, mert ráfázhatsz. Lehet hajtáslánc roppanás, a müszaki vizsgán gondok, de a rendőr is beleköthet, ha akadékos kedvüre találsz. A szélesebb gumi meg feleslegesen drágáb.
Válasz -Jaffa- #7266. hozzászólásáraSajnos nem. Az az 5611-es már nem nálam van. Azt még elfelejtettem, hogy minden alkatrész 6245-ösé volt. De pár darab felújítandó munkahengerem van!
Csak "O" gyűrű és szimmering hibájuk van.
Válasz kolias #7262. hozzászólásáraHa mar szamoltal a kerekatmerokkel, akkor talan mar tudhatod milyen gumikkal lehetne felgumizni egy 12145-ost, amin elol 14,9-24, hatul 18,4-34 van most, de jo lenne valami szelesebbet ra talalni (radialt), esetleg ami atmerobe nagyobb is, mert a sebesseg sosem art ;)
Válasz -Jaffa- #7263. hozzászólásáraA 6011 motoron, már van helye a szervó szivattyúnak. Abból itt az aprón láttam pár hete felújítottat.(12000ft) (A kompresszor tengely végénél a hűtő felől.) Munkahengert érdemes újat venni.(pl.nagytraktor ) A gömbfej helye is megvan az első híd felett? A kormány közlő rúdjára (kormánymű alatt, kuplung pedál mellett) rá tudod hegeszteni a működtető rúd felfogatásához szükséges kengyelt. (kovácsolt acél, könnyen hegeszthető)
Olajtartájnak én egy bontott Passat(1000ft) tartályt raktam a hűtő elé. A csövezés a tartálytól a szivattyúig vastag falú rézzel forrasztottam, hibátlan évek óta. A szivattyú és a munkahenger között flexi, gyári. A szivattyú és a tengelyvég közötti belső bordázott tengelyösszekötő szintén új. (fogszámolás kötelező, mert szivattyúból több féle létezik)
12045 hátsó gumim széthasadt, most újat nem nagyon akaródzok venni, 18,4/34 van rajta, használtat se nagyon látok ilyet jót, de van több elfogadható 480/70/34. Tett ilyet valaki már rá? Vélemény? Igaz akkor párban kellene cserélni mert ahogy számoltam van tengelymagasságban 6 cm különbség. Párba tudnék összeválogatni két nem agyonhasználtat 80 körül, új meg legolcsóbb is 160 szerelve
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni olyan ügyben hogy van egy 6245 zetorom és nem akar oldani a tlt kuplungja. Már szét lett húzva de ugyan az a probléma még mindig meg van. Mennyi lenne a pontos távolság a kinyomó csapágy és a villa között?
Sziasztok, engem is érdekelne a Zetor szervósítása, ki hogy oldotta meg, milyen cuccok és átalakítások kellenek hozzá, nekem 5611-esem van 6011-es motorral
Válasz tomsics #7247. hozzászólásáraLehet "talált"anyagból is,lehet újból is.Attól függ,hogy mennyi a büdzsé?Én az egyik volt traktoromra fortsrit kombájn orbitját használtam,a mostanin targoncáé van.Szivattyú az előzőn egy zil teherautóról volt,a mostanin magyar van.A same traktoromon tönkre ment a gyári szervoszivattyú,azt egy bulgárral helyettesítettem,az elgörbült szárú munkahenger helyett pedig mtz-ét raktam rá.A lehetőségek végtelenek,csak ügyeskedni kell egy kicsit.Van olyan 5611-es amelyiken a vezérmű fedélen ott van a szivattyú helye.Arra gyári szivattyút érdemes rakni.
Válasz tomsics #7240. hozzászólásáraÉn már szétszedtem a kormányt és nekem ilyen van benne és a közeljövőben fogom kicserélni erre:
Már voltam odaát nem csak ezért útba esett és megkérdeztem a boltban 42eurót mondtak. Gondoltam már arra is hogy a másik fajtát építem bele de az többe kerülne mint ez.
Válasz tomsics #7246. hozzászólásáraAz jó messze van.Egyébként azzal indokolják,hogy kb a nyolcvanas évektől/ben/,behozott ,forgalomba helyezett Zetorok típusbizonyítványa csak egy személyt engedélyez. Hogy igaz-e ez...
Válasz Plútó #7242. hozzászólásáraA holtjáték a kisebb baj,de ezzel így már elindulni se merek sehova,mert ha megszorul ott a vége,onnantól kormányozni sem lehet.Csodálkozom,hogy az új csak ennyit bírt ki,ennyi silány anyagból gyártanák?
Minek a szervóját szokták felrakni?Vagy aki amit talál?Azért kérdem,mert régebben gondolkodtam rajt,ismerősöm mondta is,hogy tudna adni egy Magirus deutz teherautó szervo munkahengert+van egy vadi új mtz szivattyúm is.Csak csövek kellenének hozzá.
Elméletileg csak össze kellene raknom,csak attól fosok,hogy nem tudom majd beállítani normálisan.
Válasz Koszi. #7241. hozzászólásáraA legjobb megoldás az lenne,hogy a gyári vezérlő visszafolyóját rávinni a másodlagos vezérlő nyomójára.De nem tudom,hogy ez mennyire kivitelezhető?Ha nem,akkor úgy is működik ahogy te írtad.Csak legyen nyomásszabályzója a másik vezérlőnek is.Akkor semilyen kárt nem okozhat.
Válasz tomsics #7240. hozzászólásáraAlakítsd át orbitosra.Lehet,hogy egy kicsit többe kerül,de elfelejtheted a holtjátékot.Ráadásul egyújjas kormányod lesz.
Üdv! Zetor 95/105/85-40 eshez kinek van alkatrész katalógusa? Plusz vezértömbnek honnan kellene vinni a nyomást? vagy közvetlen a szivattyúról és a visszafolyót a gyári tömb nyomójára? Csak nehogy kárt tegyen...
Válasz Józsika #7239. hozzászólására
Nálunk az 5611 és a 8011 is 2 személyre van vizsgáztatva.Az 5611 ráadásul hatósági vizsgán volt,úk írták be 2 személyre.
Más téma:5611 kormányművét nem lehet kiváltani más traktor kormányművével?A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott.Nem tudom mit kellene már csinálni vele.
Kedves Zetorosok! Műszaki vizsga lejárta közeleg,gondoltam ,ha már úgyis vizsga,"dobunk" bele pótülést és akár 2 személyes is lehetne. Elkezdtem utána érdeklődni és szinte lehetetlennek tartják az NKH-nál,mert állítólag a Mo.-ra hozott gépek típusbizonyítványában 1 személy szerepel . Járt már így valaki ,vagy esetleg van valami tippetek?
az lenne a kérdésem, hogy van egy 5245 ös zetorom és az olajszűrője csészés. Utálom takarítani, valaki alakította már át centrifugál szűrősre vagy esetleg filteresre?
Válasz T.f. #7234. hozzászólásáraHa megtudod oldani Sk.-t Dunaszerdahelyen van bolt , tudnak magyarul , postáznak is Mo.-ra (a futárnak fizetsz Forintban)
Hello
Ma szétkaptuk a 12045 hátulját
Hát Elég sok minden kell
Valaki tud netes webcimet ahol tudok nézelődni.
Vagy tud e valaki
Komplett nyomatéknövelőt
Lenkereket
Kuplung
Kinyomócsapágy
Tömitések szimerimgek
Nagyábol ennyi cserés
Zetor 5511 olajcserét végzek, és a kérdésem az, hogy olajszűrő tisztítás után nem állhat fenn olyan gond mint az mtznél hogy egy gumigyűrűnél el mehet az olajnyomás? És az olajteknőt is érdemes levenni és elmosni az olajszivattyú szívó ágán levő fémkosarat?
Válasz Sk Laci #7221. hozzászólásáraEz jó hír,köszönöm! Másik probléma ,ami ebből következik,hogy igen csak kényelmetlen ,hosszan nyomni. Van valami tipped ,hogy lehetne megoldani,hogy könnyebb legyen,esetleg átalakítani levegős kapcsolásra?
11626 hozzászólás
Ezek a lengyel szakemberek tobbfele hidat alakitanak zetor es ursus traktorokhoz sk ban is hirdetik oket . Szerintem mukodhet
Válasz Józsika #7273. hozzászólásáraazért az az irányító csap elég durva
Válasz .Richard. #7274. hozzászólásáraÉn is Uaznak nézem. Elsősorban,körbálákat szoktam rakni,azt talán bírná. A hátsó súly meg a lánc azért nem nyerő,mert a pótkocsival,meg a műúttal körülményes lenne.
Válasz Józsika #7273. hozzászólásáraaz olyan külsőre,mint az UAZ első híd. pl,talajművelésnél előnyös,a gép saját orr súlya ad tapadást,azzal nem lehet lefogazni. de,homlokrakodó,az nyom neki. az UAZ 4 tonnát is elbírt,de a hátsó hid. nem pedeg az eleje. a homlokrakodó,aztán,a gép súlya,meg amit cipelsz vele,bőven meg van 4 tonna,az szerintem a híd határait feszegeti. mint terhelhetőségre,mint,meghajtásra. tányérkerék egyből a féltengelyt hajtja,ami meg a kereket. az a gumi,fog akkorát,hogy képtelen lenne megcsuszni. némelyik hidnál,a kúpkerék hátul is csapágyazott volt,nem csak a kardán felöl. az előny,de a tányérkerék,attól még gyenge ide. pótkiocsizni is jó ez,sárban nem harap akkorát,mint a homlokrakodóval. én ezt így látom. mondjuk,nem jelenti azt,hogy nem bír ki pár évet,de ha meg van akasztva,lefogaz. nem olcsóbb,ha teszel a hátuljára öntött beton súlyt,hidraulikára,meg beláncozod a hátsó kereket?
Sziasztok! Erről van valakinek tapasztalata,esetleg a Zetornál megoldható-e? Ha jól tudom az Ursus-al rokonok. Sokszor jól jönne ,ha hajtaná az elejét,főleg ,rakodóval,de a gyárit igen csak drágán mérik.
Kíváncsi lennék tapasztaltabb Zetorosok véleményére
https://www.olx.pl/oferta/c-360-przedni-naped-355-4x4-CID757-ID74qFp.html

Itt fogalmazódott meg ,hogy kell elsőhajtás
Válasz kolias #7261. hozzászólásáraNekem van de javítani kell pár hlyen belső foltal . 16245-ösön volt rajta hívj fel napokban megbeszéljük hogy jól járjon mindenki .
Válasz Tamás 96321478 #7268. hozzászólásáraSzia. Mi a gond ? Rajzom ugyan nincs , de gépen megnézem , habár nálam sem tökéletes .Rajzot két éve vadászok eredménytelenül , viszont szakmámba vág , úgyhogy csak idő kérdése és megoldható minden . Helyig merre vagy , régóta keresek 183-as kollégát . (alkatrész katalógusom viszont van , igaz nyomtatott )
Válasz Bigiboy77 #7267. hozzászólásáraNe spekulálj, mert ráfázhatsz. Lehet hajtáslánc roppanás, a müszaki vizsgán gondok, de a rendőr is beleköthet, ha akadékos kedvüre találsz. A szélesebb gumi meg feleslegesen drágáb.
Válasz -Jaffa- #7266. hozzászólásáraSajnos nem. Az az 5611-es már nem nálam van. Azt még elfelejtettem, hogy minden alkatrész 6245-ösé volt. De pár darab felújítandó munkahengerem van!
Csak "O" gyűrű és szimmering hibájuk van.
Sziasztok!

Esetleg nincs valakinek ötlete, hogy lehetne Zts 18345 gépkönyvéhez hozzájutni? A kábelezés kellene leginkább. Előre is köszi!
Válasz kolias #7262. hozzászólásáraHa mar szamoltal a kerekatmerokkel, akkor talan mar tudhatod milyen gumikkal lehetne felgumizni egy 12145-ost, amin elol 14,9-24, hatul 18,4-34 van most, de jo lenne valami szelesebbet ra talalni (radialt), esetleg ami atmerobe nagyobb is, mert a sebesseg sosem art ;)
Válasz némedi #7264. hozzászólásáraMegvan a gömbfej helye is, képet nem lehetne kérni a tiedről, hogy van megoldva?
Válasz -Jaffa- #7263. hozzászólásáraAmit mtz1221 kolléga belinkelt az lesz a legjobb megoldás legalábbis nekem, én azt megcsinálom majd a nyáron.
Válasz -Jaffa- #7263. hozzászólásáraA 6011 motoron, már van helye a szervó szivattyúnak. Abból itt az aprón láttam pár hete felújítottat.(12000ft) (A kompresszor tengely végénél a hűtő felől.) Munkahengert érdemes újat venni.(pl.nagytraktor ) A gömbfej helye is megvan az első híd felett? A kormány közlő rúdjára (kormánymű alatt, kuplung pedál mellett) rá tudod hegeszteni a működtető rúd felfogatásához szükséges kengyelt. (kovácsolt acél, könnyen hegeszthető)
Olajtartájnak én egy bontott Passat(1000ft) tartályt raktam a hűtő elé. A csövezés a tartálytól a szivattyúig vastag falú rézzel forrasztottam, hibátlan évek óta. A szivattyú és a munkahenger között flexi, gyári. A szivattyú és a tengelyvég közötti belső bordázott tengelyösszekötő szintén új. (fogszámolás kötelező, mert szivattyúból több féle létezik)
Válasz Gepi #7256. hozzászólásáraHát ennél azért olcsóbb megoldásra gondoltam
Válasz kolias #7261. hozzászólásáraBukott a matek, első hajtás miatt.
Sziasztok!
12045 hátsó gumim széthasadt, most újat nem nagyon akaródzok venni, 18,4/34 van rajta, használtat se nagyon látok ilyet jót, de van több elfogadható 480/70/34. Tett ilyet valaki már rá? Vélemény? Igaz akkor párban kellene cserélni mert ahogy számoltam van tengelymagasságban 6 cm különbség. Párba tudnék összeválogatni két nem agyonhasználtat 80 körül, új meg legolcsóbb is 160 szerelve
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy a 6011 es zetor és az 5611 es zetor diffie között van e külömbség
Válasz david8712 #7255. hozzászólásáraSzia! Én 2-3mm-re állítottam a 6211-esen tökéletesen működik.
Válasz mtz1221 #7257. hozzászólásáraez a gyári szervó rásegítése
Válasz Gepi #7256. hozzászólásáraNem tudom melyikre típusra való,de nálunk 380-euróért kapni valamit.
http://www.lazaro.co.rs/index.php/internet-prodavnica/zetor/volan/hidraulicni-volan-za-ugradnju-zetor-4-cilindra-detail
Válasz -Jaffa- #7254. hozzászólásáraHa pénztárca kímélőbb mint ez:
zetor
akkor érdekel
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni olyan ügyben hogy van egy 6245 zetorom és nem akar oldani a tlt kuplungja. Már szét lett húzva de ugyan az a probléma még mindig meg van. Mennyi lenne a pontos távolság a kinyomó csapágy és a villa között?
Sziasztok, engem is érdekelne a Zetor szervósítása, ki hogy oldotta meg, milyen cuccok és átalakítások kellenek hozzá, nekem 5611-esem van 6011-es motorral
Válasz tomsics #7252. hozzászólásáraMajd a végeredményről képet tegyél fel kérlek
Válasz Plútó #7251. hozzászólásáraMa össze szedtem a cuccokat hozzá.Magirus orbit+mtz szivattyú lesz.Holnap neki is álok.Meglátjuk,mi sül ki belőle.
Gepi:
Ilyet rendeltem én is csehből,csak az 72 euro volt.Nem sokat bírt ki
Válasz tomsics #7247. hozzászólásáraLehet "talált"anyagból is,lehet újból is.Attól függ,hogy mennyi a büdzsé?Én az egyik volt traktoromra fortsrit kombájn orbitját használtam,a mostanin targoncáé van.Szivattyú az előzőn egy zil teherautóról volt,a mostanin magyar van.A same traktoromon tönkre ment a gyári szervoszivattyú,azt egy bulgárral helyettesítettem,az elgörbült szárú munkahenger helyett pedig mtz-ét raktam rá.A lehetőségek végtelenek,csak ügyeskedni kell egy kicsit.Van olyan 5611-es amelyiken a vezérmű fedélen ott van a szivattyú helye.Arra gyári szivattyút érdemes rakni.
Moderátor által módosítva: 2017-05-04 10:30:18
Válasz tomsics #7240. hozzászólásáraÉn már szétszedtem a kormányt és nekem ilyen van benne és a közeljövőben fogom kicserélni erre:

Már voltam odaát nem csak ezért útba esett és megkérdeztem a boltban 42eurót mondtak. Gondoltam már arra is hogy a másik fajtát építem bele de az többe kerülne mint ez.
Válasz tomsics #7246. hozzászólásáraAz jó messze van.E
gyébként azzal indokolják,hogy kb a nyolcvanas évektől/ben/,behozott ,forgalomba helyezett Zetorok típusbizonyítványa csak egy személyt engedélyez. Hogy igaz-e ez...
Válasz Plútó #7242. hozzászólásáraA holtjáték a kisebb baj,de ezzel így már elindulni se merek sehova,mert ha megszorul ott a vége,onnantól kormányozni sem lehet.Csodálkozom,hogy az új csak ennyit bírt ki,ennyi silány anyagból gyártanák?
Minek a szervóját szokták felrakni?Vagy aki amit talál?Azért kérdem,mert régebben gondolkodtam rajt,ismerősöm mondta is,hogy tudna adni egy Magirus deutz teherautó szervo munkahengert+van egy vadi új mtz szivattyúm is.Csak csövek kellenének hozzá.
Elméletileg csak össze kellene raknom,csak attól fosok,hogy nem tudom majd beállítani normálisan.
Válasz Józsika #7245. hozzászólásáraKaposváron volt hatóságin,igaz ennek már lassan 4 éve.
Válasz tomsics #7240. hozzászólásáraSzabad tudni,merre ilyen kedves a hatóság?

Válasz Koszi. #7241. hozzászólásárahttp://zetor2.gartproject.com/hu/alkatresz-katalogusok_47.html
Válasz Koszi. #7241. hozzászólásáraA legjobb megoldás az lenne,hogy a gyári vezérlő visszafolyóját rávinni a másodlagos vezérlő nyomójára.De nem tudom,hogy ez mennyire kivitelezhető?Ha nem,akkor úgy is működik ahogy te írtad.Csak legyen nyomásszabályzója a másik vezérlőnek is.Akkor semilyen kárt nem okozhat.
Válasz tomsics #7240. hozzászólásáraAlakítsd át orbitosra.Lehet,hogy egy kicsit többe kerül,de elfelejtheted a holtjátékot.Ráadásul egyújjas kormányod lesz.
Üdv! Zetor 95/105/85-40 eshez kinek van alkatrész katalógusa? Plusz vezértömbnek honnan kellene vinni a nyomást? vagy közvetlen a szivattyúról és a visszafolyót a gyári tömb nyomójára? Csak nehogy kárt tegyen...
Válasz Józsika #7239. hozzászólására
Nálunk az 5611 és a 8011 is 2 személyre van vizsgáztatva.Az 5611 ráadásul hatósági vizsgán volt,úk írták be 2 személyre.
Más téma:5611 kormányművét nem lehet kiváltani más traktor kormányművével?A gyáriban elkoptak a golyók és volt majd 2 teljes fordulat holt játéka.Vettem bele csehből komplettet ami jó ha ki bírt 25 üzemórát.Ebben a golyó vezető lemez lapok gyűrődtek meg,majd megszorult és ki hullottak a golyók.Átpakoltam a golyókat a régi kormányműbe amit 2 óra alatt ugyan így szétnyomott.Nem tudom mit kellene már csinálni vele.
Kedves Zetorosok! Műszaki vizsga lejárta közeleg,gondoltam ,ha már úgyis vizsga,"dobunk" bele pótülést és akár 2 személyes is lehetne. Elkezdtem utána érdeklődni és szinte lehetetlennek tartják az NKH-nál,mert állítólag a Mo.-ra hozott gépek típusbizonyítványában 1 személy szerepel
. Járt már így valaki ,vagy esetleg van valami tippetek? 
Válasz rdani #7236. hozzászólásáramotor olaj szűrő, az lemaradt
Válasz rdani #7236. hozzászólásáramotor olaj szűrő, az lemaradt
üdv
az lenne a kérdésem, hogy van egy 5245 ös zetorom és az olajszűrője csészés. Utálom takarítani, valaki alakította már át centrifugál szűrősre vagy esetleg filteresre?
Válasz T.f. #7234. hozzászólásáraHa megtudod oldani Sk.-t Dunaszerdahelyen van bolt , tudnak magyarul , postáznak is Mo.-ra (a futárnak fizetsz Forintban)
Válasz Dzsanosi #7233. hozzászólásáraSzia.
http://shop.markomt.sk/prevodovka-ur-ii/
http://webaruhaz.habi.hu/termekcsoport/ZHO/Zetor_er_gep.html
http://www.stetex.sk/en/zetor-urii-iv-ursus-crystal
http://webshop.axial.hu/alkatreszek/zetor
A Habinál regisztráció kell az árakhoz !
Katalógus:
http://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8011-12045/rejstrik-30/prevodovka-p8/?p=99
Lendkereket bontottat kellene keresned.Csongrádban van címem , aki árul bontott alkatrészt , ill. Tolnában van egy gyűjtemény "0"-ás bontás anyagból.
Hello
Ma szétkaptuk a 12045 hátulját
Hát Elég sok minden kell
Valaki tud netes webcimet ahol tudok nézelődni.
Vagy tud e valaki
Komplett nyomatéknövelőt
Lenkereket
Kuplung
Kinyomócsapágy
Tömitések szimerimgek
Nagyábol ennyi cserés
Üdv!
Kedves zetorosok, leírná valaki részletesen a 25-ös szelepbeállítást köszi.
Uraim!
Zetor 5511 olajcserét végzek, és a kérdésem az, hogy olajszűrő tisztítás után nem állhat fenn olyan gond mint az mtznél hogy egy gumigyűrűnél el mehet az olajnyomás? És az olajteknőt is érdemes levenni és elmosni az olajszivattyú szívó ágán levő fémkosarat?
Válasz Sk Laci #7221. hozzászólásáraEz jó hír,köszönöm! Másik probléma ,ami ebből következik,hogy igen csak kényelmetlen ,hosszan nyomni. Van valami tipped ,hogy lehetne megoldani,hogy könnyebb legyen,esetleg átalakítani levegős kapcsolásra?
Válasz ..MZ/X.. #7222. hozzászólásáraFehérváron van! Majd utána nézek, hogy hol van, valahol a volán környékén, nekem ott csinálták!
Válasz Plútó #7226. hozzászólásáraKöszi! Megnézem, ezzel is okosabb lettem.