Gázolaj árak 581 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 403.55 Ft USD 354.86 Ft CHF 430.85 Ft GBP 479.85 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11626 hozzászólás
#7226 ..MZ/X..
2017-03-23 22:05:31

Válasz Sk Laci #7225. hozzászólásáraNem UN, ez egy lengyel Warynski forgókotróban van.
Adagolóst köszönöm, érdeklődöm náluk.

#7225 Plútó
2017-03-23 19:07:27

Válasz ..MZ/X.. #7222. hozzászólásáraAz önindító fölött,a 4-es hengerfej alatt a blokk felső részében van a motorszám.Az első 4 szám a motorkód,pl.6001,6901,7001 stb.Abból lehet tudni,hogy 100-as vagy 102-es furatú,és az alapján lehet alkatrészt vadászni.

Nincs profilkép
#7224 Sk Laci
2017-03-23 19:00:03

Válasz ..MZ/X.. #7222. hozzászólásáraHa jól nézem akkor UN 53,1 vagy 2 -ben van a motor. Azokba a 67xx motorok voltak gyárilag rakva, de ugyan úgy jó bele a 69,70,72 traktorok motorjai is. Nézzed meg mi van a blok oldalán rányomatva, asszerint keressél alkatrészt a motorhoz.
Ha adagolóst keresel Pestmegyében, próbáld meg a Csomád dieselt. Nekem személykocsin csinálták igaz hogy magasnyomásu comonreil Delphi rendszert, de szerintem egy klaszikus adagolós pumpát is meg tudnak javítani-beállitani.

#7223 ..MZ/X..
2017-03-23 11:57:57

Válasz Gepi #7223. hozzászólásárasmile scaredsmile blush
Hát ha nem muszáj akkor nem mennék kétszer ~250 kilométert a cuccal. MTZ alkatrész minden bokorban, adagolós aki normálisan megcsinálja jóformán egy kézen megszámolható országos szinten.
Habiban mondták, hogy van csúcsuk zetorhoz, minta alapján megpróbáljuk.

#7222 Gepi
2017-03-23 09:59:49

Válasz ..MZ/X.. #7222. hozzászólásáraHa jót akarsz akkor sajnos ki kell menned, mert itt előbb találsz adagolóst mtz-hez és alkatrészt mint zetorhoz. Én Bátorkeszire viszek mindent ott van egy jó kis adagolós.

#7221 ..MZ/X..
2017-03-23 09:50:10

Sziasztok!
EZT a Zetor motort szeretnénk kicsit rendbe rakni. Mi a típusa ennek, milyen néven keressek hozzá alkatrészt? Honnan érdemes beszerezni az alkatrrészt? Egyelőre egy garnitúra porlasztócsúcs kell bele. Meg egy értelmes adagolóst keresek Székesfehérvár vagy Pest környékén aki rá tud nézni.
Gongja annyi, hogy hidegen-melegen csak dúsítóval hajlandó indulni, de akkor legalább viszonylag könnyen. Üresjáratban is füstöl és szerintem a lovak is hiányoznak belőle. Porlasztókat néztük, de 3 kuka.
Mekkora nyitó nyomást kellene nekik állítani?

Nincs profilkép
#7220 Sk Laci
2017-03-23 09:06:10

Válasz Józsika #7220. hozzászólásáraNyugodtan használhatod, a 6211-ben nincsen valami erős motor. Az 57 Le-vel nem kapja szét a difizárat.

#7219 Józsika
2017-03-23 08:43:12

Kedves Zetorosok! A 6211-esenek a difizárja mennyire tűri a folyamatos használatot pl.: szántásban? Mi felénk eléggé homokos a talaj és kívánja.smile helpsmilie

#7218 Józsika
2017-03-23 07:50:32

Válasz Maszek Zs #7215. hozzászólásáraÜdv.! Az egyik külső körre kell tenni egy vezértömböt,onnan már szét lehet ágaztatni és független lesz a másik körtől. Az enyémen így van a homlokrakodó is.
Itt van egy megoldás
Belépés után látható részletesen.smile thumbup

#7217 Gepi
2017-03-22 21:23:54

Válasz Maszek Zs #7217. hozzászólásáraMég annyit hozzá tennék hogy várd meg a többiek válaszátsmile blushing

#7216 Maszek Zs
2017-03-22 21:16:40

Válasz Gepi #7216. hozzászólásáraKössz valami hasonlóra gondoltam. Csak azt hittem van valami bevált dolog.

#7215 Gepi
2017-03-21 18:25:53

Válasz Maszek Zs #7215. hozzászólásáraBe kell rakni egy útváltó szelepet.smile flowers

#7214 Maszek Zs
2017-03-21 17:55:35

Üdv!
Egy Zetor 6011-re szeretné a gazda felrakni szőlő művelőt.( ami a tetejét és az oldalt levágja) Csak kellene több hidraulikakör. Hogy lehetne több kört csinálni,mert még az egyik kör hidromotoron keresztül hajtana. Meg lehet ezt oldani valahogy?

#7212 Koppány Vezér
2017-03-21 08:51:16

Válasz csoppika #7212. hozzászólásáraNeked pótkereked, vagy a havernak defektje?smile biggrin

#7211 csoppika
2017-03-20 22:26:46

Válasz Hús Futár #7211. hozzászólásáraJó tudni... Így ha haver defektet kap, majd el tudja vinni a pótkerekem....(ha lesz)

#7209 csoppika
2017-03-20 19:10:21

Srácok!
A gömbölyű 2004-es Forterra meg a 120-12245 crystalok valamelyik felnije csereszabatos vajon?

#7208 tamas.tarcza
2017-03-13 15:18:44

Zetor Major 80 (Zetor motoros) kuplungpedál felkeményedett! Valakinek ötlete van mi okoz ilyen problémát? (BOVDEN, nyomcsapágy, stb..)

Nincs profilkép
#7207 csokazsolt970
2017-03-11 20:41:33

Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni.Van egy zetor 25 ösöm,és az a robléma vele, hogy folyik a viz az izzító gyertyák es a hengerfej között, és a porlasztók és a hengerfej között.smile confused

#7206 Hús Futár
2017-03-10 22:58:47

Válasz jocek26 #7204. hozzászólásáraMint írták előttem jobb nem forszírozni mert így bolhából csinálsz elefántot . 3 nap alatt megjavítható inkább szánd rá az időt .

Nincs profilkép
#7205 Hali Laci
2017-03-10 08:01:18

Sziasztok.
10541 zetorhoz keresek magyar nyelvű használati utasítást. Ha valaki tud kérem ne tartsa magában.
Köszönöm.

Nincs profilkép
#7204 lorant90
2017-03-10 06:36:18

ZVálasz jocek26 #7204. hozzászólásáraHat en mar javitottam hasonlo problemaval 12011est mondtam a tulajnak h eleg valoszinu h a tucsapagyak vannak oda ... de meg beakarta fejezni a szantast oszesultek benne a dolgok szabalyosan megfeheredett az olaj aztan ugy vagtuk le a puskat a tengelyrol amin a tugorgis csapagy fut de a vege felsotengely csere lett meg az osszes csapagy

Nincs profilkép
#7203 jocek26
2017-03-09 22:28:16

Válasz Hús Futár #7203. hozzászólásáraÉs ez mennyire nagy gond, egy darabig még eldolgozik? Jó lenne még a talajmunkákat megcsinálnom...

#7202 Hús Futár
2017-03-09 21:25:43

Válasz jocek26 #7202. hozzászólásáraAz nem normális ott lóg valószínűleg a plc csapágyad vagy ha annyira régi a plc elődje a felső tengelyen lévő valamelyik tűgörgős kosár .

Nincs profilkép
#7201 jocek26
2017-03-09 20:56:01

Sziasztok!

Az normális, hogy a 8011 zetornak pár óra szántás után felmelegszik a váltóblokkja?

#7200 T.f.
2017-03-08 20:23:19

Válasz endypapa #7198. hozzászólásáraAz eső az a 8011-16045 alkatrészkatalógus , a második 8211-16245 szervizkönyvből van.

#7198 T.f.
2017-03-08 20:20:55

Válasz endypapa #7197. hozzászólásáraPedig ez az . A 4-es rajzjelű keréktől hátra , a részlegesen megrajzolt alk. az amire rákapcsol a kapcsoló harang a hátsó híd felől.A 4-es kerék opció , általában hiányzik és csak egy köszörült futófelület látszik szétszedéskor.

#7197 endypapa
2017-03-08 20:14:43

Válasz T.f. #7196. hozzászólásáraEz milyen könyvből van? Tök jók a rajzok.

#7196 endypapa
2017-03-08 20:12:58

Válasz T.f. #7196. hozzászólásáraSzerintem ez sem az. Egy tengelyen, jobról, balról, zégergyürűvel biztosított kerékről lenne szó, amire rácsúsztatja a kapcsoló a másik fogaskereket.

#7195 T.f.
2017-03-08 19:59:24

Válasz endypapa #7195. hozzászólásáraAkkor még egyszer . A kapcsolókerék szélesebb válla néz hátrafelé.

#7194 endypapa
2017-03-08 19:41:08

Válasz T.f. #7194. hozzászólásáraSajnos ez nem a váltó. A difi elötti rész kellene, ha jól látható rajta minden.
Köszönöm.-

#7193 T.f.
2017-03-08 19:36:50

Válasz endypapa #7193. hozzászólásáraNem egészen értem a kérdésed , de talán a mellékelt pdf megadja a választ.

#7192 endypapa
2017-03-08 18:54:22

Van egy problémám, 12045-el. Kardán nem kapcsolt be. Széthúztuk, és közben kiesett a kardán hajtó fogaskerék, amit a kapcsoló, egy belső bordás fogaskerék rátolásával kapcsol be. Ezt 2 zégergyűrű tartja fixen a tengejen. A hátsó zéger lett kuka ezért nem kapcsolt be.
A lényeg, a kiesett fogaskerék hogyan volt a tengelyen. A vastagabb, vagy a vékonyabb felével volt a motor mfelé/előre?
Gépkönyvben nem látszik sajnos.

Előre is köszönöm a segítséget!

Nincs profilkép
#7191 a2457
2017-03-02 22:42:21

Válasz Turbo Gyuszi #7186. hozzászólásárahát az biztos hogy főleg 4 egyforma kerékkel elsődifizár majdnemhogy hasznosabb mint a hátsó.

#7190 csoppika
2017-03-02 22:06:37

Válasz csoppika #7190. hozzászólásáraViszont, ha a kanyarodás közepén érsz a takonyba, akkor sajna addigra már szétoldott...

#7189 csoppika
2017-03-02 22:04:46

Válasz T.f. #7188. hozzászólásáraAz a helyzet, ha jól kaparászik már és tekergeted a kormányt , akkor nem old szét...

#7187 T.f.
2017-03-02 20:43:05

Válasz Turbo Gyuszi #7186. hozzászólásáraSzia. Önzáró difis az eleje? Kanyarban terhelve hogy viselkedik?

Nincs profilkép
#7186 soldier11
2017-03-02 19:47:53

Üdv!

12145 Zetorhoz elérhető-e valakinél valahogyan magyar nyelvű doksi, vagy valamilyen alkatrészjegyzék?
Köszönöm!

Nincs profilkép
#7185 Turbo Gyuszi
2017-03-01 15:59:29

Válasz Turbo Gyuszi #6968. hozzászólásáraSziasztok!

Tegnap sikeresen átment a teszten is. Jó vízállásos gyepet lazítottam. A hátsó difizárhoz hozzá sem kellett nyúlni. Ahogy szokás mondani az eleje húzott mint egy gőzmozdony.

A területről pár kép.Lazítás-1Lazítás-2Lazítás-3

Rakok fel az olajnyomásról is két képet 5 óra munka után. Fordulaton és alapjáraton.Olajnyomás-1Olajnyomás-2

Nincs profilkép
#7184 Moderátor
2017-02-20 13:16:17

Moderálási elveink miatt törölve: 2017-04-06 09:54:45

#7183 tomsics
2017-02-16 19:13:01

Válasz Nabu #7183. hozzászólásáraNa sikerült szereznem egy bontottat,jövőhéten talán meg is kapom.Az enyém teljesen kuka,rendesen össze gányolták.2 vascső volt rá húzva a csonkra.Ahova csak lehetett lehegesztve minden.Ezen már se menet,se zéger,se csavar se semmi nem volt,csak hegesztés....

Nincs profilkép
#7182 Nabu
2017-02-14 21:11:57

Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraPróbáld a hegesztést óvatosan leflexelgetni és utána meglátod a gyűrűt. Nem tudom a két menet mennyire olvadt össze, ki lehet-e még csavarni a gyűrűt a helyéről.http://mgaruhazbcs.unas.hu/spd/80_153_253/Kormosanya

#7181 T.f.
2017-02-14 21:04:41

Válasz tomsics #7180. hozzászólásáraÉn már nem most, hagytam vissza egy gyűjteményben kihajtásokat , ha gondolod ráérdeklődöm. (helyileg Tamási mellett volt)

#7179 tomsics
2017-02-14 20:59:52

Válasz T.f. #7179. hozzászólásáraSzia!
Köszönöm.
Ajajj kezdődnek a bajok,ettől féltem.
Szóval mindeképp kellene vadásznom egy normális bontottat

#7178 T.f.
2017-02-14 20:49:27

Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraSzia. Hegeszteni semmikép nem javaslom , a problémás rész egy belsőbordás hüvely.
Cserélni kellene az utolsó képen látható üres kapcsoló harangot , a kivehető bordás tengely csonkot és ami nincs , a rögzítő menetes hüvelyt. Ez eddig szép , de a katalógus szériaszám függő cikkszámokat ad és itt pont.
Találni kellene egy komplett bontott "0"-ásba való kihajtást , ami nincs össze kokányolva.
Az a gond , hogy cikkszám alapján a későbbi szériáké más , azt meg nem tudom , kompletten csereszabatos-e?

Nincs profilkép
#7177 Nabu
2017-02-14 20:44:35

Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraAzt a csonkot gyárilag egy külső menetes gyűrű biztosítja a helyén. A bordás csonk másik vége is bordás csak nagyobb átmérőjű és az agy belső bordás részébe van betolva. A rázkódástól a menetes gyűrű ki szokott verődni, utána már új gyűrű sem áll meg helyén. Az enyémen is le van hegesztve csak kicsit szebben. Az a lényeg, hogy a szimmering futófelülete ne sérüljön. Elméletileg mindent venned kellene, agy bordás csomk, biztosító menetes gyűrű.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Videón a parajdi pusztítás, a MAGOSZ is adományozásra buzdít
Komoly bírságot kockáztat, aki megszegi a szabályt: határszemlét tart a Földhivatal
Komoly bírságot kockáztat, aki megszegi a szabályt: határszemlét tart a Földhivatal
Parlagfű, engedély nélküli hasznosítás és mulasztások, ezeket figyelik.
Hidraulika munkahenger
Hidraulika munkahenger

24.000 Ft

Nagytestű napos csibék
Nagytestű napos csibék

500 Ft

Väderstad Rapid RD 300 S vetőgép - CSAK 600 hektár
Väderstad Rapid RD 300 S vetőgép - CSAK...

41.900 EUR

KRONE KW 640-6 függesztett rendterítő,  rendkezelő MTZ kategória
KRONE KW 640-6 függesztett rendterítő,...

530.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]