Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- SPC-6 vetőgépek új
- GPS működése új
- Ingyenes RTK korrekció közösségi alapon új
- Szója termesztése új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
Cikkajánló
Hirdetés
Hogyan változtatta meg a digitális átállás a gazdálkodást az Aranykalász Kft.-nél? +VIDEÓ
Közel egymilliárdos beruházással újult meg a teljes géppark.
Sajtóközlemény
809 hozzászólás
Válasz kisgazda15 #807. hozzászólására
lerágott csont már, de azért megemlítem, nekem MTZ-re ígérték az áprilist és még mindig nem kaptam
Válasz bandigh #806. hozzászólására
az első forgalomba helyezést a lengyeleknél intézték, itt pedig honosították, de most a lengyelek meg a beloruszok nem egy asztalnál vodkáznak
Válasz agrogal #804. hozzászólására
Elméletileg kettő kereskedő is februári szállítást ígért, de ez csak ígéret. Az a lényeg számunkra, ha sikerül akkor 1 éven belül valósuljon meg.
Válasz kisgazda15 #805. hozzászólására
Szerintem úgy érti, hogy a pályázattól függetlenül, egyáltalán forgalomba tudod-e helyezni a gépet.
Válasz Gandhy #803. hozzászólására
Itt nem kell figyelembe venni, meg lett kérdezve.
Válasz kisgazda15 #794. hozzászólására
A semmit beszéled.Egyelőre nem lehet ilyet kapni.Belátható időn belül nem is lesz.Amék kereskedő előrendelést vesz fel rá az nem korrekt.
Válasz kisgazda15 #798. hozzászólására
Euro-2 az a baj, nem a teljesítmény
Válasz kisgazda15 #801. hozzászólására
Nekem az 1025.7 jön be de nagyon. Nézz rá.
Válasz dnsv #800. hozzászólására
Köszönöm a válaszod és a figyelmeztetést. Elméletileg ebbe a pályázatba nem kell figyelembe venni meg lett kérdezve.
Válasz kisgazda15 #794. hozzászólására
Helló
Az MTZ 1025.3 kiváló választás, de biztos bele lehet tenni a pályázatba a CO kibocsájtása nemigen felel meg Euro 3-nak sem. Ezt érdemes lenne megkérdezni előtte.
Armatracba a 1104 Lux CRD4 verzió is jó lenne még, árban ez hosszabb, de a gép is jobb.
Válasz kisgazda15 #796. hozzászólására
Akkor inkább landini, gondolom lesz olyan ami belefér
Válasz Gandhy #797 hozzászólása
83 kw-ba kell beleférni
Válasz kisgazda15 #794. hozzászólására
és lehet .3-ra pályázni?
Válasz Dvili #795. hozzászólására
Ez ilyen helyi pályázat, nincs szükség pályázatíróra. 3 évig működni kell. Bérmunkát nem lehet végezni vele.
Válasz kisgazda15 #794. hozzászólására
Pályázat író mit vesz le belőle csak az a kérdés és megkötések??
Sziasztok. Traktor vásárlás előtt állunk. Melyet pályázat keretében szeretnénk megvalósítani. A pályázat elég kötött. Új traktornak és 83 kwh teljesítmény alatt kell lennie. Ezért gondoltunk a 1025.3-ra az 5-öst nagyon leszolták és nem is igen forgalmazzák Magyarországon. A talajaink nagy része kötött és a régi traktor ezt már nem igen tudja kiszolgálni, melyet a mostánábban egyre gyakrabban előforduló hibák jeleznek. Mit gondoltok, ha sikerül az 50%-os pályázat, akkor nagyot nem lehet vele bukni nem? Más ötletet is szívesen meghallgatok. Válaszokat köszönöm.
Válasz verokmate #792. hozzászólására
Ilyen wastegate szelepes.
Sziasztok a gyári 1025.3 intercooler-es huhogos mtzn milyen turbó van?
Válasz csferri #788. hozzászólására
nincs sértődés egyáltalán, azért teszem bele a 20-50-et mert azt javasolta a szervizes, ahol vettem, de biztos ettől még nem vagyok, csak bízom benne, hogy ez így jó és ezt próbálom igazolni akkor, amikor kikérem a véleményeteket, tanácsotokat, hogy szerintetek OK-e ez így, vagy tapasztalat alapján esetleg jobb lenne váltani 40-esre.
Az én szakmám az informatika, én abban tudok helytálló tanácsot adni, mellette van 50 hektár szántóm, plusz rétek és némi erdő. Ehhez pedig próbálok felnőni, de a tudásom minimum hiányos
Válasz mtz1221 #789. hozzászólására
Az Iván illesztése nem szereti. Váltók-difik hullottak szét a "vékony" olajjal.
Válasz csferri #788. hozzászólására
Most cserélték a törökbe pár hete,és ott 10w30-as ep-s van az első difibe mindenhol.És érdekes módon sokkal ragadósabb jobb tapintású mint a 90-es olajok.Legközelebb az mtz is azt kap.
Válasz Gandhy #787. hozzászólására
Jó ne sértődj,nincs itt semmiféle pökhendiskedés tényleg kérdezted, aztán meg leírod hogy szerinted mi a jó1221-be is motorolaj kell a váltóba, én is most cseréltem az is került bele, igaz 20W50-es de nem a sűrűbb fajtából, A 140-es méz sűrűségű olaj sem biztos hogy jó az elsőhídba, ott is azért elég nagy fordulat van, hidegbe ledermed, feszeget mindent én oda is felesbe tettem 90-essel, szerintem.
Válasz csferri #786. hozzászólására
nem tudom, de akkor nem kérdezek, no problem
a segítő szándékot viszont köszönöm, a pökhendiséget meg lexarom
Válasz Gandhy #785. hozzászólására
Akkor ha ennyire tudod minek kérdezted?
Válasz Dave #779. hozzászólására
a motormban, Harley Davidson, amiben egy Porsche tervezte blokk van, szintén 20w50 az előírás, pedig hát az jóval pontosabb illesztésű, mint az mtz
Válasz csferri #781. hozzászólására
elsőhajtásba 90-145 kell sztem és váltóba kell a 80-90
6 éve már, hogy 20w50-et kap, de eddig még nem köhögött tőle
olajnyomás 3-3,1
utánaöntenem nem kell, 150 óránál cserélem általában, a magas hőt jobban tolerálja, mínuszban meg téli álmot alszik
Válasz mtz1221 #780. hozzászólására
Válasz Dave #779. hozzászólására
Ez nem butaság! A gyári katalógus a 1025-be 15W40 motorolajat ír nagyjából mindenhová(váltó, hidr,motor) kivéve az elsőhajtás oda kell a 80w90. Ne keverd a 8-900-as sorozattal.
Válasz Dave #779. hozzászólására
Miért kell lebutázni valakit ha nincs is ilyen traktorod ??? Szerintem meg az a marha aki okoskodva félre akar valakit vezetni.Hidraulikába nem hidro olajat ír,de ott is valamiért a sima motorolajat jobban bírja a vezérlőszelepe.
230-as oldal.
Válasz Gandhy #776. hozzászólására
Valós, mert sok buta van... ilyet tehetsz mindenhova 10w-40 stou, de motorolajat nem. Én a hidraulikán kívül nem raknék máshová ha nem az az előírás melegen jobb a vízkőzitása. A motorba meg a 20w-50 érdekes, gyárilag ezt írják elő? Nagy barbárság lenne.
Válasz Gandhy #776. hozzászólására
Valós.
Válasz Gandhy #776. hozzászólására
Istenem Ne kelljen visszamenned...
mtz-hez nálam nagyobb tudással bíróknak kérdés:
nekem az alábbi olajak vannak bent:
váltóban: 80-90
hidraulika: oso46
motor: 20-50
a kereskedő, ahonnan vásároltam (új traktor volt) azt ajánlotta, hogy mindenbe tegyek motorolajat.
Ez valós?
Válasz medikus #773. hozzászólására
kipróbálom, de idén már nem
Válasz medikus #773. hozzászólására
alul és felül szívja be
Válasz Dekalb #772. hozzászólására
Elé,és alá!
Válasz Gandhy #771. hozzászólására
szunyoghálót elé és kész...sokan igy csináljuk
Válasz Nagyfejeő József #770. hozzászólására
nekem .3-as van, de az intercooler és a vízhűtő közé beszív mindent, a kukorica csuhé a legrosszabb, szántáskor napi 2x biztosan pucolgatnom kell egy vékony fémlemez lappal(alu), peersze hozzá sem férek
levegővel nem lehet kifújni, vízzel csak összecsomósodik, ezen kívűl használható
udv 1025 os gep vasarlas elott alok kerdesen azlenne hogy melyik a jobb a sima,2 vagy az culleres vellemenyek tapasztalatok koszonom
Válasz Tomi81 #768. hozzászólására
Én Hardi permetezőnek az órájával
Válasz sankofazekas #763. hozzászólására
Szívesen.
Milyen órával mérted?
Mert nekem is meg kellene, mert kiakad maxnál az óra.
Válasz gabika82 #764. hozzászólására
Minimum 8, de inkább 9.
Válasz gabika82 #762. hozzászólására
Ugyanígy csinálom
Válasz gabika82 #764. hozzászólására
Én úgy tudom hogy 10-12 bár körül optimális.
Válasz sankofazekas #763. hozzászólására
Amugy mennyi a jó? 8-10 bár között?
Válasz Tomi81 #761. hozzászólására
Szuper!
Köszönöm mértem mechanikus órával is 7,5-nél meg állt a nyomás.
Válasz Tomi81 #758. hozzászólására üdv én ezt ugy csinálom 1025.2 esem van indulok póttal csoportváltó terep3 asban a szinkront meg 2 vagy 3 on felteszem a szinkront 4 ig! Kipörgött szinkron ki üresbe és a csoportot teszem át országutiba kis gázfröccsel és nem recseg nekem egyátalán utána vissza orszaguti 4 be aztán a szinkront be egybe!lehet igy leirva soknak tűnik de aki megazokta én pl oda se nézel és átraktam
Válasz sankofazekas #759. hozzászólására
Lehet.
A váltó centrifugálszűrő házán elől van három csavar egymás alatt. A felsővel tudsz nyomást állítani. A csavar alatt rugó meg golyó. A rugó meg a csavar közé teszel alátétet.
De ha elektromos órád van, előbb inkább mérj rá egy mechanikus órával, mert ezek az olaj jeladók sz@rt se érnek.
Válasz sankofazekas #759. hozzászólására
A váltó oldalán lévő centrifugálszűrőnél talán lehet valamit csavargatni. de mi kompletten cseréltük végül az egész szűrőházat.