Fórum

Volvo rakodógép 

Létrehozta: laci007, 2009-01-29 20:35:25

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #15 gomezkam | 2016-09-18 20:19:03

    Sziasztok ! segítség kellene! egy atlas 1804es kotrógépről lenne szó. levegő nyomás hibája van de nem tudjuk hol. 4-5 bárig pillanatok alatt feltermeli a levegőt és megáll a termelésben gázt adok és még 6bárig felküszködi magát de ez még kevés hogy lefújjon a lefúvó szelep és hogy sebességbe kapcsoljon. vadi új kompresszort kapott és a jelenség maradt. nem hallani sehol hogy engedné a levegőt. ez a jelenség egyik pillanatról a másikra jött.ha van ötletetek szivesen fogadnám.smile cursingsmile cursingsmile cursing

  • Válasz » #14 zoli78 | 2013-01-07 21:46:55

    Válasz #13. hozzászólásra

    Hali.Használt NH multi g olajt öntöttem bele ujjat fölösleges lett volna szimeringeket is kellene cserélni a váltónál,de ha szétszedném biztos,hogy lehetne más hibát is találni.Kuplung munkahenger volt berohadva Wartburg kerékfékhenger van rajt az 3000ft gondolom menyi lehet az eredeti.Megy ameddig megy.

  • Válasz » #13 Sz.Gyula | 2013-01-07 18:13:40

    Válasz #10. hozzászólásra

    Hali


    Probáld meg ATF olajjal ha azzal jol megy akkor jó a váltó.

  • Válasz » #12 Isti828 | 2013-01-06 22:18:08

    volvo ew 160 forgórakodó szeretnék valaki ismeri h milyen lehet ez a gép???smile rolleyes

  • Válasz » #11 jamo | 2012-10-22 21:00:35

    Válasz #10. hozzászólásra

    Nekem a kormányszervo visszatérője van belevezetve a turbinába és onnan a tartályba. Ha megvan a turbina felé a 6 bar feltöltő nyomás akkor kinyit egy megkerülő szelep így állandóan van olaj a turbinában biztosan. Ha a turbina feltöltövezetékében lévő szűtő el volt dugulva akkor az okozhatott galibát rendesen. A ferodol meg fém darabok valószínűleg lamella darabok. De ettől még elmehet egy darabig. Olaj ügyileg én targoncaolajat tettem bele. Sokkal olcsóbb mint az ATF és a turbinába tökéletesen megfelel a turbinás targoncákba is ezt teszik gyárilag. A lamellás irányváltóba piros olaj volt és van is. De az csak pár liter nálam.

  • Válasz » #10 zoli78 | 2012-10-22 19:55:30

    Válasz #9. hozzászólásra
    Valamit azért sikerült elérni a váltóház és a turbina közt van egy szívócső abba van beépítve egy durvaszűrő teljesen el volt telve.Az olajba meg ferodol szerü darabok és fém is volt gondolom a lamellák kezdenek széthullani.És egy ilyen váltóra kellene olajhűtő is de a helyét se látom gondolom kilyukadt ledobták minek rá.Az olaj elég moslék bent sürünek is találom biztos,hogy nem ATF de ment vissza.A menetsebesség lényegesen gyorsabb lett igaz fék még nincs rajt de majd azzal is lesz valami.Dolgozgatni azért tudnak vele.

  • Válasz » #9 jamo | 2012-10-22 06:17:29

    Válasz #8. hozzászólásra

    A turbinásokra nem jellemző hogy szétoldanak fékezéskor igaz 1-2 újabb már igen. De alapból ha elengeded a gázt nem visz át a turbina akkora nyomatékot hogy menjen a gép, legfeljebb kúszik egy picit mint a személykocsik.

  • Válasz » #8 zoli78 | 2012-10-21 21:31:49

    Válasz #7. hozzászólásra
    Szia.Nem ismerem a gépet nem javítottam soha.Kuplung nincs bent.Fékezéskor old valami szét a váltó és a difi közt.Az a gond ha szét akarom húzni a kabint le kell venni és ez egy baromfiudvarban nem a legjobb ötlet.Egy be van a gép nagyjából működik rajt minden de nem költenék rá százezreket.

  • Válasz » #7 jamo | 2012-10-21 20:56:11

    Válasz #4. hozzászólásra

    Szia!

    Mennyire automata váltós? Magától pakolja is sebességeket vagy csak nincs benne kuplung pedál?

    Ha előre is hátra is gyenge a menetelése és nem bírja tolni a kanalat a földbe akkor valószínűleg a turbina a ludas. Én egy kis kramer rakodóval vagyok így. Bár nekem megy is pakol is, csak talajmunkánál megáll a tudomány sajnos, de bálát, gabonát pakolni, raklapozni tökéletes. De azért szeretném rendberakatni a turbináját is, olyan helyet keresek ahol felújítanák de eddig nem találtam olyat ki foglalkozna ilyennel. Csak személyautókéval. Egyik hez el is vittem szétszedte elmoodása szerint nem volt különösebb baja csak a szabadonfutó tengelye volt kicsit megrágódva. Felpolírozta és vissza adta hogy annak jónak kell lennie. De sajnos most se jó. Hítam őt hogy nem jó. Azt mondta akkor visszaadja a javítási díjat. Rendes fószer volt, nem a lehúzásra ment. Csak sajnos a gép most se tökéletes. smile blink

  • Válasz » #6 zoli78 | 2012-10-21 20:47:21

    Volvo BM rakodóról kellene valami információ.Ki ismeri vagy dolgozott vele?Típushibája van e?

  • Válasz » #5 zoli78 | 2012-10-21 20:34:55

    Automata váltóhoz látom nem tud senki hozzászólni.smile confused

  • Válasz » #4 Czanik Sanyi | 2012-10-21 10:36:21

    #1. hozzászólás, zoli78 küldte be 2012-10-21 07:55:49-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra

    Régi Volvo rakodógépről kellene információ.Minden működik rajt csak a menetsebesség lassú.Mivel automata váltós arra gondoltam lamellasor lehet kopott vagy a főtengely végén lévő turbina.Mi nem adja át a hajtást rendesen?Lehet valahol olajnyomást mérni olaj megvan szűrő lett cserélve de semmi változás.

  • Válasz » #3 T157 | 2010-01-12 21:39:32

    Sziasztok! T 157/2 típusú / RS 09 / traktor alapú forgórakodóhoz keresek gépkönyvet.
    novakbela61@citromail.hu

  • Válasz » #2  Paldoo | 2009-02-04 14:38:59

    Válasz #1. hozzászólásra


    Vannak ám neked is kérdéseid.
    S 80-asról többen nyilatkoztak volna...
    Weidemannok?
    Azok indulnak KÁBÉ bő 4 millától asszem, aztán nagyonvastag 10 fölé is fölkúsznak...

  • Válasz » #1 laci007 | 2009-01-29 20:35:25

    sziasztók!
    mi a véleményetek erről a rakodóról?
    mg. munkára szeretnék egyet venni de újonnan borsós az áruk, söt még használtan is.
    weidemann rakodókról ár infot sajnos nem találok sehol ja és ti mit ajánlanátok?

[bezárás x]